ФАКТИ.БГ

Намериха 37-годишно "москве" на 836 км

Публикувана: 27 Май, 2020 14:31
99 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 39629
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 64 гласа.

Оранжев "Москвич", престоял повече от 30 години в гараж, стана най-новото попълнение в колекцията от "капсули на времето" на украинския блогър Roma Urraco. Седанът от модела АЗЛК-2140 е произведен през 1983 г. и от тогава досега е изминал едва 836 км.

Въпреки дългите години без движение "Москвето" се намира в много добро състояние. По каросерията, боядисана в цвят "Кентвър", няма никаква ръжда. Запазени са дори заводските гуми.

Под предния капак има дебел слой прах, което е обяснимо предвид трите десетилетия "заточение" в бетонната кутийка. Салонът обаче е понесъл въздействието на времето по-зле. Тапицерията изглежда захабена, а огледалото е паднало.

"Москвич-2140" се произвежда в Автомобилния завод на Ленинския комсомол от 1976 до 1988 г. и завод "Балкан" в Ловеч (до 1986 г.). За 12 години от конвейерите слизат 818 хил. бройки.

Моделът представлява модернизирана версия на "Москвич-412". Оборудва се с 1.5-литров четирицилиндров двигател УЗАМ-412 с мощност 75 к.с. и четиристепенна предавателна кутия с ръчно превключване.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 64 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
преди дачията 1300 имах такова много съм доволен гореше само 6 на 100 масло

Коментиран от #37, #61


Оценка:
-95 +122

азлк
2 Отговор
На такъв съм се учил да шофирам, още помня миризмата му.
Ех, спомени...

Оценка:
-11 +158

Byg
3 Отговор
Просто му се е скъсало жилото на километража на тия километри , не е изненада

Коментиран от #36


Оценка:
-40 +87

ОЗ Генерал Полковник Добрев
4 Отговор
Този "джоган" е на 836 километра колкото аз съм Илон Мъск !

Оценка:
-39 +114

миролюб бенатов
5 Отговор
Москвата е огин

Оценка:
-15 +91

Бау
6 Отговор
Върнете това древно зло обратно откъдето сте го намерили и се молете да не се събуди!

Коментиран от #98


Оценка:
-89 +91

TOFL
7 Отговор
През същото време я Дойчланд са правили w124

Коментиран от #32


Оценка:
-15 +123

Селянина с колелото
8 Отговор
АЗЛК - Ах Защо Ли те Купих

Оценка:
-31 +84

qwerty
9 Отговор
Мухлясъл, кабели се разхождат...перфектен...даже и огледало си има.

Коментиран от #40


Оценка:
-20 +35

Дедо ми
10 Отговор
Това корито повече от 1000 км не може да мине без основен ремонт.Да го пращат в музея на социалистическото минало.Нека нашите правнуци да знаят какво се е произвеждало при социализма.

Коментиран от #46, #87


Оценка:
-87 +65

jap
11 Отговор
Често съм се чудил има ли по голям боклук от Москвич но ако все пак има вероятно пак ще е от СССР...

Коментиран от #47, #49, #62


Оценка:
-70 +59

куку руку ку
12 Отговор
75 коня... този е от дефорсираните. Имахме оригинален дванайстак, набор 1978г., 82 коня.

Оценка:
-7 +81

куку руку ку
13 Отговор
И цветът е "Кентавър"...

Оценка:
-3 +41

лапнишарани
14 Отговор
на 800 км някой друг път с тази ръжда. И е наблъскан с прах и кал.

Коментиран от #23, #26


Оценка:
-17 +35

15
Този коментар е премахнат от модератор
Бай Ламби
16 Отговор
Както казва бляда: москвича не е кола а начин на живот.

Коментиран от #56


Оценка:
-7 +47

Аман
17 Отговор
Как не ви омръзна да пускате статия за всяка Жигула и Москвич, които са намерени в някои гараж, като че ли това е някаква новина и кой ли знае какво е намерено.

Коментиран от #19


Оценка:
-28 +59

18
Този коментар е премахнат от модератор
Факт!
19 Отговор

До коментар #17 от "Аман":


Руското посолство плаща а Касабов като виден комунист е фен на рубльонките.

Оценка:
-18 +30

Моско
20 Отговор
Имам два в гаража Единият е 77 година чист дванайстак а другия е 74 година осмак Осмакът има по мека возия Това са зверски машини Още си ги карам и двата Който не е карал тези возила изобщо да не коментира

Коментиран от #21, #24, #28


Оценка:
-27 +92

Е хубаво де, карай си ги!
21 Отговор

До коментар #20 от "Моско":


Всеки си има собствени критерии. След като москвичите задоволяват твоите, ползвай си ги със здраве! Важното е ти да си доволен.

Останалите имаме други критерии за автомобил, така че не благодаря, не е необходимо да препоръчаш москвичите. Няма да се възползваме от предложението.

Оценка:
-24 +49

БАН
22 Отговор
АЗЛК , Ах Защо Ли те Купих - абривиатура от преди 1989г

Оценка:
-8 +24

23
Този коментар е премахнат от модератор
24
Този коментар е премахнат от модератор
25
Този коментар е премахнат от модератор
26
Този коментар е премахнат от модератор
Отечественое Наилучшее
27 Отговор
Ех имахме такъв само че от 1973 . Започна се от диференциала , незатварящата се задна врата / трябваше допълнителна манипулация с леко повдигане , Арматурното табло се движеше и поскърцваше ,та трябваше да го фиксираме с види за дърво ....... Абе забравил съм всички екстри на закупуването на руска кола. да не забравя и настройката особено на задните спирачки когато с бащата трябваше да се явяваме на технически преглед , чупехме си пръстите и ноктите с ония лостчета и пружинки и въпреки всичко все еднотоп колело хващаше по-рано от другото. Като си спомня ,ще продължа....

Оценка:
-15 +35

28
Този коментар е премахнат от модератор
Tangens
29 Отговор
Това и на 0 километра да е, не го взимам. Само сравнете с произволно избран Хюндай Пони от същите години и ще видите веднага разликите в класите.

Коментиран от #30, #77


Оценка:
-24 +26

Random
30 Отговор

До коментар #29 от "Tangens":


Хахахахаха...

Оценка:
-6 +10

дявола
31 Отговор
Хайде отиде 20г каране яко

Оценка:
-2 +17

Random
32 Отговор

До коментар #7 от "TOFL":


123, 124 се е появил 1984/1985

Оценка:
-5 +21

Али Реза Текин
33 Отговор
Живял съм в Германия и Португалия Имам къща в село Люляково. Казвам се Алли, но приятелите ми викат Аптито.

Коментиран от #65


Оценка:
-16 +7

SAAB
34 Отговор
На злобните НЕ образовани , пъпчиви келеши да кажа....тия недаразумения си ги купувахме нови от мототехника ! Техните барутници на по 15-20 години купувани с пари събирани от баби и дядавци с нищо не са по-добри !

Коментиран от #38


Оценка:
-19 +63

ИВАН
35 Отговор
Много духовити коментари, но няма нужда от толкова злоба и подигравка - Руския народ кое по-напред да направи, земята си ли да опази, или модерни тенекии да произвежда, та мадамите да охкат и да ахкат

Оценка:
-13 +39

m1l3n4y
36 Отговор

До коментар #3 от "Byg":


ахахахаахХахах

Оценка:
-7 +0

m1l3n4y
37 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


ХАХАХХАХАХ

Оценка:
-4 +2

габровец от варна
38 Отговор

До коментар #34 от "SAAB":


Дааа така беше(било).Ама и тогава се радваха хората,кола е и то нова.Щото западна можеш да имаш само на плакат.За обикновените хора иде реч.

Оценка:
-3 +37

8888
39 Отговор
До дедо ми такъв си бил и тогава такъ си и сега да не казвам какъв .недей да се правиш интересен казвай на внуците си каквото искаш но не пиши глупости и ние сме карали москвичи и сигорно много повече от теб . Не пиши глупости .

Оценка:
-12 +15

SAAB
40 Отговор

До коментар #9 от "qwerty":


Ня дядо ти парашутните гащи......да чатеш и да помниш ! Кага са ги планирали и произвеждали уконцепцията е била да има производство...много и чсто ! Пари за народа и икономиката върти....ДО тая конципция капиталистите узряха чак 2000година....и ти от тогово со но еднодневки ! Та кой е бил по.умен о от кога ? Будала си ти ...и тоЛкуз :)

Оценка:
-15 +18

стоян
41 Отговор
Това е единствения руски автомобил на който купето е с руски дизайн =то затова е толкова грозен

Коментиран от #42


Оценка:
-26 +19

42
Този коментар е премахнат от модератор
43
Този коментар е премахнат от модератор
Някой си
44 Отговор
Да си го карат ! А цвета е Кентавър, а не кентвър !

Оценка:
-2 +14

45
Този коментар е премахнат от модератор
Асен
46 Отговор

До коментар #10 от "Дедо ми":


Явно не си карал за да говориш така, произвеждало се е автомобил които е закупуван нов може да чакаш но караш чисто нова кола а не 15 годишен Мерцедес или Бмв и в българия си викаме нова си е още. Кола която като се счупи отваряш капака и можеш сам да поправиш, стига да имаш елементарни знания и инструмент. Поне тогава се е произвеждало нещо сега какво ще им покажеш че се произвежда ?

Оценка:
-17 +30

47
Този коментар е премахнат от модератор
Deutsch
48 Отговор
"Често съм се чудил има ли по голям боклук от Москвич" -Ами има ...и за твое съжаление,не е от Россия-та, ..а от сбърканата Хохолия -и е Заз 968 -Отмъщението на ония украински кукурузник -Н.Хрушчов.
Няма такъв друг такъв мусър..напечен МПС и то украински.
Коляновала му се счупи,колелата тръгнаха пред него да вървят по пътя-всичко се късаше и то кога беше още нов...Остай-Имаш Желание!
Аве Трагедия

Коментиран от #80


Оценка:
-7 +18

Deutsch
49 Отговор

До коментар #11 от "jap":


Често съм се чудил има ли по голям боклук от Москвич" -Ами има ...и за твое съжаление,не е от Россия-та, ..а от сбърканата Хохолия -и е Заз 968 -Отмъщението на ония украински кукурузник -Н.Хрушчов.
Няма такъв друг такъв мусър..напечен МПС и то украински.
Коляновала му се счупи,колелата тръгнаха пред него да вървят по пътя-всичко се късаше и то кога беше още нов...Остай-Имаш Желание!
Аве Трагедия

Коментиран от #50


Оценка:
-8 +10

габровец от варна
50 Отговор

До коментар #49 от "Deutsch":


Аз пък имам точно такъв ЗАЗ.Може да е всякакъв,ама си го кътам щото и насън мога да го разглобя.Пък части имам за три ЗАЗ-а.И който каквото и да казва пак си е кола.

Коментиран от #82


Оценка:
-13 +9

Цена
51 Отговор
В мобиле се продава за 9000 лв.

Оценка:
-1 +6

За времето си
52 Отговор
като нов Москвича изглеждаше съвсем равнопоставен на източните Застави, Дачии, Шкоди, Трабанти, Варбурзи, Фиати и Зазове. Западните возила от този клас не блестяха с кой знае каво предимство, да не говорим за цената ... колата беше по джоба хората и евтина за поддръжка, а за пътищата по онова време нямапе равна, да не говорим колко товар можеше да носи :)

Оценка:
-6 +30

АЗЛК
53 Отговор
А успял ли е въобще да го запали? Иначе - ако го вземе на сметка, си е далаверка. Ще го измие и постегне и все ще намери някой хахав колекционер да му даде поне двойна цена. Иначе за каране сега - не става. Само псувни и подигравки ще отнася по кръстовищата.

Оценка:
-6 +7

Дедо1
54 Отговор
Имах навремето такъв 408 И с долни скорости,служи вярно 23г.Поне ги купувахме чисто нови и за времето си бяха коли.Сегашните коли са доста по хубави и с много екстри но човек ако няма пари и взима 15г. таряласници те са сдухани от каране и са много уморени и имат коне само на хартия.Деде е вадил от Мототехниката и нова лада 1500с,за времето си беше арна колица а и друго е да си пръднеш първи у найлона,седалката

Оценка:
-2 +27

АЗЛК
55 Отговор
Като отговор на коментар №52 (не ми е активен бутонът за отговор), бих допълнил: да, Москвичът си изглеждаше съвсем нормално за годините на соца, даже го и изнасяха в леко тунингован вариант в Югославия, Гърция, че даже и по Европа извън Балканите. От ЗАЗ и Трабант твърдо беше по-добър, за Варгата е спорно до момента, до който не започнаха да и монтират двигател на VW, тогава вече го трепеше. Колкото до Застава - лиценз на ФИАТ, Дачия - на Рено, Полски ФИАТ и Шкода - оригинална разработка, сравнение не може фа има. Всички до една са по добри от Москвича. Иначе, вярно, пословично издръжлива на товар зарзаватчийска кола, заради якото задно ресорно окачване. Ако руснаците бяха организирали производството на ладови мотори и в други заводи, за да ги ползват и за Москвича, колата щеше да е доста по-добра и икономична.

Коментиран от #97


Оценка:
-2 +13

56
Този коментар е премахнат от модератор
АЗЛК
57 Отговор
Едно леко уточнение - както съм написал в предходния коментар, едва ли не излиза, че и полския фиат е оригинален, а той, както се знае, е лиценз на италианския ФИАТ 125. Към края на осемдесетте години поляците пуснаха модела Полонез, за който не знам дали е лицензен, но беше много нескопосан, за разлика от 125.

Коментиран от #81


Оценка:
-1 +10

незнайко
58 Отговор
През тези години УЗАМ двигателя не е бил доработен ! Прозвище
«УМЗ Москвич 412» (в автомобилях «Москвич 412») Годы производства 1966—2001 ! Начале 1990 г. на базе 1,5-литрового УЗАМ-412 стали выпускаться модификации 1,6, 1,7 и 1,8 литров. В 1995 году появилась самая мощная 2-литровая модификация с индексом 3320.

Коментиран от #59


Оценка:
-1 +6

АЗЛК
59 Отговор

До коментар #58 от "незнайко":


Да, така е, доработването на двигателя УМЗ до УЗАМ се наложи поради усилията им да изкарат новия модел 2141, АЛЕКО. Тогава хвърлиха много труд докато приспособят стария мотор за тежка кола с предно предаване и редови монтаж на двигателя. Но най-големия проблем на Уфимовския мотор е, че достига максималния си въртящ момент чак при максимални обороти - 5800, а не при 3000, както всички нормални двигатели. Тоест, колата почва да тегли истински, като надуе човек мотора на мах. Сещате се колко е хубаво и полезно това и за двигателя, и за разхода на гориво.

Оценка:
-0 +7

Искрено пожелание
60 Отговор
Повечето коментари са шеговити и остроумни. Русофилите обаче им слагат минуси. Пожелавам им да си купят такъв москвич и цял живот да са с него! И под него!

Оценка:
-10 +12

Рачу Режи Рибъ
61 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


А сега какво караш? Каква е цената на поддръжката му? А на горивото му? Не се подигравай, тоггава имаше много, много стойностни неща! Техниката не бе от тях, но сравнена днес, с търговско-тарикатските изделия - си е бижу!

Оценка:
-3 +12

Blackthorn
62 Отговор

До коментар #11 от "jap":


Всичко съвременно немско е по-голям боклук от този Москвич!

Коментиран от #67


Оценка:
-7 +10

Съдията Дред
63 Отговор
То и като я изкараш от Мототехника на 5 км и нова, е същият боклук.

Оценка:
-10 +8

Космич
64 Отговор
Никакви екстри, само климатроник(вентилатор и парно), няма даже странични огледала и радио.

Коментиран от #76


Оценка:
-5 +5

Пунта Мара
65 Отговор

До коментар #33 от "Али Реза Текин":


Сигурно ти викат Анна

Оценка:
-1 +4

ЪРП
66 Отговор
ТАНК, СПОРТЕН МОДЕЛ.......КРАСОТА И ИЗЯЩЕСТВО!!!
ПЪРВАТА НЕЗАБРАВИМА КОЛА, НА КОЯТО И АЗ СЕ УЧИХ ДА ШОФИРАМ.....

Оценка:
-4 +12

имахме все москвичи
67 Отговор

До коментар #62 от "Blackthorn":


Ти карал ли си Москвич? Имал ли си Москвич? За да кажеш подобна глупост трябва да и или много пиян или да нямаш грам мозък в главата!
По голям боклук от Москвича няма, за това фалира завода, никой не иска да кара това подобие на кола, дори и по новия модел, който излезе, Алеко!

Оценка:
-10 +10

68
Този коментар е премахнат от модератор
69
Този коментар е премахнат от модератор
Телевизора на Елвис
70 Отговор
Навремето първия ми механичарско-автомобилистки опит беше точно с такъв кентавров кокошарник. Близко семейство след 1990 се наду покрай разни далаверки, купиха си БМВ 524 дизел и мохера им беше под нивото вече. Буквално ми го харизаха ударен отпред (дядото- лют пияница беше бутнал някакъв добитък), с пушещ и прекъсващ мотор и само с две работещи предавки. След 4-5 месеца ровичкане, клепане, основен ремонт и присаждане на агрегати мохера блесна с нова боя (па макар и пръскан на улицата), мотор с обли бутала, тоест не "дефорсе", ладови скорости, карбуратор от форд сиера с автоматичен смукач и електронно запалване. Остана си москвич и боклук разбира се с характерните миризми, звуци и вечно течаща отнякъде дъждовна вода в купето, но беше доста безпроблемен и удобен за ползване. След мене го отрязаха на пикап и му скъсаха душицата от експлоатация до 2005 година, когато бяха решили да превозят с него някаква тегава глупост и му скършиха позагнилото вече купенце. Носталгирам дотолкова, че бях млад, луд и ми беше спокойно и готино. Искам пак да възстановя някаква стара тенекия, ама все няма време.

Оценка:
-1 +12

имахме все москвичи
71 Отговор
Последният Москвич, който баща ми е купувал, поради дългото чакане за Лада (15 години чакахме и не ни излезе номера), отиде на боклука на 36 000 реални километра, с оригиналните гуми!
По това време, само от стоене в гаража бше станал на пълна развалина, гумените уплътнения и гарнитурите си бяха заминали, а колко ръждясва не е истина.
Руският кенеф харчеше 15 на сто бензин и не вървеш въобще, над 80 км/ч имаш чувството, че ще излети, управлението му е, като на трактор!
Единственото здраво нещо му е окачването, отпред е на пружини, а отзад е на ресьори, което означава, че може да товари много, баща ми го вкарваше в нивата, когато прибирахме картофите и го товарихме с какво ли не, само за това съм го признал. Москвича не е кола, а нещо средно между кола и трактор, работен кон, но не и кола за пътуване.

Оценка:
-6 +11

Българин
72 Отговор
допотопно, грозно , грубо и нямащо нищо общо с автомобил.Гадно и за каране, некомфорно и нискокачествено.Спирам до тук.

Оценка:
-7 +9

mof4ik
73 Отговор
Интересно на 800 км обаче много ясно си личи на втората снимка че е пребоядисана :D

Оценка:
-2 +4

Рееставратори
74 Отговор
И в България имаше такива бижута на под "20 000 км току що извадени от някой гараж" . Разбира се нашите реставратори се бяха справили много по добре. Всички бележки за бои цвят филтри бяха залепени предварително състарени, на точното място.

Оценка:
-0 +6

И аз имах
75 Отговор
Първо няколко факта... АЛЕКО е Българска измислица т.е. това купе с МОТОР ОТ ЛАДА (другото 2141 си е с двигател на Москвич. ) ТОВА ДО НОМЕР НА КОМЕНТАР 67.Моделите за износ имаха СТРАНИЧНИ ОГЛЕДАЛА ДО # 64 а за возията... При изправено задно и предно укачване возише една идея по лошо от ЛАДА т. е. добре. Явно повечето с негативни коментари тук или не са имали или дори не са виждали затова "плюят". За времето со беше ОК и най вече НОВА ОТ МАГАЗИНА ЗА 5000-5500 лв. (според годината и модела). Я сега си купете нов седан и то за толкова пари, карате го 20-25 години и тогава отново ще коментираме.

Оценка:
-1 +9

И аз имах
76 Отговор

До коментар #64 от "Космич":


Я порови малко и виж модела от 1985.Странични огледала, пластмасови брони с мигачи в тях, цветно табло и т. н.Не се изказвайте неподготвени като не сте виждали

Оценка:
-0 +6

И аз имах
77 Отговор

До коментар #29 от "Tangens":


Ало... Тогава Хюндай не го е имало... А първото "ПОНИ" е едва след 1989 г.

Оценка:
-0 +3

Непознат
78 Отговор
Стига бе какво му е на москвето,това е спортен модел на беларус

Оценка:
-0 +4

ima6migla
79 Отговор
Само да отбележа, че килпметража показва 8 хиляди + километра а не 800км. Иначе са страхотни машини.

Коментиран от #89


Оценка:
-1 +2

80
Този коментар е премахнат от модератор
Едно уточнение
81 Отговор

До коментар #57 от "АЗЛК":


колега за полския ФИАТ,разликата му с оригинала е в това,че полския е на архаичното шаси на предходния италиански модел 1300 и 1500 тези с перките,а италианския е с подобрения различни от предходните. Наскоро го научих това,а Полонеза е на шасито на полския ФИАТ с нова каросерия и доработен двигател.

Оценка:
-0 +2

Дядо Ставри
82 Отговор

До коментар #50 от "габровец от варна":


Вероятно си някой селяндур банка.

Коментиран от #84


Оценка:
-1 +1

83
Този коментар е премахнат от модератор
84
Този коментар е премахнат от модератор
Deutsch
85 Отговор

До коментар #80 от "Някой":


Ами,Колега може да си имал и Късмет -Знам ли?
Нашият Запорожец 368 ,беше купен чисто нов 1979.година ,Бял и ни побелява косите от него.
Скъсване на Коляно-Вал поради лош материал ( шупла), при Редовно поддържане с ремонти и обслужване с консумативи. Предното ляво колело се скъса на скорост 60-70 и си продължи напред 30 метра и то на асфалта. Не веднъж губеше скоростите и на място -Лягане,Ставане ..-Аве'..това си беше той -ЗАз 968.-"ЧИСТО САМОРОДНО украинско ЗЛАТО"
Иначе, се катереше -там къде вървеше по чукарите и балканите само Уаз-ката, по ония години.Черен път и въобще без път -не са Плашише -ама Хич!
А ..да забравих -Беше и снегорин ..ако не спреш на място или не изгубиш пътя ,като ориентир и не излезеш от него- Бие в снега Пъртина на 0.50-0.60 метър сняг и то километри подред.
Може би това упражнение -може да го повтори единствено в клас -ЛЕКА кола "ауди" Куатро"...А друга само с един задвижващ мост-предно или задно-Незнам, как ще се пробва Въобще на тая дисциплина :-)

Коментиран от #93


Оценка:
-1 +5

86
Този коментар е премахнат от модератор
БАШ МАИСТОРА К Господинов
87 Отговор

До коментар #10 от "Дедо ми":


абе маи на теб дядоти е работил дърводелец както те усещам , какви са тези ремонти на 1000 км. бе братленце , тоя да не би с плуга да е орал на нивата , да си го е ползвал за трактор , а каруцата я е теглил с дърва за ремарке , абе то колата е да ти върши работа , ама чак пак токоз , ващо е прекалено работа , то за туи дядоти все ремонти е правил / ЩОТО Е БИЛ ВЪВОДЕЛЕЦ /, А НЕ ПРОФЕСИОНАЛЕН ШОФЬОР.

Оценка:
-0 +1

Рачо
88 Отговор
Абе не сте го карали - щото много избор намаше .
Или това или чакаш . Много чакаш .
Тогава това беше третата кола по избор .
Волга , Полски фиат , Лада ,- това беше топа .
След Космича бяха зазките и трабитата .
Нама значение каква кола имаш - важното беше , че имаш накаква кола.
Сега имам по 1,5 коли на член от семейство ...
Трънчат си пред блока и ми правят ядове и разходи .

Оценка:
-0 +4

Гошо
89 Отговор

До коментар #79 от "ima6migla":


Баш 800км. си показва. Последната цифра е за метри 100,200,300 и тн. И на ладата беше такъв долу горе. 99 хиляди 999 му е максималното полазание.

Оценка:
-0 +1

90
Този коментар е премахнат от модератор
Чудо
91 Отговор
Сега щели да ги правят летящи

Оценка:
-1 +1

Иво
92 Отговор
Ма след кое превъртане на километража е на 836

Оценка:
-1 +1

Панов
93 Отговор

До коментар #85 от "Deutsch":


Всеки истински (модели 1955-1992) Голям Ситроен ще ти го направи. А ако случайно успееш да докопаш и някой 4х4 истински Ситроен (сещам се за БХ), вероятно ще пратиш Аудито на шрот. Зеленокръвното ще мине дори там, дето Аудито ще се предаде, а то пък ще се предаде там, дето Зазката ще е хвърлила всичките си гарнитури и масла, преди да достигне. Ако е с Варбургов двигател, може и да изкара още малко, заради водното охаждане, но това не са серийни доработки.

Коментиран от #96


Оценка:
-1 +3

Слави
94 Отговор
Москвето е оган няма грешка

Оценка:
-1 +2

Слави
95 Отговор
Много добра кола винаги носи каталога със себе си

Оценка:
-0 +1

Deutsch
96 Отговор

До коментар #93 от "Панов":


Ти пък намери да цитираш баш модел на Ситроен ( БХ), Да имам добри спомени от него Червен.Добра кола е -Душата Не мога да си изкрива.Вози чудесно (Все пак ситроеново окачване , пък и са Измислили и предното задвижване)..макар, че веднъж пред очите ми нещо му стана на едната Ябълка.. и му изтека на земята върху асфалта -"светло зелената кръв"-не е много като количество :).Та ..
Така , че и Те раждат а и НИКОГО НЕ ЗНАЕШ КЪДЕ ЩЕ ТЕ ИЗОСТАВИ.
Плюс това по балканските пътища по времето на соца..примерно пътя за Хижа Пирин ..беше посипан на места с такива каманаци и и насип на бая едра баластра ..че там където ЗАз-а Спре да да вземе въздух от загряване (въздушно охлаждане е Да) Там ситроена от долу ще е вече тотално обезобразен от тия каменни блъсканици рикушети от острите им ръбове..-Като цедка за спагети и Пчелна пита.
особено пък ако даваш повече стъпка, пък и да не даваш ВСЕ ТАЯ. Нищо, че можеш да го вдигнеш, като щъркел, и да му увеличиш просвета.
..то Уазката се изкриви от долу от тях..та (ВХ-са) да мине без поражения -Няма как да стане.
после направо -Брак за скрап си заминава,.за съжаление.
Иначе на Черен или земен горски неравен път Цитронката ВХ-Грешка няма Цар е!

Оценка:
-0 +2

金金金
97 Отговор

До коментар #55 от "АЗЛК":


Относно шкодите: Имахме 100 S. Много грижи, които не се отплащат. Слаб двигател но за сметка на това трошлив. На осмата година ръждата я полази неумолимо. Малкото багажно пространство винаги изнервяше когато предстоеше пътуване за почивка. Шегувахме се, че по пътя можехме да изпреварим само боси цигани и куци магарета. Хубаво и беше сравнително ниската цена и че не се кадеше... а, и беше зелена.

Оценка:
-0 +2

98
Този коментар е премахнат от модератор
99
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Турхан Абдула
Блогърът Турхан Абдула с коментар за НСО
Едно време какви Мерцедеси имаше, днешните се развинтват от две дупки."

Още бисери
ТОП 5