12 Ноември, 2012 10:16 17 154 81

Ето я черната серия на Mercedes-Benz SLS AMG

  • mercedes-benz-
  • sls amg-
  • black series

Компанията Daimler представи първите официални снимки и информация за своя най-върхов спортен модел - Mercedes-Benz SLS AMG Black Series. Подобно на своите събратя, обозначени с моделно име Black Series, и SLS AMG разполага с по-мощен мотор, по-малко тегло и по-добра аеродинамика.

Под капака на суперкара е монтиран същия 6.2-литров V-образен осемцилиндров двигател, познат ни от стандартния SLS, но с повечко конски сили. При Mercedes-Benz SLS AMG Black Series мощността нараства от 583 до 622 коня, а пиковият въртящ момент - от 634 до 648 Нм.
Увеличената мощност и подобрената динамика позволяват да се съкрати времето за ускорение от 0 до 100 км/ч. В случая то е по-малко с 0.2 секунди. Mercedes-Benz SLS AMG Black Series ускорява от място до 100 км/ч. за 3.6 секунди, а максималната му скорост е 315 км/ч.
Що се касае до външността на суперкара, то интерес представляват някои решения, заимствани от версията GT3. Разстоянието между колелата се е увеличило с 20 мм отпред и с 24 мм отзад. Предният спойлер, задният дифузьор и страничните въздухозаборници са изработени от карбон.
Квадратните ауспухни накрайници пък са титаниеви, което намалява общото тегло на автомобила със 17 килограма. Наред с тези и още доста други олекотени елементи, инженерите са успели да намалят общата маса на автомобила със 70 килограма. Сега той тежи 1 550 кг.
Към допълнителното оборудване на Mercedes-Benz SLS AMG Black Series се числи специално антикрило, електронно блокируем диференциал, адаптивно спортно окачване и още куп по-дребни глезотии. Все още цената на Mercedes-Benz SLS AMG Black Series не е официално обявена, но тя ще е около $320 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    1 8 Отговор
    Черната като и бялата

    Коментиран от #6

  • 2 Маждраков

    8 1 Отговор
    Това е най-якия Мерц, правен някога. Респект!!!
  • 3 *****ВИП ***** АМГ

    6 1 Отговор
    Ne mojete da si pozvolite taq kola. Tq e za elitni vip predpriemachi kato mene koito shte karat taq super kola na sobstveniq si vip ostrov na koito sym oti6yl s vip samoleta pylen s manekenki i pleimeitki.

    Коментиран от #9, #21

  • 4 W164

    1 1 Отговор
    МЕРЦЕДЕСА СИ Е МЕРЦЕДЕС.АКО ИМАХ НЯКОЙ ДРУГ ИЗЛИШЕН МИЛИОН ВЕДНАГА ЩЯХ ДА СИ Я ПОРЪЧАМ.ДАНО НЯКОЙ ОТ МИЛИОНЕРИТЕ В БЪЛГАРИЯ СИ КУПИ ТАКАВА ЗАДА МОЖЕ ДА Я ВИДИМ НА ЖИВО.ЧЕСНО КАЗАНО АЗ СИ МИСЛЕХ ЧЕ ЩЕ Е ПО СКЪПА И ЩЕ СТРУВА КЪМ 600-700 000 ЛЕВА АПЪК ТЯ Е КЪМ 500 000

    Коментиран от #8

  • 5 Японец

    1 1 Отговор
    Мерцедес е голям концерн, но все още не може да изкара двигател като японските.

    Коментиран от #16

  • 6 valkata

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    1-vo edvali zna6 kvo i V.I.P. i 2-ro smeni si dilara!!!
  • 7 GOGO

    1 1 Отговор
    Като пристигнеш на ВИП-острова, да не забравиш да обуеш белите маратонки и сините потури
  • 8 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "W164":

    Далече си от излишъците в милиони.
    От сега започвай да се чиш да работиш, защото и Лада няма да караш. Само с наемите няма да се оправиш за зимни гуми и консумативи.

    Коментиран от #15

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Петър

    1 0 Отговор
    До вип пича : Мислих ,че хора със самочувствие на вип могат да използват родния си език ....

    Коментиран от #12

  • 11 Кофти

    0 1 Отговор
    Много акан цвят. И не виждам какво и е различното от останалите преди нея...
  • 12 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Петър":

    да но ако е истинският ВИП

    Коментиран от #46

  • 13 Ducati diavel 1200

    0 1 Отговор
    Или sls AMG wellow series.

    Коментиран от #24

  • 14 PlimP

    1 0 Отговор
    .ах си спирачния диск, колкто моите джати :)
  • 15 W164

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "ВИП АМГ":

    КАКВИ СА ТЕЗИ ГУМИ И КОНСУМАТИВИ ? ЕДНАТА ГУМА ДА НЯМА ДА СТРУВА 5000 ЛЕВА ?.АПЪК АЗ ОТ ТОВА ЛЯТО ПОЧНАХ ДА РАБОТЯ КАТО БАРМАН,НО САМО ЛЯТОТО ЗАЩОТО ЗИМАТА МЕ МЪРЗИ ДА РАБОТЯ
  • 16 W164

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Японец":

    АЗ НЕ ЗНАМ ЯПОНЦИТЕ ДА ИМАТ ДВИГАТЕЛИ ПО 5000-6000 КУБИКА

    Коментиран от #33, #47

  • 17 NIk

    1 5 Отговор
    На Японците не им трябват такива кубатори. Те зная как да искарат конски сили и от по малко кубици

    Коментиран от #43

  • 18 W164

    4 1 Отговор
    ЗА ТОВА СИ ПРАВ,НО ТЪКА ДВИГАТЕЛЯ СТАВА НА КАЙМА
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 W164

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "dalaverka si e i plashhtat":

    ОТ ТОЗИ САЙТ ЩЕ ТРЯБВА ДА СЪБИРАМ ПОВЕЧЕ ОТ 100 000 ДЕНА ПАРИ ЗА ДА МОГА ДА СИ КУПЯ МЕРЦЕДЕСА
  • 21 Пирамид Хлътков

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "*****ВИП ***** АМГ":

    Мечтай си колкото искаш.
  • 22 натурален българин

    1 1 Отговор
    грозно грозно и с 2 врати, жалко че е жълто и за такси не става
    и кво като бяга нали ограничението е 40, за българия е важно колко гори и какво , щото бензина вече не е на мода а дизела си е за камиони и е скъп
  • 23 330и

    2 1 Отговор
    макларън ф1 е по-добър
  • 24 ребум ромак

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ducati diavel 1200":

    Малеее, какви хора има. Така ли се пише ЖЪЛТО на английски?
    Направо в първи клас!
    Ха ха, какво става в тая държава? Къде е убразуванието, питам аз?
  • 25 Пешо

    1 0 Отговор
    На японците не им трябвало кубатура, щото знаели как да изкарат коне и от по малко. Ако изкарат и нютони от там, те тогава ги признавам. Нали знаете прословутата приказка на един голям автомобилист. "Конските сили са това което продава колите, а нютоните това което печели състезанията !" Така че, нека има !

    Коментиран от #27, #28, #32

  • 26 Стефан

    0 0 Отговор
    да колега и аз питам къде е "УБРАЗУВАНИЕТО" ... не знам кой е за 1ви клас
  • 27 малкия мук

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пешо":

    Нютона е мярка за сила, приятелю.
    Ако искаш да кажеш въртящ момент, е нещо друго.
    Лаици с претенции за автомобилни специалисти, тръгнали да дават акъл на инженери с опит, какво е по-добро за една кола.
    Изобщо наясно ли сте какво е заложено в първоначалните изисквания, преди да се създаде автомобила или пак махленски се обсъжда колко километра в час да вдига четириколката.

    Коментиран от #52

  • 28 Prelude

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пешо":

    Ако разполагаш с мощен двигател, независимо какъв е въртящия му момент, ще разполагаш с много въртящ момент на колелата, където е важен! Физика за 8ми клас.
  • 29 мнйхугътф

    0 0 Отговор
    А защо е жълта :)

    Коментиран от #30, #35

  • 30 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "мнйхугътф":

    защото е ЧЕРНАТА Серия, не четеш ли заглавията на статиите тук
  • 31 слива

    1 0 Отговор
    защо синята слива е червена....., защото е зелена
  • 32 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пешо":

    До Петъчо.
    Ако дадеш и примери как не изкарват въртящ момент ще си най-големия разбирач. 320к.с. и 430нм от 4 цилиндров, бензинов, турбо двигател как ти се струват, малко ли са ти? Порше има по-големи двигатели с по-малко въртящ момент....
  • 33 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "W164":

    Всъщност това че не си виждал 1 милион долара не значи че не съществуват. Разбира се че имат. Друг е въпроса колко са ефикасни тия двигатели. И не знам колко стават на кайма, но гледам че навсякъде в всякакви коли почнаха да завират 2jz -тата а са само 2.5 и 3.0....
  • 34 гост

    7 1 Отговор
    Абе Вие каруцари ли сте,какви сте? За какви "конски сили" пишете? Вече сме 21в. и мерната единица за мощност е "ВАТ"!!! Иначе оправяте НЕМЦИТЕ и японците.

    Коментиран от #48

  • 35 12345

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "мнйхугътф":

    Жълта е защото това е Таксито на V.I.P AMG!
  • 36 W164

    1 2 Отговор
    СЕГА ОСТАВА ДА ЧАКАМЕ ЮНИ МЕСЕЦ ЗА ДА ПОЧНЕ ДА СЕ ПРОДАВА

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "W164":

    A ти пък може да започваш да събираш пари!

    Коментиран от #39, #45

  • 39 W164

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "ВИП АМГ":

    ДО ЮНИ МЕСЕЦ МОЖЕ И ДА СЪБЕРА 1/100 ОТ ЦЕНАТА :D
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 1 Отговор
    Ego moito vozilo,vie si karaite starite A4 purdq6ti 4eren dim !

    Коментиран от #58

  • 42 W164

    0 0 Отговор
    Base Mercedes-Benz SLS
    Engine size 6,208 ccm
    Power* 514 kW (690 bhp)
    Torque 627 lbf ft at 4.300 rpm
    Acceleration*
    0 - 100 km/h 3.7 s
    0 - 200 km/h 10.2 s
    0 - 60 mph 3.7 s
    0 - 120 mph 10.2 s

    Vmax* 340 km/h
    213 mph
    Exportprice** from 245.500,- EUR
    Consumption*
    Urban 19.9 l/100km
    Extra-urban 9.3 l/100km
    Combined 13.2 l/100km

    CO2 emissions* 308 g/km.ТОВА СЪЩО НЕ Е ЗА ИЗПУСКАНЕ
  • 43 гост

    1 5 Отговор

    До коментар #17 от "NIk":

    Ти пък къде ги слагаш Японците във висшата лига
  • 44 провайдър

    0 1 Отговор
    ти все още мувтиш брат си за кръгче с А 4 ката
  • 45 косача

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "ВИП АМГ":

    ти неси ВИП
  • 46 косача

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "ВИП АМГ":

    ти неси ВИП той кара лада и мечтае за амг

    Коментиран от #51

  • 47 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "W164":

    Ами имат - какво мислиш означава ЛС 600 на Лексус?
    Обаче батка на японците не им трябват кубици.
    Не си виждал как върви Интегра с 2.2 атмосферен мотор май.2.2 на БМВ обаче сигурен съм, че го знаеш - ами нищо общо нямат ХАХАХАХА
    При турбинираните мотори същата история.Омразния на германските фенчета ГТР с 3.8 рита наред всичко с 5 и 6 литрови мотори и много коне повече.

    А Пешо кое е по - лесно, да сложиш турбина или да изкараш 10-11к оборота от малък атмосферен мотор?Защото ако не са турбините германците още ще се чудят как да изкарат повече от 70-80коня от литър при атмосферните мотори.

    Коментиран от #54

  • 48 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Абе кой говори за ватове при автомобилите бе мен?

    Коментиран от #75

  • 49 Porscheto

    0 0 Отговор
    Е как варви тая Интегра бе пичага аиде земи една такава японска талига и ела да те пробвам с Бавареца да ва в японските фанатици.В живота си сам имал хонда и знам за кво става вапрос пален т...к само тва ште ви кажа.

    Коментиран от #57

  • 50 W164

    0 0 Отговор
    НЕ МИ СЕ ВЯРВА ГТ-РА ДА ВДИГА ПО 350-360 КМ/Ч КОЛКОТО ДИГА ЕДИН БРАБУС 750-800 КОНЯ ПРИМЕРНО ИЛИ ЕДНО ПОРШЕ 9ФФ
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 NEMAM DUMI !!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "малкия мук":

    ABE PICHAGA A VURTIASHTIA MOMENT VUV KAKVO SE IZMERVA BE >(FACEPALM)!!!

    Коментиран от #55

  • 53 Л()

    0 0 Отговор
    Защо не е черна тази грозотия?
  • 54 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Дошо":

    Дошоооооо бързите интегри са с 1.8 двигател 200к.с. и к20 2.0 е последната генерация. 2.2 е prelude.
  • 55 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "NEMAM DUMI !!!!":

    Нютон по метър бе пич не нютон
  • 56 Дошо

    0 0 Отговор
    Хм аз защо си мисля, че Тайп Р е 2.2?Сигурно бъркам не споря.
    Ама е факт, че Интеграта ще направи криво всяко БМВ320 с 2.2 170к.с.Онова 150 коньовото горкото си е за смях колко е бавно.
    Поздрави!
  • 57 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Porscheto":

    С тоя мъртвец(макар, че купето на Е46 ми допада доста) на Интеграта нищо не можеш да и кажеш човек.Няма как да ме пробваш, защото аз нямам такава кола и изобщо в България са рядкост.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Дааа

    0 0 Отговор
    Аз винаги съм се кефил на фанатиците. Фанатиците на Гоуфу, на Хонда, на БМВ и т.н. Като цяло яко ме радват фанатиците. Аз имам една стара кола 136 к. с. - немска ;) И докато учех имаше едно момче с една Хонда Сивик 1,4 и все ме юрка да се състезавам. Човека изкарал пари - сложил някакво малко турбо, чипове, някакъв компютър, който седеше под седалката му (!), и незнам колко още глупости и колата станала около 200 коня. Евала за което. Харесвам хора, които си правят колите и които си следват мечтите. Та казвам му аз - ми хайде да ги пробваме. Той - на седмото небе, че ще ме накаже. Но имам условие - качваме по 4 човека и тръгваме на път. Около 50-тина километра и който стигне пръв - евала. Като казах така и клюмна като попикано мушкато. Мисълта ми е, че както конете са от значение, така и въртящия момент, но според мен - въртящия момент е много по-важен. Но хора всякакви.

    Коментиран от #67

  • 60 Дошо

    0 0 Отговор
    Повярвах ти.Значи с 136 коньов мотор си бягал малка кола с ниско тегло и 200коня.То само една VTI сток ще те направи крив бе колега.тя върви наравно с Голф VR6 ти с Вектра или Астра(познах ли) си бягал кола с 200коня.Айде посмали малко

    Коментиран от #63, #64

  • 61 Дошо

    0 0 Отговор
    А мможе да си бил с Голф ГТИ?
  • 62 W164

    0 0 Отговор
    А ХОНДА СИВИК 8 ХЕЧБЕК 1.8 140 КОНЯ АВТОМАТИК ВЪРВИ ЛИ МНОГО ?
  • 63 Дааа

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Дошо":

    Колата нарочно няма да кажа каква е, но не е нито Вектра, нито Астра. И пак казвам - говоря за разстояние от около 50 км. с по четири човека в кола и пътя не е равен. Първо е равен, а после става на хълмове. Хондата е 200 к. с., но е 1,4. Колко според теб ще набира, като е със стокови скорости? С моята колица на 4-та правя 200. На 5-та не съм я и пробвал. Но като цяло няма да си напълни километража. Пише, че вдига 260, но няма как да ги направя, без доработки по мотора. На 5-та оборотомера ми върви с километража, което ме навява на мисълта, че повече от 240 няма да направя. За да мина 240 трябва стрелката да влезе в червената зона. А 200 коньовата Хонда на първия по сериозен хълм с това двигателче 1,4 и се е предала. На старта ще ми дръпне и то сериозно. Моята кола е бая тежичка в сравнение с Хондичката, но после ще има да се поти като ме гледа, че се приближавам. Но както и да е. Няма да се мъча да те убеждавам. Ако беше толкова лесно, колкото ти казваш, човека, дето ме молеше, щеше да я пусне. На 400 м. е лесно - газ 10-15 секунди и край.

    Коментиран от #66

  • 64 Дааа

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Дошо":

    Забравих да кажа, че и Хондата е с дългата задница. Не е от малките Хечове. Трябваше и това да кажа.
  • 65 Дааа

    0 0 Отговор
    Ето такава му беше колата на момчето. Мина време и я продаде. Сто пъти го питах - защо си продаде колата, като я прави с толкова голям мерак, а той така и не ми обясни.

    http://www.google.bg/imgres?q=honda+civic+1.4+1992&um=1&hl=bg&biw=1280&bih=571&tbm=isch&tbnid=NHKOO1azc2GemM:&imgrefurl=http://www.autogush.com/2045-Honda-Civic.html&docid=xHd5LvfUWWoS5M&imgurl=http://www.autogush.com/images/honda-civic-1992-01.jpg&w=3071&h=2047&ei=lBaiULv7BYSPswbE4IHACQ&zoom=1&iact=rc&dur=109&sig=100602981615829464438&page=1&tbnh=115&tbnw=190&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:65&tx=157&ty=79
  • 66 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Дааа":

    А вие не сте глупави изобщо. От какъв зор ще качваш още 3ма души и ще карате с 200?????. Винаги когато искам да карам бързо не возя никой друг освен себе си. Това което правите е лишено от всякакъв разум. 4 човека с 200км в 20 годишна кола....

    Коментиран от #68

  • 67 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Дааа":

    "Мисълта ми е, че както конете са от значение, така и въртящия момент, но според мен - въртящия момент е много по-важен."

    Това е ама МНОГО често срещана заблуда. От значение е кривата на мощността (или въртящия момент) в работния оборотен диапазон на двигателя! Достатъчно е да се знае едното за да се определи другото. Мощността при дадени обороти е равна на момента при тези обороти по оборотите. Защо след като двете са свързани, мощността е по-важна? ( и не случайно се цитира като основна характеристика на дигателя) Причината е в трансмисията която променя въртящия момент и оборитите които се предават към движещите колела обратно пропорционално, т.е. това което се запазва е техния продукт - мощността. На по елементарен език, ако имаш двигател при който мощността се прави с високи обороти, но момента му е малък, просто ползваш трансмисия с по голямо предавателно отношение N - това намалява оборотите N пъти и вдига момента на колелата N пъти. Представи си го с колелото - като си на ниска предавка въртиш педалите по бързо, движиш се по бавно но качваш баири по лесно щото на колелата се предава по голям момент.
    Разликата е че когато момента се прави от двигателя (а не от трансмисията) трябва да се ползва голям и тежък съединител. По тежък е и двигателя в сравнение с малък но високооборотен. Затова за спортна кола високооборотния двигател дава предимства, а за автобуси и трактори е по подходящ нискооборотен с голям момент.

    Коментиран от #69

  • 68 Дааа

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    И ти си прав колега, но има едно Но. Не сме правили състезание и нямаше и да го направим. Просто исках да дам пример за конете и въртящия момент, а в едно изречение или две, не мога да изкажа всичко, което мисля и кое и как бих и не бих направил. Просто на мен и на приятеля, който ми предложи състезание е ясно, какъв ще е крайния резултат. Аз затова и зададох такива условия. Иначе на мен ми е ясно, че на 400 м, на 800 или на 2000 ще ми набие шамарите. Все пак моята кола я мерих и е 1250-тина килограма. И колкото и да и е спортно купето, си е стара и тежка кола. Но мога да кажа, че гледам да е в перфектна форма и за сега успявам.
  • 69 Дааа

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Prelude":

    Добре си го описал колега. Но аз мога да допълня, ако нямаш нищо против. За пример пак ще дам моята кола - 136 к.с. - фабрични и Хондата на моя човек - около 200 к.с. с малък двигател - 1,4, но бая форсиран (въпреки, че не е много редно - моето си е хабрично спортно купе, високо около 1,3 м., а неговата е кола с 4 врати, но все пак е бая напомпана). Ако тръгнем двамата от Ябланица за София, то той ще ми дръпне бая. Като стигнем отбивката за Джурово, аз вече ще съм започнал да го настигам, защото неговата скоростна кутия е фабричната за 1,4 мотор, която скоростна кутия се е развъртяла на макс. И моята скоростна кутия ще се е развъртяла вече до края и моята максимална скорост ще е с има няма 10-15 км. отгоре. Вече бавно, но славно ще го настигам. Но като минем Правец започва едно около 15-20 км. изкачване. Тогава какво ще се случи? Моята кола ще поддържа 200-210 нагоре. Защото е налице голям въртящ момент, а при него каква ще е скороста? Дали ще успее да поддържа скоростта си с 200-те си к.с.?
    Колкото и да си говорим и разпъваме темите е без значение - както казах - Всеки има предпочитания. Едни искат високооборотни мотори, други искат купета, трети лимузини. Затова има толкова модели коли с различните мотори.
    Но аз като човек, който не се състезава, а харесва купета с две врати мисля, че за мен е супер да се кача в колата си с дългата си предница и като вдигна 140 км, да не усещам мотора ми да се тормози, както наравно, така и по наклони, да изпреварвам плавно, като за целта не съм длъжен да минавам на по-ниска предавка. Това е възможно с по-голям въртящ момент. Разни хора, разни идеали.

    Коментиран от #70

  • 70 Prelude

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Дааа":

    Аз не бих харесал Хондата на твоя приятел, няма смисъл да се вадят 200 коня от 1.4 с турбина. Колата му е ставала единствено за драг, дори и за това не, защото 200 коня не са много. Трябвало е да инвестира парите в по добър двигател.

    Коментиран от #71

  • 71 Дааа

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Prelude":

    Може би и затова я продаде. Но като я продаде бях малко като в шок. Някак не вярвах, защото знам с какво желание я правеше.
  • 72 Дошо

    0 0 Отговор
    А значи според теб ти с лекота ще поддържаш 200 с 136к.с пък 200коньовия мотор ще се мъчи яко а?

    Коментиран от #73

  • 73 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Дошо":

    С Кадет си бил :-)

    Коментиран от #74

  • 74 Дааа

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Дошо":

    Не е Кадет. Въпреки, че и капките много ме кефят. Кадета е много по-лек от моята кола. Моето си е спортно купе. От този модел няма комбита, кабриолети, четириврати и т.н модификации. Като му кажеш името се сещаш само за тази кола, а не се чудиш каква модификация е. Също като Прелюд. Казваш Прелюд и знаеш за какво се говори, без да мислиш коя модификация е - комби, седан, хечбек и т. н. За жалост отдавна е спряна от производство. И не казвам, че с лекота ще поддържам дадената скорост, но при мен няма така да се товари двигателя, както ще е при колата на боя човек. Максималната скорост и при двамате ще падне, но при мен ще е с по-малко. Моята кола няма тези коне, но има въртящия момент. Съжалявам, че ви надух главите. Явно не мога да се израдя правилно. Останете със здраве.

    Коментиран от #77

  • 75 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Дошо":

    Ами kW какво са бе ?
  • 76 Адолф Хитлер

    1 0 Отговор
    Тази кола е само за ВИП АМГ.

    Коментиран от #78

  • 77 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Дааа":

    Ако караш Опел Манта те признавам, поздрави.
  • 78 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "Адолф Хитлер":

    dai boje vsekimu
  • 79 hienata

    0 0 Отговор
    До коментар #69 от " Дааа":

    Поради тази причина (не можах да намеря прилични скорости) продадох моя Голф 2 с KR мотор + доработки от мен, постигнах 240 к.с.и приличен вървеж на прав и дълъг участък със стандартните скорости ме настигаше 200к.с. дизелак, но на завои с изкачване същия дизелак го правех смешен нищо, че имаше 2 пъти по-голям въртящ момент (тук килограмите са по-важни). "Вървежа"на една кола е съчетание от много фактори та дори и междуосието .
  • 80 buhalov

    1 0 Отговор
    В бензиностанция на EKO България, в София ул.Каменоделска, успяха да съберат 50.11литра в резервоар 47литра.
    А и да не забравя - в резервоара имаше поне 7литра /не беше светанала лампата за резервата/
    Многократните ми опити да се свържа с някой от фирмата се оказаха неуспешни.
    Обяснението на управителката беше уникално: "Г-не засечете и ще видите, че ще изминете повече километри"
    Дами и Господа не знам от кой край на света сте, но има една хубава дума :ТРАГИКОМЕДИЯ

    Коментиран от #81

  • 81 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "buhalov":

    e to i na shell kazaha na edin priatel che rezervoarat mu se e razdul ot vremeto.kolata mu e na 2 godini ama i da beshe na 12 nesam chul rezervoar dase razdue.