Last news in Fakti

18 Юли, 2011 11:15 27 973 119

Ето го най-ненадеждния автомобил

  • надеждност-
  • класация-
  • warranty direct-
  • monster mk1

Британската застрахователна компания Warranty Direct изнесе статистика за най-трошливите възли и агрегати при различните марки и модели автомобили. Проучването е направено на базата на дефекти при 50 000 коли на възраст до пет години.

Благодарение на събраната информация британските застрахователи създават любопитен сборен модел, наречен Monster Mk1. Мелезът представлява реален образ на най-ненадеждния автомобил в света. Над създаването му са работили специалисти от различни автопроизводители.

Външният вид на возилото е меко казано странен, но не той е акцентът в това творение. Доста по-интересно е какво се крие под ламарините на Monster Mk1. Отговорът е елементарен. Той е симбиоза от най-ненадеждните и често развалящи се възли и агрегати.

Под капака намира място четирицилиндровият бензинов мотор от модела MG TF, а окачването е от BMW M3. Като най-ненадеждна е определена електрониката на Renault Megane. Климатичната инсталация пък е компилация от два модела на Seat - Alhambra и Toledo.

Освен от BMW части от още една култова немска марка са намерили място в най-ненадеждния автомобил. Става дума за запалителната система на Mercedes-Benz V-Klasse. Кормилното управление на Monster Mk1 е от Volvo C70, а скоростната кутия - от Land Rover Freelander.

Третият представител на голямото немско трио Audi също участва в ненадеждния автомобил с един основен възел. Спирачната система е заимствана флагмана на инголщадци Audi A8, което още веднъж доказва, че дори и в най-съвършените автомобили има слаби звена.

Според статистиката 40% от собствениците на BMW M3 имат проблем с окачването, а всеки пети притежател на Land Rover Freelander и Audi A8 отива в сервизите заради повреда в скоростната кутия и спирачките, съответно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бравос

    53 27 Отговор
    Японски части няма в този автомобил, което ще рече, че япоските коли са по-надеждни от европейските. Това всъщност го знае всеки средно интелигентен човек.

    Коментиран от #19

  • 2 Дошо

    44 22 Отговор
    Ахахахахаааа тая кола направена основно от германски части бе ахахахаха.И то от ,,топ" модели А8, М3.....Тука явно Мерцедес и всички останали влиза в сила.Мечката изпревари всички, но по дефекти.Сеат ги знаем те все пак са част от най-скапания концерн във вселената :-) ВАГ.
    Японците още бая трябва да пропаднат докъто догонят качествените немски лимузини ахахахахаа
  • 3 Боби

    25 17 Отговор
    Класация за надеждност на Аутобилд за 2010 г.

    1. Hyundai 2.3
    2. Honda 2.4
    3. Audi 2.6
    =4. Mazda 2.6
    =4. Toyota 2.6
    6. Mitsubishi 2.6
    7. Suzuki 2.7
    8. BMW 2.7
    9. Mercedes-Benz 2.7
    10. Nissan 3.0

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Дошо

    15 11 Отговор

    До коментар #3 от "Боби":

    Тия Ауди билд ги зае...и какво приказват.Като махнеш германските кочеци и го пренесеш до към 30-то място тогава нещата стават по-достоверни.

    Коментиран от #9

  • 5 musty

    5 7 Отговор
    ey do6o da te ebat maymunite

    Коментиран от #15

  • 6 мобиле_фен

    13 3 Отговор

    До коментар #3 от "Боби":

    От изданието което цитираш по-корумпирано няма. Така, че незнам какво ми ги изтъкваш. освен това в статията пише за кокретни модели,които не присъстват в показаната оттеб класация. Материалът на мобиле не е за марки, а пак казвам за конкретни модели
  • 7 rado

    5 3 Отговор
    kakvoto i da si govorim za auto bild stava qsno koi koli visqt v serviza i koi po malko ili vuob6te
  • 8 Megane

    8 9 Отговор
    "... Като най-ненадеждна е определена електрониката на Renault Megane... " - лошо, лошо ... от както започнаха целите инсталации за Рено Меган в Yazaki България да ги провят - така се получава. Аз оплаквания ат инсталацията нямам , но и карам 13 годишна кола - нов Меган не бих си взел! Произвежда ли се в България - НЕ!
  • 9 Боби

    9 6 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    Искаш да кажа, че от 10 първи, 7 са азиатски, ама ти явно не четеш добре.
  • 10 Боби

    3 5 Отговор
    *искаХ
  • 11 Bat Pesho

    28 7 Отговор
    И к'во стана сега с немските автомобили? Половината чаркалък по тоя велик автомобил е от BMW, Audi, Mercedes :-)... Да видяхте нещо японско в тоя мелез пръч? Не видяхте... няма и да видите :-)...
  • 12 BMW 530xd

    3 10 Отговор
    Ne e tova koeto e na snimkata :( a ako pusnat v proizvodstvo takova koeto e na snimkata se shte ima nqkoi izg..en ci..in koito shte si q kupi.IZVINQVAM se za latineca na tozi komputar nqmam drugo.
  • 13 Дошо

    5 15 Отговор
    Ахахаха видях те ли няма го нисана няма го ГТР-ра от 0-300 за 7 сек.
  • 14 СССР

    19 2 Отговор
    Ураааа и руски части няма :))))
  • 15 Дошо

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "musty":

    С теб вече личи си са го направили.Все пак себеподобните се привличат
  • 16 user

    21 5 Отговор
    Това на снимката все едно е сериен жълт автомобил ! Хубаво е да се правят подобни класации - срам е за сериозни фирми да произвеждат некачествени възли и агрегати и после ние клиентите да плащаме да техните грешки. Аз лично имах горчив опит с няколко модела на мерцедес W210, W211 и GL - пълни са с инженерни грешки, които се прикриват от производителя докато мине гаранцията и после ти съдират кожата, за да го подменят ! Огромно разочарование ! Браво, че се оповестяват подобни дефекти - дано се вземат мерки от производителите, но имайки впедвид тяхната самодоволна арогантност - особено на големите производители - не мисля, че ще има резултат !
  • 17 Потребител

    14 5 Отговор
    Така като гледам няма Форд.Заради това трябва да се кара по-стара кола,днешните коли независимо каква марка са едни ДАРАЦИ!!!!! ЛИЧНО МНЕНИЕ !!!!! :)
  • 18 320d

    9 17 Отговор
    някой си, купил М3 дал 160 000 лева, кефа цена няма, вътре, вън - бмв-то си е бмв, веднъж обаче качил брачеда си който пък си купил ново 320д, на него веднага му направило, впечатление твърдата возия на М3-ката и му казал да отиде да я видят в сервиза щот нали неговото не е така...
    и ето ви едно излишно посещение в сервиза, влизащо в тази класация

    Коментиран от #40

  • 19 tdi

    13 27 Отговор

    До коментар #1 от "Бравос":

    Всеки средно интелигентен знае това, а всеки високо интелигентен кара АУДИ, поне аз..

    Коментиран от #20

  • 20 Дошо

    20 10 Отговор

    До коментар #19 от "tdi":

    Имаики предвид каква кола си си избрал бая висока оценка си даваш.
    TDI- ТРУДНО ДВИЖЕЩ ИНВАЛИД
  • 21 ЛУД УМОРА НЯМА

    17 7 Отговор
    АЙДЕ БЕ!! НАЛИ ИТАЛИАНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ БИЛИ БОКЛУЦИ И САМО СЕ Е.АВАТЕ С ТЯХ!! КАКВО СТАВА ТО - НЯМА НИТО ЕДИН ИТАЛИАНСКИ АВТОМОБИЛ!! КОЧИНИ БИЛИ - АМИ Я ВИЖТЕ НЕМСКИТЕ БОКЛУЦИ - ОТ ВСЕКИ ПО-ГОЛЯМ ПРОИЗВОДИТЕЛ ИМА ВАЖНИ ДЕФЕКТИ!!
  • 22 Viva Italy

    21 5 Отговор
    Как пък една италианска няма бе,"нали са много трошливи".
  • 23 ВОДАЧ

    11 15 Отговор
    OPEL - това е истината . И нови и стари , приличат на Руското качество от преди десетилетия.
  • 24 Няма значение

    15 1 Отговор
    Хора стига сте се нападали... японска кореска немска ...всеки кара каквото му харесва или за каквато кола има възможност...няма смисълда се обиждате на марка автомобил и така на татъка вярно е вспора се ражда истината ... по скоро в бг всеки кара кола която има възможност да си позволи ако има повече късмет може и да му харесва ...
    А сега въпросче защо тази британска застрахователна компания не събера най-здравите компоненти от всички тези 50 000 автомобила и да направи един който ще надживее собстеника си едва ли не,да го пуснат в сериино производство и разбирасе цената да е такава че дане прави производителите милиардери (разбира се не може и без печалба... но не и милярди на гърба на народа) ... помислете и си отговорете защо не го направят ... ако искате пишете какво мислите по въпроса...
  • 25 Дошо

    18 27 Отговор
    Като бях малък разправаха и за френските, че са дефектни пък сега и френски автомобил не виждаме сред най-дефектните.Най-хубави най-качествените немски автомобили се оказват най-големите трошки.За сметка на това са най-скъпи.Ахахахаха

    Коментиран от #26, #100

  • 26 Bat Pesho

    13 2 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    Дошо, Renault според теб к'ва марка е? Китайска? :-)
    Истината е, че 8 години карах Renault. Останах доволен от марката като цяло. Страхотни мотори правят тия пичове. Комфортът на возене е завиден. Имат малки проблеми с окачването и електрониката, но не е болка за умиране :-)

    Коментиран от #44

  • 27 mitko

    4 17 Отговор
    ami za fenovete na italianskite koli da razqsnaq 4e v angliq italianski koli ne se kopuvat novi za6to mn burzo si gubqt stoinosta zatova tam si kopuvat samo 2 ruka i + tova sa mn malko.a fresnkite koli sa si bokluci gluspot e da se govori za obratnoto 6too te o6te defektirat ot zavoda.samo starite fresnki koli stavat za ne6to a novite sa pr bez komentar v tova otno6enie.a otnosno nemskite koli tova ne e slu4aino,vsi4ko e firmena politika!ako kolite im ne se 4upqt ne pe4elqt.pr taka pravqt a ne 4e kolata e nedomislena!!!mn e vajno horata da go razberat tova ane da po4vat da govorqt gluposti predi da se razrovat!

    Коментиран от #28, #29, #31

  • 28 Дошо

    8 1 Отговор

    До коментар #27 от "mitko":

    Оооопааа - изложих се :-)
  • 29 Bat Pesho

    26 2 Отговор

    До коментар #27 от "mitko":

    Mitko, всеки един автомобилен производител работи с идеята да има приходи. Друг фактор в това, качеството на автомобилите да спада, е желанието да се намали цената, т.е. влагат се по-некачествени материали с цел поевтиняване на продукцията. Няма значение дали говорим за френски, немски или каквито и да са коли. Просто японците знаят къде е тънката граница между цена и качество, т.е. не жертват твърде много от цената на материала, така че да правят все пак качествена стока. Това не важи само в автомобилостроенето. По отношение на оплютите от теб френски автомобили - позволи ми да не се съглася. Да, както посочих имат известни проблеми с електронните компоненти и окачването, но не е нищо по-фрапиращо от последните модели на VW, Audi, FORD, OPEL или който си пожелаеш друг европейски производител!... Наистина добър съвет си дал - да се ровят и да четат хората преди да пишат. Вземи и ти се порови :-)
  • 30 520 zender

    5 12 Отговор
    Аз не че разбирам от коли ама да попитам-какво се кара най-много в тази страна-немски,френски,японски,кореискси,италиянски или др коли.Според мен са немски а защо -незнам..

    Коментиран от #32, #42, #43

  • 31 Viva Italy

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "mitko":

    Мите,време е да слезеш от каруцата, да свалиш сламената шапка която те стяга и малкия ти мозък да започне да се уросява,иначе само глупости ще пишеш и някой ще вземе и да ти повярва.
  • 32 Боби

    12 2 Отговор

    До коментар #30 от "520 zender":

    А кое се кара най-много в световен мащаб? Или за теб България е светът.

    Коментиран от #33

  • 33 320д

    6 4 Отговор

    До коментар #32 от "Боби":

    а какво им се иска да карат в света?

    Коментиран от #35

  • 34 520 zender

    5 17 Отговор
    За мен България е светът-в Япония сигурно се карат японски-в Германия съм сигурен че най много продават ваг-за всяка държава ли трябва да знам кво се кара.Говоря за България-ВАГ са продали наи много коли тази година-пък сме бедни-що не се купиха най-много японски-нали са по-евтини..

    Коментиран от #36, #37

  • 35 Bat Pesho

    5 2 Отговор

    До коментар #33 от "320д":

    Волска каруца! :-)
  • 36 Bat Pesho

    18 5 Отговор

    До коментар #34 от "520 zender":

    Zender-cho, ще ти отговоря, баце. В България се продават най-много ВАГ, щото голям процент от населението се водят от старата слава на тези автомобили! Жалко, но факт! Който не е карал японска кола, само той не е разбрал за какво иде реч! Това е кола, която в който и да е период от жизнения си цикъл, е безпроблемна за експлоатация! Сипваш бензин, масло и антифриз и караш. :-)
  • 37 Bobi

    8 2 Отговор

    До коментар #34 от "520 zender":

    Японските не са по-евтини.
  • 38 520 ZENDER

    5 5 Отговор
    Да бе-повярвах ти-що не сравниш цените например на Z4 и НИСАН 350Z

    Коментиран от #41

  • 39 user

    11 22 Отговор
    ах колко съм бил малаумен аз ето защо се ми отиваха парите по сервизите но пак продължавам да твърдя че немските коли са по сигурни от японските кошници защото докато колата ти е в сервиза няма как да катастрофираш.
  • 40 автомобил

    9 4 Отговор

    До коментар #18 от "320d":

    Тва показва каолко тъпи хора избират 320д

    Коментиран от #95

  • 41 Боби

    9 1 Отговор

    До коментар #38 от "520 ZENDER":

    Стартовите цени на 370z и БМВ Z4 са еднакви. Не мога да разбера какво си мислиш.
  • 42 Megane

    6 1 Отговор

    До коментар #30 от "520 zender":

    Е немски се карат най-много в България и според мен - спор няма!
  • 43 Megane

    7 0 Отговор

    До коментар #30 от "520 zender":

    Е немски се карат най-много в България и според мен - спор няма!
  • 44 Megane

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "Bat Pesho":

    Абе бат Пешо - доволен си от марката , но да разбирам че си карал старо Рено на поне 10-ина години, нали? А дали може да се каже същото за ново токова ... ?!?
    Макар че тази тенденция за все по-скапани и ненадеждни , и пълни с кофти и некачествени сглобки нови автомобили си я има в последните години при всички производители. Не знам защо ... изключвам разбирасе супер скъпи и "гъзарски" машини като Ферари или Ламбо например - говоря за по-масовите такива.

    Коментиран от #46

  • 45 520 zender

    6 1 Отговор
    Боби-караш ме да търся стари броеве на АУТО БИЛД-за цените може да им се вярва ама нямам време...
  • 46 Bat Pesho

    10 1 Отговор

    До коментар #44 от "Megane":

    Да, Megane, карах една 19-ка с бензинов мотор 1.7. Машината имаше своите косури (дребни нещица основно по окачването). Но не ме дразнеше изобщо - лесна за поддръжка и употреба :-). Карал съм и Peugeot Partner 2.0 HDI. Беше производство 2007. Също много здрава машина. Сменяни са и само рутинните консумативи и е карана доста (служебна кола). С едно от предишните си мнения исках да подчертая, че френските коли не са лоши, щото са френски, а както всички нови бюджетни машинки, са построени малко евтино и калпавко. :-)
  • 47 sdh

    4 8 Отговор
    da interesno za6to samo M3 ima problem s oka4vaneto a ne 316,318,320...6toto mu se vzema zdraveto,kara se du6manskata i tva e mnogo qsno 4e 6te se tro6i oka4vaneto vse pak ima pretencii za sportna kola
  • 48 Дошо

    10 3 Отговор
    Това сам ли го измисли?Не че нещо ама доста тъпи доводи даваш-човек ще помисли, че си няк'ъв Беемвист хахаха
  • 49 bas

    12 3 Отговор
    Леле какви глупави коментари за националността на здравите автомобили.. явно хора без работа.

    Пичове, в природата (и на свободния пазар) нищо не се губи - по-високото качество по правило е на по-висока цена и т.н. Това е заради повече разходи за рисърч и материали - нормално е. Важното е да си намериш баланса за себеси.

    А по отношение на здравината на ходовата част: до скоро малко производители се съобразяваха с каруцарските условия по пътищата в Източна Европа, в резултат на което има наистина огромно количество хубави модели в средния клас, на които просто тук не им понасят пътните условия. Визирам хубави модели например на Пежо, Рено, Форд... Иначе добре проектирани коли, но никой не е предвиждал да се движат по такива дупки и да се паркират на такива бордюри, да се поддържат с фалшиви части и консумативи от самоуки механици и т.н. и то коли на по 15 - 18 години.

    Просто е, какво сте се захванали дали немските или японските коли са по-качествени :)
  • 50 NNN

    5 4 Отговор
    До номер 49: Форд можеш да ги изключиш спокойно от списъка ти с проблемна ходова част. А също и Опел. Фокус 2 е с уникално здраво окачване. С проблемно окачване са Пежо, Ситроен, Алфа, Ланчия, може би и Фиат.
  • 51 Pero

    6 2 Отговор
    А къде е Мерцедес с отчайващата си електроника, заради която всяка седмица си в сервиза?
  • 52 КУРТИ

    8 13 Отговор
    А ЗАЩО НЕ ВИДЯХ ДА ИМА ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ ОТ ЛАДА ?! НЯМА, ЗАЩОТО ЛАДА СА ПЕРФЕКТНИ АВТОМОБИЛИ, ОСОБЕНО ЗА БЪЛГАРИЯ !!!
  • 53 520 zender

    9 3 Отговор
    Стига ве КУРТИ кой пък въобще взима лада насериозно...

    Коментиран от #55

  • 54 az

    3 1 Отговор
    kolko po tapa nacia tolko po se opravliava lesno,kolko po trohlivi koli po goliam stokooborot.
  • 55 КУРТИ

    4 7 Отговор

    До коментар #53 от "520 zender":

    АЗ ВЕ, ЗА МЕН ТОВА Е СЕРИОЗНА КОЛА, САМО ЗА МЪЖЕ ! (говорим за тези със задно предаване) А ТЕБ ОТДАВНА ИСКАМ ДА ТЕ СВЕТНА НЕЩО, КАТО ИСКАШ ДА ОТГОВОРИШ НА НЯКОЙ КОЛЕГА ИЛИ НА МЕН, ПРОСТО ЦЪКАШ С МИШКАТА ВЪРХУ ДУМИЧКАТА "Отговор", КОЯТО ОТ МОБИЛЕ БГ СА СЛОЖИЛИ НА ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР, ЗА ДА МОЖЕ ДА СЕ КОНКРЕТИЗИРА ЧОВЕК КЪМ КОГО ИМА ДА КАЖЕ НЕЩО ! НАМИРА СЕ ТОЧНО ПОД ЧАСЪТ И ДАТАТА !

    Коментиран от #56, #57

  • 56 520 zender

    5 3 Отговор

    До коментар #55 от "КУРТИ":

    Добре ве пич -не ми се карай
  • 57 520 zender

    6 1 Отговор

    До коментар #55 от "КУРТИ":

    Междодругото щях да те питам още онзи ден-каква лада караш че винаги я сравняваш със бмв-и на драг и др

    Коментиран от #60

  • 58 shmid

    2 6 Отговор
    Някой ще каже ли нещо за Волво 240?!
  • 59 shmid

    5 5 Отговор
    От хорски срам, за 5 години смених един накрайник и комплект накладки...
  • 60 Ацо

    7 2 Отговор

    До коментар #57 от "520 zender":

    На КУРТИ ладата те превъзхожда по всякви параграфи само по разхода на гориво и скъпите части немое да те стигне.

    Коментиран от #62

  • 61 Аз

    17 2 Отговор
    Хахахаха хубава класация, видяхте ли че Мерцедес и БМВ не са най-добрите автомобили.В класацията няма нито един Форд или Опел или нещо японско и сега сигурно ще ме нападнете с коментари, че са прекалено зле и затова невлизат. :)
  • 62 520 zender

    7 4 Отговор

    До коментар #60 от "Ацо":

    Ако бях едновременно пиян дрогиран и блъснат от самолет можеби щях да ти повярвам..

    Коментиран от #63

  • 63 Ацо

    7 2 Отговор

    До коментар #62 от "520 zender":

    То дали ще ми верваш или не си е твой яд но когато фактите говорят дори и аз ще замълча.

    Коментиран от #64

  • 64 520 zender

    7 2 Отговор

    До коментар #63 от "Ацо":

    И кви са фактите-най-малкото знеш ли ква му е колата-сравнявай ЛАДА със ДАЧИЯ- че май и румънците са преди тях

    Коментиран от #66

  • 65 niki

    4 3 Отговор
    defekta na merzedesa sa prawi, yam go s ograni4itelya, moderni 6taigi
  • 66 Ацо

    5 3 Отговор

    До коментар #64 от "520 zender":

    Колата е добра петица на вид малко барната от наши АРЗ майстори с голям стаж .до дръпка с теб няма да се стигне като и чуеш гласа и няма та видят на де ше фаниш

    Коментиран от #67, #68

  • 67 520 zender

    5 6 Отговор

    До коментар #66 от "Ацо":

    Виж сега-аз кола в момента нямам-ама немога да те разбера ти що хвалиш чужда кола-с чужда пита помен ще ми правиш-освен това ние по-големите от теб знаеме как се тунингова лада и колко километра издържа мотора-на моето бившо бмв километража показваше 400 000км и вероятно знаеш че реално са можеби 800 000км-дали е бил здрав мотора след като говоря за заводски тунинг..

    Коментиран от #69

  • 68 niki

    1 7 Отговор

    До коментар #66 от "Ацо":

    azo; ko sa pani6 na horata, ko znayat vsi4ki razbira4i za istinska kola. to4no s takiwa koli se kalyat dobrite 6ofyori

    Коментиран от #70

  • 69 Ацо

    2 4 Отговор

    До коментар #67 от "520 zender":

    Абе то с чужда пита помен се не прави а понеже той скромничи та ви казах горе долу кво да очаквате що ти попита ква е тая лада
  • 70 520 ZENDER

    4 6 Отговор

    До коментар #68 от "niki":

    Карал съм жигули преди повече от 15 години-да,за нивата или за лоши пътища е много подходяща-да,на лада или жигули се става шофъор-така е-ама моляти се да сравняваш по всякакви други показатели лада с бмв е въпрос на фантастика

    Коментиран от #71

  • 71 niki

    12 3 Отговор

    До коментар #70 от "520 ZENDER":

    prosto wseki edin istinski 6ofyor tryabwa da ima uwajenie kam wseki awtomobil, dali e trabi ili bmw wsyaka kola ima otpe4atak w istoriyata i zaslujawa uwajenie

    Коментиран от #74

  • 72 Alex

    7 6 Отговор
    HA-HA Nikoi ne kaza nishto losho za Italianskite koli. Qvno "nesmkoto ka4estwo" e we4e samo mit.....

    Коментиран от #75

  • 73 КУРТИ

    12 3 Отговор
    ПИЧОВЕ, (520 ZENDER,Ацо) НЯМА СМИСЪЛ ДА СПОРИТЕ, И ДВАМАТА СТЕ ПРАВИ ДО ГОЛЯМА СТЕПЕН ! ПОЗДРАВИ !(и аз като Дошо!) 520 ZENDER, СЪЖАЛЯВАМ, ЧЕ СА ТИ УДАРИЛИ КОЛАТА,НО АКО БЕШЕ ЗДРАВА И ДОЙДЕШ С МЕН НА ПЛАЖА,СЪМ СИГУРЕН ПО КОЯ КОЛА ПОВЕЧЕ ЩЕ СЕ ЗАГЛЕЖДАТ ХОРАТА ! Ацо, НЕ ЗНАМ ДАЛИ МЕ ПОЗНАВАШ ИЛИ ИМАШ ПРИЯТЕЛИ С ПОДОБНО НАПРАВЕНИ КОЛИ !? А НА ВСИЧКИ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ НЕ Е ВАЖНО КОЙ КАКВА КОЛА ИМА, А КАК И КОЛКО Я ПОДДЪРЖА !
  • 74 КУРТИ

    3 2 Отговор

    До коментар #71 от "niki":

    СЪГЛАСЕН !
  • 75 Аз

    13 9 Отговор

    До коментар #72 от "Alex":

    Тихо, не ги подсещай ! Нека си се кефят на "немското качество" за луди пари, а ние да караме коли с хубав дизайн и пълни с екстри за без пари ;)
    И тези, който са попадали на Фият с проблеми в електрониката (мигачи светят като стоп или габарит и т.н.) или поправян с части, произведени в Турция и купени за без пари нека да подминат този коментар :)
  • 76 Дошо

    2 1 Отговор
    А днес какви сандалки си харесах в МОЛ-а.

    Коментиран от #77

  • 77 ...

    0 1 Отговор

    До коментар #76 от "Дошо":

    Дай снимка да ги видиме
  • 78 мислещ

    1 1 Отговор
    ДА гроздето шъ е кисело!
  • 79 Ako uspeqt

    6 1 Отговор
    Ако успеят да сглобят това чудо, че и да го подкарат...
  • 80 Оня с коня

    17 7 Отговор
    Я кажете да пише за част взета от японска кола, че аз не видях...
    Правете си изводите сами!
    Карам Сузуки - старо ама си е мое.
  • 81 емски

    15 5 Отговор
    прочетох почти всичко-моето скромно мнение-взех си автомобил(втора ръка) 1997 година-дизел.Нарочно не споменавам марката.Вложих 7800 за нея-след покупката още 3000...вече карам 3 години-само консумативи.Марката не е важна,просто обгрижете колата и после кеф-само караш!След 4-5 години пак!
    За това време съм сменил 2 служебни...е няма по лошо от новия материал-купете си кола ,но до 2000 год производство-на новите коли,дори магнита не хваща...свръхтехнологии.....не мисля!Просто удоволствие за малко време-демек..."цакай" си жената-тя ще ти "готви" и пере дълго време...:)

    Коментиран от #82, #117

  • 82 КОЙ СЪМ АЗ

    15 6 Отговор

    До коментар #81 от "емски":

    Браво! И аз така мисля.
    Обаче българския КОМПЛЕКСАР и ДЖИФТАР може да ходи с обувки на 3-4 години купени за 20лв. но ще плаща лизинг на нова кола, нищо, че е по-некачествена от старата важното е да е нова. Затова народа много отдавна е казал. "СИРОМАШКО НЕВИДЕЛО"

    Коментиран от #83

  • 83 КОЙ СЪМ АЗ

    2 1 Отговор

    До коментар #82 от "КОЙ СЪМ АЗ":

    ДЗИФТАР
  • 84 uSheR

    6 1 Отговор
    и аз така колега купих си кола 99 година дадох 6000 хил лв дадох още 1000 лв за обслужване и всеки месец се се чупи нещо се в сервиз и аз няма да кажа коя е марката :)
  • 85 BMW FOREVAR

    6 10 Отговор
    nz ama tova zamene sa plni prostotiii sha vikat te na mercedes i na bmw che nestavali xaxaxaxa
  • 86 Денди

    4 8 Отговор
    Поредните рекламни трикове, най надеждният автомобил с двигател от MG.....
  • 87 Дошо

    7 17 Отговор
    За гоуф не се споменава нищо, значи е най-великата кола!
  • 88 D.Ivanov

    3 2 Отговор
    Мнооого е зле по-грозно нещо няма!!!
  • 89 Дошо

    6 3 Отговор
    Кой ще повярва, че това съм го писал аз бе ?
  • 90 Batcek

    6 21 Отговор
    moq golf vari s 195 km ,ne se 4upi i sa evtini 4astite.GOLFA e nai zdravata i qka kola za puti6tata ni!!!
  • 91 dobro

    5 6 Отговор
    abe hora za vw nqma n6 spomenato sledovatelnoo si e hubava kola i tq ima nedostataci no sprqmo drugite avtomobile e mn po dobre zashtoto i chastite sa eftini

    Коментиран от #92

  • 92 Дошо

    10 0 Отговор

    До коментар #91 от "dobro":

    Пич изказваш се много неподготвен.Не пишело за VW ?Сеат какво е?Буквално е Фолксваген сщо като Ауди.Пак казвам БУКВАЛНО.
  • 93 BMW FOREVAR

    5 14 Отговор
    AUDI, VW, SEAT, ŠKODA, PORSCHE, BUGATTI, OPEL, sa vse edno

    Коментиран от #94

  • 94 Аз

    3 0 Отговор

    До коментар #93 от "BMW FOREVAR":

    И защо сложи Opel при VAG ?
  • 95 320d

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "автомобил":

    има и такива хора, те избират също и други марки, но на колата нищо и няма
  • 96 mitko

    0 13 Отговор
    opel ve4e e sobstvenost na vw.ot vsi4ko napisano vseki si ima pravo vseki si ima vkus nikoi ne trqbva da nalaga tova na nikogo pr edno e istina i ne vuzmojno nqkoi da mi oburne mnenieto vse pak si e moe ne na anqkoi drug imal sum i qposnki i nemski i fresnki i italiasnki kolata za men e nemskata razbira se ne govorq na golf passat ili nekuv opel a za gigantite v koli troicata te pravqt neroqtno komfotrtni koli kakto za vozene taka i za karane i ka4estvo na materianlite v kupetata no ot dolu ve4e ne sa tova koeto bqha no vse pak tova e firmentat politika!
  • 97 Аз

    15 2 Отговор
    VW НЕ Е собственик на Opel, недейте да четете всички глупости в нета!!!
  • 98 mitko

    0 11 Отговор
    e dobre de ama opel faliraha i sa kupeni ako ne e taka kaji kakvo e stanalo?
  • 99 Аз

    11 0 Отговор
    Опел не са фалирали, те са дъщерна фирма на GM, които имат дооооооооста големи финансови проблеми и това се отразява на всички произвеждани от тях модели, но VW НИКОГА не са ги купували.Когато GM влязоха в криза се бяха засилили да разкарат Opel но Немското правителство им отпусна доста голяма сума пари, за да незатварят заводите, в които работят немски граждани (това тук никога неможе да стане, в Булгаристан директно изхвърляме хората на улицата без работа и нарязваме завода за старо желязо...)
    Казах ви да невярвате на всичко в нета!!!
    http://www.opelclub-bg.net/web/news/opel-%D0%BEtg%D0%BEv%D0%BE%D1%80i-n%D0%B0-volkswagen
  • 100 Джон

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    абе сельо вземи се гръмни.....хахахах
  • 101 biz_boy

    9 4 Отговор
    Интересно ми е че не виждам части от италиански автомобили
    :-)))
  • 102 biv6 fen na bmw

    3 7 Отговор
    interesno............za6to li nqma u4astnici ot strana na italiq i qponiq.........mnogo interesno.........vsu6tnost tva ne e vapros s povi6ena trudnost vie si4ki znaete otgovora....
  • 103 :)))

    5 13 Отговор
    Тихо, не ги подсещай. Нека си карат "мега яките и здрави" немски коли. Нека френските им коли да мигат със стопове, а задната да свети вместо габарит.
    Ние ще си ползваме "скапаните" италианки, ще си ги караме колкото ни е кеф.
  • 104 optimista

    4 29 Отговор
    :) ХОРАТА СА КАЗАЛИ ИМА 2 МАРКИ КОЛИ МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ :) ТЕ ТОВА Е ИСТИНАТА НЯМА ФИАТОВЕ,СИТРОЕНИ,ПЕЖА,РЕНА,ТОЙОТИ И ТАМ ДРУГИ КЕНЕФИ НА КИЛО

    Коментиран от #107

  • 105 Убиецът на оптимиста

    4 5 Отговор
    Карай си мерцедес и не се обаждай неподготвен.
    Кенефи били не знам само кой бълва л..на........
  • 106 mitko

    4 1 Отговор
    abe hora karaite si kolite kvito i da sa vseki si haresva ne6to i si stoi za tva taka 4e pr nqma smiusl da se hranite vzaimno natqkvaneto na takiva ne6ta sa glupavi.
  • 107 Дошо

    9 3 Отговор

    До коментар #104 от "optimista":

    Мерцедес - като всички останали
  • 108 пгфикг

    6 2 Отговор
    ПЪРВО ЧЕТИ И ПОСЛЕ КОМЕНТИРАЙ.ПИШЕ НАЙ- НЕНАДЕЖДНИЯТ, А НЕ ОБРАТНОТО
  • 109 snakeyes

    4 8 Отговор
    Е за това карам опел :)
  • 110 ffff

    6 10 Отговор
    Защото италианските са толкова разбити, че не искат да им правят каско :D

    Коментиран от #115

  • 111 ха-ха

    9 0 Отговор
    Ха-ха-ха-ха!!!Чета и умирам от смях...великите марки..ха-ха!
  • 112 VOLVO C70

    3 12 Отговор
    Nqma u4astnici ot Italiq i Qponiq ,po prostata pri4ina 4e ne sa stignali do Angliq za da badat razgledani , i ne zabravqite 4e pishe koli do 5 godini -malko se samnqvam 4e na pove4eto ot vas kolite mogat da vleznat vop6te v tova isledvane !

    Коментиран от #116

  • 113 теддоо

    3 8 Отговор
    Всичко най-лошо събрано от а8 и м3????? Дори да са се поизложили малко със спирачките от инглощад и с амортисьорите на м3-ката в бавария то пак са много нива над вгражданите в повече от 90% от автомобилите произвеждани в момента!!!
  • 114 Vw

    3 8 Отговор
    Най-хубавата кола според мен е, VW,защото имам Пасат Б5 2004 година един път не е влизал в "бокса".И следващата ми кола ще е Vw!
  • 115 Gekon87

    3 0 Отговор

    До коментар #110 от "ffff":

    На италинските не им правят щото собствениците не ИСКАТ такъв ремонта на фиат ще ми излезе по евтино от Каското
  • 116 инглиш

    6 1 Отговор

    До коментар #112 от "VOLVO C70":

    Половината коли на острова са Нисан, Хонда, и Тойота
    Ти май не си стигал до Англия
  • 117 Язе

    7 3 Отговор

    До коментар #81 от "емски":

    Глупости, ако имаше пари за нова, друга песен щеше да пееш
    Купувай 6-та употреба дръгел и си пей песничка колко си умен тарикат.
    А човека който го е продал се кефи че се е отървал от трошляка.
  • 118 FORDAJIA

    3 4 Отговор
    taka si e- noviat matrial ne stava. po dobre e da vzemesh edna omega ot poslednite proizvedeni,da ia restavrirash za 3000-4000 lv - i shte doidesh na cenata na edna nova dacia. a kade ima miasto za sravnenie ? balkan razlika
  • 119 Дянко Димитров

    1 2 Отговор
    Купуваш и караш италианка и нямаш грижи.