Last news in Fakti

27 Май, 2021 10:52 10 259 8

Това е новата купеобразна Skoda преди официалния ѝ дебют

  • skoda-
  • enyaq-
  • coupe

Папараци заснеха автомобила по време на тестове

Първият изцяло електрически модел на Skoda дебютира преди няколко месеца, а ние имахме възможността да го тестваме съвсем скоро, като повече от нашите впечатления може да прочетете тук. Изглежда от чешката марка на се бавят и с представянето на следващата версия на Enyaq и тя вече преминава през последни тестове.

Фотографи заснеха Enyaq Coupe без абсолютно никакъв камуфлаж, като макар и доста лошо качество, снимката разкрива дизайна на четиривратото купе. На практика той е идентичен с този на стандартния Еnyaq до предната врата, от където започва и „падащата“ линия на тавана.

Видимо можем да отличим и липсата на стъкла в задната част, които ще присъстват при серийния модел, както и можем да отбележим по-различната задница, поради промяната на дизайна на купето.

Очаква се разликите да са само външни, като Enyaq Coupe ще запази задвижването и интериора на стандартния модел, като можем да видим разлика единствено при цената, която най-вероятно ще претърпи леко повишение.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    15 2 Отговор
    Колкото повече конкуренция при производителите, толкова по-добре за потребителите.
  • 2 1234

    23 3 Отговор
    Големи ел коли са като таблети продавани за телефони.... Работи но не е това което ти трябва....пълно безумие, ще я зареждаш всеки ден, такова разхищение на време и висене по зареждачкитр не е истина какво ще стане

    Коментиран от #3, #6

  • 3 Противоречиш си

    4 17 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Големия електрически автомобил се зарежда много по-рядко отколкото малкия и губиш много по-малко време за зареждане. Елементарна физика. Точно затова е логично да се започне електрификацията от големите автомобили, а не от малките.
  • 4 И 10 плюса да си нащракаш

    3 5 Отговор
    Твърдението ти няма да стане по вярно, а на мен и да ми сложиш 10 минуса, мнението ми няма да стане грешно. Ако имаш да казваш нещо кажи го с думи и примери, защото минусите и плюсовете не вършат работа. Малките електромобили се зареждат по-често и зареждането им отнема повече време и няма как да спориш по този въпрос.
  • 5 Читател

    8 2 Отговор
    Шкода трябва да направят същата кола само че с двигателите и задвижването на KODIAK и тогава ще е без конкуранция на пазара

    Коментиран от #7

  • 6 321

    12 4 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Дрън, дрън. Тази Шкода с голямата батерия измивава между 500 и 600 км. Ще я зареждаш на две седмици един път при каране всеки ден в София. Освен това се зарежда с 11 кв. зарядно в къщи за една нощ. Друг е въпросът, че като няма подкрепа от държавата у нас, е малко скъпа за обикновения българин.
  • 7 фффф

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Читател":

    На кой пазар?на българския ли? Защото в белите държави електричките продават - Volvo XC40 се продава по-добре от всеки друг премиум от немската тройка защото има и ел.версия
  • 8 Професора

    1 0 Отговор
    Много ясна и точна снимка сте използвали за статията