ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Бавно, но сигурно е затриването на всички фирмички за силов тунинг, ако не спрат да правят автомобили с ретро ДВГ-та. Бъдещето е за екологичните автомобили. В Япония, го осъзнаха още миналия век, в щатите също се ориентират все повече към хибриди и ел.мобили, а какво прави Европа? Какво правят немците???
Ми ГТР-а е нисан и японски.Това е факт и няма как да се промени.Никой уважаващ себе си човек не би и направил опит да го сравнява с елитните автомобили.
Преди Американците правеха драгстери ,сега немците след 50 години ще продължат идеята. Това че има и 21584756182756 коня и 723648728 турбини не го прави бърза кола. Нали трябва тая мощ да се стовари на пътя. Практиката показва ,че Мерцедес не са на ясно с нещата. Една сериина импреза струваща колкото салона и джантите на това АМГ ще го отвее с 300. За ГТР ко неща и да отварям дума.
Специалиста , а дали знаеш колко Мерцедеса се произвеждат в Китай??? Знаеш ли и колко от частите се правят там за тези "Елитни тояги" Ха сега ми кажи какво от Нисан ГТР е направено в Чайна майна????
Няма такива като тия коментиращите долу ахахахахахаха нямало АМG което, да е по-добро от М3, Мерцедес не можели да сложат мощта на пътя, мале мале :D Много ми се иска да направят така че, когато се регистрираш тук да си прилагаш копие от личната карта за удостоверение, те тогава ще се знае какви дрогирани лапета сте всички коментиращи тука ! ;)
Някакси Нисан ГТР не звучи като Мерцедес. Интересно по кой път извън Германия ще се движиш с такава скорост. Става въпрос за серийни автомобили проектирани за движение по нормални пътища.Марката е престиж.ГТР е недоразумение.В кои шампинати е печелил.
Тези дето плюят по Мерцедес на повече от Голф качвали ли са се ? Или максимум на Ауди .То е ясно , че всички голфаджии като се опаричат малко си купуват Ауди .
Май не ти е ясно че няма как да сравняваш GTR с C63 AMG, поради първо, че това са 2 различни стила коли, поради 2ро не 1 2 ще се съгласят с мен че мерцедес прави едни от най-успешните състезателни коли както и луксозни, докато за нисан не съм чул такова нещо ... въпреки че аз съм зклет Ауди фен с лекота мога да кажа че този мерц ще е УБИЕЦ !
Не е важно къде се сглобяват, важно е качеството на материалите. В Китай се произвеждат доста качествени стоки, както и некачествени, но нашия манталитет и закърняло мислене свързва Китай само с боклук.
действително, Мерцедес имат проблеми със сцеплението, това се дължи на ОГРОМНИЯ въртящ момент, който каращите и кланещите се на ГОЛФ не могат да контролират. Но веднъж овладян, колата се изстрелва така, че чак вътрешностите ти се опътват да излизат през устата ти.
действително, Мерцедес имат проблеми със сцеплението, това се дължи на ОГРОМНИЯ въртящ момент, който каращите и кланещите се на ГОЛФ не могат да контролират. Но веднъж овладян, колата се изстрелва така, че чак вътрешностите ти се опътват да излизат през устата ти.
VW си е марка както и да го плюят,уважавам мерцедес,но извинете ме ама това че голфа е най популярната кола в бг нищо лошо не значи.Всяка марка има хубави и лоши модели,от един модел не може да се съди за цялата марка
Всеки който притежава Мерцедес от години знае, че единствено сравнения могат да се правят с БМВ … всичко останало са алабализми на сеирджии.Аз съм минал през голфове, шкоди, аудита, пасати, пежа, фордове и мн. Други за последните над 20 години … бензинови, дизелови, всякакви ….. от години съм на Мерцедес - Веднъж Мерцедес, Мерцедес завинаги … това е
допознавач единия ми шеф признава само мерцедес амг и лада неговия садружник признава само майбах и лада аз карамслужбно бмв м сериа но немога да кажа лошо замедунчето
Kato stava vypros za sporten model Benz sa mnogo nazad s materiqla v sravnenie s BMW a naposledok i s AUDI,ina4e Qponskite avtomobili izob6to nemogat da se sravnqvat s Germanskite luksozni marki za6toto izostavat mn. mn. !
От кога чакам такива статии. Браво. Нямам пари и за колело и само гледам картинки но като прочета 500-600 коня и ми става благо на душата. Харесвам този сайт
Пич, за теб един прост пример: има свинско от 8 лева килограм, има и от 25 лева килограм. Ти щом си харесваш това от 8 лева си го яж и не ни убеждавай, че е по-хубаво от 25 левовото. Весели празници!
ТИ луд ли си? Виждал ли си новата А класа? Ето ти линк http://www.autoevolution.com/engine/mercedes-benz-a-klasse-w176-2012-a-250-sport-at-211-hp.html. Разгледай спесификациите и ми кажи, че това неможе да се сравни с голф. ^^
А ти знаеш ли? Повечето дето се произвеждат в Китай се продават там... Аз имам C200 kompressor W204 и е произведен в Германия. Ако не се лъжа беше в Бремен. А и тези който се произвеждат в китай да не мислиш че завода е нещо по-различен от този в Германия?
:) Не си се качвал на истински автомобил, за това хвалиш мерцедес. Пробвай да се качиш в някой шоурум, на мазерати, астон мартин, ламборгини, ферари, ролс- ройс или някоя от другите класни марки и мерцедес ще ти се стори, като евтина китайска играчка. Да не говорим, за всичките технически проблеми, които, ако кажеш мога да ти изредя за даден модел на мерцеедс. Не случайно, самите немци констатират и признават факта, че мерцедес е по- лош автомобил от редица други, по- евтини. Например, не на шега, всяка една японска кола, без значение от марка, клас и цена е по-здрава от който и да е мерцедес правен последните 20 години.
Веднъж цървул, винаги си оставаш такъв! Не разбирам от НФС но съм от поне 15 год в авто-мото спортовете. И картинга ми е силна страна. Та за това на всички интернет лаладжии искам да кажа, че перфърмънс и хендлинг вървят ръка за ръка. Та спестете си некомпетентните мнения за коли които виждате само в интернет. Типичното за всеки комплексар е щом не може да те обори с доказателство да започне да те убижда. Драйвъра го предизвиквам на едно ходене до Щъркела. Аз със скапаното субаро той с каквот му дадаът. Защото много като тебе вече плакаха!!! Виртуални спецове без капка опит. То само със четене в нета не става. Заповядай на плана и дате повозя ,но си вземи памперс. Такъв мерцедес 63 АМГ съм карал и е пълан т....к. За това изказвам компетентно мнение. Сега като му сложат 2 охлюва може и да рездвижи леко.
На един в наше село,му викаха "бирата",ама като го набара един друг дето му викат "ракията",такива табани му наби,че сега си кара Justy-то само на сухо!
Хахахахахаха,просто е смешно да говориш,че през последните 20години няма здрав мерцедес,ти за модели като 124,140,201,126 чувал ли си,защоото тези коли ще се движат още дълги години след каот и внук ти не е на тази земя,така че с евтините японски коли млъкни и като събереш от закуски си купи мерцедес на старо ;)
И да стана поредният скучен пенсионер като теб ли??? Говориш за някакви антични табакери в които няма нищо интересно. Поредният фъфльо дето ще си умре с историите за кореком, лади москвичи и мерцедес от миналият век. Явно си фен и на телевизорите Велико Търново че с със Тошиба кинескопи???Ти си карай тези трактори аз ще се мъча с японката със 280 кс и 4 задвижващи колела. Не спестявам от закуски а бачкам по повече от 12 часа на ден. И за разлика от теб, нищо не ми е дошло на готово. А до този със ракията и бирата - явно като няма какво да правите в хоремака си посягата(сексуално)
До тук само убиди от неграмотни лаладжии. Един не сложи фактите на масата. Мерцедес отдавна не е нищо особено. Та това не е ли една от фирмите доте иволюира по следният начин - Тънка чистачка ,дебела чистачка, тънка лайсна, широка лайсна, преден капак с решетка отделно, преден капак с вградена решетка,заден капак със вдлъбнато за номера,заден капак - прав. Оранжави мигачи и след 5-6 години..... Ха бели мигачи. Нама по скучни и тромави от немските кофчези а след 2000год вече и не са здрави. Поредната мечта на бедният Българин без капка познание и интелект.
Здрав, като какво? Карбон, корунд, диамант? Ще повярвам, че мерцедес е качествена марка, когато резултатите ТЮВ, започнат да дават такива сигнали. За момента мерцедес по качество на своята техническа устойчивост е една посредствена марка. Вие можете да си говорите и внушавате, каквото пожелаете, лъжата си е за ваша сметка.
Собствениците на мерцедес са щастливи! Не разбират нищичко от автомобили, но определено са щастливци заради това, че могат да си позволят да купят и поддържат подобна кола.
И сега за разбирачите ще кажа че визирам купе 201 и 124 на въпросната фирма. Еволюция от 20 години видима само за кривоглед човек. Да не крия мечтите си да си купя ГТР щото за сега само съм карал такава кола. А мечтая да я притежавам. За това и копам на 3 места по цял ден за да си я позволя след няколко години. А не да си купя поредният немски кашон с бежов или сив салон. А кажете колко от вас ще си купят дари и сатар Ц класа АМГ??? Оберчени сте да скучаете още от рождението си. Иначе стечували че пържолата от телешко от Кобе била вкусна. Оффф та вие и нея нама да пробвате уще си остане само слух
Аз не бих си продал колата за да си взема мерцедес. Мога да си взема доста приличен мерцедес на същата стойност, но не мога да си позволя да го ремонтирам. Ако си оправят качеството, ще ме спечелят, като клиент. Същото се отнася и за останалите марки, които не могат да покрият изискванията ми за качество.
DO BIRATA---- Brat neznam kakvo AMG si karal i kolko moje6 da kara6 no ne6to naistina ne si v 4as!!!!!!moqta rabota e svarzana s takiva avtomobili i sam mnogo naqsno koq kolko moje,Iskam da te pitam KAKVA e li4nata ti kola????az o6te si pazq edna 190-ka koqto e na 21 god, i nqma gram rujda i o6te si pulni kolometraja,i moga da kaja 4e 6te te nadjivee,vqrno e 4e sled 96god, sa kekavi v tova o6tno6enie no za AMG ne mi kazvai 4e e T,,,,K.sme6no e za 90% ot tezi koito sa karali takava.Ne ti go kazvam s lo6o namerenie ,no prosto me u4udi koe ne ti e haresalo ,poslednata slujebna takava i navartqh 170 000 hilqdi, za S govorq,koe da ne mu haresam??? voziqta li, dinamikata li, luksa li ???- aaaaaaaa setih se razhoda na gorivo,:)))) emi za 2.5 tona kola i taliva parametri 6te si har4i nqma da go 6murka benzina. GTR-a ne e lo6o kupi si go pojelavam ti go , no e samo sportno ni6to drugo. P.S mejdu drugoto sam zubotehnik, kato ti izpadnat zubite ot GTR-a pi6i mi 6ti ti napravq secialna oferta na teb. jiv i zdrav.
прав си знаи единия ми шеф признава само мерцедес амг и лада неговия садружник признава само майбах и лада аз карамслужбно бмв м сериа но немога да кажа лошо замедунчето
всеки има право на мнение :) някой ден дано попаднеш в някое АМГ да си промениш мнението :) убеден съм че, не си имал възможност да се повозиш на такова :)
kolega nese habi da obiasniavash tuka.tia Mercedes sa vijdali samo na snimka shtom edin lapeshnik me ubejdavashe kak daciata e po dobra ot Benza smiatai.veseli praznici.
В случая гроздето(мерцедес) наистина е кисело.
Не са узрели още да правят надеждни автомобили. Това е според мнението на самите немци.
Подозирам, че тъкмо ще се научат да правят здрави коли на нафта и бензин и японците ще лансират вечен автомобил за 10хил. лева движещ се по въздух с помощта на СО2.
Ти ако караше нещо японско с 4х4 и 280 к.с. нямаше да пишеш тука такива простотий ;) Мерцедес били посредствени... То за това посредствените екстри които сега ги има в тях, ще ги има след 10 години в твоята кола ;) Това за чистачките и лайсните също е голяма идиотщина дето каза, да не би АУДИ да са смотани за това, че А8 от 2003-ра е с по-малка решетка от А8 от 2005-та ? Явно са смотани, или пък БМВ Е60 от 2005-та е смотано щото е със стария скоростен лост на автоматика, а това от 2008-ма с новия (джойстик) ? Явно и те са смотани, странни хора сте клавиатурните "богаташи", имате милиони, коли, къщи, яхти, а мишкувате по тия сайтове... ;) И да, бих си купил C63 AMG, дори C32 бих си взел за да бъда скучен пенсионер по магистралите ;) ООО сега видях какво си писал "копам на 3 места и си мечтая за GT-R" човечецо, това ако го бях видял по-рано изобщо нямаше да си играя да пиша, радвай се, че поне някои с малко повече мозък в главата ти е обърнал внимание... ;)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 MB_fan
Коментиран от #3
10:20 28.12.2012
2 s50b3
10:38 28.12.2012
3 Ramon Perez
До коментар #1 от "MB_fan":
Бавно, но сигурно е затриването на всички фирмички за силов тунинг, ако не спрат да правят автомобили с ретро ДВГ-та. Бъдещето е за екологичните автомобили. В Япония, го осъзнаха още миналия век, в щатите също се ориентират все повече към хибриди и ел.мобили, а какво прави Европа? Какво правят немците???10:44 28.12.2012
4 Polaris
Коментиран от #5
10:48 28.12.2012
5 Специалиста
До коментар #4 от "Polaris":
Ми ГТР-а е нисан и японски.Това е факт и няма как да се промени.Никой уважаващ себе си човек не би и направил опит да го сравнява с елитните автомобили.10:55 28.12.2012
6 Бирата
Коментиран от #11, #23
10:58 28.12.2012
7 Бирата
Коментиран от #9, #25
11:01 28.12.2012
8 Night Rider
11:41 28.12.2012
9 Специалиста
До коментар #7 от "Бирата":
Някакси Нисан ГТР не звучи като Мерцедес. Интересно по кой път извън Германия ще се движиш с такава скорост. Става въпрос за серийни автомобили проектирани за движение по нормални пътища.Марката е престиж.ГТР е недоразумение.В кои шампинати е печелил.11:41 28.12.2012
10 Айртон Сена
11:55 28.12.2012
11 Богомил Спасов
До коментар #6 от "Бирата":
Май не ти е ясно че няма как да сравняваш GTR с C63 AMG, поради първо, че това са 2 различни стила коли, поради 2ро не 1 2 ще се съгласят с мен че мерцедес прави едни от най-успешните състезателни коли както и луксозни, докато за нисан не съм чул такова нещо ... въпреки че аз съм зклет Ауди фен с лекота мога да кажа че този мерц ще е УБИЕЦ !12:08 28.12.2012
12 Spewn1
12:51 28.12.2012
13 driver
действително, Мерцедес имат проблеми със сцеплението, това се дължи на ОГРОМНИЯ въртящ момент, който каращите и кланещите се на ГОЛФ не могат да контролират. Но веднъж овладян, колата се изстрелва така, че чак вътрешностите ти се опътват да излизат през устата ти.
13:04 28.12.2012
14 driver
действително, Мерцедес имат проблеми със сцеплението, това се дължи на ОГРОМНИЯ въртящ момент, който каращите и кланещите се на ГОЛФ не могат да контролират. Но веднъж овладян, колата се изстрелва така, че чак вътрешностите ти се опътват да излизат през устата ти.
13:06 28.12.2012
15 Специалиста
13:09 28.12.2012
16 Димитър Димитров
13:38 28.12.2012
17 познавач
Коментиран от #18, #33
13:49 28.12.2012
18 николинка ВИП МАЦЕ
До коментар #17 от "познавач ":
допознавач единия ми шеф признава само мерцедес амг и лада неговия садружник признава само майбах и лада аз карамслужбно бмв м сериа но немога да кажа лошо замедунчето14:41 28.12.2012
19 петпет каменов
14:58 28.12.2012
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Фильо
15:12 28.12.2012
23 Spewn1
До коментар #6 от "Бирата":
Пич, за теб един прост пример: има свинско от 8 лева килограм, има и от 25 лева килограм. Ти щом си харесваш това от 8 лева си го яж и не ни убеждавай, че е по-хубаво от 25 левовото. Весели празници!15:55 28.12.2012
24 Иии
17:14 28.12.2012
25 Милен
До коментар #7 от "Бирата":
А ти знаеш ли? Повечето дето се произвеждат в Китай се продават там... Аз имам C200 kompressor W204 и е произведен в Германия. Ако не се лъжа беше в Бремен. А и тези който се произвеждат в китай да не мислиш че завода е нещо по-различен от този в Германия?17:24 28.12.2012
26 николинка ВИП МАЦЕ
18:05 28.12.2012
27 николинка ВИП МАЦЕ
18:12 28.12.2012
28 ka52крокодила
18:47 28.12.2012
29 imalizna4enie
Коментиран от #38
19:20 28.12.2012
30 Възмутен
19:32 28.12.2012
31 николинка ВИП МАЦЕ
Коментиран от #35
20:14 28.12.2012
32 Враца
20:37 28.12.2012
33 Ковънтри Роуд 4829
До коментар #17 от "познавач ":
:) Не си се качвал на истински автомобил, за това хвалиш мерцедес. Пробвай да се качиш в някой шоурум, на мазерати, астон мартин, ламборгини, ферари, ролс- ройс или някоя от другите класни марки и мерцедес ще ти се стори, като евтина китайска играчка. Да не говорим, за всичките технически проблеми, които, ако кажеш мога да ти изредя за даден модел на мерцеедс. Не случайно, самите немци констатират и признават факта, че мерцедес е по- лош автомобил от редица други, по- евтини. Например, не на шега, всяка една японска кола, без значение от марка, клас и цена е по-здрава от който и да е мерцедес правен последните 20 години.20:52 28.12.2012
34 Станислав
Коментиран от #36
20:56 28.12.2012
35 Генчо
До коментар #31 от "николинка ВИП МАЦЕ":
Ко няма? Абе, защо феновете на мерцедес и бмв задължително трябва да са неграмотни?20:58 28.12.2012
36 Луци
До коментар #34 от "Станислав":
а къде е логиката да сравняваш мерцедес с рено, пежо, опел и т.н?20:59 28.12.2012
37 Бирата
21:01 28.12.2012
38 БУМЕР КАМОР
До коментар #29 от "imalizna4enie":
narochno e prikrito za da ne mogat profesori kato teb da pliuiat21:24 28.12.2012
39 ka52крокодила
21:25 28.12.2012
40 4 матик
Коментиран от #42
21:58 28.12.2012
41 Бирата
До тук само убиди от неграмотни лаладжии. Един не сложи фактите на масата. Мерцедес отдавна не е нищо особено. Та това не е ли една от фирмите доте иволюира по следният начин - Тънка чистачка ,дебела чистачка, тънка лайсна, широка лайсна, преден капак с решетка отделно, преден капак с вградена решетка,заден капак със вдлъбнато за номера,заден капак - прав. Оранжави мигачи и след 5-6 години..... Ха бели мигачи. Нама по скучни и тромави от немските кофчези а след 2000год вече и не са здрави. Поредната мечта на бедният Българин без капка познание и интелект.
Коментиран от #43, #58, #60
22:20 28.12.2012
42 Хахахахахахаха
До коментар #40 от "4 матик":
Здрав, като какво? Карбон, корунд, диамант? Ще повярвам, че мерцедес е качествена марка, когато резултатите ТЮВ, започнат да дават такива сигнали. За момента мерцедес по качество на своята техническа устойчивост е една посредствена марка. Вие можете да си говорите и внушавате, каквото пожелаете, лъжата си е за ваша сметка.Собствениците на мерцедес са щастливи! Не разбират нищичко от автомобили, но определено са щастливци заради това, че могат да си позволят да купят и поддържат подобна кола.
Коментиран от #45
22:26 28.12.2012
43 AMG
До коментар #41 от "Бирата":
хахахахАкъл и мензис не ти ли дойдат на време не ги чакай
22:29 28.12.2012
44 Бирата
22:31 28.12.2012
45 БУМЕР КАМОР
До коментар #42 от "Хахахахахахаха":
ti ne e nujno da viarvash che Mercedes e zdrava kola i bez tova niama da mojesh da si kupishКоментиран от #52
23:10 28.12.2012
46 VVV
23:19 28.12.2012
47 ГУЩЕРА
Коментиран от #49
23:20 28.12.2012
48 Генчо
23:36 28.12.2012
49 БУМЕР КАМОР
До коментар #47 от "ГУЩЕРА":
a az poveche haresvam gushtera koito e nastapen s prednata guma00:00 29.12.2012
50 zdr
Коментиран от #56
00:01 29.12.2012
51 bandit
Коментиран от #55
00:04 29.12.2012
52 николинка ВИП МАЦЕ
До коментар #45 от "БУМЕР КАМОР":
прав си знаи единия ми шеф признава само мерцедес амг и лада неговия садружник признава само майбах и лада аз карамслужбно бмв м сериа но немога да кажа лошо замедунчето00:11 29.12.2012
53 николинка ВИП МАЦЕ
00:12 29.12.2012
54 до бирата
00:50 29.12.2012
55 БУМЕР КАМОР
До коментар #51 от "bandit":
kolega nese habi da obiasniavash tuka.tia Mercedes sa vijdali samo na snimka shtom edin lapeshnik me ubejdavashe kak daciata e po dobra ot Benza smiatai.veseli praznici.09:55 29.12.2012
56 Лекс
До коментар #50 от "zdr ":
В случая гроздето(мерцедес) наистина е кисело.Не са узрели още да правят надеждни автомобили. Това е според мнението на самите немци.
Подозирам, че тъкмо ще се научат да правят здрави коли на нафта и бензин и японците ще лансират вечен автомобил за 10хил. лева движещ се по въздух с помощта на СО2.
12:29 29.12.2012
57 Гей Смотан
20:49 29.12.2012
58 Night Rider
До коментар #41 от "Бирата":
Ти ако караше нещо японско с 4х4 и 280 к.с. нямаше да пишеш тука такива простотий ;) Мерцедес били посредствени... То за това посредствените екстри които сега ги има в тях, ще ги има след 10 години в твоята кола ;) Това за чистачките и лайсните също е голяма идиотщина дето каза, да не би АУДИ да са смотани за това, че А8 от 2003-ра е с по-малка решетка от А8 от 2005-та ? Явно са смотани, или пък БМВ Е60 от 2005-та е смотано щото е със стария скоростен лост на автоматика, а това от 2008-ма с новия (джойстик) ? Явно и те са смотани, странни хора сте клавиатурните "богаташи", имате милиони, коли, къщи, яхти, а мишкувате по тия сайтове... ;) И да, бих си купил C63 AMG, дори C32 бих си взел за да бъда скучен пенсионер по магистралите ;) ООО сега видях какво си писал "копам на 3 места и си мечтая за GT-R" човечецо, това ако го бях видял по-рано изобщо нямаше да си играя да пиша, радвай се, че поне някои с малко повече мозък в главата ти е обърнал внимание... ;)Коментиран от #61
12:20 31.12.2012
59 Bobi
"У"биди от Убийствен ограмотител
13:53 31.12.2012
60 Bobi
До коментар #41 от "Бирата":
"До тук само убиди от неграмотни лаладжии""У"биди от Убийствен ограмотител , който "иволюира"
За теб се отнася
14:28 31.12.2012
61 БУМЕР КАМОР
До коментар #58 от "Night Rider":
14:33 01.01.2013