18 Януари, 2013 13:28 4 736 15

Новият Rolls бил спортно купе

  • rolls-royce-
  • wraith-
  • женева 2013
Новият Rolls бил спортно купе - 1

От Rolls-Royce потвърдиха слуховете, че третият модел в гамата на марката ще бъде спортно купе. Новият автомобил ще възроди името Wraith и по същество ще представлява Ghost с каросерия фастбек.

Тестово муле на колата е засечено от папараци по време на изпитания на немската писта "Нюрбюргринг". Серийната версия ще бъде представена на салона в Женева, който отваря врати на пети март, а първият Wraith ще бъде доставен на купувача към края на годината.



От Rolls-Royce хвалят новия модел като "най-бързия сериен автомобил в историята на марката". Под предния капак най-вероятно ще се монтира форсирана версия на 6.6-литровия V12 с два турбокомпресора, с който се оборудва Ghost. Според британското сп. Autocar новият Wraith ще разполага с поне 610 к.с. и осемстепенна автоматична трансмисия.

Rolls-Royce произвежда модел с името Wraith през 1938-1939 г. Той е снабден с шестцилиндров редови двигател, ускорява до 80 км/ч за 16.4 секунди и развива 137 км/ч. Шасито се продава за 1 100 паунда, а готов автомобил с каросерия touring излиза около 1 700 паунда.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 B M W

    0 1 Отговор
    Жива пародия :D :D :D :D :D

    Коментиран от #2, #3

  • 2 мм

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "B M W":

    Как го каза, все едно си карал цялата гама на Ролс. Тук в БГ само милиардери ... всеки е компетентен. Хора стегнете се малко преди да коментирате, особено когато става въпрос за коли, които ще гледате само на снимки.
    По статията. Концепцията за спортно купе определено ми харесва. надявам се скоро да се появи по-детайлна информация и повече снимки !
  • 3 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "B M W":

    Такива, дето даже не са виждали на живо Ролс, нямат право на коментар. Марката е легенда, която за щастие продължава да съществува, за разлика от Maybach, и все още не е опорочена като Bentley. Жалко, че никое изображение не може да побере могъществото, което излъчва един Ролс.

    Коментиран от #4

  • 4 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Петър":

    Не е опорочена като Бентли? Това какво трябва да узначава? Да не би да си се качвал в такъв автомобил? Както Бенли така и Ролс Ройсе се държат от германци от доста отдавна само че Ролс-а е на BMW a Бентлито на ВАГ.ните

    Коментиран от #15

  • 5 Чочо

    1 1 Отговор
    Няма нищо спортно в V12 отпред, аеродинамика като на Chrysler 300C и клиренс като на офроудър. [/img]http://emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/military-smiley-face.gif[/img]
  • 6 Чочо

    1 1 Отговор
    Няма нищо спортно в V12 отпред, аеродинамика като на Chrysler 300C и клиренс като на офроудър.
  • 7 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #6 от "Чочо":

    "... клиренс като на офроудър..." , ако съдиш за клиренса от последната снимка,сложи очилата и виж,че е отлепил гумите от асфалта .
    Новата играчка на някой арабски шейх или руски олигарх, за нас снимки.

    Коментиран от #9, #10

  • 8 330i

    0 0 Отговор
    интересно ... заради Германия (войната - предполагам - не може да е съвпадение годината) производството спира, и сега пак заради Германия (БМВ) производството продължава
  • 9 Чочо

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "hienata":

    Съдя по акъла ти и ти взимам размер за шапка! Колата е висока, сляп ли си, гледам главната снимка, където колата е синя!
  • 10 Чочо

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "hienata":

    Също тази където е с камуфлаж и е снимана отзад.
  • 11 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #9 от "Чочо":

    Акъл дал Господ. Ти си отговори с какъв клиренс трябва да е луксозна, меко возеща кола с достатъчен ход на ресорите (въздушните възглавници),с 20 цолови колела, тежаща над 2 тона,може би като на NFS, да да ама не. Мисли преди да пишеш.

    Коментиран от #12

  • 12 Чочо

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "hienata":

    Не ми казвай какво да правя и не си мисли че си преценил възрастта ми. Май си доста неориентиран, ако смяташ че съвременните коли са на ресори. Извини пренебрежението ми, но ти си знаеш твоето и търсиш да влезеш в полемика с мен. Няма да стане. Тук всекие с убеждението, че може да поучава другия, като си мисли че е дете с интернет и клавиатура и се е изказало неподготвено. Ако искаш да се опиташ да разбереш какво съм имал предвид, прочети пак коментар #6. В никакви други хипотези и спорове не ми се влиза.
  • 13 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #12 от "Чочо":

    Аз като гледам съм написал "ресорите (въздушните възглавници)", ако не знаеш, ресори се наричат еластичните елементи в окачването омекотяващи ударите от пътните неравности били те листови, пружинни или въздушни възглавници. Относно възрастта , държиш се като обидено дете не приемащо, че може и да греши. Наистина не разбирам какво искаш да кажеш с " клиренс като на офроудър", а да те поучавам няма смисъл, просто оборвам твърдението ти.
  • 14 Чочо

    0 0 Отговор
    Няма какво да добавя.
  • 15 Петър

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Марио":

    Сам си отговаряш на въпроса, приятел. Бентли се държат от ВАГ*ните. Изкараха SUV, който предстои да бъде пуснат през 2013 и ще използва същата платформа като Q7 и, забележи, Touareg. Continental се продава с двигател W12, който освен на Audi A8, се монтира и във Phaeton и Тouareg. Не казвам, че е забранено да се ползват общи компоненти, даже си мисля, че ако деляха части само с Audi, която се води премиум марка, би било абсолютно приемливо. Но как ти се струва кола за над половин милион да има същите компоненти като друга в пъти по-евтина. Не съм се качвал, естествено, просто гледам фактите и се възмущавам, защото ВАГ*ните унифицират и Bentley, както вече направиха и с Porsche, с Audi и още по-фрапиращо, с Volkswagen.