Last news in Fakti

8 Декември, 2012 09:30 19 489 38

Новият френски Rolls-Royce идва

  • hk coupe-
  • facel vega

 

Възродената компания Facel Vega, продукцията, на която през 60-те години на миналия век е наричана френски Rolls-Royce, разпространи в социалните мрежи още една снимка на новата си кола.
 
Очаква се иновацията да получи името HK Coupe. За съжаление, освен двете налични снимки от фирмата производител не разкриват никакви други подробности около луксозното спортно купе.
 
Не са известни, нито датата на официалната премиера, нито сумата, за която ще се продава  Facel Vega HK Coupe. Ще припомни, че автомобилите Facel Vega се правят през периода 1954 - 1964 година.
 
Моделната гама тогава включва изключително скъпи седани и купета, собственици, на които са били личности като Албер Камю, който е един от най-младите лауреати на Нобелова награда за литература (1957 г.), както и музиканти и кинозвезди като Ринго Стар и Ава Гарднър.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кофти

    2 1 Отговор
    Отстрани добре, но отзад е като сдъвкано и изплюто О_О
  • 2 Марио

    1 0 Отговор
    Трябва да се има предвид че това е ранен прототип тази кола ако изобщо види бял свят ще е след няколко години. Прочетох че компанията е фалирала заради многото механични проблеми в 2-рия си модел Facellia . А тя не се е казвала Facel Vega ,Vega e 1-та кола която пускат. Не я виждам как би се развила при толкова голямо предлагане ,но щом са решили пак да пробват...
  • 3 Румен Янев

    1 1 Отговор
    Като я гледам отстрани и ми е чудно като се отвори вратата колко от стъклото се отваря с нея ? Или може би си стои и ти се налага да пълзиш за да влезеш ??? Или пък изобщо няма да ти се влиза ??? Поредната френска простотия

    Коментиран от #13

  • 4 ккк

    1 1 Отговор
    като знам кви бараки правят,преставям си ква ще е тая измишльотина със спортна насоченост.тес не се отказват да правят боклуци,добре че държавата им дава помощи за автомобило строене,иначе досега да са фалирали всичките им измислени марки.

    Коментиран от #8

  • 5 Kibik

    1 0 Отговор
    Старата Facel Vega е внушителна и много луксозна, но познавачите казват че качеството на изработка е било под всякаква критика. Ако искат да успеят трябва да поискат помощ от Lexus за двигател, ходова част и т.н. а французите да изработват кожените седалки и емблемите
  • 6 Катерицата

    1 1 Отговор
    Дано не се появи на бял свят, а да си остане вечно прототип! Както се очакваше - на външен вид са го докарали /и може да излъжат някой/, но като технология сигурно ще е пълен боклук. Френска му работа......
  • 7 larsen

    4 1 Отговор
    Малии ,колко сте зле запознати с френските коли.Имам чувството,че тука пишат само фенове на гоуф ф ф ф. Стига с тези простотии бе биберони такива.Вие още сучете от мама и тати мангизи ,а сте взели да давате акъл.За един трабант пари не сте изкарали още ,а давате съвети на хората.Жална им майка на България от такива разбирачи за автомобилостроенето. 90 % ОТ МОТЬОРИТЕ по сервизите ръцете им мушнати отзад, и те само съвети дават.Не пишете глупости, ами се захващайте за работа ,че тази държава иска бачкане, а като много знаете вземете ,че измислете нещо по-добро, че да сме горди че сме Българи.Хайде да сте здрави и умната с писането щото ще намразя мобилето...
  • 8 ккк

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "ккк":

    Ей,не ми използвай ника. Измисли си друг,толкова ли е трудно?
  • 9 Larsen55

    0 1 Отговор
    Сори ,приятелю ...
  • 10 Larsen55

    1 0 Отговор
    Така добре ли е вече,че нещо се притесних.
  • 11 Шматко

    1 0 Отговор
    Отзад прилича на Ситроен - типично по френски :-)

    Коментиран от #27

  • 12 Румен Янев

    1 0 Отговор
    Френски ролс .... Руски майбах ... Китайско бентли ... ТАКОВА ЖИВОТНО НЕМА
  • 13 Kvo da kaja ...

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Румен Янев":

    A ти 100% караш някой издухал VAG на газ и впечатляваш приятелчета със 1.8 моно ...

    Коментиран от #14

  • 14 Румен Янев

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Kvo da kaja ...":

    Приятелче ! Първо не вярвам да се казваш Kvo da kaja и за разлика от такива като мен не смееш дори с реалното си име да излезеш което ми говори много за теб !!!!! Второ - пак за разлика от теб нямам село а и да имах не съм комлексар И трето - не обичам конфекцийте и поради това карам автомобил който не всеки ден може да се види по улиците - не съм длъжен да уточнявам марка и модел !!! И последно - не си позволявай да държиш такъв тон на нсеки който не е на твоето мнение !!! КАПИШ ???
  • 15 911

    1 1 Отговор
    От големите стари национални играчи в автоиндурстрията, Франция май е единствената, която няма премиум продукция и може би затова непрекъснато се говори за появата на френски елитен автомобил. Нека се пробват няма лошо, но доста е пренаситен пазара, а хората търсещи подобни возила са много критични към новопоявилите се. Перфектния пример за това е Майбах, който имаше големите амбиции да скочи на Ролс Ройс, но в крайна сметка след 10 г. опити отива там от където дойде – музея……

  • 16 SAFRANE

    6 1 Отговор
    Тука май са само фенове на немски щайги. Не забравяйте че и френските коли си имат много почитатели аз съм един от тях и гордост си карам Сафчо и не вийдам аналог на тази кола да не говоря имаше един от най-мощните двигатели за времето си 3.0 BITURBO с 262 к.с. дори мерцедесите нямаха такива екстри тогава така че карайте си немските безсмъртни коли аз ще си карам рендето.
  • 17 Стоян

    3 1 Отговор
    За нашите пътища - само Ситроен. Комфортно и в същото време здраво окачване и икономични и безпроблемни дизелови двигатели... Други марки просто не ме вълнуват. Поздрави !
  • 18 gostt

    1 1 Отговор
    Има една българска книга " Хора за бесене" и в нея при един от диалозите се споменава "...не си спомням точно ..возихме се в една хубава кола -мерцедес , опел или пежо беше".....това е във времето между 50-та и 80-та ....този производител е на френски, на супер луксозни и скъпи коли и един от собсвениците, които е бил ринго стар...надали някой знае от вас тиквеници кой е това :)
  • 19 Катерицата

    2 1 Отговор
    Който има Ситроен веднага да го продава!!! Ще ми благодарите някога.
  • 20 гальо

    2 1 Отговор
    Не се карайте,вече се очетават 2 нации които ще продължат да правят коли,а те са:
    Франция.....вече и в Мерцедес и много други.
    Италия......в останалите марки.
  • 21 tsankov

    1 3 Отговор
    Здравейте,мога да Ви кажа,че със сигурност този дизайн съм го виждал още преди години и то по някакво предаване по Discovery Chenal. :) Там едно момченце в едно гаражче в квартала Бангладеш си правеше предаване и хоп този дизайн.Карам Италианска кола,но за френсите автомобили мога само да кажа,че са пълна варелщина.Съжалявам за тези пичове с Рендетата,ама пък сами сте се набутали. :)
  • 22 аватар

    2 1 Отговор
    По-добре не се изказвай неподготвен!
  • 23 Николай

    1 1 Отговор
    гледат картинки само и си викат тия французи какви коли правят,пък ония си продават боклуците.рисуват по една кола от време на време и до там.при върхови модели от Рено Лагуна и Ситроен С5 кви са тия снимки незнам.не може да се родиш цървул и да умреш маратонка
  • 24 барабата

    1 0 Отговор
    Само служебни коли,това му е майката,хохохохохохохо
  • 25 1111111111

    1 0 Отговор
    Няма връзка с френския боклук, но ще кажа на барабата, че ако му бях аз ШЕФА , щеше да има охохохохохохох.
  • 26 Николай

    0 0 Отговор
    Да не са почнали да правят дъвки "TURBO"
  • 27 ***

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Шматко":

    не прилича на Ситроен, а на Ягуар X-нещо си от последните години. Те всичките са еднакви
  • 28 ония на луната

    0 0 Отговор
    момчета , не забравяйте , че френското автомобилостроене винаги е било премиум! Тоест , това са автомобили за ценители-нима някой ще даде аналог , на сафран от 94, на хм от 93?? На пежо 605 от 94? На инициала на сафран до 2000?

    Коментиран от #34

  • 29 ония на луната

    0 1 Отговор
    момчета , не забравяйте , че френското автомобилостроене винаги е било премиум! Тоест , това са автомобили за ценители-нима някой ще даде аналог , на сафран от 94, на хм от 93?? На пежо 605 от 94? На инициала на сафран до 2000?

    Коментиран от #30

  • 30 Муколиньо

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "ония на луната":

    Искаш да кажеш, че пурата, или 7-ма серия на BMW отстъпват на изброените от теб автомобили по някакъв критерий?

    Коментиран от #35

  • 31 гошомадафака

    0 1 Отговор
    последната кола която ще си купя е френска и то някое рено примерно,че пежо и ситроен са прекалено нежни и трошливи.

    Коментиран от #32, #36, #37

  • 32 Megane

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "гошомадафака":

    въпрос на вкус - дет' се вика :) Аз пак бих си взел френска след години - тази ще я карам още доста време. Абе за всеки влак си има пътници! И не са чак толкова нежни и трошливи френските коли - не знам защо така ги мислят. За ~60 хил. км. не съм сменял едни шарнири - нищо друго по окачването. Не знам кое му е чупливото? Вероятно на един гоУф и това няма да се смени за тия км. - не знам.
    А по темата - това нещо на снимката не ми допада особено. Въпреки, че карам френски автомобил, не мисля, че силата им е в премиум и луксозните модели. Там са БМВ и МБ - всеки би трябвало да го знае това. На французите силната им страна са по-малките коли в по-ниските класове. Там си реализират добри продажби и мисля, че е правилно и там да се концентрират основно. Хайде - лек ден!
  • 33 megi

    1 0 Отговор
    Много от вас не знаят а и не е толкова задължително,но Франция между двете Световни войни правят луксозни модели и то може и да се чудите но една от фирмите е именно Рено.За това се разровете малко в нета и ще се по - ограмотите а не да пишете глупости за нежни френски и здрави немски коли.Да истина е че французите не успяха да наложат кола от луксозния клас,но сега вече като една от най-големите компании и това ще бъде факт.Като основа за това твърдение е факта за обединението на Рено с Даймлер и обмяната им на технологии и иновации, и като резултат на това сътрудничество е и модел на Мерцедес с визия на Канго, както и поставянето на дизелови мотори от Рено в Мерцедес Е класа.Като по - нататъшно развитие на това чудесно сътрудничество е и помоща от Мерцедес за развитие на луксозен модел на Рено,който пък по примера на японските грандове Лексус и Инфинити ще се казва Инициал Париж, а не Рено въпреки че ще е от там.Защо се налага това прочетете случая с Нисан на американския пазар,което доведе до създаване на Инфинити.Относно Фасел Вега - та мога да ви кажа че по времето когато се е произвеждала се сравнява на едно ниво с Ролс Ройс и Бентли поради тази причина е наричана френсият Ролс Ройс и то не без основание,заради това е известна сред свръх богатите а изобщо неизвестна сред тези които пишат глупостикато прочетените коментари.Аз съм собственик на Меган 2 чисто нов закупен 2005г. и единственото което мога да кажа са само хубави неща,а и съм твърдо фен на Рено. От опит мога да ви кажа че колите трябва да се поддържат в реномирани или оторизирани сервизи и тогава те ще ви служат дълго и вярно останалото е чесане на езици и надприказване.
  • 34 Anonymous.

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "ония на луната":

    Да допълня и Лагуна от 1994г.
  • 35 Anonymous.

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Муколиньо":

    Пурата и 7ма серия са друг клас,ако незнаеш.Пежо 605 е със Е-класа и 5та серия...
  • 36 Anonymous.

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "гошомадафака":

    Ти карал ли си някога на френска кола,за да говориш,че е трошлива и нежна.Карайте си голфовете и се радвайте.
  • 37 Реалиста

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "гошомадафака":

    До Коментар до #31:
    Ей явно ти никога не си карар френски автомобил и за това като всеки дървен философ и ти си изказваш "компетентното" мнение на "разбирач". За твое сведение аз карам единствено и само Пежо, като сегашното ми е производство 2005 г. 307 1.6HDI 110 к.с. новия дизелов двигател. Мога да кажа, че съм супер доволен от него и не мога да кажа и едно нещо, което не ми харесва. Супер икономичен двигател, страхотен комфорт. За сведение на "разбирачите" тук дори някой от японските производители на автомобили слагат дизеловите двигатели на Пежо, а както знаем японците не са глупави хора. Аре стига съм ви отварял карайте си дъртите голфове 3-ки, 4-ки и всякакви курници и бъдете доволни.
  • 38 и аз съм тук

    0 0 Отговор
    относно статията: Добро е парчето. Много хора тук го плюят, ама ако спре до вас, ще пуснете жълто на гащите и ще започнете, да снимате с телефоните. То само и ще спре. Повечето тук във форума нямат пари за това(не биха инвестирали толкова). те първите бройки сигурно са вече продадени.
    относно дразгите тук между твърдите германофили и всички други: имам немска и френска кола в момента - един клас. така наречените ВАГ фабрично поставят френски термостати и фарове. и ги е страх, да си форсират моторите фабрично, че да не се счупят