Volkswagen представи Golf GTI на стероиди с традиционното име Clubsport. Анаболният хечбек има 2.0-литров бензинов турбомотор EA888 с мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм.
Clubsport разполага с 55 коня и 30 Нм повече от стандартния GTI. Трансмисията е само една - робот със седем предавки. За да не стъпват в територията на върховия Golf R с 333 к.с., немците са запазили предното предаване.
Точното време за ускорение от 0 до 100 не се съобщава. От VW разкриват единствено, че е под шест секунди. За сравнение GTI лепи стотака за 6.2 сек., а лимитираният Clubsport S с 310 коня от предишното поколение - за 5.8 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
Новият Clubsport има електронен диференциал, специфични настройки на кормилната уредба и окачване с увеличен ъгъл на наклон на колелата. Спирачните дискове са уголемени и олекотени, а клиренсът е намален с 15 мм.
Към съществуващите режими на движение Eco, Comfort, Sport и Individual е добавена нова настройка Special. Тя е предназначена за максимална ефективност на писта и е разработена специално за "Нюрбургринг", където Clubsport завърта 12.9-километрова обиколка с 13 секунди по-бързо от стандартния GTI.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мдда
13:06 14.10.2020
2 Вальоо
Коментиран от #3
13:08 14.10.2020
3 TBC
До коментар #2 от "Вальоо":
Карай си DACIA-та и не сипвай акъл.Коментиран от #4
13:09 14.10.2020
4 Вальоо
До коментар #3 от "TBC":
Карам си,ама не и дачия :) Ти си карай голфо и си мисли че 'нема по-добро'.13:10 14.10.2020
5 Кадир
13:13 14.10.2020
6 БАЙ Х@Й
Коментиран от #37
13:14 14.10.2020
7 jap
Коментиран от #9, #25
13:16 14.10.2020
8 сила
13:22 14.10.2020
9 Кирчо
До коментар #7 от "jap":
Ти само цифрички ли гледаш, явно не си достатъчно умен да видиш цялата картинка. Голф ГТИ го има в няколко варианта на мощност, настройки и Голф Р като бонус с 333 коня, 4х4 и роботизирана автоматична кутия, която японски производител ще произведе след поне 20 години. Тоест, линейното ускорение ви е смях, имате едно доускорение и нищо повече.. та какво викаш за тоя кошник Сивик???Коментиран от #10, #11
13:37 14.10.2020
10 Anonim
До коментар #9 от "Кирчо":
Двигатела е взаимстван от ф1 на сивика а фолцваген кога ще стъпи в формула 1 тоя кошник Кво викаш за това?14:00 14.10.2020
11 jap
До коментар #9 от "Кирчо":
Aлоооо Кирчоооо Голф-а с 333к.с е 4x4 с автоматична трансмисия,което означава съвсем различна концепция.Хонда-та е с предно предаване и механична кутия,като до момента е най бързия автомобил в класа си.Коментиран от #13
14:00 14.10.2020
12 Кирчо 2
Коментиран от #14
14:07 14.10.2020
13 Кирчо
До коментар #11 от "jap":
Ми не баш, Реното редовно му пука рекорда.. отделно имаш доста обективна класация за топ 10 на актуални хот хечове и Сивик дори не е в началото! Та ако концепцията е да имате само един рекорд, но не и висок рейтинг при потребителите на хот хеч.. *бем ти колата прехвалена14:07 14.10.2020
14 Кирчо
До коментар #12 от "Кирчо 2":
То викаш двигателя не си взаимства с кутията и няма много значение, а?? все комици сте тука.. ръчната кутия не е лоша, но усъвършенстваната авт кутия ти дава много предимства, а от VW ти предлагат и двата варианта. Та какво следва, ок Хонда имат добри двигатели, но с тия CVT кутии са още в 70 сте години. Голям минус!Коментиран от #15
14:15 14.10.2020
15 Сивик
До коментар #14 от "Кирчо":
TypeR е с ръчнаКоментиран от #17
14:20 14.10.2020
16 123
Коментиран от #19
14:32 14.10.2020
17 Кирчо
До коментар #15 от "Сивик":
Знам, акцентирам генерално Хонда като производител, че автоматиците им са пълен смях и потрес. Вероятно затова Сивик тайп Р се предлага само с ръчни.. толкова си могат, живи и здравиКоментиран от #20
14:47 14.10.2020
18 Дфен
Коментиран от #22
14:54 14.10.2020
19 jap
До коментар #16 от "123":
Благодарение на многото спомагателни системи за сигурност и управляемост като самоблокиращ диференциал,регулиращо твърдоста и височината си окачване,ESP с различни режими и не на последно място подходящи(за условията)гуми лимитите на мощност непрекъснато се увеличават но причината за инциденти с такива коли е най вече липсата на опит при водачите.14:55 14.10.2020
20 Запомни
До коментар #17 от "Кирчо":
Ръчните скорости са за шофьорите а автоматичните за аматьорите.Хонда е сериозен производител на световно ниво и като са решили да направят спортен модел просто не са помислили за лигльовците.Коментиран от #21
15:02 14.10.2020
21 Ти си яко спрял
До коментар #20 от "Запомни":
Наполовина си прав, обаче новите супер спортни Поршета са PDK автоматици, тоест многото коне и въртящ момент е много трудно да се управляват прецизно с ръчна кутия, та обяснението колко мъжка кола е Сивика отива на вятъра или просто си избиваш комплекси мъжки.15:10 14.10.2020
22 Нищо чудно
До коментар #18 от "Дфен":
и да дава г.з като си покажеш х.я15:26 14.10.2020
23 Динамо
Коментиран от #24
15:33 14.10.2020
24 Ставри
До коментар #23 от "Динамо":
Ти колко нови VW си вадил от магазина господин специалист, или опита ти с 15 годишна много запазена е лош. По ми отива такива като тебе да не се оплакват от неща, които не са имали, а от немотията си и комплекса, че карат японски компромиси!! Трай си там..Коментиран от #27
15:52 14.10.2020
25 тоз
До коментар #7 от "jap":
Прав си - технически и по грозотия VW изостава.16:41 14.10.2020
26 Лудогорец9
Коментиран от #28, #29
17:14 14.10.2020
27 Динамо
До коментар #24 от "Ставри":
Какъв критерии е това колко нови vw съм вадил или 15 годишен запазен такъв С "качеството" на голфа и показни резултати на живо хаха Това което си написал вАжи и за Фиат, Опел, Ситроен , Мазда и ъ.н. Аз доколкото знам няма лоша кола която е извадена от шоурума, ама нещо ти се изчерпиха тезите и фактите хахаах. Мегана които е в пъти по евтин е в пъти по добър на пистата, дори макс скорост която вадят на бързата обиколка на правата е по ниска Сръвнение с vw Scirocco и въпреки това Мегана записва по добро време , заради заключващия диф, аеродинамиката и задвижващата система в завойте...А за японците и най вече Хонда този немски варел които да ти кажа май малко му идват повече килограмите и там е проблема ама това ще го оставя да размишляваш на воля. Аз не карам компромисни коли, аз карам здрави и доказали се коли и ме интересува механиката и задвижващата система , а ти лежиш на стари лаври с една "космическа кутия" която пак не допринася на 100% да избутат голфа от задните позициии17:44 14.10.2020
28 Аноним
До коментар #26 от "Лудогорец9":
Колкото да покрие гаранцията а на Honda typ r е 300 хиляди километраКоментиран от #30, #39
18:04 14.10.2020
29 Фифи
До коментар #26 от "Лудогорец9":
Мотора е бетон, вече турбото колко км ще изкара зависи от правилната експлоатация и редовното обслужване. Иначе 2ката 4 цил. си е класика18:37 14.10.2020
30 Plameni
До коментар #28 от "Аноним":
Иска ти се да е 300 000 км.Гаранцията на Хонда е 3 години или 100 000 км.Което настъпи първо.Коментиран от #33
01:20 15.10.2020
31 перничанин
07:35 15.10.2020
32 Факт
08:42 15.10.2020
33 Аноним
До коментар #30 от "Plameni":
Прочети в САЩ и к Канада колко е гаранцията на typeR 300 хиляди или 6 годиниКоментиран от #34, #35
11:20 15.10.2020
34 123
До коментар #33 от "Аноним":
Според Хонда USA гаранцията е както следва:All new Honda vehicles are covered by a 3-Year/36,000-Mile Limited Warranty, plus a 5-Year/60,000-Mile Powertrain Limited Warranty.
Това според сайта! Как, и от къде се стига до 300 000 или 6 години, аз не го открих! И да го има, със сигурност струва нещо!
11:58 15.10.2020
35 Ти си яко спрял
До коментар #33 от "Аноним":
Само не мога да разбера какво те топли слабоумнико колко е гаранцията на тоя шрот в Америка??!Коментиран от #36
13:46 15.10.2020
36 Аноним
До коментар #35 от "Ти си яко спрял":
Това е спора гьотферен14:44 15.10.2020
37 Баш Батка
До коментар #6 от "БАЙ Х@Й":
След 20 години ще навлезе тоя модел там...15:32 15.10.2020
38 Борко Отворко
23:07 15.10.2020
39 Борко Отворко
До коментар #28 от "Аноним":
Мани ги тия японски масларки Хонда никой не говори за тех Голфа ев пъти над Хондата.За Хондата много се говори че имали железни мотори това е пълна измислица както и за евтината им поддръжка също абсолютни глупости.Коментиран от #40
23:10 15.10.2020
40 Мустафа Чаушев
До коментар #39 от "Борко Отворко":
По ганьовка селска мамдръсана кола от голфа нема ако ще и голф 15 да излезе винаги ще си остане просто един гоуф хаха Един бърз голф няма един доказал се освен на някои селски баир където го хвалят че го товарят с 2 прасета и 3 кучета той за това става , а хинди бързи да искаш всякакви ама ти си зациклен сельо с дървения гоуф които му е надута цената 100 пъти и излизат коли 3 пъти по евтини и го налагат нали...Хонда е Хонда братооо и винаги ще е а селската кола голфа ше го знаят само на село без един рекорд на че е на 40. год хахаха немски гюм с извънземни цени аре влачи09:19 16.10.2020