ФАКТИ.БГ

Новата Toyota GT86 дебютира с по-голям двигател и повече мощност

Моделът пристига няколко месеца след идентичното Subaru BRZ

Публикувана: 5 Април, 2021 11:45
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2749
  • Новата Toyota GT86 дебютира с по-голям двигател и повече мощност - 1
    Снимки: Toyota
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 5 от 7 гласа.

    Както ви информирахме през изминалата седмица, Toyota и Subaru афишираха появата на нов общ модел на 4 април. Ето че това се случи и от Toyota показаха обновената GT86, която на практика е идентична с представеното преди няколко месеца Subaru BRZ.

    Новата Toyota GT86 дебютира с по-голям двигател и повече мощност

    Под капака на спортното купе откриваме 2.4-литров боксеров мотор, който подобно на предшественика си, не разполага с турбина. Мощността е повишена до 235 конски сили, а максималния въртящ момент достига 250 нютон метра. Задвижването е задно, а трансмисията е автоматична или механична с 6 предавки.

    Що се отнася до външния вид, то той е идентичен с този на Subaru-то, като от Toyota все пак са направили някои промени за 5-те месеца в които не представиха модела. В предницата можем да видим различната предна броня, която разполага със средна решетка, подобна на тази при Yaris GR, както и два въздухоотвода в страничната част. Фаровете също са с променен дизайн във вътрешната част, запазвайки външната им форма.

    Интериора също е доста променен спрямо предишното поколение, като можем да отбележим смесването на традиционните контроли, като врътки на парното и „нормална“ ръчна спирачка. От друга страна виждаме 7-инчов дигитален километраж пред водача, както и 8-инчов екран на инфотеймънт системата в средата на таблото. Ако изберете автоматичната трансмисия, то ще може да се възползвате и от технологии за подпомагане на водача, дело на Subaru.

    За разлика от BRZ, то Toyota GT86 все пак ще стигне до Европа и ще се продава официално от представителството на японската марка, но това ще стане по-късно през годината или дори в началото на следващата. В родната Япония, доставките на модела започват от есента на тази година, като все още не знаем началната цена.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 5 от 7 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Бай Джап
    1 Отговор
    Малка резачка, бе ем ве килър ;)

    Оценка:
    -12 +38

    сектант
    2 Отговор
    яриса ще я бие хаха гавра

    Коментиран от #5


    Оценка:
    -14 +9

    Subaru STI
    3 Отговор
    Отлична!

    Оценка:
    -6 +23

    TRD
    4 Отговор
    Задно предаване, ръчна кутия, атмосферен боксер двигател с нисък център на тежестта, сравнително ниско тегло, минимално количество електроника... Истинска кола за доставяне на удоволствие от шофирането, на фона на всичките нови електрички с които ни заливат ежемесечно.

    Оценка:
    -6 +52

    Subaru STI
    5 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":


    Не става въпрос кой кого ще бие. "Биенето" става в моторните спортове при еднакъв за участниците регламент... Останалото "перчене" е доста инфантилно и опасно за "участниците". Колата е просто хубава.

    Оценка:
    -3 +32

    Морето
    6 Отговор
    Да й сложат цена от 40 000лв. и веднага продажбите тръгват. Дано, ама надали. Добре си изглежда колата- има си всичко, което би дало кеф при шофиране.

    Оценка:
    -0 +21

    Цецо
    7 Отговор
    Евала на Тойота и Субару

    Оценка:
    -2 +17

    Хахх
    8 Отговор
    И идва яриса и ги къса и на ускорение и по завоите.

    Коментиран от #12


    Оценка:
    -10 +5

    Рошко
    9 Отговор
    Все едно гледам копие на порше

    Оценка:
    -13 +4

    Пич
    10 Отговор
    Много грозна бе колеги.Предишната беше по-хубава и по-ниска, тази като мекица безформена и висока. Селиката беше класи по-красиво купе от тоя боклук.

    Оценка:
    -13 +5

    Пич
    11 Отговор
    Такова табло имаше Субару преди 10 години. Много старомоден интериор на фона на модерните интериори с ел.ръчна и ел.табла, това изглежда като от ретро парад.

    Оценка:
    -19 +5

    Gazoo
    12 Отговор

    До коментар #8 от "Хахх":


    И идваш ти и биеш Себастиян Льоб...

    Оценка:
    -0 +6

    Ввв
    13 Отговор
    Грозна,типично за Тойота

    Коментиран от #14


    Оценка:
    -10 +3

    Пич
    14 Отговор

    До коментар #13 от "Ввв":


    Напротив, нетипично грозна Тойота. Тойота имат общо взето красиви модели.

    Оценка:
    -8 +2

    Немеца
    15 Отговор
    ToЯ кенеф Не струва и 5000 капачки бе, всички имаме пари за такъв боклук, но не го купува никой, да не виси по сервизите!

    Оценка:
    -12 +2

    един там
    16 Отговор
    В Германия съм карал актуалния модел 200 к.с. Колата е трепач! Кола за кеф в пълния смисъл на думата за сравнително малка сума е този модел. Много прилична динамика има въпреки не многото коне. Лека е, боксера се развърта бързо и задното си казва думата. Бонус е, че е икономична, което не е типично за спортно насочено купе. Двигателят е за много як силов тунинг. С малко вложени средства без проблем вдигаш мощността на 300-350 к.с., а с повече кеш тунерите правят 500+ к.с. В тубата има доста клипове. Кола мечта. Тази, която карах беше ръчка и струваше нова малко над 29 000 евро. Тази новата няма начин да е под 32 000 евро според мен. Не е много за такава кола, но лошото е, че ние сме бедни и не можем да си ги позволяваме.

    Оценка:
    -0 +4

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    Тест
    Автомобилен куиз: познайте колата по дръжката на вратата

    Автомобилната дръжка на пръв поглед е толкова незначителна дреболия. Но тя може да бъде и истинско произведение на изкуството. Представяме ...

    КЪМ КУИЗА

    ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Мирослав Найденов
    Земеделският министър коментира високите цени на яйцата
    Кой е щастлив от тези цени – това определено не са кокошките, защото те бяха щастливи към 1 януари."

    Още бисери