Last news in Fakti

15 Ноември, 2012 12:48 6 950 23

Задно предаване и за новия Phaeton?

  • volkswagen-
  • phaeton-
  • audi-
  • a8-
  • bentley-
  • continental-
  • porsche-
  • panamera

Volkswagen няма намерение да се отказва от флагманския си модел, въпреки че продажбите му никога не са били силни. Второто поколение на лимузината Phaeton бе потвърдено лично от шефа по развойната дейност Улрих Хакенберг в интервю за британското сп. Autocar.

Според Хакенберг следващият флагман на марката ще бъде коренно различен автомобил. Да се направи подобна прогноза не е особено трудно. Предишният Phaeton използваше стоманена версия на алуминиевата платформа на Audi A8, която вече е над десетгодишна.



Новата генерация на най-луксозния Volkswagen най-вероятно ще бъде базирана на моделната платформа MLB, презназначена за най-големите модели на марките в концерна. Тя ще залегне в основата на следващите Bentley Continental, Porsche Panamera и по все още непотвърдена информация четвъртата генерация Audi A8.

Как би могъл да изглеждал Phaeton, построен на платформа за автомобили със задно предаване, вижте от тези графики - дело на компютърния дизайнер Теофилус Чин от Малайзия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кофти

    1 7 Отговор
    Няма ли най-после да го направят с малко по-различен дизайн от Пасат???? Или искат и този път да е неуспешен моделът (както и предишните генерации).. Пффффф
  • 2 vvv

    1 15 Отговор
    Страшен е !
  • 3 Ts@r

    7 1 Отговор
    Безкрайно жалък опит за имитация на класа и престиж от един долнопробен масов производител. Единствения начин VW да направят сносен автомобил е той да не е VW. Може би ако уволнят 95% от дизайнерите си и излязат от "Passat Worl" ще се получи нещо, което би могло да е що-годе конкурент на S/7/A8/XJ.
  • 4 ххх123

    1 1 Отговор
    Ама това не е новия фаетон , а актуалния СС ...продава се от началото на годината :)
  • 5 Красимир Димитров

    4 1 Отговор
    Една изгладняла лисица попадна под лозница с надвиснали червени узрели гроздове. - Харесва ми цвета на това грозде - промърмори си лисицата. Ще се опитам да го стигна с един скок. И тя направи един скок, ала гроздето беше много нависоко и колкото и да повтаряше опита, не успя дори да го докосне с муцуната си. Тогава, за да се утеши, гдето не е могла да го стигне, каза ядосана: Гроздето е много кисело... Не заслужава вниманието ми.

    Коментиран от #10

  • 6 М_SUx

    6 1 Отговор
    Когато излезна А класата се изказах не добре за нея, но човек като се вгледа повече разбира, че си е доста на далавера..... Като дизайн си е добра, според мен в интериора се крие магията..... в кола кято конкурира голф са сложени елементи от най-скъпите и класни Мерцедеси.... копченца, волани, скоростомери......
    Въпреки, че за парите си е уникална, аз не бих си купил нова лкусозна кола. За 30 хиляди можеш да си вземеш, Мерцедес или Бмв след 2005та. Мисля, че е по-добре една S-ка от 2006та за 40 хиляди отколкото голф от 2012... според мен една 6та серия от 2006 е по-добре от голфче 2012та.....
    Какво да кажа за голфчето освен, че мед капе от сърцето ми.
  • 7 PlimP

    1 1 Отговор
    файтонът е с предно, не съм въдял до сега файтон с кон Узад :D
  • 8 ЦЦЦ

    0 1 Отговор
    http://vbox7.com/play:m83ed7ac94

    Като за стария модел бива, а? Който и да си купи новия модел няма да съжалява, въпреки, че не правят кой знае какви продажби от този модел. То това си е Бентли, но с по-скучноват дизайн. Въпреки, че дизайна е нещо много субективно.
  • 9 Japoneze

    1 2 Отговор
    VW Файтон-за файтонджии,дийй!
  • 10 Kofti

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Красимир Димитров":

    Aman ot razkazvachi na basni... A vie kakva kola, karate, drugariu??

    Коментиран от #16

  • 11 Мартин Коев

    3 1 Отговор
    Чудесен автомобил.
  • 12 iiiiiii!!!!!!!!

    1 4 Отговор
    И този боклук сигурно ще се продава за 200 000,пари които не му отиват въобще.
  • 13 БУМЕР КАМОР

    1 3 Отговор
    zadnoto e istinata
  • 14 hienata

    1 2 Отговор
    Страхотен автомобил, имах удоволствието да покарам старата версия. От към интериор и возия е супер,просто му липсва малко блясък за да се нареди до големите МБ S-клас, BMW 7-er и AUDI A8. Образно казано, ако Файтона е уиски Джим-Бим то S-клас е 21 годишен Чивас :)))
  • 15 999

    1 2 Отговор
    друго си е волгата...
  • 16 Красимир Димитров

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Kofti":

    Коментара ми беше свързан с изказването на # 3 :).
  • 17 Моето

    1 2 Отговор
    По-голям Пасат .....
  • 18 аз

    1 2 Отговор
    pulna tragediq.Dali shte mogat da prodadat i 1 broika v svetoven ma6tab

    Коментиран от #19

  • 19 БУМЕР КАМОР

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "аз":

    veroiatno ne
  • 20 ВИП АМГ

    1 1 Отговор
    xaxa VAG s poreden toalet.

    Коментиран от #21

  • 21 анти ваг

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "ВИП АМГ":

    да прав си както обикновено

    Коментиран от #23

  • 22 Shmeker

    1 0 Отговор
    Абе тоя файтон изглежда като нещо смесено между пасат и пасат ЦЦ, само дето по-голям.

    Стария си беше по-идентичен, а заоблените му форми ми харесват повече от колкото сега този нов дизайн.
    Интересно ми е - стария се правеше ръчно на платформа на Бантли , този новия дали ще е така?
  • 23 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "анти ваг":

    tia pak se izlagat.ne razbraha li che v tozi klas niamat miasto,tam sa S klasa i 7ma seria