На 21 февруари тази година заработиха конвейерите в българския автомобилен завод край Ловеч. Към днешна дата продукцията на Litex Motors е съсредоточена основно върху най-малкия модел - градската малолитражка Voleex C10. Веднага след появата на първия Great Wall произведен у нас представители на марката заявиха, че автомобилите с щампа "made in BG" покриват всички изисквания на Европейската общност. Дали е така се опитахме да разберем след обстоен тест драйв на българската малолитражка Great Wall Voleex C10. Ето и нашите впечатления.
Екстериор
Great Wall Voleex C10 е типичен представител на сегмент B. Субкомпактният автомобил е близък по визия и габарити с един от бестселърите в Европа Toyota Yaris, но това в никакъв случай не означава, че Voleex няма собствено лице. Колата е фирмено разпознаваема, линиите са модерни и определено са съобразени с капризния европейски вкус. С други думи екстериорната визия може да бъде определена като стилна и същевременно модерна. В нея липсват елементи на кич, които са присъщи за други китайски марки.
Интериор
И докато външният вид е основно въпрос на вкус, то качествата на салона могат да бъдат оценени далеч по-обективно. Първото, което прави впечатление в салона на Voleex е отличния простор в купето. Седалките не са големи, но са удобни и ергономични. Предлагат оптимална странична поддръжка, а мястото за краката на водача и пасажера до него е повече от достатъчно.
Вторият ред кресла също е удобен, като единствено по-малкото място за краката може да е причина за дискомфорт на ръстови пасажери. Багажното пространство е типично за подобен род автомобили, като при нужда то може да бъде увеличено за сметка на седящите места отзад. Отлично впечатление прави много добрата сглобка на детайлите в салона. Материалите също са качествени, което наред с прецизната сглобка значително повишават комфорта при пътуване. В купето не се чуват никакви скърцания и паразитни шумове, а самото купе е отлично обезшумено, както спрямо пътната настилка, така и от двигателния отсек.
Арматурното табло е семпло и силно информативно. Основните прибори са съсредоточени пред водача и не отвличат вниманието му от пътната обстановка. Инструментите са комбинация от аналогови циферблати и монохромни дисплеи. Нощно време те са осветени в приятна мека бяла светлина. И за да завършим приятното впечатление от салона на Voleex C10 ще кажем, че базовото оборудване на автомобила предлага доста екстри, които са нетипични за аналозите от този нискобюджетен сегмент на субкомпактния клас.
Двигател и ходови характеристики
Версията, която изпитахме разполагаше с бензинов VVTi двигател с работен обем 1.5 литра, който има мощност 97 к.с. при 6000 об/мин и максимален въртящ момент от 138 Нм при 4200 об/мин. Този агрегат работи съвместно с петстпененнна механична скоростна кутия, а като опция беше фабрично монтирана и газова уредба, която впечатлява с това, че горивото се вкарва под налягане в двигателя в своята течна фаза - тоест липсва изпарител. По този начин тягата при бензин и дизел не се променя.
Още по-хубавото е, че и разходът на газ не е по-висок от този на бензин. С други думи динамиката на автомобила е една и съща, а тя за кола от този клас не е никак лоша. В градски условия Voleex е пъргав и маневрен, а на магистрала без проблем поддържа максимално разрешената скорост от 130 км/ч. Возията е твърда, но съвсем стандартна за подобни коли. Стабилността в завои също е много добра. Що се отнася до мерките за безопасност, то Voleex C10 може да се оборудва със системи като ABS с EBD, ESP, въздушни възглавници и завеси отпред и отзад, колани с пиротехнически механизми, обезопасена телескопична колона и много други.
Цена
Предвид базовото оборудване, качеството на материалите и прецизната сглобка можем да кажем, че базовата цена от 14 990 лв. с ДДС е особено атрактивна. Това се доказва и от факта, че у нас Great Wall Voleex C10 вече попадна в топ пет по продажби в сегмента. В заключение можем да кажем, че Voleex C10 с щампа "made in BG" не отстъпва по нищо на преките си алтернативи, като превъзхожда по цена доста от тях.
Основни данни на Great Wall Voleex C10 1,5
Цена с ДДС - 14 990 лв.
Гаранция - Пет години или 100 000 км.
Габарити: Дължина - 3810мм, широчина - 1705мм, височина - 1540мм
Междуосие - 2460мм.
Обем на резервоара - 40л, обем на багажника - 330-1100л.
Маса - 1 110кг.
работен обем - 1497см3, мощност - 97к.с, максимален въртящ момент - 138Нм
скорост - 175км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч - 11,1сек.
среден разход - 7,3 л. на 100 км
Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ,,,,
Коментиран от #6, #81
09:13 07.09.2012
2 Замислен
09:16 07.09.2012
3 Николай Николов
09:19 07.09.2012
4 _FMC_
09:22 07.09.2012
5 александър костов
Коментиран от #7
09:48 07.09.2012
6 comment
До коментар #1 от ",,,,":
Ти лично си тотъл инсейн.09:49 07.09.2012
7 Коста Александров
До коментар #5 от "александър костов":
ми среден разход 7 на газ за 100 коня не звучи зле- ще си се возя с кеф и без пари дет се вика09:53 07.09.2012
8 Светлин Русенов
09:53 07.09.2012
9 развеселен
09:54 07.09.2012
10 ...
09:57 07.09.2012
11 Методи Методиев
10:01 07.09.2012
12 Димитър Костов
10:34 07.09.2012
13 Ангелов
10:38 07.09.2012
14 митко
1- дерат ти кожата защото нямаш право да я водиш никъде освен в техен сервиз (не говоря за само за конкретната марка)
2- след 5 години от повечето коли от този клас не става нищо ( хвърляш и взимаш друга); ако въобще изкара 5г. (пак НЕ говоря за конкретната марка)
3- правят ги пластмасови и алуминиеви което въобще не надеждно !
4- сравнете ми някоя кола след 2006 която да издържа колкото коли преди 2000 година от този клас
Коментиран от #18
10:39 07.09.2012
15 steffan
10:50 07.09.2012
16 Пешо
Коментиран от #19, #20, #164
11:04 07.09.2012
17 Иван
Заместител Бош 350лв.
11:22 07.09.2012
18 _FMC_
До коментар #14 от "митко":
Митко, много, ама много си далеч от истината. Ще почна подред. Къде би завел ти тая кола, ако бе без гаранция? При бай Пешо под мен, дето само на снимка я е виждал? Честито. Може да я смените след месец мъки. Второ. След 5 години повечето коли от тоя клас не ставали...ти затова ли караш по-горен клас на 15 години? Осъзнай се малко какви глупости написа. Ако погледнеш TuV ( ама как ли да го погледнеш, като не знаеш какво е това), най-малко проблеми имат точно малките автомобили и спортните от рода на Порше. Защо ли? Защото малкият автомобил е по-бедно оборудван и защото минава примерно 2 пъти по-малко километри от една служебна A6. Спортните е ясно защо имат малко проблеми - рядко се вадят от гаража. Трето. НЯма автомобил без пластмаса. Дори това, дето ти се струва меко, е пак пластмаса. Или айде да го наречем полимер, което е едно и също. Алуминият е метал на бъдещето. Точно пък във високия клас автомобили се ползва много повече алуминий. Пример пак давам с алуминиевите каросерии на Ауди. Тук не си много далеч от истина, просто между истината и теб има огромна пропаст. И четвърто, най-лесно оборимото. Колите преди 2000 година вече всички са гнилочници, начело с Голф, Астра и Мерцедес. Да не говорим за японските бангии. На тях дори резервоарите падат от ръжда.Коментиран от #29, #42
11:30 07.09.2012
19 _FMC_
До коментар #16 от "Пешо":
Пешо, това не е добра кола за служебен автомобил, още по-малко за такси. Това е добра кола за личен автомобил.11:32 07.09.2012
20 _FMC_
До коментар #16 от "Пешо":
Хората специално за теб са яв направили, за да смениш старата си амортизирана и опасна за теб и околните кошница. Не чаткаш ли?11:33 07.09.2012
21 ддд
12:16 07.09.2012
22 владо
12:49 07.09.2012
23 бай иван с каруцата
13:54 07.09.2012
24 0000
14:00 07.09.2012
25 Name
Коментиран от #111
14:01 07.09.2012
26 Хенри Форд
14:02 07.09.2012
27 едфсад
14:23 07.09.2012
28 brigante
к'во? място ли нямаше на този мъник, за да напишат такава английско-българска тъпотия? :) позволено е в езика ни само, когато е относно програмиране да се пише така английско-български:) но не и някъде другаде, защото си показва НЕГРАМОТНОСТ! ...кепчата хубаво е на кирилица, ама е зле буква в/у буква:) няма как да я разчета:) а няма релоудче до нея:) хубо де F5 и бутонче Публикувай:) полезно е рефрешването за рекламките ли хаххахаха
Коментиран от #30
14:25 07.09.2012
29 Таки
До коментар #18 от "_FMC_":
Мой човек да ти кажа че има и коли преди 2000 дето не са гнелочници* така изречената от теб фраза !Коментиран от #49
14:27 07.09.2012
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 brigante
Made in Bulgaria
Произведено в България
иначе заглавието на филма е ясно: The Mask
:))))))))))
7л. разход си е много за такава малка кола...
по принцип другите марки дават 4.5л , 5л
тоз' път кепчата е наред хахахаха
14:30 07.09.2012
32 Попай
Според мен колата си е много добра, но цената и е малко висока за средния българин.
14:39 07.09.2012
33 Фитипалди
Със здраве.
Коментиран от #50
14:59 07.09.2012
34 сашо
15:21 07.09.2012
35 хирурга
15:33 07.09.2012
36 779
Коментиран от #54
15:40 07.09.2012
37 Svetoslav
Коментиран от #38
16:26 07.09.2012
38 тато
До коментар #37 от "Svetoslav":
Издай ми тайната, как написа кода от картинката на КИРИЛИЦА?16:29 07.09.2012
39 Иван
16:44 07.09.2012
40 svetoslav
16:47 07.09.2012
41 haho
17:09 07.09.2012
42 Anonymous.
До коментар #18 от "_FMC_":
_FMC_ , от коментарите ти до тук е видно, че си много вещ и компетентен по всичко свързано с автомобилите! Няма нищо лошо в това, стига да е вярно! Гледам - пишеш вярно, значи си грамотен, което е похвално на фона на по-голямата част от безработните и неуки драскачи тук, които бълват само глупости, чудейки се как и с какво да запълнят свободното си време! Да, ама не! Не може на всяка "манджа да си мерудия", както добре го е казал народа! Никога не слагай всичко под един знаменател! Тук съм за първи и по всяка вероятност и за последен път. Нямам намерение да те обиждам, нито наставлявам! В голяма заблуда си обаче по отношение на "гнилочниците" преди 2000 г. Чистосърдечно мога да заявя, че най-истинските (в пълния смисъл на думата - по-здрави и издръжливи) машини са произведените до края на 1998 г. След това всичко като качество, материали, изработка тръгва стремително надолу към влошаване с много малки изключения, като тук не става въпрос за най-високия клас и ръчно изработените супер лимузини и уникални бегачки, които са извън тази класация, защото отдавна са в най-върховия сегмент, за съжаление недостижим за повечето простосмъртни. А в подкрепа на по-старите, но доказали се коли ще кажа, че от шестте машини, които имам любима ми е Волво 480 турбо, 1.7 от 1988 г. За мен, този звяр, който скоро ще отбележи 1/4 век е уникален! По него няма дори драскотина, да не говорим за ръжда! Манияшка бегачка! Не само външно, но и отвътре е перфеКоментиран от #53
17:12 07.09.2012
43 Киро от Люлин
1. да караш нов автомобил е съвсем ново отношение към живота, нещо като да се ожениш за жена на която си и бил първият в леглото.
Не че тази на 5-6 .............години е лоша, но винаги имаш някакви съмнения за предишният.
2. Употребяваните автомобили продавани в БГ в 90% от случаите им се е случило нещо за което не искате да знаете я ударче я 300 хиляди.
17:23 07.09.2012
44 Bg 2
Нещо не разбрах? За кола на газ/бензин ли става въпрос или бензин/дизел?
Коментиран от #51
17:32 07.09.2012
45 Пловдив
18:12 07.09.2012
46 Дудук
18:17 07.09.2012
47 Дудук
18:20 07.09.2012
48 IceHeart
18:36 07.09.2012
49 _FMC_
До коментар #29 от "Таки":
Кои са тия коли, че не се сещам?18:51 07.09.2012
50 _FMC_
До коментар #33 от "Фитипалди":
@Фитипалди, който иска да му се връща волана и да се кефи, за него е измислена Фиеста ;) Ей тия неща не могат да се разберат от много хора и може би биха отговорили - свиква се. така е. Свиква се да въртиш геврека преди и след завой, само дето това измаря и е трудно човек да бъде постоянно прецизен.18:54 07.09.2012
51 Виктор Георгиев
До коментар #44 от "Bg 2":
lqvata guma se varti ot benzinov a dqsnqta ot dizelov dvigatel a gazovata oredba e za prenosim gazov kotlon :)18:56 07.09.2012
52 бургас
18:57 07.09.2012
53 _FMC_
До коментар #42 от "Anonymous.":
Ами празници е, какво да правя. По принцип рядко пиша и тук и на други места, но сега реших да го направя, понеже има няколко мои любими теми - за Форд и за нови автомобили. Но ти не си прав за деветдесетте. Дори германците признават, че тогава са правени най-големите икономии. След 2000-2002 година нещата се оправят. Вярно, някои се захванаха сериозно с ръждата и малко преди да настъпи новото хилядолетие. Не говоря за автомобили като Ауди 80 или Голф 2, при които не е пестено от цинк. Но това са автомобили от 80. Тия години не ги намесвам, защото от тия времене се движат малко автомобили. Който от тях е останал, няма как да не е бил поддържан. Винаги ще има поддържани автомобили, които ще ни изкарват дълги години. само дето истината за деветдесетте е друга и тя се нарича " икономия отвсякъде"19:03 07.09.2012
54 Явор Кръстев
До коментар #36 от "779":
Ми някак не ми е Българска тая марка . Аз също съм на мнение че родното производство трябва да се подкрепя , дори с цената на компромиси. Но това си е китайска фирма която отказва категорично да използва дори и едно болтче произведено тук .В предварителните преговори Българската страна е опитала да договори част от интериора да се произвежда тук ама Цъ . Така че тези коли са само "Сглобено в България" но не и
" Произведено"
19:04 07.09.2012
55 шофьора
15 000 лв не отговаря на този критеерии. И за колата ли трябва да има стандарт "Стара планина"Защо се кооперирахме с Китайците - просто друг реномиран производител не ни иска.В т.ч. и Рено които са ни сърбари попара преди 40 години.Ако колата е под 10 х лв и с нисколихвен лизинг може и да успеят да работят няколко години.
19:13 07.09.2012
56 520 zender
19:17 07.09.2012
57 Георги Генчев
19:20 07.09.2012
58 пешо
20:19 07.09.2012
59 EMSKI
20:21 07.09.2012
60 ашлака
Коментиран от #63
20:32 07.09.2012
61 ???!!!!
20:36 07.09.2012
62 BMW
20:54 07.09.2012
63 димитър пенчев
До коментар #60 от "ашлака":
i az taka napravih21:04 07.09.2012
64 анастас
21:07 07.09.2012
65 _FMC_
Коментиран от #66
22:22 07.09.2012
66 тато
До коментар #65 от "_FMC_":
Та какъв разход далва в крайна сметка двигателя на годината?Коментиран от #69
22:33 07.09.2012
67 ВИП АМГ
23:04 07.09.2012
68 333
23:12 07.09.2012
69 _FMC_
До коментар #66 от "тато":
Писал съм ти какъв разход дава. Всяко ново поколение мотори е средно с 20 % по-икономично от предходното. Така, че е напълно нормално тоя автомобил да има разход над 7 л/100 км. Друг е въпроса, дали 15000 лева са реалната цена за качеството и бъдещите разходи.Коментиран от #70
23:50 07.09.2012
70 тато
До коментар #69 от "_FMC_":
Аз исках конкретно число, приятелю. не да ми поставяш задачи за 4-ти клас. Много ги разбираш, но нищо конкретно. Ясен си.08:51 08.09.2012
71 Бял човек
Здрава, удобна и икономична градска кола (6,5/100 газ на дълго от личен опит) на половината цена на марковите алтенативи. При това с газ и 5 г гаранция.
А приказките за 10 годишните Алфи и 8 годишните Мерцедеси си ги дръжте за селския мегдан.
Белите хора карат нови коли. Дърти и сдухани бангии в Европа карат само негрите и циганите.
09:30 08.09.2012
72 Бял човек
Китайците са дали наистина това което харчи колата.
Ако някой има бензинова кола 100к.с. и тя му харчи под 7 среден разход да заповяда да получи наградата за най-голям късметлия.
Реално на бензин колата при 90км/ч дава 5.5 , при 120 км/ч дава 7/100.
Напълно нормален разход, ако си виждал и друго, освен стогодишни дараци, минали през 20 араби докато дойдат да умрат в Бг
09:37 08.09.2012
73 Наблюдател
По-добре VW Polo 1.2 TSI за малко над 20000 лв. Много по-луксозно и много по-икономичен и приятен за каране бензинов двигател.
09:52 08.09.2012
74 Наблюдател
Очаквам цифрата да е около 8-9 литра бензин.
09:57 08.09.2012
75 Съблюдател
А това не е малко над 20 000. Това е с 5000 лв над 20 000лв.
За "малко" над 20 000 (а именно 22500) има Поло 1.2 с ТРИ врати и без ел стъкла
А за 18 К вземаш Волекс с вс екстри + газ...
С подобни опции Полото отива на 30 К, да не говорим че газ на TSI няма как да се сложи в гранациония срок
Та не сравнявай ябълки с круши.
ГУ са с 40% под цените на конкуренцията при същите условия
Наблягаме на "същите" условия
Тоест не сравняваме с 1.2, три врати, без запалка и т.н.
Коментиран от #78
10:00 08.09.2012
76 Набюдател
Може ли хората, които са платили за тази хвалебствена статия, да бъдат така добри и да кажат колко гори по каталог този автомобил. Градски разход искам да чуя, а не среден. Тъй като автомобилите от този сегмент се карат главно в града, а не на магистралата.
10:07 08.09.2012
77 FMC
10:16 08.09.2012
78 Наблюдател
До коментар #75 от "Съблюдател":
Какво означава "при същите условия", като този C10 не може да се сравнява по нищо с VW Polo, освен по цена. Вложените технологии и качеството на материалите са на светлинни години разлика.Какво ме интересува, че има екстри, като интериора е с качеството на автобус от градския транспорт. Да не говорим за морално остарелия и лаком бензинов двигател с малък въртящ момент, който се постига при обороти, при които няма да можеш да се чуваш с другите пътници в купето.
10:16 08.09.2012
79 FMC
Коментиран от #114
10:28 08.09.2012
80 FMC
10:30 08.09.2012
81 Наблюдател
До коментар #1 от ",,,,":
1.2 TSI 90 коня 160Нм от 1500 до 3500 об/мин.1.5 VVTi 97 коня 138Нм при 4200 об/мин.
Смях!
10:42 08.09.2012
82 _FMC_
1.4 литра, 85 к.с., 132 нМ въртящ момент при 3800 об/мин. 0-100 - 11.9 сек.
И всичко това за минимум 22000 във версия Trndline, която няма дори ел.огледала, да не говорим за климатик. Малко по-добре оборудвана версия FLY вече скача на 24000, но и там нямаме ел.огледала!!!!!! Егати и всичко това в 21 век!
10:57 08.09.2012
83 Здравко
Сега за сравнение. Карал съм Поло 1,4 Fly, Пежо 206+ и 207 и Тойота Ярис 2012, като говорим за автомобили с които съм минал повече от 2000 километра.
Мога да кажа, че само Полото превъзхожда като интериор китайчето. На другите пластмасите са доста по зле. Купетата са по шумни, а да не говорим, че 207цата се разтрака на 3000 километра!
Колкото да привържениците на старите автомобили - Да ще си купиш Mercedes 220 CDI , а за половината пари ще си купиш и Volvo S80 или S60 а и имаш доста голям избор от други автомобили за тези пари. Проблемът е, че ще ги платиш още два пъти като части!
В общи линии за тези пари определено е по добра от Дачия, Пежо или не дай си боже - Лада:)
10:58 08.09.2012
84 Наблюдател
Коментиран от #87
11:13 08.09.2012
85 Съблюдател
Но не е хубаво да се лъже.
При същите условия съм ти обяснил какво значи - 4 врати, ел пакет, халогени
С тия опции Полото 1.2 е 25 000
Волекс е 15 000лв
Разликата е 10 000 лева.
Както искаш си ги смятай. Но който не е дървен философ и и знае за какво си дава парите си прави тая сметка.
Не слчайно ново Поло се вижда по-рядко от Волекс по улиците.
И така ще бъде, защото приказки за безпаричници по форумите много, но като даваш парите реално се чудиш кое му струва 10 000 повече на тъпото Поло
Коментиран от #89
11:17 08.09.2012
86 Съблюдател
Реално Волекс дава 8.5 на градско и то забелижи- само градско.
Коментиран от #92
11:22 08.09.2012
87 _FMC_
До коментар #84 от "Наблюдател":
Спор няма, но тук вече говорим и за пари.И между другото тоя Comfortline не разполага с климатик и пак отиваме в омагьосан кръг. Нали се сещаш, че никой няма да поръча кола без климатик и тая цена от 23757 лева е мечта? А това са 1809 лева. Сметни сега какво прави това. Хващам калкулатора на Windows и ти пиша веднага: 25566. За тия пари вземаш Фиеста с 96 к.с. с безключов достъп и стартиране, автоматичен климатик, ESP, гласови команди за системите, USB, блутут...подгряване на предното стъкло, автоматични чистачки, фарове, затъмняващо се огледало, темпомат...мога да изброявам още, ама стига. Това Поло не може да се конкурира с Фиеста, какво остава за евтиния GW, когато става въпрос за пари?11:29 08.09.2012
88 гост
11:33 08.09.2012
89 Наблюдател
До коментар #85 от "Съблюдател":
Като започне да се пише неудобна информация и да се задават неудобни въпроси (още никой не е отговорил, какъв е градския разход) и започват обидите. Бил съм дървен философ, Polo-то (което повечето хора ще се съгласят, че е лидер в този клас) било тъпо... Вече всички си мислят, че си служител на Great Wall на 800 лв заплата.10000 лв. е разликата между хубави материали и лоши материали, между добър двигател и лош двигател, между красив дизайн и грозен дизайн, между немска марка с традиции и китайска марка, непозната на европейския пазар.
За 25000 лв. си купуваш VW Polo 1.2 TSI Comfortline с много повече екстри от Voleex C10. Ако не вярваш на мен, отиди при дилърите на двете марки и ще се увериш. И после може да се върнеш тук, за да се извиниш.
Коментиран от #90, #91
11:47 08.09.2012
90 _FMC_
До коментар #89 от "Наблюдател":
И какво получаваш? Вярно, че за STYLE дават някаква отстъпкаhttp://www.volkswagen.bg/files/bg/element/file_download/polo_style_2.pdf
Само дето са пропуснали мултифункционалния волан, темпомата...И пак забиваме в гъбите. Политиката на Фолксваген с екстрите е ужасна. Точно поради тая причина никога не бих се загледал във Фолксваген.
Коментиран от #93, #94
11:57 08.09.2012
91 _FMC_
До коментар #89 от "Наблюдател":
Даммм...забравих най-важното - ESP. Такова "чудо" няма в ценовата листа и срещу 10 000 лева...11:59 08.09.2012
92 Наблюдател
До коментар #86 от "Съблюдател":
Горе пише: среден разход - 7,3 л. на 100 кмДолу казаха: извънградско - 5,5 л. на 100 км
На ум го сметнах така: 5.5 + колко = 7.3 по 2.
Дай да видим твоята формула, по която ти го смяташ?
Кажи на шефа да публикуват на сайта, колко е градския и извънградския разход официално по каталог. А не да хвърляме боб тука.
Коментиран от #99
12:02 08.09.2012
93 Наблюдател
До коментар #90 от "_FMC_":
Ти карал ли си Фиестата и Полото? Знаеш ли как се държат на пътя и двете коли? Във Фиестата е много по-шумно при висока скорост. Знаеш ли, че във Форд като затвориха предния капак, и се изкриви и се затвори / приклещи накриво на тестовия автомобил. Чувал ли си вратите как се затварят на двата автомобила. Виждал ли си интериора и материалите в него?Стига с тези екстри. Ползата от ESP и темпомат в града е нулева.
12:08 08.09.2012
94 Наблюдател
До коментар #90 от "_FMC_":
Спомняш ли си в началото на годината с какви бензинови двигатели се предлагаше Фиестата? Не можеха да стъпят на малкия пръст на 1.2 TSI като вървеж и разход.Не съм се интересувал скоро, май вече имат турбо бензини и те. Ама до съвсем скоро нямаха.
Кой интериор ти харесва повече? Та така...
12:13 08.09.2012
95 _FMC_
12:33 08.09.2012
96 _FMC_
Коментиран от #100
12:41 08.09.2012
97 Дядо поп
12:43 08.09.2012
98 _FMC_
12:44 08.09.2012
99 Също красива и успяла
До коментар #92 от "Наблюдател":
Ами аз съм ти отговорил и то от опитРазход, градско при това само градско със светофари и висене в колони - 8.5/100
За сведение (и навярно за разлика от теб) всеки ден се возя най-различни нови коли и всички, ама абс. всички имат по-висок разход ако са по-мощни. И имат подобен разход ако са около 100к.с.
И това забележи - личен опит. Не "чел съм брошури на производителя и т.н."
Вярвам че този път ще прочетеш цифрата 8.5 и няма да се правиш на заспал че ти били много неудобни въпросите.
Някой ден ще напуснеш виртуалното пространство и ще имаш собствена кола, тогава ще спреш да смяташ а ще споделяш личен опит.
ТОгава ще ти просветне че Волекс за 15к е по-добре от Поло за 25 К.
Защото и двете ще вървят безпроблемно 5-7 години, а след това частите на полото са около 5 пъти по-скъпи от на китайчето.
Но това е когато, както казахме, пораснеш и реално ти предстои покупка.
Дотогава се надявай още поне 100 инвеститора да направят заводи в България, че никой не дава праи без работа,
Коментиран от #104
12:59 08.09.2012
100 Наблюдател
До коментар #96 от "_FMC_":
"Атмосферният двигател също не отстъпва на турбомоторите на Ауди и Фолксвагем.Динамичните характеристики изостават в сравнение с тия на A1 и Поло, затова пък разхода на гориво от 6.3 л/100 км е в рамките на приличното"С други думи: не отстъпва, само е по-бавен и харчи повече.
Аз спирам. За Фиеста vs Polo може да си говорим много, но предпочитам да бъде на маса, тук не е удобно, а и излизаме от темата.
Само един последен въпрос: преди да си купиш Фиестата, отиди ли да тестваш Полото и кое изпълнение?
Коментиран от #103, #106
13:01 08.09.2012
101 Винету
Аз не успях да намеря такова, може би различните дилъри имат различни цени
Коментиран от #105
13:06 08.09.2012
102 veritas
13:09 08.09.2012
103 _FMC_
До коментар #100 от "Наблюдател":
Тестовият разход на Фиеста според Ауто Билд е 6.3 л/100 км, докато при 1.2 TSI/90 PS на Поло и А1 е 6.5 л/100 км. Според производителите, на стенд се получават 5.7 л/100 км при Фиеста и 5.1 л/100 км при Поло. Е и? Не отричам, че Поло е с по-модерния мотор, макар и тоя 1.4 литров на Форд да е достатъчно добър за мен. Има достатъчен въртящ момент при потегляне, доста продължително и плавно ускорение след 2500-3000 об/мин, като няма толкова изразен пик при максималният въртящ момент при около 4200 об/мин. И така почти до 6000 об/мин. в крайна сметка не сме състезатели, но когато се наложи, имаме и това предимство спрямо Поло. Лично аз най-често карам на пета предавка след 1500 об/мин, което ми и дава много по-големи икономии от тия на Ауто Билд. Превключвам като ми светне зелената стрелкичка на 2000-2100 об/мин и всичко това с атмосферен мотор. За новия трицилиндров няма да говоря, защото и няма данни все още, но очакванията са големи и като технически показатели и като цена.13:10 08.09.2012
104 Наблюдател
До коментар #99 от "Също красива и успяла":
От Great Wall официално, в лицето на служителите си, които пишат в този форум, отказват да кажат, колко гори автомобила градско и извънградско по каталог.Изнервили са се и продължават да обиждат останалите участници в дискусията. Явно продажбите не вървят.
13:10 08.09.2012
105 Наблюдател
До коментар #101 от "Винету":
Едва ли сме колеги, но имах предвид VW Polo 1.2 TSI Style + доста екстри за 24 хиляди лв. преди да започнеш да се пазариш.13:12 08.09.2012
106 _FMC_
До коментар #100 от "Наблюдател":
Питаш ме дали съм тествал Поло. Новото не. Когато някой не може да ми предложи добра оферта, защо да се мъча с тестове? За да разбера, че Фиеста не отстъпва по нищо? С какво може да ме привлече това Поло ми кажи. Ами аз си имам описаните по-долу екстри, повечето от които не се предлагат в Поло. Значи базовото Поло STYLE няма мултифункционален волан. Няма климатик. Няма USB. Няма подгрявано стъкло. Няма гласови команди. Няма блутут. И какво има тогава? Сещам се за едно украинско предаване, в което викат трима дилъра, които за 10 минути да продадат една кола на клиентка. Автомобилите бяха C3, Ibiza и Fiesta. И знаеш ли какво наклони везната към Фиеста, а не към C3? Безключовия достъп и стартирането на мотора с бутон. Дори панорамното стъкло не можа да помогне на C3. Така, че има неща, които са способни да наклонят везните в дадена посока. И това не е само тоя бутон. Това е управлението, окачването и не на последно място цената.13:16 08.09.2012
107 Съблюдател
Я се виж колко поста си нашляпал за кола, която уж не те интересува.
Ако имаш впредвид мен за служител, сбъркал си. Далеч от тоя бизнес съм
Но близо до друг бизнес, който за разлика от теб ми позволява да притежавам нови коли и да познавам безброй хора с нови коли.
И официално да ти кажат колко харчи, пак няма да си доволен
VW като казват, а АвтоБилд ги хванаха че лъжат с цели 20%... файда йок
Реално са разходите на собствениците на колите.
А там е цифрата
8,5/100 градско.
Вярно - само от една единствена кола, но предполагам че и други хора биха потвърдитли тая цифра.
А ти би ли показал Поло на цена 20 000 с екстрите на Волекс.
Или си дърдорко с празни джобове?
13:16 08.09.2012
108 Съблюдател
13:21 08.09.2012
109 Наблюдател
13:25 08.09.2012
110 наблюдател
13:26 08.09.2012
111 Съблюдател
До коментар #25 от "Name":
25 000 - 20 000 = 5 000Това може би за големите интернет баровци да е малко
Но реално е 1/4 от 20К
А да повтроим че разликата при едни и същи опции на Волекс и Поло е 10 000 лева.
Ако се добавят още опции като металик, газ, парктроник и т.н.
разликата нараства.
Това са фактите, останалото е дърдорене.
13:30 08.09.2012
112 BMW Powder
Коментиран от #116
13:38 08.09.2012
113 _FMC_
13:43 08.09.2012
114 тато
До коментар #79 от "FMC":
това исках като данни. мерси!13:54 08.09.2012
115 Съблюдател
Така след 10 г ако Полото е 4 000лв, Волекс е 1000 лв имаме следното:
Загуба на Поло 25 000-4000 = 21 000
Загуба на Волекс 15 000- 1000 =14 000
Това е известен факт.
По-високия разход е спорен, но дори и да има едно кило по-висок разход идва опцията газ.
Така че при всикчи случаи разходът (в пари) за гориво на Волекс ще е по-малък.
И какво стана - обезценката (в абсолютна сума) на Поло е по-голяма, разходът за гориво по-голям, началната инвестиция по-голяма.....
Фактите са си факти.
Остава на хейърите да се надяват Волекс да се чупи, ама той пък здрав излезе.
Работни места в България създава, евтин, с екстри, здрав и с 5 г гаранция
Как да не го мразиш :)
Коментиран от #121
13:55 08.09.2012
116 ЕС
До коментар #112 от "BMW Powder":
Нали знаеш че в Европа дърти БМВ-та карат само чернилките14:02 08.09.2012
117 лудия
Коментиран от #120
14:20 08.09.2012
118 _FMC_
Коментиран от #119
14:26 08.09.2012
119 _FMC_
До коментар #118 от "_FMC_":
Бъгава работа. Това бе до дядо поп.14:29 08.09.2012
120 Съблюдател
До коментар #117 от "лудия":
В Кауфланда вземам само две сирена - Тертер и булгареяи двете са хубави. Вземам от това от двете, което в момента е по-евтино.
А по твоята логика трябва да си купя сирене втора употреба на 5-6 години...... ?!?!
На аргументите с цифри отговаряш с "АрИ бЕгИ". Май съм познал за цвета на кожата
14:38 08.09.2012
121 _FMC_
До коментар #115 от "Съблюдател":
Аз затова казвам, че сметката трябва да се прави внимателно. Хващаш тефтера и химикалката ( може и Notepad) и записваш всичко. Дори за Полото да вземеш 8 бона, а за GW 4000 след пет години, пак трявба да си направиш точната сметка. Ако сложиш 65000 км пробег по литър и половина икономия на 100 км, това са 975 литра. По 3 лева=2925 лева. Ето ти вече 7 бона. Обаче ако сметнем и каското за 5 години, тук вече нещата отново отиват в полза на GW. При 6 % имаме около 2 бона предимство. В крайна сметка се3 оказва, че разходите за GW са около 5000 по-малко в сравнение с Поло. Не слагам обслужванията, но Поло се обслужва според показание, което предполагам ще е доста по-рядко влизане в сервиза от кой да е друг бюджетен автомобил. Ако обаче направим сметките за по-голям пробег, примерно служебен автомобил, там предимството отива при Поло, дори да е с 10 бона по-скъпо. Примерно за 40 000 годишен пробег, имаме 200 000 км Ако предположим, че и двата автомобила издържат без особени проблеми, тук вече само от гориво бихме имали поне 9000 лева предимство. Може да сложим и газчица, но трябва друга сметка да се прави. Освен това не е ясно и колко пари ще се дадат за ремонти, защото тия пробези не се покриват от гаранцията на много части. А и надценката за Поло се плаща за други неща - качествени материали, удоволствие при шофиране...което не е малко. Не вярвам някой да иска 5 години да се мъчи, само за да икономиса 2-3000 лева ( ако ги икономиса де)Коментиран от #122
14:43 08.09.2012
122 Съблюдател
До коментар #121 от "_FMC_":
В цялата сметка си забравил да сложиш газта.Тогава работа и при голям пробег отива силно в полза на Волекс
Това са цифирите.
А материалите и качеството е нещо, което иска обективна оценка, а не предположения.
Засега Волекс не показва сериозни дефекти, а материалите в купето не покзават никаква амортизация.
Отзивите от местата, където GW се кара дълго време, са подобни
Така че въпреки че надежността е въпрос на дългогодишна оценка.
VW с последните си модели разочароват.
В обобщение, макар че Наблюдател се покри, - няма Polo 1.2 за "малко над 20 000" с екстри, подобни на Волекс
Обезценката като абсолютна стойност на Polo e по-голяма
(моля, които ще ми заповтарят за техния дарак да погледнат по-долу)
Волекс с газ ще харчи по-малко пари.....
Фактически остава да дадем 10 000 (66% ) за Поло , вместо за Волекс само за едната емблема
Ами въпрос на избор. За всеки влак си има пътници.
Но в никакъв случай Волекс не е слабо предложение за хората реално търсещи малка кола
За дърдорковците с празни джобове не говорим
Коментиран от #123
14:54 08.09.2012
123 _FMC_
До коментар #122 от "Съблюдател":
Съгласен съм, но донякъде. За газта трябва да се правят други сметки. трябва да се видят как стоят нещата на практика, колко ще се дава за обслужване, колко ще се кара автомобила и какво ли още не. Не е моя работа да правя тия сметки. Всеки може да си ги направи сам, а не да се връзва на реклами. Аз казах какво няма при Поло и защо не бих си взел тая кола. Защо обаче да предпочетем Поло или Фиеста? Не всичко е пари. Нали се сещаш, че ей сега 10 юнака ще рипнат, как трилитровите им дизели хвърчели с 200 по магистралата и как ще им излезе без пари 15 годишен Мерцедес? Просто при тия два модела управлението и окачването са изведени до нови висоти в тоя клас. Ей затова си заслужава човек да даде малко повече пари, ако иска да му е кеф докато върти геврека. А кефа навсякъде се заплаща, дори и в бардака.15:01 08.09.2012
124 Съблюдател
Но каквито и висини да достигне Поло в управлението, и двете си остават малки градски колички.
Може и на някой да му се привижда някаква особена разлика, но аз не виждам нищо, което да струва 66% повече в началната цена и 7-8 бона повече впоследствие като обезценка и разход за гориво, каско и части.
Това Поло е свръх надценено и дори като се гледат алтернативите на други марки в по-горния клас като и30, Аурис, Сийд и т.н. все по-големи коли
А голямо удоволствие от малолитражка няма как да получиш
Волекс предлага всичко, за което се купува такава малолитражка.
При това го предлага за 30-40% под цената на конкуренцията.
15:10 08.09.2012
125 _FMC_
15:29 08.09.2012
126 Съблюдател
Но Волекс е с електросерво и повярвай, то работи много добре.
Покарай някой тестдрайв и ще се убедиш
В този смисъл няма някаква особена разлика с доста по-скъпи алтернативни предложения.
Да не говорим че за много марки точно това ел серво е много скъп консуматив (чупи се често), а за Волекс цената му е под 50 долара.
Само попитай колко струва тая част за Поло или за фиеста
15:37 08.09.2012
127 _FMC_
15:54 08.09.2012
128 Кара Opel и си свирка
ето какво карат европейците ;)
дано догодина сме в първата тройка ама надали. никой тук няма да даде 15 бона за толкова мизерно изглеждаща кола. хората ще предпочитат марков автомобил малко ползван като ще дават една торба пари
15:57 08.09.2012
129 _FMC_
16:09 08.09.2012
130 Кара си Нова кола и е европеец
Нови, а не малко, много или здраво употребявани
Не се слага при европейците, ако има караш одуханите дараци амнайста употреба
"Марков автомобил, малко използва" е формулата по която се купуват коли на Изток от Белия свят.
16:10 08.09.2012
131 Кара си Нова кола и е европеец
Там ще разберете три неща:
1, Белите хора карат НОВИ коли
2. Емигрантите карат стари коли
3. Вие тук купувате колите на емигрантите.
16:12 08.09.2012
132 Кара Opel и си свирка
16:26 08.09.2012
133 Кара Opel и си свирка
16:30 08.09.2012
134 Кара си Нова кола и е европеец
Не нов внос
А Н О В И коли.
И естествено карат повече европейски нови коли.
Същата статистика за Америка е друга
За Китай пък е друга.
Нормално е местните марки да са преобладаващи.
Но карат (запомни го добре) - Н О В И КОЛИ
Това са нормалните хора.
ако искаш да гледаш тях не ми разправяй за запазени стари одухани дараци, минали през 6-ма собственици всеки по-черен от предишния
Проблема ти е че нямаш пари не з акитайска, а дори и за руска нова кола. Но това си е твой проблем, успокоявай се че дъртия ти Опел е кола, но не се пиш европеец.
Защото, както казахме те карат Н О В И К О Л И
16:48 08.09.2012
135 _FMC_
17:00 08.09.2012
136 Кара си Нова кола и е европеец
Но е смешно да караме стария Опел на Ханс, който вече го е забравил от 10 години и да се пишем европейци.
И да приказваме колко е хубаво да купим Мержан 1999г от арабски далаверджия в Мюнхен.
Жалка картинка , резултат на мизерия
17:18 08.09.2012
137 _FMC_
17:24 08.09.2012
138 veritas
17:48 08.09.2012
139 _FMC_
18:28 08.09.2012
140 veritas
18:56 08.09.2012
141 Дядо поп
18:58 08.09.2012
142 Коста
Тоя да се уволнява, да ходи да гледа прасета .
Надписа да се смени с "Сглобено в България " .
Great Wall Voleex C10 за 15000 лв. е супер количка, караш я докато изтече гаранцията. Продаваш я за 5000 лв. и си купуваш нова .
Така правят европейците .
18:59 08.09.2012
143 veritas
19:02 08.09.2012
144 ВИП АМГ
19:04 08.09.2012
145 _FMC_
Коментиран от #146
19:18 08.09.2012
146 520 zender
До коментар #145 от "_FMC_":
Отговарям ти веднага-Доста агресивно изказване си направил.Що да съм тапанар-щото не карам нова кола ли.Ей момко-остави мене ами наясно ли си колко хора в провинцията имат месечен доход 300-400-500 лева а.Обясни им на тях как да си купят нов автомобил-не на мене защото една 5-та серия не струва колкото една Фиеста,даже не струва и колкото едно Мондео.Ще кажеш ами купи си Мондео а не БМВ5.Не мерси-много умрели дизели имат Форд,пък и удоволствието от шофирането Форд не го разбират-тая работа е по-понятна на БМВ и Мерцедес.Зная че карам 11 годишен автомобил но тенденцията е да си купя 535д.Поне за него мечтая...мечтата ми е реална а не утопия.Но исках да кажа че ново БМВ не мога да си купя-това не е Форд...поздрави.....20:22 08.09.2012
147 бай Ганчо
МЕРСИ
20:25 08.09.2012
148 _FMC_
Коментиран от #149, #150, #151
20:56 08.09.2012
149 520 zender
До коментар #148 от "_FMC_":
Радвам се че си на линия-не сам дядо поп или който и да е там...Виж сега-аз малолитражки съм карал,после компактния клас със по-мощни двигатели и като дойдох тук в Софето Форд Мондео -136кс.Но от първото поколение.Трябваше ми кола за работа и да е бърза и комфортна.За нова кола не съм се замислял.И вече след като си изплатих жилището и почнах мой бизнес мога да помисля и за колата.Пич,семеен съм и Фиеста примерно не ми подхожда.И първото и второто БМВ ми вършат идеална работа-бързи комфортни и долу-горе надеждни....Абе човек да те питам-освен суб-компактния клас нещо по-голямо карал ли си.И друго да те питам-ти остави кое вдига 170-кога ги вдига след 1 или 2 часа.Моля ти се-имаш ли си на представа как се изпреварва на първокласен път когато времето те притиска.Ами ако трябва да минеш за деня разтоянието от София-ББургас-София за ден.......в тоя случай не ми говори за малолитражки-горния премиум клас е отговора ако можеш да си го позволиш естествено-говоря не лично за теб ами за всеки който може на седмица да мине около 2-3000км.21:23 08.09.2012
150 520 zender
До коментар #148 от "_FMC_":
Ся това последното изречение .....незнам кво да ти кажа.Ако е да карам първа серия на лизинг.....дааааа,мога да си го позволя макар че....не ми идва от вътре.Това не е семеен автомобил приятел,ама изобщо.Добре бе човек,какъв ми е проблема да карам употребявано БМВ,след като мога да го подържам и не се оплаквам от разходи като повечето от този саит...А и имай предвид че моята кола е в топ състояние-налага се-пътувам при минус25 и при плюс 45........21:37 08.09.2012
151 520 zender
До коментар #148 от "_FMC_":
Освен това съм длъжен да отбележа че любимите ми модели не са новите.Имам предвид на БМВ.Да Ф10 е страхотен автомобил ноооооо сърцето ми е заето от Е34-шестак естествено.Просто говорим на различни езици-не се сърди ....21:43 08.09.2012
152 _FMC_
Коментиран от #154, #155
21:51 08.09.2012
153 steffan
21:57 08.09.2012
154 520 zender
До коментар #152 от "_FMC_":
Казах ти-говорим на различни езици.Я не ме карай да се смея-ти имаш ли си на представа как ускорява дизел след 120 или 140 или 160 примерно.Такива със Фиеста като ги застигна и едновременно изпреварваме тир мога да им се кача на багажника даже.Недей-навлизаш в непозволена за малолитражките територия-да полезни са нооо не и при дълги пътувания.Както и да е-не си съгласен с мен но аз уважавам твоето мнение-просто моето е различно от твоето.Всеки луд с номера си-моя се казва БМВ 5.21:59 08.09.2012
155 Локо
До коментар #152 от "_FMC_":
Това че ти караш Фиеста 1.4 бензин 96 коня не означава, че колата върви или че двигателя е добър. 520 zender ти каза на него какво му трябва. Твоята вдига 100 км/ч за 14 секунди и харчи 9 литра градско. тоест хем не върви хем гълта като ламя. от това по-лоши данни, май само китайското недоносче от статията вади. На различни езици говорите наистина22:24 08.09.2012
156 _FMC_
22:25 08.09.2012
157 _FMC_
22:27 08.09.2012
158 Локо
Коментиран от #161
22:28 08.09.2012
159 _FMC_
Коментиран от #160, #163
22:33 08.09.2012
160 520 zender
До коментар #159 от "_FMC_":
Аааамм вече незнам какво да кажа.Не че незнам ами незнам как да те убедя в моето а не в твоето.За градско ми е ясно но ти се мъчиш да ме убедиш че на дълго е добре да се кара примерно Волекс С10. А бе човек-пак ще те попитам-имаш ли си на представа след като си по-голям от мен как се изпреварва на първокласен натоварен път.Имай предвид че каквото и к8амикадзе да съм не съм предизвикал за 18 години нито една катастрофа по моя вина.Когато става въпрос за пари не ми говори че ще караш с 90.Ще караш разумно но при възможност ще понатиснеш....абе немога да ти го обясня-пък и ти не искаш да ме разбереш...22:42 08.09.2012
161 520 zender
До коментар #158 от "Локо":
Пич да не ми се разсърдиш ама какво е туй поло със тси 1.2-105кс.От опит ще ти кажа-умряла работа.Със риск да бъда разбран погрешно ще кажа за 10000 път че за мен кола под 150 кс не е кола,с уговорката че говорим кой какво може да си позволи и кой от какво има нужда......повече безавариини на всички.......Коментиран от #166
22:45 08.09.2012
162 Цецо
Bmw ще надживее Great Wall Voleex C10 в пъти .
А удоволствието от шофирането на Bmw, не може да се сравнява с "Голямата Стена Ц10" .
Който не е наред с главата да си купува китайски боклук .
22:54 08.09.2012
163 520 zender
До коментар #159 от "_FMC_":
Ето пък голяма работа че сме задминали по коментари тая тема за голфа...Цецоооо препоръчвам ти Е39 Д със 193кс-по-гот е брато пък и по-комфортно.....от последните произведени почти без болести-2003та...22:58 08.09.2012
164 китайска играчка
До коментар #16 от "Пешо":
16 бона не са никак малко за тази кола и с тези заплати малко хора биха си я позволили в България, на Запад не ги карат, следователно спора е безпредметен, защото става явно дума за пране на пари, тва е истината колеги според мен.Всеки който е купувал китайски играчки за детето си, знае какво означава китайска пластмаса... :)
Коментиран от #165
23:15 08.09.2012
165 520 zender
До коментар #164 от "китайска играчка":
Не е въпроса какво ще си вземеш за 15-16 бона бе човек.Моята мисъл беше че изобщо не искам да погледна малолитражка пък била тя и 1.2тси-105кс.Да тази машина е пъргава на светофара но за мен това е демоде.Определящ е въпроса за какво ти трябва колата след като е нова.И си мисля че при всички положения трябва да въртиш километри-ето това ме притеснява като споря със форд мотор къмпани.Много ми е странно че ще затвориш 15000 и ще въртиш градско...23:37 08.09.2012
166 Локо
До коментар #161 от "520 zender":
Аз няма за какво да се сърдя. Далеч съм от мисълта да сравнявам поло с бмв пета серия. Колите са в различен клас, имат различно предназначение и цена.Споменах полото защото някой под мен се изцепи, че 1.4 Фиеста вървяла добре. Пък тя е много по-бавна от въпросния 105 коня двигател. Сравнявам само представители на сегмент B.
23:45 08.09.2012
167 _FMC_
Коментиран от #172, #173
23:46 08.09.2012
168 _FMC_
23:52 08.09.2012
169 венко
00:12 09.09.2012
170 Пламен Георгиев
Къде мога да видя клип с краш тест на Great Wall Voleex C10 .
Щом се произвежда трябва да са му правени тестове .
Исках да си купя за жената надеждна кола, кара детето на детска градина, пазарува .За мен сигурността е най-важното .
Ходих на тест драйв при дилъра .Шумен двигател, тясно отзад, пластмасовите детайли не си пасват.Като попитах дилъра за краш тест, ми се изсмя с думите:
-"За тези пари, то не стига че се движи, ами краш тест искаш. Здрава си е колата . " и ритна задната гума.
Предполагам, че щом не падна, значи е здрава колата :-) .
В крайна сметка , след едно месечно търсене, закупих за 15000 лв. джип.
Suzuki Grand Vitara 2.0i 140 к.с.. Втора употреба, от дилъра на Suzuki България .Автомобила е като нов, без забележки .Сглобката на ниво, двигателя мърка.
Жената много доволна. Аз спокоен за детето и жената .
Добре че не се набутах с варела Great Wall Voleex C10 .
Пожелавам успех на завода в Ловеч , но мен ме загубиха като клиент .
08:05 09.09.2012
171 _FMC_
Коментиран от #184
09:32 09.09.2012
172 520 zender
До коментар #167 от "_FMC_":
Незнам да се смея ли или да плача.На път за Рилския манастир ще стигнеш преди мен....със фиеста...Използвал съм много пъти този израз-НЯМА ДА ТЕ ИЗПРЕВАРВАМ -ЩЕ ТЕ ПРЕСКАЧАМ......Имаш ли си напредстава какво са 227кс и 525Нм.10:13 09.09.2012
173 520 zender
До коментар #167 от "_FMC_":
Направо ме накара да се замисля-къде ми се налага да изпреварвам.Ами навсякъде.Когато ми се наложи да мина около 1000 километра за деня ,се движа със около 120-140км в час.Намалям само ако застигна някой и нямам възможност да го задмина или ако влеза в населено място или на камери.На магистралата именно това ми харесва-не се ограничавам в скороста-там вече развивам 160-180,че и нагоре.....както вече споменах намалям на камерите...Ноооо,би ме разбрал само ако си на моето положение.И аз като всеки нормален човек искам след такъв пробег за деня да се прибера в къщи при семеиството и да изпия едно питие примерно макар че те са повече но това е друга тема на разговор.В крайна сметка мисълта ми беше че при такива скорости малолитражката окапва-тя не е стабилна и няма вътък.А пък и започва да гори много...11:42 09.09.2012
174 _FMC_
Коментиран от #188
11:53 09.09.2012
175 _FMC_
Коментиран от #176
11:55 09.09.2012
176 520 зендер
До коментар #175 от "_FMC_":
Май почна да говориш като децата тука дето и книжка даже нямат.Както искаш-няма тука да си търкам пръстите по клавиатурата че да споря с теб.Това е загуба на време.Тръгнал с тая бълха да ми се прави на шофьор...Поне си купи Мондео че да видиш какво е в голямата кола като си фен на Форд.Абе кво да ти обяснявам-ти си неспасяем...12:14 09.09.2012
177 _FMC_
12:27 09.09.2012
178 _FMC_
http://www.youtube.com/watch?v=fQi0y6pPR_M&feature=player_embedded
Коментиран от #179
12:30 09.09.2012
179 520 зендер
До коментар #178 от "_FMC_":
Нещо май си се сдухал.Като гледам в какво се опитваш да ме убедиш ме съмнява че повече от 18 години нямаш.14:43 09.09.2012
180 Дядо Мраз
16:28 09.09.2012
181 hienata
Много пъти съм ти предлагал рали и ти винаги отказваш, ако искаш ще те заместя с Голф 2 (вече не е мой, но е във форма) и може да заложиш (и да се возиш),че тая Фиеста ще я оставя на няколко км назад. Понеже пътя е мн. натоварен (за манастира) по-добре на междуселски, например Батановци-Ковачевци . Път с мн. завои и доста по-труден.
16:54 09.09.2012
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 FMC
17:27 09.09.2012
184 Пламен Георгиев
До коментар #171 от "_FMC_":
"Що не и намери на жената и един мъж на 25, че да е хептен доволна? "Аз съм на 37 години и жена ми не се оплаква .
Откъде ти мина през акъла, да и търся мъж .
С тази женска количка дето караш, дане би ти да си търсиш мъж на 25 .
Хомосексуалистите винаги си прикриват мераците. Ах ти палаво момче ....:-)
17:54 09.09.2012
185 hienata
На магистрала нямаш никакъв шанс (90 срещу 240к.с.)
19:26 09.09.2012
186 Любо Савов
20:33 09.09.2012
187 lion
18:29 11.09.2012
188 Speeder
До коментар #174 от "_FMC_":
Какъв геврек няма да му стигне???Нали се сещаш, че задното доста помага в планината, не е като предното ;)
Отделно въртящия момент на мощния дизел ще е голямо предимство, ако е над 500Нм това е вече доста сериозно, а и Е39 не е чак толкова тежка, само тон и половина е.
09:45 12.09.2012
189 dan
17:13 14.09.2012
190 Някой
БМВ-та, голфове глупости, дълъг път...извинете говорим за личен автомобил. КОЛКО дълъг път да види? 10-15 хиляди годишно - 3 ходенета максимум до морето 2-3 други излизания големи извън града и това е. 1000км дневно ...навърта професионален шофьор - баничарка, куриер, тираджия нещо подобно - но това са хора които по принцип нов автомобил най вероятно не им е по възможностите - обслужващ персонал.
БМВ 5ца - прекрасна кола за такси и за служебен авттомобил, скъпа поддръжка, скъпо придобиване, съмянвам се някой от пишещите по долу да си е купувал такава (изключвам варианта "нов внос" тийнейджърка "само" на 10 години и "само" на 150к километра.
Ярис и фиеста естествено са по добри, но яриса стъпва на колко - 22? 24 хиляди? (с 50% по скъпо) фиестата пак е подобни пари.
избора на подобен автомобил би бил заради 5годишната гаранция - това е кола която взимаш, късаш найлоните караш пет години продаваш за половината пари на 5та година, взимаш новия модел. Ще се върже под 3.5 евро на ден. но забравяш за "ама най добрия майстор" ама най прекрасната десет годишна талига.
Идеята е много добра - като предложение си заслужава да се обмисли.
10:52 24.10.2012
191 Някой
няколко факта:
1. по Бг "магистрала" 200 не можеш да вдигнеш. Тези приказки за летящите БМВта ги оставете за 16 годишните. В момента карам сравнително мощен модел на пасат 2.5 150 коня по документи - в никакъв случай слаба кола. Наблежи ли скоростомера 160 а) разхода скача драстично б) винаги ама абсолютно винаги пред теб изскача някой ръждив мерцедес, голф, БМВ 1.6 модел 93 амен амен да докажат колко са бързи.
Абсолютно не си заслужава. Карал съм и по мощна кола - спортно купе на мазда - отново ускорението до 200 е невъзможна задача - може да стигнеш подобна скорост само за да набиеш спирачки 15 секунди по късно.
Същото между другото е положението в цяла европа може би изключая германия.
Реалната скорост по аутобана е 120-135, колите наредени във верига и всеки щракнал копчето на темпомата. При такова нормално каране - дали си с Фиеста, супер бърз Гоуф, или ренде клио разлика няма никаква.
11:04 24.10.2012
192 illuminati
или whats-app ни .. + 19292811087
За вашето иницииране онлайн.
Няма значение къде сте. Няма разстояние, което може да засегне работата на нашия бафомет.
Не се лъжете и пазете се от онлайн интернет
измамниците, които твърдят, че са един от нас, се уверяват в теб
потвърдете първо, преди да направите запитвания ...
Забележка .. Ние не приемаме само whatsapp съобщение за повикване.
18:23 09.08.2018