Подробности в интернет се появиха за новия кросоувър на Mazda. Информацията идва от испанския портал Coche Spias, който разкрива подробности за новия кросоувър Mazda CX-50. Според испанците този автомобил с повишена проходимост ще стане наследник на CX-5, ще се базира на платформа със задно задвижване и ще е с надлъжен двигател, а гамата от агрегати ще се състои от четири- и шестцилиндрови мотори.
Технически новият кросоувър Mazda CX-50 ще бъде близък до четвъртото поколение Mazda6, като и двата модела ще бъдат разработени на "голямата" модулна платформа Large Architecture. Базовите модификации ще разполагат със задно задвижване, а по-скъпите ще имат задвижване на четирите колела. Очаква се Mazda CX-50 да бъде значително по-голям от сегашния кросоувър CX-5 с дължина 4.55 метра и да се превърне в конкурент на Lexus NX.
Именно поради тази причини са предвидени и по-мощни двигатели. Базовият бензинов кросоувър ще получи 2.5-литров бензинов двигател SkyActiv-G с мощност 190 конски сили (270 Нм) и умерено хибридна 48-волтова надстройка. Нафтовата вариация пък ще разполага с 2.2-литров дизелов двигател SkyActiv-D със същата мощност и с 450 Нм въртящ момент. Ще има и бензинов четирицилиндров вариант SkyActiv-G с 230 конски сили (420 Нм) с турбокомпресор.
Топ версиите ще разчитат на шестцилиндрови мотори: 3.0-литров бензинов двигател от новата линия SkyActiv-X с хибридна технология (285 конски сили и 340 Нм въртящ момент) или 3.3-литров турбодизел със същата мощност с тяга до 600 Нм , Източникът не предоставя информация за трансмисиите на CX-50, но може да се очаква комбинация от шестцилиндрови двигатели и нова 8-степенна автоматична трансмисия. Mazda все още не коментира изтичането на спецификации за наследника на CX-5.
Японската преса твърди, че компанията е фокусирана върху разработването на нова глобална архитектура и разработка на двигатели, така че ще се въздържа от всякакви нови продукти в следващите две години. Вероятно първият модел на новата платформа със задвижване на задните колела ще бъде седанът Mazda6, а кросоувърът ще попълни моделната гама. В тази ситуация, Mazda CX-50 ще влезе на пазара не по-рано от 2023 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФЕН
Коментиран от #2
10:26 08.05.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Станимир
10:44 08.05.2020
4 пфу
10:47 08.05.2020
5 jар
10:49 08.05.2020
6 Борил
10:51 08.05.2020
7 Да ви го туpa
Коментиран от #9, #16
11:04 08.05.2020
8 Гост
Коментиран от #13
13:01 08.05.2020
9 Ввв
До коментар #7 от "Да ви го туpa":
Еконормите са перфектни,ти карай 3 цилиндровата косачка и не мисли за истинските коли!!!Коментиран от #10
13:02 08.05.2020
10 Да ви го туpa
До коментар #9 от "Ввв":
Ще видим като спрат двг в градовете над 1.5 4 цилиндъра къде ще ги карате на село на поляната.13:15 08.05.2020
11 Ввв
Коментиран от #12
13:17 08.05.2020
12 Да ви го туpa
До коментар #11 от "Ввв":
Е ще се карат ама на село.Хаха15:29 08.05.2020
13 Собственик
До коментар #8 от "Гост":
Дизел не ти препоръчвам, бензиновите са си също с добър разход и много по-надеждни, стига да ти харесва атмосферен двигател. Кола, като кола, като всяка друга с плюсове и минуси. Евтина обаче, не мисля. Освен ако не гледаш внос от Щатите. За след 2012-а говоря, Skyactive моделите.Там вече има лека уловка, ако за нея питаш. Те не са Японско производство, двигателите работят под различна степен на сгъстяване. Частите също не са еднакви и се чака по месец. В сервиз на Мазда ще ти откажат да я сервизират, ако това те вълнува разбира се. За история на колата недей пита изобщо, няма как да разбереш какво се е случвало с нея. Ако не гледаш внос от Щатите ще видиш, че всъщност европейските не са евтини.16:06 08.05.2020
14 Японеца
18:19 08.05.2020
15 Голям Слон
07:25 09.05.2020
16 Дреме ми за........
До коментар #7 от "Да ви го туpa":
Еконормите. Ама ако искаш питай американците за нормите.08:23 09.05.2020
17 123
08:44 09.05.2020
18 Гошо
21:21 09.05.2020