Едно проучване, поръчано от водещи застрахователни фирми в Европа ни дава представа за най-надеждните 10-годишни SUV-та. Дори и след 10 години експлоатация много от тези автомобили изглеждат представителни и удобни. Според резултатите от проучването, експертите съставиха ТОП-3 на 10-годишните кросоувъри, характеризиращи се с висока надеждност и достъпна цена за закупуване, включително и на родния пазар.
Volkswagen Touareg II (2010 - 2018)
Първата позиция при най-надеждните 10-годишни SUV-та е за второто поколение на Volkswagen Touareg. При него производителят коригира всички недостатъци, съществували в предишното поколение, така че моделът се счита за изключително надежден. Освен това, дори и след 10 години колата изглежда представителна и удобна, а наличието на система за задвижване на всички колела е плюс за купувачите у нас. В България се предлага богат избор на двигатели с мощност от 205 до 360 к.с. в зависимост от версията. Какви екземпляри се предлагат у нас, вижте ТУК.
Honda CR-V III (2006 - 2011)
Второто място при най-надеждните 10-годишни SUV-та е за японския бестселър Honda CR-V. Дори 10-годишна версия на CR-V е сравнима по много показатели с най-съвременните аналогични автомобили. По-конкретно става дума за третата генерация на модела, като рестайлинг версия на третото поколение изглежда доста модерно и днес. Моделът също, като Touareg, се предлага с 4х4 задвижване, с два вида бензинови двигатели и с един дизелов, както и с ръчна скоростна кутия или с автоматична. Какви екземпляри се предлагат у нас, вижте ТУК
Lexus RX III (2008 - 2015)
TOP-3 се затваря от един по-скъп и по-неконвенционален, но също много надежден SUV. Става дума за Lexus RX, който разполага с 3.5-литров агрегат, генериращ 280 к.с. Задвижването е на четирите колела и е в комбинация с автоматична трансмисия. Важно е, ако се спрете на това SUV, да обърнете внимание на разходите. Те съвсем не са малки. Ако пък цената е твърде ниска от стандартите на пазара, може би колата има проблеми, които продавачът премълчава. Какви екземпляри се предлагат у нас, вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #31, #35, #47
10:16 13.04.2020
2 Паисий е жив
Коментиран от #5, #7, #8, #13
10:19 13.04.2020
3 jар
10:26 13.04.2020
4 Всеки
Коментиран от #6, #9, #16, #19
10:28 13.04.2020
5 Стига бе
До коментар #2 от "Паисий е жив":
С 3 копчета на таблото и електроника единствено в касетофона какво да му се счупи?Да хвалиш този модел кола е все едно да хвалиш телефон Нокиа 3310.10:30 13.04.2020
6 Ти да видиш
До коментар #4 от "Всеки":
кой е този SUV c V6 битурбо?Само от любопитство питам защото съм невеж.10:33 13.04.2020
7 Някой си
До коментар #2 от "Паисий е жив":
Рекламата за колата е “умкапутбар” на български звучи като “неразваляем” но се отнася само до дизела..... 1 000 000 км си ги правят от воле!10:35 13.04.2020
8 Гост
До коментар #2 от "Паисий е жив":
Ти четеш ли за какви коли става дума или просто така, отчиташ дейност?! Дали си наясно с абревиатурата SUV?! По темата, подкрепям #1, че този Туарег няма място в групата.Коментиран от #10, #25
10:38 13.04.2020
9 Напротив
До коментар #4 от "Всеки":
Кажи спокойно марката ако искаш да помогнеш с инфо. братле.Аз например исщам да я знам.
Няма нищо лошо в това да споделиш разл.мнение пък думичките с надпис
made in usa посолството на фащ могат да си ги натикат с чадър точно там където слънцето не ги огрява.Също и полит.им коректност.
Пак ТОЧНО ТАМ !
Тъпа манипулация да откажеш хората да споделят разл.мнение с цел да оформиш стадото още по-добре.
10:42 13.04.2020
10 Някой си
До коментар #8 от "Гост":
Ай светни ни, че не знаем ;)Аз ще сложа един гелендваген най-отгоре с мотор от същия този W 124 - дизел, пък да видим! :)
Коментиран от #15
10:42 13.04.2020
11 Моля за съвет
Коментиран от #12, #44
10:50 13.04.2020
12 Някой си
До коментар #11 от "Моля за съвет":
Взимай, само да няма скрит дефект!Японките са здрави!
10:55 13.04.2020
13 Жал ми е
До коментар #2 от "Паисий е жив":
за теб.За да възнасяш такава антика вероятно живееш с мизерни стандарти.Коментиран от #32
11:05 13.04.2020
14 Дръндер
11:07 13.04.2020
15 Гост
До коментар #10 от "Някой си":
Автомобилът само от двигател ли се състои?! Дали си наясно, че има и други системи, които могат да ти скъсат нервите, ако ще и най-здравият двигател в Галактиката да има "твоят" 124?!Коментиран от #18, #22
11:08 13.04.2020
16 Стрелата
До коментар #4 от "Всеки":
Не v8 трябва на тебе а фиеста 1.2 бенз и гъз така че давай на татъкааа..11:11 13.04.2020
17 хахаха
Коментиран от #28, #52
11:16 13.04.2020
18 Някой си
До коментар #15 от "Гост":
Понеже често пътувам на дълги разстояния - 2000+ километра, за мен най-важното е двигателя.Винаги като съм в България ходя в сервиз за оглед на ходовата част и двигателя, ако те подведе ходовата част на дълъг път е зле, но ако те подведе двигателя по-добре хвърли колата!
Другото, което не обичам в колата е електрониката, колкото по-малко по-добре, за това моята има само климатик и радио, никакви борд компютри, автоматици, темпомати и разни други джаджи, специално съм я търсил!
Коментиран от #20, #48, #49
11:19 13.04.2020
19 Лъжец
До коментар #4 от "Всеки":
освен да драскаш тъпотии друго изглежда не можеш.Такива като теб цял живот се мъчат да установят пола си и най много обичат да ги возят на мотор с два коша.11:19 13.04.2020
20 Хахаха
До коментар #18 от "Някой си":
Понеже нямаш пари за теб са важни и стотинките така,че цървулията в твоя случай е по принуда а не въпрос на избор.Коментиран от #23
11:23 13.04.2020
21 fermera
11:37 13.04.2020
22 куку руку ку
До коментар #15 от "Гост":
Ти ми дай един "Гелик" с блокажи на трите диференциала и с двигател на 124-ка... и не ме мисли!11:52 13.04.2020
23 Някой си
До коментар #20 от "Хахаха":
Шест години до началото на тази карах Форд Галакси 1.9 TDI.Ходех с него на работа - 3 000+км на месец и на всеки два-три месеца до България и обратно - 5 000+км .....освен ходова част до сега друго не съм правил, сега колата е на над 410 000 км и я кара сина ми.
Та тази кола на пътя за шест години никога не се е повреждала!
Гледал съм много като теб в аварийните ленти как седят и гледат като насрани в аварийните ленти...
Колата я взех лично от собственика, а тези скъпите дето ги карате тия с пачките като теб идват от едни полулегални сервизи където купуват евтино дефектирали коли, закрепват ги малко и ги продават на такива като теб!
Съжалявам, че не може да се слагат снимки тук, наблизо има един такъв сервиз, може да видиш там следващата си скъпа кола:)
Коментиран от #41
11:53 13.04.2020
24 Мицубиши
12:00 13.04.2020
25 Паисий е жив
До коментар #8 от "Гост":
Мисля, че ми е ясно какво е SUV - миниван с големи гуми за сополиви градски момичета. Без класата и визията на седана, без пространството на вановете, без проходимостта на джиповете. Поредната мимолетна мода, която ще замине в кофата. Имам си коли са асфалт, имам си джип за черно. SUV-аджиите като си надерат бангията ще си изплачат очичките, та грима им ще се разтече, ма иначе за пред кафето джип карат. И как така до сега не съм видял един туарег в гората не знам....мистикаКоментиран от #42
12:05 13.04.2020
26 ФЕН
12:30 13.04.2020
27 qwerty
15:06 13.04.2020
28 Нормален
До коментар #17 от "хахаха":
Хонда... и харчене на масло! Определено не си карал Хонда и просто така си дрънкаш глупости!15:37 13.04.2020
29 Jacques Yves Moineau
19:50 13.04.2020
30 юнгтаймер
08:26 14.04.2020
31 mik
До коментар #1 от "Гост":
Откровено си прав, дори и в гаранция Туарега даваше проблеми.Коментиран от #34
08:29 14.04.2020
32 дърт шофьор
До коментар #13 от "Жал ми е":
Жалкият си ти! 124-та се счита за провала на Мерцедес. Високо технологично изпълнение. Тя е вечна и не те кара да я бракуваш и да купиш друга. Пазарна политика. Днешните коли са еднодневки, но ти едва ли можеш да го проумееш. Дай ти да се кефиш на залъгалки по таблото. А моторът и е направен от стомана за пирони. 1,4 л. пък 150 коня - колко ще издържи този напомпан двигател?Коментиран от #36
08:30 14.04.2020
33 Джуган
Коментиран от #38, #39
08:31 14.04.2020
34 Бай хой
До коментар #31 от "mik":
Я дай пример за една марка която не дава проблеми по време на гаранция. Кафа от неграмотни хлапета. Хората са прости да плащат върху цената пари за гаранционен сервиз. Црвто няма място между туарега и лексуса. Кошница между луксозни сув.Коментиран от #37
09:56 14.04.2020
35 Геро
До коментар #1 от "Гост":
Ето един “Гост” дето се изказва изключителн неинформиран и неподготвен. “...Един съсед ми каза, как приятел на негов пратофчет е чувал... че ВАГ били такива или онакива...”. Карал ли си въобще Фолксваген... нов? Така че никой тъпанар преди теб да не го е яздил урголешката до припадък и да му е върнал километража с 300к преди да ти го хариже?Караш само бенвето си и четеш постове.
Ограмоти се малко, научи се, пробвай, добив опит и след това пиши.
10:35 14.04.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Джуган
До коментар #34 от "Бай хой":
Овчи, купих на жена ми РАВ4, бензин автоматик, за пет години съм сменил само една крушка за 8 лв плюс обслужването веднъж в годината, а ти се радвай че всички създават проблеми в гаранцията11:33 14.04.2020
38 Тъпчо,
До коментар #33 от "Джуган":
Оборският тор е на шофьорската седалка!14:19 14.04.2020
39 Мнооого тор
До коментар #33 от "Джуган":
и възрядък!14:22 14.04.2020
40 Русофил
16:29 14.04.2020
41 Попа
До коментар #23 от "Някой си":
Тоя мотор е на фолксваген най добрият за всички времена17:09 14.04.2020
42 prizrak
До коментар #25 от "Паисий е жив":
Ей кашон, защо си мислиш, че имаш право да обиждаш хората, какъв СУВ карат? Кой ти даде право да ръсиш мозък? Сигурно не можеш да си напишеш трите имена без грешка, а си решил да се правиш на големия мъж. Карай си кошниците, пий си ракията с кисело зеле, и не ги мисли тия с лъскавите джипове и яките мадами до тях. Скотско мислене, злоба и завист.17:31 14.04.2020
43 СуВ е автомобил с висока проходимост
18:53 14.04.2020
44 Имам такава точно
До коментар #11 от "Моля за съвет":
Имам такаво црв точно каквото описваш. Ще ти го дам за под1400019:31 14.04.2020
45 оня с коня
Реално първите "автомобили" от този сегмент - SUV са тези (по години)
Spyker 60-HP - 1903
GAZ-61 - 1938-1945
Willys-Overland - CJ-1 1944-1953
Land Rover - 1948
Rover Company Series I - January 1949
British Leyland (1978–1986)
Rover Group (1986–1994)
BMW (1994–2000)
Ford Motor Company (2000–2008)
Tata Motors (2008–2012)
Series I, II, IIA and III
Freelander
Defender
Discovery Sport
Discovery
Range Rover Evoque
Range Rover Velar
Range Rover Sport
Range Rover
Willys Jeep Station Wagon - 1962
реално в момента няма фирма производител на автомобили която да няма модел(модели) в този сегмент , може много да се спори кои от тях са пълно-приводни (4х4) не за друго а просто е пълно с електроника която "решава" къде и кога да се ползва 4х4 да не говорим , че при някой автомобили е невъзможна намеса от водача , просто електрониката решава кога да се включи 4х4 ако искате истинско 4х4 Ви трябва някоя от старите "щайги" с ръчна предавка и ръчна смяна на типа задвижване. Лично аз карам от гамата на BMW в 3 модификации според нуждата от употребата им , ежедневната ми кола пак е от същата марка но обикновен автомобил 4х4.
Всеки да си преценява според нуждите му , реално ако си ловец луксозно изпълнение изобщо не ти трябва просто след натоварване на улова миризмата вътре в колата ще е меко казано убийствена.
Мнението е лично и не го натрапвам на никого !!!
Коментиран от #46
20:49 14.04.2020
46 оня с коня
До коментар #45 от "оня с коня":
извинявам се за допуснатите грешки в случая тази : BMW (1994–2000)това е реално времето за което Land Rover e била собственност BMW
20:56 14.04.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Знаещия
До коментар #18 от "Някой си":
Без темпомат 2000+ нещо не се връзва... лукавиш нещо.02:47 15.04.2020
49 Знаещия
До коментар #18 от "Някой си":
Сетих се? Ти си фен на. Дачия модел 2000те години. Нали?02:51 15.04.2020
50 Fen
09:00 15.04.2020
51 Nasko
17:19 17.04.2020
52 Van Helsing
До коментар #17 от "хахаха":
А това, че хондите харчат масло, от “една жена каза” ли го чу, или от “бричката” който за да си пробутва хадото ще изкара, че и електрическите автомобили харчат масло?!19:57 18.04.2020