Last news in Fakti

22 Октомври, 2020 13:03 5 503 17

Новата най-мощна Panamera

  • porsche-
  • panamera-
  • turbo s-
  • e-hybrid

Porsche продължава да разширява обновеното семейство и връща хибрид на върха

Новата най-мощна Panamera - 1

Ресталинг варианта на Panamera дебютира още през август, но Porsche по обичайния си начин не показа всички версии наведнъж. Поради това лидерът в гамата временно се промени: На върхаверсията с 680 конски сили Panamera Turbo S E-Hybrid беше заменена от такава с 630 конски сили, носеща обозначението Panamera Turbo S.

Новата най-мощна Panamera

Но сега хибридният флагман се завръща с още повече мощност. Актуализираният Turbo S E-Hybrid запазва електрическия мотор с мощност 136 конски сили, но мощността на четирилитровия турбо осмак е увеличена от 550 на 571 к.с. В резултат на това времето за ускорение до 100 км/ч е намалено от 3.4 на 3.2 секунди, а максималната скорост е увеличена с 5 км/ч до 315 км/ч.

Новата най-мощна Panamera

Капацитетът на батерията също е увеличен от 14.1 на 17.9 киловат-часа, което осигурява 30% увеличение на резерва на електрическа мощност - до 50 километра пробег в цикъла WLTP. Най-мощната Panamera се предлага и в трите налични каросерии: като лифтбек, дълга база и комби Sport Turismo. Цените ще бъдат обявени в близко бъдеще.

Новата най-мощна Panamera


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ресми

    15 7 Отговор
    Сега е времето да го сравните с някой японски кош, та да се посмеем малко!?

    Коментиран от #8

  • 2 Ха ха

    12 14 Отговор
    За цената сигурно ще мога да си купя три автомобила: Лексус лимузина, Ленд круйзер джип и Нисан ГТ-Р пистарка:)

    Коментиран от #3

  • 3 Вихъра

    14 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ха ха":

    Лексус лимо около 70к евро, Ленд Кр около 60к евро, Нисан ГТР Нисмо около 150к евро.. та викаш това Порше струва малко под 300к евро?? Така наизуст ако го караш в живота много ще те взимат на майтап

    Коментиран от #9

  • 4 Антон

    12 8 Отговор
    Винаги ми е било интересно защо почитателите на японски мъртъвци се сравняват с порше. Как пък един път собственик на порше не го сравни с азиатски кош.

    Коментиран от #6, #7, #10

  • 5 xxx

    16 0 Отговор
    Прекрасна машина! Благородно завиждам на малцината, които ще имат удоволствието да шофират такава...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 911 TURBO S

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Дават да се разбере кой-най бързо от останалите производители може да достигне нивото на ПОРШЕТО, И ХОП поглеждаме към Ле Манс 24н и какво да видим, Мазда 1път и Тоьота Кибрит безпорен лидер през последните години!За Хонда и моторният спорт пък въобще няма да пиша.Качеството на масовите автомобили също е на над нивото на конкуренцията в някои аспекти.
  • 8 С.С

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ресми":

    Може,защо да не може: Лексус LFA.
    Пак помисли защо хвалиш толкова Порше.

    Коментиран от #11

  • 9 Ха ха

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Вихъра":

    60+50+100=210, най скъпата Панамера е 175 в момента а тази ще е по скъпа
  • 10 Джуган

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Изтриха ми коментара, ще го повторя без обидни думи. Спортната ми кола е Порше, но имам и японски пикап. И двете си имат преимущества, и двете отлично си изпълняват предназначението и се справят блестящо с поставените им задачи. Само форумен теоретик би охарактеризирал едната или другата като "кош", "дрънгел" и пр., без дори да е сядал в тях само защото е немска или японска.

    Коментиран от #16

  • 11 Ресми

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "С.С":

    Какво има да мисля бе приятел!? LFA струва около 500к евро.. за тия пари топ Порше + топ Ламбо! и двете с по-добър перформанс на 1000%. Малко да поразширя коментара.. Лексус има LFA, Хонда има NSX, Нисан има GTR и ми ги споменавате тука като някакви божества, защото са произведени от вашите любими японски кошопроизводители?? м? Ами, то всяко едно Порше за около 100к евро дава доста повече кеф от горните смешки. А ако започна да изброявам спортни топ коли на европейски производители свят ще ти се извие, списъка е безкраен и адски добър!! Накрая какво излиза, биете се в гърдите с кофи за боклук!!

    Коментиран от #13, #14, #15

  • 12 Гичо

    2 0 Отговор
    Комбито си е комби - може да събере много и малко.
  • 13 Ха ха

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Ресми":

    Як коментар, личи си че си ги притежавал всичките и говориш от личен опит
  • 14 С.С

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Ресми":

    Вярно е-кофа за боклук карам. Нищо и никакъв Москвич 407. Все пак съм на 82г. Но и друго е вярно-че ти нямаш Порше и никога не си влизал вътре в такава кола. Карай си BMW-то или в по-лошия случай А4-ката и някой ден,ако завъртиш буркана,тогава си купи Панамера.
  • 15 Нема значка

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ресми":

    Земи го отвори тоз Гугъл, па се образовай малко, щото ако за таз цена намериш LFA си купи 2бр. :)
  • 16 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Джуган":

    И японския кош каква марка ти е? Японците не могат да правят коли приятелю
  • 17 Yamaha M1

    1 1 Отговор
    Не забравяйте само,че прехваленото Порше е с 4.0 литра на Ауди.