Last news in Fakti

26 Септември, 2012 10:21 4 628 32

Четирицилиндров мотор под капака на BMW 7er

  • bmw-
  • 7er-
  • 728i-
  • m750i-
  • m770i

Компанията BMW ще разшири двигателната гама на своя флагман BMW 7er. Логично там ще присъстват новите спортни агрегати от серията M Performance, но по-интересното е, че под капака на седмата серия ще се монтира и четирицилиндров бензинов мотор.

Информацията не е официална и беше тиражирана от сайта BimmerToday. Според специалистите в бранша обаче това е напълно възможно. Бензиновият четирицилиндров агрегат ще е снабден с турбокомпресор и ще достига максимална мощност от 245 конски сили.

Заради доста голямото тегло на автомобила е предвиден и помощен електромотор, който ще работи съвместно с малкия четирицилиндров агрегат. Електродвигателят ще помага на тежкия седан при необходимост от резки ускорения. Според BimmerToday тази модификация ще се нарича 728i.

Ще припомним, че Mercedes-Benz също подготвя четирицилиндрова S-Klasse, а другият основен конкурент на BMW - марката Audi - вече има подобен модел. Става дума за хибридното A8, което разполага с двулитров турбомотор с мощност 211 конски сили и електродвигател, който добавя още 54 коня.
 
"Седмицата" с пакет M Performance пък ще носи обозначението M750i. Тази версия ще разполага с 4.4-литров V-образен осемцилиндров двигател с два турбокомпресора и мощност 450 к.с. Въртящият момент ще се предава и на четирите колела чрез фирмената система xDrive.
 
От стандартното 750i тази версия ще се отличава по доработеното шаси, пренастроеното кормилно управление и по-агресивния аеродинамичен обвес. Салонът също ще се отличава от този на 750i. Следващата генерация на BMW 7er пък ще има и версия M770i xDrive.

Тя обаче ще се появи след три-четири години. Моторът ще е четирилитров осмак, който също ще е снабден с два турбокомпресора. Мощността му ще е 475 конски сили, а максималният въртящ момент - 650 Нм. Автомобилът ще се оборудва и с въглеродно-керамични спирачки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    1 0 Отговор
    S 250 CDI - първи четирицилиндров двигател в луксозния клас! Още преди година...

    Коментиран от #2, #12

  • 2 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    da prav si.
  • 4 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    БМВ е марката братя и с 4 цилиндъра върви повече от колите с 12 цилиндъра само чакам камор ауто да заредят от модела и се мятам на един такъв мощен звяр

    Коментиран от #6

  • 5 ПАШО

    1 0 Отговор
    Май се поизхвърли мъничко,а?Ама съвсем мъничко...Дано другия ВИП АМГ който е готов за психодиспансер ,ни ощастливи с присъствието си да се понаучиш малко на яхти,самолети,совалки,мерсидеси,БМВ-та и мн.други.Намали малко че ще станеш като него!!!Айде сега ми кажи колко много пари имаш......
  • 6 ПАШО

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "БУМЕР КАМОР":

    ЗА теб е долунаписаното.....
  • 7 Хи Хи

    0 0 Отговор
    След 4 месеца ще ги отзоват в сервиза заради проблеми с буталата или нещо друго дето не било продукт на БМВ .

    Коментиран от #13

  • 8 евала

    0 0 Отговор
    евала 4-цилиндара за 7-ка - окипазиха марката - да се замислят да е с предно предаване или за 3-цилинрова версия

    Коментиран от #14

  • 9 330i

    1 1 Отговор
    не вярвам да си "оставят магарето в калта" т.е. да е куц кон, не ги подценявайте тез ел.мотори, при тях въртящия момент е още от нулата, само дето след н-брой ускорение на макс, ще спре да помага, като цяло се гони икономия на гориво, предполагам някъде около 6 градско ще е
  • 10 W164

    0 1 Отговор
    http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=17261 ТОВА Е НОВАТА 5-ЦА С ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ И ПИШЕ ЧЕ УСКОРЯВА ДО 100 ЗА 6,2 И ХАРЧИ 9,4 ГРАДСКО.БИ ТРЯБВАЛО 7-ТА ДА УСКОРЯВА ЗА НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 7,5 ДО 100 И ДА ХАРЧИ НАЙ МНОГО 11 НА 100 ГРАДСКО КОЕТО ЗА БЕНЗИНОВА 7-ЦА СИ Е МНОГО МАЛКО
  • 11 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    До коментар #7 от " Хи Хи":

    Taka e kolega prav si
  • 12 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Вярно е-ес 250цди е поне на година вече на пазара-204кс-битурбо.Но при баварците става въпрос за бензинов двигател.Пък и е по-мощен.А и освен това си мисля че двулитровия дизел на БМВ вече поостарява.Време е за нов агрегат.
  • 13 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Хи Хи":

    Хлапако,не се дразня от това че не харесваш БМВ ами от това че едва ли си сядал зад волана на бумер обаче коментарите ти винаги са против марката.Ако това не е комплексарщина здраве му кажи..

    Коментиран от #16

  • 14 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "евала":

    Не се притеснявай-специално за тебе ще измислят 16 цилиндрова седмица че да ти е кеф.Всички германски премиум марки гледат да намаляват цилиндрите при лимузините обаче гащалан неще.Ми автора ти го е написал-кът нещеш четирицилиндрова седмица то можеш да си вземеш същата с осмак примерно..
  • 15 520 zender

    0 0 Отговор
    И все пак ако трябва да съм критичен към любимата си марка бих споменал че това 728 си е чисто и просто един хибрид.Обаче в 5-та серия не се получи-това простата истина-никаква икономия и никаква възможност да се избие надценката.Убеден съм че същото положение ще бъде и при 728-цената ще е солена и няма да може да се избие.Царят на хибридите все още се казва Тойота.Няма да е лошо БМВ да се поучи от тях ако толкова много искат да направят успешен и икономичен хибрид.До тогава алтернативата е в дизела.Какво имам предвид-Ами S 250 CDI са го постигнали-минимален разход за такъв тип лимозини при 204кс.А за трилитровата дизелова ниша няма спор-там БМВ са силни.
  • 16 Хи Хи

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "520 zender":

    В голяма заблуда си, както за годините ми, така и за това което съм притежавал и управлявал и понеже имам по-реална представа за автомобили (съдейки от твоите постове) смело ти заявявам-автомобили, които вечно искат нещо, постоянно се трошат, тесни и не функционални с неоправдано висок разход на гориво и консумативи, не понасям.
  • 17 520 zender

    0 0 Отговор
    Е вероятно ако сравняваш БМВ с Опел ще си прав.Да те попитам все пак -Какво чисто ново БМВ си карал че след 4 месеца са те извикали в сервизна акция за проблем с буталата.Ееееееей момче второ БМВ карам-никакви проблеми нямам.Всъщност купих си и трето но го закарах в родния си град.Там ще си го карам.

    Коментиран от #27

  • 18 520 zender

    0 0 Отговор
    По темата-Като се замисля то и преди 18 години имаше икономичен за времето си модел при седма серия.И това е култовия 725тдс.Смешно ли ви е.Обаче по онова време на бъдещите копувачи не им е било смешно ами изгодно.Че как инъче при разход при ръчката 11литра градско нафта и при извънградско 7.2 литра нафта..
  • 19 cukaloto

    0 0 Отговор
    bmw sa bokluci

    Коментиран от #20

  • 20 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "cukaloto":

    Гениално изречение.Явно си с висок интелект.
  • 21 W164

    0 0 Отговор
    ДОБРЕ ЧЕ НЕ СЛОЖЪТ 1.5 СЪС 3 ЦИЛИНДЪРА СЪС 200 КОНЯ ЧЕ ТОГАВА ЩЕШЕ ДА Е ГОЛЯМА ТРАГЕДИЯ

    Коментиран от #22

  • 22 Нема Бира

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "W164":

    Не се кахъри! Има 4 цилиндрови BMW мотори с 1'300 к.с. Ако трябва и такъв ще вградят. Означението му е М12
  • 23 Нема Бира

    0 0 Отговор
    А иначе ще е пълна п.рверзия!

    Коментиран от #24

  • 24 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Нема Бира":

    Кое е пълна п.рверзия ве пич.Това са последните тенденции и при конкурентите.Повтарям и на теб-Примерно имаш пари за новата седма серия.Ми като не искаш двигател с 4 цилиндъра тога си вземи с осем.Какъв е проблема.При Мерцедес се получава-защо при БМВ да не може-имам предвид че се харчи добре конкурента от Щутгарт.

    Коментиран от #25

  • 25 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "520 zender":

    Колега........когато става въпрос за любимата ти марка и ти като мен .......доста има се вързваш ! Доста коментари си изписал ....

    Коментиран от #26

  • 26 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "дидо":

    Така е но какво да направя-това е моята марка-няма как да не взема отношение по въпроса..
  • 27 Хи Хи

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "520 zender":

    Какви нови БМВ-та кви 5лв бе човек. Ти ако имаш 3 бимера (явно си мазохист) аз в двете си автокъщи нямам ни едно мое, щото знам кво се купува. И хич не ми сравнявай ОПЕЛ с БМВ щот в един и същи клас и години за Опела дават повече пък бимера никои не го и поглежда.

    Коментиран от #32

  • 28 Име:

    0 0 Отговор
    Опитват се да направят конкурент на Lexus LS.

    Коментиран от #33

  • 29 Megane

    0 0 Отговор
    Евала на зендер-а за това, как си устоява марката и културно, с аргументи обяснява - такива хора повече трябва да има. Иначе оправия в тази държава - НЯМА! Аман от сополанковци или от хора, дето просто си запълват времето във форуми и сайтове като този.
    А по темата - наистина както многократно ви е обяснил човека - моделната гама е голяма - избор има за всеки. Аз лично предпочитам Мерцедес (като марка) , но и БМВ-то си е БМВ. Това са си немските премиум марки - не някакви вагени (и клонингите им).
  • 30 Megane

    0 0 Отговор
    ... а иначе и всеки трябва да си знае възможностите. Аз лично не мога да си позволя и да поддържам БМВ, затова си карам кола по-нисък клас, която ме удовлетворява и си ми върши работа. За 15-ина дена над 1400 км. съм навъртял - не ме е предала. Но и никога няма да е МБ или БМВ.
    и btw в ниския клас винаги по-добре Megane, Peugeot 207, 307 - отколкото ГоУф, Поло или аЛди - което си е VW отново. Това си е лично мое мнение де - всеки да си кара каквото му харесва, да му носи удоволствие и да може да си го позволи (горива, консумативи и т.н.) , защото в такава държава сме се родили ...
  • 31 Пешо

    0 0 Отговор
    Какво недоволствате?
    Нито знаете как върви, колко харчи и т.н.Пък все пак нали има и модел с V12.
  • 32 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Хи Хи":

    Пич не те знам кой си какъв си и за кво се бориш но едно ще ти кажа.Всеки има право на мнение но и в днешната статия са ти го написали хората-БМВ се продава и не го бръсне криза ли е или незнам си там кво друго.Пък ти кво имаш в твоята автокъща слабо ме грее.Опел е народна кола и винаги ще се продава по-добре от БМВ.Ама Опел никога няма да стане премиум марка.ама никога.Нито със Сенатора се получи,нито с Омегата или Сигнума нито с квото и да било.Опел първо да се научат да правят дизели и тогаз да имат претенции в каквото и да било.Щото са на косъм да ги закрият като марка ако продължават така-за разлика от БМВ които цъфтят и вържат даже.БМВ се чупят трошат и какво ли още не.Ама ади де-копуват се.Естествено копуват ги само цигани и българи.Зная ги дежурните ви изводи на такива като тебе.Пък ти продавай си Опели,аз кво да направя ся...E все пак аз имам доста познати в автокъщите в Софето и нямам такива наблюдения че в един клас Опела е по-скъп от БМВ но пък ти ако искаш си ги продавай на непродаваема цена.Ма много ми е чудно какъв Опел на времето е конкурирал 850 или какъв Опел в момента конкурира зет4 примерно.Аве смехурко следващия път се подготви по стабилно по подобни теми.
  • 33 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Име:":

    Стига ве братле.Това изречение така просто ти се изплъзна из пръстите или сериозно го мислиш.Мерцедес S и БМВ 7 са законодателите в този клас-какъв ЛС те гони.Остава да ми кажеш че Лексус продава повече лимозини от БМВ и вече ще ме разсмееш.Единственото в което Лексус превъзхожда БМВ са хибридните модели и предполагам цената.Това е.Имидж-бмв7,престиж-бмв7,комфорт-в момента доказано по-добър при 5та серия от колкото при Е-клас ,добри турбо двигатели-бмв7,супер дизели-бмв7.Лексус-невзрачни неразпознаваеми и непознати модели които са все пак качествени и на добра цена.Добри хибриди-полезни за разлика от тези на бмв.