Last news in Fakti

3 Февруари, 2021 17:07 22 061 37

Новият DS 4 - премиум хечбек с интересен дизайн

  • ds4-
  • ds -
  • ds3 sportback-
  • citroen

Може да избирате между три версии на френския хечбек

Новият DS 4 - премиум хечбек с интересен дизайн - 1

След като през 2015 година, DS започна съществуването си като отделна марка, те представиха няколко интересни модела с различен дизайн спрямо това което сме свикнали да виждаме от останалите. В момента гамата на DS включва в себе си двете SUV-та DS3 Sportback и DS7 Sportback, премиум седанът DS 9, а от днес и хечбекът DS4. Въпреки отделянето си като самостоятелна марка, DS запазва корените си от Citroen и именно от там е взета и платформата на която е построен новият модел, като тя е идентична с тази на последното поколение Citroen C4.

Като размери, DS4 е пораснал в сравнение със своя предшественик и дължината му е достигнала 4.40 метра, а широчината му е увеличена до 1.83 метра, като единствената промяна в негативен аспект при размерите е височината, която е намалена до 1.47 метра.

Дизайнът е типичен за марката с голяма предна решетка и логото на компанията, хоризонтални LED Matrix фарове с вертикални LED дневни светлини в предната част.Страничната линия е на типичен хечбек с остри дизайнерски линии в долната част на вратите и калниците, а прибиращи се дръжки допълват футуристичния дизайн на хечбека.

В задната част отново виждаме някой по-остри линии, малко стъкло със спойлер, който продължава линията на тавана, както и LED стопове, свързани с декоративен елемент. В долната част на задната броня са разположени и интересните трапецовидни накрайници на ауспусите, както и дифузьор, който има по-скоро естетическа отколкото техническа функция. Освен обикновеният DS4, може да поръчате DS4 Premium Line или по-подходящият за българските пътища DS4 Cross, като и при трите получавате малко по-различна визия в зависимост от пакета който сте избрали.

Интериора е също толкова смело решен колкото и екстериора. Дисплей пред водача замества аналоговият скоростомер и показва всичката нужна информация, а този до него контролира различните функции на колата, като това може да става чрез докосване върху екрана или чрез екран заемащ функцията на тъчпад върху централната конзола. Въпреки че може да контролирате климатичната система от тъч-контролите, от DS все пак са решили да оставят и няколко физически бутона с които да настройвате основните функции на климатика бързо и лесно.

За комфорта на шофьора и пътниците, седалките и различни части от салона са облицовани в Nappa кожа, а на някой места е използвана и алкантара. Аудио система с мощност от 690 вата, 21-инчов хед-ъп дисплей и освежител за въздух могат да допълнят екстрите в интериора, а система за автономно шофиране от ниво 2, както и активно окачване което взима информация от сензори и камери за пътя пред вас и се регулира само, ще помогнат за по-безопасно и удобно пътуване.

Двигателите с които DS4 ще се предлага са 5 на брой, три бензинови с мощност от 130, 180 и 225 конски сили, дизелов със 130 конски сили, като всеки от тях ще се предлага с 8-степенна автоматична скоростна кутия, а за феновете на електрифицираните автомобили, ще се предлага и Plug-In хибрид с 225 конски сили и 50 километра електрически пробег. Първите модели ще са налични в представителствата в края на тази година, като цените все още не са официално обявени, но се очаква те да започват от около 30 хиляди евро за базовият DS4.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено ентусиаст

    39 23 Отговор
    Ето това е нещо свежо а не немскояпонокорейските недоразумения.

    Коментиран от #3, #25, #27

  • 2 пилот на Ферари

    18 25 Отговор
    Франсетата нали щяха да спират DS - а ?
    А иначе прилича на Nissan Qashqai .

    Коментиран от #4, #19

  • 3 Туранага

    12 40 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    Сигурно няма да излиза от сервиза тази френска свежарка
  • 4 Рено ентусиаст

    11 15 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    По добре е италианците да се замислят относно спиранети на Алфа Умрело че наистина е Умрело откъм продажъ

    Коментиран от #20

  • 5 123

    14 13 Отговор
    Хайде на бас, че ще е с 30 % по-висока цената му от тази на аналогичния С4. То и името му такова - Друг Ситроен 4. Това е като доматите на пазара. Едни и същи ама на едните цена два лева, на другите пише Био и цената е 4 лева. Клиенти бълъци има за всеки влак, пардон Ситроен.

    Коментиран от #7

  • 6 Гост

    19 3 Отговор
    Базовите цени започват от 30 хил евро?! Тези луди ли са?! Тотално се побъркаха по цени на автомобили! Ама, като има кой да ги дава...

    Коментиран от #10, #12

  • 7 Па да не са го измислили тия

    12 2 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Е че Ауди отдавна са така.

    Коментиран от #9, #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 И другите производители

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Па да не са го измислили тия":

    И те така. Маркетинг и реклама най-вече, техническата страна - а второ и трето място.
  • 10 Шекел

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Нищо не е има колела БМВ за по 5-7 хиляди еуро
  • 11 Алфа Ромео

    17 4 Отговор
    90 процента от днешните коли не мога да ги различа докато не видя емблемата, еваларка на дизайнерите, гениални са!

    Коментиран от #14

  • 12 Д фен

    18 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Те за поло дават близо 40 хил.лева това е 100 пъти по кола.
  • 13 123

    7 4 Отговор

    До коментар #7 от "Па да не са го измислили тия":

    Не е точно така. Ауди е на платформите на които са Фолскваген, Шкода и т.н. Тоест, така е при автомобилите Пежо, Ситроен, Опел и т.н. А ти за ДС чувал ли си. Това е уникален технологичен автомобил спрямо ширпотребата Ситроен. Тоест, в сравнението ти все едно да кажат - ние представяме Порше или Бугати, ама на платформата на Ауди.
  • 14 един от стадото

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    да. Половината пари вече са в дизайна. Вече не правят колите първо от глина едно към едно. Цапане и мазане, всеки вече е Леонардо и Микеланджело. Да ''живее компютърната графика''. Дори великия Чип Фус вече е за коша..за съжаление на анимацията и първолаците
  • 15 PSA

    13 4 Отговор
    Кукла е! С голям избор мотори, при това яки, плюс хибриден.
  • 16 Японеца

    8 5 Отговор
    Чета, че плюете! Само да ви напомня какво карате!

    Коментиран от #17

  • 17 един от стадото

    9 1 Отговор

    До коментар #16 от "Японеца":

    караме това до където ни е чергата. За червения килим си има хора и надали ще ги срещнеш тук..
  • 18 Гошо

    4 3 Отговор
    Има нещо японско в муцуната!

    Коментиран от #23

  • 19 франсето

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    Нещо не си в час. Франсетата пускат DS като отделна луксозна марка,но ти от къде да знаеш.Нали си любител на Фиат.

    Коментиран от #21, #22

  • 20 пилот на Ферари

    12 3 Отговор

    До коментар #4 от "Рено ентусиаст":

    Че какво пък не и Харесваш на Алфата ? Кола като кола. Всеки си ма вкус . Като не ти харесва - карай си Туингото.
  • 21 пилот на Ферари

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "франсето":

    Не ти говоря как я пускат , и дали ми харесва. Просто франсетата говореха за закриването на марката. Не съм го измислил аз. Нямат реализирана печалба с нея.
  • 22 пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "франсето":

    06 ноември 2019 . Спират от производство DS 4 . Моделът не успя да се справи с трудната задача да привлече потребителите от премиум сегмента, без да е истински премиум компакт.

    Спира производството на DS 5 . DS 5 беше едно от най-интересните стартирания през 2011 г. Оригиналният му външен дизайн и футуристичният му интериор го поставиха в заглавията на много автомобилни списания. Хечбекът обаче явно не беше това, което търсеха потребителите в този сегмент и продажбите му не вървяха добре.
  • 23 пилот на Ферари

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Гошо":

    Нали това казвам , че прилича на Nissan Qashqai .
  • 24 Хккхх

    1 1 Отговор
    Започват малко по малко да дърпат от дизайна на Ситроен ГТ.
  • 25 Р.Овч

    5 6 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    Недоразумение са "колите" с женски, полов орган на капака. Емблемата в новите модели е с размери на войнишко кепе.
  • 26 XFR

    13 1 Отговор
    Проблема при тези коли , че трябва да си малко индивидуалист у с по-различно мнение от масата , за да отидеш да я купиш . Пешо комшията има голф (астра октавия) и казА че е французинО кола не мое да прави.
    Със сигурност този DS ще отстъпва по багажник ... някой друг милиметър за крака , поставки за чаши и тн .Сигурно ще отстъпва със секунда до 100 отА3 примерно .Обаче ако мога да си го позволя и съм на пазара за хеч ще си го взема . И като го заключа ще се обърна да си го погледна с кеф .... това с другите няма как да се случи.
    За надеждност няма смисъл и да се сравнява, октавия 2019 2.0 tdi 4x4 DSG ми хвърли халдекс на 22000км и гори масло повече от полицейска астра 1.6. И сега е на 44000 и май кутията се обажда. Та всички са еднакви там . Може да случиш на боклук от всяка марка , както и обратно.

    Коментиран от #28, #31

  • 27 gad

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    Пф, хубаво че са Лексус, да има от кого да копират.
  • 28 123

    0 8 Отговор

    До коментар #26 от "XFR":

    Е, не ти е точно сравнението. Това ДС може да го сравняваш с Камика, не с Октавия. Не и е в класа. А Камика е 35 000 лева високо оборудване.. Иначе си прав, че при всяка марка може да не случиш на конкретен автомобил. Няколко Октавии до 200 000 без съществени проблеми и никакво масло, въпреки, че по книжка гори малко..ама късмет. А за французите си е традиционно - правят от всичко, ама никъде не са някакво качество - я ми кажи нещо френско като битова техника в горната част на класациите - телефон ли, телевизор ли, хладилник ли, климатик ли, компютър ли...мога много да изброявам. Те така и за автомобилите.
  • 29 Макси

    0 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: В задната част отново виждаме някой по-остри линии, ... и журналистчетата ли започнахте да разменяте правилното използване на "И" и "Й"? Добре, че не "линии" не е "линий".
  • 30 Макси

    0 1 Отговор
    Охоо, дочитам и какво забелязвам Публикувано във факти.бг: а на някой места е използвана и алкантара. .... "някой места" ... Ех Факти Фактии... а толкова ви уважавах!
  • 31 321

    0 7 Отговор

    До коментар #26 от "XFR":

    Голям индивидуалист си, като караш френска кола? Стига смешки. Най-големите масовки - Пежо, Ситроен, Рено, Дачия... Поне сред немските марки - по-може да кажем, че си индивидуалист - по-особени модели Мерцедес, БМВ, а какво да говорим за Бентли, Порше, Бугати, Ламборджини, които са ФВ групата.

    Коментиран от #32

  • 32 XFR

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "321":

    Статията е за DS ... и говоря за DS. Не за другите. Кое е индивидуално на 3та серия че не се сещам? ... освен ако не е М ... примерно. Изброените от теб са доста по масови от DS (в по обикновено изпълнение), така че за индивидуалност при тях незнам как може да се говори . А пък къде набърка екзотиките... не е ясно

    Коментиран от #34

  • 33 nnd

    2 1 Отговор
    Карам нов Citroen от 3 години, досега нямам забележки, удобен, комфортен, автоматик, екстри, много съм доволен. След още 2 години, може да си взема това от снимката, със сигурност ще е хубаво. Пожелавам на всеки да си кара колата, независимо марката, без проблеми!
  • 34 321

    0 5 Отговор

    До коментар #32 от "XFR":

    Да, и аз за ДС говоря. Ама сравняваш не със Ситроен, а с други марки. Този нов ДС е същия като обикновено С4. Нищо различно. Нищо уникално каквото е ДС от 1955 година. Както и С4 не предлага нищо различно спрямо останалата ширпотреба. Недостатъка е високата цена и неособено качествените френски технологии. А ако смяташ, че немските спортни марки не придават индивидуалност е странно. За примиумите точнто това съм писал - по-особените модели - като М при БМВ. Да, екзотики са и затова ти дават индивидуалност. Иначе дали караш Астра, С4, ДС или Логан, все тая.
  • 35 XFR

    0 1 Отговор
    Хммм ... имаш право .. но .... Да вземем за пример нашия пазар, което значи 2009-2012г :). Служебната ми кола е Ауди А3 ,е сутринта на светофара бяхме 4 подред ...сиви и 2 голфа което е същото.Пълно е и с w220 w211 e60 e90 ... а DS5 къде е? Няма . На пътя съм виждал мн малко , а не е да не пътувам . Та толкова за индивидуалното .Поне както аз го разбирам. Иначе да ... вече AMG M RS са друго нещо но който е тръгнал на пазар за RS едва ли брои DS за живи :)
  • 36 Е такова му се

    2 1 Отговор
    мам@та на ГоУфа .. най- доброто от (308, Megane и C4) събрано в едно...брависимо
  • 37 Citroen C4

    0 1 Отговор
    Бях се запътил към поръчка на C4, но този модел ма DS ме накара да се замисля и да изчакам докато стане възможна поръчка на такъв.
    Страхотен е с много взаимстване от suv на lamborghini,дори в интериора. Цената е повече от приемлива.Просто засега е фаворит