Last news in Fakti

8 Март, 2011 11:37 103 306 56

Автомобилът на старо: Opel Astra H

  • автомобилът на старо-
  • opel-
  • astra

Почитателите на Opel посрещнаха с овации третото поколение на Astra през 2004 г. и реакцията им бе съвсем закономерна. Този автомобил отбеляза голяма крачка напред като дизайн, качество и изпипаност в сравнение с предшественика се и подобно на него вече се превръща в едно от най-масовите предложения на вторичния пазар.

Opel по традиция предлага компактния си модел в широка гама от разновидности. Astra H се произвежда с каросерия хечбек и три или пет врати, седан, комби и стилен купе-кабриолет с подвижен твърд таван. При това между тези модификации съществуват разлики, които не позволяват да се говори просто за един автомобил с няколко версии на стоповете и форма на задните калници. Седанът и комбито, например, имат по-дълго с 90 мм междуосие. Това ги доближава до автомобилите от по-горния сегмент. Между хечбековете с три и пет врати също става дума само за фирмено-стилови сходства. Версията GTC (от Grand Turismo Compact) има подчертано спортен дизайн. По-ниска е от петвратата модификация с 2.5 см, но е по-дълга и широка с 4 см. Оборудва се с по-мощни двигатели и като цяло причила повече на купе, отколкото на масово семейно возило.

Тези особености превръщат петвратия хечбек в далеч по-практичен автомобил от GTC. Неговият

салон

е по-просторен, достъпът до задната седалка е далеч по-лесен, видимостта от мястото на водача е по-добра, а и багажникът е по-голям, макар и с едва 40 литра. За съжаление функционалността на товарното отделение куца и при двете версии заради тесния и неудобен отвор.

На фона на предходното поколение Astra H бележи осезаем напредък в качеството на материалите, използвани в интериора. Сглобката обаче търпи критики, особено при по-амортизираните екземпляри. Шумоизолацията също отстъпва на еталоните в сегмента. Звукът на двигателя се чува отчетливо дори при ниски обороти.

Според производителя

каросерията

е изцяло поцинкована, което би трябвало да отнеме всякакви шансове на ръждата. Слаби места по купето обаче все пак има. Корозия възниква на капака на багажника под хромираната хоризонтална лайстна. В горната част на МакФерсоните пък отпред се събира вода, която също води до възникването на ръждиви гнезда.

Както всеки друг съвременен автомобил, Astra H не спестява на собствениците си неприятности с електрооборудването. При коли от всички модификации са отчетени проблеми с модула на кормилната колонка – липса на контакт при стартиране на двигателя, откази на фаровете и чистачките. Понякога не сработват и светлините за включена задна скорост. Наизпревности възникват и с т.нар. REC (Rear Electrical Center) – уредът за измерване на горивото отчита неправилни показания, централното заключване и електрическите стъкла не реагират. С времето се разбиват втулките в задвижващия механизъм на чистачките.
Особено дразнещ за някои автомобилисти недостатък може да се окаже липсата на датчик за температурата за охлаждащата течност. За прегряване на

двигателя

съобщава светлинен индикатор.

Газоразпределителният механизъм на двата по-големи мотора се задвижва от ремъци, които трябва да се сменят на 75 000 км (1.6) и 105 000 км (1.8) заедно с обтегачите и ролките. На всеки две смени трябва да се монтира и нова водна помпа. При всички модификации се наблюдава теч от датчика за налягането на маслото.

Astra H се предлага само във вариант с предно предаване. Освен с 5- или 6-степенни механични

скоростни кутии

моделът се екипира и с роботизирана трансмисия Easytronic с пет предавки. Тя не се ползва с особено добра репутация заради бавното превключване на скоростите и техническите неизправности. На всеки 15 000 км трябва да се регулира съединителят й. В противен случай се появяват неприятни тласъци при превключване, а ако се кара по този начин дълго време, от строя излизат и амбриажът, и двумасовият маховик. Смяната излиза солено не само заради цената на резервните части, а и защото се налага демонтаж на самата скоростна кутия и напречника под двигателя.

Ходовата част

на Astra H има по-твърди настройки и се харесва на водачите с по-активен стил на шофиране. Слаби места в предния мост са стабилизиращата щанга (20-30 000 км) и опорните лагери на МакФерсоните (30-40 000 км), а в задния – амортисьорите (50-60 000 км) и пружините (30-40 000 км). Останалите детайли служат достатъчно дълго – тампоните на предните носачи издържат около 100 000 км, а шарнирите – още повече.

Astra H продължава традициите на предшествениците си да предлагат отлично съотношение между цена и потребителски качества. Компактният Opel не е имунизиран срещу неизправности, но си остава балансиран автомобил, който неслучайно се радва на такава популярност.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 cuci

    36 24 Отговор
    За тея пари бих предпочел астрата пред някое изпърдяло BMW...
  • 2 k

    43 8 Отговор
    stiga de,iskarah te q nai 4upenata kola
  • 3 kuci

    26 17 Отговор
    Вземай я тая каляска ще ти подхожда повече не ти трябва БМВ на тебе :D
  • 4 Алку

    16 21 Отговор
    За тия пари избирам С-класа или 7-ца и е 100 пъти по надеждна от тоя котур,служебна я карам такава знам за какво става дума.Единствения + на тая кола е разходът на гориво.
  • 5 Ghost_town

    14 50 Отговор
    Много скъпо... за тея пари какви мерцедеси бмв-та има...
    Хубава кола ама ХлОпел...
  • 6 dankata

    31 6 Отговор
    Един мой приятел купи на жена му такава с 1.6 двигател и 116 кс бензин!Купи я пролетта на 2007г с основните екстри към 28 000 лв!Наскоро се качих и нещо двигателя не работеше както трябва!Значи според мен 1.6 116 кс не е малък двигател за кола 1 тон,но нещо се мъчеше!Този двигател и идва малко особено лятото като се пусне климатика умира просто!Спорен мен много не си струва,защото и не гори малко!Градско му гори 9,5 литра на 100!Иначе колата си е симпатична!
  • 7 курсс

    20 12 Отговор
    Карал съм 1.7 дизелака и мога да кажа, че много прилично се държеше колата. Верно беше на по малко от 10000 км. но нямаше никакви шумове, тракания и тем подобни, пък и си вървеше доста!

    Коментиран от #10

  • 8 hristov

    16 18 Отговор
    kakvo govorite vie kakvi koli karate be 1.7 se darhgala prili4no tova e adski spanata kola samo i edinstveno razxoda e prili4en ama to 4ak ne si zaslugava 6uma vibracii da ne govoria 4e gorat i maslo kato za svetovno 2imam slugebni i sme proplakali vse edno karame mercedes takava podragka prez mesec v serviz molia vi malko po reano da se pishe maxnete koi ot koi club e prosto da sme realisti
  • 9 dankata

    11 13 Отговор
    За тези пари предпочитам да си купа това - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293403196560097&f1=details!!Бмв 520д на 5 години и на 40 000 км!Малко мотора и идва слаб,но не е чат толкова слаб,защото е 163кс!Градско гори около 8,9 на 100,което е супер за кола 163кс дизел и към 1800кг!Лично мнение!

    Коментиран от #26

  • 10 dankata

    30 1 Отговор

    До коментар #7 от "курсс":

    Нормално да няма никакви шумове и тракания!То на 10 000 км си е направо чисто нова!Какво искаш кола на 10 000 км да ти се разпадне ли?Проблемите идват след 100 000 км!
  • 11 asd

    21 9 Отговор
    кдъе ги намесихте пак бмв-татас астрата само вие си знаете, няма ТЕМА или каквото и да е да не се сипе злоба вурху бмв , а причината е обяснима .... а пък отстрани колко жалко изглежда , само плюене по адрес на бмв, идиотичета ли сте/ статията е за астра не за бмв ходете си избивате комплексите другаде!

    Коментиран от #44

  • 12 минамал

    14 12 Отговор
    абсолютно е така пич :D няма клип или статия или квото и да е да не сипат злоба хейтърчетата по адрес на бмв и аз съм забелязал
  • 13 ррт

    12 15 Отговор
    Отговор За тези пари предпочитам да си купа това - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293403196560097&f1=details!!Бмв 520д на 5 години и на 40 000 км!
    На 40 000км друг път, кой нормален ще продава кола на 40к км и 2006г.Ти ако имаше толкова пари на куп нямаше да си толкова комплексиран.
  • 14 hienata

    16 11 Отговор
    12 мнения на хора които не са имали такава кола "..имам една (или две) служебни,..един приятел купил на жена си..,не излизат от сервиза..".Аз имам Корса 2005г. с 1.2TwinPort мотор на 120000км, механиката и окачването са сходни с Астра.До сега (за две години и 57 500км)съм сменил 2бр.накрайници на кормилна щанга (14лв/бр),десен шарнир 20лв.и 2бр.биелетки (15лв/бр)Смених си ги сам само я прекарах на реглаж (30лв)останалите разходи по колата са консумативи.Маслото с което карам е 5W40 и харчи около 0.5л на 10 000км.Единствената ръжда която съм забелязал е по ауспуха (нормално карам на газ)Разхода на гориво зависи от бензиностанцията на която зареждам (това е друга тема),но е някъде около 8/100 газ или 7.5/100 бензин (смесено)

    Коментиран от #15, #16

  • 15 dankata

    12 5 Отговор

    До коментар #14 от "hienata":

    Колко коня ти е астрата?Защото ако е до 116 кс 8 на 100 смесено е много!!
  • 16 m52b20

    13 10 Отговор

    До коментар #14 от "hienata":

    7,5 бензин смесено? Това означава поне 9,5 градско, и то от кола с 80 коня, и тежаща има-няма 850-900 кг. За каква икономия по-точно говорим?!?! И то от моделите с 'Туинпорт' - уж 'по-икономичните'.

    Иначе имах Опел Кадет преди време, не са лоши коли, с изключение на това че сота гният.

    Коментиран от #55

  • 17 ramzer

    22 10 Отговор
    Аз за това си имам и Астра и БМВ, обичам си ги и двете :)
  • 18 O2

    12 15 Отговор
    Като гледам тоя още не го е стигнала ръждата :)
  • 19 hristo

    9 2 Отговор
    abe tuk govorim za koli s nad 100000km.,kvo o4akvate be,da e kato naikoq 20g macka

    Коментиран от #21

  • 20 краси

    21 3 Отговор
    Здравеите моята Астра е с 1.7cdti наистина в сравнение със старата има някакво подобрение от към антикорозионната обработка..но аз имах късмета да ми се повреди депферния маховик и ремонта излезе 1500 лв.след това генератора сдаде багажа!!а няма още 120 000хил.км.това за проблемите с електрониката което са писали също е вярно....ама сега като видях "уморена"маслена помпа??проблеми с ангренажа заради водната помпа!!!тоо остана и тва сега и...
  • 21 dankata

    13 16 Отговор

    До коментар #19 от "hristo":

    Един приятел има бмв 520i е39 1999г.и е навъртял 430 000 км и нае и е сменял нищо!Само основните работи като маслко,гуми,накладки,акумулатори.Така,че не пречи да е на 100 000 и да няма дефекти,но все пак товa е опел!Не че другите марки са по-здрави ноо..........
  • 22 Fairing decal of the Japanese character 隼, pe

    16 2 Отговор
    не е лоша :)
  • 23 ahaha

    16 3 Отговор
    statiata e adski iz4erpatelna bravo! tezi povredi oba4e sa golemi riadkosti! opel ima stara lo6a slava,koqto vinagi se spazva ot autobuild i bulgarskia razbira4,no tova,koeto ne znaete e 4e astra H e izklu4itelno zdrava kola!!! nqkolko puti po-zdrava ot golf i kkoito i da bilo konkurent! vsi4ki izbroeni defekti sa 1 na 100000 koli! ako se poddurja redovno nqma razvalqne!
  • 24 ДПФ

    11 6 Отговор
    През 2007 купих ГТЦ 1.9 цдти 120 коня за 3 години и 130000 км е седяла около 6-7 месеца в сервиза с разли4ни проблеми пове4ето от който по двигателя. Не особено сполу4лив автомобил.
  • 25 Kiril

    8 12 Отговор
    Астрата е най-здравата според мен за нашите пътища даже като цяло опел,аз лично имам астра но от тия по старите(полицейските).За сега сам доволен защото я купих на скоро с газов инжекцион, гори ми 8 газ на 100 смесено мотора е 1.4 90 коня.Ако някой колега има такава да ми пише кви проблеми има най-често ще съм му благодарен.
  • 26 Кирил

    11 6 Отговор

    До коментар #9 от "dankata":

    Пич не че нещо бмв е яко но тоя разход дето го даваш ме съмнява поне 12 за тия кончета му давам
  • 27 АВА

    12 23 Отговор
    Всички дилъри си мълчат по въпроса с двигателите 1.3 и 1.9 дизел че са производство на прославените италиански трошляци ФИАТ,затова често имат проблеми.НЕ ЧЕ 1.7 ДИЗЕЛ СА МНОГО ПО ЗДРАВИ.МНОГО ТЯСНА ТОЯГА,НИКАКВА ВИДИМОСТ НАЗАД(ХЕЧБЕК 5 ВРАТИ),ПРОБЛЕМ С ДИНАМОТО,УРЕДИТЕ НА ТАБЛОТО,ТУРБОТО,СУПЕР ТВЪРДА ВОЗИЯ,ПРОБЛЕМ С КЛИМАТРОНИКА,АКОМУЛАТОРА,РАЗХОД НА МАСЛО,СКЪПА ПОДРЪЖКА,ОТВРАТИТЕЛЕН СЕРВИЗ(ГОЛЕМИ МОШЕНИЦИ),И ВЪОБЩЕ НЕ Е ИКОНОМИЧНА С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ДЪЛГО С 100-120,С 2 ДУМИ ПЪЛНО РАЗОЧАРОВАНИЕ,НИКОГА ВЕЧЕ ОПЕЛ,ТОВА Е ПЪЛЕН БОКЛУК,КОЛА ЗА МАЗОХИСТИ.
  • 28 ивсен

    29 2 Отговор
    Здравейте, аз си купих в началото на 2007 година от магазина астра 1.9 CDTI 120кс. комби. Сега е на 180000км. Обслужвам я в опел и нямам проблеми. Единственото което се учудих е че стъклата на 2та халогена се напукаха тази зима и изгоря левия фар. Мисля че за 40000 лв. си струва колата, като се има предвид че съм обиколил всички авто магазини и за тия пари само опел предлагаха толкова екстри. За мен това е мн добра кола за класа си.
  • 29 ванко

    12 12 Отговор
    Вие ме отказахте от опел астра ОПЦ 120к. 2006г.
  • 30 hienata - До коментар [#16] от m52b20

    24 1 Отговор
    Първо колата е 1150кг по документи и второ разхода на един автомобил зависи най-много от задкормилното устройство.Аз признавам си не я жаля, натискам здраво педала на газта.Това е причината в мойте ръце разхода да е по-висок от колкото когато я кара жена ми.А иначе ОПЕЛ (особено по-новите)са добри автомобили с не много скъпа подръжка и не вярвайте на гаражни "майстори",че екотек моторите са лоши,просто за тях всичко което не разбират е лошо.
  • 31 hienata

    20 2 Отговор
    Искам само да добавя относно гаражните "разбирачи" които плюят по по-новите опели,сега започнаха да плюят и FSI мотора на VW и D4D мотора на Тойота защото и тях не ги разбират.Виждам,че доста от пишештите тук повтарят "истини" от точно такива гаражни "майстори",но да знаете те не са ви приятели както се опитват да се изкарат,не са ви приятели и "джамбазите" които ви предлагат 11г автомобил на реални 134000км (при положение,че доста от вас в малка България навъртат по 30 000км годишно)
  • 32 graver

    13 23 Отговор
    До хората които пишат статиите:
    Уважаеми журналисти, спрете да ползвате "нафтова модификация", "нафтова версия" и т.н. Няма понятия "нафта" при дизеловите автомобили.
  • 33 hienata - До коментар [#25] от Kiril

    6 1 Отговор
    Колега мога само да обърна вниманието ти към маркуча с картерни газове и дропселовата клапа (щом си с газова) събира се мн.пяна която влиза в дроселовата клапа.Решението е :вадиш маркуча и го почистваш с парцал,измиваш със спрей за карборатори всички налепи по клапата.
    До колегата АВА .Колега от изброените проблеми съм съгласен само със слабата видимост назад,но този проблем го имат и Рено Клио,Мерцедес А-класа и мн.други,останалите проблеми са компромис от твоя страна искаш хем евтин хем супер качествен автомобил,Съвета ми е да продължаваш да търсиш и някой ден ще откриеш твоята кола,явно Астра не е твоята кола.
  • 34 dovolen

    21 2 Отговор
    Който иска c-класа или бмв не виждам логика да ги сравнява с опел,за 40000лв си взимаш чисто нов опел с високо ниво на оборудване и при кадърно шофиране и навременна поддръжа до 150-200000км се държи отлично-казвам го от опит.Че има мърлячи които като се качат на колата от класа на опел ги карат на разсипване,а като се качат на БМВ-тата и C-класите правят задръстване по улиците щото почват да ги пазят заради скъпата поддръжка и големия разход-не мисля че на такива хора може да се угоди.Нищо против бмв или мерцедес или останалите марки,зависи за какво си купуваш кола-за гъзария или за да се возиш.
  • 35 Crusible

    18 2 Отговор
    Вижте, в статията са събрани всички ВЪЗМОЖНИ проблеми за модела, което не означава, че всичко ще се случи от написаното и то точно на вашата астра. Аз имам Астра H 1.9 150кс. козмо с всички възможни екстри /нави, кожи и тн без подгряване на седалките/ Досега мога да споделя следното:
    + много бърза /особено в sport mode/ и удобна за дълъг път - 6ск.;
    + много икономична за мощността си - 7.2 градско, около 6 навън с леко каране;
    + твърда возия /за мен е плюс/
    + голям багажник;
    + доста здраво окачване;
    + много качествени материали в интериора;
    - проблем със спуканите стъкла на халогените /пукат се като се нагреят и се влезе в локва, проблема е решен след фейслифта/
    - смених съедините с демпферен маховик и лагерна помпа за 1400лв., но поне следващите 80000+ км съм ОК;
    - загуба на антифриз от протъркан маркуч;
    - компресора на климатика работи шумно и ми се струва, че е "тръгнал" :(
    Това е засега. Други проблеми с колата нямам.
  • 36 4UK

    5 3 Отговор
    GTC-to e krasivo osobeno sus 17-ki i s 1.9 150 konia si e dobra alternativa na E46 Coupe. Problema e 4e e malko tiasno vutre i tabloto e dosta rubesto ina4e e ok. V sport rejim zalepia iako za putia.
  • 37 ivan

    1 1 Отговор
    imam priqtel s takava kola 1.7 100 konq seka e na 90000 km i ne e imal nikakav problem s neq
  • 38 готин

    7 2 Отговор
    Кажете ми коя кола да избера - Хюндай Купе 2001, БМВ 3 Компакт Е46 2001-2004, Хонда Сивик 2006-2008 или Опел Астра H?! Знам, че са различни класове, но на тези съм се спрял.
  • 39 deso

    3 1 Отговор
    Защо трябва да се сменя тъпата нафтова помпа ?!?
  • 40 dankata

    9 6 Отговор
    Аз ако съм на твойто място ще си взема бмв 3 е46!На 8,9 години и на около 100 000,110 000 км ще я вземеш за около 10 000,11 000лв!Пък и ако е до 200 кс в града ще ти гори до 10 на 100!Нз ти си решаваш!
  • 41 hienata - До коментар [#40] от dankata

    23 3 Отговор
    Хора осъзнайте се вече, бабите които купуват коли в Европа за да ходят до магазина в събота измряха .Кола на 8-9г. до 100 000км да намериш , има вероятност толкова,колкото да спечелиш 6 от тотото,те хората на запад са прости и продават здрава кола без никакви забележки ей така само защото е на 8г. хайде моля висе и ядът доматите с колците.
  • 42 megane

    14 1 Отговор
    Е то по този логика колкото по-нови са колите повече дефекти дават след няколко години експлоатация - ба.и и работата. Кво да правим - да караме коли от 90-те ли само?
    И не мисля че проблемите идват от това, че Опел са по-нисък клас коли в сравнение с БМВ или Мерцедес - просто има някаква такава гадна тенденция при всички производители - новите коли са по-чупливи и по-нежни в сравнение с по-старите.
    А BTW малко да се отклоня от темата карам Renault Megane от първите - 1998 год., вече 4 години и половина и всички тия неща дето ги изброявате не съм ги изпитал лично. Не че Рената са някви супер здрави - просто късмет. Така че е важно и как е била експлоатирана колицата от предишния си собственик мисля.
    А по въпроса за S-класите и т.н. - предполагам всеки би желал да кара такава кола - но просто не е по възможностите на повечето от нас. ;)
  • 43 G klasa

    9 10 Отговор
    Opel e kovti marka s nisko kachestvo i bled dizain
  • 44 VW&Mercedes

    7 3 Отговор

    До коментар #11 от "asd":

    Sushtoto e kum Mercedes-Benz i kum VAG.A julturkite i jabarkite sa vurhat na sladoleda
  • 45 готин

    2 5 Отговор
    Кажете ми коя кола да избера от тези:
    Хюндай Купе /2001/
    БМВ 3-ка Компакт /Е46, 2001-2004/
    Хонда Сивик /2006-2008/
    Астрата вече отпадна като вариант.
    Знам, че са различни класове, но на тези съм се спрял. Хондата е най-нова, обаче е правена в Англия, докато BMW-то е правено в Германия, обаче пък тя е с по-евтина поддръжка. И трите са с нестандартен дизайн /харесвам по-нестандартна визия/. Хюндаят има най-спортно излъчване, все пак е спортно купе, обаче как е откъм качество? От трите коя е най-качествена?
  • 46 Chovek

    1 4 Отговор
    hahahahahahaha... tolkova nelep komentar e istinska ryadkost.Otkrovena demonstraciya na lipsa na vkus- moje bi si bolen "VW"-jiya ?
  • 47 заров

    4 2 Отговор
    opel astra h gospodi kakva kola az sam sas 17cdti vece 130000km samo palna gaz nikakwi problemi kolata e super
  • 48 OPEL

    9 2 Отговор
    Я СТИГА ГЛУПОСТИ СА ПИСАЛИ ХОРА, ДЕТО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ!
    ТОВА Е ЕДНА ОТ НАЙ-НАДЕЖДНИТЕ КОЛИ!
  • 49 njakoi

    6 3 Отговор
    mojata e 1.7 cdti na 210 000 km , vzeta nova i njama takava mashina , sigurno shte izkara 500 000 :)
  • 50 ivo

    3 9 Отговор
    Ei koito go e pisal tova specialno e mnogo prost.Imam astra gtc ve4e tri godini i da vi kaja e na 120 000km i za sega nemi e sazdavala nikakvi problemi.Ne sam i smeniaval ni6to po prednica i oka4vane.mnogo dobra kola .aaaaaaaa i eot problemnite dvigateli 150ks.
  • 51 astra h a16xer

    3 0 Отговор
    Моята е една от последите Х-ки. 116 коня е. В града ми гори 7-7,5 Лятото и около 8 Зимата. Извън града, ако се кара до 100км/ч ми гори под 6 л.

    Коментиран от #52

  • 52 И един мармот завива шоколада в станиол

    0 5 Отговор

    До коментар #51 от "astra h a16xer":

    Стига лъгахте за разхода, че ставате за смях!
    Ето какво дава прозиводителя:
    Разход на гориво - градско 8.7 Литра/100 км
    Разход на гориво - извънградско 5.2 Литра/100 км
    Разход на гориво - комбинирано 6.5 Литра/100 км

    Ти ще си първият, на който астрата гори по-малко от колкото Опел са декларирали...
  • 53 Mladen

    3 0 Отговор
    В допълнение към елегантния интериор, Opel Astra H е напълно построено и напълно поцинковано тяло, което не дава възможност за корозия (забравете за Opel и ръжда). Въпреки това, преди да купите Astra H, препоръчително е да погледнете хромираната лента на гърба, където понякога се появява корозия, но е по-козметична. Не трябва да се пропуска друг обект, така че горната част на предното окачване, където конструктивното смущение да събира вода и ръждата да се появи.

    Шест въздушни възглавници и система за контрол на стабилността са стандартни за Astra. При катастрофата на Euro NCAP моделът за защита на пътниците, включително безопасността на децата, беше убедителен. Всичко това беше достатъчно за максимален резултат от пет звезди.

    https://mlfree.com/opel-astra-h-2004-2009/
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 И да

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "m52b20":

    И да гори ако ще 10 да караш на газ ти излиза без пари 💵
  • 56 Дейвид

    0 0 Отговор
    Опел това е