Last news in Fakti

4 Ноември, 2020 15:53 4 093 15

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

  • volkswagen-
  • e-tharu

Изцяло електрически кросоувър за 194 800 юана (€24 940) попълни гамата на Volkswagen в Китай. e-Tharu е близък родственик на Tiguan/Taos/Skoda Karoq, но с батерия и електромотор вместо ДВГ. Моделът е разработен в рекордно кратки срокове, за да се възползва от търсенето на екологично чисти автомобили в Поднебесната.

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

e-Tharu има батерия с капацитет 44.1 кВтч и може да измине 415 км, но по цикъла NEDC, който отдавна е изгубил актуалност. Измерен по далеч по съвременната методика WLTP, обсегът би бил значително по-скромен - около 300 км.

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Задвижването е поверено на електромотор с мощност 136 к.с. и въртящ момент 290 Нм. Данни за ускорението до 100 км/ч не се съобщават, но спринтът до 50 отнема 3.7 сек. Максималната скорост е 150 км/ч.

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

За момента Volkswagen ще продава e-Tharu само в Китай. Ако стане достатъчно популярен обаче, електрическият кросоувър може да поевтинее още повече и да започне да се продава и на други пазари, както се случи с "американския" Taos.

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток

Volkswagen пусна евтин кросоувър на ток


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рошко

    2 9 Отговор
    Аз вече го разбирам като, че пуснали корона на ток
  • 2 локо

    14 12 Отговор
    Поредна трошка на фолксваген.
  • 3 БАЙ Х@Й

    17 16 Отговор
    А при тест през зимата и с неоптимална скорост - под 200 км !

    Коментиран от #9

  • 4 Интересно

    6 2 Отговор
    Каква е тая жена дето го рекламира.Не е в крак с бовите ценности.
  • 5 Коцето

    9 0 Отговор
    А в БЪЛГАРИЯ ще е 40 45 000 евра
  • 6 Евтин W,

    3 1 Отговор
    никво качество... Не, че при скъпите не е същото...
  • 7 ВАГ

    4 1 Отговор
    Не е вярно , че е само за Китай, половината от тук коментиращите вече са го имали нов и са чупили кутии ,биели,бутала и други джунджурии.
  • 8 Сбирщайн

    4 0 Отговор
    Отпред VW Tiguan + отстрани Skoda Karoq + отзад Audi Q7 = VW Frankenstein, или на немскобългарски жаргон = Сбирщайн
  • 9 TSLA

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":

    Точно така. Затова Кона с 39 кВтч за 220 км в минусови температури. Или американец със 100кВтч за 500 км с включено парно, мултимедия и подгрев на седалки &;^[)
  • 10 Лададжия

    1 0 Отговор
    Купуваме вече само боклуци
  • 11 Баи Фичо

    1 2 Отговор
    Фолцваген са номер едно ,за мен друга кола и марка не съществува
  • 12 Край

    0 0 Отговор
    немците първо да се научат да правят телефони, климатици и телевизори и чак тогава да се пробват на електрически коли.
    Танекетата добре ги изгъват обаче високите технологии са им ниски.
  • 13 onq s konq

    0 0 Отговор
    на това нещо в Европа цената му ще е х3.
  • 14 ДОКО

    0 0 Отговор
    ИДЕАЛНАТА КОЛА ЗА МЕРКЕЛ
  • 15 гост

    0 0 Отговор
    хаха, 44кв и ще стигнело за 400км. При положение, че харчи 18-20кв на 100км трябва да стискаш палци за изминиаване на повече от 200км, 250 градско. наскоро тестваха един е-ъп, който имаше 7кв стационарна консумация преди въобще да е потеглил, при 5гр. външна температура и пуснато парно, понеже нали трябва да се печели, не са сложили термопомпа за 500евро, а нагревател за 5евро. ФВ са изключително зле откъм маркетинг и отношение към клиенти, колите са им много скъпи, а тези са смешно евтини. Най-малката тесла има 75кв батерия за 34х.долара и минава сигурни 400км, истински, без лъжи.