Last news in Fakti

13 Април, 2020 10:11 35 241 52

Автомобилът на старо: Най-надеждните 10-годишни SUV-та

  • автомобилът на старо-
  • suv-
  • volkswagen-
  • touareg-
  • honda-
  • cr-v-
  • lexus-
  • rx
Автомобилът на старо: Най-надеждните 10-годишни SUV-та - 1

Едно проучване, поръчано от водещи застрахователни фирми в Европа ни дава представа за най-надеждните 10-годишни SUV-та. Дори и след 10 години експлоатация много от тези автомобили изглеждат представителни и удобни. Според резултатите от проучването, експертите съставиха ТОП-3 на 10-годишните кросоувъри, характеризиращи се с висока надеждност и достъпна цена за закупуване, включително и на родния пазар.

Volkswagen Touareg II (2010 - 2018)

Автомобилът на старо: Най-надеждните 10-годишни SUV-та


Първата позиция при най-надеждните 10-годишни SUV-та е за второто поколение на Volkswagen Touareg. При него производителят коригира всички недостатъци, съществували в предишното поколение, така че моделът се счита за изключително надежден. Освен това, дори и след 10 години колата изглежда представителна и удобна, а наличието на система за задвижване на всички колела е плюс за купувачите у нас. В България се предлага богат избор на двигатели с мощност от 205 до 360 к.с. в зависимост от версията. Какви екземпляри се предлагат у нас, вижте ТУК.

Honda CR-V III (2006 - 2011)

Автомобилът на старо: Най-надеждните 10-годишни SUV-та


Второто място при най-надеждните 10-годишни SUV-та е за японския бестселър Honda CR-V. Дори 10-годишна версия на CR-V е сравнима по много показатели с най-съвременните аналогични автомобили. По-конкретно става дума за третата генерация на модела, като рестайлинг версия на третото поколение изглежда доста модерно и днес. Моделът също, като Touareg, се предлага с 4х4 задвижване, с два вида бензинови двигатели и с един дизелов, както и с ръчна скоростна кутия или с автоматична. Какви екземпляри се предлагат у нас, вижте ТУК

Lexus RX III (2008 - 2015)

Автомобилът на старо: Най-надеждните 10-годишни SUV-та


TOP-3 се затваря от един по-скъп и по-неконвенционален, но също много надежден SUV. Става дума за Lexus RX, който разполага с 3.5-литров агрегат, генериращ 280 к.с. Задвижването е на четирите колела и е в комбинация с автоматична трансмисия. Важно е, ако се спрете на това SUV, да обърнете внимание на разходите. Те съвсем не са малки. Ако пък цената е твърде ниска от стандартите на пазара, може би колата има проблеми, които продавачът премълчава. Какви екземпляри се предлагат у нас, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 42 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    106 25 Отговор
    100% този VAG @#$%^&*()_ е изключително надежден, след 10 години. Техните TSI пък са най-сполучливите, могат да ударят 3 литра на 1000 км. , но нали си е германска, трябва да се правим на интересни , колко била хубава. Много ме радват тия дето карат FAK групата, обясняват колко им е яка колата, но скрито дават хиляди за ремонти.

    Коментиран от #31, #35, #47

  • 2 Паисий е жив

    46 27 Отговор
    Да включим и една надеждна кола 84-96г. Може да събера и плюсове и минуси, но всеки знае тези 3 цифрички -124

    Коментиран от #5, #7, #8, #13

  • 3 jар

    46 4 Отговор
    Лексус-а е много качествен и надежден SUV но в Европа се среща рядко и двигателя 3.5 харчи съобразно стандартите на другите пазари.Тойота РАВ 4 е по подходяща алтернатива защото избора на двигатели е по голям а частите и поддръжката доста по изгодни.
  • 4 Всеки

    33 6 Отговор
    кара каквото го кефи.Аз карам един СУВ който не е в тройката.Доволен сьм от него.Няма да кажа марка,щото тука много се хейти.Предпочитам V6 пред V8 двигатели.С битурбо бензин мисля че е много добре.И ако става на газ още по добре.

    Коментиран от #6, #9, #16, #19

  • 5 Стига бе

    40 13 Отговор

    До коментар #2 от "Паисий е жив":

    С 3 копчета на таблото и електроника единствено в касетофона какво да му се счупи?Да хвалиш този модел кола е все едно да хвалиш телефон Нокиа 3310.
  • 6 Ти да видиш

    22 4 Отговор

    До коментар #4 от "Всеки":

    кой е този SUV c V6 битурбо?Само от любопитство питам защото съм невеж.
  • 7 Някой си

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "Паисий е жив":

    Рекламата за колата е “умкапутбар” на български звучи като “неразваляем” но се отнася само до дизела..... 1 000 000 км си ги правят от воле!
  • 8 Гост

    43 4 Отговор

    До коментар #2 от "Паисий е жив":

    Ти четеш ли за какви коли става дума или просто така, отчиташ дейност?! Дали си наясно с абревиатурата SUV?! По темата, подкрепям #1, че този Туарег няма място в групата.

    Коментиран от #10, #25

  • 9 Напротив

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "Всеки":

    Кажи спокойно марката ако искаш да помогнеш с инфо. братле.
    Аз например исщам да я знам.
    Няма нищо лошо в това да споделиш разл.мнение пък думичките с надпис
    made in usa посолството на фащ могат да си ги натикат с чадър точно там където слънцето не ги огрява.Също и полит.им коректност.
    Пак ТОЧНО ТАМ !
    Тъпа манипулация да откажеш хората да споделят разл.мнение с цел да оформиш стадото още по-добре.
  • 10 Някой си

    8 7 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Ай светни ни, че не знаем ;)
    Аз ще сложа един гелендваген най-отгоре с мотор от същия този W 124 - дизел, пък да видим! :)

    Коментиран от #15

  • 11 Моля за съвет

    15 1 Отговор
    харесах една Хонда CR-V която е произведена 10.2011 и е много рядко срещана модификация с дизелов мотор и автоматична кутия която се предлага последните 6 месеца преди спирането на модела.Състоянието на конкретния екземпляр е перфектно а цената която търговеца иска е 17900лева.Чудя се ако изчакам още време дали ще намалят цената или някой ще я вземе и на тази?

    Коментиран от #12, #44

  • 12 Някой си

    24 5 Отговор

    До коментар #11 от "Моля за съвет":

    Взимай, само да няма скрит дефект!
    Японките са здрави!
  • 13 Жал ми е

    8 12 Отговор

    До коментар #2 от "Паисий е жив":

    за теб.За да възнасяш такава антика вероятно живееш с мизерни стандарти.

    Коментиран от #32

  • 14 Дръндер

    38 0 Отговор
    Най-надеждният сув - поддържаният сув!
  • 15 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #10 от "Някой си":

    Автомобилът само от двигател ли се състои?! Дали си наясно, че има и други системи, които могат да ти скъсат нервите, ако ще и най-здравият двигател в Галактиката да има "твоят" 124?!

    Коментиран от #18, #22

  • 16 Стрелата

    10 0 Отговор

    До коментар #4 от "Всеки":

    Не v8 трябва на тебе а фиеста 1.2 бенз и гъз така че давай на татъкааа..
  • 17 хахаха

    4 24 Отговор
    ХАХАХАХАХА кой е правил тая класация. Точно туарег и ръждивите харчещи масло хонди били надеждни хахахаха

    Коментиран от #28, #52

  • 18 Някой си

    24 7 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Понеже често пътувам на дълги разстояния - 2000+ километра, за мен най-важното е двигателя.
    Винаги като съм в България ходя в сервиз за оглед на ходовата част и двигателя, ако те подведе ходовата част на дълъг път е зле, но ако те подведе двигателя по-добре хвърли колата!
    Другото, което не обичам в колата е електрониката, колкото по-малко по-добре, за това моята има само климатик и радио, никакви борд компютри, автоматици, темпомати и разни други джаджи, специално съм я търсил!

    Коментиран от #20, #48, #49

  • 19 Лъжец

    9 0 Отговор

    До коментар #4 от "Всеки":

    освен да драскаш тъпотии друго изглежда не можеш.Такива като теб цял живот се мъчат да установят пола си и най много обичат да ги возят на мотор с два коша.
  • 20 Хахаха

    5 22 Отговор

    До коментар #18 от "Някой си":

    Понеже нямаш пари за теб са важни и стотинките така,че цървулията в твоя случай е по принуда а не въпрос на избор.

    Коментиран от #23

  • 21 fermera

    10 5 Отговор
    След 360 к километра препоръчвам Infiniti EX 30.Преди 10 хиляди турското се повреди ,са другото са носачи и лагери по хоровата част.Карам го по черно и второстепенен път с дупки.Затова си взех и Infiniti QX50 на 18 к километра на 60% от цената.Жалко че вече не са в Европа.
  • 22 куку руку ку

    2 9 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Ти ми дай един "Гелик" с блокажи на трите диференциала и с двигател на 124-ка... и не ме мисли!
  • 23 Някой си

    29 3 Отговор

    До коментар #20 от "Хахаха":

    Шест години до началото на тази карах Форд Галакси 1.9 TDI.
    Ходех с него на работа - 3 000+км на месец и на всеки два-три месеца до България и обратно - 5 000+км .....освен ходова част до сега друго не съм правил, сега колата е на над 410 000 км и я кара сина ми.
    Та тази кола на пътя за шест години никога не се е повреждала!
    Гледал съм много като теб в аварийните ленти как седят и гледат като насрани в аварийните ленти...
    Колата я взех лично от собственика, а тези скъпите дето ги карате тия с пачките като теб идват от едни полулегални сервизи където купуват евтино дефектирали коли, закрепват ги малко и ги продават на такива като теб!
    Съжалявам, че не може да се слагат снимки тук, наблизо има един такъв сервиз, може да видиш там следващата си скъпа кола:)

    Коментиран от #41

  • 24 Мицубиши

    22 4 Отговор
    Има и други SUV'ове които са наистина здрави и надеждни и след 10-12 години или 300 хиляди километра. Това са SUV'овете на Мицубиши ASX или Outlander. А що се отнася до класацията подкрепям само Хонда, другите са реклама....
  • 25 Паисий е жив

    33 8 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Мисля, че ми е ясно какво е SUV - миниван с големи гуми за сополиви градски момичета. Без класата и визията на седана, без пространството на вановете, без проходимостта на джиповете. Поредната мимолетна мода, която ще замине в кофата. Имам си коли са асфалт, имам си джип за черно. SUV-аджиите като си надерат бангията ще си изплачат очичките, та грима им ще се разтече, ма иначе за пред кафето джип карат. И как така до сега не съм видял един туарег в гората не знам....мистика

    Коментиран от #42

  • 26 ФЕН

    12 7 Отговор
    Аз карам Волво ХС60 бензин 3 литра с турбо 6 цилиндъра е няма кой от тези да се сравни освен лексуса но теса сходни.
  • 27 qwerty

    8 1 Отговор
    смених паджеро 3 за екзотиката хюндай веракруз/их55 е разликата е голяма, но разходките по чукарите приключиха с времето. за полянка става. по темата v6, 3.5 двигателя на ликсус/тойота е неубиваем, карал съм тойота сиена с този двигател и имам много добри впечатления от него.
  • 28 Нормален

    23 4 Отговор

    До коментар #17 от "хахаха":

    Хонда... и харчене на масло! Определено не си карал Хонда и просто така си дрънкаш глупости!
  • 29 Jacques Yves Moineau

    4 0 Отговор
    Айде бе журналисти!!! Няма ли да направите някоя собствена класация? ??? Само преписвате чужд труд
  • 30 юнгтаймер

    17 0 Отговор
    10-годишните са ясни. По-любопитно е колко оцелели има при 20-годишните. И следващият въпрос - защо новите производства избягват положителните страни на доказалите се по-стари модели?
  • 31 mik

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Откровено си прав, дори и в гаранция Туарега даваше проблеми.

    Коментиран от #34

  • 32 дърт шофьор

    10 1 Отговор

    До коментар #13 от "Жал ми е":

    Жалкият си ти! 124-та се счита за провала на Мерцедес. Високо технологично изпълнение. Тя е вечна и не те кара да я бракуваш и да купиш друга. Пазарна политика. Днешните коли са еднодневки, но ти едва ли можеш да го проумееш. Дай ти да се кефиш на залъгалки по таблото. А моторът и е направен от стомана за пирони. 1,4 л. пък 150 коня - колко ще издържи този напомпан двигател?

    Коментиран от #36

  • 33 Джуган

    8 3 Отговор
    Джендърски и кифленски автомобилчета не ме кефят, друго си е петместен пикап, 4х4, бързи-бавни, представя се не по зле от корав джип на половината от цената, мога да карам отзад каквото си пожелая, вкл. оборски тор, а вътре е достатъчно луксозен, има само необходимите екстри но не и глупави ненужни глезотии, досега не съм сменил една крушка, пу пу да не са уроки

    Коментиран от #38, #39

  • 34 Бай хой

    0 7 Отговор

    До коментар #31 от "mik":

    Я дай пример за една марка която не дава проблеми по време на гаранция. Кафа от неграмотни хлапета. Хората са прости да плащат върху цената пари за гаранционен сервиз. Црвто няма място между туарега и лексуса. Кошница между луксозни сув.

    Коментиран от #37

  • 35 Геро

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Ето един “Гост” дето се изказва изключителн неинформиран и неподготвен. “...Един съсед ми каза, как приятел на негов пратофчет е чувал... че ВАГ били такива или онакива...”. Карал ли си въобще Фолксваген... нов? Така че никой тъпанар преди теб да не го е яздил урголешката до припадък и да му е върнал километража с 300к преди да ти го хариже?
    Караш само бенвето си и четеш постове.
    Ограмоти се малко, научи се, пробвай, добив опит и след това пиши.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Джуган

    7 1 Отговор

    До коментар #34 от "Бай хой":

    Овчи, купих на жена ми РАВ4, бензин автоматик, за пет години съм сменил само една крушка за 8 лв плюс обслужването веднъж в годината, а ти се радвай че всички създават проблеми в гаранцията
  • 38 Тъпчо,

    2 4 Отговор

    До коментар #33 от "Джуган":

    Оборският тор е на шофьорската седалка!
  • 39 Мнооого тор

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Джуган":

    и възрядък!
  • 40 Русофил

    4 1 Отговор
    До Хаа. Аз карам второ СРВ. Хонда и няма никакъв проблем за харчене на масло е абсурт. Супер Сув.
  • 41 Попа

    0 4 Отговор

    До коментар #23 от "Някой си":

    Тоя мотор е на фолксваген най добрият за всички времена
  • 42 prizrak

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Паисий е жив":

    Ей кашон, защо си мислиш, че имаш право да обиждаш хората, какъв СУВ карат? Кой ти даде право да ръсиш мозък? Сигурно не можеш да си напишеш трите имена без грешка, а си решил да се правиш на големия мъж. Карай си кошниците, пий си ракията с кисело зеле, и не ги мисли тия с лъскавите джипове и яките мадами до тях. Скотско мислене, злоба и завист.
  • 43 СуВ е автомобил с висока проходимост

    3 0 Отговор
    Джип е марка американски СуВ, колкото до задвижването на четирите колела има доста схеми. Вярно е че много хора знаят само че автомобилът им е СуВ и има 4 по 4. Производителите се стараят да направят по опростен, автоматичен и икономичен вариант и за това някои няма как да стават за тежки терени, а други благодарение на автоматиката са фантастични и за супер тежки терени. За мен в тази тема най - натоварена е механиката в раздатъчните кутии, понижаващите редуктори и най - вече диференциалите с различните видове блокировки вътре в тях, най- добре е да има до 100% блокиране на всички диференциали за да може всяко колело да върти колкото всички останали. Окачването също е много по- добро и здраво, но и с много зверски натоварвания от лош терен и усилено съпротивление от блокажи така че двигателя не че не е от значение но е последната дупка на кавала по цена. Чудя се защо не се споменава Тойота, най - добрите СуВ и най - добрите двигатели.
  • 44 Имам такава точно

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Моля за съвет":

    Имам такаво црв точно каквото описваш. Ще ти го дам за под14000
  • 45 оня с коня

    2 0 Отговор
    Първо , Здравейте на Всички , сега по темата.
    Реално първите "автомобили" от този сегмент - SUV са тези (по години)
    Spyker 60-HP - 1903
    GAZ-61 - 1938-1945
    Willys-Overland - CJ-1 1944-1953
    Land Rover - 1948
    Rover Company Series I - January 1949
    British Leyland (1978–1986)
    Rover Group (1986–1994)
    BMW (1994–2000)
    Ford Motor Company (2000–2008)
    Tata Motors (2008–2012)
    Series I, II, IIA and III
    Freelander
    Defender
    Discovery Sport
    Discovery
    Range Rover Evoque
    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
    Range Rover
    Willys Jeep Station Wagon - 1962

    реално в момента няма фирма производител на автомобили която да няма модел(модели) в този сегмент , може много да се спори кои от тях са пълно-приводни (4х4) не за друго а просто е пълно с електроника която "решава" къде и кога да се ползва 4х4 да не говорим , че при някой автомобили е невъзможна намеса от водача , просто електрониката решава кога да се включи 4х4 ако искате истинско 4х4 Ви трябва някоя от старите "щайги" с ръчна предавка и ръчна смяна на типа задвижване. Лично аз карам от гамата на BMW в 3 модификации според нуждата от употребата им , ежедневната ми кола пак е от същата марка но обикновен автомобил 4х4.

    Всеки да си преценява според нуждите му , реално ако си ловец луксозно изпълнение изобщо не ти трябва просто след натоварване на улова миризмата вътре в колата ще е меко казано убийствена.

    Мнението е лично и не го натрапвам на никого !!!

    Коментиран от #46

  • 46 оня с коня

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "оня с коня":

    извинявам се за допуснатите грешки в случая тази : BMW (1994–2000)
    това е реално времето за което Land Rover e била собственност BMW
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Знаещия

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Някой си":

    Без темпомат 2000+ нещо не се връзва... лукавиш нещо.
  • 49 Знаещия

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Някой си":

    Сетих се? Ти си фен на. Дачия модел 2000те години. Нали?
  • 50 Fen

    1 0 Отговор
    И Субару аутбак не е никак зле,н6 карам от две години и бих казал ,че е много сериозна машина...
  • 51 Nasko

    0 0 Отговор
    Honda само Honda наи здравите
  • 52 Van Helsing

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "хахаха":

    А това, че хондите харчат масло, от “една жена каза” ли го чу, или от “бричката” който за да си пробутва хадото ще изкара, че и електрическите автомобили харчат масло?!