Last news in Fakti

27 Юни, 2011 11:55 8 779 30

И последният Bugatti Veyron е продаден

  • bugatti veyron

Още ли мечтаете за нов Bugatti Veyron? Късно е! От компанията обявиха, че миналата неделя за $1.7 млн. е продаден и последния Veyron. Автомобилът ще бъде предаден на собственика си чак през септември, но сделката вече е сключена.

Още от самото начало на лансирането на модела, от Bugatti обещаха да направят само 300 бройки от уникалния Veyron, оборудван с W16 цилиндров двигател с четири турбо компресора и обща мощ от 1 001 к.с. От тези 300 бройки у нас също има един регистриран Veyron.

Сега обаче на милионерите им остава още една възможност. Финансово симпатичните господа могат да закупят откритата версия Veyron Grand Sport. Както е известно, нейна разновидност се явява вариантът Super Sport, който е с мощност 1 200 к.с.

От най-мощният Veyron обаче ще бъдат направени само 30 екземпляра, но за жалост и те вече са разпродадени. Компанията обаче няма да остави своите клиенти на произвола на съдбата. Очаква се в най-скоро време да започне производството и на големия хечбек Galibier.

Още с появата си последният ще се превърне в най-мощния, най-скъпия и най-луксозния четириместен автомобил в света. Очакваната цена, на която ще се продава Bugatti Galibier е 1.5 млн евро, но серийният хечбек няма да е по-мощен от Veyron.

Той притежава същия W-образен шестнайсетцилиндров двигател, но мощността му е ограничена до 800 к.с. Вместо с четирите турбокомпресора при Veyron той ще бъде оборудван с механични нагнетатели и ще може да се движи с биоетанол.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    9 45 Отговор
    На мени да ми го дават Нисана ГТР да го настъпам на газ ще бия Бугатито на биоетанол щото ше дигна 300 за 7 секунди и то на газ
  • 2 МАЗДА

    3 14 Отговор
    ти луд ли си е гтр на газ само отжаряш багажника и гледаш една бутилка ;ДДДДД
  • 3 borikata

    19 5 Отговор
    ЕЕЕЕЕЕЕЕЕ тамън мислех да си зема ииииииии ква стана -хаахаххахаххаххаххаха
  • 4 Шкодиста

    20 4 Отговор
    ИИИии, Дошо
    тез 7 секунди от де ги изкара еееее.
    Като направят такъв Нисан дигащ 300км/ч за 7 сек. аз ще съм вече в десетият си живот.
  • 5 ММ

    26 3 Отговор
    Тука само пубери
  • 6 User

    17 21 Отговор
    Това е суперавтомобил - уникална мощност, невероятна скорост, феноменални технологии и смазваща цена ! Не като японските - посредствени, безлични и дефектни ! Браво на Европейските инженери, създали поредното автомобилно бижу, пред което се прекланяш от уважение, а не извръщаш поглед от погнуса и презрение като с японските щайги !

    Коментиран от #7

  • 7 Дошо

    26 22 Отговор

    До коментар #6 от "User":

    Уникална мощност?Тия 1000 коня ги вадят от Японските ,,малолитражки" атмосферки.Друго си е 4 Голфови 2.0 двигателя събрани в едно с 4 турбини.Дефектни?На официалното представяне 3 от 5-те Бугатита не са вдигнали повече от 60км/ч заради проблеми с електрониката.Том Круз като спря с едно такова бездефектно бижу за една торба пари на фестивала в Кан и вратата не се отвори колкото и да дърпаше та му отвориха отвън, че иначе щеше да спи в качествения си автомобил.Смазваща цена?Вярно е смазваща, ама мислиш ли, че е реална?Алчните мениджърчата от Голфсбург са си измислили цената.На фона на тази цена капака на мотора не е с амортисьорче ами се подпира с щека ааахахаха

    Коментиран от #9

  • 8 taigo

    19 10 Отговор
    Шефът на McLaren Automotive направи на пух и прах най-скъпия автомобил в света. В интервю за сп. Arabian Business Рон Денис определя Bugatti Veyron като "пълен боклук".

    Британецът, чиято компания наскоро лансира новия си суперкар MP4-12C, признава: "Ако наредят пред мен много жени, ще намеря по нещо красиво в повечето от тях, но Bugatti-то ми изглежда грозно като г.з. Не предизвиква никаква емоция в мен. От години се взирам в него и не откривам нищо, което да ме накара да се почувствам добре."

    Критиките на Денис не спират само с оплюване на външността на Veyron. Той разказва как на сравнителен тест между Bugatti-то и McLaren F1в Абу Даби преди време екипът на Top Gear се видял в чудо, защото очакваните резултати съвсем не се потвърдили.

    "Знаете ли, че за да се извади двигателят от това чудо, трябва да се разреже купето. Мотор с такава конфигурация просто не излиза по нормалния начин. F1 би Veyron-а в спринта толкова пъти, че от телевизията взеха да се притесняват - изходът от двубоя трябваше да бъде в полза на Bugatti", допълва шефът на McLaren.

    "Наложи се да повторим сцената около 10 пъти преди Veyron-ът да потегли подобаващо и да ни настигне. В повечето случаи съединителят му просто не зацепваше навреме и се изплъзвахме далеч напред."

    McLaren F1 струваше $1 млн. като нов и с максимална скорост от 391 км/ч бе най-бързият сериен автомобил в света до 1998 г., когато производството му бе прекратено. Veyron излиза почти двойно по-скъпо и развива 407 км/ч.

    Продажбите на новия McLaren MP4-12C стартират догодина на цени около $250 000. Максималната му скорост е над 322 км/ч. Според Денис в проекта са вложени $1.2 млрд. при планиран обем на производството от 1 000 бройки годишно. Очаква се от модела да бъдат направени общо 4 000 екземпляра.

    "Или ще загубим адски много пари, или ще спечелим адски много. Средно положение няма", коментира шефът на McLaren.
  • 9 Брей

    11 12 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    ДОри и след 100 години колите, които сега така оплюваш пак ще са в движение и ще струват мнооого повече. Японка може да доживее тези години само в консерва и под пълен вакуум. А до скоро се чидех, защо до сега псевдо разбирачите подобни на теб не са направили нещо подобно? А ти не си споделил, че тази кола е направена от 4 голфофи двигателя. Очакваме скоро някой "мунинг" майстор да те послуша и да прави рекорди. Каквото и да се каже за тази кола факта си е факт - 300 коли са продадени, а Дошо понеже е инжинер по ДВГ ще си направи не Вейрон, а Мейрон от 4 двигателя на Мазда, то е лесно (поне според него).

    Коментиран от #21

  • 10 Виктор

    7 2 Отговор
    NSX
  • 11 Гецата

    3 11 Отговор
    Дошооо,Дошоооо ти найстина си някакъв комплексиран пубертет,с тези малоумни коментари.Всеки път когато вляза в Mobile и ти си там с поредния комплексарски коментар.Намери си сериозно занимание поне за себеси да си полезен.
  • 12 911

    11 3 Отговор
    Страшно се натъжих от новината...
  • 13 S.S.

    9 17 Отговор
    Авторе стига пиши за тея нагнетатели, това не е сайт за механика, използвай масовите думи като турбо и компресор!!!
  • 14 Шкодиста

    10 12 Отговор
    Шефа на Макларън да извинява, обаче може да говори само и единствено, когато направят кола която може да засенчи Вейрон. F1 е голам резак, обаче техниката му откъде е - от БМВ, защото немогат един двиггател да си направят.

    Коментиран от #16, #30

  • 15 paraliqta

    3 8 Отговор
    Още ли мечтаете за нов Bugatti Veyron?
    - В гаража имам 3 veyron-a нямам намерение да си зимам 4 :)
  • 16 Дошо

    12 9 Отговор

    До коментар #14 от "Шкодиста":

    Ма те колата дето засенчва Вейрон са я направили началото на 90-те бе пич.Я погледни супер мощния, супер бърз Вейрон на писта как доста коли с бая по-скромна мощност го над..искват.А драга в Дубай съм го гледал и си е бая смях.Ако Бугатито си покрива характеристиките заявени от производителя трябваше още от самия старт да сипе яко на Мак Ларън-а ама йок.Абе Фолксваген какво искаш?
  • 17 Дошо

    7 15 Отговор
    Щял да се движи с биоетанол хаха.Да ми дават на мене НисанГТР и като му бодна една газова инжекция ще вдига 0-300 за 7сек, а ще харчи 7/100 газ.С 10лв. за газ ще наказвам всички немски кошнищи по сфетофарите с японската резачка.Защото най-добрите коли са японските естествено, начело с Нисан

    Коментиран от #18

  • 18 Дошо

    7 5 Отговор

    До коментар #17 от "Дошо":

    Браво, браво моето момче
  • 19 kolio

    9 3 Отговор
    Дошо вьрви са прегледах какво газово ще слагаш на GTR ,и какви 0-300 за 7сек , нещо NFS-то ти е промило детския мозьк !
  • 20 Да помогнем на Дошо да си купи Нисан ГТ-Р

    4 11 Отговор
    Да помогнем на Дошо да си купи Нисан ГТ-Р


    http://www.facebook.com/pages/%D0%94%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BC-%D0%BD%D0%B0-%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8-NISSAN-GT-R/190406097675126
  • 21 Гошо от село

    10 10 Отговор

    До коментар #9 от "Брей":

    Приятел, когато ми се наложи да си купя 25годишен японец непременно ще отида в музея на някоя от японските автомобилни компании, където се надявам да разполагат с читав екземпляр.До тогава ще си ги купувам от магазина, а в какво състояние ще бъдат след 5-6 години не е моя грижа. Ако това, че гоуфо на 20г. е в състояние да се движи те кефи-пожелавам ти да караш все такива "здрави" автомобили. А тези статии са за това да запознават такива като теб и мен с новостите в автомобилостроенето, за да можеме да направиме своят избор за следващ автомобил. Повярвай ми да робуваш на марка е много глупаво.

    Коментиран от #23

  • 22 maksito

    5 3 Отговор
    Jalko 4e sa sv1r6ili tamam se zap1tix da si "kypyvam".
  • 23 3

    2 13 Отговор

    До коментар #21 от "Гошо от село":

    Королота и алмерата спрямо голфо са перфектни, а? карай си баце 25 годишните японки, па като узрееш се метни на жигулка. Стига вече простотии!! Вейрона има нормалните за една кола екстри - http://www.youtube.com/watch?v=Sv0MpSAvnY8 , а F1- няма тракшън контро , няма abs -ТОВА КОЛА ВИ ИЛИ КОФТОР НЕКАКЪВ? Само не ми ги разправяйте че е кола за спецалисти и за това е само купе идвигател!!!
    Е F1 некоолко стотин кила по лека - нормално да д9ръпне в старта!!! . Що се отнася до състезанието , ако се беха качили на Титикака сигурно вейрона немаше да може да потегли!
    Хубаво е че всеки си има собствено мнение та е шарен света ОБАЧЕ НЕЩО МОГО ПРОСТОТИЯ РЪСИТЕ! На цял свят му е ясно че Вейрона най - високо технологичния автомобил , а ние тука некакви гтр и незнам си още кво...!?!?!?

    Коментиран от #25

  • 24 Ivan

    6 5 Отговор
    skuchna i klishirana kola..... a i sashtevremenno.... ima dvigatel ot suvala 16 butala 4 kompresora i pada ot edin prostichak GTR.... shtoto istinata ne e samo da napravish dvigatel kolkoto hladilnik i da go slojish..... ama kvo da govorq vsichko si se vijda ;) http://www.vbox7.com/play:4d289205
  • 25 Дошо

    9 2 Отговор

    До коментар #23 от "3":

    Ама пич Ф1 бил много по-лек, абе на него му дават в ,,най-добрата му форма" да даде 3,3 0-100 а на Бугатито 2,5 0-100 фащаш ли разликата?Нагоре би трябвало да стане още по -осезаема разликата в полза на Фолксвагена ама.....
  • 26 3

    0 6 Отговор
    Дошо ,
    дали успя да гледаш клипа за който говори шефа от макларан?
    На горе верно е ооосезеемо. Между 2.9 и 3.2 разлика е малка и много фактори влияят
  • 27 aleksandar

    1 5 Отговор
    neshto dosta si obarkan m ise struva ne vijdash li che shofiora na bugatito ne profesionalist ne samo da imash barza kola trqbwa da ima i chitav shofior,bugatito e ijenerno chudo s koqto i kola da go sravnim shte e na parvo mqsto parvo che gtr sled 10 godini shte e za skrab dvigatelq mu a bugatito shte e funkcionalno gledai malko profesionalen test a ne selski gonki http://www.youtube.com/watch?v=CX-k0Lpahog i pak govori za japonskiq gtr to ie decka igrachka pred bugati ..
  • 28 xe xe xe xe

    2 2 Отговор
    Angli4anite da si traqt 4e kato im gledam avtomobilostroeneto dobre 4e sa 4ujdencite da im sipqt tehnologii 4e ina4e sa si na rover maestro>ma te teq Bugatti ne se karat mnogo mani nestavat q mi dai hlopel calibrata:D.
  • 29 xe xe xe xe

    1 2 Отговор
    Da ne zabravqme 4e top gear e angliiski 6.t i si falqt ko6nicite ama sa tolkova zle 4e 4ujdencite gi iskupiha i to ve4e nqma angliiski koli.A i bugattito go kara6e hamstera onq deto vodi predavaneto BRAINIAC BAHAHAHHAHAHAHAH aide u levo.
  • 30 aha

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Шкодиста":

    6koda e idealniq variant ka4estvo i cena,a veirona e nai-lo6iq....mnogo pari za grozna van6nost s defekti i pretencii!Ne se zaqjdam opitvam se da gledam realno ot VAG kolite samo Seat i Skoda !!