Японците от Suzuki планират в близко бъдеще да пуснат глобален бранд, който да конкурира нискобюджетните марки като Dacia (Renault), Daihatsu (Toyota) и възродения Datsun (Nissan). Евтините коли на Suzuki ще се продават под марката Maruti.
В момента компанията Maruti прави коли само за Индия, а 56.2% от нея принадлежат на Suzuki. Японците заявиха, че ниската цена на автомобилите няма да е за сметка на качество и безопасност. Те ще залагат на универсални платформи.
Ниската цена обаче ще бъде постигната и като базовото оборудване бъде сведено до минимум. В Индия най-евтиното Maruti сега се предлага на цена от 3 200 евро. Тази кола е оборудвана с трицилиндров бензинов мотор с обем 0.8 литра и мощ 48 к.с.
На този етап не е ясно с какви модели Maruti ще атакува Европа, но специалисти са на мнение, че ако гореспоменатото евтино трицилиндрово предложение достигне до Стария континент, неговата безопасност ще бъде повишена, а цената ще е под 5 000 евро.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румъния
Коментиран от #3, #6, #38
11:50 26.12.2012
2 JAPAN POWER
11:51 26.12.2012
3 DACIA suxxxxx
До коментар #1 от "Румъния":
Aman of fanatici na tema DACIA v toq forumКоментиран от #11
12:18 26.12.2012
4 Румбо
Коментиран от #5
12:24 26.12.2012
5 живот втора ръка
До коментар #4 от "Румбо":
Да бе,, направо страхотна, супер издухана, на 15 години, НО мерц или ауди и си най-големия гъзар, нали хахаха това е манталитет в БГ, втора ръка на 150 000 км и за основен ремонт, но да е ПРЕМИУМ... Аз пък бих предпочел чисто новата... Нямам комплекси за избиване, че да си купувам премиум-дараци...12:28 26.12.2012
6 г-ца Мерцедес
До коментар #1 от "Румъния":
Първо това ще бъде японска кола(1-во място по- надеждност), и второ ще бъде много по-евтина от дачията (която е на последно място по- надеждност).Дано наистина да се случи! С една газова, такъв автомобил ще се превърне в съвършената градска кола.
13:37 26.12.2012
7 Палача
Коментиран от #18
14:09 26.12.2012
8 hienata
110% съм съгласен с теб, даже бих добавил,че този автомобил (Марути) не би се купувал заради мн. лошата слава на предишния. Освен чупливи бяха и мн. ръждиви. Сега за толкова малко пари качеството сигурно ще е и по-лошо от на старото.
15:27 26.12.2012
9 Бай Гън
Коментиран от #12
16:18 26.12.2012
10 ддд
18:39 26.12.2012
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Име:
До коментар #9 от "Бай Гън":
Да не са луди да си подкопаят VW...21:04 26.12.2012
13 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #14
21:16 26.12.2012
14 Ха-ха
До коментар #13 от "БУМЕР КАМОР":
Твоята е 1.3 нали или 1.6 със сопотско газоово.21:59 26.12.2012
15 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #16
22:05 26.12.2012
16 Ха ха
До коментар #15 от "БУМЕР КАМОР":
От коя си по-доволен? Майбаха е само име, но ладата си е класика. Ако й завариш един багажник у покрива и ще можеш да товариш каквото на намериш на пътя. Това майбаха може ли го? Не, нали!Коментиран от #17
22:10 26.12.2012
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 pfff
До коментар #7 от "Палача":
karal sum suzuki maruti, proizvodstvo 1989ta, 800cm3 s climatic, vdiga 100 za 18 secundi i e navartialo kam 900 000 kilometra i o6te varvi bez golemi remonti, smenqni sa sve6ti i remazi i nakladki! aide nemi govorete za india i za japan kato za ussr i bulgaristan. tova novoto suzuki ne e za bulgaristanski kompleksari a e za normalni evropeidni i aziatski jiteli na planetata s razvito suznanie i zavur6eno obrazovanie ;) vie si kupuvaite audi A4 1.9tdi za 8000lv i si tro6ete tikvite po servizi vseki den! afganistanz....gre6ka bulgaristanzi!22:18 26.12.2012
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Лада
Това Марути вероятно ще намери място под слънцето, не голямо, но място, но все е една стъпка над мотор... мотор с 4-ри колела и покрив да не вали, бонус чистачки и парно.
Коментиран от #31
22:49 26.12.2012
29 байчо
Дачия на 300-400 х. км. - това го могат такси-джиите за 3-4 години. 3-4години ще издъжи всяка кола. Карал съм Дачия на 7500 км, 1 година. Старата ми ЛАДА 2103 30 годишна возеше по добре.
една задачка: коли за 5000 евро:
1.
Ауди А8 1999 150 000км
Пежо 307 2004 100 000км
Алфа 147 2007 90 000км
Сузуки ново
2.
Българинът кара по 10 000км на година.
3.
съвременните европейски двигатели с масла 10в40 и 5в40 издържат до 300 000 без ремонт.
Въпрос: коя кола ще издържи 15 години в БГ ?
(на пазара има и Пежо 307/ 2002 /125 000км за 2500евро първа ръка, а аз имам Ксара 1999/160 000км за 1300 евро и смятам, че може, да издържи още 6-7 години)
14:25 27.12.2012
30 Симеон Тасев
15:35 27.12.2012
31 Хахахах
До коментар #28 от "Лада":
Умори ме от смяхЛада не е кола, това е наказание.
Самите руснаци им викат ТАЗ вместо ВАЗ
Курници с разход 10/100 и ускорение на Беларус
15:42 27.12.2012
32 Сергей
17:30 27.12.2012
33 Стивън
17:36 27.12.2012
34 Палача
Държа да изясним нещо:
1. Марути Сузуки производство 1989г. на 900000 км НЯМА - не може и да има - няма човек, който да успее да навърти на такава кола 40000 км годишно - изглежда погрешно е добавена една нула:) Освен това двигателите на тези колици са много далеч от прословутата издържливост на също толкова малкия кореец ДЕУ ТИКО.
2. Да - до 300-400000 км се налагат поне 1 - 2 сериозни ремонта, но при Ладата, Москвича, Заставата, старата Дачия (от соц-а), а при Трабант и Вартбург - даже повече..... Очевидно обаче не си карал никаква кола различна от изброените, иначе нямаше да пишеш глупости...... но наистина повечето хора, карали само лади или москвичи не могат да повярват че има на света коли, които се развалят значително по-малко - помня моето учудване като преминах от Лада 2105 на Голф 2 :) - едно си баба знае, едно си бае - бих казал по повод на такива като теб. За сведение, заводите производители даваха на Ауди 100 2,5 ТДИ 700000 км до основен ремонт и на Мерцедес Бенц 124 2,5 Дизал 1000000 км до основен ремонт при правилна поддръжка, и колите го доказаха с годините.... и точно на тея двете мно-о-ого рядко се разваля нещо което не е консуматив...
3. Ауди А8 от 1999г. на 150000 км има само в музея на Ауди - иначе няма. Който купува такава кола минава 40-50000 км годишно, че и ховече. Обикновено 150000 се навъртат първите 2-4 години, а на 13 години може да е на около 500000 с върнат километраж - справка - mobile.de
..... Бъдете реалисти бе, хора - не пишете глупости, за да не ви се смеем :)))
Коментиран от #37
18:47 27.12.2012
35 Иванов
Колега карал съм Сузуки Марути такси. Навъртях му 530 000 км. Карах го 6 години докато го изплатя. Сега го кара жена ми и е много доволна. Аз също го ползвам, през уикенда, когато излизаме семейно до Мола. Товарил съм много неща в него - предимно зеленчуци. Сега след като прочетох статията се зарадвах, защото - ТОВА ЩЕ БЪДЕ СЛЕДВАЩАТА МИ КОЛА.
19:53 27.12.2012
36 николинка КАМОР
23:44 27.12.2012
37 Лада
До коментар #34 от "Палача":
Ауди 100, мерцедес 124... не говориш сериозно, точно за тия изтърбушени антики. жигула москвич, трабант, Голф 2 ще умра от смях... някои хора явно живеят някъде назад във времето и то е спряло... ха-ха-ха. Ръждата си яде ли яде тамън всичките тия, добре че на мерцедеса боята е дебела че да не изглежда чак като гнила консерва, ама и тях досега повечето ги е изгризала...Кацни ти на земята, в днешно време нито мерцедесите, нито аудита са същите, нито ладите. А може би имаш пари за едно новичко ауди А6, айде А4... съмнявам се, щом ми правиш аналогии с бараки които днес струват най много два пъти над цената си на скап. Пред такава алтернатива предпочитам едно гадно ново Марути... иначе за протокола съм се возил или карал всичките тия дето ги спомена без А8-цата, дори някои бяха почти нови... нямам педвид около 10 годишнината им., надявам се да схвана.
Има и една друга приказка, - най гадното на новата кола е че повече няма да си купиш кола втора употреба...
Коментиран от #39
00:42 28.12.2012
38 байчо
До коментар #1 от "Румъния":
1.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a8-2-8-quattro-vollausstattung-t%C3%BCv-10-2014-st-wendel/169935846.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=5001&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000
2.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a8-2-5-tdi-klima-xenon-pdc-top-zustand-2hand-erzhausen/172110238.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=5001&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000
3.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a8-2-8-automatik-klimaautomatik-alu-berlin/165606791.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=5001&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000
и трите са под 4000 евро в германия. до българия стават 4500-5000. едната обява е от частник, където километрите са по-достоверни. друг е въпросът, колко е скъпа поддръжката на такава кола.
11:12 28.12.2012
39 Палача
До коментар #37 от "Лада":
Виж, момко - доста си противоречиш в изказванията. Посочвах стари коли от соца като пример за неиздържливост на двигателя, а в противовес на тях, писах че Ауди 100 и МБ 124 имаха и заводски предвиждания за основен ремонт. Това обаче не значи че препоръчвам покупка нито на едните, нито на другите - те са изживяли времето си. За това какво си карал и на какво си се возил не знам, но очевидно продължителността на "карането и возенето" ти не е била достатъчно за да оцениш автомобил. Трябва да имаш наблюденията на притежател - т.е. трябва да си го стопанисвал, за да можеш да споделиш някакъв опит или лични наблюдения. Или да имаш дългогодишен познат на когото вярваш за колата, която той шофира.... Аз пък стопанисвам малък набор служебни автомобили от различни марки и модели, които са зачислени персонално всеки на по един служител и само той си управлява колата. Та да ти кажа - и в съвремието Мерцедес и Ауди показват почти същата издържливост на двигателя, но пък имат повече проблеми със спомагателни възли и агрегати, както и с електрониката. Дюзите се прецакват поради лошо гориво, а понякога и от случайни дефекти. За едно Пежо 406 например, ще ти кажа че го имаме от 8 години и е на около 500 000 км. Какви ли не ролки сме сменяли, спирачки, лагери, шарнири, биалети, ключалки, лампички, ремонти на електроника, ремонти по климатика и т.н., но двигателя е бетон - на -15 си пали от 2-3 оборота. На дълъг път с около 100 км/ч гори 4,6-4,7 литра на 100, я масло пие по половин литър на 10000 км. Имам близък пример и с Нисан примера. Споменах и за дачия дизел на 250000 км ъс смяна само на консумативи, съединител и някакви тампони и накрайници (на мой приятел). И да - имам пари за новичко Ауди А6, даже не за едно, а за няколко, но не ми трябва такава кола в момента. Прицелил съм се в новичък Фолксваген Шаран за семейна кола и един Рейндж Ровър Евоук за втора кола. Съвсем скоричко ще си ги купя.... Само да си оправя гаражите, щото не ми се държат новички на открито под дърветата и терасите. Естествено - в правото си да не повярваш - ти явно си от хейтърите, които оплюват всичко в мрежата и не вярват някой да знае повече от тях, или да има повече опит, или пък не дай си боже да е по-умен от тях. Не се хаби да ми отговаряш и да плюеш...Коментиран от #41
22:11 28.12.2012
40 Атанас Атанасов
08:35 29.12.2012
41 гост
До коментар #39 от "Палача":
Колега, не се хаби, няма смисъл. на човек всичко можеш да му вземеш, ама акъл да му дадеш-не можеш.09:20 06.01.2013
42 Иван
Купих я от първи собственик на 350000 без ремонт,реших да я ползвам като селско стопански инвертар,махнах и седалките отзад и по 350 кг на курс инертни материали,и на черно по полето.
Пренесох над 50 тона общо количество за 2 години и го хлацах като бъги,много е леко и не се окопава в калта.Неможах да я счупя тази кола,а разхода нисък.
И за ръждясването не сте прави,и за частите не са скъпи само за едно-колата е дърво от кам екстри,но супер практична за градско и лесна за ремонт.
Бих си купил такава като нова за втори автомобил,според мен са ги спрели защото са се купували и подбиват цената на пазара
19:03 10.01.2018