ФАКТИ.БГ

Golf GTI вече с 300 коня

Публикувана: 14 Октомври, 2020 13:04
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3043
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 9 гласа.

Volkswagen представи Golf GTI на стероиди с традиционното име Clubsport. Анаболният хечбек има 2.0-литров бензинов турбомотор EA888 с мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм.

Clubsport разполага с 55 коня и 30 Нм повече от стандартния GTI. Трансмисията е само една - робот със седем предавки. За да не стъпват в територията на върховия Golf R с 333 к.с., немците са запазили предното предаване.

Точното време за ускорение от 0 до 100 не се съобщава. От VW разкриват единствено, че е под шест секунди. За сравнение GTI лепи стотака за 6.2 сек., а лимитираният Clubsport S с 310 коня от предишното поколение - за 5.8 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Новият Clubsport има електронен диференциал, специфични настройки на кормилната уредба и окачване с увеличен ъгъл на наклон на колелата. Спирачните дискове са уголемени и олекотени, а клиренсът е намален с 15 мм.

Към съществуващите режими на движение Eco, Comfort, Sport и Individual е добавена нова настройка Special. Тя е предназначена за максимална ефективност на писта и е разработена специално за "Нюрбургринг", където Clubsport завърта 12.9-километрова обиколка с 13 секунди по-бързо от стандартния GTI.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
мдда
1 Отговор
Голф си е Голф.

Оценка:
-13 +25

Вальоо
2 Отговор
И все пак не променя факта че голфа е 'ultimate' селската кола. Винаги е било кошник,такъв и ще си остане. То не е само модела,ами и цялата им група ама тва е друг въпрос.

Коментиран от #3


Оценка:
-41 +29

TBC
3 Отговор

До коментар #2 от "Вальоо":


Карай си DACIA-та и не сипвай акъл.

Коментиран от #4


Оценка:
-17 +29

Вальоо
4 Отговор

До коментар #3 от "TBC":


Карам си,ама не и дачия :) Ти си карай голфо и си мисли че 'нема по-добро'.

Оценка:
-23 +24

Кадир
5 Отговор
Има много неверници които като чуят голф и ток ги удря.защото самогледали стоповете отзад.но такъв е живота.

Оценка:
-23 +23

БАЙ Х@Й
6 Отговор
Скоро и в Перник !

Коментиран от #37


Оценка:
-4 +21

jap
7 Отговор
HONDA CIVIC TYPE R от 2015-та е с 310к.с а все още актуалната 10-та генерация от 2017-та е с 320к.с така,че VW отново изостават значително.

Коментиран от #9, #25


Оценка:
-14 +25

сила
8 Отговор
малииии ......дръжте са перничани идееееее....

Оценка:
-6 +12

Кирчо
9 Отговор

До коментар #7 от "jap":


Ти само цифрички ли гледаш, явно не си достатъчно умен да видиш цялата картинка. Голф ГТИ го има в няколко варианта на мощност, настройки и Голф Р като бонус с 333 коня, 4х4 и роботизирана автоматична кутия, която японски производител ще произведе след поне 20 години. Тоест, линейното ускорение ви е смях, имате едно доускорение и нищо повече.. та какво викаш за тоя кошник Сивик???

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-20 +11

Anonim
10 Отговор

До коментар #9 от "Кирчо":


Двигатела е взаимстван от ф1 на сивика а фолцваген кога ще стъпи в формула 1 тоя кошник Кво викаш за това?

Оценка:
-10 +15

jap
11 Отговор

До коментар #9 от "Кирчо":


Aлоооо Кирчоооо Голф-а с 333к.с е 4x4 с автоматична трансмисия,което означава съвсем различна концепция.Хонда-та е с предно предаване и механична кутия,като до момента е най бързия автомобил в класа си.

Коментиран от #13


Оценка:
-8 +16

Кирчо 2
12 Отговор
Е начи сметни ако японеца извади такава кутия или подобна "роботизирана" какво ше става тогава..Направо да затварят Волфсбург хахах Колкото и да го помпат не може да има аналог , поради простата причина че немеца не може извади по добър мотор от японеца . То не случайно е всепризнато качеството на японските коли , а не махленски изводи и предтрасъдаци, с оправданието че имат яка кутия , да добър е автомата но до тук, вс др е джанти, табла и хубави седалки хахах

Коментиран от #14


Оценка:
-10 +10

Кирчо
13 Отговор

До коментар #11 от "jap":


Ми не баш, Реното редовно му пука рекорда.. отделно имаш доста обективна класация за топ 10 на актуални хот хечове и Сивик дори не е в началото! Та ако концепцията е да имате само един рекорд, но не и висок рейтинг при потребителите на хот хеч.. *бем ти колата прехвалена

Оценка:
-6 +8

Кирчо
14 Отговор

До коментар #12 от "Кирчо 2":


То викаш двигателя не си взаимства с кутията и няма много значение, а?? все комици сте тука.. ръчната кутия не е лоша, но усъвършенстваната авт кутия ти дава много предимства, а от VW ти предлагат и двата варианта. Та какво следва, ок Хонда имат добри двигатели, но с тия CVT кутии са още в 70 сте години. Голям минус!

Коментиран от #15


Оценка:
-7 +8

Сивик
15 Отговор

До коментар #14 от "Кирчо":


TypeR е с ръчна

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +9

123
16 Отговор
Твърде голяма мощност за предно предаване според мен! С тази мощност е по скоро опасна кола, отколкото за удоволствие такава! Същото сигурно важи и за Сивик! За линейно ускорение е ок, ама по завоите сигурно става доста 'лигава'! Навремето гледах предаване за СААБ, от годините когато бяха всепризнати производители. И там, главния инженер обясняваше за сцеплението, и затова как за предно предаване са изчислили лимит от 240 конски сили! Вярно, има доста години от тогава, но все пак 300 коня на предно си е сериозно нещо предвид неизбежния дисбаланс на купето!

Коментиран от #19


Оценка:
-4 +7

Кирчо
17 Отговор

До коментар #15 от "Сивик":


Знам, акцентирам генерално Хонда като производител, че автоматиците им са пълен смях и потрес. Вероятно затова Сивик тайп Р се предлага само с ръчни.. толкова си могат, живи и здрави

Коментиран от #20


Оценка:
-9 +5

Дфен
18 Отговор
А ще дава ли газ кото махнеш крака

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +9

jap
19 Отговор

До коментар #16 от "123":


Благодарение на многото спомагателни системи за сигурност и управляемост като самоблокиращ диференциал,регулиращо твърдоста и височината си окачване,ESP с различни режими и не на последно място подходящи(за условията)гуми лимитите на мощност непрекъснато се увеличават но причината за инциденти с такива коли е най вече липсата на опит при водачите.

Оценка:
-1 +4

Запомни
20 Отговор

До коментар #17 от "Кирчо":


Ръчните скорости са за шофьорите а автоматичните за аматьорите.Хонда е сериозен производител на световно ниво и като са решили да направят спортен модел просто не са помислили за лигльовците.

Коментиран от #21


Оценка:
-3 +12

Ти си яко спрял
21 Отговор

До коментар #20 от "Запомни":


Наполовина си прав, обаче новите супер спортни Поршета са PDK автоматици, тоест многото коне и въртящ момент е много трудно да се управляват прецизно с ръчна кутия, та обяснението колко мъжка кола е Сивика отива на вятъра или просто си избиваш комплекси мъжки.

Оценка:
-9 +4

Нищо чудно
22 Отговор

До коментар #18 от "Дфен":


и да дава г.з като си покажеш х.я

Оценка:
-0 +3

Динамо
23 Отговор
За Голф говорихте/ писахте не за Поршета и Сръвнение с Хондата и Мегана, VW е пълен смях. След малко ще пишете и за Ферари 488 Писта или Макларън 720. Немеца е силен на дизайн, интериор- качество, салони , конзоли и т.н. механиката е оставете настрана, личи по брой влизания в сервиза и парите по ремонтите и частите.

Коментиран от #24


Оценка:
-5 +7

Ставри
24 Отговор

До коментар #23 от "Динамо":


Ти колко нови VW си вадил от магазина господин специалист, или опита ти с 15 годишна много запазена е лош. По ми отива такива като тебе да не се оплакват от неща, които не са имали, а от немотията си и комплекса, че карат японски компромиси!! Трай си там..

Коментиран от #27


Оценка:
-5 +5

тоз
25 Отговор

До коментар #7 от "jap":


Прав си - технически и по грозотия VW изостава.

Оценка:
-1 +2

Лудогорец9
26 Отговор
Колко животец има мотор 2.0 4 цилиндъра и 300+ коня?

Коментиран от #28, #29


Оценка:
-4 +4

Динамо
27 Отговор

До коментар #24 от "Ставри":


Какъв критерии е това колко нови vw съм вадил или 15 годишен запазен такъв С "качеството" на голфа и показни резултати на живо хаха Това което си написал вАжи и за Фиат, Опел, Ситроен , Мазда и ъ.н. Аз доколкото знам няма лоша кола която е извадена от шоурума, ама нещо ти се изчерпиха тезите и фактите хахаах. Мегана които е в пъти по евтин е в пъти по добър на пистата, дори макс скорост която вадят на бързата обиколка на правата е по ниска Сръвнение с vw Scirocco и въпреки това Мегана записва по добро време , заради заключващия диф, аеродинамиката и задвижващата система в завойте...А за японците и най вече Хонда този немски варел които да ти кажа май малко му идват повече килограмите и там е проблема ама това ще го оставя да размишляваш на воля. Аз не карам компромисни коли, аз карам здрави и доказали се коли и ме интересува механиката и задвижващата система , а ти лежиш на стари лаври с една "космическа кутия" която пак не допринася на 100% да избутат голфа от задните позициии

Оценка:
-4 +5

Аноним
28 Отговор

До коментар #26 от "Лудогорец9":


Колкото да покрие гаранцията а на Honda typ r е 300 хиляди километра

Коментиран от #30, #39


Оценка:
-5 +2

Фифи
29 Отговор

До коментар #26 от "Лудогорец9":


Мотора е бетон, вече турбото колко км ще изкара зависи от правилната експлоатация и редовното обслужване. Иначе 2ката 4 цил. си е класика

Оценка:
-1 +4

Plameni
30 Отговор

До коментар #28 от "Аноним":


Иска ти се да е 300 000 км.Гаранцията на Хонда е 3 години или 100 000 км.Което настъпи първо.

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +5

перничанин
31 Отговор
Лексъс няма да предлага новите IS в Европа. Акорд вече не се предлага в Европа поради слаби продажби. Скоро ще я последва Сивик, а казвате хубави били, здрави били, бързи били, хубав дизайн имали. Те европейците са глупави ,заради това не ги купуват, само ние сме умници и ги хвалим, защото сме бедни,хихихихи. Стига глупости. Карам Аурис, защото Голфа с екстрите които харесвам е два пъти по-скъп.

Оценка:
-0 +6

Факт
32 Отговор
Няма шанс срещу Рено Меган

Оценка:
-3 +4

Аноним
33 Отговор

До коментар #30 от "Plameni":


Прочети в САЩ и к Канада колко е гаранцията на typeR 300 хиляди или 6 години

Коментиран от #34, #35


Оценка:
-3 +1

123
34 Отговор

До коментар #33 от "Аноним":


Според Хонда USA гаранцията е както следва:

All new Honda vehicles are covered by a 3-Year/36,000-Mile Limited Warranty, plus a 5-Year/60,000-Mile Powertrain Limited Warranty.

Това според сайта! Как, и от къде се стига до 300 000 или 6 години, аз не го открих! И да го има, със сигурност струва нещо!

Оценка:
-0 +3

Ти си яко спрял
35 Отговор

До коментар #33 от "Аноним":


Само не мога да разбера какво те топли слабоумнико колко е гаранцията на тоя шрот в Америка??!

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +1

Аноним
36 Отговор

До коментар #35 от "Ти си яко спрял":


Това е спора гьотферен

Оценка:
-1 +1

Баш Батка
37 Отговор

До коментар #6 от "БАЙ Х@Й":


След 20 години ще навлезе тоя модел там...

Оценка:
-0 +1

Борко Отворко
38 Отговор
6.2 и 5.8 не е много голема разлика от 0 до 100км/ч.

Оценка:
-2 +1

Борко Отворко
39 Отговор

До коментар #28 от "Аноним":


Мани ги тия японски масларки Хонда никой не говори за тех Голфа ев пъти над Хондата.За Хондата много се говори че имали железни мотори това е пълна измислица както и за евтината им поддръжка също абсолютни глупости.

Коментиран от #40


Оценка:
-3 +4

Мустафа Чаушев
40 Отговор

До коментар #39 от "Борко Отворко":


По ганьовка селска мамдръсана кола от голфа нема ако ще и голф 15 да излезе винаги ще си остане просто един гоуф хаха Един бърз голф няма един доказал се освен на някои селски баир където го хвалят че го товарят с 2 прасета и 3 кучета той за това става , а хинди бързи да искаш всякакви ама ти си зациклен сельо с дървения гоуф които му е надута цената 100 пъти и излизат коли 3 пъти по евтини и го налагат нали...Хонда е Хонда братооо и винаги ще е а селската кола голфа ше го знаят само на село без един рекорд на че е на 40. год хахаха немски гюм с извънземни цени аре влачи

Оценка:
-2 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Димитър Делчев
Политикът от ДБГ с коментар за коалиционното правителство 
Правителството е част от корупцията"

Още бисери