Last news in Fakti

22 Февруари, 2011 10:05 15 466 27

Италиански дизел за Jeep Grand Cherokee

  • jeep-
  • grand cherokee-
  • fiat-
  • vm motori-
  • женева 2011

Нова дизелова модификация на Grand Cherokee ще покаже Jeep на салона в Женева идния месец. Шестцилиндровият двигател е разработен от FIAT в сътрудничество с италианския производител VM Motori.

Трилитровият агрегат развива мощност от 241 к.с., а максимумът на въртящия момент от 550 Нм е достъпен в диапазона от 1 800 до 2 800 об/мин. Дизеловото Grand Cherokee от предходното поколение разполагаше с 10% по-ниска мощност.

По данни на Jeep новата нафтова версия на всъдехода ще харчи 10.3 литра на 100 км в градски условия и 7.2 извън града. Комбинираният разход е 8.3 л/100 км. Дизеловото Grand Cherokee се очаква на европейските пазари през втората половина на годината.

В момента прочутият всъдеход може да се поръча с два бензинови двигателя. По-малкият от тях е шестцилиндров 3.5-литров мотор от семейството Pentastar с мощност 290 к.с. Връх в гамата засега е осемцилиндровият V-образен осмак с обем 5.7 литра и 360 коня. И двага агрегата могат да се комплектоват с петстепенна автоматична трансмисия.

През юли се очаква дебютът на най-наточената модификация SRT8 с 6.4-литров осмак HEMI с мощност 470 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ferrari

    5 6 Отговор
    mmm hubav e
  • 2 Дошо

    6 6 Отговор
    Нищо ново под слънцето
  • 3 Fen BMW

    6 29 Отговор
    Diesel ot Italy i to na FIAT...smqh! Ne im stavat dizelita, nai-dobrite sa MADE IN GERMANY...
  • 4 gogo

    7 4 Отговор
    Поработили са върху дизайна, но той сам по себеси няма да носи успех с 5-степенна автоматична и дизелов мотор със съмнителни качества.
  • 5 Пламен

    13 3 Отговор
    Ако и този дизел на VM-Motori е трошлив като старите 2,5 и 3,1 в предните версии на Гранда - не, мерси!
  • 6 ЖОРО

    6 9 Отговор
    ако са опряли до италиянски историй
    срам за-US джипките поне те бяха машини!
    -на къде утива тоя свят??????!!!!
    -----божке------

    Коментиран от #22

  • 7 ЖОРО

    2 10 Отговор
    ако са опряли до италиянски историй
    срам за-US джипките поне те бяха машини!
    -на къде отива тоя свят??????!!!!
    -----божке------
  • 8 pqow

    7 9 Отговор
    най -после ще сложат и ,,самолетните,, италиански двигатели... Ами то натам върви всяка автомобилна еволюция!!!
  • 9 stefan.popov

    4 1 Отговор
    mai pak da se kooo perirat s renault
  • 10 Lehan

    3 0 Отговор
    kakvo shte kajete za 2.7 dizelov motor na cherokito sushtiq bokluk li e ? kato 3.1 ? mersi
  • 11 Pove4eto

    2 0 Отговор
    Pravqt gi ve4e ot evtini materiali, netraini i sys zalojnei bygove za vseki edin mode, i zabelejete - bygiralata 4ast obiknovenno e dosta skypa, kolkoto i ni6to da ne vyrshi!
  • 12 Дошо

    7 7 Отговор
    Аз от всички форуми, които съм чел да е имало 2-3 положителни мнения за тоя кош от 15 страници.Общо взето - дюзи 500лв за 1бр. и тем подобни.Един беше писал:
    -Всичко , което можеше да се счупи се счупи и то по няколко пъти.Като купиш Чероки за 2-3 години даваш същите пари за части.

    Коментиран от #13

  • 13 Хаки

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "Дошо":

    Тези скъпи дюзи дошенце ги имат японските комънрейлчета, например тойота прадо. Ново Чероки особено бензиново е желязно и освен консумативи друго не пипаш. Това дето си чел по форумите го пишат разни издуханяци дето купуват Чероки за 3000 и ревът че се чупело

    Коментиран от #15

  • 14 az

    1 3 Отговор
    че те на който и дае common rail дюзите са там някъде , ама няма да ги сменяш всеки ден я :D
  • 15 Дошо

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "Хаки":

    Напротив хората, които са писали са собственици не на таратайки, а на джипове с доста солена цена(12000-15000)
    Бензиновите мотори и аз знам, че са железни но нямат изхранване.Прекалено са големи.Те са правени за братята американци дето цените на бензина много, много не ги бъркат.Тук нещата са по-различни.Останах с впечатлението, че и електрониката я няма никаква.Компютър за3500лв и след 8 месеца друг.... :-(
  • 16 dedo vi gele

    7 3 Отговор
    Gospoda,imam 4eroki ot 3 godini
    osven nakladki ....vse pak e avtomat nali niama kak ....bez\nzin hrani se dobre no po magistralite ....i s klasata e slabi4ka
    ....taka 4e merak se gasi s pari ................6.1
  • 17 ahaha

    5 8 Отговор
    common rail sistem - patent by fiat !!!!! zapomnete go tova! osven tova nai-skopenia tro6liv dizel e na VW TDI ,sled nego e CDI na mercedes i sled nego sa BMW! germanskite bokluzi sa ujas! Spomenavate za 2,7 i 3,1L diesel...ami te ne bqha li za Mercedes CRD-CDI? mai mai defektnite bodeli sa ba6 germanskite am? ! tupazi! italianskite dieseli sa nai-zdravite i novatorski razrabotki!
  • 18 mdaa

    5 6 Отговор
    Ahaha - beeee ! Комон рейла е патент на алфа , а не на фиат . Запомни това . А за германските боклуци - те минават по още 200 000 км , след като фиат спре в моргата . Запомни и това . И трето - фиат е ширпотреба в автомобилостроенето . Кола точно като за теб . Запомни и това .

    Коментиран от #19

  • 19 ahaha

    4 7 Отговор

    До коментар #18 от "mdaa":

    1. 6te ti se ama ne, 2. alfa romeo e marka na fiat kakto infiniti e na nissan i lexus na toyota, 3.VW 1.9TDI e vseki mesetz v serviza za bomba-diuza i e vsepriznat voda4 po defekti i razhodi! 4. Ako germanskite koli za teb nesa 6irpotreba ami sa unikalni....prosto si za nqkoe u4ili6te za maloumni moito dete! Nqma po komersialni bokluzi ot germanskite i tova go znae6 i ti mnogo dobre ;) aide nadui sega dqdo... i supata su6to !

    Коментиран от #20

  • 20 Аман от пишлемета

    6 5 Отговор

    До коментар #19 от "ahaha":

    Вземи си играй с подходящи за крехката ти тийнейджърска възраст играчки и остави батковците да се занимават с автомобилите.
  • 21 Fen BMW

    3 7 Отговор
    I vse pak Germany sa N1 po ka4estvo...v tova sam ae ubedil 1000 pati a imam dosta km. na volana na nemski ma6ini/pone milion i 200.000km./ Ne pitai staro a...
  • 22 Владо

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "ЖОРО":

    Вие хубу сте му нацъкали минусите на момчето, ма Jeep е американска марка, а за италиански Jeep (Джип) май никой не е чувал...
    Никой не оспорва красотата и дори мощността на някои италиански коли, но ширпотреб двигателчетата да ги набутват в американска машина е просто престъпление.
  • 23 zigo

    3 2 Отговор
    xaaxa ni6to novo pod slunceto . staroto cherokee 3.1 dizeloviq motor kakuv mislite 4e e ? :D
  • 24 ahaha

    4 10 Отговор
    abe mnogoznaikovzite iskate li damu slojat 3.0TDI ot touareg-4e i davidim kolko puti na sedmiza 6te hodi na serviz a? nqkoi vaob6te karal lie germanski bokluk da vidi 6to za tro6ki sa>?

    Коментиран от #25

  • 25 Киро

    9 5 Отговор

    До коментар #24 от "ahaha":

    Ние караме,ти четеш...и си мечтаеш за немска кола,ма няма да те огрее:)
  • 26 Нико

    0 1 Отговор
    "Видяла жабата че подковават коня, и тя вдигнала крак!" Жабарите да си правят пици и гащи, нека оставят правенето на коли на немците!
  • 27 Kozela

    0 0 Отговор
    пичове, докато си бършехте сополите миналата зима фиат купи крайслър. затова двигателите ще са фиат оттук нататък.