ФАКТИ.БГ

Електрическият Citroen Berlingo дебютира с 270 км пробег

Батерията е с големина от 50кВч.

Публикувана: 23 Февруари, 2021 13:47
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2068
  • Електрическият Citroen Berlingo дебютира с 270 км пробег - 1
    Снимки: Citroen
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.2 от 5 гласа.

    Седмица след като ви информирахме, че от Peugeot представиха електрическата версия на Rifter, ето че и Citroen не се забави с Berlingo-то на ток. Както и сами може да предположите, то използва същите технологии каквито видяхме и при „лъвчето“, но дизайнът си е "ситроенски".

    Електромотор с мощност от 134 конски сили и 260 нютон метра задвижва предните колела, а батерия с големина от 50 кВч осигурява максимален пробег от около 270 км с едно зареждане.

    Също както и при е-Rifter, така и тук са налични два варианта на дължина, като багажното пространство е същото като при версията с двигател с вътрешно горене. Това означава 775 литра за най-малкия модел с два реда седалки и достига до 4000 литра при дългата версия със свалени седалки. Трети ред седалки е наличен и при късата, и при дългата база.

    Първите доставки на електрическото Berlingo ще се осъществят през октомври месец, а малко преди това ще бъдат обявени и цените.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.2 от 5 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Пежо 5008
    1 Отговор
    В пъти по-добро от най-големите Боклуци на земята - Тесла.

    Коментиран от #2, #3, #28


    Оценка:
    -11 +25

    S Class
    2 Отговор

    До коментар #1 от "Пежо 5008":


    не харесвам Пежо или Ситроен, ама Тесла верно са страхотни кофи за смет.

    Коментиран от #10


    Оценка:
    -13 +16

    530д
    3 Отговор

    До коментар #1 от "Пежо 5008":


    Съгласен съм с твоят коментар.

    Оценка:
    -9 +16

    Голям Слон
    4 Отговор
    Туристическа електричка :-) Тия 270 км с един човек ли са правени? Че като се качат петима с багаж и надуят климатика лятото, да не стане пътуването от София до Бургас с едно преспиване?

    Коментиран от #35


    Оценка:
    -2 +25

    тарикату
    5 Отговор
    Смешник, голфу минава повече и то на нафта.

    Оценка:
    -5 +7

    30 tdi
    6 Отговор
    трябва да има отделни паркинги за тесла, защото могат да причинят пожар

    Коментиран от #8


    Оценка:
    -6 +7

    1234
    7 Отговор
    Като се натовари с хора и багаж за какеото са тези коли, пробега става на половина, сиреч, прибираш се включваш първо колата после телефона. Ако забравиш ще стоиш на пътя на следващия ден. В момента ни предлагат уокмен с размер на куфар. Сиреч губи му се смисъла. Кола е за да я караш не да зяпаш процента на батерията и да стискаш палци...

    Оценка:
    -1 +16

    S Class
    8 Отговор

    До коментар #6 от "30 tdi":


    да, и тесла като се блъсне трябва да правят другите коли пожароустойчиви за да не ги запали при експлозията в катастрофата. това е полезен съвето за Евро НКАП

    Оценка:
    -2 +11

    jap
    9 Отговор
    С този пробег и то на хартия едва ли ще стане пазарен хит.

    Коментиран от #11


    Оценка:
    -4 +12

    10
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Рено ентусиаст
    11 Отговор

    До коментар #9 от "jap":


    Е в града за баничарка къв пробег ти теябва бе зayхава

    Коментиран от #20


    Оценка:
    -5 +9

    530д
    12 Отговор

    До коментар #10 от "Тесла маниак":


    не само върви до 250 и оттам нататък се предава ами и като се блъсне директно горят пожари

    Коментиран от #17


    Оценка:
    -6 +5

    13
    Този коментар е премахнат от модератор.
    14
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Странно
    15 Отговор
    и аз все повече хора забелязвам да се оплакват от тесла. Явно наистина са боклуците за които ги представят.

    Коментиран от #18


    Оценка:
    -3 +6

    Иначе казано
    16 Отговор
    Не става за баничарка на Дизела който изминава 1000 километра ежедневно шофирайки по 16 часа без спиране. За сметка на това ще свърши работа на останалите 95% от шофьорите на баничарки, които минават по стотина километра на ден за доставки предимно градско или на къси разстояния, стига да има къде да ги зареждат всяка нощ. Но поне аз не знам за склад, който да не е електрифициран.

    Коментиран от #26


    Оценка:
    -3 +11

    Тесла маниак
    17 Отговор

    До коментар #12 от "530д":


    Кой го казва?!Ти ли бе с електронно ограничената скорост на 150км/ч.

    Оценка:
    -3 +3

    Така е боклуци са
    18 Отговор

    До коментар #15 от "Странно":


    Напиши го с още 15 Ника и това ще е масовото мнение! Хубавото е, че истинските купувачи на електромобили не четат вашите мнения, а гледат сравнение между останалите електромобили при които Тесла винаги е Първенец по повечето показатели. Колкото и да е изненадващо - по качество също. Особено качеството на софтуера и задвижването са недостижими към момента от останалите. Който не го интересува задвижването и софтуера а се интересува от фугите на вратите, си купува Volkswagen id3 да си го гледа и да му се радва. Който се интересува повече от безпроблемното шофиране обикновено избира Тесла. Единствения автомобил който става за дълги пътувания в голяма част от белия свят.

    Коментиран от #19


    Оценка:
    -7 +9

    19
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Голям Слон
    20 Отговор

    До коментар #11 от "Рено ентусиаст":


    Ако не забелязваш, нищо "баничарско" няма в тази баничарка. Да виждаш някъде две седалки и товарен отсег без прозорци? Има трети ред седалки и греди на тавана за багажник :-) Типичен градски работен автомобил, нямам думи просто... :-)))

    Коментиран от #22


    Оценка:
    -2 +7

    PSA
    21 Отговор
    Километрите са и много и малко, зависи от употребата. Затова не всеки ще го купи, особено при липсата на зарядна инфраструктура като у нас. Но ако има станции всичко е различно. Правиш си сметка на нуждите и пробега и си готов. Много хора ще се вместят, не всеки навърта толкова километри.

    Коментиран от #23


    Оценка:
    -1 +5

    Рено ентусиаст
    22 Отговор

    До коментар #20 от "Голям Слон":


    zЕ то щото нема версия баничарка.

    Оценка:
    -1 +1

    По-скоро са изключения
    23 Отговор

    До коментар #21 от "PSA":


    Тези които навъртат повече пробег. Правиш ли сметка, че това са 850 километра за петдневна работна седмица, дори да оставяш 100 километра резервен пробег всеки ден. Това са 44 000 километра годишно или 350 хиляди километра за осем години.

    Малко са баничарките които ги навъртат, въпреки че има и такива които въртят по повече. Все пак 170 км на ден за доставки въобще не са малко.

    А 35 киловатчаса на ден, се зареждат за 10 часа през нощта от най-обикновен 16 амперов контакт шуко, какъвто има във всеки гараж, офис, склад, дом или каквото се сетиш. Това е мощността на един бойлер или радиатор.

    Оценка:
    -2 +2

    ВАЗ
    24 Отговор
    270км пробег с едно зареждане, което не е и сигурно,след това два/три часа зареждане и ако трябва да се измине разстояние от 500км колко часа ще е пътуването?

    Коментиран от #25


    Оценка:
    -1 +5

    хо хо хо
    25 Отговор

    До коментар #24 от "ВАЗ":


    Ако трябва да се измине разстояние500 км си взимаш нещо друго.

    Оценка:
    -1 +4

    Дизела
    26 Отговор

    До коментар #16 от "Иначе казано":


    Да не става за Дизела.Дизела предпочита дизел.Един път да се съглася с теб.

    Коментиран от #27


    Оценка:
    -0 +3

    Аз съм съгласен повечето пъти с тебе
    27 Отговор

    До коментар #26 от "Дизела":


    Но ти не можеш да го разбереш. За всеки влак си има пътници и за всеки шофьор си има кола. Вече хиляда пъти се опитвам да ви обясня, че може един перфектен автомобил да не е подходящ за конкретен шофьор, единствено и само защото ще го кара в България. Даже не става въпрос за пари.

    Поне 100 пъти съм задавал въпроса, ако някой ви подари водороден автомобил и 10 хиляди лв за зареждане на водород, колко километра ще може да минете с този автомобил в България годишно? След колко време ще изхарчите тези пари?

    При електромобилите засега поне има двайсетина процента, на които биха им вършили работа в 90% от случаите, но няма как да заменят напълно автомобил с ДВГ.

    Това обаче не значи че електромобилите не стават или нямат бъдеще в световен мащаб. От България и от нашето мнение за съжаление нищо не зависи за автомобилната промишленост.

    Оценка:
    -2 +4

    Истината
    28 Отговор

    До коментар #1 от "Пежо 5008":


    имах семейство съседи заможни от съседната сграда имаха преди това мерцедес джип МЛ. продадоха го и си взеха модел ес. Унищожиха се да го зареждат това нещо, защото явно много караше господина. След 3 месеца бяха със чисто нов джип мерцедес на дизел а Теслата повече не я видях.

    Коментиран от #29, #30, #31


    Оценка:
    -3 +4

    хо хо хо
    29 Отговор

    До коментар #28 от "Истината":


    Дизела па ептен е мъртъв

    Оценка:
    -4 +4

    Гошко
    30 Отговор

    До коментар #28 от "Истината":


    Аз пък още имам двама съседи (но НДК в София), които си имат Тесли, карат си ги и им се радват. Говорил съм и с двамата, доволни са хората и не искат и да чуят за други автомобили. Та така, свят широк, хора разни...

    Оценка:
    -5 +3

    Как зареждаха теслата
    31 Отговор

    До коментар #28 от "Истината":


    Като те слушам, са се пребили да хвърлят разклонители от терасата? На класическия осмия етаж в панелката ли живееха?

    Оценка:
    -5 +3

    Милен
    32 Отговор
    Аз нямам много предства от ел. колите, но ако мога някога да си купя и то Тесла, бих го направил. Това е наистина нещо ново и революционно. Само ще ви кажа, че в града в който живея в Германия почти всички таксита са Тесла. Дали тези таксиджии са будали? Дали това е играчка с дистанционно? Дали са толкова некачествени и ненадеждни? Оставям ви сами да си отговорите. Това е бъдещето и много скоро в европейските държави ще се забранят двг в градовете както има в момента зелени зони в които могат да се движат само коли с евро4-5. За радост на някои хора тук, в България тези неща ще навлязат с 20години закъснение.

    Коментиран от #33


    Оценка:
    -4 +2

    TSLA
    33 Отговор

    До коментар #32 от "Милен":


    Пожелавам ти. Защо са в устата на целия свят? Старите хора са казали: "На сух кладенец никой за вода не ходи". В Морс, Дания има двама братя с такива таксита. Скъсват се от работа, на по 600 хил. километра са. Звънят на диспечера клиенти за такси - искат Тесла. Заети са, казват им, трябва да чакате около 40 минути или да ви пратим друга кола. Ще чакаме - отговарят в най-честия случай. Е, точно както питаш ти, будали ли са хората?

    Оценка:
    -5 +1

    Alex
    34 Отговор
    При цена 40 000 евро ... реален пробег 160 км извънградски с малко хора, бахаж и скорост 110 км/ч. Трябва да има много места за зареждане. Реално това е за околностите на София. До Балчик с 2 зареждания, до Халкидики същото. А няма къде.

    Оценка:
    -1 +2

    onq s konq
    35 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":


    Кога е само с едно преспиване добре, ами да не стане "екскурзионно летуване" от София до Бургас за седмица :-D

    Оценка:
    -0 +3

    Коцето
    36 Отговор
    Въпроса е с 4 човека и багаж колко ще мине.И второ каква е цената.Но по принцип повечето коли се движат с 1 - 2 човека .Така че всеки си прави сметката.

    Оценка:
    -0 +1

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери