Last news in Fakti

5 Юли, 2020 14:01 4 560 25

ADAC: BMW, Mercedes и Audi имат най-добрите мултимедийни системи

  • adac-
  • инфотейнмънт-
  • мултимедийна система-
  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-benz

Германският автомобилен клуб ADAC тества коя марка предлага най-добрата мултимедийна система по отношение на функционалност и използваемост

ADAC: BMW, Mercedes и Audi имат най-добрите мултимедийни системи - 1

Съвременните автомобили предлагат много опции за мрежи и свързаност, но клиентите също имат големи очаквания от дигиталните платформи в колите си. Гласов контрол, навигация без задръствания и разнообразие от възможности за развлечение са известни на потребителите на смартфони и вече са все по-очаквани от превозните средства. От друга страна обаче, допълнителните функции и сложната структура на менюто увеличават потенциала за разсейване по време на шофиране. Ето защо германският автомобилен клуб ADAC, заедно със списание Connect и консултантската ИТ компания Umlaut, тестваха коя марка предлага най-добрата мултимедийна система по отношение на функционалност и използваемост. Изследвани са единадесет автомобила от компактния клас, като най-добър резултат постига BMW 1er, последван от Mercedes A-Klasse и Audi Q3 Sportback. Това предаде немското издание на Motor 1.

Тестът разглежда четири категории с различна тежест: инфотейнмънт (потребителски интерфейс и развлечения), навигация, свързаност и лекота на използване, като особено внимание е обърнато на последните две. В резултат на това само премиум производителите успяха да впечатлят анализаторите. Най-лошо оценената Mazda 3 дори няма сензорен екран.

ADAC: BMW, Mercedes и Audi имат най-добрите мултимедийни системи
Източник: ADAC

Мултимедийната система на победителя BMW M135i xDrive е оценена най-високо заради лекотата на използване, големите дисплеи, включващи и Head-up дисплей, както и приложението за смартфон с много функции. Базовата цена на автомобила обаче също не е никак малка - 48 900 евро. За да можете да използвате целия дигитален пакет, трябва да заплатите още 3 650 евро за цифрово радио, технология за контрол чрез жестове и оборудването Business Pack Professional.

Отлично в теста на ADAC се представят и Mercedes A 250 e, както и Audi Q3 Sportback, нареждайки се респективно на втора и трета позиция. Докато Mercedes поставя нови стандарти в навигацията с технологията си за обогатена реалност, която се изразява във визуално изобразяване на околността с цел предоставяне на по-добра и по-надеждна информация, Audi и BMW предлагат сателитно изображение. Към момента въпросната иновация се предлага само от Daimler.

Анализаторите от ADAC, Connect и Umalut са критични към това, че нито един от единадесетте автомобила не предлага CD плеър, дори и срещу допълнително заплащане. Те обясняват, че все пак през изминалата година в Германия са били продадени 40 милиона музикални CD-та. 

ADAC отбелязва, че при всички тествани автомобили използването на данни може да бъде деактивирано.
 


Поставете оценка:
Оценка 3 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 SANDER LOGANов

    16 9 Отговор
    лъжат Дачия има най-добрата

    Коментиран от #6, #24

  • 3 Джуган

    22 5 Отговор
    Двигатели и скоростни кутии вече не правят като хората, добре че компенсират с мултимедийни системи, при тях няма даунсайзинг
  • 4 Чоле

    2 3 Отговор
    Порше къде го забравиха

    Коментиран от #22

  • 5 kvy

    10 6 Отговор
    Само дето на БМВ системата е разработка на Магнет и Марели.

    Коментиран от #15

  • 6 Iveca

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "SANDER LOGANов":

    Ама на Сандерото, на Дъстара не важи :D
  • 7 Тираджия

    22 6 Отговор
    Някой въобще мислил ли е че Адак ще кажат друго. За тия нацисти други марки няма
  • 8 СНиколов

    9 2 Отговор
    Мдаа явно вече не е важно превозното средство да те закара от точка А до точка Б, адали вдига шум като на концерт.
  • 9 Разлика и прилика

    9 1 Отговор
    Електрониката на всички се прави вече в Китай. Така че има ли разлика и коя е най-добрата трябва да кажат китайците.

    Коментиран от #21

  • 10 един от стадото

    11 3 Отговор
    в крайна сметка купуваш кола, не аудиомедийно студио. Алоу ADAC
  • 11 пилот на Ферари

    8 1 Отговор
    Автомобил ли купувам или мултимедийна система ? На мене като ми трябва - ще си купя отделно . Важното е автомобила да е добър . А не автомобила еднодневка ама мултимедията добра !
  • 12 пилот на Ферари

    7 2 Отговор
    Въпросът тук май стои като при циганите. Не е важно колата дали пали на тикане , ама музиката да е на шест !

    Коментиран от #13

  • 13 един от стадото

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "пилот на Ферари":

    ''Сервизът моя дом''- имаше една статия в Аутобилд, и то не за Ферари или Мак Ларън, а за най- обикновен Тюран/фауве
  • 14 гопник фьодор

    3 2 Отговор
    Нека имат поне едно нещо добро в колите им!!!
  • 15 Случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "kvy":

    Нещо не си познал
  • 16 Николай

    3 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: От друга страна обаче, допълнителните функции и сложната структура на менюто увеличават потенциала за разсейване по време на шофиране.
  • 17 ASD

    7 10 Отговор
    Тези "експерти" явно въобще на са виждали Лексус. Кое БМВ, Ауди или мерцедес има отделна аудио, тв и климатик за задните седалки?

    Германците изостават както с двигателите , така и с електрониката от японците, че дори и от китайците луксозните лимузини.

    Коментиран от #19

  • 18 Лудогорец9

    6 0 Отговор
    Мазда умишлено не иска да има тъч скриийн при шофиране за да се концентрира шофьора при пътуване иначе на място като си имаш тъч скрийн, но в момента в който тръгнеш той се заключва и можеш да боравиш единствено със бутона до скоростния лост, но този бутон е проектиран много добре и е достатъчен за всичко което искаш да правиш по време на движение!
  • 19 Нещо се обърка

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "ASD":

    Я вземи поразрови малко да видиш от кога бмв и мерцедес предлагат отделно тв и екрани за пасажерите на задната седалка. Стига ги хвали тея жабари, не са открили те топлата вода. 😉
  • 20 Komapak

    5 1 Отговор
    Е щом и телевизорите в една кола взехме да сравняваме, втасахме я. Явно е доста по-важно да си разсейваш вниманието вместо да шофираш! Призив:хора махнете тия глупости от колата си!
  • 21 Гостенин

    7 0 Отговор

    До коментар #9 от "Разлика и прилика":

    Тази на Мерцедес не само се прави в България ами и е разработена от наши специалисти.
  • 22 Komapak

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Чоле":

    ADAC го споменават през 2018 като най-често употребилите репатрак през 2017 година😂😂😂😂😂 Доста са прехвалено, но явно доста се чупят.
  • 23 Хайл

    4 0 Отговор
    Много правилно са преценили хората-докато висиш в сервиза,майстора да слуша качествен звук и да гледа цветни картинки на тв докато ти човърка в колата...ами те им плащат на час...трябва му развлечения
  • 24 Може и да е така

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "SANDER LOGANов":

    но сектанта трябва да го потвърди.
  • 25 Ей шваби

    0 0 Отговор
    З650€ за цифрово радио и.т.н.Вие бъзикате ли се с хората?За тези пари ще си сложа компютър със 32г.рам,процесор i7 ,SSD хард и още куп модули и ще правя с колата каквото си искам и за дисплей пара ще артиса.А може и три айпада да сложа с ретина дисплей,а не някъв дисплей със назъбени изображения 1200х720 пиксела и ресто ще има за пиячка.