ФАКТИ.БГ

Спипаха новата Fabia без камуфлаж

Публикувана: 15 Януари, 2021 10:12
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4546
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 14 гласа.

Читател на сайта Auto.cz изпрати снимки на тестово муле на четвъртото поколение на Skoda Fabia без почти никаква маскировка. Според чехите новият модел ще бъде представен още тази година.

Хечбекът на снимките изглежда по-голям от предшественика си и най-вероятно е от най-скъпата комплектация, тъй като има изцяло светодиодна оптика. Над стъклото на петата врата се забелязва голям спойлер.

Четвъртата генерация на Fabia ще бъде построена на платформата MQB-A0. Освен като хечбек субкомпактната Skoda ще се продава и с каросерия комби - уникално предложение в този клас, каквото няма в гамата на нито един друг производител в момента.

Техническите характеристики на автомобила все още са пълна тайна. Очаква се Fabia да получи трицилиндрови двигатели с атмосферно и принудително пълнене, които в зависимост от модификацията ще се съчетават с ръчни или роботизирани трансмисии с два съединителя.

Ще се предлага също версии с фабрична газова уредба. Дизелите обаче категорично отпадат от гамата заради все по-строгите екологични норми за вредните емисии.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Варненския
1 Отговор
Голяма загадка. VW Polo.

Оценка:
-1 +29

123
2 Отговор
Три цилиндрови двигатели. На 200 000 км вече са за хвърляне.

Коментиран от #10, #12, #13, #18, #21


Оценка:
-14 +30

Пръч
3 Отговор
Това на пътя е далече от това на снимката...

Оценка:
-2 +20

Вихъра
4 Отговор
По-красива от Поло, и поне едни 3000 евро по-евтина. При всички положения ще се продава добре.

Коментиран от #11


Оценка:
-8 +19

божиавтогол86
5 Отговор
Новата фабия е като старата, само че е нова.

Оценка:
-3 +31

феро
6 Отговор
Боклук след боклука - целата фамилия!

Оценка:
-31 +13

Пацо
7 Отговор
Няма какво да се коментира по въпроса. Не е за коментар изобщо.

Оценка:
-10 +4

баджо
8 Отговор
3 цилиндъра - не мерси

Оценка:
-7 +25

Бам
9 Отговор
Друго си е 10 годишния немски "премиум" без никакви кусури, фейслифт, двигател топ. Кво ще ми хвалят някви нови коли те са за шматки.

Оценка:
-16 +15

Зависи
10 Отговор

До коментар #2 от "123":


Сложи масло на Валволин още когато я купиш.

Оценка:
-10 +1

Новото поло300 коня
11 Отговор

До коментар #4 от "Вихъра":


В нета има снимки и инфо за новото 2021 Поло 300 коня .Много е набичено

Оценка:
-4 +4

Боби
12 Отговор

До коментар #2 от "123":


Кой нормален човек на запад кара кола над 200000км?! Тия коли не са правени за Ганьо, дето иска да е перфектна, след като е обиколила земното кълбо 6 пъти.

Коментиран от #17


Оценка:
-7 +33

321
13 Отговор

До коментар #2 от "123":


Само гаранцията е 200000

Оценка:
-2 +11

Нищо ново
14 Отговор
Няма развитие.да закриват завода

Оценка:
-8 +6

Как да не се
15 Отговор
карат бе Бобии...!
Аз моята кола си я докарах от Берлин преди две години и беше на 261хил.км.но подържана със сервизна книжка....

Оценка:
-1 +12

Тути
16 Отговор
Много черен ауспуха нещо... трябваше да е електричка тая фабия, а не дизеляк :)

Оценка:
-3 +4

Булгарбаши
17 Отговор

До коментар #12 от "Боби":


Най вероятно повечето западняци няма да я карат200хиляди,но на определени километри ще я сменят и ще се опитат да давземат остатъчната стойност(под форма на продажба или замяна за нова с доплащане на разликата,
която поради изчерпаният ресурс на двигателя ще е почти никаква)Да не мислиш,че западняците не си правят сметка и там парите падат от небето и само ги събират?

Оценка:
-0 +18

Ганьо
18 Отговор

До коментар #2 от "123":


Типично българско мислене. "...те ще я карат в Европа 10 години, аз ще я взема от Горубляне за 3000лв. на 150 000, тя реално ще е на 230 000, ама аз ще си я оправя и ще си я пазя още 10 години - като и правя по 5000 км на година...и ще си имам кола и ще съм тарикат защото не съм се набутал 25 000 лв. ..." 200к километра в БГ се минават средно за 15 години. Колко са хората карали една и съща кола повече от 200к в БГ? - много малко. Само митове и легенди за някакви коли минавали по 100к на година, а в същото време се карат само в неделя в квартала. Как става тая работа - не знам!?

Оценка:
-2 +19

Треска за Шкода
19 Отговор
Стига със тази Шкода само, покажете нещо и от Сеат те също са от групата на Фолксваген дори някои модели са много по красиви от тая Шкода та Шкода,Шкода всеки ден!😂

Оценка:
-6 +6

Петко
20 Отговор
От сега е опушила бронята. Евро 10+ и 2 литра масло на 1000км.

Оценка:
-3 +6

Гост
21 Отговор

До коментар #2 от "123":


Карам три цилиндрова кола и е на 420000 км редовна поддръжка му е майката и нормално шофиране.

Оценка:
-3 +9

д г фкна н драскача
22 Отговор
Пробвай да влезеш през тая пета врата....

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5