В момента в гамата на Porsche можем да намерим само един електрически модел в лицето на Taycan,който макар да се предлага в доста различни версии, все пак използва идентични технологии при всяка от тях, изключвайки електромоторите, които са с различна мощност. Освен електромоторите, едни от най-важните, а и най-скъпите елементи при колите на ток са батериите и именно за това от Porsche смятат да отворят собствен завод за такива в Германия.
В скорошно интервю, шефът на Porsche анонсира новината, като заедно с това стана ясно, че фабриката ще бъде построена в град Тюбинген. От компанията смятат, че е от изключителна важност те да разчитат на собствено производство, а не на Азиатски производители, както до момента.
Новият завод най-вероятно ще произвежда батерии само за по-мощните автомобили на Porsche, а останалите ще използват модули като при другите коли на VW Group. В момента подобно разделение има и при двигателите, част от които са разработка на Porsche и се слагат само в моделите от Щутгарт, а други биват използвани в цялата гама на VW Group.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тарикату
16:51 26.04.2021
2 Хо хо хо
17:05 26.04.2021
3 гост
Коментиран от #4, #5
17:38 26.04.2021
4 Няма значение
До коментар #3 от "гост":
Колкото и да е малко цехчето, от porsche ще развиват нови технологии за батерии, който после ще могат да се използват и от другите производители. Колкото повече производители на батерии толкова по-добре. Конкуренцията развива технологиите.09:27 27.04.2021
5 12345
До коментар #3 от "гост":
Пич, ти нали си за електрификацията на автомобилите? Тогава защо се присмиваш на Порше, за завода им за батерии? Ааа, сетих се. Ти си теслар. Ами колкото и да ти е неприятно, след 2 - 3 години в сегмента на електромобилите ще има такова предлагане, че твоя идол ще трябва да се бори с истинска конкуренция.10:07 27.04.2021
6 Шоп от СО
Само един ел. мотор, окачване и батерии и газ спирачка. Ни шум ни вибрации нито "лаг" в ускорението. Зареждам си нощем на двора и сутринта газ на работа.
Забравям за майстори, да ми се обясняват от всичките 100 части в един ДВГ и поддържащите му системи какво било за смяна. Предпочитам да сменям батерия веднъж на 7 години.
Коментиран от #8
11:10 27.04.2021
7 Край
Германеца първо да направи читав климатик, после да направи читав телевизор, после смартфон и след 15г. ще може да направи и ел. кола.
20:48 27.04.2021
8 Гошко
До коментар #6 от "Шоп от СО":
Абсолютно сте прав! Аз също ще постъпя така, време му е вече за електрификация на возилата на четири колела, на две имам от 10 години и си е супер...22:12 28.04.2021
9 елкар
Добре че са елкарите да ни отворят очите да проумеем какво безумие е ДВГ! Същото е като камините вкъщи и ел. конвекторите - все още има неандерталци, които ми обясняват колко естествена била топлината от камината, ама не обясняват после като трябва да ринат пепел всяка сутрин и че им мръзне зад-ника на сутринта!
08:59 29.04.2021