Още ли мечтаете за нов Bugatti Veyron? Късно е! От компанията обявиха, че миналата неделя за $1.7 млн. е продаден и последния Veyron. Автомобилът ще бъде предаден на собственика си чак през септември, но сделката вече е сключена.
Още от самото начало на лансирането на модела, от Bugatti обещаха да направят само 300 бройки от уникалния Veyron, оборудван с W16 цилиндров двигател с четири турбо компресора и обща мощ от 1 001 к.с. От тези 300 бройки у нас също има един регистриран Veyron.
Сега обаче на милионерите им остава още една възможност. Финансово симпатичните господа могат да закупят откритата версия Veyron Grand Sport. Както е известно, нейна разновидност се явява вариантът Super Sport, който е с мощност 1 200 к.с.
От най-мощният Veyron обаче ще бъдат направени само 30 екземпляра, но за жалост и те вече са разпродадени. Компанията обаче няма да остави своите клиенти на произвола на съдбата. Очаква се в най-скоро време да започне производството и на големия хечбек Galibier.
Още с появата си последният ще се превърне в най-мощния, най-скъпия и най-луксозния четириместен автомобил в света. Очакваната цена, на която ще се продава Bugatti Galibier е 1.5 млн евро, но серийният хечбек няма да е по-мощен от Veyron.
Той притежава същия W-образен шестнайсетцилиндров двигател, но мощността му е ограничена до 800 к.с. Вместо с четирите турбокомпресора при Veyron той ще бъде оборудван с механични нагнетатели и ще може да се движи с биоетанол.
27 Юни, 2011 11:55 8 779 30
И последният Bugatti Veyron е продаден
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
16:03 08.09.2011
2 МАЗДА
16:03 08.09.2011
3 borikata
16:03 08.09.2011
4 Шкодиста
тез 7 секунди от де ги изкара еееее.
Като направят такъв Нисан дигащ 300км/ч за 7 сек. аз ще съм вече в десетият си живот.
16:03 08.09.2011
5 ММ
16:03 08.09.2011
6 User
Коментиран от #7
16:03 08.09.2011
7 Дошо
До коментар #6 от "User":
Уникална мощност?Тия 1000 коня ги вадят от Японските ,,малолитражки" атмосферки.Друго си е 4 Голфови 2.0 двигателя събрани в едно с 4 турбини.Дефектни?На официалното представяне 3 от 5-те Бугатита не са вдигнали повече от 60км/ч заради проблеми с електрониката.Том Круз като спря с едно такова бездефектно бижу за една торба пари на фестивала в Кан и вратата не се отвори колкото и да дърпаше та му отвориха отвън, че иначе щеше да спи в качествения си автомобил.Смазваща цена?Вярно е смазваща, ама мислиш ли, че е реална?Алчните мениджърчата от Голфсбург са си измислили цената.На фона на тази цена капака на мотора не е с амортисьорче ами се подпира с щека ааахахахаКоментиран от #9
16:03 08.09.2011
8 taigo
Британецът, чиято компания наскоро лансира новия си суперкар MP4-12C, признава: "Ако наредят пред мен много жени, ще намеря по нещо красиво в повечето от тях, но Bugatti-то ми изглежда грозно като г.з. Не предизвиква никаква емоция в мен. От години се взирам в него и не откривам нищо, което да ме накара да се почувствам добре."
Критиките на Денис не спират само с оплюване на външността на Veyron. Той разказва как на сравнителен тест между Bugatti-то и McLaren F1в Абу Даби преди време екипът на Top Gear се видял в чудо, защото очакваните резултати съвсем не се потвърдили.
"Знаете ли, че за да се извади двигателят от това чудо, трябва да се разреже купето. Мотор с такава конфигурация просто не излиза по нормалния начин. F1 би Veyron-а в спринта толкова пъти, че от телевизията взеха да се притесняват - изходът от двубоя трябваше да бъде в полза на Bugatti", допълва шефът на McLaren.
"Наложи се да повторим сцената около 10 пъти преди Veyron-ът да потегли подобаващо и да ни настигне. В повечето случаи съединителят му просто не зацепваше навреме и се изплъзвахме далеч напред."
McLaren F1 струваше $1 млн. като нов и с максимална скорост от 391 км/ч бе най-бързият сериен автомобил в света до 1998 г., когато производството му бе прекратено. Veyron излиза почти двойно по-скъпо и развива 407 км/ч.
Продажбите на новия McLaren MP4-12C стартират догодина на цени около $250 000. Максималната му скорост е над 322 км/ч. Според Денис в проекта са вложени $1.2 млрд. при планиран обем на производството от 1 000 бройки годишно. Очаква се от модела да бъдат направени общо 4 000 екземпляра.
"Или ще загубим адски много пари, или ще спечелим адски много. Средно положение няма", коментира шефът на McLaren.
16:03 08.09.2011
9 Брей
До коментар #7 от "Дошо":
ДОри и след 100 години колите, които сега така оплюваш пак ще са в движение и ще струват мнооого повече. Японка може да доживее тези години само в консерва и под пълен вакуум. А до скоро се чидех, защо до сега псевдо разбирачите подобни на теб не са направили нещо подобно? А ти не си споделил, че тази кола е направена от 4 голфофи двигателя. Очакваме скоро някой "мунинг" майстор да те послуша и да прави рекорди. Каквото и да се каже за тази кола факта си е факт - 300 коли са продадени, а Дошо понеже е инжинер по ДВГ ще си направи не Вейрон, а Мейрон от 4 двигателя на Мазда, то е лесно (поне според него).Коментиран от #21
16:03 08.09.2011
10 Виктор
16:03 08.09.2011
11 Гецата
16:03 08.09.2011
12 911
16:03 08.09.2011
13 S.S.
16:03 08.09.2011
14 Шкодиста
Коментиран от #16, #30
16:03 08.09.2011
15 paraliqta
- В гаража имам 3 veyron-a нямам намерение да си зимам 4 :)
16:03 08.09.2011
16 Дошо
До коментар #14 от "Шкодиста":
Ма те колата дето засенчва Вейрон са я направили началото на 90-те бе пич.Я погледни супер мощния, супер бърз Вейрон на писта как доста коли с бая по-скромна мощност го над..искват.А драга в Дубай съм го гледал и си е бая смях.Ако Бугатито си покрива характеристиките заявени от производителя трябваше още от самия старт да сипе яко на Мак Ларън-а ама йок.Абе Фолксваген какво искаш?16:03 08.09.2011
17 Дошо
Коментиран от #18
16:03 08.09.2011
18 Дошо
До коментар #17 от "Дошо":
Браво, браво моето момче16:03 08.09.2011
19 kolio
16:03 08.09.2011
20 Да помогнем на Дошо да си купи Нисан ГТ-Р
http://www.facebook.com/pages/%D0%94%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BC-%D0%BD%D0%B0-%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8-NISSAN-GT-R/190406097675126
16:03 08.09.2011
21 Гошо от село
До коментар #9 от "Брей":
Приятел, когато ми се наложи да си купя 25годишен японец непременно ще отида в музея на някоя от японските автомобилни компании, където се надявам да разполагат с читав екземпляр.До тогава ще си ги купувам от магазина, а в какво състояние ще бъдат след 5-6 години не е моя грижа. Ако това, че гоуфо на 20г. е в състояние да се движи те кефи-пожелавам ти да караш все такива "здрави" автомобили. А тези статии са за това да запознават такива като теб и мен с новостите в автомобилостроенето, за да можеме да направиме своят избор за следващ автомобил. Повярвай ми да робуваш на марка е много глупаво.Коментиран от #23
16:03 08.09.2011
22 maksito
16:03 08.09.2011
23 3
До коментар #21 от "Гошо от село":
Королота и алмерата спрямо голфо са перфектни, а? карай си баце 25 годишните японки, па като узрееш се метни на жигулка. Стига вече простотии!! Вейрона има нормалните за една кола екстри - http://www.youtube.com/watch?v=Sv0MpSAvnY8 , а F1- няма тракшън контро , няма abs -ТОВА КОЛА ВИ ИЛИ КОФТОР НЕКАКЪВ? Само не ми ги разправяйте че е кола за спецалисти и за това е само купе идвигател!!!Е F1 некоолко стотин кила по лека - нормално да д9ръпне в старта!!! . Що се отнася до състезанието , ако се беха качили на Титикака сигурно вейрона немаше да може да потегли!
Хубаво е че всеки си има собствено мнение та е шарен света ОБАЧЕ НЕЩО МОГО ПРОСТОТИЯ РЪСИТЕ! На цял свят му е ясно че Вейрона най - високо технологичния автомобил , а ние тука некакви гтр и незнам си още кво...!?!?!?
Коментиран от #25
16:03 08.09.2011
24 Ivan
16:03 08.09.2011
25 Дошо
До коментар #23 от "3":
Ама пич Ф1 бил много по-лек, абе на него му дават в ,,най-добрата му форма" да даде 3,3 0-100 а на Бугатито 2,5 0-100 фащаш ли разликата?Нагоре би трябвало да стане още по -осезаема разликата в полза на Фолксвагена ама.....16:03 08.09.2011
26 3
дали успя да гледаш клипа за който говори шефа от макларан?
На горе верно е ооосезеемо. Между 2.9 и 3.2 разлика е малка и много фактори влияят
16:03 08.09.2011
27 aleksandar
16:03 08.09.2011
28 xe xe xe xe
16:03 08.09.2011
29 xe xe xe xe
16:03 08.09.2011
30 aha
До коментар #14 от "Шкодиста":
6koda e idealniq variant ka4estvo i cena,a veirona e nai-lo6iq....mnogo pari za grozna van6nost s defekti i pretencii!Ne se zaqjdam opitvam se da gledam realno ot VAG kolite samo Seat i Skoda !!16:03 08.09.2011