Близо две години след като Subaru представи новата генерация на Outback в Америка, то от следващия месец моделът ще бъде наличен и за клиентите в Европа. Комбито пристига на Стария континент без почти никакви промени по външния вид, но с различен двигател.
Под капака на европейския модел можем да намерим атмосферен боксер с обем от 2.5 литра и 180 конски сили, за разлика от 2.4-литровия турбо мотор с 260 конски сили който се предлага в Щатите. Задвижването, както може да се очаква е предавано към четирите колела, а трансмисията е CVT, имитираща 8 предавки.
Промени по окачването носят по-голям просвет, а благодарение на новата платформа на японската компания, мястото в купето е повече в сравнение с предишното поколение. Външно може да познаете обновения Outback по промените в предната броня и фаровете, както и подобно модернизиране на задницата, съсредоточено главно в задните светлини.
В интериорът най-голямата новост е при дисплея на централната конзола, който е пораснал на размери. Той е разположен вертикално и позволява Apple Car Play и Android Auto свързаност, както и Wi-Fi точка за достъп. Адаптивен круиз контрол, система за следене на лентите и система за предпазване от катастрофи също са част от системите за безопасност.
Коментиран от #4, #6, #12
-52 +9
Коментиран от #3, #38
-99 +19
До коментар #2 от "требе стригане":
Това е плана на глобализацията и капитала ... да се продават европейски коли в Китай и да се внасят корейски в Европа - важно е движение, такси, ДДС-та да се генерират и да живеят администрациите с тях. Ти в ЕС да си забелязал някой да произвежда нещо, една сглобка правят за да се води, че има нещо правено в ЕС ... всичко друго е подизпълнител на поизпълнител и накрая някой китаец или източно-европеец да работи на минимална местна заплата за да го произведе реално.
-3 +33
До коментар #1 от "жигули":
Има авто рубрика, ако може и през 1 минута ще пускат...
-4 +36
-13 +7
До коментар #1 от "жигули":
Не но това е автосекцияна информационен сайт за какво да пускат статии за самолетоносачи ли?
-1 +22
Коментиран от #8, #9, #30
-5 +42
До коментар #7 от "1111":
Да добро е само че в държави като Франция Англия и тн има огромни данъци за кубатура вредни емисии конски сили а някъде дори и за тегло на автомобила.И става скъпо
Коментиран от #42
-1 +16
До коментар #7 от "1111":
Здраво първите 150 000 км. След това цилиндрите вече са елипси и разхода на масло гони този на бензина. Не Мерси.
Коментиран от #11, #29
-36 +10
До коментар #9 от "Хахахаха":
Дам, за съжаление гравитацията не прощава.
Коментиран от #13
-9 +8
До коментар #1 от "жигули":
Не може само за Путин, иска ти се ама трябва и за другите да има...
-5 +5
До коментар #11 от "Иванчо l-ви":
така е, ваше величество. не прощава, във всеки един смисъл.
-0 +4
-7 +19
Коментиран от #16, #19
-8 +11
До коментар #15 от "Колко харчи":
Това да не е 20 годишно субару с 4 степенен автомат бре?! Разхода няма да е повече от 10 градско.
-8 +16
Не може 1:1 същата кола да я внасям на 52 хиляди лева с всички такси, регистрации, контейнер и т.н. от Канада на 0км., а тука в дилъра да почва от 72500 преди гражданска...
-0 +28
-24 +17
До коментар #15 от "Колко харчи":
9/100 градско харчи това Субару със 180 коня 2.5 мотор аутоматик 4 по 4 по каталог. Сложи му 3 литра отгоре 12/100км. много ли е за 180 коня комби 2.5 мотор?
Коментиран от #20
-2 +17
До коментар #19 от "Пич":
Ми много е, мой приятел има новото 340i xdrive, 3.0 бензин, 380кс и му харчи толкова, ама колата е 1700 кг и има 600NM. Не е ясно дали ще разбереш всичко написано, но 2.5 мотори със 180 кона са бая остаряли технологии. Ако бяхме 85" можеше да се гордееш с тоя туч! ..иначе горната пушка ги прави 0-100 за 4.3 сек. Субару никога не са и имали толкова бърз стоков модел, ае живи здрави
Коментиран от #21
-31 +8
До коментар #20 от "Вихъра":
Айде живи и здрави и прати поздрави в детската градина. 2.5 моторът си покрива Евро 6 и си свиркаш. Туч е грозното Бмв, което не е джип, за джип не става,защото трябва да го теглят после я със Субаруто,я със Ланд Крюзера. Тогава за какво му е на твоя приятел тази висока табуретка,като не става за Оф-роуд?
Коментиран от #22
-4 +26
До коментар #21 от "Пич":
Абе тука всички станахте трапери нещо, голями джипаджии хаха. За пред панелката в Хаджи Димитър ли ти е тоя джип? Пък и момчето с 340 обича да си купува коли за каране, не за возене като тоя кашон на снимките горе. Ходи си налей една студена вода, че японските курници са само за умрели души и бабички!
Коментиран от #23, #24
-29 +8
До коментар #22 от "Вихъра":
Какво му обясняваш въобше, 2021 година пускат кола с CVT кутия и умрели 180 коня. В последните години японците спяха да се развоват и останаха на ниво около 95 година
Коментиран от #25
-23 +7
До коментар #22 от "Вихъра":
Много си превъзбуден! Приятел имаш интимен или от картинки. Стига глупости. Това са коли в различни класове, с различна цел. Не могат да се сравняват. Субаруто е кола за Офроуд и гората, като е и голямо комби и джип.Бмв за нищо не става освен такива недорасли простаци като теб да ги харесват по картинки. Иначе Бмв правят бързи коли, но японците правят по-бързи коли,когато трябва.
Коментиран от #27
-7 +29
До коментар #23 от "Антон":
Затова ли германците още не могат да направят ефективна кола на водород,а японците продават такива второ поколение. И затова ли японците правят най-добрите хибриди? Това са технологии,а не дали ще направиш двигател с две или една турбина и дали двигателя ще е е 80 коня или 380 коня. Все тая, все е морално старял двигател с вътрешно горене. Стара технология. CVT се ползва,защото е по-ефективна ск.кутия и държи двигателя в ефективен оборотен диапазон, евтина е и надеждна. Защото немските кутии много се чупят.
-10 +25
-2 +13
До коментар #24 от "Пич":
Хахахаххаха, пич, очевидно караш някой от японските кошове и се опитваш да си оправдаеш тъпия избор. Карай го там тоя боклук и си вярвай.
Коментиран от #40
-25 +5
-10 +2
До коментар #9 от "Хахахаха":
Ти ли купи преди време една застава с лепенки на голф за истински голф
-1 +6
До коментар #7 от "1111":
Тия конски сили бяха 2002 год
-6 +1
-19 +3
-9 +1
-0 +12
-16 +8
-3 +1
-3 +5
-2 +7
До коментар #2 от "требе стригане":
Субару с коя по точно европейска кола ще го сравниш?????
-2 +7
-0 +7
До коментар #27 от "Вихъра":
Гроздето е кисело приятел ! Карам 2-две, от 2993 на 1 200 000 само редовна подръжка и 2005 на 160 000 км! Теглил съм и с двете всякакви европейски новички таралясници ! Х5-ци поне 4, аудита много и кой-знае колко други ! Винаги спирам и помагам на закъсали хора ! Имал съм всякакви автомобили през живота си ! Мисля, че разговорът е за технически познания и опит ! Защо е тази злоба и обиди ?! Само слабите и некадърните се държат така ! Мислиш, че обидите са по-силни от аргументите ?
-1 +9
-3 +10
До коментар #8 от "требе стригане":
Че що четете и спамите хубавата статия, запазете мнението за себе си
-2 +0
-1 +1
-1 +3
Коментиран от #46
-1 +4
До коментар #45 от "Дидо":
Глупости плямпаш Дидо най-доброто 4х4 е на Ауди и се нарича Куатро джапанкити нищо хубаво не могат да направят всичко от немците копират.
-4 +1