ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Доказа за пореден път, че феновете на голф са повърхностни същества.
Я обясни, какво разбираш под "уникална грозотия" и "пластмасова визия". Голфа с каква визия е и защо не е уникално грозен?
Ако не си видял снимките по-горе няма да разбереш какво разбирам под уникална грозотия.Смешни сте ми с тия бракми момчета.Като си купиш някога голф ще разбереш какво е кола.Съотношение между качество , разход и най-вече визия.Защо не ми цитира последното изречение за цената ??!?!?!?!
Абе може и да е грозна но Фиеста се произвежда вече 40г. значи се търгува добре а в края на крайщата това е важното. А пък ние само ще си цъкаме колко е грозна.
Не съм от "феновете" на Форд, но много ми харесаха последните Форд-ове, дори бях на път да "изгоря" с един S-мах. Тази предница обаче определено не е за Фиестата! Няма я пропорцията-тази муцуна предполага нещо мощно и яко, даже раздуто назад и съответно се губи /за мен поне/ така печелившия кинетичен дизайн... Сякаш потъва и тази марка в примера на Пежо - всички класове са еднакви, само размерите са различни. Предната Фиеста е една идея по-красива.
Балъци , дори собствен дизайн не знаете да си направите.Предница от Aston martin + punto = ФЕИЕСТА.Прилича ми на китайски автомобил по качество и дизайн...
Возил съм се и съм карал някои от следните голфове:
1,2,3,4,5,6.... И да ти кажа нямам желание да притежавам такъв автомобил. Карам само качествени и красиви автомобили.
Аз пък мисля, че колегата е много прав. Тази муцуна не подхожда за тази кола. За "наточената" версия, може би, но не и за стандартната. Все пак обаче, това си е само мое мнение.
при тези цени на горивата, ако ще и златна да е не ми трябва,ако я направят да бръмчи с вятър,л..на,слънчева енергия,с батерия от 4 волта и половина тогава може ,ама нефта се изчерпва ,а след това е ред и на газта,биогоривата в Беге не тръгват заради Лукчовците и т.н.
Щом я сравнявате с Голф значи колата е фактор. Казвам го защото е по-нисък клас от голфа, трябва да се сравнява с Поло, а голфа с Фокус.
Колкото до визията - като гледам само предницата е сменена в линия с новата мода на Форд... лично на мен ми напомня на Астон Мартин, доста по-класически вид има от предишната предница, но може би не е за мини кола а по-скоро за Мондеото
Хехе... колицата си я бива, че и отгоре дори. А що се отнася до марките - ми нали и двете са германски... все едно да спорите дали дядото на жена ти и твоя дядо са българи... хехе
А #19 е яко прав... щом някой сравнява фиеста с голф то или мнооооооого се е объркал или наистина фиестата вече е фактор. Та те са в различни сегменти...
Първо за предницата...много добре изглежда при ST варианта, чиито снимки бяха показани преди...забрравих колко месеца. Всъщност, аватара ми е точно ST ако някой е забелязал. Сега малко за муцуната и това, дали подхожда на двигателите + шасито. На шасито със сигурност. Мога да го потвърдя, макар да карам версията със стандартно окачване, която е с малко по-меко окачване. Що се отнася до двигателите...ами еднолитровия мотор е фурия при Фокус. Какво остава при кола, тежаща около 300 килограма по-малко? ( дано да не бъркам, но Фиеста е около 1050-1100 кг в зависимост от оборудване и двигатели, а Фокус гони 1400 кг). И тук не сте прави. Още нещо. Първо я вижте на живо, тогава изказвайте категорични мнения за пропорциите. Това са снимки, които даже не са в нормален формат ( може би в нета има някъде и нормални, но все още не съм търсил). Сега малко негативизъм от моя страна, понеже мога от първа ръка да изкажа мнение за предната Фиеста, която карам. Пластмасата във вратата като че ли стои, а това не е никак добре. За щастие са оправили елповдигачите на стъклата, които вече са изместени напред, а не под китката на ръката. На други снимки гледам, че и джойстика е пооправен и вече не е изпъкнал нагоре. За останалите плюсове и минуси, когато излезе повече информация.
и още един минус, свързан с вратите, от които не съм доволен. Мястото за лакетя е все същото, а това не е добре за по-високи хора, които едва вместват ръката си в нишата. Сега са махнали дръжката и проблема трябва да е намалял, но си остават същите пропорции, което означава, че ръката пак ще стои по-напред от нормалното. Наистина са се опитали да пооправят някои неща, но много се дразня, че за пластмасата във вратата не са си мръдбнали и пръста дори при високите нива на оборудване с кожен салон.
Крадат на баба ти от шортите, не разбра ли досега? Всъщност, тоя фейслифт е кражба от Фиеста. Мазда десетки години наред имаше дялово участие на Форд. Дизайнерите на успешните модели на Астон Мартин също работят за Форд, защото тая марка 20 години бе управлявана от Форд. Форд създаде дизайна на Астон Мартин. Той не е даденост. Пежо измислиха явно по-дръпнатите фарове в тоя клас, ама айде сега да хващаме рулетката и да мерим на кой колко му е дълъг.
егати пласмасата ще се деформира на 40градуса през оли месец нагли крадци само крадат друго нищо не правят а дали зимата ще запали ще разберете ако някой ашлак си го купи хахахаха пълен провал
Ами освен да крадат, продават. И то най-много в цял свят. Всъщност, колата си изглежда отлично на по-големи и качествени снимки. Предпоалгам няма да е много по-различно на живо За разлика от Голф рабира се, където германците се изложиха. Фиеста ще се продава и с най-добрия мотор в света. отива на най-продаваният автомобил да се монтира вече и най-добрия мотор. Ако има нещо за което да съжалявам е, че не изчаках година и половина-две за тая модификация.
И от кенефи има нужда. Сещам се за един такъв Голф с газова. Наистина в по-голям кенеф не бях карал. Ако говорим за каруци обаче, първото място отнове е за Голф. Наистина единствено Kadet GSI от 1980 година вози по-друсащо. Но на него му е простено, защото е малка ракета. Какво е голф обаче? Малък кенеф? Неееее :) Голям кенеф:P
Не е лошо да се качиш на нещо от конкуренцията Корса или Поло и да го покараш 2-3000км и ако си честен и обективен (а не кон с капаци) мисля, че ще си промениш мнението. Относно еднолитровия мотор , нека мине малко време, нека се докаже и тогава ще говорим. Личното ми мнение е ,че този мотор няма да е безпроблемен и дълговечен (визирам сложността му и лошите горива и масла извън Германия), а и имам един въпрос: защо на Форд в Германия му казват "вечния трети":)))))
Със всичко съм съгласен освен със място-комфорт и със мощност-скорост.Не ми говори за еднолитровия турбозвяр-лакомник е ако решиш да го пришпориш.Това е минус на всички бензинки-икономични са докато ги караш с 90 нооооо ако ге понатиснеш...тогаваааа......При дизела отклоненията са драстично по-малки при пълна газ.
Хиена, може и да си прав. Карал съм Поло, но по-старичко и база за сравнение няма. Повече чета мнения на разни журналисти, а и гледам кой какво купува. След като се купува не само в България, а и в европа и целия свят, значи в тая Фиеста има нещо. Не мислиш ли? В БЪлгария номер едно по продажби две години (ако не греша, че вече статистика няма). В Европа номер едно две-три години, в света също номер едно в класа си. Зендер, ще цитирам Auto Motor при теста им на Фокус. Значи, това е първия Фокус за тях, който получава всички 5 звезди и то заради мотора си. По тестовата си отсечка получават разход от 5.3 л/100 км при 5 л/100 км заявени от производителя на стенд. При яко каране достигат 10.5 л/100 км. Това е. Ти при яко каране - ускорение, спиране, голяма скорост...колко получаваш? Гледал съм тестове на АБ и там се говори за максимален разход от порядука на 16-20-30 л/100 км в зависимост от моделите. Няма икономичен автомобил при натиснат докрай педал на газта. Има икономични автомобили обаче, когато караме нормално. А тоя Фокус, тежащ около 1400 кг ( цитирам по памет, може и да греша) гори с един литър по-малко от най-близкия си конкурент 1.4 TSI на Голф и то по тестовата отсечка на Ауто Билд - градско, извънградско, магистрала със 160 км/ч Гори доста по-малко и от новия 1.2 литров мотор на Megane, който си е направо ламя нищо, че е току що слязал от чертожните маси. Казваш, че при дизела отклоненията били малки...колко малки? Нямам пред себе си бро
Нямам пред себе си броя на АБ, където тестват разходите при пълна газ, но утре може да се поразтършувам. А и колко време караме на пълна газ? Сигурен съм, че тая Фиеста с еднолитровия мотор дори при яко пришпорване по магистралата ще изгори по-малко от твоя трилитров дизел ли бе? След като моят 1.4 литров мотор при почти пълна газ и яко каране с включен климатик, неразработен и така нататък ми гори 6.7 л/100 км с поне половината километри градско каране, какво остава за тоя турбо мотор и тия автомобили с дълги предавателни числа и голям въртящ момент при ниски обороти?
FMC, бързай и купувай докато има-че ще свършат-не останаха!Всеки иска да се качи на тази Уникална кола,ама малко са тарикатите като теб дето са успели.
И стига с тия хвалби на тая сапунерка-после на втора ръка-с лопата да ги ринеш,и така държат цена-ауууу!
Няма майтап, държат цена. Преди година и половина продавах предната кола и средната цена в мобиле бе около 6500 лева. Сега пак е почти толкова и цяла година се върти на 6100-6200. И това ако не е държане на цена от модел, слязъл преди 4 години от производство, здраве да е. Бях се абонирал за някаква статистика докато продавах оная кола, но така и не се отписах. Интересно ми е кога средната цена на Форд Фиеста ще падне под 6000 лева, та тия дето не са тарикати и те да намажат малко.
ФМЦ,има да се върти на тая цена докато те заболи главата,питай на каква ги продават!Гледам и все повече се убеждавам-е..ти грозната муцуна на бременен бръмбар тая Фиеста!
На каква се продава ли? Мога да ти кажа, понеже продавах. Точно тия пари ми даваха веднага за базова версия с климатик. Проблемът бе, че е трудно да разчиташ само на Мобиле, защото обявите и снимките не винаги се виждат, дори човек да търси. Просто хората, които търсиха се обадиха на момента като разбраха, но вече я бях продал на други. Но ти сигурно си мислиш, че само Фиеста не се продава, а всичко друго се продава на обявената цена? Ама че наивно мнение. Аз като продавах и стотинка не съм се пазарил. Човекът разбираше от автомобили и след малко каране разбра, че му искам много малко пари за тоя автомобил без грам забележка.
колеги , да купим на адаша фъмъцъ кашон памперси , щото това е неговата любима и със сигурност се е накъкъл от кеф .... КОЛЕГА
СЛЕЗ НА ЗЕМЯТА... ААЛЛЛОООО.
Да, нааках се от кеф. Това не става винаги - в един ден премиери на Фиеста и Голф. Все пак това са най-продаваните автомобили в Европа и едни от най-продаваните в света. Знаеш ли, писна ми всеки ден да чета за БМВ, Мерцедес, Ауди, Лексус...Сега ми се е паднало да се на.ера от кеф :P
Да бе ,всички се наакахме от кеф от тоя супер-автомобил.То голяма работа станало че искарали автомобил който на всеки завой ще му се включи ЕСП-ТО за по-сигурно .А пък супер-двигателя със 1000кубика кво да ти кажа-Безценен.Муеждодругото не е лошо да знаеш че Шарад от 87ма разполагаше със 101кс от 1000кубика.Ще ти задам елементарен въпрос-Защо Фиеста се продава добре и всъщност е лидер по продажби.................
Естествено аз понеже те уважавам ще ти помогна при отговора-Във производството на всеки Форд е заложена евтинията.Евтин автомобил като нов-евтин и след 5-10години.Това е.Да говоря ли за ръжда а.Не ми отваряй устата че моето Мондео беше абонат на ръждата-добре че го карах със висока скорост и малко години.Да ти давам ли примери за остатъчна стойност при БМВ.Само кажи и съм готов да те залея с примери.........
Нещо не те разбрах. Естествено е никой да не дава пари за скъпи боклуци. Това, че си вдигнал цената на нещо заради малко повече плат и имитация на дърво не прави тоя автомобил качествен и продаваем. Някой измисли клишето ( кой ли?), че пластмасата е боклук, а всичко останало злато и готово - ще заличим малко тая пластмаса да не прилича на пластмаса, нищо че е пак пластмаса и ще продаваме на високи цени на хората с дебели портфейли.
Е то евтенийката както казваш, е заложена в почти всички автомобили, влизащи в топ 50 на света, като на 43-то място е първия така наречен "премиум" автомобил - БМВ-3 след 42-ия Дачия Логан. Всичко в тая класация може да се нарече пластмасови боклуци без изключения. От 15 милиона продадени автомобила в топ 50 за половин година, само 170 000 ( БМВ 3) не са евтинийка, макар че и за тройката на БМВ германците доскоро имаха големи критики и за материалите в купето, да не говорим за единичка, където направо бяха възмутени от евтината пластмаса и се питаха за какво плащат надценката. Май само за измисленото пак от тях име.
Ето ти и линк да се раздваш, колко много продажби имат качествените возила. Ние бъл;гарите явно сме хванали дявола за рогата, щото все качествени, премиум автомобили караме, а хората по света овце пасат ( както каза любимия ни премиер за студентите) и си купуват автомобили за работа, а не за изложба.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 golfman
Коментиран от #3, #6
11:29 05.09.2012
2 Филип
11:43 05.09.2012
3 Клаус
До коментар #1 от "golfman":
Доказа за пореден път, че феновете на голф са повърхностни същества.Я обясни, какво разбираш под "уникална грозотия" и "пластмасова визия". Голфа с каква визия е и защо не е уникално грозен?
Коментиран от #4
11:44 05.09.2012
4 golfman
До коментар #3 от "Клаус":
Ако не си видял снимките по-горе няма да разбереш какво разбирам под уникална грозотия.Смешни сте ми с тия бракми момчета.Като си купиш някога голф ще разбереш какво е кола.Съотношение между качество , разход и най-вече визия.Защо не ми цитира последното изречение за цената ??!?!?!?!Коментиран от #12
12:00 05.09.2012
5 ташунко
Коментиран от #7
12:01 05.09.2012
6 Бай Онзи
До коментар #1 от "golfman":
Човек, не се замесвай в неща, които не са ти ясни...12:02 05.09.2012
7 Бай Онзи
До коментар #5 от "ташунко":
Пунтира баба ти!12:02 05.09.2012
8 Бай Онзи е балък
12:06 05.09.2012
9 Цветомир Попов
12:09 05.09.2012
10 Росен Стоименов
Коментиран от #14, #15, #17
12:09 05.09.2012
11 АМГ
12:14 05.09.2012
12 Клаус
До коментар #4 от "golfman":
Возил съм се и съм карал някои от следните голфове:1,2,3,4,5,6.... И да ти кажа нямам желание да притежавам такъв автомобил. Карам само качествени и красиви автомобили.
12:31 05.09.2012
13 Адаша
12:32 05.09.2012
14 ГЕРГАН
До коментар #10 от "Росен Стоименов":
Дизайна колега, е не само функция!12:37 05.09.2012
15 Тони
До коментар #10 от "Росен Стоименов":
Ако видиш ST модела ще си промениш мнението.13:38 05.09.2012
16 ххх
Предната е по-симпатична
13:57 05.09.2012
17 -------------------
До коментар #10 от "Росен Стоименов":
Аз пък мисля, че колегата е много прав. Тази муцуна не подхожда за тази кола. За "наточената" версия, може би, но не и за стандартната. Все пак обаче, това си е само мое мнение.13:57 05.09.2012
18 дон Педро от Малага
13:58 05.09.2012
19 Speeder
Колкото до визията - като гледам само предницата е сменена в линия с новата мода на Форд... лично на мен ми напомня на Астон Мартин, доста по-класически вид има от предишната предница, но може би не е за мини кола а по-скоро за Мондеото
14:08 05.09.2012
20 Тодор Дервенски
А #19 е яко прав... щом някой сравнява фиеста с голф то или мнооооооого се е объркал или наистина фиестата вече е фактор. Та те са в различни сегменти...
14:46 05.09.2012
21 Адаша
14:53 05.09.2012
22 става става
някой е откраднал решетката на пежо,хубава е прилича на дамска кола до маркета.
15:01 05.09.2012
23 _FMC_
Коментиран от #33
16:17 05.09.2012
24 _FMC_
16:20 05.09.2012
25 _FMC_
16:21 05.09.2012
26 Fan Concept
16:43 05.09.2012
27 _FMC_
16:54 05.09.2012
28 хахаха
17:56 05.09.2012
29 _FMC_
Коментиран от #30
19:20 05.09.2012
30 жител
До коментар #29 от "_FMC_":
@29 Ти си купил най големия клозет и го сравняваш с легендата голф хахахаха отивай да се лекуваш20:17 05.09.2012
31 _FMC_
20:43 05.09.2012
32 hienata
Не е лошо да се качиш на нещо от конкуренцията Корса или Поло и да го покараш 2-3000км и ако си честен и обективен (а не кон с капаци) мисля, че ще си промениш мнението. Относно еднолитровия мотор , нека мине малко време, нека се докаже и тогава ще говорим. Личното ми мнение е ,че този мотор няма да е безпроблемен и дълговечен (визирам сложността му и лошите горива и масла извън Германия), а и имам един въпрос: защо на Форд в Германия му казват "вечния трети":)))))
21:31 05.09.2012
33 520 zender
До коментар #23 от "_FMC_":
Със всичко съм съгласен освен със място-комфорт и със мощност-скорост.Не ми говори за еднолитровия турбозвяр-лакомник е ако решиш да го пришпориш.Това е минус на всички бензинки-икономични са докато ги караш с 90 нооооо ако ге понатиснеш...тогаваааа......При дизела отклоненията са драстично по-малки при пълна газ.21:55 05.09.2012
34 _FMC_
22:50 05.09.2012
35 _FMC_
22:52 05.09.2012
36 Japoneze
И стига с тия хвалби на тая сапунерка-после на втора ръка-с лопата да ги ринеш,и така държат цена-ауууу!
12:38 06.09.2012
37 FMC
16:10 06.09.2012
38 Топчо Боров
18:49 06.09.2012
39 _FMC_
19:44 06.09.2012
40 фмц-2
СЛЕЗ НА ЗЕМЯТА... ААЛЛЛОООО.
20:23 06.09.2012
41 _FMC_
Коментиран от #42, #43
22:51 06.09.2012
42 520 zender
До коментар #41 от "_FMC_":
Да бе ,всички се наакахме от кеф от тоя супер-автомобил.То голяма работа станало че искарали автомобил който на всеки завой ще му се включи ЕСП-ТО за по-сигурно .А пък супер-двигателя със 1000кубика кво да ти кажа-Безценен.Муеждодругото не е лошо да знаеш че Шарад от 87ма разполагаше със 101кс от 1000кубика.Ще ти задам елементарен въпрос-Защо Фиеста се продава добре и всъщност е лидер по продажби.................23:26 08.09.2012
43 520 zender
До коментар #41 от "_FMC_":
Естествено аз понеже те уважавам ще ти помогна при отговора-Във производството на всеки Форд е заложена евтинията.Евтин автомобил като нов-евтин и след 5-10години.Това е.Да говоря ли за ръжда а.Не ми отваряй устата че моето Мондео беше абонат на ръждата-добре че го карах със висока скорост и малко години.Да ти давам ли примери за остатъчна стойност при БМВ.Само кажи и съм готов да те залея с примери.........23:31 08.09.2012
44 _FMC_
09:20 09.09.2012
45 _FMC_
09:29 09.09.2012
46 _FMC_
09:30 09.09.2012
47 _FMC_
09:31 09.09.2012
48 Дядо Мраз
11:39 09.09.2012
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Голфър
11:32 12.09.2012