Last news in Fakti

11 Април, 2011 12:25 9 272 36

Mercedes SLR от Edo Competition

  • mercedes-benz-
  • slr-
  • 722 black arrow-
  • edo competition

Тунинг специалистите от Edo Competition насочиха своето внимание към Mercedes McLaren SLR. Доработената от тях версия получи наименовинието Black Arrow (черна стрела), но по-интересното е, че моделният индекс отговаря на броя конски сили под капака.

Купето е боядисано в матов черен цвят, а дизайнерите са вкарали в екстериора и доста ярко червени елементи. Ясно се открояват и цифрите 722. Външно картинката се завършва от ефектните спицови джанти с размер 21 цола.

Салонът впечатлява с изобилие от въглеродни елементи, тапициран е с ефектна лицева кожа, а воланът и някои от допълнителните детайли по вратите са "облечени" с алкантара. Към екстрите в интериора може да се добави и свръхмощната мултимедия.

Въпреки че инженерите от Edo не са направили кой знае какви промени по двигателя, резултатът съвсем не е лош. След основна пренастройка на електрониката и монтиране на изцяло нова ауспухна система от неръждаема стомана мощността е увеличена със 72 конски сили.

5.5-литровият турбо V-образен осемцилиндров мотор вече генерира 722 к.с., а максималният му въртящ момент е 890 Нм. От място до 100 км/ч Black Arrow ускорява за 3.4 секунди, а времето необходимо, за да достигне скорост от 300 км/ч, е 24.5 секунди.

Максималната скорост на тунингования автомобил е електронно ограничена на 345 км/ч. На този етап специалистите от Edo Competition не посочват каква ще е цената на Mercedes SLR 722 Black Arrow.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 rraptor

    16 4 Отговор
    Нямат край тунинг версиите на SLRa :)
  • 2 Тошо

    14 9 Отговор
    Къде е Дошо да каже: Нисан ГТР президент президент

    Коментиран от #3

  • 3 Дошо

    14 25 Отговор

    До коментар #2 от "Тошо":

    Ето ме.Предпочитам Нисан ГТР .
  • 4 Севи

    19 5 Отговор
    Е че той карал ли го е да знае?
  • 5 benzzz

    8 13 Отговор
    Eto tova e istinata trqbva da se znae 4e nqma po dobri tova e Mercedes.
  • 6 ahaha

    9 13 Отговор
    S parite za smqna na spira4kite na tazi ploska koruba 6te si kupq zapazen nissan 270Z i 6te go skusam ot karane! kakvo li komentiram nqkakva maloumna nemska glupost vaob6te,s koiato edinlegnal polizai nemoje da premine6 ;)

    Коментиран от #9

  • 7 ahaha

    5 3 Отговор
    370 370
  • 8 520 zender

    11 1 Отговор
    скъпа играчка за големи играчи...
  • 9 Росен

    12 7 Отговор

    До коментар #6 от "ahaha":

    Колега, факта, че нямате пари да се снимата дори до колата, не трябва да Ви кара да казвате на бялото - черно. Браво на немците, страхотен автомобил!
  • 10 user

    28 18 Отговор
    Ха ха - Дошко предпочитал нисан ГТР - а нисана предпочита ли бе Дошко ? Ех ако един ден завършиш училище ще можеш да си купиш по-голям макет на пластмасовият нисан .. ха ха нисанчето може да се сравни само с Дачия - и те вече започнаха да правят шестцилиндрови коли, а докато от нисан успеят да внедрят още два цилиндъра, та да станат 8 като на Бенца пък и още 200 коня отгоре да качат ... колко ли години трябва да чакаме ... Дошко - пиши си домашните и учи повече, за да си позволиш истинска немска лимузина - когато един ден пораснеш и разбереш разликата между немска кола и японска щайга, т.е. между благороден метал и евтина пластмаса, тогава ще осъзнаеш може би колко си смешен в очите на грамотните хора с възможности ! Сега просто ни разсмиваш ... за което ти благодарим ! Хитрец си ти Андрешко хитрец си - хем по-евтино хем и по-качествено - а ха ха ха

    Коментиран от #18

  • 11 дошо

    6 12 Отговор
    Нисан ГТР президент президент
  • 12 rraptor

    8 2 Отговор
    Az sum edin ot nai-golemite fenove na mercedes... ama cvetovoto re6enie e pulna orina! I koi gi izluga tiq selqni 4e na super kola kato slra mu trqbva razkrasqvane! Vsi4ko izglejda kato tuning za nqkva brakma! Nqma edin dobur tuning na SLR! Si4ko e ki4 i po6lost! Samo firmeniq 722 e gotin
  • 13 Дошо

    27 14 Отговор
    Днес с тати бяхме до шоурума в София и зехме НисанГТР. За който не вярва ето ви снимка!!! Колебаехме се между този Мерцедес и Нисана, но Нисана е по-ербап!

    Коментиран от #14, #16, #20, #24

  • 14 Еюп

    16 5 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Честито, сбъднал си си мечтата. Пожелавам го на всеки.
  • 15 Prelude

    29 44 Отговор
    Това абсурдно четириколесно е най-смешното нещо наричано супер-кола някога. Историята по създаването му е низ от противоречия между изискванията на Щутгарт и вижданията на дизайнера Гордън Мъри от Макларън. Ако някой не знае Мъри е създателя на МкЛарън Ф1 (и не между другото, голям ценител на Хонда NSX http://www.carzi.com/2008/11/22/gordon-murray-reflections-on-the-acura-nsx/). Резултатът от "Проекта SLR" е провал за Мерцедес и напускането на Мъри. Няма едно нещо в това недoразумение заслужаващо адмирация. Външен вид - абсурдно дълга предница, следвана от миниатюрен кокпит.
    http://bjzhsh.com/wp-content/uploads/2009/11/800px-Mercedes_SLR_C199_2007_amk.jpg
    Лоша возия поради позицията на шофьора малко пред задните гуми. Без адаптивен дампинг. Лоша визия поради същата причина. Коефицент на драг 0.37 (0.три седем, няма печатна грешка), за сравнение същия за ГТ-Р е 0.26. Спирачки с SBC - глупава иновация на МБ са цел маркетинг, която после сами изоставиха. Двигател ... взет от SL55AMG. Кола за половин милион без специялно разработен за нея двигател! Това малоумие ли е или подигравка с малоумието на определена извадка от населението? В МБ правят ли разлика между двигател за лимузина и двигател за спортна кола? Ниско технологичен - 3 клапана на цилиндър, без VVT двигател, напомпан с японски компресор. Но, за някои това е без значение, важното е да има трилъчева звезда на капака :)) Представям си как в Щутгарт (а те със сигурност са наясно какво предлагат) сами се подсмихват на клиентите си.

    Коментиран от #19, #25

  • 16 хонда

    17 4 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    4естито и от мен много безавариинни
  • 17 ahaha

    9 6 Отговор
    4estito na indiizite ot mombay i ot men, do6o da sanuva :)
    http://www.wheelosphere.org/wp-content/uploads/2010/04/Narain-Karthikeyan-Nissan-GT-R-India-2.jpg

    http://www.wheelosphere.org/wp-content/uploads/2010/04/Narain-Karthikeyan-Nissan-GT-R-India-2.jpg
  • 18 Megane

    6 4 Отговор

    До коментар #10 от "user":

    Абе верно ли Дачия имат 6 цилиндров мотор ?!?
    А иначе SLR-а си е супер - на мен ми допада
  • 19 4x4

    15 22 Отговор

    До коментар #15 от "Prelude":

    Еваларка Prelude!!! Някой да напише нещо смислено. SLR е кола с грешно ДНК. Това тук е само за взимане на още пари от богати клиенти. Експлоатация на така или иначе мъртва ниша. И в добавка повече от 2т тегло, V8 мотор с 1 горен разпределителен вал и автоматична трансмисия с 5 скорости. Всичко тоза за 0,5 млн....
  • 20 Хаха

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Много голям ключ...голяма кола,голям ключ
  • 21 Хаха

    5 2 Отговор
    Чакаме да споделиш първи впечатления,след като изтрезнееш разбира се
  • 22 vbbxdgb

    33 2 Отговор
    Моля ти си не коментирай кола коя то не си виждал.А четеш за нея.
  • 23 Японеца

    4 2 Отговор
    Нещо не ми излеждаш като ти и тати ти.Доста добре знаеш български за индиец,не правиш и една грешка.Ахахахах от японеца който ти продаде колата хохохохохо-хоййййй.
  • 24 Японеца

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Нещо не ми излеждаш като ти и тати ти.Доста добре знаеш български за индиец,не правиш и една грешка.Ахахахах от японеца който ти продаде колата хохохохохо-хоййййй.

    Коментиран от #26

  • 25 ///AMG

    5 5 Отговор

    До коментар #15 от "Prelude":

    Момче не се излагай това че си чел някакви статии не значи че разбираш още по-малко с твърдението че двигателя е взет от SL 55 ///AMG и на всичкото отгоре твърдиш че е лимузина, SL-a не е лимозина не правиш разлика между S класа и SL , тръгнал си да разискваш тука тема от която не разбираш иначе SLR-a e 6 точки ! ! ! :)

    Коментиран от #30

  • 26 Дошо

    3 15 Отговор

    До коментар #24 от "Японеца":

    Човек тоя смешния ми пише с ника и се прави на олигофрен.Сигурно е някое лапе отхвърлено от децата около него.Думата ,,тати" кой може да я използва освен, някой глезльо?
  • 27 Олигофрен

    2 2 Отговор
    Ммммм тоз модел го гледах като концепция преди повече от 10 години мисля. После излезе сериино. Добре, ама от доста години вече не ми е актуален. И ко напомпали го с още 70 коня. Грозни 'лепенки'. Инъче, като мине и ти разтриса корема. Ама мина му времето, рест ин пиис, бенц ;)
  • 28 chochko

    1 3 Отговор
    Я се успокой малко!Като видя Мерцедеса и замалко да получиш инфаркт?Как реши ,че СЛР е провал за Мерцедес?За външния вид не пищи по-добре ,все пак това не е японска сапунерка и не си в свой води.Вънщния вид е подчинен на функционалността.Не сравнявай автомобил от 2003 с автомобил от 2007 само невеж тип би го направил.Да двигателя е подобрен 5.5 литров двигател от 55 серията на АМГ.С този двигател на Нюрбургринг стоковия СЛР ,който е по стар с 4 години е по бърз от Нисан ГТР модел 2007.Та има ли смисъл Мерцедес да разработват нов двигател след като се вижда,че 4 години по нова "свръхтехнологична" машина с още "по-свръхтехнологична" скоростна кутия (Нисан ГТР) издъхва пред тромавия двигател на Мерцедес с обикновен 5 степенен автомарик.Не давай определения като нискотехнологичен ,неприсъщо е за хора като теб ,които дори не знаят какво е антифриз.Техниеските разсъждения си ги правете във форумчетата си и избягвайте да се изказвате на тема ,която не е свързана с Хонда или Нисан.Как реши ,че винтовия компресор на СЛР е произведен в Япония ,да не би само те да произвеждат механични компресори?Забравяш къде е създаден първия винтов компресор ,а имено в Германия през 1878 с патентен номер 7116 ,след 50 години шведския инженер Алф Лишолм подобрява познатия вече компресор така се стига до Лишолм технолоджис и Опкон груп.Както виждаш в един механичен компресор има толкова японско колкото и румънско.Мерцедес може да ползват компресори произведени в Япония ,но механичния такъв си остава немско творение по-късно подобрено от шведски инженер ,а Япония е просто поредния производител.
  • 29 Дошо

    9 2 Отговор
    Страшна кола зехме с тати-НисанГТР. Има много екстри стъклата се вдигат с копче (УАУ), огледалото е с жостик и има лампа на тавана. Като отвориш вратата светва, като затвориш гасне-куул. А най-интересното е че вратите се отварят с дестанцеонно. Не бях виждал такова чудо. Колата е зверски бърза изпреварихме един мощен мотор на който пишише 50сс, както и БМВ 316i. После ми говорат, че БМВ били бързи хаха. Аз съм много щаслив, пожелаам на секи един НисанГТР

    Коментиран от #31

  • 30 Prelude

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "///AMG":

    Двигателя е от сл55амг с драй-сумп система и повишени обороти на компресора, чети и ти и ще знаеш повече. Едва ли си човека който може да определи колко разбирам! И това е без значение - не съм тук да изтъквам себе си (анонимен ник който не може и да се регистрира). Не понасям наглостта и циганията и като ги видия ги соча С ФАКТИ. Когато става въпрос за МБ, и двете са в промишлени количества. Минал съм през етапа "Мерцедес и останалите", ако мога да го спестя на накой ще съм доволен.

    Коментиран от #32

  • 31 Prelude

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Дошо":

    Пича на снимката е късметлия, пожелавам му да е жив и здрав и да си кара безаварийно страхотната кола. А този който пише с ника на Дошо показва нагледно че наистина "луд умора нема".

    Коментиран от #33

  • 32 SLR

    5 0 Отговор

    До коментар #30 от "Prelude":

    Като не разбираш не пиши глупости, че ставаш смешен.
  • 33 SLR

    5 5 Отговор

    До коментар #31 от "Prelude":

    Какво общо има това с темата? Щом в тема за Мерцедес пише човек с ник Prelude, който или пише глупости, или странични неща говори за културата на феновете на японски кошници.

    Коментиран от #34

  • 34 Prelude

    5 6 Отговор

    До коментар #33 от "SLR":

    Общото е с поста на който отговарям, включи си и втората мозъчна клетка.
  • 35 Type R

    3 3 Отговор
    А каква е вашата култура ?

    Коментиран от #36

  • 36 SLR

    4 3 Отговор

    До коментар #35 от "Type R":

    Много по- голяма ако изобщо вие феновете на японски кошници имате.