Last news in Fakti

5 Април, 2021 11:45 7 317 16

Новата Toyota GT86 дебютира с по-голям двигател и повече мощност

  • toyota-
  • gt-86-
  • subaru-
  • brz

Моделът пристига няколко месеца след идентичното Subaru BRZ

Новата Toyota GT86 дебютира с по-голям двигател и повече мощност - 1
Снимки: Toyota

Както ви информирахме през изминалата седмица, Toyota и Subaru афишираха появата на нов общ модел на 4 април. Ето че това се случи и от Toyota показаха обновената GT86, която на практика е идентична с представеното преди няколко месеца Subaru BRZ.

Новата Toyota GT86 дебютира с по-голям двигател и повече мощност

Под капака на спортното купе откриваме 2.4-литров боксеров мотор, който подобно на предшественика си, не разполага с турбина. Мощността е повишена до 235 конски сили, а максималния въртящ момент достига 250 нютон метра. Задвижването е задно, а трансмисията е автоматична или механична с 6 предавки.

Що се отнася до външния вид, то той е идентичен с този на Subaru-то, като от Toyota все пак са направили някои промени за 5-те месеца в които не представиха модела. В предницата можем да видим различната предна броня, която разполага със средна решетка, подобна на тази при Yaris GR, както и два въздухоотвода в страничната част. Фаровете също са с променен дизайн във вътрешната част, запазвайки външната им форма.

Интериора също е доста променен спрямо предишното поколение, като можем да отбележим смесването на традиционните контроли, като врътки на парното и „нормална“ ръчна спирачка. От друга страна виждаме 7-инчов дигитален километраж пред водача, както и 8-инчов екран на инфотеймънт системата в средата на таблото. Ако изберете автоматичната трансмисия, то ще може да се възползвате и от технологии за подпомагане на водача, дело на Subaru.

За разлика от BRZ, то Toyota GT86 все пак ще стигне до Европа и ще се продава официално от представителството на японската марка, но това ще стане по-късно през годината или дори в началото на следващата. В родната Япония, доставките на модела започват от есента на тази година, като все още не знаем началната цена.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Джап

    38 12 Отговор
    Малка резачка, бе ем ве килър ;)
  • 2 сектант

    9 14 Отговор
    яриса ще я бие хаха гавра

    Коментиран от #5

  • 3 Subaru STI

    23 6 Отговор
    Отлична!
  • 4 TRD

    52 6 Отговор
    Задно предаване, ръчна кутия, атмосферен боксер двигател с нисък център на тежестта, сравнително ниско тегло, минимално количество електроника... Истинска кола за доставяне на удоволствие от шофирането, на фона на всичките нови електрички с които ни заливат ежемесечно.
  • 5 Subaru STI

    32 3 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Не става въпрос кой кого ще бие. "Биенето" става в моторните спортове при еднакъв за участниците регламент... Останалото "перчене" е доста инфантилно и опасно за "участниците". Колата е просто хубава.
  • 6 Морето

    21 0 Отговор
    Да й сложат цена от 40 000лв. и веднага продажбите тръгват. Дано, ама надали. Добре си изглежда колата- има си всичко, което би дало кеф при шофиране.
  • 7 Цецо

    17 2 Отговор
    Евала на Тойота и Субару
  • 8 Хахх

    5 10 Отговор
    И идва яриса и ги къса и на ускорение и по завоите.

    Коментиран от #12

  • 9 Рошко

    4 13 Отговор
    Все едно гледам копие на порше
  • 10 Пич

    5 13 Отговор
    Много грозна бе колеги.Предишната беше по-хубава и по-ниска, тази като мекица безформена и висока. Селиката беше класи по-красиво купе от тоя боклук.
  • 11 Пич

    5 19 Отговор
    Такова табло имаше Субару преди 10 години. Много старомоден интериор на фона на модерните интериори с ел.ръчна и ел.табла, това изглежда като от ретро парад.
  • 12 Gazoo

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "Хахх":

    И идваш ти и биеш Себастиян Льоб...
  • 13 Ввв

    3 10 Отговор
    Грозна,типично за Тойота

    Коментиран от #14

  • 14 Пич

    2 8 Отговор

    До коментар #13 от "Ввв":

    Напротив, нетипично грозна Тойота. Тойота имат общо взето красиви модели.
  • 15 Немеца

    2 12 Отговор
    ToЯ кенеф Не струва и 5000 капачки бе, всички имаме пари за такъв боклук, но не го купува никой, да не виси по сервизите!
  • 16 един там

    4 0 Отговор
    В Германия съм карал актуалния модел 200 к.с. Колата е трепач! Кола за кеф в пълния смисъл на думата за сравнително малка сума е този модел. Много прилична динамика има въпреки не многото коне. Лека е, боксера се развърта бързо и задното си казва думата. Бонус е, че е икономична, което не е типично за спортно насочено купе. Двигателят е за много як силов тунинг. С малко вложени средства без проблем вдигаш мощността на 300-350 к.с., а с повече кеш тунерите правят 500+ к.с. В тубата има доста клипове. Кола мечта. Тази, която карах беше ръчка и струваше нова малко над 29 000 евро. Тази новата няма начин да е под 32 000 евро според мен. Не е много за такава кола, но лошото е, че ние сме бедни и не можем да си ги позволяваме.