От Rolls-Royce потвърдиха слуховете, че третият модел в гамата на марката ще бъде спортно купе. Новият автомобил ще възроди името Wraith и по същество ще представлява Ghost с каросерия фастбек.
Тестово муле на колата е засечено от папараци по време на изпитания на немската писта "Нюрбюргринг". Серийната версия ще бъде представена на салона в Женева, който отваря врати на пети март, а първият Wraith ще бъде доставен на купувача към края на годината.
От Rolls-Royce хвалят новия модел като "най-бързия сериен автомобил в историята на марката". Под предния капак най-вероятно ще се монтира форсирана версия на 6.6-литровия V12 с два турбокомпресора, с който се оборудва Ghost. Според британското сп. Autocar новият Wraith ще разполага с поне 610 к.с. и осемстепенна автоматична трансмисия.
Rolls-Royce произвежда модел с името Wraith през 1938-1939 г. Той е снабден с шестцилиндров редови двигател, ускорява до 80 км/ч за 16.4 секунди и развива 137 км/ч. Шасито се продава за 1 100 паунда, а готов автомобил с каросерия touring излиза около 1 700 паунда.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 B M W
Коментиран от #2, #3
15:47 18.01.2013
2 мм
До коментар #1 от "B M W":
Как го каза, все едно си карал цялата гама на Ролс. Тук в БГ само милиардери ... всеки е компетентен. Хора стегнете се малко преди да коментирате, особено когато става въпрос за коли, които ще гледате само на снимки.По статията. Концепцията за спортно купе определено ми харесва. надявам се скоро да се появи по-детайлна информация и повече снимки !
16:00 18.01.2013
3 Петър
До коментар #1 от "B M W":
Такива, дето даже не са виждали на живо Ролс, нямат право на коментар. Марката е легенда, която за щастие продължава да съществува, за разлика от Maybach, и все още не е опорочена като Bentley. Жалко, че никое изображение не може да побере могъществото, което излъчва един Ролс.Коментиран от #4
17:21 18.01.2013
4 Марио
До коментар #3 от "Петър":
Не е опорочена като Бентли? Това какво трябва да узначава? Да не би да си се качвал в такъв автомобил? Както Бенли така и Ролс Ройсе се държат от германци от доста отдавна само че Ролс-а е на BMW a Бентлито на ВАГ.нитеКоментиран от #15
18:16 18.01.2013
5 Чочо
20:19 18.01.2013
6 Чочо
20:19 18.01.2013
7 hienata
"... клиренс като на офроудър..." , ако съдиш за клиренса от последната снимка,сложи очилата и виж,че е отлепил гумите от асфалта .
Новата играчка на някой арабски шейх или руски олигарх, за нас снимки.
Коментиран от #9, #10
20:38 18.01.2013
8 330i
20:43 18.01.2013
9 Чочо
До коментар #7 от "hienata":
Съдя по акъла ти и ти взимам размер за шапка! Колата е висока, сляп ли си, гледам главната снимка, където колата е синя!20:58 18.01.2013
10 Чочо
До коментар #7 от "hienata":
Също тази където е с камуфлаж и е снимана отзад.20:59 18.01.2013
11 hienata
Акъл дал Господ. Ти си отговори с какъв клиренс трябва да е луксозна, меко возеща кола с достатъчен ход на ресорите (въздушните възглавници),с 20 цолови колела, тежаща над 2 тона,може би като на NFS, да да ама не. Мисли преди да пишеш.
Коментиран от #12
21:34 18.01.2013
12 Чочо
До коментар #11 от "hienata":
Не ми казвай какво да правя и не си мисли че си преценил възрастта ми. Май си доста неориентиран, ако смяташ че съвременните коли са на ресори. Извини пренебрежението ми, но ти си знаеш твоето и търсиш да влезеш в полемика с мен. Няма да стане. Тук всекие с убеждението, че може да поучава другия, като си мисли че е дете с интернет и клавиатура и се е изказало неподготвено. Ако искаш да се опиташ да разбереш какво съм имал предвид, прочети пак коментар #6. В никакви други хипотези и спорове не ми се влиза.22:00 18.01.2013
13 hienata
Аз като гледам съм написал "ресорите (въздушните възглавници)", ако не знаеш, ресори се наричат еластичните елементи в окачването омекотяващи ударите от пътните неравности били те листови, пружинни или въздушни възглавници. Относно възрастта , държиш се като обидено дете не приемащо, че може и да греши. Наистина не разбирам какво искаш да кажеш с " клиренс като на офроудър", а да те поучавам няма смисъл, просто оборвам твърдението ти.
23:01 18.01.2013
14 Чочо
23:13 18.01.2013
15 Петър
До коментар #4 от "Марио":
Сам си отговаряш на въпроса, приятел. Бентли се държат от ВАГ*ните. Изкараха SUV, който предстои да бъде пуснат през 2013 и ще използва същата платформа като Q7 и, забележи, Touareg. Continental се продава с двигател W12, който освен на Audi A8, се монтира и във Phaeton и Тouareg. Не казвам, че е забранено да се ползват общи компоненти, даже си мисля, че ако деляха части само с Audi, която се води премиум марка, би било абсолютно приемливо. Но как ти се струва кола за над половин милион да има същите компоненти като друга в пъти по-евтина. Не съм се качвал, естествено, просто гледам фактите и се възмущавам, защото ВАГ*ните унифицират и Bentley, както вече направиха и с Porsche, с Audi и още по-фрапиращо, с Volkswagen.15:53 19.01.2013