6 Октомври, 2009 12:32 3 885 4

Ураган в косите

  • manhart racing bmw z4 v10-
  • версия

Повечето хора, които предпочитат автомобили с мек таван, се блазнят от усещането за вятър в косите. Има и такива обаче, които искат въздушните струи да са доста по-силни или направо ураганни. Може би точно за тях е предназначен BMW Z4 V10.

След като BMW взе решение да не произвежда “наточена” М-версия на роудстъра Z4 от ново поколение заради световната финансова криза, едни други германци, но специалисти в тунинга, решиха да си поиграят със старата Z4-ка. Става дума за студиото Manhart Racing, което съвсем наскоро и въпреки кризата представи новото си творение. То е на основата на старата Z4-ка на BMW и разполага с V-образен десетцилиндров бензинов агрегат.
Досегашният редови шестак с мощност 343 к.с. ускорява лекия кабриолет до 100 км/ч за 5 секунди, но това явно се е сторило недостатъчно за специалистите от Manhart Racing и те решават да “набутат” под капака на Z4, топ агрегата на марката. Той е взет от седана M5 и е форсиран до 550 к.с. Към V-образният десетцилиндров мотор е монтирана шестстепенна механична скоростна кутя с усилен съединител. Трансмисията е дело на фирмата Fichtel & Sachs, а диференциалът отново е взет от M5. Освен това немците монтират нов спортен катализатор, който е умело интегриран в изцяло новата ауспухна система на AC Schnitzer. Инженерите от тунинг ателието обръщат сериозно внимание и на електрониката на колата и електронният блок е изцяло препрограмиран. Окачването също не се е разминало без промени. Нови спортни пружини и амортисьори Bilstein правят возията значително по-твърда, но от друга страна автомобилът става далеч по-стабилен. Резултатът - от 0 до 100 км/ч Manhart Racing BMW Z4 V10 ускорява за 3.9 секунди. Максималната скорост засега не е известна. Ясно е обаче, че новата Z4-ка се оборудва само с шестцилиндрови бензинови двигатели с обем 2.5 и 3.0 литра, така че притежателите на Manhart Racing BMW Z4 V10 определено ще се чувстват горди от придобивката си. На каква цена - и това все още не е известно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Anatoli

    7 0 Отговор
    e tova e istinska machina prosto nqmam dumi za neq
  • 2 lubomir v. tarnovo

    6 0 Отговор
    odavna 4akah ne6to podobno tova 6te e ne6to strahotno iskam da go vivq na jivo
  • 3 svs

    1 1 Отговор
    da ti okapat zabite
  • 4 Pe6o

    3 0 Отговор
    Nai nakraq be, s V10-ka :D. Ko be6e tui 3.0 :D.