Last news in Fakti

27 Май, 2020 14:31 44 505 99

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

  • азлк-
  • москвич-
  • 2140

Оранжев "Москвич", престоял повече от 30 години в гараж, стана най-новото попълнение в колекцията от "капсули на времето" на украинския блогър Roma Urraco. Седанът от модела АЗЛК-2140 е произведен през 1983 г. и от тогава досега е изминал едва 836 км.

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Въпреки дългите години без движение "Москвето" се намира в много добро състояние. По каросерията, боядисана в цвят "Кентвър", няма никаква ръжда. Запазени са дори заводските гуми.

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Под предния капак има дебел слой прах, което е обяснимо предвид трите десетилетия "заточение" в бетонната кутийка. Салонът обаче е понесъл въздействието на времето по-зле. Тапицерията изглежда захабена, а огледалото е паднало.

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

"Москвич-2140" се произвежда в Автомобилния завод на Ленинския комсомол от 1976 до 1988 г. и завод "Балкан" в Ловеч (до 1986 г.). За 12 години от конвейерите слизат 818 хил. бройки.

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Моделът представлява модернизирана версия на "Москвич-412". Оборудва се с 1.5-литров четирицилиндров двигател УЗАМ-412 с мощност 75 к.с. и четиристепенна предавателна кутия с ръчно превключване.

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 65 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    123 96 Отговор
    преди дачията 1300 имах такова много съм доволен гореше само 6 на 100 масло

    Коментиран от #37, #61

  • 2 азлк

    161 11 Отговор
    На такъв съм се учил да шофирам, още помня миризмата му.
    Ех, спомени...
  • 3 Byg

    87 41 Отговор
    Просто му се е скъсало жилото на километража на тия километри , не е изненада

    Коментиран от #36

  • 4 ОЗ Генерал Полковник Добрев

    114 39 Отговор
    Този "джоган" е на 836 километра колкото аз съм Илон Мъск !
  • 5 миролюб бенатов

    92 15 Отговор
    Москвата е огин
  • 6 Бау

    91 91 Отговор
    Върнете това древно зло обратно откъдето сте го намерили и се молете да не се събуди!

    Коментиран от #98

  • 7 TOFL

    124 15 Отговор
    През същото време я Дойчланд са правили w124

    Коментиран от #32

  • 8 Селянина с колелото

    84 32 Отговор
    АЗЛК - Ах Защо Ли те Купих
  • 9 qwerty

    35 21 Отговор
    Мухлясъл, кабели се разхождат...перфектен...даже и огледало си има.

    Коментиран от #40

  • 10 Дедо ми

    65 89 Отговор
    Това корито повече от 1000 км не може да мине без основен ремонт.Да го пращат в музея на социалистическото минало.Нека нашите правнуци да знаят какво се е произвеждало при социализма.

    Коментиран от #46, #87

  • 11 jap

    59 73 Отговор
    Често съм се чудил има ли по голям боклук от Москвич но ако все пак има вероятно пак ще е от СССР...

    Коментиран от #47, #49, #62

  • 12 куку руку ку

    81 7 Отговор
    75 коня... този е от дефорсираните. Имахме оригинален дванайстак, набор 1978г., 82 коня.
  • 13 куку руку ку

    41 3 Отговор
    И цветът е "Кентавър"...
  • 14 лапнишарани

    35 17 Отговор
    на 800 км някой друг път с тази ръжда. И е наблъскан с прах и кал.

    Коментиран от #23, #26

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Бай Ламби

    47 7 Отговор
    Както казва бляда: москвича не е кола а начин на живот.

    Коментиран от #56

  • 17 Аман

    59 28 Отговор
    Как не ви омръзна да пускате статия за всяка Жигула и Москвич, които са намерени в някои гараж, като че ли това е някаква новина и кой ли знае какво е намерено.

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Факт!

    30 19 Отговор

    До коментар #17 от "Аман":

    Руското посолство плаща а Касабов като виден комунист е фен на рубльонките.
  • 20 Моско

    93 27 Отговор
    Имам два в гаража Единият е 77 година чист дванайстак а другия е 74 година осмак Осмакът има по мека возия Това са зверски машини Още си ги карам и двата Който не е карал тези возила изобщо да не коментира

    Коментиран от #21, #24, #28

  • 21 Е хубаво де, карай си ги!

    49 24 Отговор

    До коментар #20 от "Моско":

    Всеки си има собствени критерии. След като москвичите задоволяват твоите, ползвай си ги със здраве! Важното е ти да си доволен.

    Останалите имаме други критерии за автомобил, така че не благодаря, не е необходимо да препоръчаш москвичите. Няма да се възползваме от предложението.
  • 22 БАН

    24 8 Отговор
    АЗЛК , Ах Защо Ли те Купих - абривиатура от преди 1989г
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Отечественое Наилучшее

    35 15 Отговор
    Ех имахме такъв само че от 1973 . Започна се от диференциала , незатварящата се задна врата / трябваше допълнителна манипулация с леко повдигане , Арматурното табло се движеше и поскърцваше ,та трябваше да го фиксираме с види за дърво ....... Абе забравил съм всички екстри на закупуването на руска кола. да не забравя и настройката особено на задните спирачки когато с бащата трябваше да се явяваме на технически преглед , чупехме си пръстите и ноктите с ония лостчета и пружинки и въпреки всичко все еднотоп колело хващаше по-рано от другото. Като си спомня ,ще продължа....
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Tangens

    26 24 Отговор
    Това и на 0 километра да е, не го взимам. Само сравнете с произволно избран Хюндай Пони от същите години и ще видите веднага разликите в класите.

    Коментиран от #30, #77

  • 30 Random

    10 6 Отговор

    До коментар #29 от "Tangens":

    Хахахахаха...
  • 31 дявола

    17 2 Отговор
    Хайде отиде 20г каране яко
  • 32 Random

    21 5 Отговор

    До коментар #7 от "TOFL":

    123, 124 се е появил 1984/1985
  • 33 Али Реза Текин

    7 17 Отговор
    Живял съм в Германия и Португалия Имам къща в село Люляково. Казвам се Алли, но приятелите ми викат Аптито.

    Коментиран от #65

  • 34 SAAB

    63 19 Отговор
    На злобните НЕ образовани , пъпчиви келеши да кажа....тия недаразумения си ги купувахме нови от мототехника ! Техните барутници на по 15-20 години купувани с пари събирани от баби и дядавци с нищо не са по-добри !

    Коментиран от #38

  • 35 ИВАН

    39 13 Отговор
    Много духовити коментари, но няма нужда от толкова злоба и подигравка - Руския народ кое по-напред да направи, земята си ли да опази, или модерни тенекии да произвежда, та мадамите да охкат и да ахкат
  • 36 m1l3n4y

    0 7 Отговор

    До коментар #3 от "Byg":

    ахахахаахХахах
  • 37 m1l3n4y

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    ХАХАХХАХАХ
  • 38 габровец от варна

    37 3 Отговор

    До коментар #34 от "SAAB":

    Дааа така беше(било).Ама и тогава се радваха хората,кола е и то нова.Щото западна можеш да имаш само на плакат.За обикновените хора иде реч.
  • 39 8888

    15 12 Отговор
    До дедо ми такъв си бил и тогава такъ си и сега да не казвам какъв .недей да се правиш интересен казвай на внуците си каквото искаш но не пиши глупости и ние сме карали москвичи и сигорно много повече от теб . Не пиши глупости .
  • 40 SAAB

    18 15 Отговор

    До коментар #9 от "qwerty":

    Ня дядо ти парашутните гащи......да чатеш и да помниш ! Кага са ги планирали и произвеждали уконцепцията е била да има производство...много и чсто ! Пари за народа и икономиката върти....ДО тая конципция капиталистите узряха чак 2000година....и ти от тогово со но еднодневки ! Та кой е бил по.умен о от кога ? Будала си ти ...и тоЛкуз :)
  • 41 стоян

    19 27 Отговор
    Това е единствения руски автомобил на който купето е с руски дизайн =то затова е толкова грозен

    Коментиран от #42

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Някой си

    14 2 Отговор
    Да си го карат ! А цвета е Кентавър, а не кентвър !
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Асен

    30 17 Отговор

    До коментар #10 от "Дедо ми":

    Явно не си карал за да говориш така, произвеждало се е автомобил които е закупуван нов може да чакаш но караш чисто нова кола а не 15 годишен Мерцедес или Бмв и в българия си викаме нова си е още. Кола която като се счупи отваряш капака и можеш сам да поправиш, стига да имаш елементарни знания и инструмент. Поне тогава се е произвеждало нещо сега какво ще им покажеш че се произвежда ?
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Deutsch

    18 7 Отговор
    "Често съм се чудил има ли по голям боклук от Москвич" -Ами има ...и за твое съжаление,не е от Россия-та, ..а от сбърканата Хохолия -и е Заз 968 -Отмъщението на ония украински кукурузник -Н.Хрушчов.
    Няма такъв друг такъв мусър..напечен МПС и то украински.
    Коляновала му се счупи,колелата тръгнаха пред него да вървят по пътя-всичко се късаше и то кога беше още нов...Остай-Имаш Желание!
    Аве Трагедия

    Коментиран от #80

  • 49 Deutsch

    10 9 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Често съм се чудил има ли по голям боклук от Москвич" -Ами има ...и за твое съжаление,не е от Россия-та, ..а от сбърканата Хохолия -и е Заз 968 -Отмъщението на ония украински кукурузник -Н.Хрушчов.
    Няма такъв друг такъв мусър..напечен МПС и то украински.
    Коляновала му се счупи,колелата тръгнаха пред него да вървят по пътя-всичко се късаше и то кога беше още нов...Остай-Имаш Желание!
    Аве Трагедия

    Коментиран от #50

  • 50 габровец от варна

    10 13 Отговор

    До коментар #49 от "Deutsch":

    Аз пък имам точно такъв ЗАЗ.Може да е всякакъв,ама си го кътам щото и насън мога да го разглобя.Пък части имам за три ЗАЗ-а.И който каквото и да казва пак си е кола.

    Коментиран от #82

  • 51 Цена

    6 1 Отговор
    В мобиле се продава за 9000 лв.
  • 52 За времето си

    30 6 Отговор
    като нов Москвича изглеждаше съвсем равнопоставен на източните Застави, Дачии, Шкоди, Трабанти, Варбурзи, Фиати и Зазове. Западните возила от този клас не блестяха с кой знае каво предимство, да не говорим за цената ... колата беше по джоба хората и евтина за поддръжка, а за пътищата по онова време нямапе равна, да не говорим колко товар можеше да носи :)
  • 53 АЗЛК

    7 7 Отговор
    А успял ли е въобще да го запали? Иначе - ако го вземе на сметка, си е далаверка. Ще го измие и постегне и все ще намери някой хахав колекционер да му даде поне двойна цена. Иначе за каране сега - не става. Само псувни и подигравки ще отнася по кръстовищата.
  • 54 Дедо1

    27 2 Отговор
    Имах навремето такъв 408 И с долни скорости,служи вярно 23г.Поне ги купувахме чисто нови и за времето си бяха коли.Сегашните коли са доста по хубави и с много екстри но човек ако няма пари и взима 15г. таряласници те са сдухани от каране и са много уморени и имат коне само на хартия.Деде е вадил от Мототехниката и нова лада 1500с,за времето си беше арна колица а и друго е да си пръднеш първи у найлона,седалката
  • 55 АЗЛК

    13 3 Отговор
    Като отговор на коментар №52 (не ми е активен бутонът за отговор), бих допълнил: да, Москвичът си изглеждаше съвсем нормално за годините на соца, даже го и изнасяха в леко тунингован вариант в Югославия, Гърция, че даже и по Европа извън Балканите. От ЗАЗ и Трабант твърдо беше по-добър, за Варгата е спорно до момента, до който не започнаха да и монтират двигател на VW, тогава вече го трепеше. Колкото до Застава - лиценз на ФИАТ, Дачия - на Рено, Полски ФИАТ и Шкода - оригинална разработка, сравнение не може фа има. Всички до една са по добри от Москвича. Иначе, вярно, пословично издръжлива на товар зарзаватчийска кола, заради якото задно ресорно окачване. Ако руснаците бяха организирали производството на ладови мотори и в други заводи, за да ги ползват и за Москвича, колата щеше да е доста по-добра и икономична.

    Коментиран от #97

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 АЗЛК

    10 2 Отговор
    Едно леко уточнение - както съм написал в предходния коментар, едва ли не излиза, че и полския фиат е оригинален, а той, както се знае, е лиценз на италианския ФИАТ 125. Към края на осемдесетте години поляците пуснаха модела Полонез, за който не знам дали е лицензен, но беше много нескопосан, за разлика от 125.

    Коментиран от #81

  • 58 незнайко

    6 1 Отговор
    През тези години УЗАМ двигателя не е бил доработен ! Прозвище
    «УМЗ Москвич 412» (в автомобилях «Москвич 412») Годы производства 1966—2001 ! Начале 1990 г. на базе 1,5-литрового УЗАМ-412 стали выпускаться модификации 1,6, 1,7 и 1,8 литров. В 1995 году появилась самая мощная 2-литровая модификация с индексом 3320.

    Коментиран от #59

  • 59 АЗЛК

    7 2 Отговор

    До коментар #58 от "незнайко":

    Да, така е, доработването на двигателя УМЗ до УЗАМ се наложи поради усилията им да изкарат новия модел 2141, АЛЕКО. Тогава хвърлиха много труд докато приспособят стария мотор за тежка кола с предно предаване и редови монтаж на двигателя. Но най-големия проблем на Уфимовския мотор е, че достига максималния си въртящ момент чак при максимални обороти - 5800, а не при 3000, както всички нормални двигатели. Тоест, колата почва да тегли истински, като надуе човек мотора на мах. Сещате се колко е хубаво и полезно това и за двигателя, и за разхода на гориво.
  • 60 Искрено пожелание

    12 10 Отговор
    Повечето коментари са шеговити и остроумни. Русофилите обаче им слагат минуси. Пожелавам им да си купят такъв москвич и цял живот да са с него! И под него!
  • 61 Рачу Режи Рибъ

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    А сега какво караш? Каква е цената на поддръжката му? А на горивото му? Не се подигравай, тоггава имаше много, много стойностни неща! Техниката не бе от тях, но сравнена днес, с търговско-тарикатските изделия - си е бижу!
  • 62 Blackthorn

    10 7 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Всичко съвременно немско е по-голям боклук от този Москвич!

    Коментиран от #67

  • 63 Съдията Дред

    8 10 Отговор
    То и като я изкараш от Мототехника на 5 км и нова, е същият боклук.
  • 64 Космич

    5 5 Отговор
    Никакви екстри, само климатроник(вентилатор и парно), няма даже странични огледала и радио.

    Коментиран от #76

  • 65 Пунта Мара

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "Али Реза Текин":

    Сигурно ти викат Анна
  • 66 ЪРП

    12 4 Отговор
    ТАНК, СПОРТЕН МОДЕЛ.......КРАСОТА И ИЗЯЩЕСТВО!!!
    ПЪРВАТА НЕЗАБРАВИМА КОЛА, НА КОЯТО И АЗ СЕ УЧИХ ДА ШОФИРАМ.....
  • 67 имахме все москвичи

    10 10 Отговор

    До коментар #62 от "Blackthorn":

    Ти карал ли си Москвич? Имал ли си Москвич? За да кажеш подобна глупост трябва да и или много пиян или да нямаш грам мозък в главата!
    По голям боклук от Москвича няма, за това фалира завода, никой не иска да кара това подобие на кола, дори и по новия модел, който излезе, Алеко!
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Телевизора на Елвис

    12 2 Отговор
    Навремето първия ми механичарско-автомобилистки опит беше точно с такъв кентавров кокошарник. Близко семейство след 1990 се наду покрай разни далаверки, купиха си БМВ 524 дизел и мохера им беше под нивото вече. Буквално ми го харизаха ударен отпред (дядото- лют пияница беше бутнал някакъв добитък), с пушещ и прекъсващ мотор и само с две работещи предавки. След 4-5 месеца ровичкане, клепане, основен ремонт и присаждане на агрегати мохера блесна с нова боя (па макар и пръскан на улицата), мотор с обли бутала, тоест не "дефорсе", ладови скорости, карбуратор от форд сиера с автоматичен смукач и електронно запалване. Остана си москвич и боклук разбира се с характерните миризми, звуци и вечно течаща отнякъде дъждовна вода в купето, но беше доста безпроблемен и удобен за ползване. След мене го отрязаха на пикап и му скъсаха душицата от експлоатация до 2005 година, когато бяха решили да превозят с него някаква тегава глупост и му скършиха позагнилото вече купенце. Носталгирам дотолкова, че бях млад, луд и ми беше спокойно и готино. Искам пак да възстановя някаква стара тенекия, ама все няма време.
  • 71 имахме все москвичи

    11 7 Отговор
    Последният Москвич, който баща ми е купувал, поради дългото чакане за Лада (15 години чакахме и не ни излезе номера), отиде на боклука на 36 000 реални километра, с оригиналните гуми!
    По това време, само от стоене в гаража бше станал на пълна развалина, гумените уплътнения и гарнитурите си бяха заминали, а колко ръждясва не е истина.
    Руският кенеф харчеше 15 на сто бензин и не вървеш въобще, над 80 км/ч имаш чувството, че ще излети, управлението му е, като на трактор!
    Единственото здраво нещо му е окачването, отпред е на пружини, а отзад е на ресьори, което означава, че може да товари много, баща ми го вкарваше в нивата, когато прибирахме картофите и го товарихме с какво ли не, само за това съм го признал. Москвича не е кола, а нещо средно между кола и трактор, работен кон, но не и кола за пътуване.
  • 72 Българин

    9 7 Отговор
    допотопно, грозно , грубо и нямащо нищо общо с автомобил.Гадно и за каране, некомфорно и нискокачествено.Спирам до тук.
  • 73 mof4ik

    4 2 Отговор
    Интересно на 800 км обаче много ясно си личи на втората снимка че е пребоядисана :D
  • 74 Рееставратори

    6 0 Отговор
    И в България имаше такива бижута на под "20 000 км току що извадени от някой гараж" . Разбира се нашите реставратори се бяха справили много по добре. Всички бележки за бои цвят филтри бяха залепени предварително състарени, на точното място.
  • 75 И аз имах

    9 2 Отговор
    Първо няколко факта... АЛЕКО е Българска измислица т.е. това купе с МОТОР ОТ ЛАДА (другото 2141 си е с двигател на Москвич. ) ТОВА ДО НОМЕР НА КОМЕНТАР 67.Моделите за износ имаха СТРАНИЧНИ ОГЛЕДАЛА ДО # 64 а за возията... При изправено задно и предно укачване возише една идея по лошо от ЛАДА т. е. добре. Явно повечето с негативни коментари тук или не са имали или дори не са виждали затова "плюят". За времето со беше ОК и най вече НОВА ОТ МАГАЗИНА ЗА 5000-5500 лв. (според годината и модела). Я сега си купете нов седан и то за толкова пари, карате го 20-25 години и тогава отново ще коментираме.
  • 76 И аз имах

    6 0 Отговор

    До коментар #64 от "Космич":

    Я порови малко и виж модела от 1985.Странични огледала, пластмасови брони с мигачи в тях, цветно табло и т. н.Не се изказвайте неподготвени като не сте виждали
  • 77 И аз имах

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Tangens":

    Ало... Тогава Хюндай не го е имало... А първото "ПОНИ" е едва след 1989 г.
  • 78 Непознат

    4 0 Отговор
    Стига бе какво му е на москвето,това е спортен модел на беларус
  • 79 ima6migla

    2 1 Отговор
    Само да отбележа, че килпметража показва 8 хиляди + километра а не 800км. Иначе са страхотни машини.

    Коментиран от #89

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Едно уточнение

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "АЗЛК":

    колега за полския ФИАТ,разликата му с оригинала е в това,че полския е на архаичното шаси на предходния италиански модел 1300 и 1500 тези с перките,а италианския е с подобрения различни от предходните. Наскоро го научих това,а Полонеза е на шасито на полския ФИАТ с нова каросерия и доработен двигател.
  • 82 Дядо Ставри

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "габровец от варна":

    Вероятно си някой селяндур банка.

    Коментиран от #84

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Deutsch

    5 2 Отговор

    До коментар #80 от "Някой":

    Ами,Колега може да си имал и Късмет -Знам ли?
    Нашият Запорожец 368 ,беше купен чисто нов 1979.година ,Бял и ни побелява косите от него.
    Скъсване на Коляно-Вал поради лош материал ( шупла), при Редовно поддържане с ремонти и обслужване с консумативи. Предното ляво колело се скъса на скорост 60-70 и си продължи напред 30 метра и то на асфалта. Не веднъж губеше скоростите и на място -Лягане,Ставане ..-Аве'..това си беше той -ЗАз 968.-"ЧИСТО САМОРОДНО украинско ЗЛАТО"
    Иначе, се катереше -там къде вървеше по чукарите и балканите само Уаз-ката, по ония години.Черен път и въобще без път -не са Плашише -ама Хич!
    А ..да забравих -Беше и снегорин ..ако не спреш на място или не изгубиш пътя ,като ориентир и не излезеш от него- Бие в снега Пъртина на 0.50-0.60 метър сняг и то километри подред.
    Може би това упражнение -може да го повтори единствено в клас -ЛЕКА кола "ауди" Куатро"...А друга само с един задвижващ мост-предно или задно-Незнам, как ще се пробва Въобще на тая дисциплина :-)

    Коментиран от #93

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 БАШ МАИСТОРА К Господинов

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Дедо ми":

    абе маи на теб дядоти е работил дърводелец както те усещам , какви са тези ремонти на 1000 км. бе братленце , тоя да не би с плуга да е орал на нивата , да си го е ползвал за трактор , а каруцата я е теглил с дърва за ремарке , абе то колата е да ти върши работа , ама чак пак токоз , ващо е прекалено работа , то за туи дядоти все ремонти е правил / ЩОТО Е БИЛ ВЪВОДЕЛЕЦ /, А НЕ ПРОФЕСИОНАЛЕН ШОФЬОР.
  • 88 Рачо

    4 0 Отговор
    Абе не сте го карали - щото много избор намаше .
    Или това или чакаш . Много чакаш .
    Тогава това беше третата кола по избор .
    Волга , Полски фиат , Лада ,- това беше топа .
    След Космича бяха зазките и трабитата .
    Нама значение каква кола имаш - важното беше , че имаш накаква кола.
    Сега имам по 1,5 коли на член от семейство ...
    Трънчат си пред блока и ми правят ядове и разходи .
  • 89 Гошо

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "ima6migla":

    Баш 800км. си показва. Последната цифра е за метри 100,200,300 и тн. И на ладата беше такъв долу горе. 99 хиляди 999 му е максималното полазание.
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Чудо

    1 1 Отговор
    Сега щели да ги правят летящи
  • 92 Иво

    1 1 Отговор
    Ма след кое превъртане на километража е на 836
  • 93 Панов

    3 1 Отговор

    До коментар #85 от "Deutsch":

    Всеки истински (модели 1955-1992) Голям Ситроен ще ти го направи. А ако случайно успееш да докопаш и някой 4х4 истински Ситроен (сещам се за БХ), вероятно ще пратиш Аудито на шрот. Зеленокръвното ще мине дори там, дето Аудито ще се предаде, а то пък ще се предаде там, дето Зазката ще е хвърлила всичките си гарнитури и масла, преди да достигне. Ако е с Варбургов двигател, може и да изкара още малко, заради водното охаждане, но това не са серийни доработки.

    Коментиран от #96

  • 94 Слави

    2 1 Отговор
    Москвето е оган няма грешка
  • 95 Слави

    1 0 Отговор
    Много добра кола винаги носи каталога със себе си
  • 96 Deutsch

    2 0 Отговор

    До коментар #93 от "Панов":

    Ти пък намери да цитираш баш модел на Ситроен ( БХ), Да имам добри спомени от него Червен.Добра кола е -Душата Не мога да си изкрива.Вози чудесно (Все пак ситроеново окачване , пък и са Измислили и предното задвижване)..макар, че веднъж пред очите ми нещо му стана на едната Ябълка.. и му изтека на земята върху асфалта -"светло зелената кръв"-не е много като количество :).Та ..
    Така , че и Те раждат а и НИКОГО НЕ ЗНАЕШ КЪДЕ ЩЕ ТЕ ИЗОСТАВИ.
    Плюс това по балканските пътища по времето на соца..примерно пътя за Хижа Пирин ..беше посипан на места с такива каманаци и и насип на бая едра баластра ..че там където ЗАз-а Спре да да вземе въздух от загряване (въздушно охлаждане е Да) Там ситроена от долу ще е вече тотално обезобразен от тия каменни блъсканици рикушети от острите им ръбове..-Като цедка за спагети и Пчелна пита.
    особено пък ако даваш повече стъпка, пък и да не даваш ВСЕ ТАЯ. Нищо, че можеш да го вдигнеш, като щъркел, и да му увеличиш просвета.
    ..то Уазката се изкриви от долу от тях..та (ВХ-са) да мине без поражения -Няма как да стане.
    после направо -Брак за скрап си заминава,.за съжаление.
    Иначе на Черен или земен горски неравен път Цитронката ВХ-Грешка няма Цар е!
  • 97 金金金

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "АЗЛК":

    Относно шкодите: Имахме 100 S. Много грижи, които не се отплащат. Слаб двигател но за сметка на това трошлив. На осмата година ръждата я полази неумолимо. Малкото багажно пространство винаги изнервяше когато предстоеше пътуване за почивка. Шегувахме се, че по пътя можехме да изпреварим само боси цигани и куци магарета. Хубаво и беше сравнително ниската цена и че не се кадеше... а, и беше зелена.
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.