ФАКТИ.БГ

Новото Subaru Outback най-накрая пристигна в Европа

Почти две години бяха нужни на модела, за да се появи на Стария континент

Публикувана: 29 Март, 2021 13:06
46 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6017
  • Новото Subaru Outback най-накрая пристигна в Европа - 1
    Снимки: Subaru
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.5 от 26 гласа.

    Близо две години след като Subaru представи новата генерация на Outback в Америка, то от следващия месец моделът ще бъде наличен и за клиентите в Европа. Комбито пристига на Стария континент без почти никакви промени по външния вид, но с различен двигател.

    Под капака на европейския модел можем да намерим атмосферен боксер с обем от 2.5 литра и 180 конски сили, за разлика от 2.4-литровия турбо мотор с 260 конски сили който се предлага в Щатите. Задвижването, както може да се очаква е предавано към четирите колела, а трансмисията е CVT, имитираща 8 предавки.

    Промени по окачването носят по-голям просвет, а благодарение на новата платформа на японската компания, мястото в купето е повече в сравнение с предишното поколение. Външно може да познаете обновения Outback по промените в предната броня и фаровете, както и подобно модернизиране на задницата, съсредоточено главно в задните светлини.

    В интериорът най-голямата новост е при дисплея на централната конзола, който е пораснал на размери. Той е разположен вертикално и позволява Apple Car Play и Android Auto свързаност, както и Wi-Fi точка за достъп. Адаптивен круиз контрол, система за следене на лентите и система за предпазване от катастрофи също са част от системите за безопасност.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.5 от 26 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    жигули
    1 Отговор
    защо през 10 минути пускате статии за коли , тва да не е автосайт ?

    Коментиран от #4, #6, #12


    Оценка:
    -52 +9

    требе стригане
    2 Отговор
    Европа е пълна с коли немски френски италиански и тн на никой не му пука за корейско-японските недоразумения.

    Коментиран от #3, #38


    Оценка:
    -99 +19

    КапиталЕС
    3 Отговор

    До коментар #2 от "требе стригане":


    Това е плана на глобализацията и капитала ... да се продават европейски коли в Китай и да се внасят корейски в Европа - важно е движение, такси, ДДС-та да се генерират и да живеят администрациите с тях. Ти в ЕС да си забелязал някой да произвежда нещо, една сглобка правят за да се води, че има нещо правено в ЕС ... всичко друго е подизпълнител на поизпълнител и накрая някой китаец или източно-европеец да работи на минимална местна заплата за да го произведе реално.

    Оценка:
    -3 +33

    Гарагашка
    4 Отговор

    До коментар #1 от "жигули":


    Има авто рубрика, ако може и през 1 минута ще пускат...

    Оценка:
    -4 +36

    МВР
    5 Отговор
    Не Благодаря ! Вече го играх тоя мач.

    Оценка:
    -13 +7

    УдФ
    6 Отговор

    До коментар #1 от "жигули":


    Не но това е автосекцияна информационен сайт за какво да пускат статии за самолетоносачи ли?

    Оценка:
    -1 +22

    1111
    7 Отговор
    2.5 литра атмосферен със 180к.с. звучи доста здраво за разлика от повечето 1.0/1.3 еко турбо двигатели с 130-160к.с. Такава концепция е много добра за доста хора.

    Коментиран от #8, #9, #30


    Оценка:
    -5 +42

    требе стригане
    8 Отговор

    До коментар #7 от "1111":


    Да добро е само че в държави като Франция Англия и тн има огромни данъци за кубатура вредни емисии конски сили а някъде дори и за тегло на автомобила.И става скъпо

    Коментиран от #42


    Оценка:
    -1 +16

    Хахахаха
    9 Отговор

    До коментар #7 от "1111":


    Здраво първите 150 000 км. След това цилиндрите вече са елипси и разхода на масло гони този на бензина. Не Мерси.

    Коментиран от #11, #29


    Оценка:
    -36 +10

    10
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Иванчо l-ви
    11 Отговор

    До коментар #9 от "Хахахаха":


    Дам, за съжаление гравитацията не прощава.

    Коментиран от #13


    Оценка:
    -9 +8

    Чебурашко
    12 Отговор

    До коментар #1 от "жигули":


    Не може само за Путин, иска ти се ама трябва и за другите да има...

    Оценка:
    -5 +5

    пешо
    13 Отговор

    До коментар #11 от "Иванчо l-ви":


    така е, ваше величество. не прощава, във всеки един смисъл.

    Оценка:
    -0 +4

    Пурко
    14 Отговор
    Прочетох само CVT и до там! Конските сили изобщо няма да ги коментирам!

    Оценка:
    -7 +19

    Колко харчи
    15 Отговор
    Атмосферен боксер на това купе и 4х4 ще гони сигурно 15/100 градско

    Коментиран от #16, #19


    Оценка:
    -8 +11

    гост
    16 Отговор

    До коментар #15 от "Колко харчи":


    Това да не е 20 годишно субару с 4 степенен автомат бре?! Разхода няма да е повече от 10 градско.

    Оценка:
    -8 +16

    Става
    17 Отговор
    Много приятна кола с хубава динамика, но цената е много висока.

    Не може 1:1 същата кола да я внасям на 52 хиляди лева с всички такси, регистрации, контейнер и т.н. от Канада на 0км., а тука в дилъра да почва от 72500 преди гражданска...

    Оценка:
    -0 +28

    Кирчо
    18 Отговор
    Пристигна.. ? връщайте я, толкова безлична и грозна кола като за нов модел не съм виждал. Пък и феновете на Субару карат 12 ста употреба, пробита от каране и ръжда за по 5000 лв.. щот тия старите били много добри, хахахаха

    Оценка:
    -24 +17

    Пич
    19 Отговор

    До коментар #15 от "Колко харчи":


    9/100 градско харчи това Субару със 180 коня 2.5 мотор аутоматик 4 по 4 по каталог. Сложи му 3 литра отгоре 12/100км. много ли е за 180 коня комби 2.5 мотор?

    Коментиран от #20


    Оценка:
    -2 +17

    Вихъра
    20 Отговор

    До коментар #19 от "Пич":


    Ми много е, мой приятел има новото 340i xdrive, 3.0 бензин, 380кс и му харчи толкова, ама колата е 1700 кг и има 600NM. Не е ясно дали ще разбереш всичко написано, но 2.5 мотори със 180 кона са бая остаряли технологии. Ако бяхме 85" можеше да се гордееш с тоя туч! ..иначе горната пушка ги прави 0-100 за 4.3 сек. Субару никога не са и имали толкова бърз стоков модел, ае живи здрави

    Коментиран от #21


    Оценка:
    -31 +8

    Пич
    21 Отговор

    До коментар #20 от "Вихъра":


    Айде живи и здрави и прати поздрави в детската градина. 2.5 моторът си покрива Евро 6 и си свиркаш. Туч е грозното Бмв, което не е джип, за джип не става,защото трябва да го теглят после я със Субаруто,я със Ланд Крюзера. Тогава за какво му е на твоя приятел тази висока табуретка,като не става за Оф-роуд?

    Коментиран от #22


    Оценка:
    -4 +26

    Вихъра
    22 Отговор

    До коментар #21 от "Пич":


    Абе тука всички станахте трапери нещо, голями джипаджии хаха. За пред панелката в Хаджи Димитър ли ти е тоя джип? Пък и момчето с 340 обича да си купува коли за каране, не за возене като тоя кашон на снимките горе. Ходи си налей една студена вода, че японските курници са само за умрели души и бабички!

    Коментиран от #23, #24


    Оценка:
    -29 +8

    Антон
    23 Отговор

    До коментар #22 от "Вихъра":


    Какво му обясняваш въобше, 2021 година пускат кола с CVT кутия и умрели 180 коня. В последните години японците спяха да се развоват и останаха на ниво около 95 година

    Коментиран от #25


    Оценка:
    -23 +7

    Пич
    24 Отговор

    До коментар #22 от "Вихъра":


    Много си превъзбуден! Приятел имаш интимен или от картинки. Стига глупости. Това са коли в различни класове, с различна цел. Не могат да се сравняват. Субаруто е кола за Офроуд и гората, като е и голямо комби и джип.Бмв за нищо не става освен такива недорасли простаци като теб да ги харесват по картинки. Иначе Бмв правят бързи коли, но японците правят по-бързи коли,когато трябва.

    Коментиран от #27


    Оценка:
    -7 +29

    Пич
    25 Отговор

    До коментар #23 от "Антон":


    Затова ли германците още не могат да направят ефективна кола на водород,а японците продават такива второ поколение. И затова ли японците правят най-добрите хибриди? Това са технологии,а не дали ще направиш двигател с две или една турбина и дали двигателя ще е е 80 коня или 380 коня. Все тая, все е морално старял двигател с вътрешно горене. Стара технология. CVT се ползва,защото е по-ефективна ск.кутия и държи двигателя в ефективен оборотен диапазон, евтина е и надеждна. Защото немските кутии много се чупят.

    Оценка:
    -10 +25

    WRC
    26 Отговор
    Ееее има няколко вече в България,да си ги карат със здраве.....Много хубави и приятни километри по-горите и балканите на България!!!!

    Оценка:
    -2 +13

    Вихъра
    27 Отговор

    До коментар #24 от "Пич":


    Хахахаххаха, пич, очевидно караш някой от японските кошове и се опитваш да си оправдаеш тъпия избор. Карай го там тоя боклук и си вярвай.

    Коментиран от #40


    Оценка:
    -25 +5

    КЪШ
    28 Отговор
    Това не е ли новата ЛАДА ?

    Оценка:
    -10 +2

    Хайл
    29 Отговор

    До коментар #9 от "Хахахаха":


    Ти ли купи преди време една застава с лепенки на голф за истински голф

    Оценка:
    -1 +6

    2222
    30 Отговор

    До коментар #7 от "1111":


    Тия конски сили бяха 2002 год

    Оценка:
    -6 +1

    Сектант
    31 Отговор
    Типично за японските автомобили и конкретно Субару с най смотаните боксер мотори.Японски дрегели и краткото и точно наименование

    Оценка:
    -19 +3

    Накъдри Юкселов
    32 Отговор
    ауууу и да не беше пристигнало никва загуба нямаше да е в цяла българия ако се продават 2 на година добре ще е хахахах

    Оценка:
    -9 +1

    макробиолог
    33 Отговор
    То в саштъ понеже не разбират от коли и тъй като не са и виждали немските чудеса даже,субарото е на особена почит...а сетих се,дали не е защото реално 4×4 за някой бастун от люлин означава да може да върти гуми пред панелката на мама и тате,но ако трябва да мине ларами,уайоминг зимата,ще се сети къде е истината.

    Оценка:
    -0 +12

    Ахххххх
    34 Отговор
    Архаичен двигател, архаична и спъната скоростна кутия, 180 коня, ускорение до 100 около 9-10 секунди, цена около 70 бона. Това е новото азиатско чудо от субару. Не бъдете изненадани от това че ще виждате все по-малко субарута по улиците, не че и сега ги има, докато дойде момента да изчезнат напълно, защото са тръгнали кън фалита

    Оценка:
    -16 +8

    Edin
    35 Отговор
    Дали ще е актуално за разбитите пътища (! И МАГИСТРАЛИ! ) на демократичма България?!

    Оценка:
    -3 +1

    Zürich
    36 Отговор
    По начало Субару не е марка за всеки,за БГ са си все още екзотика.

    Оценка:
    -3 +5

    B.D.
    37 Отговор
    Не знам какво не харесвате на CVT кутията. Карам Субару XV, модел 2019, със CVT и съм очаровaн!

    Оценка:
    -2 +7

    Точно сега
    38 Отговор

    До коментар #2 от "требе стригане":


    Субару с коя по точно европейска кола ще го сравниш?????

    Оценка:
    -2 +7

    Токо
    39 Отговор
    Абе пичове какво сте се разгорещили толкова Това е автомобил за определена прослойка хора , тази марка си има фенове както всяка друга . . Това е Семеен автомобил с много надежден ти уравновесен мотор

    Оценка:
    -0 +7

    Impreza 2.0R.
    40 Отговор

    До коментар #27 от "Вихъра":


    Гроздето е кисело приятел ! Карам 2-две, от 2993 на 1 200 000 само редовна подръжка и 2005 на 160 000 км! Теглил съм и с двете всякакви европейски новички таралясници ! Х5-ци поне 4, аудита много и кой-знае колко други ! Винаги спирам и помагам на закъсали хора ! Имал съм всякакви автомобили през живота си ! Мисля, че разговорът е за технически познания и опит ! Защо е тази злоба и обиди ?! Само слабите и некадърните се държат така ! Мислиш, че обидите са по-силни от аргументите ?

    Оценка:
    -1 +9

    Ivan
    41 Отговор
    Като притежател на Forester на 300000км. мога да кажа само добро за марката. Качеството на новите модели на марката не е йаквото беше, но със сигурност е по-безпроблемно от немски автомобил.

    Оценка:
    -3 +10

    Читател 69
    42 Отговор

    До коментар #8 от "требе стригане":


    Че що четете и спамите хубавата статия, запазете мнението за себе си

    Оценка:
    -2 +0

    Нико
    43 Отговор
    Чета коментарите, имам чувството че никой не е карал Субару. Имах последния модел на Оутбак бензин, 2,5i, перфектно вози, по черни пътища е много плавен. Единствено скоростната кутия малко бавно превключва. Не е за лапета.

    Оценка:
    -1 +1

    Бахари Захаров
    44 Отговор
    Всичко хубаво, ама този грозен дисплей по средата изобщо не отива за кола офроуд, че и за никаква друга.

    Оценка:
    -1 +3

    Дидо
    45 Отговор
    Щеше да е екстра с двигател 260кс това субару,но тука с тъпите еконорми на ЕС прецакаха всичко.Иначе субару притежават може би най-доброто 4х4 в момента заслужава си колата.

    Коментиран от #46


    Оценка:
    -1 +4

    Сектант
    46 Отговор

    До коментар #45 от "Дидо":


    Глупости плямпаш Дидо най-доброто 4х4 е на Ауди и се нарича Куатро джапанкити нищо хубаво не могат да направят всичко от немците копират.

    Оценка:
    -4 +1

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    ТОП 5