Близо две години след като Subaru представи новата генерация на Outback в Америка, то от следващия месец моделът ще бъде наличен и за клиентите в Европа. Комбито пристига на Стария континент без почти никакви промени по външния вид, но с различен двигател.
Под капака на европейския модел можем да намерим атмосферен боксер с обем от 2.5 литра и 180 конски сили, за разлика от 2.4-литровия турбо мотор с 260 конски сили който се предлага в Щатите. Задвижването, както може да се очаква е предавано към четирите колела, а трансмисията е CVT, имитираща 8 предавки.
Промени по окачването носят по-голям просвет, а благодарение на новата платформа на японската компания, мястото в купето е повече в сравнение с предишното поколение. Външно може да познаете обновения Outback по промените в предната броня и фаровете, както и подобно модернизиране на задницата, съсредоточено главно в задните светлини.
В интериорът най-голямата новост е при дисплея на централната конзола, който е пораснал на размери. Той е разположен вертикално и позволява Apple Car Play и Android Auto свързаност, както и Wi-Fi точка за достъп. Адаптивен круиз контрол, система за следене на лентите и система за предпазване от катастрофи също са част от системите за безопасност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 жигули
Коментиран от #4, #6, #12
13:08 29.03.2021
2 требе стригане
Коментиран от #3, #38
13:10 29.03.2021
3 КапиталЕС
До коментар #2 от "требе стригане":
Това е плана на глобализацията и капитала ... да се продават европейски коли в Китай и да се внасят корейски в Европа - важно е движение, такси, ДДС-та да се генерират и да живеят администрациите с тях. Ти в ЕС да си забелязал някой да произвежда нещо, една сглобка правят за да се води, че има нещо правено в ЕС ... всичко друго е подизпълнител на поизпълнител и накрая някой китаец или източно-европеец да работи на минимална местна заплата за да го произведе реално.13:14 29.03.2021
4 Гарагашка
До коментар #1 от "жигули":
Има авто рубрика, ако може и през 1 минута ще пускат...13:16 29.03.2021
5 МВР
13:18 29.03.2021
6 УдФ
До коментар #1 от "жигули":
Не но това е автосекцияна информационен сайт за какво да пускат статии за самолетоносачи ли?13:23 29.03.2021
7 1111
Коментиран от #8, #9, #30
13:25 29.03.2021
8 требе стригане
До коментар #7 от "1111":
Да добро е само че в държави като Франция Англия и тн има огромни данъци за кубатура вредни емисии конски сили а някъде дори и за тегло на автомобила.И става скъпоКоментиран от #42
13:27 29.03.2021
9 Хахахаха
До коментар #7 от "1111":
Здраво първите 150 000 км. След това цилиндрите вече са елипси и разхода на масло гони този на бензина. Не Мерси.Коментиран от #11, #29
13:28 29.03.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Иванчо l-ви
До коментар #9 от "Хахахаха":
Дам, за съжаление гравитацията не прощава.Коментиран от #13
13:29 29.03.2021
12 Чебурашко
До коментар #1 от "жигули":
Не може само за Путин, иска ти се ама трябва и за другите да има...13:31 29.03.2021
13 пешо
До коментар #11 от "Иванчо l-ви":
така е, ваше величество. не прощава, във всеки един смисъл.13:38 29.03.2021
14 Пурко
13:43 29.03.2021
15 Колко харчи
Коментиран от #16, #19
13:50 29.03.2021
16 гост
До коментар #15 от "Колко харчи":
Това да не е 20 годишно субару с 4 степенен автомат бре?! Разхода няма да е повече от 10 градско.14:00 29.03.2021
17 Става
Не може 1:1 същата кола да я внасям на 52 хиляди лева с всички такси, регистрации, контейнер и т.н. от Канада на 0км., а тука в дилъра да почва от 72500 преди гражданска...
15:13 29.03.2021
18 Кирчо
15:40 29.03.2021
19 Пич
До коментар #15 от "Колко харчи":
9/100 градско харчи това Субару със 180 коня 2.5 мотор аутоматик 4 по 4 по каталог. Сложи му 3 литра отгоре 12/100км. много ли е за 180 коня комби 2.5 мотор?Коментиран от #20
15:47 29.03.2021
20 Вихъра
До коментар #19 от "Пич":
Ми много е, мой приятел има новото 340i xdrive, 3.0 бензин, 380кс и му харчи толкова, ама колата е 1700 кг и има 600NM. Не е ясно дали ще разбереш всичко написано, но 2.5 мотори със 180 кона са бая остаряли технологии. Ако бяхме 85" можеше да се гордееш с тоя туч! ..иначе горната пушка ги прави 0-100 за 4.3 сек. Субару никога не са и имали толкова бърз стоков модел, ае живи здравиКоментиран от #21
15:57 29.03.2021
21 Пич
До коментар #20 от "Вихъра":
Айде живи и здрави и прати поздрави в детската градина. 2.5 моторът си покрива Евро 6 и си свиркаш. Туч е грозното Бмв, което не е джип, за джип не става,защото трябва да го теглят после я със Субаруто,я със Ланд Крюзера. Тогава за какво му е на твоя приятел тази висока табуретка,като не става за Оф-роуд?Коментиран от #22
16:03 29.03.2021
22 Вихъра
До коментар #21 от "Пич":
Абе тука всички станахте трапери нещо, голями джипаджии хаха. За пред панелката в Хаджи Димитър ли ти е тоя джип? Пък и момчето с 340 обича да си купува коли за каране, не за возене като тоя кашон на снимките горе. Ходи си налей една студена вода, че японските курници са само за умрели души и бабички!Коментиран от #23, #24
16:12 29.03.2021
23 Антон
До коментар #22 от "Вихъра":
Какво му обясняваш въобше, 2021 година пускат кола с CVT кутия и умрели 180 коня. В последните години японците спяха да се развоват и останаха на ниво около 95 годинаКоментиран от #25
16:20 29.03.2021
24 Пич
До коментар #22 от "Вихъра":
Много си превъзбуден! Приятел имаш интимен или от картинки. Стига глупости. Това са коли в различни класове, с различна цел. Не могат да се сравняват. Субаруто е кола за Офроуд и гората, като е и голямо комби и джип.Бмв за нищо не става освен такива недорасли простаци като теб да ги харесват по картинки. Иначе Бмв правят бързи коли, но японците правят по-бързи коли,когато трябва.Коментиран от #27
16:20 29.03.2021
25 Пич
До коментар #23 от "Антон":
Затова ли германците още не могат да направят ефективна кола на водород,а японците продават такива второ поколение. И затова ли японците правят най-добрите хибриди? Това са технологии,а не дали ще направиш двигател с две или една турбина и дали двигателя ще е е 80 коня или 380 коня. Все тая, все е морално старял двигател с вътрешно горене. Стара технология. CVT се ползва,защото е по-ефективна ск.кутия и държи двигателя в ефективен оборотен диапазон, евтина е и надеждна. Защото немските кутии много се чупят.16:23 29.03.2021
26 WRC
16:47 29.03.2021
27 Вихъра
До коментар #24 от "Пич":
Хахахаххаха, пич, очевидно караш някой от японските кошове и се опитваш да си оправдаеш тъпия избор. Карай го там тоя боклук и си вярвай.Коментиран от #40
16:48 29.03.2021
28 КЪШ
18:49 29.03.2021
29 Хайл
До коментар #9 от "Хахахаха":
Ти ли купи преди време една застава с лепенки на голф за истински голф21:16 29.03.2021
30 2222
До коментар #7 от "1111":
Тия конски сили бяха 2002 год21:38 29.03.2021
31 Сектант
22:32 29.03.2021
32 Накъдри Юкселов
23:40 29.03.2021
33 макробиолог
06:41 30.03.2021
34 Ахххххх
07:02 30.03.2021
35 Edin
08:30 30.03.2021
36 Zürich
09:52 30.03.2021
37 B.D.
11:09 30.03.2021
38 Точно сега
До коментар #2 от "требе стригане":
Субару с коя по точно европейска кола ще го сравниш?????12:01 30.03.2021
39 Токо
12:08 30.03.2021
40 Impreza 2.0R.
До коментар #27 от "Вихъра":
Гроздето е кисело приятел ! Карам 2-две, от 2993 на 1 200 000 само редовна подръжка и 2005 на 160 000 км! Теглил съм и с двете всякакви европейски новички таралясници ! Х5-ци поне 4, аудита много и кой-знае колко други ! Винаги спирам и помагам на закъсали хора ! Имал съм всякакви автомобили през живота си ! Мисля, че разговорът е за технически познания и опит ! Защо е тази злоба и обиди ?! Само слабите и некадърните се държат така ! Мислиш, че обидите са по-силни от аргументите ?12:40 30.03.2021
41 Ivan
13:44 30.03.2021
42 Читател 69
До коментар #8 от "требе стригане":
Че що четете и спамите хубавата статия, запазете мнението за себе си19:32 30.03.2021
43 Нико
21:52 30.03.2021
44 Бахари Захаров
10:19 31.03.2021
45 Дидо
Коментиран от #46
12:18 31.03.2021
46 Сектант
До коментар #45 от "Дидо":
Глупости плямпаш Дидо най-доброто 4х4 е на Ауди и се нарича Куатро джапанкити нищо хубаво не могат да направят всичко от немците копират.09:35 01.04.2021