Last news in Fakti

20 Декември, 2020 12:55 28 137 84

На каква възраст автомобилите са най-евтините за поддръжка

  • автомобили-
  • поддръжка-
  • цена

Логично, автомобилите на възраст над десет години, които са масови у нас, имат най-много проблеми с надеждността

На каква възраст автомобилите са най-евтините за поддръжка - 1

Проучването е направено от изданието Avto24, но разбира се, няма еднозначен отговор на този въпрос, защото няма перфектни автомобили. Разходите за поддръжка се състоят от няколко фактора, като първо се обръща внимание на разходите за резервни части и консумативи, както и стойността на работата по тяхната подмяна.

Но трябва да се отбележи и друго: Изборът на кола с евтини резервни части и сервизиране, невинаги е определяща. Надеждността на автомобила и отделните му компоненти и възли, т.е. честотата на подмяна на частите, също е от голямо значение.

Нови коли

Новите автомобили остават под гаранцията на производителя, така че лесно можете да изчислите колко ще струва поддържането на нова кола през следващите години. За да направите това, е достатъчно да добавите цената на цялата поддръжка при официалния дилър за определен период от време.

Към тази сума добавете цената на зимен комплект гуми и няколко комплекта спирачни накладки. Повечето от непланираните ремонти (ако са необходими) се покриват от гаранцията. Ако сравните размера на тези разходи за различните марки, става ясно коя кола изисква по-малко пари за поддръжка.

От 5 до 10 години

През този период автомобилът започва да показва своите недостатъци. В повечето случаи проблеми и първите сериозни неизправности се появяват веднага след изтичане на гаранцията.

Ако погледнете не годините, а пробега, тогава в по-голямата част от автомобилите първите проблеми с надеждността започват някъде между 150 - 200 хиляди км. Любопитното е, че за бюджетния и търговския сегмент тази цифра е по-висока, а за премиум колите - напротив, по-ниска. Във всеки случай, когато една кола наближи 10 години, разходите за експлоатация започват да се увеличават.

Над 10 години

Автомобилите на възраст над десет години, които са масови у нас имат повече проблеми с надеждността. Разбира се, всичко зависи от конкретния случай, но средно автомобилът изминава по около 25 - 30 хиляди км годишно. И ако автомобилът е, да речем на 15 години, и пробегът му отдавна е надхвърлил 300 000 км, то в повечето случаи е време за основен ремонт на основните компоненти и възли.

Ако трябва да ремонтирате двигателя, автоматичната скоростна кутия, кормилната рейка, окачването и да замените няколко скъпи електронни блока, такива разходи могат да бъдат сравнени с цената на автомобила. Експлоатацията на такива машини е доста скъпа.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 53 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Рошко

    175 4 Отговор
    Аз се заледах по мадмаата, и за нейната поддръжка

    Коментиран от #68

  • 3 Боцко

    128 4 Отговор
    Снимката е уникална !

    Коментиран от #12

  • 4 Хи хи

    123 5 Отговор
    Жената избираща кола е като теле у джелезница.

    Коментиран от #26

  • 5 Надежни

    98 10 Отговор
    са колите, закупени от истиснки собственици или официални магазини, а не от автокъщи- с бебзрой дефекти и милион км

    Коментиран от #32

  • 6 реалистъ

    105 13 Отговор
    И колата и жената стават все по-скъпи за поддръжка с възрастта.

    Коментиран от #7, #34

  • 7 ANOVA

    50 5 Отговор

    До коментар #6 от "реалистъ":

    И все по-малко ефективни
  • 8 хъхъ

    100 10 Отговор
    24-годишен Голф 3-ка карам, държан в гараж, боята още изглежда свежа, не е изгнил отдолу. Евтин е за поддръжка, 90 кончета бензин, няма газ. Рядко се налага да се смени нещо, но цените са символични. Преди 12г. го взех и изминах доста хиляди километри с него, не ме е предал и сигурно ще го карам още 5г.

    Коментиран от #11, #18

  • 9 Джуган

    55 1 Отговор
    С удоволствие ще помогна на дамата да си избере автомобил и ще и помагам да го подържа, защото кварталният майстор бай Цецо манивелата много лъже, а в официалния сервиз ти одират кожата.
  • 10 ...

    2 4 Отговор
    Никога...
  • 11 Хо хо хо

    13 50 Отговор

    До коментар #8 от "хъхъ":

    Да може ама има ли навигация подгряващи седалки круиз контрол вистема за следене на осветата линия пътните знаци и тн.Тракшън контрол има ли завиващи задни колела двуьонален климатроник има има ли а?

    Коментиран от #17, #84

  • 12 1,2,3 👀

    27 6 Отговор

    До коментар #3 от "Боцко":

    ОчИ ПълнИ РъцЕ пРаЗнИ!😂

    Коментиран от #25, #45

  • 13 Бай Кольо

    89 5 Отговор
    Това с гаранцията си е жива измама, смяна на масло и филтри по време на гаранцията(които си ги плащаш ти) 500-600лв. При реална цена 200-250лв

    Коментиран от #19

  • 14 БАРС

    16 70 Отговор
    Имам кола в гаранция не е вярно това .маслото накладките филтрите огледалните дискове където искаш.Всичко останало в сервиза на марката.Вярно и аз сменям във фирменният сервиз маслото че ако стане нещто по сериозно по вина на маслото то по лесно те сменят и ти нямаш вина .а при други трябва експертиза на маслото от лаболатории.А иначе можеш и сам да си го сменяш гаранция100%. Може би никога не си имал нова кола и не знаеш и затова пишеш врели не кипел чул и не дочул.

    Коментиран от #23, #35

  • 15 Карам

    32 2 Отговор
    15 годишно поло.По моргите е пълно с такива,така че части има и не са скъпи...
  • 16 боклузи

    61 17 Отговор
    БМВ да най-ненадеждните. След 3-тата година почват да се трошат много

    Коментиран от #47

  • 17 Ivan S

    60 7 Отговор

    До коментар #11 от "Хо хо хо":

    Нвигация имам в телефона, подгряващи подложки си взех от Лидъла, има заводско автопилот, абс и есп което ме задоволява. Осевата я следя аз, климатика е ръчен, това лято го допълних срещу 40 лв и леко навяваше скреж по краката. Наистина е евтино бе, ако щеш вервай. По-евтино може би ще е електрически автомобил, но още са скъпи първоначално.
  • 18 Буха ха

    33 19 Отговор

    До коментар #8 от "хъхъ":

    Ако си купиш 24-годишно колело, гаражно и на малко километри, ще ти излезе още по евтино.

    Коментиран от #22

  • 19 перничанин

    41 2 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Кольо":

    Даже е доста по-евтина поддръжката. Маслен, въздушен, филтър купе от магазин (ползвам отстъпка) около 45лв . Масло 4л от доставчик 74лв за 5W40. Докато бях в гаранция 480лв . Свещи иридиеви (с отстъпка) 48лв за 4бр. По време на гаранцията 100лв за 4бр обикновени графитни.
  • 20 меро

    23 16 Отговор
    карам мерцедес w208 clk230 kompressor, автомат. има много неща, които обичам в тази кола, но най-големия и плюс е нейната надеждност, колата е на 304 000 реални километри,на 22 години и не ме оставя никъде, ремонтите са редки и евтини. Колата е с нова газ, 193 коня ми харчи 15-16 лв/100км в града

    Коментиран от #49, #69

  • 21 Мдаааа

    35 0 Отговор
    Спрях да чета в момента,когато разбрах от списваща,че числата 150-200 Хил. били цифри?!
  • 22 Хо хо хо

    8 3 Отговор

    До коментар #18 от "Буха ха":

    А кат падне снег кво ще го прайш

    Коментиран от #31

  • 23 rolangaros

    79 7 Отговор

    До коментар #14 от "БАРС":

    Приятелю,сметни си и пълното автокаско и коефициента на обезценяване и нещата с новия автомобил ми заприлчва на пладнешки обир-математиката е сериозно занимание и принципно не се удсва на всеки.

    Коментиран от #29, #39

  • 24 Случаен

    10 23 Отговор
    300 хил за 15 години - глупости. 2007г. ми е колата и е на 201хил(от 2010г я имам)

    Коментиран от #27, #33

  • 25 шофйор

    44 1 Отговор

    До коментар #12 от "1,2,3 👀":

    Е и като ги има какво. Два пъти щях да се пребия заради фронт асиста на шкодата караш си по магистралата с 120 и изведнъж бие спирачки на пожар а пред теб няма никой

    Коментиран от #75

  • 26 сектант

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "Хи хи":

    без "Сектантка" - тя разбира
  • 27 Само200Хиляди

    13 4 Отговор

    До коментар #24 от "Случаен":

    Сигурно е немски премиум на трупчета във вилата ти!😂

    Коментиран от #36

  • 28 Мечо Грух

    23 3 Отговор
    Най евтини и не нуждаещи се за подръжка автомобили, са тези автомобили които са бракувани и предадени в авто моргата. Хахаха
  • 29 Буха ха

    21 3 Отговор

    До коментар #23 от "rolangaros":

    Сметката хич не излиза, особено ако си сиромах.

    Коментиран от #62, #65

  • 30 Хаха

    14 2 Отговор
    На тая възраст автомобилките са най-евтини за поддръжка, пиячка и купони.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Joro

    41 5 Отговор

    До коментар #5 от "Надежни":

    Или това вашето е лоша информираност ,или наивност. Официалните вносители, продаващи уж втора ръка проверени автомобили , масово връщат километража по начин, по който никой не ги хваща. Коли на по 100 хиляди км са вътре с изпокъсани салони ,изтрити копчета и т.н. Лъжат много брутално точно защото никой не се съмнява в тях.

    Коментиран от #73

  • 33 Японеца

    18 9 Отговор

    До коментар #24 от "Случаен":

    15000км на година и то в БГ е нормално! За Германия дизел 30 000, а комби 45/50 000км! Карайте немски премиум на 10г. на150 000 км нов внос
  • 34 ГЕРБ=БСП

    10 5 Отговор

    До коментар #6 от "реалистъ":

    В грешка си сърдечната или онкологичната операция се поемат от здравната каса, но не и силикона за провиснали цици и другите процедури по опъване на бръчки и разкрасяване особено на доближилите 40-те лилки.
  • 35 Хохохо

    19 1 Отговор

    До коментар #14 от "БАРС":

    Пишеш глупости, по тази логика и двигателя можеш да смениш, където искаш, само че ако стане нещо няма да ти признаят гаранцията.

    Коментиран от #38

  • 36 Случаен

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Само200Хиляди":

    Баш премиум не е, туран 1.9
  • 37 Точно

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    Смях се от сърце.
  • 38 БАРС

    7 8 Отговор

    До коментар #35 от "Хохохо":

    Не знам кой пише глупости.Ти нали си умен не прочете ли ЧЕ АЗ ИМАМ КОЛА В ГАРАНЦИЯ.ТАКА ЧЕ МНОГО ПОДОБРЕ ЗНАМ ОТ ТЕБЕ

    Коментиран от #42

  • 39 БАРС

    15 14 Отговор

    До коментар #23 от "rolangaros":

    Знаеш ли че когато попитали Херни Форд коя кола е най хубавата той отвънал новата е не е казал форд.А лисицата като не можела да стигне гроздето казвала че е кисело.
  • 40 Капиталист

    27 3 Отговор
    Адвокат,лекар,високо платен специалист требе да кара нова кола.Пенсионера мо да износва маратонките на внуката и да усвоява останалия ресурс на неко трошка,при наличие на свободно време и висока осведоменост по всички въпроси.Уважаващия себе си сутеньор си се вози на БМВ!
  • 41 333

    25 5 Отговор
    Тия статии ги пишете съвсем наизуст. Средния пробег в Европа е под 15000км. Това не важи за автомобилите от премиум класа, които са 80% служебни.
    За 4 години на моята съм сменил един радиатор, един датчик за задна и две карета на полуоските. А я взех на над 10 години и 170х километра. Е, ако исках луксозна кола на тая възраст, сигурно щеше да е на 350, и щях да я платя няколко пъти в ремонти.
  • 42 МЕХО

    10 1 Отговор

    До коментар #38 от "БАРС":

    Колега кой е този авто дилър който дава гаранция при такива условия?

    Коментиран от #46, #50

  • 43 123

    29 2 Отговор
    Най евтината за поддръжка кола е тази, при която влизаш в сервиза, хвърляш ключовете, и не ти пука! Това е тази кола, която може да поддържаш без да те натоварва. Нова, стара, всеки си знае!
  • 44 Специалиста

    22 0 Отговор
    Колата добре ама мацката е страхотна....
  • 45 Боцко фотото

    8 2 Отговор

    До коментар #12 от "1,2,3 👀":

    Говоря за снимката и нищо повече ! За какви очи и ръце става на въпрос ? Или май на тебе фантазиите ти идват в повече !
  • 46 БАРС

    9 5 Отговор

    До коментар #42 от "МЕХО":

    С будали не ми се занимава.Иди си купи нова кола и ще видиш на какво дават гаранция.
  • 47 Jsb

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "боклузи":

    Ти колко модела на БМВ си карал ?Кажи коя марка не е боклук?

    Коментиран от #81

  • 48 Още в гаранция

    3 2 Отговор
    Колата ми е на 3 години с още 2 гаранция.Карам по 10 хил.км на година,така че към 15-та година да очаквам проблемите да започват.
  • 49 T ъ п н я т а

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "меро":

    Ти си т р а г е д и я .Но не можеш да го родиш...
  • 50 БАРС

    10 5 Отговор

    До коментар #42 от "МЕХО":

    НАР ООД! Купи си нова Лада и си свиркай, защото най- хубавата кола е новата!
  • 51 пича с ланчията

    11 7 Отговор
    Карам Ланчия Дедра производство 95,газ/бензин и за нищо не бих я заменил с новите трошляци,дето частите са им са по-скъпи от колата ми!Аз съм 3-ти собственик в България и засега съм доволен,карам я от около година и съм навъртял около 14 000 км,без проблем!Всеки ден пътувам.А и екстрите които има за 25 годишна кола,друга и не искам!Защо да давам няколко хиляди за нова кола,като и тази ми върши работа!90 к.с.,данък 43 лв.,обслужването не е скъпо,не ми трябва друга кола!

    Коментиран от #61

  • 52 Коментатор от Перник

    15 0 Отговор
    А ная мацка на колко км е дето на снимката до колите дали ли е превъртен километрежа?Аз нея искам кола не ми требва понежу съм ергенин.
  • 53 Гошко

    25 2 Отговор
    25 годишна ми е колата... 33 годишна ми е жената... Поддръжката им е евтина... Доволен съм от живота...
  • 54 аг08

    16 1 Отговор
    Тъпа поръчкова статия! Не можеш с такива глупости да стимулираш хората да купуват нови коли! Трябват пари за тая работа!
  • 55 Ммммм даааа

    17 0 Отговор
    На шофьорката от снимката ще и разбия диференциала най-много за седмица. Яко лашкане и дрифт ще има по цял ден.

    Коментиран от #56

  • 56 перничанин

    17 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ммммм даааа":

    Куче със салам плашиш.:)))
  • 57 дявола

    2 2 Отговор
    Когато отидат в моргата за отпадъци
  • 58 оня с коня

    17 1 Отговор
    нека уточним:НЯМА ЕВТИНА ПОДДРЪЖКА на Автомобил!Ако Колата е чисто нова,има Гаранционен период в който Собственикът не плаща определени възникващи повреди,но Стойността им Е ПРИБРАНА ПРЕДВАРИТЕЛНО от Фирмата - производител чрез Включване В ЦЕНАТА на МПС-то.Ако пък колата е "на възраст",то понятието "Евтина поддръжка" губи смисъла си,защото всеки си купува Кола СПОРЕД КЕСИЯТА .И ако Смяна определена част за един Голф-3 примерно е "Жълти стотинки" за "Оня с Бентлито",то за "Човека с голфа" е Космическа сума,след като той едвам е събрал 1-2 Хил. лв да си го купи и Регистрира.
  • 59 Мирко

    18 0 Отговор
    Дълго време държахме автосервиз със 6 монтьора, двама приемчика... Има марки със скъпи части: БМВ, Мерцедес ... Има и с по-приемливи цени. Като цяло японците са по-здрави и не се развалят. Много е важно и кой кара автомобила. Ако е нов внос и е била служебна, карана от който свари, лоша работа. Същото е за българска служебна. Жена и кола са на късмет.
  • 60 мнение

    18 1 Отговор
    пълни глупости. Колите дефектират най-много в началото, до 50-100 000 км. Ако гаранцията го покрие (не винаги) добре, но разправиите със сервиза, загубеното време и времето без автомобил докато дойде някоя част от другия край на света..... Като добавиш задължителното обслужване по време на гаранцията на тройни цени и загубата на стойност на автомобила веднага след излизане от шоурума. Който е минал по този път знае. Който не е пък затова си мечтае....
  • 61 поздравления

    8 0 Отговор

    До коментар #51 от "пича с ланчията":

    много добре, само да не е дизел с избушени катализатори и ДПФ, че тогава лошо....
  • 62 с опит

    25 0 Отговор

    До коментар #29 от "Буха ха":

    ами не всички сме баровци и не всички намираме парите на пътя, някои от нас се трудят доста за всяка стотинка, И в тая връзка - купих си нов Авенсис от магазина, 7 години по-късно, на база оценката от МТ Ауто, която ми направиха да ми купят обратно колата, направих сметка, че разходите, които съм направил по колата - обслужването в официалния сервиз, каското и обезценяването, ми излиза по-скъпо ако тея 100х.км бях се возил в такси. Вярно разходи за ремонти 20 лв за някакъв тампон, но какво от това
  • 63 Баце

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    Напротив - за тази от снимката поддръжката е доста висока - козметици, фитнес, екскурзии и още много малки и големи неща, натоварващи бюджета ;)
  • 64 Господин автора,

    1 1 Отговор
    Нищо ново не каза....!
  • 65 прав си

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Буха ха":

    особено умствен като теб ХАХАХА
  • 66 qwerty

    4 8 Отговор
    Карам си вчера сутринта по Опълченска и едно Ауди S5-V8 с едно червено голио по задните калници 👍, бър-бър наду ми главата, казвам си: супер е баровеца. Подглеждам на светофара на Пиротска някаква тънингована мадама, а на стикерите: powered by ROMANO autogaz- голям смях 😂😂😂
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Лада Веста Крос

    4 3 Отговор
    Най евтино е да караш нова кола поне 10г. или между 200к и 300к км от не премиум сегмента и не микро кола. В началото изглежда голяма инвестиция за повечето хора но в дългосрочен план нещата изглеждат драматично по друг начин. ако смятаме и загубеното време с подръжката на стара кола то сметката изглежда още по друго. А иначе най евтино и с най малко загубено време е да се кара Лада, но не Нива, и модел преди Веста. Вестата всичко и е 2-3 пъти по скъпо просто, но пак е поевтино от на дооста коли. Като се поддържа само с оригинални части, изключение може да са консумативите - филтри, масла, накладки. Всяка оригинална част при тях гарантирано върви най малко 100000 км дори по разбити пътища. Както и лесно се газифицират.

    Коментиран от #74

  • 71 ВИНЕТУУ

    3 1 Отговор
    даиде в анфаз гейп а на мацката
  • 72 Морския

    0 1 Отговор
    Карал съм всякакви невероятни баракуди и дараци,които вероятно по-веяето от вас не могат да си представят.Преди много години по време на Жан Виденовата зима имаше ограничение по 30л бензин на месец за домакинство.Тогава купих Голф 1 от Германия за 1000 дм на незнайно колко милиона км,но беше дизел.Не можех да изпреваря Икаруса ,защото просто по-вече от 40км/ч не можеше да вдигне.Беше постоянно в ремонт,някой го ремонтираше,майсторите го приеха лично и понякога дори не ми взимаха пари.След ясички усилия на цялата гилдия майстори от града,все пак благоразумно следвах автобусите от градския транспорт,но се предвижвах от т.А до т.Б,в карайна сметка целта оправдава средствата.Тази кола продадох с печалба след време,защото много се търсеха дизели.След нея смених поредица от дараци и баракуди,докато ми писна и минах само на чисто нови коли от магазина и така вече 20год.Първо беше Сеат Толедо седан,не си спомням дизел или бензин.Карах го 7год и освен масла и филтри друго не съм правил по него.Официалния сержиз посетих само един път и като видях за какво става дума не повторих,макар колата да беше в гаранция.2007 купих Крайслер 300ц,изданието на Даймлер.Беше,смея да твърдя,един от първите в Европа,веднага след като беше станал кола на годината в Щатите.Тази кола карах 10г,освен масла и филтри нищо друго не съм ремонтирал,и на 10-тата година ми беше тъжно да се разделя с нея.Единствената,за която все още съжалявам,но няма нищо вечно.Тази кола си беше мерцедес(двига
  • 73 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #32 от "Joro":

    Изтрити са копчетата защото така се правят новите коли. А дилъра ти продава кола без да замаскира дефектите- не са мишкари като на Горубляне, дето си мислиш, че кола на 10 години е на реални 120к и копчетата не са изтрити защото са ги сменили с нови в най- добирия случай, или просто рестравирали.
  • 74 несъгласен

    6 2 Отговор

    До коментар #70 от "Лада Веста Крос":

    колега, точно ладата е най-дефектиращата кола на света. Вярно частите са жълти стотинки ама за някой с цялото време на света за губене под нея или в обикаляне на сервизи....а нивата как гние, няма равна, на втората година извадена от магазина вече е почнала
  • 75 Criminal

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "шофйор":

    Даааа познатото с Мерцедес актрос е6, в Румъния под един железен мост, наби спирачките(явно реши, че моста е друг камион) и то точно на завой........
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Йосип Броз Тито

    9 3 Отговор
    А защо не казвате, че през първите 3 години след напускане на шоурума, повечето автомобили и основно по-скъпите, губят 50% от стойността си, понякога и малко повече? Реално ако един автомобил струва 50 000лв нов, след 3г ще е около 25-30 хиляди, дори да е на 100 000км, не вярвам, че ще глътне разликата до цената на чисто нов, за обслужване и ремонт. Основното предимство на по-старите автомобили е, че нямат голяма загуба на стойност и са по-надеждни, защото имат по-малко електроника от всеки следващ произведен.
  • 78 Един

    1 0 Отговор
    Радо, веднага ти давам правилния отговор: Най-евтина за подръжка е колата след отстраняването на производствените дефекти при стартовата наработка до докато достигане на определения ресурс на агрегатите и! След това е мъка щото се намесва субекта "майстор"!
  • 79 avtojambaz

    1 0 Отговор
    къвто е и автопарка на БеГеТо 20г+
  • 80 Путин

    2 1 Отговор
    Половината пишете за мацката от снимката без да осъзнавате че това е просто една картинка. Онанисти сър онанисти. По темата: Най евтино за поддръжка е нещо от старата школа - голф 3 , астра ф, Ауди 80 , мерц 124,190. За съжаление скоро по каруците с тея евро джендъри, а братята кравари зад океана ще си карат v8,v12 и ще си свиркат. Искате евро интеграция? Ето ви я, сега обратно по каруците и по безумното ново строителство бетер соц стил ( при бай Тошо добър или лош имаше място къде всеки да пръдне сега вече и това няма)
  • 81 Филип Янев

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "Jsb":

    Хонда, Исузу, Високият клас на Тойота, Субару, Хюндай (Акура и Лексус въобще не ги и слагам, ясно защо). С известни резерви и уговорки - всички останали Японци, както и КИА. Да намираш между тях евро-конфекция? Изводите са си за теб. Пиша от практика, не "една жена каза"..Хайде сега ти ми дай твоето виждане за здрава, надеждна и небоклучава марка, и, ако желаеш - обори ме по това, което написах. С уговорката, че темата с корозията по японските автомобили вече отдавна не е актуална, тъй като е решена доста назад във времето, но си остана вечната опорка на немските фенове!
  • 82 vasik atanasova

    1 0 Отговор
    то не е до възрастта ами до модела и марката
  • 83 Идиот

    1 0 Отговор
    всичко е в задкормилното устройство - проблема не е във возилото
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.