Нона Караджова направи предложене леки автомобили с повече от трима пасажери да имат право да се движат в бус лентите. Според екоминистърката едно такова решение ще доведе до по-малко задръствания и ще стимулира повече хора да пътуват заедно в един автомобил.
Караджова смята, че по този начин ще дишаме и по-чист въздух, а идеята и е заимствана от САЩ, където в бус лентите се дава предимство и за леки автомобили, в които пътуват повече от трима пътници.
Още едно от предложенията на екоминистърката е свързано с увеличаване на данъка за стари автомобили. Караджова обаче не поясни каква според нея трябва да е възрастовата граница за автомобилите, за които да се плаща по-висок данък.
Мнозина от специалистите в автомобилния бранш обаче са на мнение, че тези мерки ще доведат до още по-големи обърквания в и без това натоварения трафик в големите градове, а предвид големия брой на стари автомобили, вдигането на данъците им също е недотам удачна мярка.
Ще се радваме да споделите и вашето мнение по темата.
17 Януари, 2011 00:00 7 802 73
Леки автомобили в бус лентите?
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 xxx
15:58 08.09.2011
2 chicho vi
15:58 08.09.2011
3 ха сега
15:58 08.09.2011
4 totty
Коментиран от #26
15:58 08.09.2011
5 koko
15:58 08.09.2011
6 vasil
15:58 08.09.2011
7 Feuerwehrmann
Ако съшата г-жа ми даде пари за нова кола (а и на останалите читатели), тогава може да взима някакви драстични мерки : )
15:58 08.09.2011
8 sstanko
15:58 08.09.2011
9 pimpas
Обаче вдигане на данъкът за стари коли, ми изглежда малко като подготовка на народа ,за покупка на евтин и нов Sang Yong.
15:58 08.09.2011
10 ivo
15:58 08.09.2011
11 Vasilev
15:58 08.09.2011
12 селяндур
15:58 08.09.2011
13 Иван
15:58 08.09.2011
14 GOGO
Ние не обичаме нови автомобили! Искаме да движим старите си „бараки”!
Ние не обичаме нови гуми! Искаме да караме тези, които са на „бараките” ни до втори плат!
Ние не обичаме да ходим на сервиз! Искаме да ремонтираме „бараките” си пред дома – с тел или други подръчни материали!
Ние не обичаме хибридните автомобили! Искаме да караме старите си „бараки” и да се тровим колкото може повече!
Когато прословутите магистрали станат платени, ние няма да обичаме да караме по тях! Ще търсим задължителните дублиращи пътища, за да си чупим по тях старите „бараки”!
Всичко това го обичат и могат да получат тези, които постоянно плачат, че ние нищо не произвеждаме и нашата производителност е много ниска!
Те го имат, защото вместо да увеличат въпросната производителност като построят ново производствено хале, купят нова поточна линия, нови машини, нов трактор или багер, те си купуват нова къща в Гърция /или на още по-хубаво място!/, ново „Бентли” или „Порше”, нова любовница, нова ....
А работата на багера или трактора?!? Ще я свършат 10 или 20 цигани, или други нещастници над 35-40 год.
15:58 08.09.2011
15 Kinko
15:58 08.09.2011
16 Николай
15:58 08.09.2011
17 JS
2.Категорично ДА на вдигането на данъка за стари автомобили. Хората трябва да бъдат стимулирани да си купуват нови коли - не само по екологични причини но и поради моралната остарялост на автомобилите на възраст. Кола извадена днес от магазина е по-добра от всяка кола над 10 години (без значение от марка или модел)...
Коментиран от #20
15:58 08.09.2011
18 Spud
Коментиран от #38
15:58 08.09.2011
19 леле мале
Кола до 5 години данъка и се умножава по 2.5
кола от 5 до 15 годино данъка и се умножава по 1.5
кола над 15 по 1.0
15:58 08.09.2011
20 Иван
До коментар #17 от "JS":
НЕ си прав, поради една причина - не знам защо не се сещаш, че ако всички си плащат всичко - ПРОСТО ЩЕ ИМА ПОВЕЧЕ ЗА КРАДЕНЕ!!!! Аз лично винаги съм бил изряден в задълженията си към държавата и за какъв ...?! Като да речем 2/3 от съседите ми и друга голяма част от познати не са и нямат и намерение?!15:58 08.09.2011
21 BatBoiko BatMobila
15:58 08.09.2011
22 AZ
15:58 08.09.2011
23 Кирил Масларов
15:58 08.09.2011
24 2
Аз не виждам причина да си сменям старата кола, върши ми работа. Няма смисъл да се набутвам с пари за нова. Всеки си има определени възможности.
Коментиран от #27
15:58 08.09.2011
25 Дошо
Колеги тук се караме БМВ или Мерцедес, или някой апонски автомобил е по-добър и се псуваме и обиждаме.През това време ни правят на идиоти и само ни тарашат отвсякъде.Тая държава ,,живее" само благодарение на нас.Ние бачкаме - Те и мангалите лапат и искат все повече и повече и ние си траем.Трябва да им покажем, че не сме говеда бе хора.
15:58 08.09.2011
26 ха така
До коментар #4 от "totty":
Идеята да се вдигне цената на старите автомобили е именно за да не може сулйо и пулйо да имат каручки и да задръстват улиците! В София, а и не само, има много повече автомобили отколкототрябва! По този начин ще изчезнат кимизарниците ала гоуф 1 с ремус и сякви подобни, които освен че са мръсни за въздуха и са опасни защото не съответстват на нито един стандат за сигурност!15:58 08.09.2011
27 Дошо
До коментар #24 от "2":
Колега ми те нали заради това въведоха данък лукс.Сега се чудят откъде да вземат още пари.По-горе съм писал за идеята за данък въздух за старите автомобили.Изобщо не им дреме нито за въздух нито за здраве само се чудят откъде да дърпат още и още.Тия мерки за коланите и алкохола данемислиш, че заради хората ги въвеждат?Не, просто като някой след катастрофа се нуждае от лечение трябва да се изразходват средства от здравната каса, а те неискат тия пари да отиват по предназначение.Искат ги за себе си.И с пенсиите е така, вдигат възрастта зада неможе да си получиш достойно изработените пари, а да умреш възможно най-рано и да ги гушнат, я те я децата им или внуците.На тях дето работят на бюро и морни вода не са пили няма да им пречи, че ще работят до 63-65-67г.Ама тези дето бачкат здраво.....Никой не ни признава нас.Ние сме просто едни Е ГЕ НЕ ТА дето плащат данъци.Коментиран от #32
15:58 08.09.2011
28 Пацо
Твърдо ЗА вдигането на данъка! ОБАЧЕ не за СТАРИ коли, а за НЕЕКОЛОГИЧНИ. Допреди няколко месеца карах Опел Астра 93а година 125к.с., но с ЕВРО 3!!! Данък: 127лв. Баща ми кара Фолксваген Венто 94а 75к.с. БЕЗ катализатор - данък: 17лв. Кой замърсява повече??? Какво значение има колата на колко години е, важно е каква еко-норма покрива. Това трябва да е основата, на базата на която да се вдигат данъците! И да въведат данъчни облекчения за коли с ЕВРО 5 и ЕВРО 6, и двойни облекчения за хибриди и електромобили! Така е в ЕС, така би трябвало да стане и тук!!!
Коментиран от #35
15:58 08.09.2011
29 Ники
2. Тоя данък за стара кола трябва ли да се плаща ако си сложа газова уредба примерно... изгаря без остатък и просто искат така да направя че да не си карам колата от '94-та... която между другото е в отлично състояние.
15:58 08.09.2011
30 Delane
Лично аз карам 2 ретро автомобила.
Citroen Cx - 80-та
Chevrolet Impala - 69-та
колите са реставрирани и се движат пълноправно по пътя...
Въпроса ми е:
Какво ще стане с такива хора които предпочитат да карат по старите автомобили - просто защото удоволствието е друго и защото това им е на душата?
Ще се наложи да плащам данък като за акцизна кола ли?
Това е абсурдно и според мен нерентабилно.
както повечето колеги споделиха по нагоре - ако искат да караме нови автомобили:
1-свалете си розовите очила и вижте че хората едва връзват двата края и живеят на ръба на мизерита
2-погледнете реално на нещата и на факта че колкото и да ни се иска НЕ можем да си позволим нова дреха на всеки 3-4 месеца камоли нов автомобил?!
3-слезте на земята и се постарайте да осигурите необходимото(знам че няма да стане за 1,2,5 -10год но поне опита към това ще говори добро и ще даде надежда на хората)
Когато спрат политиците ни да говорят глупости,да си пълнят гушите и да си подаряват кученца и подобни кретений,а се замислят и сторят нещо за народа - тогава,евентуално може да има малък прогрес.
п.с Не бих искал да обидя никого.Това е гледната ми точка за данъци,такси и неща които искат да променят,увеличат и прочие...Няма много смисъл...но - успех в начинаниата...
15:58 08.09.2011
31 Vlado
До коментар #31 от "Vlado":
imennoКоментиран от #31, #34
15:58 08.09.2011
32 TI SI
До коментар #27 от "Дошо":
Признавам те за пълен идиот! Нямаш капка мозък. Или просто сития не вярва на гладния. Явно и ти си от тези дето крадат като замаяни и плюят по честните и бедни хора, за да се замозалъгват, че не са долни боклуци. пожелавам ти златната ти мина за крадене да секне един ден и да се озовеш в рено twingo за 1000 лв. и съм сигурен че много бързо ще си смениш мнението. и О извинявай великолепний, че ти не си сулйо и пулйо. А КОЙ БЕШЕ ТИ??? ей заради такива като тебе сме на тоя хал15:58 08.09.2011
33 Carla
Оправете пътищата, тротоарите, градинките и тогава предлагайте идеи за трафик, по-високи данъци и т.н. Толкова години минаха и тъй никой не видя ли в цивилизованите държави как са направени градинките, че да не тече калта по тротоарите/където ги има/ и съответно по пътищата и че като разкопава някой/ВиК, газ, телефони и т.н/ улицата след това трябва да се възстанови идеално, а не да се поръсят малко камъчета!
Вместо да се увеличават данъците за стари автомобили, защо някой не се замисли, че в повечето цивилизовани държави се плаща данък само, ако колата ти е на пътя и я ползваш реално! Тук плащаш данък дори 1 ден да не си си изкарал колата от двора или гаража! За какви права говорим и за каква справедливост и от къде на къде на някой му хрумва, че като се увеличат данъците за старите автомобили това ще стимулира закупуването на нови?! И го твърдят и си го повтарят тия хора, ама не им се казва истината, че хората на запад си купуват непрекъснато нови автомобили, защото без затруднения могат да ги вземат на изплащане за няколко години и като минат 2-3 години ги връщат при дилъра и сключват нов договор и така си карат цял живот без да вадят сериозна сума от джоба си, а месечно внасят равностойността на 1/10 или 1/15 от доходите си...
Нямаме ние управляващи като хората и нямаме дипломати, които да мислят за страната и хората си!
15:58 08.09.2011
34 JS
До коментар #31 от "Vlado":
Никой не ти пречи да си караш ретро автомобилите. ОБАЧЕ довода "хората са в мизерия" изобщо няма да мине пред мен. Човек в мизерия не си купува коли нито стари нито нови. Или бъркам?А да те попитам ако утре някой ти шибне отзад прекрасните ретро автомобили щото спирачките му са отказали щото си е спестил ремонта и сервиза на стогодишната барака пак ли ще го оправдаеш?
Не че е някакво правило но ако можеш да се изръсиш 4 стотака за данък за жигулатор например, някак си е възможно и да си отремонтираш този жигулатор и в истински сервиз а не на улицата с подръчни средства. А ако не можеш да си позволиш да си закараш колата в сервиз мястото ти изобщо не е в движението. Щото ако трепаш себе - за твоя сметка си е. Но лошото е че от самоделки и "мизерници" страдат и доста невинни. И то не само здравословно но и материално заради кефа някой да кара кола без да може да си го позволи. Данъците в Бг за стари коли трябва да са много по-високи от тези за новите.
15:58 08.09.2011
35 Scar
До коментар #28 от "Пацо":
Прав си колега. Незнам още колко ще го търпим това.Коментиран от #36
15:58 08.09.2011
36 Дошо
До коментар #35 от "Scar":
Е то според теб трябва всички да ровим по кофите за да може да се нарече мизерия положението ни.Ми дай да не си позволяваме нищо сега и да си правим илюзии, че сме добре.Ама и ма и по-зле от нас.Ами със Сумалия ли да се сравняваме?Кой нормален човек нейска да има работа и като работи да му се възнаграждава труда реално?Тука бачкаш като луд по частните фирми по 240дори и по 300! часа на месец като по закон са 160! и получаваш за тях 700-800лв навсичко отгоре без осигуровки.Стискаш се та да може децата (ако имаш такива) да не се срамуват като отидат на училище да са облечени и да могат да извадят 1-2лв за закуска да не ги е срам пред другите деца.Трябва да плащаш, ток, вода, всевъзможни данъци които постоянно скачат и идват нови и нови, а заплатката все същата.НАдписват ти сметките за тока, за телефона, където и да отидеш да свършиш нещо и си имаш работа с държавани служители ти се сопат и те гаврят като животно все едно не се хрантутят от твоя труд.Караш трошка на 14-15 години и правиш планове за след години какво ще може да си позволиш, а като си спестявал и мъчил с години накрая пак по-нова от 10 годишна кошнища неможеш да си позволиш и въпреки това се радваш на новото.И един ден, някой като теб казва:-Абе нищо ти няма бе, какво само мрънкаш?Много си добре има и по-зле от тебе.Радвай се и на мизерията си и тя ти е много.Бачкай и си трай.
Е това човеко говори само едно-ти незнаеш какво е труд и какво е неблагодарна работа.Това, че хората са в мизерия не те трогва също значи, че не ти е опрял ножа до гъ.а.Ма за разлика от тия като тебе обикновените хора просто немогат да си позволят нищо, което да се простира извън оскъдните им възможности.
Затова като можеш да плащаш високи данъци плащай, ние неможем.
И занакрая да ти кажа, че оня дето ще те натресе отзад с бричката си ще го стори не защото му е кеф да блъска другите автомобили, а защото няма пари за нещо по-добро.
15:58 08.09.2011
37 Aleks
Zatova she digat danuci i she tursqt reshenie na problema s trafika i vuzduha i cenata na benza she digat. Davaite idvaite oste moje ostavete Bulgariq pusteesta zemite i kustite vi tunesti v prah. Vse pak v selata rabota nqma nemogat da se gledat zelen4uci plodove i jivotni. No kakvi gi pisha tva e pod dostoinstvoto na edno minudjur4e moderno dvijesto se v bus lentata po carigradsko s 3 mata si sukvartiranti.
15:58 08.09.2011
38 Радослав
До коментар #18 от "Spud":
Добре бе "ПРОФЕСОРЕ",а кажи ми как един дядо с 200 лева заплата може да си купи чисто нова кола,която струва 15 хил. лева.Ще кажеш на дядката що му е кола някой път се налага до аптека ли до кадето щеш да се отиде.А и не само пенсионерите много голяма част от българите немогат да си позволят кола,в която "тяхния задник да е сядал пръв".Защо?АМИ ЗАЩОТОТО БЕНЗИНА Е 2.30 НАФТАТА Е 2.30 ГАЗТА Е 1.30.За коя по напред???За семейство ли за кола ли за данъци ли да идат и без това малкото пари???15:58 08.09.2011
39 Радослав
Коментиран от #48
15:58 08.09.2011
40 Дошо
До коментар #40 от "Дошо":
ТО както е тръгнало колега и дядовците ще започнат да взимат заплати не пеннсии, че до 65-67 години да работиш си си дядо не ами....и като бачкаш до такава възраст пенсия я доживееш я не.Има хора дето работят и немогат да си позволят нов телефон да си купят та камо ли кола, ама това иди го обяснявай, на някой като JSКоментиран от #40
15:58 08.09.2011
41 Пацо
15:58 08.09.2011
42 staho
15:58 08.09.2011
43 JS
за колко пари работиш има малко отношение към темата. Става въпрос за отношение. А именно за начина по който се отнасяш към вещ от която зависи не само твоят живот но и живота на хората около теб.
Става въпрос за това: "Като не мога да си купя зимни гуми, майната му, ще си карам с летните...." Ама какви последствия може да има това? Пак майната му. Ама че създавам опасност и затруднения на пътя? Пак майната му.
Ами не става така приятелче. Не става.
Лесно и удобно (а и някак народно) е да застъпиш тезата че богатите са лоши а бедните са добри но в случая не е толкова просто. Тук става въпрос за човешки животи, променени съдби, изхабени нерви със смачкани ламарини, загубено време и всичкото това за какво? Заради дежурнното "майната му".
15:58 08.09.2011
44 JS
И това пак няма нищо общо с парите.
Коментиран от #49
15:58 08.09.2011
45 ГБ
15:58 08.09.2011
46 xristo
15:58 08.09.2011
47 ас
15:58 08.09.2011
48 JS
До коментар #39 от "Радослав":
Аз не искам дядката да си купува нова кола. Искам максимално да съм сигурен че дядката няма да ме претрепе с колата си. И част от това е и високият данък, който донякъде ми гарантира че дядката има възможност да си поддържа колата изправна. Щом има пари за висок данък значи има и за сервиз. Сващаш ли, професоре?15:58 08.09.2011
49 Дошо
До коментар #44 от "JS":
Богатите са лоши, а бедните добри звучи комунистическо.Изобщо не ми е това мисълта.Работата, е че както беше писал един колега по-нагоре - Сития на гладния невярва.Както си написал ти:
Като не мога да си купя зимни гуми, майната му, ще си карам с летните...." Ама какви последствия може да има това? Пак майната му. Ама че създавам опасност и затруднения на пътя? Пак майната му.
Никой няма нарочно да тръгне да гази пешеходци и да се пързаля зимата по снега и да блъска другите защото така му изнася.Камо ли да убие някого ей така.ЗА нещастие се случват такива работи с нови или със стари гуми.Все пак ако имаш пари и не се стараеш да си изряден тогава нищо не те оправдава.Ама мама му стара като неможеш найстина, а искаш нови гуми(в случая) ама няма как да стане да се сдобиеш с тях, какво правиш?Оставяш колата в гаража?Ми това е все едно нямаш кола.Е това е мизерия.Тая мизерия е навсякъде около нас и това ти неразбираш и не признаваш.
Коментиран от #50
15:58 08.09.2011
50 Дошо
До коментар #49 от "Дошо":
А дали заради високия данък няма да направи компромис с подръжката?15:58 08.09.2011
51 JS
Трябва да има някакъв "филтър" човече. Част от този "филтър" е и данъка. От 100-годишна бракма никой няма полза, дори и собственика който си мисли че е на голяма делавера и е финтирал тънко сервизите и търговците.
И да прав си че никой няма да тръгне да гази хора нарочно но хората които го правят съзнателно са десетки хиляди. В смисъл че осъзнават че колата им не е на ред и неподготвена но въпреки това тръгват на път с идеята да минат и тоя път метър. Защо? Нямат избор ли?
15:58 08.09.2011
52 Kusco
Коментиран от #60
15:58 08.09.2011
53 Mr.Zion
15:58 08.09.2011
54 VOLVO C70
15:58 08.09.2011
55 do JS
Ей министърката, ти луда ли си, като искаш да плащаме по USA или евро стандартите, направете ни и заплатите по USA или евро стандарт. Нали сте много отворени всички. Както каза един колега по-горе един среден западноевропеец може без проблеми да си позволи да кара нова кола. А тук някакъв наглец си купил нова колица (най-вероятно от труда на 15-20 човека с по 500 лв. заплати)и веднага предлага да се махнат старите коли, за да му е по-удобно на ГОСПОДИН ГОЛЯМА РАБОТА да си кара неговата.
15:58 08.09.2011
56 Кирил Масларов
15:58 08.09.2011
57 Кирил Масларов
15:58 08.09.2011
58 bibo35
15:58 08.09.2011
59 bai ivan
15:58 08.09.2011
60 аз
До коментар #52 от "Kusco":
Човече, Интересно ми е, че пишеш като достатъчно образован (за разлика от повечето тук), а разсъждаваш като марсианец. Каква е връзката между възрастта на колата и техническото и състояние. Щом трябва да има "филтър", той трябва да е не данъка, а техническият преглед. Ако има по-голям контрол гаранцията, че дядката си поддържа колата ще е по-голяма от гаранцията на повишеният данък.И защо трябва да ходя на сервиз, за да ми сменят свещи, накладки,... при положение, че това съм го учил 4 години?
15:58 08.09.2011
61 аз_съм_бе
повече от трима или трима и повече
или минимум 3ма или абе към 15 човека кръгло !
Коментиран от #69
15:58 08.09.2011
62 бедна държава !!!
Претъпкването на софия започна с продажбата и застрояването на градинките между блоковете, това го започна оня хитрец Ст.Софиянски и продължава до ден днешен, само екипа в общината се смени с този на Боко.
Процеса е вече необратим и проблема съсдаден от алчноста на общинските съветници (взимат рушвети)се превръща в една дойна крава за общинския бюджет. От практиката знаем, че когато се пълни прекомерно едина каса по-лесно се скриват кражбите на фона на изобилието в нея.
Ако правиш проект към Мин. на Екологията трябва да намериш братовчеда на Н.Караджова да му бутнеш пари и тогава да ти се удобри проекта. Защо тая не каже нещо по този въпрос ..
Авто парка не се обновява с по-високи данъци, а с реален иконмически ръст, приходи от производство и износ за 3-ти страни. Това правят всички страни около българия само не и Бг. Тук на фирмите им става все по-трудно и затварят една след друга ...България няма еколотичен проблем просто защото българия няма индустрия ....
Коментиран от #63
15:58 08.09.2011
63 VOLVO C70
До коментар #62 от "бедна държава !!!":
Da nai dobre bus , minavame vsi4ki na gladna dieta i sled 2 meseca v busovete 6te se pobirat okolo 50-60 4oveka ! Na 2 mln naselenie 6te sa im neobhodimi okolo 40 000 busa - i taka , nqma zadrastvane, nqma danaci za stari avtomobili i nqma zamarsqvane na vazduha !Umna ministarka , ama e zbarkala profesiqta ! Ako se probva na okolovrasnoto moje da i doidat po dobri idei15:58 08.09.2011
64 Ядосан
15:58 08.09.2011
65 СРАМ !!!
А освен т'ва как ще ме стимулират да си КУПЯ ЧИСТО НОВА КОЛА като едвам искарвам за живея ?
Това е най-гадното от всичко че ония помяри от министерството чийто за**ици седят на топло и меко се чудят какво още да изислят за да отчитат дейност...
Това е малко тъпо.А защо не ни стимулират с по висок стандарт на живот така почти всеки би си купил нова кола според мен де ...
А относно тия бус ленти... не ме греят особено.
15:58 08.09.2011
66 жмръц
естествено.
На някой дали му е хрумнало да се НАМАЛИ данъка за нов автомобил,или за автомобил покриващ евро стандартите?..
15:58 08.09.2011
67 JS
И така Г-н МАЛКА РАБОТА първо никога не съм споменавал че хората и колите ми пречат. Гражданче съм и за мен натовареният трафик е част от живота която съм приел като факт и не ми пречи на нормалният ритъм на ежедневието ми. Обикновенно на хората които са расли по горите им пречи трафика - предполагам обаче го знаеш доста по-добре от мен - вероятно доста се затрудняваш с трафика. И второ - ако имаш нужда да си избиеш комплекса за малоценност, не мисля че съм подходящият "кантар" за целта - ще е хубаво да се обърнеш към някой от селските си братчеди. Вероятно те също лепят етикети на хората на база на възрастта и стойността на автомобилите които се карат. Мисля че ще са по-подходяща компания за целта...
15:58 08.09.2011
68 JS
Коментиран от #72
15:58 08.09.2011
69 JS
До коментар #61 от "аз_съм_бе":
Принципно си прав, но само принципно. Понеже не падам от Марс и съм влизал достатъчно редовно за ГТП по сервизи трябва да ти кажа че няма начин да се затегне режима. Просто защото и клиентите и сервизите имат изгода да не се проверяват колите - поне в голямата си част. В този смисъл за мен дори е по-логично да отпадне задължителното ГТП. Какъв е смисъла да даваш 30 лева за стикер при положение че дори не си правят труда да видят дали мигачите ти работят, камо ли спирачки...15:58 08.09.2011
70 Renault
15:58 08.09.2011
71 zazaa
П.П. Аз съм много богат, обаче карам малолитражна 10 годишна кола от кеф, а сега търся начин да и махна катализатора и да излъжа втората ламбда сонда, за да развивам науката.
15:58 08.09.2011
72 Eto
До коментар #68 от "JS":
Ето отново ме убеди за пореден път, че нямаш капка мозък. Според мен ис от онези граждани, на село раждани. Е хайде признай си, не се стеснявай... то си личи.15:58 08.09.2011
73 Лоби
както знаем всички : безплатен обяд няма !!!
15:58 08.09.2011