Второто поколение на серийното състезателно Audi RS3 дебютира на пазара, точно 4 години след представянето на първата генерация. Дизайнерски, новото RS3 LMS копира елементи от последното поколение на хечбека A3 от където са взети фаровете и стоповете. Заедно с формата на предните стъкла, може би това са и единствените елементи, делящи един и същ дизайн с обикновеното A3.
Външните промени включват предна броня с огромна предна решетка и отвори за въздух, нов преден капак, раздувки на калниците и свързващите ги прагове, нова задна броня с функционален дифузьор и централно монтиран ауспух, както и огромно крило над задния капак. Основният цвят е графит, а червени и бели текстури с надписи LMS и Audi Sport завършват външния дизайн.
Под капака на състезателното RS3 може да се намери 2.0-литров бензинов мотор с 340 конски сили и максимален въртящ момент от 420 нютон метра, предавани към предният мост, оборудван с диференциал с ограничено приплъзване, благодарение на 6-степенна секвенциална скоростна кутия. Промени има и по окачването, в сравнение с предишното поколение, като например новия дизайн на предния макферсон, позволяващ още по-бърза настройка преди състезание.
От Audi се хвалят и с безопасността на обновения си състезателен автомобил, като изтъкват че „никоя друга LMS туринг кола не предлага толкова опционални елементи за безопасност“ колкото RS3 LMS. За защита на шофьора се предлага клетка, направена от стоманени тръби, спортни седалки тип „корито“ с 6-точкови колани, система за гасене на пожар, както и мрежи от лявата и дясната страна на предните стъкла.
В момента се провеждат и последните тестове на обновения модел, преди официалния старт на продажбите в края на тази година, което означава че най-вероятно ще видим автомобила в състезанията през сезон 2022 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рено ентусиаст
Коментиран от #2
10:37 07.02.2021
2 На светофара може
До коментар #1 от "Рено ентусиаст":
Но от София до Бургас ще има да почака, докато зарежда на Пловдив, или на Стара Загора, въпреки, че не съм 100% сигурен дали пуснаха станцията там. Чети по специализираните сайтове за автомобилизъм да разбереш какви дефекти дава теслата, и то чисто нови. Доста работа още имат по Теслите10:43 07.02.2021
3 РАДИО ЕЛТО
лоши водачи
10:46 07.02.2021
4 Пешо
Коментиран от #5
10:46 07.02.2021
5 Ама виж
До коментар #4 от "Пешо":
и мотора,че мяза на 2.0 115к.с от 90-те.Коментиран от #14
10:51 07.02.2021
6 Алф
10:56 07.02.2021
7 пилот на Ферари
11:01 07.02.2021
8 Само да попитам
Ауди А6 и БМВ 5
Коментиран от #9, #10
11:07 07.02.2021
9 Имаше
До коментар #8 от "Само да попитам":
но в нормалните страни тези коли са отдавна претопени така,че това гласуване е нещо като окачествяване на отпадъци.Коментиран от #11
11:19 07.02.2021
10 ха ха хаааа
До коментар #8 от "Само да попитам":
Дърти са на дедо ти воловете ...😁😁11:27 07.02.2021
11 хахахахаха
До коментар #9 от "Имаше":
ти и оня над тебе сте от формата кухина между ушите ... това че неразбираш от коли не ти дава право да обсъждаш такива освен цвета разбира се11:45 07.02.2021
12 qwerty
12:44 07.02.2021
13 Тъпана
15:23 07.02.2021
14 Алфа Чакал
До коментар #5 от "Ама виж":
Нали и този 2.015:58 07.02.2021
15 Японеца
08:16 08.02.2021
16 Alex
Коментиран от #17
10:06 08.02.2021
17 Интересна история
До коментар #16 от "Alex":
Чудя се защо всеки един селянин, пречупва идеята на даден производител за най-бърз автомобил, през собствените си нужди да ходи на лозето и казва, че този производител на мислил за него?Като няма къде да караш такъв автомобил или не можеш да си го позволиш, въобще недей чете такива статии. Но още по-важно е, ако случайно си изгубиш времето да ги прочетеш, поне недей пиши коментари под тях, за да губиш нашето време да ги четем с идеята, че ще научим нещо полезно от коментара.
Бъди здрав!
Коментиран от #18
15:23 08.02.2021
18 Alex
До коментар #17 от "Интересна история":
Автомобила е страхотен. Пиша, за селяните, които в Бг имат кинти и ще си купят такава, за да свалят силиконови kypви.В Европа за тази кола имат пари мафиотите, както навсякъде по света, но те няма да си я купят, защото кинтите им не могат да излязат на светло.
Ще я купят съзтезателни отбори и хора от моторния спорт, които няма да я карат по селски пътища, които са нацепени като след бомардировка, каквито с дори и новите магистрали в Бг. Ще я карат там, за където е произведена по пистите. А след това повечето от отборите ще подкарат Фиестите, Корсите, 208, Клио, Микри дори и Сандеро и т.н. към домовете си, без грам отвръщение, защото това е Европейската, за разлика от балкано-ориенталската байганйовска култура.
12:04 09.02.2021