Замърсяването от автомобилите в Китай е толкова тежко, че градовете са изправени пред сериозна опасност от екологична катастрофа. Изхвърляните от колите газове за ден в Пекин, например се равняват на вредните вещества в най-големите индустриални градове на Европа за една седмица.
На заден план остават проблемите със задръстванията в големите китайски градове. В момента ежедневно в Пекин се движат около пет млн. автомобила, а ако тенденцията за нарастване на авто парка се запази, то до шест години техният брой ще се увеличи почти двойно.
В Шанхай, който е най-големият град в Китай положението не е по-розово. Именно поради тези причини властите там взимат безпрецедентни мерки, като идеята е да се ограничи нарастването на движещите се автомобили. Сега китайците в Шанхай участват на своеобразни аукциони за да могат да се сдобият с регистрационни номера.
Минималната цена на ценните сини табели е 48 500 юана, което е повече с 1 100 юана от цената на номерата през месец май. Така средната цена, която китайците заплащат за регистрационен номер е 48 500 юана, което се равнява на $7 500.
27 Юни, 2011 12:59 6 524 16
$7 500 за регистрационна табела
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 LiRiX
16:03 08.09.2011
2 aha
Коментиран от #7
16:03 08.09.2011
3 user
Коментиран от #5, #13
16:03 08.09.2011
4 sonik
Коментиран от #8
16:03 08.09.2011
5 Civic
До коментар #3 от "user":
Abe ti za tva li jivee6 da plue6 vuv vsqka tema qponskite koli?Samo da ti kaja 4e qponiq i kitai sa razli4ni darjavi,o4evidno ne znae6.I samo da ti kaja 4e pu6e6ti sa nemskite 6taigi!!Vsqko vtoro audi i bmw pu6i kato kremikovci.Ela da vidi6 hondata mi (dizel) ako q vkara6 v 5 hilqdi oborota dali 6e izpu6i i suvsem malko daje.. A tiq bmwta uj 2005 godina hvurlqt 4ernilka kato za svetovnoКоментиран от #6
16:03 08.09.2011
6 Randity
До коментар #5 от "Civic":
Интересно моето служебно е46 320 D що не пуши бе. Аз колко BMW дизели съм карал ти толкова не си видял и после ела ми обяснявай, че пушат.Коментиран от #9
16:03 08.09.2011
7 aha
До коментар #2 от "aha":
Каванч,ти пак ли пишеш от мое име.Тези модератори толкова ли не сещат за една регистрация да има в менюто!?16:03 08.09.2011
8 aha
До коментар #4 от "sonik":
Много поздрави на даскала ти по български!16:03 08.09.2011
9 aha
До коментар #6 от "Randity":
Нали има Евро норми,където във всяка категория пише колко изхвърлят?16:03 08.09.2011
10 Evolution
Коментиран от #12
16:03 08.09.2011
11 maksito
16:03 08.09.2011
12 4x4
До коментар #10 от "Evolution":
Ммммда от е така да има Китайците са произвели 18'264'667,00 бройки през 2010г. Хубаво си преброй нулите :–)) От тях са изнесли 386'240 бройки (2,11%).Твойте 3 любимеца +Nissan +Suzuki +Mayda +Daihatsu +Isuzu общо са произвели в Китай 1'111'234 бр. или 6,08% от произведеното.
Останалото е разделено както следва:
58,70% Китайски производители
11,60% VW
09,30% GM
06.10% Ford
03.80% PSA
02.90% Fiat
01.52% BMW
Мога да ти дам данни и за другия голям пазар Индия ако искаш! Положението е същото. Извод "АКО НЕ Е АМЕРИКА И ЕВРОПА" незнам къде ще си продават колите Жапонците"? А да сетих се "НА СТАРО В БЪЛГАРИЯ"!
16:03 08.09.2011
13 FORDAJIA
До коментар #3 от "user":
prav si- drugo si e taka da ti pushi edin 15 godishen golf ili bmw- nekaksi pusheka na margaritki mirishe - ne e kato na toyotite primerno.16:03 08.09.2011
14 is
16:03 08.09.2011
15 Николай
16:03 08.09.2011
16 real
16:03 08.09.2011