16 11896

Volkswagen се връща във WRC

  • volkswagen-
  • wrc

Усилията на Международната автомобилна федерация (FIA) за намаляване на разходите на отборите, участващи в различните шампионати, започна да дава резултат. След Mini, втора марка реши да се завърне в Световния рали шампионат. Английската марка вече направи своя дебют в рали "Сардиня", а непосредствено преди него своите планове за участие през 2013-а представиха от Volkswagen.

Слухове за завръщането на Volkswagen се носят отдавна, но след като три години подред немците спечелиха легендарното рали "Дакар", те явно загубиха интерес към WRC. Сега обаче появата на тима от Волфсбург е сигурна. От VW Motorsport обявиха, че няма да стартират в рали "Дакар" през 2012-а, но ще предоставят техния Race Touareg 3 на частни отбори, които пожелаят да го карат. Приоритетите на отбора обаче се сменят.

Марката ще участва в рали шампионата с един от най-симпатичните си модели - Polo. Състезателната кола ще носи името Polo R WRC и беше представена от познатия от рекламата на новия Passat малък Дарт Вейдър. Немците все пак запазиха в тайна много от параметрите, а колата беше макет с тонирани стъкла. Все пак има още 20 месеца до появата на Polo на рали трасетата.  

Големият коз на Volkswagen е ясен. Германската марка ще бъде в тясно сътрудничество с Skoda Motorsport, а чехите определено имат голям опит в рали шампионатите и побеждават всички наред в IRC - алтернативния на WRC шампионат, който позволи на марките да участват с по-малки бюджети и стана по-привлекателен от оригиналния вариант.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Paco

    16 39 Отговор
    Къде са БМВ, Тойота и Мерцедес, а? Най-добрите са ВАГ

    Коментиран от #6

  • 2 М_SUX

    31 33 Отговор
    ВАГ са противни.
  • 3 Kasio

    26 21 Отговор
    POLO-to e unikalno

    Коментиран от #30

  • 4 Севи

    21 30 Отговор
    Това ще скрие капата на другите :]. Като голфа от 89та ,който е изминал 140км на 3 гуми :)

    Коментиран от #10

  • 5 bat vas

    18 24 Отговор
    tva 6a gi spuka vsi4ki :)
  • 6 VNC

    18 16 Отговор

    До коментар #1 от "Paco":

    BMW i Mercedes se sutezavat v dosta po prestijni i skupi sustezaniq !! ina4e bravo za poloto mnogo kefi i mu pojelavam samo uspehi .

    Коментиран от #13


  • 7 Дошо

    8 33 Отговор
    Евала ВАГ, изкарахте резачка която ме кефи не като другите немски щайги грозни и пълни с дефекти.Ще видим дали ще счупи абсолютната хегемония на Нисан-Рено в световния шампионат.Сигурно не знаете, ама аз да попитам за колко дига 0-300?Защото НисанГТР вади 0-100 за 3 сек., 0-300 за 7sek

    Коментиран от #21, #28, #43

  • 8 520 zender

    14 11 Отговор
    тези фолксвагени вече немога да ги различавам..дано поне имат успех във wrc
  • 9 MANTZEL

    8 11 Отговор
    Б..и гоУфа-я,това май е поло.Никаква идентичност нямат тези Вагове,дано спечели някоя наградка,макар това да зависи много от пилота и навигатора :)
  • 10 роро

    5 11 Отговор

    До коментар #4 от "Севи":

    ...няма как да скрие..квото и да е...ще бъде голям смях даже...
  • 11 Night Rider

    23 1 Отговор
    А дано се завърнат още отбори !
    Омръзна ми да гледам само ситроени и фордове, дано се завърнат тойота, субару, мицубиши, seat, пежо, искам отново златните времена... :(

    Коментиран от #15

  • 12 =)

    22 2 Отговор
    Доста по престижни състезания? БМВ и Мерцедес доколкото знам участват в DTM и Формула 1 ,за други не се сещам.WRC може да не e скъп колкото Ф1 ,но определено състезанията на WRC са доста по тежки и изискват по-професионални умения.
  • 13 =)

    18 3 Отговор

    До коментар #6 от "VNC":

    Доста по престижни състезания? БМВ и Мерцедес доколкото знам участват в DTM и Формула 1 ,за други не се сещам.WRC може да не e скъп колкото Ф1 ,но определено състезанията на WRC са доста по тежки и изискват по-професионални умения.
  • 14 4x4

    10 4 Отговор
    Според мене са сбъркали бренда. Трябваше да е AUDI. Иначе пожелавам успех. Искам да ги вида и в F1. Там може да е Porsche.

    Коментиран от #25

  • 15 4x4

    23 3 Отговор

    До коментар #11 от "Night Rider":

    Renault 5 Turbo.. е.ати пилата е!
  • 16 shadow

    17 0 Отговор
    ЕЕЕЕ а дано и Ланчия се завърне!
  • 17 допълнение

    10 6 Отговор
    ТАЗИ СКОРОСТ нисан МОЖЕ ДА ДОСТИГНЕ САМО НА ЕЛЕКТРОННА ИГРА
  • 18 Дошо

    3 11 Отговор
    а агни ядухти ли

    Коментиран от #20

  • 19 520 zender

    11 1 Отговор
    не-ядяхти агни-ядем и пием,но можем и да пишем..
  • 20 допълнение

    3 6 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    как разбра,че коментар #17 бе за теб.
  • 21 A4 1.8T & A6 1.9TDI

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    ОМГ какво общо има GTR-a с този WRC автомобил?

    Все едно да сравнявам уменията на Юсеин Болт и Лео Меси. Или Chevy от WTCC с 458 Ita.

    Експеро
  • 22 TDI

    8 4 Отговор
    Mnogo gotina reza4ka
  • 23 Type R

    8 2 Отговор
    Да се пробват.......щом са решили :D!
  • 24 Deo

    5 7 Отговор
    Намирисва на дарак.....

    Коментиран от #26

  • 25 lancera

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "4x4":

    как ли ще се върне Порше във Формула 1 да ги мачка Рено! :))) преди години нали бяха и нищо не направиха.
  • 26 Deo

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Deo":

    Намирисва на тъпак.... оти я съм тъп кът гъз..
  • 27 a$

    6 4 Отговор
    vag=zaz
  • 28 ???

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    4oveka koito Vinagi ima nai-mnogo "minusi" na komentarite. Ina4e po temata ... ne sym fen na VW, no tova opredeleno e mnogo qko :) Evalata. Dano da napravqt varqt za ulicata kakto Evo i Impreza ! :) GTR 0-300 za 7sec ... Smex !!!
  • 29 тактика

    8 2 Отговор
    Тактиката е ясна-пробваха се със Шкода Фабия в по-ниския клас , понасъбраха достатъчно(според тях) опит , сега вземат същата Фабия , преобличат я като Поло , донаточват я , и ето ти VW WRC.Те така правят и в производството си -Фабията вече второ поколение излиза с 1.5-2години преднина преди Полото , да се "ошлайфа" платформата и модулите и , ако има нещо - по възможност да излезе при Шкода ,а не при VW.И още нещо ми е интересно-ако можехме да сравним списъците на целите екипи (инженери , техници , ръководство на отбора...) на Шкода до момента , и този на VW WRC , колко съвпадения в имената ще открием?
  • 30 53.3 s <br />0 - 60 mph

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "Kasio":

    Nissan GT-R
    Performance
    Max speed
  • 31 хегемония?

    6 4 Отговор
    В кой шампионат е хегемонията на Рено Нисан(а не Нисан Рено за твое съжаление...)?Не и във WRC със сигурност.Там доминират Citroen.Нито във IRC.И във F1 не доминират Нисан и Инфинити , нищо , че сега покрай победите на Ред Бул РЕНО Инфинити бързат да обявят поредната си победа(?!).Нищо против Нисан и Рено , но това са фактите.А относно Рено-Нисан-двете фирми обмениха пакети акции , като Нисан придоби много по-малък дял от Рено , отколкото Рено получи от Нисан.
    И именно мениджърите от Рено , начело с Карлос Гон спасиха Нисан от фалит в тежки времена.Затова японците го уважават много.Затова фирмата не се казва Нисан-Рено , а Рено-Нисан.
  • 32 user

    7 20 Отговор
    Браво на ВАГ - изглежда злобно, влезнат ли във WRC ще стъжнят живота на френските и японските кочини. А на Дошко не му е ясно нещо много важно - най-скапаните коли в света са японските и френските, а от тях се открояват нисан и рено - това са възможно най-големите боклуци, които някога са се произвеждали - символ на посредственост, безличие и липса на качество ! За каква хегемония става въпрос - единственото "лидерство" на тези два производители на щайги е в дефектите и ниското качество - нищо друго ! Нито рено нито нисан са дали нещо смислено на автомобилният свят - бълват евтини боклуци за балъците, които вярват, че най-евтиното може да е най-качественото ! Посредствени коли за безлични хора ... това са рено и нисан, легени на колела ! А това Поло ще прескочи ГТР-а на Дошко още на първа, щом американските фургони от по 3 тона вече задминават ГТР-чето какво остава за тази резачка ха ха

    Коментиран от #40, #44

  • 33 мнение

    18 2 Отговор
    След като никога не са печелили във WRC може нещо и да направят сега.През последните години се опитват да си правят реклама чрез спорта от Фолксваген.Явно не са им добре продажбите.
    Всичко зависи от другите фирми какво са решили да правят.
    Ако Ситроен и Форд са там Фолксваген трудно ще успее.
    А ако и ланча се намеси сериозно тогава германците просто ще покарат една година и ще се изнесат тихомълком.

    Все пак анализа сочи ,че немците почти не са печелили в този престижен шампионат.
    Между другото и във Формула1 немското представяне е много по слабо от това на отбори като Форд,Рено,и Ферари.Явно състезанията не са най силната страна на германците.Обикновено те печелят когато другите фирми не участват.А Фолксваген специално е една от най посредствените немски фирми която по качество слезе вече доста надолу и си съперничи с Рено и Пежо.

    Коментиран от #76

  • 34 реалност

    20 4 Отговор
    Manufacturers wins in the WRC
    Citroën 75
    Lancia 74
    Ford 74
    Peugeot 49
    Subaru 47
    Toyota 43
    Mitsubishi 34
    Audi 24
    Fiat 21
    Nissan/Datsun 9
    Opel 6
    Renault 6
    Renault-Alpine 6
    Saab 4
    Mazda 3
    BMW 2
    Mercedes-Benz 2
    Porsche 2
    Talbot 2
    Volkswagen 1

    Това е положението,Фолксваген е в дъното с 1 победа.
    Сега само ще се молят да ги няма големите фирми в спорта за да могат да блеснат.
  • 35 WRC

    8 2 Отговор
    Така се раждат легендите.
    Смешниците от Фолксваген да си водят записки,може и те да се научат да правят коли :)
  • 36 WRC

    8 2 Отговор
    Colin Mcrae THE GREAT.
  • 37 WRC

    10 2 Отговор
    Juha Kankkunen
  • 38 WRC

    7 2 Отговор
    Sebastien Loeb
  • 39 Станислав

    6 2 Отговор
    Мога да им пожелая само успех, защото ще им е нужен срещу Ситроен и Пежо :)
  • 40 ха ха ха

    12 3 Отговор

    До коментар #32 от "user":

    Много си далеч от истината.Ситроен в момента е по качествена кола от Фолксваген.За японците да не говорим.Там Фолксваген е години назад.
    Що се отнася до рали шампионата долу са ти написали статистиката.
    Ситроен 75 победи.Фолксваген 1.
    Доста години ще има да поработят за да ги стигнат.
  • 41 яко ..

    5 2 Отговор
    БРАВО .. ще стане по интересно все пак ще се увеличи конкренцията :)
  • 42 viktor

    5 0 Отговор
    нека да се включват повече марки независимо какви,за да стане по интересно,щото с 2-3 марки е глупаво...ии между другото моето мнение е че между колите които се продават в магазините и тези по ралитата има много малко общи черти,това че дадена врц кола е спечелила прави мн добра реклама за марката и модела си но всъщност когато я купиш за лично ползване тя няма нищо общо с тази която си гледал по телевизията в състезанията
  • 43 Дошо

    18 35 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    .Мислиш ли, че вече някой ще повярва, че тъпотиите които пишеш са излезли от моята клавиатура?
    И да ти кажа тия от VAG изобщо да не си фантазират, че с тоя боклук нещо ще направят.Те на пътя са гола водa какво остава за WRC?Хич и не мислят, че щаигите им ще се разпадат по време на състезанието.

    Коментиран от #51

  • 44 Дошо

    12 22 Отговор

    До коментар #32 от "user":

    Изглежда злобно?Ахахахахахаа по-скоро тъповидно
  • 45 mtlb

    33 4 Отговор
    VAG и WRC :):):):)
  • 46 520 zender

    3 34 Отговор
    е кво ги бърка да се пробват-те и шкода си нямаха понятие от врц ама сега..
  • 47 смяяях

    11 2 Отговор
    Основните консултанти на отбора ще са от Перник.
    Там има най голям опит със състезателни фолксвагени:)
  • 48 520 zender

    5 0 Отговор
    стига ве пич че ще се пръсна с тия пернишки майтапи
  • 49 ВДВ

    6 1 Отговор
    Браво, удобрявам. Това ще доведе до увеличена конкуренция и по-интересен шампионат. В големите състезания се доказват машините, което си е риск за марката все пак. Но не забелязвам като печелят Ситроен да са си увеличили драстично продажбите или като са на второ място на Форда да са му паднали неговите. Но тръпката и споровете между феновете неименуемо ще се увеличат. Ето - още не са започнали и се захапахте. Да живеят хубавите коли и добрата техника: "Песента на моторите" и мириса на масло.
  • 50 :)

    12 2 Отговор
    У Перник празнуват:)
  • 51 Ей мошенник

    13 3 Отговор

    До коментар #43 от "Дошо":

    Ей дошо, не ни прави на глупаци всичките, защото не сме толкова глупави. Лапето като гледам скоро не е писало, няма нито думичката "тати" във всеки коментар, нито ги има правописните грешки, които бяха почти във всяка дума. Май ти е много лесно да ни обиждаш, а после да твърдиш, че лапето ги е писало. Лапето никога не е боравило с технически термини и никой не е обиждало, докато ти винаги си го правил и никога не си ни зачитал, айде излъжи сега, че ти никога не си обидил някой от нас.
  • 52 хонда

    10 4 Отговор
    И на мен ми писна от този Дошо. Половината му коментари са как му писали с ника, другата половина оплюва ВАГ и всичко немско. Не знам какво цели, но се превърна във форумният клоун и каквото напише изглежда като виц.
  • 53 mtlb

    6 9 Отговор
    Много злоба се е насъбрала у VAG феновете.Спокойно не ви искаме боклуците и Дошо не ви е виновен.Стига с простотиите.

    Коментиран от #56

  • 54 big

    8 7 Отговор
    vag odavna sa samo edin dizin.kachestvoto e spadnalo do ujasiavashto nivo.predi godini sam karal i audi i vw no sega ne bih dal i grosh za avtomobil ot vag.
  • 55 WRC

    4 3 Отговор
    А за какво би дал грош? За японски боклуци ли?
  • 56 WRC

    5 4 Отговор

    До коментар #53 от "mtlb":

    Боклук е японското. Злобата се е насъбрала у вас фенове на японски боклуци, които ги намесвате във всяка тема. Простотиите ги правите вие защото ви е яд, че японското постоянно се отзовава, което говори, че е боклук, а завиждате закачеството на ВАГ.

    Коментиран от #57, #80

  • 57 WRC

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "WRC":

    Ако ще говорим за качество то определено японските коли са покачествени от Фолксваген.Който е карал японска кола няма как да завижда на Фолксваген по скоро може да го съжалява.Но това е друг въпрос и не е по темата.

    Тук се говори за опита на ВАГ да се включи в една надпревара в която до сега е успял да спечели само едно състезание.Ще изчакаме една година да започнат и ще видим какво могат,няма смисъл сега да разтягаме локуми.
  • 58 Гено

    3 3 Отговор
    Кви японски кошници ви гонят бе хора??? В българският автопарк японските са по-малко от 10%. А българинът е тарикат човек и ако наистина бяха каквито ги хвалите нямаше да има друго по улиците. Били ги купували в Германия блябла. Германците купуват най-много Дачия, защото са скръндзи, след тях е японското, защото е най-евтино. Точно така, НАЙ-ЕВТИНО!!!

    Коментиран от #59

  • 59 да ама не

    4 1 Отговор

    До коментар #58 от "Гено":

    Не си в час.В Германия Фолксваген и Опел продават най много коли.Във франция Пежо и Рено продават най много.Дачия се продава на много места но не е най масовия автомобил.А българина не е никакъв тарикат ами гледа да се покаже колко е напред.Може да е с цървули но важното е да има кола за да го видят.И между другото броя на японските коли става все по голям.Явно дори българина който не е пробвал японско все повече осъзнава че японското е по качествено от немското.
    А между другото американците отдавна го знаят и за това си карат японски коли масово.
    Просто хората не си хвърлят парите за некачествени неща които са по скъпи а не са по здрави.

    Коментиран от #60

  • 60 да ама да

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "да ама не":

    С тези отзовавания в последно време от страна на японските боклуци бъди сигурен, че драстично ще намалее покупката на японските боклуци, а да не забравяме и тази радиация. Много сте смешни всички фенове на японските боклуци, които си мислите, че японските боклуци са били най- добрите и във всяка нова тема независимо дали е за автомобили, мебели и т. н. почвате да хвалите японските боклуци.

    Коментиран от #62

  • 61 turbo

    2 1 Отговор
    Kato drugite samo,4e maaaaaalko po razli4no...nz na men mi izglejda tupo
  • 62 да ама не

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "да ама да":

    Ако мислиш че германските болкуци не ги отзовават си в грешка.Даже те карат да си плащашза ремонта.Поне японците го правят безплатно.
    И ако говориш за Тойота въпреки отзоваванията продажбите и пак са по големи от боклука Фолксваген.
    А на мен са ми смешни маниаците на немското които още живеят в миналия век.Момчета вече даже Пежо и Ситроен са по качествени от немските боклуци.Вземете се събудете не са ви виновни японците ами дебелите шваби дето вече ги мързи да работят и влагат части менте правени в Турция за по евтино.
  • 63 Autobild

    17 0 Отговор
    От 2001 година немският Auto Bild ежегодно оценява качеството на най-масовите в Европа автомобилни марки.
    Оценката се прави на базата на седем групи характеристики. Auto Bild Qualitätsreport не засяга само новите модели, но и тези които са в експлоатация, но не по-стари от 8 години. Използват се базата данни от задължителните технически прегледи TÜV. Ето груповите характеристики на чиято база се оценява качеството на отделните марки. 1. Писмен въпросник за качеството на автомобилите на Auto Bild. Това е специален въпросник попълнен от 22 795 водачи, сами оценяващи сполучливостта на своя автомобил с оценка от 1 (най-добра) до 10 (най-лоша). 2. Какви са серийните повреди на дадена марка и има ли причини в сервизите да бъдат викани масово автомобили от даден модел? 3. Задължителните TUV (Technischen Überwachungsverein) прегледите и данните от повече от 7 милиона прегледи на 186 модела автомобили. 4. Специалните тестове на дадени модели извършвани от Auto Bild. Това са тестове в които за дълго време ( до изминаването на 100 000 km), се проследява поведението и състоянието на даден модел. 5. Мнението на читателите на списанието изразявано чрез писма и в интернет 6. Тестовете на сервизите. Фирмата DEKRA подготвя специален автомобил с „повреди” за Auto Bild и с него се посещават специализираните сервизи на дадената марка. Оценява се броят на отстранените повреди, качеството и цената на марковите сервизи в Германия. 7. Гаранцията която отделните марки дават на своите модели. Оценките за тези 7 групи се дават от 1 до 5, като 1 е много добра, 2 е добра, 3 е средна, 4 е слаба и 5 е недостатъчна. Ето крайното подреждане на марките според получените средни оценки, направено от Auto Bild за 2007 година: 1.Mazda – 2.14 2.Toyota – 2.29 3.Honda - 2.43 4.Suzuki – 2.67 5.Nissan – 2.71 6.Chevrolet – 2.75 7-10.Audi, Mercedes, Mitsubishi, Volvo – 2.83, 11-14.Hyundai, Opel, Skoda, Smart – 2.86 15.BMW – 3.0 16.VW – 3.29 17-18.Citroen, Seat – 3.33 19.Ford – 3.43 20.Kia – 3.67 21.Alfa Romeo – 3.83 22.Renault – 3.86 23-24.Fiat, Peugeot – 4.0

    Коментиран от #65

  • 64 Гено

    0 2 Отговор
    А като са толкова хубави японските автомобили защо на запад ги хвърлят и идват в БГ автосаланите(или моргите) и си ги купувате вие? Разровете се и ще видите, че при стари коли за продажба до 5 години преоблават японските.

    Коментиран от #66

  • 65 Гено

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Autobild":

    Абе ти кола имаш ли изобщо или само четеш ауто билд и се дразниш, че нещата не в действителност такива каквито пише в списанието?
  • 66 да ама не

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "Гено":

    Много взе да си измисляш.Трошляците в България са предимно немски домъкнати от Италия.Ако се разровиш ще видиш че е много по лесно да намериш германски трошляк за продажба отколкото японски.
    А що се отнася до това кой имал кола по скоро ти освен германски трошляци друго не си виждал и за това се чудиш как хората са разбрали истината.
    Като покараш малко японски коли и то не над 20 години ела тогава да си даваш мнението и да сравняваш.

    Коментиран от #67, #68

  • 67 не ама да

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "да ама не":

    Кой изобщо споменава Немски автомобили освен теб? Май нещо много яко "са те комплексирали" Немските автомобили, щом само те са ти в устата. Внимавай, че има и други списания с фантастика освен тези дето ги четеш и от прочетеното правиш коментари от които на всички ни е втръснало от глупостите написани в тях, а да не вземеш утре да пишеш за извънземни и разни там конспирации от рода на сюжетите в досиетата Х.
  • 68 да ама да

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "да ама не":

    Значи нямаш кола, ни караш кола но яко четеш ауто билда и щедро раздаваш акъл за неща от които си нямаш понятие.
  • 69 да ама не

    3 1 Отговор
    Такива като теб са ми толкова смешни.
    Карат дърти голфове и взаимно се навиват че карат най здравите коли.До такава степен са заблудени че дори когато немско автомобилно списание признава че немските коли са по чупливи от японските да кажем не вярват.Дори и Хюндай вече е преди Фолксваген ХА ХА ХА.
    Разбирам че се комплексирате от факта че дори и колите ви вече не стават но това е положението.

    А фантастиките си ги разправяте помежду си набутаните с немски дървета.И който се престраши да си купи японска кола вече не се връща в клуба на набутаните.
    Айде приятни сънища.Утре като се събудите японците ще бъдат още по напред и пак ще мислите че това са фантастики и че всички автомобилни предавания и списания си измислят и само в Перник знаят наистина коя е най бързата кола.

    Коментиран от #70

  • 70 да ама да

    2 4 Отговор

    До коментар #69 от "да ама не":

    И аз съм чел преди години ауто билд до момента в който прочетох статия за VW TOURAN, колко бил дефектен, как неговия втори дом бил сервиза и направо го изкараха най- лошата кола на света- ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ. Майка ми кара VW TOURAN 1.9 TDI, който е купуван в България и се кара яко без сериозни проблеми и изобщо втория му дом не е сервиза. 300 000 км и само консумативи. Айде после да си купя пак ауто билд и да им чета глупостите.

    Коментиран от #73

  • 71 hienata - До коментар [#59] от да ама не

    2 2 Отговор
    Въпроса ми към теб и всички които дават за пример американския авто пазар е защо се продавт толкова много японски и толкова малко европейски коли,а дали не е заради това,че Мазда 6 тук струва около 60 000лв (с ДДС), а в Америка е около 18 000$(и не е със същото качество като в Европа)наскоро VW пуснаха Пасат за американския пазар с удължена база (доста пластмасов) с цена около 18 000$.Не е коректно да се дава за пример пазара в Америка.Европейските потребители са доста "разглезени" относно качеството на автомобила (срещу съответната цена) включително и българите.Огромна част от японските автомобили предназначени за Азия,Океания,Африка и Америка са с много по-ниска цена от колкото за Европа (за качеството се досещайте)

    Коментиран от #74

  • 72 Ghost_Town

    3 1 Отговор
    :) qko
  • 73 да ама не

    7 2 Отговор

    До коментар #70 от "да ама да":

    Много обичам примери от вида ....майка ми има,баща ми има ,комшията има и т.н.
    Никой не казва че абсолютно всяка кола излязла от завода се чупи.Просто хората имат извадка от стотици хиляди а понякога и милиони коли и забелязват че процента на дефекти е много по голям.
    Сега аз мога да ти кажа че един приятел има Пежо Партнер и го кара вече 350 000 километра и само сменя масло.И какво ще кажеш тогава че е по добро от Фолксваген?
    Имам също и приятел с Honda FRv.И тя е над 300 000 и е без проблеми.И какво да му кажем ...абе я си купи немска щото японските са боклук?
    Такива единични примери всеки може да ти даде.За това се правят статистики и по тях е видно че Фолксваген изостава по качество от повечето японски марки а напоследък дори от някои корейски и дори френски.
    Така че обобщения от вида немското си е немско са просто смешни на фона на тези проучвания.

    Коментиран от #83

  • 74 да ама не

    6 9 Отговор

    До коментар #71 от "hienata - До коментар [#59] от да ама не":

    На американския пазар много неща са по евтини включително и бензина.Това не значи автоматично че са по некачествени.
    Ще ти дам няколко примера.I Phone там струва 800 долара в България му искат поне 2000 лева.Един добър лаптоп на Apple също е на половин цена там.Това значи ли че са по некачествени?
    Относно колите.Искаш да кажеш че колите там са по некачествени и да кажем японците предлагат по качествени от пластмасов Фолксваген и за това са по здрави?Няма логика.Цените там и за Фолксваген и за Хонда примерно са по ниски от колкото в Европа но това се дължи и на други фактори не на самите коли.
    Аз съм виждал Хонда Акорд 2007 внесена от щатите.Освен че имаше червени мигачи аз не успях да видя друга разлика.
    Виждал съм и Е класа внесена от там и дори мисля че оборудването беше по добро вътре от тези които съм виждал тук.За Лексус се отнася същото.
    Ако Фолксваген е решил да предлага по некачествени коли на американския пазар за по голяма печалба това си е техен проблем.За другите фирми действат същите цени така че и те трябва да са некачествени по тази логика.
    А европейските потребители не са по разглезени а просто правителствата им са наложили такава политика че като започнеш от бензина и стигнеш до колите всички стоки са по скъпи не защото са по качествени а заради всякакви данъци и акцизи.
    Да не мислиш че бензина в България е по качествен от американския или от швейцарския защото и двата са по евтини.

    Коментиран от #75

  • 75 бай ти Ганя

    2 2 Отговор

    До коментар #74 от "да ама не":

    Леле човек, толкова много думи, а не каза нищо?!? Хубава е новата кола, на старо може Дачия да е по-здрава от Ролс, въпрос на късмет. Не си обективен дечко, иди попрочети още малко вестници и тогава се изказвай като капацитет.

    Коментиран от #77

  • 76 sadas

    2 4 Отговор

    До коментар #33 от "мнение":

    Те ако на Volkswagen не са им добре продажбите, незнам за другите фирми ...
  • 77 ха ха ха

    3 1 Отговор

    До коментар #75 от "бай ти Ганя":

    Човека е прочел доста повече от вас дървени философи.Карайте си дъртите кошове и си мислете че само вие знаете кое е здраво и кое не.Те онези проучвания не са за бай Ганя те са разни хора из Европа и Америка дето кола не са виждали и не знаят кое е добро и кое лошо.
    Бай Ганьо е най обективен него не могат да го учат кое как е .
  • 78 maksito

    2 1 Отговор
    Dano da imat yspexi tezi koito q karat.
  • 79 hienata - До коментар [#74] от да ама не

    4 1 Отговор
    Лексус и Мерцедес в САЩ са си скъпи и не се карат масово иде реч за колите около 15 000$ където лидер са японските.За да са
    на тази цена (и то зависи в кой щат се предлага или в коя държава)са направени доста компромиси.В Калифорния (където съм бил)компромис с мотора и катализатора не може да се направи (имат мн.строги еко закони)почти няма нисък клас японски коли.Най-продавани са в щатите с по-либерален еко закон и в Мексико.Големите и скъпи японски автомобили покриващи всички критерии за лукс и качество и там са на същата цена както и тук (в България се срещат мн.рядко) става въпрос за Тундра и пикапите и джиповете на Хонда,Лексус,Инфинити.Японските моделите които се предлагат в Европа почти не се предлагат в САЩ,защото няма кой да ги купи на тези пари,не заради политика.

    Коментиран от #92

  • 80 mtlb

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "WRC":

    Глупости аз не споря кое е по добро.Оспорвам кое дава по малко дефекти.Там японците доминират с корейците.Да така е колкото и да не ви се вярва.

    Коментиран от #81

  • 81 BMW

    1 4 Отговор

    До коментар #80 от "mtlb":

    Ти откъде ги знаеш тези неща?
  • 82 Das Auto

    5 9 Отговор
    POLOTO ще пръсне кошниците citroen и ford

    Коментиран от #86

  • 83 да ама да

    11 10 Отговор

    До коментар #73 от "да ама не":

    Това, че майка ми кара VW TOURAN 1.9 TDI пречи ли ти? Най- добрите автомобили са Европейските, БМВ и Мерцедес създават класовете при автомобилите, но и ВАГ имат с какво да се похвалят, че създадоха голфовия клас. Най- големите боклуци- японските боклуци (японските автомобили) само имитират и крадат от Европейските, като правят нискокачествени пластмасови имитации на автомобили. японското е боклук- японски боклук.

    Коментиран от #85

  • 84 neutral

    3 5 Отговор
    Спорите за глупости колите от състезанията wrc нямат нищо общо с колите на които някои е карал от вас да та спорите кои били по здрави и кои не, и зависи от пилота как кара.
  • 85 да ама не

    10 6 Отговор

    До коментар #83 от "да ама да":

    Това само си го мислиш.Японските автомобили а вече и корейските станаха по здрави от кошниците на Фолксваген и това си го признават даже германците.Само ти големия специалист се изказваш тук неподготвен.Що не направиш и ти една класация и да я публикуваш?
    Вътре ще напишеш Фолксваген е най здравата кола защото майка ми има и аз така казвам.
  • 86 ха ха ха

    7 4 Отговор

    До коментар #82 от "Das Auto":

    Ще ги пръсне на куково лято.Едно време се пробваха смешниците от Фолксваген и им наритаха задните части.И сега ще стане същото.
    Само в Перник са номер едно :)
  • 87 без коментар

    7 1 Отговор
    Auto Bild: Hyundai са най-качествени
    Корейската компания печели първо място в тазгодишното издание на Аuto Bild Qualitätsreport 2010.
    Южнокорейската марка е избрана измежду всички останали автомобилостроители, включително прекия й съперник Toyota и реномираните германски брандове като Audi, BMW и Mercedes.

    Годишната класация на Auto Bild се извършва на базата на седем основни критерии, включително представителна анкета на 9278 потребители, извършена от GfK, гаранционните условия, осигурени от производителя, данните за сервизните кампании, 100 000-километров тест, отзивите на клиентите на пощата на Auto Bild, проверка на работата на официалните сервизи на марките и информация от германската компания Technische Überwachung Verein (TÜV), основана на базата на техническите прегледи на 7,5 милиона автомобила.

    От началото на тези изследвания през 2001 г. до миналата година са печелили само пословичните със своето качество японски марки Mazda и Toyota. През тази година повечето марки са запазили резултатите си от миналата година, докато само Hyundai и Honda имат подобрение, като това на Hyundai е най-значително.

    „Голяма чест е да получим подобно престижно признание, особено на пазар с такава конкуренция като германския. Hyundai за пореден път изпревари марки, които са считани за еталон на качество”, каза вицепрезидентът на Hyundai Motor Europe Алън Ръшфорд.

    Вижте топ 20 на немското списание:

    Коментиран от #91

  • 88 без комантар

    7 1 Отговор
    ето класацията

    1. Hyundai 2.3
    2. Honda 2.4
    3. Audi 2.6
    =4. Mazda 2.6
    =4. Toyota 2.6
    6. Mitsubishi 2.6
    7. Suzuki 2.7
    8. BMW 2.7
    9. Mercedes-Benz 2.7
    10. Nissan 3.0
    11. Seat 3.0
    12. Skoda 3.0
    13. Ford 3.1
    14. Kia 3.1
    15. Opel (Holden) 3.1
    16. VW 3.1
    17. Renault 3.6
    18. Citroen 3.7
    19. Fiat 3.7
    20. Peugeot 3.9

    Коментиран от #89


  • 89 4oko

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "без комантар":

    Мерцедес пред Нисан:) боли ли истината Доше
  • 90 Ogi

    3 1 Отговор
    Предлагам на конструкторите да му сложат по-ситна решетка и понвече филтри, че що прахоляк на Ситроен има да изгълта то ва Поло, бедна им е фантазията.
  • 91 PK

    4 1 Отговор

    До коментар #87 от "без коментар":

    Смешниците от Фолксваген понеже им е паднал рейтинга и са в дъното на класацията сега ще се пробват да докажат какви спортисти са.
    Голям смях ще падне.
  • 92 въпрос

    3 0 Отговор

    До коментар #79 от "hienata - До коментар [#74] от да ама не":

    Добре де ако са направени компромиси как става така че японските коли с компромиси са по здрави от европейските които уж са без компромиси?
    И още нещо ще ти кажа.Хонда Акорд произведена в Япония която е абсолютно еднаква с тази в Европа в Америка струва 20 000 долара а тук струва поне 22000 евро.
    Лично съм оглеждал двете коли и са абсолютно еднакви.

    Можеш и да обясниш защо Ай Фон в Америка е на половин цена . Сигурно и той е с компромиси.
  • 93 gan4u

    4 0 Отговор
    Както се казва ще се види на разбора:-))))) това е макет с тонирани стъкла хахаха, като го пуснат на пистите.........
  • 94 qqqq

    3 0 Отговор
    пичове за мен не е важно 1 кола да е здрава за ме не важно да има гладки пътища както са в германия примерно там вече и рено да караш пак няаа да е оплакваш

    Коментиран от #95

  • 95 dada

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "qqqq":

    az iam reno i nikvi griji
  • 96 miata

    4 0 Отговор
    Съвет към някои от пишещите - след като и ХАБЕР СИ НЯМАТЕ от WRC, по-добре не коментирайте. Това е шампионата за истинските пилоти и истинските коли, които са най-близо до реалните коли, а не като която и да е формула или пистова кола, които ги въртят като пумпали на писти и наистина нямат нищо общо с реалността.
    Отделно малко интересни факти. Концерна ВАГ и по-скоро Ауди преди между 20 и 30 години имаха наистина добри резултати с модела куатро. Единствената причина обаче бе, че се усетиха ( трябва да им се признае) ПЪРВИ да въведат 4х4 технологията. ОБАЧЕ, всеизвестен факт ( за запознатите ) е, че именно тяхната 4х4 система бе най-трудната за управление, най-чупещата се и най-натоварващата автомобила. Апропо, за разлика от конкуренцията ( появила се по-късно ) Аудито имаше ОТВРАТИТЕЛНО поведение в гранични режими на завиване и всички пилоти изпитваха неимоверни усилия да "задържат" колата в правилният апекс на завоя. Да не говорим и, че типично по "немски", рехвалената здравина на този модел се оказа поредният балон. Както и да е. Друга истина е, че всички, да не ги избрявам, конкуренти на Аудито през онези години, много бързо влязоха "в час" и тотално вгорчиха живота му.
    Друг интересен факт за които никои от вас не пише, а може и въобще да незнаете. Великият Фолксваген НАД 10, повтарям НАД 10 години си имаше ЗАВОДСКО (в първите 4-5, после видяха, че ядат прекалено много шамари)ПОДГОТВЕН автомобил - Поло Супер 1600, което които не го хвана той не му наби канчетата :-). Само за сравнение, Сузуки Суифт версия 2004 (не е правописна грешка) миналата година (2010) стана ЕВРОПЕИСКИ ШАМПИОН в класа си. СЕДЕМ ГОДИНИ след като е представен като модел и с около 40к.с (220 срещу 260 за Клио С1600) по-ниска базово мощност. Много са зле японците нали :P. Да не говорим и, че има още сума ти и примери и то точно от рали шампионатите.
    И последно. Тук някои много правилно написа политиката на немците (в която всъщност няма абсолютно нищо лошо) да "пробват" първо с Шкода и след това да си наложат ГОТОВИТЕ неща при тях. Да ама май НИКОИ ОТ ВАС НЕЗНАЕ, че мотора на Фабията от Супер2000 се прави от ФРАНЦУЗИ!!!!