Усилията на Международната автомобилна федерация (FIA) за намаляване на разходите на отборите, участващи в различните шампионати, започна да дава резултат. След Mini, втора марка реши да се завърне в Световния рали шампионат. Английската марка вече направи своя дебют в рали "Сардиня", а непосредствено преди него своите планове за участие през 2013-а представиха от Volkswagen.
Слухове за завръщането на Volkswagen се носят отдавна, но след като три години подред немците спечелиха легендарното рали "Дакар", те явно загубиха интерес към WRC. Сега обаче появата на тима от Волфсбург е сигурна. От VW Motorsport обявиха, че няма да стартират в рали "Дакар" през 2012-а, но ще предоставят техния Race Touareg 3 на частни отбори, които пожелаят да го карат. Приоритетите на отбора обаче се сменят.
Марката ще участва в рали шампионата с един от най-симпатичните си модели - Polo. Състезателната кола ще носи името Polo R WRC и беше представена от познатия от рекламата на новия Passat малък Дарт Вейдър. Немците все пак запазиха в тайна много от параметрите, а колата беше макет с тонирани стъкла. Все пак има още 20 месеца до появата на Polo на рали трасетата.
Големият коз на Volkswagen е ясен. Германската марка ще бъде в тясно сътрудничество с Skoda Motorsport, а чехите определено имат голям опит в рали шампионатите и побеждават всички наред в IRC - алтернативния на WRC шампионат, който позволи на марките да участват с по-малки бюджети и стана по-привлекателен от оригиналния вариант.
6 Май, 2011 12:49 16 388 96
Volkswagen се връща във WRC
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Paco
Коментиран от #6
16:02 08.09.2011
2 М_SUX
16:02 08.09.2011
3 Kasio
Коментиран от #30
16:02 08.09.2011
4 Севи
Коментиран от #10
16:02 08.09.2011
5 bat vas
16:02 08.09.2011
6 VNC
До коментар #1 от "Paco":
BMW i Mercedes se sutezavat v dosta po prestijni i skupi sustezaniq !! ina4e bravo za poloto mnogo kefi i mu pojelavam samo uspehi .Коментиран от #13
16:02 08.09.2011
7 Дошо
Коментиран от #21, #28, #43
16:02 08.09.2011
8 520 zender
16:02 08.09.2011
9 MANTZEL
16:02 08.09.2011
10 роро
До коментар #4 от "Севи":
...няма как да скрие..квото и да е...ще бъде голям смях даже...16:02 08.09.2011
11 Night Rider
Омръзна ми да гледам само ситроени и фордове, дано се завърнат тойота, субару, мицубиши, seat, пежо, искам отново златните времена... :(
Коментиран от #15
16:02 08.09.2011
12 =)
16:02 08.09.2011
13 =)
До коментар #6 от "VNC":
Доста по престижни състезания? БМВ и Мерцедес доколкото знам участват в DTM и Формула 1 ,за други не се сещам.WRC може да не e скъп колкото Ф1 ,но определено състезанията на WRC са доста по тежки и изискват по-професионални умения.16:02 08.09.2011
14 4x4
Коментиран от #25
16:02 08.09.2011
15 4x4
До коментар #11 от "Night Rider":
Renault 5 Turbo.. е.ати пилата е!16:02 08.09.2011
16 shadow
16:02 08.09.2011
17 допълнение
16:02 08.09.2011
18 Дошо
Коментиран от #20
16:02 08.09.2011
19 520 zender
16:02 08.09.2011
20 допълнение
До коментар #18 от "Дошо":
как разбра,че коментар #17 бе за теб.16:02 08.09.2011
21 A4 1.8T & A6 1.9TDI
До коментар #7 от "Дошо":
ОМГ какво общо има GTR-a с този WRC автомобил?Все едно да сравнявам уменията на Юсеин Болт и Лео Меси. Или Chevy от WTCC с 458 Ita.
Експеро
16:02 08.09.2011
22 TDI
16:02 08.09.2011
23 Type R
16:02 08.09.2011
24 Deo
Коментиран от #26
16:02 08.09.2011
25 lancera
До коментар #14 от "4x4":
как ли ще се върне Порше във Формула 1 да ги мачка Рено! :))) преди години нали бяха и нищо не направиха.16:02 08.09.2011
26 Deo
До коментар #24 от "Deo":
Намирисва на тъпак.... оти я съм тъп кът гъз..16:02 08.09.2011
27 a$
16:02 08.09.2011
28 ???
До коментар #7 от "Дошо":
4oveka koito Vinagi ima nai-mnogo "minusi" na komentarite. Ina4e po temata ... ne sym fen na VW, no tova opredeleno e mnogo qko :) Evalata. Dano da napravqt varqt za ulicata kakto Evo i Impreza ! :) GTR 0-300 za 7sec ... Smex !!!16:02 08.09.2011
29 тактика
16:02 08.09.2011
30 53.3 s <br />0 - 60 mph
До коментар #3 от "Kasio":
Nissan GT-RPerformance
Max speed
16:02 08.09.2011
31 хегемония?
И именно мениджърите от Рено , начело с Карлос Гон спасиха Нисан от фалит в тежки времена.Затова японците го уважават много.Затова фирмата не се казва Нисан-Рено , а Рено-Нисан.
16:02 08.09.2011
32 user
Коментиран от #40, #44
16:02 08.09.2011
33 мнение
Всичко зависи от другите фирми какво са решили да правят.
Ако Ситроен и Форд са там Фолксваген трудно ще успее.
А ако и ланча се намеси сериозно тогава германците просто ще покарат една година и ще се изнесат тихомълком.
Все пак анализа сочи ,че немците почти не са печелили в този престижен шампионат.
Между другото и във Формула1 немското представяне е много по слабо от това на отбори като Форд,Рено,и Ферари.Явно състезанията не са най силната страна на германците.Обикновено те печелят когато другите фирми не участват.А Фолксваген специално е една от най посредствените немски фирми която по качество слезе вече доста надолу и си съперничи с Рено и Пежо.
Коментиран от #76
16:02 08.09.2011
34 реалност
Citroën 75
Lancia 74
Ford 74
Peugeot 49
Subaru 47
Toyota 43
Mitsubishi 34
Audi 24
Fiat 21
Nissan/Datsun 9
Opel 6
Renault 6
Renault-Alpine 6
Saab 4
Mazda 3
BMW 2
Mercedes-Benz 2
Porsche 2
Talbot 2
Volkswagen 1
Това е положението,Фолксваген е в дъното с 1 победа.
Сега само ще се молят да ги няма големите фирми в спорта за да могат да блеснат.
16:02 08.09.2011
35 WRC
Смешниците от Фолксваген да си водят записки,може и те да се научат да правят коли :)
16:02 08.09.2011
36 WRC
16:02 08.09.2011
37 WRC
16:02 08.09.2011
38 WRC
16:02 08.09.2011
39 Станислав
16:02 08.09.2011
40 ха ха ха
До коментар #32 от "user":
Много си далеч от истината.Ситроен в момента е по качествена кола от Фолксваген.За японците да не говорим.Там Фолксваген е години назад.Що се отнася до рали шампионата долу са ти написали статистиката.
Ситроен 75 победи.Фолксваген 1.
Доста години ще има да поработят за да ги стигнат.
16:02 08.09.2011
41 яко ..
16:02 08.09.2011
42 viktor
16:02 08.09.2011
43 Дошо
До коментар #7 от "Дошо":
.Мислиш ли, че вече някой ще повярва, че тъпотиите които пишеш са излезли от моята клавиатура?И да ти кажа тия от VAG изобщо да не си фантазират, че с тоя боклук нещо ще направят.Те на пътя са гола водa какво остава за WRC?Хич и не мислят, че щаигите им ще се разпадат по време на състезанието.
Коментиран от #51
16:02 08.09.2011
44 Дошо
До коментар #32 от "user":
Изглежда злобно?Ахахахахахаа по-скоро тъповидно16:02 08.09.2011
45 mtlb
16:02 08.09.2011
46 520 zender
16:02 08.09.2011
47 смяяях
Там има най голям опит със състезателни фолксвагени:)
16:02 08.09.2011
48 520 zender
16:02 08.09.2011
49 ВДВ
16:02 08.09.2011
50 :)
16:02 08.09.2011
51 Ей мошенник
До коментар #43 от "Дошо":
Ей дошо, не ни прави на глупаци всичките, защото не сме толкова глупави. Лапето като гледам скоро не е писало, няма нито думичката "тати" във всеки коментар, нито ги има правописните грешки, които бяха почти във всяка дума. Май ти е много лесно да ни обиждаш, а после да твърдиш, че лапето ги е писало. Лапето никога не е боравило с технически термини и никой не е обиждало, докато ти винаги си го правил и никога не си ни зачитал, айде излъжи сега, че ти никога не си обидил някой от нас.16:02 08.09.2011
52 хонда
16:02 08.09.2011
53 mtlb
Коментиран от #56
16:02 08.09.2011
54 big
16:02 08.09.2011
55 WRC
16:02 08.09.2011
56 WRC
До коментар #53 от "mtlb":
Боклук е японското. Злобата се е насъбрала у вас фенове на японски боклуци, които ги намесвате във всяка тема. Простотиите ги правите вие защото ви е яд, че японското постоянно се отзовава, което говори, че е боклук, а завиждате закачеството на ВАГ.Коментиран от #57, #80
16:02 08.09.2011
57 WRC
До коментар #56 от "WRC":
Ако ще говорим за качество то определено японските коли са покачествени от Фолксваген.Който е карал японска кола няма как да завижда на Фолксваген по скоро може да го съжалява.Но това е друг въпрос и не е по темата.Тук се говори за опита на ВАГ да се включи в една надпревара в която до сега е успял да спечели само едно състезание.Ще изчакаме една година да започнат и ще видим какво могат,няма смисъл сега да разтягаме локуми.
16:02 08.09.2011
58 Гено
Коментиран от #59
16:02 08.09.2011
59 да ама не
До коментар #58 от "Гено":
Не си в час.В Германия Фолксваген и Опел продават най много коли.Във франция Пежо и Рено продават най много.Дачия се продава на много места но не е най масовия автомобил.А българина не е никакъв тарикат ами гледа да се покаже колко е напред.Може да е с цървули но важното е да има кола за да го видят.И между другото броя на японските коли става все по голям.Явно дори българина който не е пробвал японско все повече осъзнава че японското е по качествено от немското.А между другото американците отдавна го знаят и за това си карат японски коли масово.
Просто хората не си хвърлят парите за некачествени неща които са по скъпи а не са по здрави.
Коментиран от #60
16:02 08.09.2011
60 да ама да
До коментар #59 от "да ама не":
С тези отзовавания в последно време от страна на японските боклуци бъди сигурен, че драстично ще намалее покупката на японските боклуци, а да не забравяме и тази радиация. Много сте смешни всички фенове на японските боклуци, които си мислите, че японските боклуци са били най- добрите и във всяка нова тема независимо дали е за автомобили, мебели и т. н. почвате да хвалите японските боклуци.Коментиран от #62
16:02 08.09.2011
61 turbo
16:02 08.09.2011
62 да ама не
До коментар #60 от "да ама да":
Ако мислиш че германските болкуци не ги отзовават си в грешка.Даже те карат да си плащашза ремонта.Поне японците го правят безплатно.И ако говориш за Тойота въпреки отзоваванията продажбите и пак са по големи от боклука Фолксваген.
А на мен са ми смешни маниаците на немското които още живеят в миналия век.Момчета вече даже Пежо и Ситроен са по качествени от немските боклуци.Вземете се събудете не са ви виновни японците ами дебелите шваби дето вече ги мързи да работят и влагат части менте правени в Турция за по евтино.
16:02 08.09.2011
63 Autobild
Оценката се прави на базата на седем групи характеристики. Auto Bild Qualitätsreport не засяга само новите модели, но и тези които са в експлоатация, но не по-стари от 8 години. Използват се базата данни от задължителните технически прегледи TÜV. Ето груповите характеристики на чиято база се оценява качеството на отделните марки. 1. Писмен въпросник за качеството на автомобилите на Auto Bild. Това е специален въпросник попълнен от 22 795 водачи, сами оценяващи сполучливостта на своя автомобил с оценка от 1 (най-добра) до 10 (най-лоша). 2. Какви са серийните повреди на дадена марка и има ли причини в сервизите да бъдат викани масово автомобили от даден модел? 3. Задължителните TUV (Technischen Überwachungsverein) прегледите и данните от повече от 7 милиона прегледи на 186 модела автомобили. 4. Специалните тестове на дадени модели извършвани от Auto Bild. Това са тестове в които за дълго време ( до изминаването на 100 000 km), се проследява поведението и състоянието на даден модел. 5. Мнението на читателите на списанието изразявано чрез писма и в интернет 6. Тестовете на сервизите. Фирмата DEKRA подготвя специален автомобил с „повреди” за Auto Bild и с него се посещават специализираните сервизи на дадената марка. Оценява се броят на отстранените повреди, качеството и цената на марковите сервизи в Германия. 7. Гаранцията която отделните марки дават на своите модели. Оценките за тези 7 групи се дават от 1 до 5, като 1 е много добра, 2 е добра, 3 е средна, 4 е слаба и 5 е недостатъчна. Ето крайното подреждане на марките според получените средни оценки, направено от Auto Bild за 2007 година: 1.Mazda – 2.14 2.Toyota – 2.29 3.Honda - 2.43 4.Suzuki – 2.67 5.Nissan – 2.71 6.Chevrolet – 2.75 7-10.Audi, Mercedes, Mitsubishi, Volvo – 2.83, 11-14.Hyundai, Opel, Skoda, Smart – 2.86 15.BMW – 3.0 16.VW – 3.29 17-18.Citroen, Seat – 3.33 19.Ford – 3.43 20.Kia – 3.67 21.Alfa Romeo – 3.83 22.Renault – 3.86 23-24.Fiat, Peugeot – 4.0
Коментиран от #65
16:02 08.09.2011
64 Гено
Коментиран от #66
16:02 08.09.2011
65 Гено
До коментар #63 от "Autobild":
Абе ти кола имаш ли изобщо или само четеш ауто билд и се дразниш, че нещата не в действителност такива каквито пише в списанието?16:02 08.09.2011
66 да ама не
До коментар #64 от "Гено":
Много взе да си измисляш.Трошляците в България са предимно немски домъкнати от Италия.Ако се разровиш ще видиш че е много по лесно да намериш германски трошляк за продажба отколкото японски.А що се отнася до това кой имал кола по скоро ти освен германски трошляци друго не си виждал и за това се чудиш как хората са разбрали истината.
Като покараш малко японски коли и то не над 20 години ела тогава да си даваш мнението и да сравняваш.
Коментиран от #67, #68
16:02 08.09.2011
67 не ама да
До коментар #66 от "да ама не":
Кой изобщо споменава Немски автомобили освен теб? Май нещо много яко "са те комплексирали" Немските автомобили, щом само те са ти в устата. Внимавай, че има и други списания с фантастика освен тези дето ги четеш и от прочетеното правиш коментари от които на всички ни е втръснало от глупостите написани в тях, а да не вземеш утре да пишеш за извънземни и разни там конспирации от рода на сюжетите в досиетата Х.16:02 08.09.2011
68 да ама да
До коментар #66 от "да ама не":
Значи нямаш кола, ни караш кола но яко четеш ауто билда и щедро раздаваш акъл за неща от които си нямаш понятие.16:02 08.09.2011
69 да ама не
Карат дърти голфове и взаимно се навиват че карат най здравите коли.До такава степен са заблудени че дори когато немско автомобилно списание признава че немските коли са по чупливи от японските да кажем не вярват.Дори и Хюндай вече е преди Фолксваген ХА ХА ХА.
Разбирам че се комплексирате от факта че дори и колите ви вече не стават но това е положението.
А фантастиките си ги разправяте помежду си набутаните с немски дървета.И който се престраши да си купи японска кола вече не се връща в клуба на набутаните.
Айде приятни сънища.Утре като се събудите японците ще бъдат още по напред и пак ще мислите че това са фантастики и че всички автомобилни предавания и списания си измислят и само в Перник знаят наистина коя е най бързата кола.
Коментиран от #70
16:02 08.09.2011
70 да ама да
До коментар #69 от "да ама не":
И аз съм чел преди години ауто билд до момента в който прочетох статия за VW TOURAN, колко бил дефектен, как неговия втори дом бил сервиза и направо го изкараха най- лошата кола на света- ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ. Майка ми кара VW TOURAN 1.9 TDI, който е купуван в България и се кара яко без сериозни проблеми и изобщо втория му дом не е сервиза. 300 000 км и само консумативи. Айде после да си купя пак ауто билд и да им чета глупостите.Коментиран от #73
16:02 08.09.2011
71 hienata - До коментар [#59] от да ама не
Коментиран от #74
16:02 08.09.2011
72 Ghost_Town
16:02 08.09.2011
73 да ама не
До коментар #70 от "да ама да":
Много обичам примери от вида ....майка ми има,баща ми има ,комшията има и т.н.Никой не казва че абсолютно всяка кола излязла от завода се чупи.Просто хората имат извадка от стотици хиляди а понякога и милиони коли и забелязват че процента на дефекти е много по голям.
Сега аз мога да ти кажа че един приятел има Пежо Партнер и го кара вече 350 000 километра и само сменя масло.И какво ще кажеш тогава че е по добро от Фолксваген?
Имам също и приятел с Honda FRv.И тя е над 300 000 и е без проблеми.И какво да му кажем ...абе я си купи немска щото японските са боклук?
Такива единични примери всеки може да ти даде.За това се правят статистики и по тях е видно че Фолксваген изостава по качество от повечето японски марки а напоследък дори от някои корейски и дори френски.
Така че обобщения от вида немското си е немско са просто смешни на фона на тези проучвания.
Коментиран от #83
16:02 08.09.2011
74 да ама не
До коментар #71 от "hienata - До коментар [#59] от да ама не":
На американския пазар много неща са по евтини включително и бензина.Това не значи автоматично че са по некачествени.Ще ти дам няколко примера.I Phone там струва 800 долара в България му искат поне 2000 лева.Един добър лаптоп на Apple също е на половин цена там.Това значи ли че са по некачествени?
Относно колите.Искаш да кажеш че колите там са по некачествени и да кажем японците предлагат по качествени от пластмасов Фолксваген и за това са по здрави?Няма логика.Цените там и за Фолксваген и за Хонда примерно са по ниски от колкото в Европа но това се дължи и на други фактори не на самите коли.
Аз съм виждал Хонда Акорд 2007 внесена от щатите.Освен че имаше червени мигачи аз не успях да видя друга разлика.
Виждал съм и Е класа внесена от там и дори мисля че оборудването беше по добро вътре от тези които съм виждал тук.За Лексус се отнася същото.
Ако Фолксваген е решил да предлага по некачествени коли на американския пазар за по голяма печалба това си е техен проблем.За другите фирми действат същите цени така че и те трябва да са некачествени по тази логика.
А европейските потребители не са по разглезени а просто правителствата им са наложили такава политика че като започнеш от бензина и стигнеш до колите всички стоки са по скъпи не защото са по качествени а заради всякакви данъци и акцизи.
Да не мислиш че бензина в България е по качествен от американския или от швейцарския защото и двата са по евтини.
Коментиран от #75
16:02 08.09.2011
75 бай ти Ганя
До коментар #74 от "да ама не":
Леле човек, толкова много думи, а не каза нищо?!? Хубава е новата кола, на старо може Дачия да е по-здрава от Ролс, въпрос на късмет. Не си обективен дечко, иди попрочети още малко вестници и тогава се изказвай като капацитет.Коментиран от #77
16:02 08.09.2011
76 sadas
До коментар #33 от "мнение":
Те ако на Volkswagen не са им добре продажбите, незнам за другите фирми ...16:02 08.09.2011
77 ха ха ха
До коментар #75 от "бай ти Ганя":
Човека е прочел доста повече от вас дървени философи.Карайте си дъртите кошове и си мислете че само вие знаете кое е здраво и кое не.Те онези проучвания не са за бай Ганя те са разни хора из Европа и Америка дето кола не са виждали и не знаят кое е добро и кое лошо.Бай Ганьо е най обективен него не могат да го учат кое как е .
16:02 08.09.2011
78 maksito
16:02 08.09.2011
79 hienata - До коментар [#74] от да ама не
на тази цена (и то зависи в кой щат се предлага или в коя държава)са направени доста компромиси.В Калифорния (където съм бил)компромис с мотора и катализатора не може да се направи (имат мн.строги еко закони)почти няма нисък клас японски коли.Най-продавани са в щатите с по-либерален еко закон и в Мексико.Големите и скъпи японски автомобили покриващи всички критерии за лукс и качество и там са на същата цена както и тук (в България се срещат мн.рядко) става въпрос за Тундра и пикапите и джиповете на Хонда,Лексус,Инфинити.Японските моделите които се предлагат в Европа почти не се предлагат в САЩ,защото няма кой да ги купи на тези пари,не заради политика.
Коментиран от #92
16:02 08.09.2011
80 mtlb
До коментар #56 от "WRC":
Глупости аз не споря кое е по добро.Оспорвам кое дава по малко дефекти.Там японците доминират с корейците.Да така е колкото и да не ви се вярва.Коментиран от #81
16:02 08.09.2011
81 BMW
До коментар #80 от "mtlb":
Ти откъде ги знаеш тези неща?16:02 08.09.2011
82 Das Auto
Коментиран от #86
16:02 08.09.2011
83 да ама да
До коментар #73 от "да ама не":
Това, че майка ми кара VW TOURAN 1.9 TDI пречи ли ти? Най- добрите автомобили са Европейските, БМВ и Мерцедес създават класовете при автомобилите, но и ВАГ имат с какво да се похвалят, че създадоха голфовия клас. Най- големите боклуци- японските боклуци (японските автомобили) само имитират и крадат от Европейските, като правят нискокачествени пластмасови имитации на автомобили. японското е боклук- японски боклук.Коментиран от #85
16:02 08.09.2011
84 neutral
16:02 08.09.2011
85 да ама не
До коментар #83 от "да ама да":
Това само си го мислиш.Японските автомобили а вече и корейските станаха по здрави от кошниците на Фолксваген и това си го признават даже германците.Само ти големия специалист се изказваш тук неподготвен.Що не направиш и ти една класация и да я публикуваш?Вътре ще напишеш Фолксваген е най здравата кола защото майка ми има и аз така казвам.
16:02 08.09.2011
86 ха ха ха
До коментар #82 от "Das Auto":
Ще ги пръсне на куково лято.Едно време се пробваха смешниците от Фолксваген и им наритаха задните части.И сега ще стане същото.Само в Перник са номер едно :)
16:02 08.09.2011
87 без коментар
Корейската компания печели първо място в тазгодишното издание на Аuto Bild Qualitätsreport 2010.
Южнокорейската марка е избрана измежду всички останали автомобилостроители, включително прекия й съперник Toyota и реномираните германски брандове като Audi, BMW и Mercedes.
Годишната класация на Auto Bild се извършва на базата на седем основни критерии, включително представителна анкета на 9278 потребители, извършена от GfK, гаранционните условия, осигурени от производителя, данните за сервизните кампании, 100 000-километров тест, отзивите на клиентите на пощата на Auto Bild, проверка на работата на официалните сервизи на марките и информация от германската компания Technische Überwachung Verein (TÜV), основана на базата на техническите прегледи на 7,5 милиона автомобила.
От началото на тези изследвания през 2001 г. до миналата година са печелили само пословичните със своето качество японски марки Mazda и Toyota. През тази година повечето марки са запазили резултатите си от миналата година, докато само Hyundai и Honda имат подобрение, като това на Hyundai е най-значително.
„Голяма чест е да получим подобно престижно признание, особено на пазар с такава конкуренция като германския. Hyundai за пореден път изпревари марки, които са считани за еталон на качество”, каза вицепрезидентът на Hyundai Motor Europe Алън Ръшфорд.
Вижте топ 20 на немското списание:
Коментиран от #91
16:02 08.09.2011
88 без комантар
1. Hyundai 2.3
2. Honda 2.4
3. Audi 2.6
=4. Mazda 2.6
=4. Toyota 2.6
6. Mitsubishi 2.6
7. Suzuki 2.7
8. BMW 2.7
9. Mercedes-Benz 2.7
10. Nissan 3.0
11. Seat 3.0
12. Skoda 3.0
13. Ford 3.1
14. Kia 3.1
15. Opel (Holden) 3.1
16. VW 3.1
17. Renault 3.6
18. Citroen 3.7
19. Fiat 3.7
20. Peugeot 3.9
Коментиран от #89
16:02 08.09.2011
89 4oko
До коментар #88 от "без комантар":
Мерцедес пред Нисан:) боли ли истината Доше16:02 08.09.2011
90 Ogi
16:02 08.09.2011
91 PK
До коментар #87 от "без коментар":
Смешниците от Фолксваген понеже им е паднал рейтинга и са в дъното на класацията сега ще се пробват да докажат какви спортисти са.Голям смях ще падне.
16:02 08.09.2011
92 въпрос
До коментар #79 от "hienata - До коментар [#74] от да ама не":
Добре де ако са направени компромиси как става така че японските коли с компромиси са по здрави от европейските които уж са без компромиси?И още нещо ще ти кажа.Хонда Акорд произведена в Япония която е абсолютно еднаква с тази в Европа в Америка струва 20 000 долара а тук струва поне 22000 евро.
Лично съм оглеждал двете коли и са абсолютно еднакви.
Можеш и да обясниш защо Ай Фон в Америка е на половин цена . Сигурно и той е с компромиси.
16:02 08.09.2011
93 gan4u
16:02 08.09.2011
94 qqqq
Коментиран от #95
16:02 08.09.2011
95 dada
До коментар #94 от "qqqq":
az iam reno i nikvi griji16:02 08.09.2011
96 miata
Отделно малко интересни факти. Концерна ВАГ и по-скоро Ауди преди между 20 и 30 години имаха наистина добри резултати с модела куатро. Единствената причина обаче бе, че се усетиха ( трябва да им се признае) ПЪРВИ да въведат 4х4 технологията. ОБАЧЕ, всеизвестен факт ( за запознатите ) е, че именно тяхната 4х4 система бе най-трудната за управление, най-чупещата се и най-натоварващата автомобила. Апропо, за разлика от конкуренцията ( появила се по-късно ) Аудито имаше ОТВРАТИТЕЛНО поведение в гранични режими на завиване и всички пилоти изпитваха неимоверни усилия да "задържат" колата в правилният апекс на завоя. Да не говорим и, че типично по "немски", рехвалената здравина на този модел се оказа поредният балон. Както и да е. Друга истина е, че всички, да не ги избрявам, конкуренти на Аудито през онези години, много бързо влязоха "в час" и тотално вгорчиха живота му.
Друг интересен факт за които никои от вас не пише, а може и въобще да незнаете. Великият Фолксваген НАД 10, повтарям НАД 10 години си имаше ЗАВОДСКО (в първите 4-5, после видяха, че ядат прекалено много шамари)ПОДГОТВЕН автомобил - Поло Супер 1600, което които не го хвана той не му наби канчетата :-). Само за сравнение, Сузуки Суифт версия 2004 (не е правописна грешка) миналата година (2010) стана ЕВРОПЕИСКИ ШАМПИОН в класа си. СЕДЕМ ГОДИНИ след като е представен като модел и с около 40к.с (220 срещу 260 за Клио С1600) по-ниска базово мощност. Много са зле японците нали :P. Да не говорим и, че има още сума ти и примери и то точно от рали шампионатите.
И последно. Тук някои много правилно написа политиката на немците (в която всъщност няма абсолютно нищо лошо) да "пробват" първо с Шкода и след това да си наложат ГОТОВИТЕ неща при тях. Да ама май НИКОИ ОТ ВАС НЕЗНАЕ, че мотора на Фабията от Супер2000 се прави от ФРАНЦУЗИ!!!!
16:02 08.09.2011