Сравнителните тестове са най-убедителното доказателство колко важно е да не се допускат компромиси с гумите през зимата. Когато пък главно действащо лице в подобни демонстрации е автомобил със задно предаване, полуавтоматична трансмисия и конски сили в изобилие, ефектът се подсилва неколкократно.
В шофьорския фолклор има немалко остроумия за инатливата и своенравна задница на BMW-тата на мокра настилка и особено на сняг. Какви тогава са шансовете на M3 E46 с трансмисия SMG срещу други модели на силно заснежен наклон?
Оказва се - съвсем прилични, ако съперниците са с неподходящи гуми. В поредица от клипове баварската ракета, обута в зимни гуми Michelin Pilot Alpin 4 UHP, се изпрвя последователно срещу BMW 118d с летни гуми 245/35 R18 Nankang NS20, Ford Ka с изтъркани "галоши" 165/35 R13 и Volkswagen Passat с летен модел 205/55 R16 Dunlop, а за десерт - и срещу Subaru Forester 2.5XT.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иво
11:24 02.02.2013
2 330i
Коментиран от #7, #33
11:27 02.02.2013
3 subaru
Коментиран от #14
11:29 02.02.2013
4 Специалиста
Коментиран от #5
11:32 02.02.2013
5 330и
До коментар #4 от "Специалиста":
ти голям специалист си бил бе, зна4и задвижването с два блокирани дифа е по зле от 4х4 на снягКоментиран от #17, #18
11:37 02.02.2013
6 Незнам
Коментиран от #12
11:40 02.02.2013
7 баничарката
До коментар #2 от "330i":
стоят ми и ти зимата стоиш пред печката на топло и ядеш сланинка :)Коментиран от #9
11:45 02.02.2013
8 330и
11:46 02.02.2013
9 330и
До коментар #7 от "баничарката ":
че лошо ли е покрай вратната пържола да има и препечена сланинка, а ти банички ли нагъваш :)12:00 02.02.2013
10 Бръм
12:06 02.02.2013
11 БЪМЕР
12:07 02.02.2013
12 BMW-манИАк
До коментар #6 от "Незнам":
А твоя коментар е писан от някой комплексиран БГ бедняк.12:41 02.02.2013
13 Пенчо
12:51 02.02.2013
14 waza
До коментар #3 от "subaru":
4х2 срещу 4х4 няма шанс.12:53 02.02.2013
15 Име:
12:55 02.02.2013
16 явертъ
12:55 02.02.2013
17 Специалиста
До коментар #5 от "330и":
Ти си много информиран беее, Значи с блокировка на трите диференциала е по-зле от блокировка на двата. Деца, деца.Коментиран от #22
13:00 02.02.2013
18 Име:
До коментар #5 от "330и":
Ако ми обясниш на 4х2 кои точно 2 дифа ще си блокираш?????13:04 02.02.2013
19 М_SuX
Коментиран от #25
13:07 02.02.2013
20 Иван
13:16 02.02.2013
21 bakshisho
13:23 02.02.2013
22 330i
До коментар #17 от "Специалиста":
ти на разпределителната кутия диференциал ли вика6, или имаш предвид триосните, или сега разбра че 4х4 са с два дифа /и РК естествено/ и компютър, който в един момент ти е ненужен и че 4х2 е примерно уазката /за мен си е 4х4/ и тя като такава /4х2/ има проходимост доста над много модерни 4х4 системи особено в калтаКоментиран от #24, #27
13:25 02.02.2013
23 nikito_blend
13:36 02.02.2013
24 Айде бе
До коментар #22 от "330i":
@22 Не му обяснявай на момчето. Пък и дай му малко време да попрочете в нета с гуглето кое как е и пак ще се изкаже, нали е специалист! ;)Коментиран от #28
13:39 02.02.2013
25 Бръм
До коментар #19 от "М_SuX":
@19 Ама я изкриви баце и то доста! Я виж Германия колко по на север от нас са и си направи справка колко БМВ-та и Мерцедеси се карат там и всичките само лятото! - хаха....13:43 02.02.2013
26 Специалиста
Коментиран от #32
13:51 02.02.2013
27 4x4
До коментар #22 от "330i":
Незнам ти какви коли си карал, но явно си нямаш представа от 4x4 системи. Колите с механични блокировки на диференциалите освен преден заден мост имат и един междинен диференциал(който не е разпределителната кутия). Така че се ограмоти малко и прогледни задвижването на едно Паджеро например и ще разбереш. А не само бмв-тата с "ШПЕР"/ тая уникална дума за всички беемвисти/. Незнам даже дали знаете какво е т.нар. "шпер", тия дет постоянно го споменават.13:56 02.02.2013
28 Име:
До коментар #24 от "Айде бе":
А бе вие все едно за централен диференциал не сте чували? Вземете пример субару, ауди куатро.... и още куп други. Лада нива всъщо има блокаж на централния диф. Нали се сещаш че на автомобилите със постоянно двойно задвижване предните и задните колела в завой не изминават един и същ път от което следва че се въртят с различна скорост. От там идва нуждата от централен диференциал. Джиповете с разпределителна кутия и ръчно сменяне от 4х4 на 4х2 нямат централен диференциал и затова ако прочетете ония лепенки дето ги слагат до лост пише не карайте по сух асвалт с включено 4х4!!!! Обяснявам ви само най-общите принципи. Защото "Специалиста" не знам колко е специалист, но знае повече от вас двамата взети заедно! А вие иначе му се присмивайте...Коментиран от #72
13:57 02.02.2013
29 Maurice
Коментиран от #42
14:22 02.02.2013
30 Maurice
Коментиран от #31
14:32 02.02.2013
31 Име:
До коментар #30 от "Maurice":
Съгласен напълно с тебе.А най-добре с двойно предаване.
14:44 02.02.2013
32 Maurice
До коментар #26 от "Специалиста":
Те политиците го правят за моя безопастност,не за твоя. Защото утре с летните си гуми ще тръгнеш да изпреварваш някой дядо и като се завъртиш ще се удариш в насрещно движещия се. А той като съвестен човек си е сложил зимните гуми и се надява да стигне жив от А до Б.Той вина няма,че ти си д...л и искаш да си караш с летните гуми. Случвало ми се е на някой проход да има тъпак,който е тръгнал с летните гуми,завъртял се е с 15км/ч и се е ударил в друг.Движението спира за 1 час. Ако съм си направил планове за деня и такъв идиот ми ги провали,то аз се чувствам длъжен да ида да го посъветвам лично,че трябва да кара със зимни гуми.Въпросния път не го направих,защото се бяха събрали много паплач да гледа нагънати ламарини.Но утре може ти да се удариш и да нямаш този късмет с публиката.14:45 02.02.2013
33 пасат
До коментар #2 от "330i":
Тези гуми струват колко твоето 330-ка.15:09 02.02.2013
34 330i
трето - дръпнатия - това среден диф си го говори пред децата, хората по учебник му казват разпределителна кутия, и що трябва да знам че еди кое си мицуби6и имало още нещо дето не върши работа, щот нали споменах за уазката а пък тя няма такава част,
и специалисте ако си се базикал не съм те разбрал, даже повторно четох коментарите и пак не разбирам, ма нейсе, щом си се базикал
Коментиран от #36
15:31 02.02.2013
35 Mitko
15:35 02.02.2013
36 Име:
До коментар #34 от "330i":
Това че уазката няма среден диференциал нищо не значи. Описах ти как стоят нещата, айде отивай да си пишеш домашните. И вземи научи поне устроиството на автомобила че се излагаш страшно. Можеш да почнеш с това каква е разликата между разпределителната кутия и средния диференциал!Коментиран от #38
15:37 02.02.2013
37 330i
15:39 02.02.2013
38 330и
До коментар #36 от "Име:":
уазката има разпределителна кутия, ей незнам кой е неспасяем, ма не съм аз15:43 02.02.2013
39 XAXA
Коментиран от #53
16:14 02.02.2013
40 тадд
16:23 02.02.2013
41 асдффф
4x4 си е най-доброто за зимни условия.
16:26 02.02.2013
42 sdw
До коментар #29 от "Maurice":
Аз пук не мога да разбера такива като тебе дето не харесвате бмв-та , а пък все сте наврени в техните статии да плюете. Кажи ми аз като имам старо бмв и ми харесва какво да направя да се обеся ли щото на тебе не ти харесва. И като много разбирате кажете кои са тези "хубавите" коли които вие карате. Кажете тези коли са добри карайте само такива.Коментиран от #51
16:38 02.02.2013
43 крас
16:38 02.02.2013
44 бъззз
Коментиран от #45
16:46 02.02.2013
45 ТЪПАНАР СИ
До коментар #44 от "бъззз":
И понеже като тебе и баща ти всички се мислят за шофьори и затова и катастрофите стават. И не ми обяснявай, че със зимни и летни гуми е почти същото и само глупавите може да направят беля, дори и със зимни. В случая ти си к..тен, защото си тръгнал в най - големия сняг с летни, защото не си имал пари да си вземеш летни или просто, защото си прекалено стиснат.Коментиран от #47
17:01 02.02.2013
46 диан
може би ни смятат за идиоти и ни го обясняват нагледно?
17:42 02.02.2013
47 asd
До коментар #45 от "ТЪПАНАР СИ ":
нали едната ни кола е с летни, другата със зимни - от един клас са и разликата си я виждам нагледно, какво ми говорите, че няма проблем с летни, хаха, тя колата става шейна като е с летни, това са пълни глупости, или трябва да караш с 30 и да ти гори клиото 18/10017:48 02.02.2013
48 Димитър Димитров
17:56 02.02.2013
49 препатил
18:09 02.02.2013
50 Турбото
18:32 02.02.2013
51 Maurice
До коментар #42 от "sdw":
БМВ е много добра кола за каране,но унас се кара предимно от комплексари. Не всички,но 99%. Особенно тези със старите кошове, които повече приказват за летящите си коли,отколкото да ги карат. Никъде не съм казал лоша дума за БМВ. Просто казвам,че кола с предно е за предпочитане,ако не искате да се мъчите зимно време.Коментиран от #62
18:36 02.02.2013
52 бай Георги
18:39 02.02.2013
53 баварец с 4 зимни
До коментар #39 от "XAXA":
Смешен си мен , не знам какви са били тези специалисти( с купени дипломи) дето са ти казвали че летните гуми са по - добри от зимните при зимни условия.19:02 02.02.2013
54 Бял човек
Най-добрите гуми са новите.
Най-добре е вместо да се карата, да си купите и от двете ище мирясате
Коментиран от #55
19:13 02.02.2013
55 Черен човек
До коментар #54 от "Бял човек":
Като си тръгнал да даваш акъл,давай и пари за нови... и тогава ще мирясаме.19:29 02.02.2013
56 Gost
19:31 02.02.2013
57 rymendmi
Коментиран от #58, #99
19:52 02.02.2013
58 гумендми
До коментар #57 от "rymendmi":
другия път си вземи трета употреба и късмет ти пожелавам.ще спестиш още повечеКоментиран от #65
19:57 02.02.2013
59 драйвър
20:06 02.02.2013
60 Teo
Коментиран от #66
20:13 02.02.2013
61 automan
20:22 02.02.2013
62 330и
До коментар #51 от "Maurice":
да припомня отново че се отплесваме:за съжаление на жапан паур БМВ ЗИМАТА НЕ СТОИ В ГАРАЖА
20:22 02.02.2013
63 automan
20:22 02.02.2013
64 Shmeker
20:24 02.02.2013
65 rymendmi
До коментар #58 от "гумендми":
не ме познаваш и за това пишеш така аз никога не купувам втора употреба но този път послушах ;приятел; и за това стана така21:26 02.02.2013
66 JDM907
До коментар #60 от "Teo":
Мой човек бмв е кола за комплексари . Тия коли не струват нищо. БМВ е най-надценената марка автомобили не струва 5 пари а се продава за десетки хиляди. Но тя не е само това, тя е и най мразената марка - Феновете на Фолксваген я мразят, феновете на Субару я мразят, феновете на Мерцедес я мразят, феновете на Ауди я мразят, въобще всички са против нея. За това купуваш си едно Субару и немаш дертове ни лятото ни зиматаКоментиран от #68
21:27 02.02.2013
67 албо
Коментиран от #69
21:33 02.02.2013
68 ГОСТ
До коментар #66 от "JDM907":
"По-доброто е враг на доброто."А и като ти гледам името си привърженик на японските бракми.Всички знаят че немските коли са най-добри.:)
21:50 02.02.2013
69 330и
До коментар #67 от "албо":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++21:51 02.02.2013
70 Luizov
22:39 02.02.2013
71 aaaa
00:03 03.02.2013
72 Айде бе
До коментар #28 от "Име:":
@28 Благодарско за лекцията за дифа, ама тука става въпрос за блокаж. То иначе диференциал има всяка кола. И така си почнал - я дай съвет кога се ползват блокирани и трите диференциала на кола на шосе? Щото специалистите са на мнение: "Значи с блокировка на трите диференциала е по-зле от блокировка на двата." ? Малко нещо се обърках. Сега завалява сняг и ръчкам и трите дифа на блокаж! С коя ръчка обаче де?;) Нивата за твое сведение може да е с блокаж (ръчен) на средният диференциал намиращ се в РК!!! но пък няма блокаж на мостовете. Та викаш като включиш на субито и трите блокажа и на лед направо предварваш всичко дето е само с 2 блокажа? ;)Коментиран от #100
00:45 03.02.2013
73 Prizrak
02:30 03.02.2013
74 Пича
05:16 03.02.2013
75 vseedno
Коментиран от #76
08:59 03.02.2013
76 Смотания
До коментар #75 от "vseedno":
БМВ е46 М3 - хДрайв няма ... те са с задно само и са с шпер !10:16 03.02.2013
77 durak
10:29 03.02.2013
78 стз
Говоря за коли с нужните за сезона гуми без значение каква е марката
Коментиран от #79
12:40 03.02.2013
79 Ко рече
До коментар #78 от "стз":
@78 Това от многогодишен личен опит в зимни условия с коли със задно и с предно ли го казваш?13:10 03.02.2013
80 330и
15:21 03.02.2013
81 1234
Коментиран от #88
15:48 03.02.2013
82 Навитака.....
16:01 03.02.2013
83 Александър Генчев
16:14 03.02.2013
84 Az_
16:23 03.02.2013
85 навитака
Генчев
Имам две коли. Колата която я ползвам за градско каране няма зимни гуми защото не излиза от Пловдив. Другата ми кола има четири нови зимни гуми. Пътувам София-Пловдив всеки ден . Без събота и неделя . Моля ви господине да не правите извод тъп или остър съм бил .
16:32 03.02.2013
86 hienata
Колега с това че си от Пловдив трябваше да започнеш, че то там зима ако въобще има е мека и снега не се задържа повече от ден, я мини към Добруджа или някъде към запада ( София по Черни връх, Симеоновско шосе или Бояна) с летните чисто нови гуми и опитай да спреш (ако въобще преди това си тръгнал). След като имаш кола със зимни гуми и знаеш за каква разлика с летните иде реч, ми е чудно как изобщо можеш да пишеш тези работи.
17:12 03.02.2013
87 навитака
Второ малко по темата от видеото става ясно ,че : бмв със задно предаване има чисто нови зимни гуми. а другите коли не става ясно с какви гуми са и колко мм граифер имат.Този тест е относителен. Не съм фен на бмв.
17:44 03.02.2013
88 330и
До коментар #81 от "1234":
не може да направиш кардиналния извод че кола с предно е по-добра от кола със задно, щото не е вярно, още пове4е се визират бмв-тата, а те са със шпердиф и ДСЦ, много коли с предно съм подминавал закъсали в заснежен път на баир, плюс това няма как да е с моите гуми примерно една хонда 1.4,та един вид протестирах с коментара си
18:25 03.02.2013
89 hienata
Прав си, не може да се правят генерални изводи, но тази зима по Тракия и Люлин изпреварих с Тойотата толкова BMW-та и Мерцедеси, колкото три лета мен са ме изпреварвали:))))
При поднасяне,ако си с предно едно леко подаване на газ те вади от ситуация (не винаги, но повечето пъти), със задно при поднасяне се молиш на Господ да има бордюр за да спреш в него и никакъв шпер не помага (говоря от опит, можеш и сам да пробваш на някой заснежен полигон)
Коментиран от #90, #103
18:38 03.02.2013
90 330и
До коментар #89 от "hienata":
а бмв не те ли е изпреварвало?изключително много над 90% проходимостта зависи от ГУМАТА после клиренса /а той зависи и от гумата пак/ след това от зна4ение е масата, после са блокажите /кола със задно и блокаж е по-добре от предно с обикновен диф/ и т.н. и винаги може да има изключения, но много коли на предно с малки двигатели и малки гуми макар и зимни, натоварени както и аз, ще закъсат далеч преди 330и
18:57 03.02.2013
91 Петър Петков
ще е по проходим от 3-ката (за теглително усилие става въпрос)
иначе да определено гумите са от първостепенна важност и не мога да разбера защо гумите от едно време (оригиналните pneumant-и на трабанта)
се представят по- добре от сегашни нови въпреки че гонят 30 г.
19:18 03.02.2013
92 hienata
Изпреварвало ме е , но xDrive.
"кола със задно и блокаж е по-добре от предно с обикновен диф" точно с това ти твърдение не съм съгласен, може да са наравно при изкачване дори BMW да е по-добро (което ме съмнява когато гумите са нови зимни), но когато има сняг в завой и при поднасяне предното е по-добро.
19:30 03.02.2013
93 asdfff
Коментиран от #94
19:42 03.02.2013
94 330и
До коментар #93 от "asdfff":
и газта до дупка да е, ако едната гума превърти сама, ДСЦ-то се активира и не позволява пове4е от 1000-2000 оборота и същевремено и задейства и другата гума да почне да се върти /включва автоматично блокажа/ до момента в който и двете гуми имат сцепление, затова на шофьора не му се налага да прави нищо, само натиска газта и толкова19:49 03.02.2013
95 Gost
И който си мисли, че летните гуми са по-добри от зимните защото от 20 години си кара жигулата с летни и не е закъсвал, направо може да се мята от някъде.
Коментиран от #96
19:58 03.02.2013
96 330и
До коментар #95 от "Gost":
330и са също с шпер, мисля че вси4ки 330-ки го имат, някъде да съм казал че шпер и блокаж имат общо20:13 03.02.2013
97 330и
20:20 03.02.2013
98 Атанас Атанасов
hi4 i ne sporete
22:32 03.02.2013
99 хххххххххххх
До коментар #57 от "rymendmi":
Явно приятелите ти са за изхвърляне и не са никакви приятели. Или ти си прекалено тъп за да разбереш. Като си взе зимни гуми, що не си взе нови зимни гуми, ами зе стари.Е това ти е проблема.
Не трябва да се правят компромиси с живота и здравето на близките ти и на хората които са на пътя в едно и също време с теб. Ако живота ти струва 50-100лв. разлика между гуми втора ръка и нови - ок.
Коментиран от #117
00:08 04.02.2013
100 Име:
До коментар #72 от "Айде бе":
Izvinqvam se za latinicata (nqmam kirilica v momenta)1vo tova za blokajite ne go pisha az!!!!!
2ro obqsnih kakva e razlikata mejdu razpredelitelna kutiq i centralen dif (330i da se varne da prochete oshte vednuj shtoto e nespasqem)
3to Ne znam kakvi gi pishete i ako mi kajesh koi sa tiq avtomobili deto imat 3 blokaja? Obiknovenno ima subaru-ta s blokaj na centralniq dif - DCCD i na zadniq dif. Na predniq e trudno postijimo.. G- klasata ima blokaji na preden i zaden dif (no nqma centralen dif, a ima razpredelitelna kutiq, Lada niva e sys centralen dif vmesto sys razpredelitelna kutiq i ima blokaj samo na nego). Dori da ima koli s 3 blokaja te shte sa ujasni za patuvane po patishtata, OFF-Road - STAVA.
4to "Та викаш като включиш на субито и трите блокажа и на лед направо предварваш всичко дето е само с 2 блокажа? ;) " TOVA NE SAM GO KAZVAL PO NIKAKAV NACHIN. CHETETE MALKO PONE BE HORA..... Tova s blokajite se sheguvashe 'SPECIALISTA', no qvno ne go razbrahte....
Коментиран от #104, #105
03:36 04.02.2013
101 Христофор
08:46 04.02.2013
102 е 34
11:22 04.02.2013
103 Айде бе
До коментар #89 от "hienata":
@89 За начинаещ шофьор предно винаги е за предпочитане, но пък много неща не са 100% както ги казваш. Пояснявам - как така с подаване на газ с предно ще излезеш от ситуация, а със задно "нищо не те оправя"? Ами с обратен волан и отнемане на газта? Ако така не можеш да излезеш от ситуация със задно, то тогава на същият участък (при еднакво добри гуми) и подаването на газ на предното ще доведе единствено до "изправяне" на завоя. Говоря от опит. На заледено в завой влизам с 50км/ч в десен завой предно и колата се спря в снега в левият банкет. А пробвах и газ после и спирачки. Да питам ако идваше в този момент нещо отсреща? Предно е по добре, ама не е вездесъщо. А и има елементарни правила които ако се спазват и със задно ще стигнеш от а до б безопасно. Слагаш нови зимни гуми, възможно най-тесните предписани от производителя, караш на възможно най висока предавка, "галиш" газта, а ако искаш можеш да сложиш и 2-3 торби пясък отзад ако ти се налага често д акатериш заснежени нангорнища и т.н. и т.н. Аз лично където съм тръгнал със задно съм стигал - естествено не съм си поставял невъзможни цели и пак казвам особенно за хора с малко стаж на сняг и лед предно е силно препоръчително. Предвид малкото дни със снежна покривка в голямата част от България (не броя планинските куроти и селища) самоцелно да се взима 4х4 е икономически неефективно. По скъпо е, харчи повече и върви по малко... И всичко това с/у малко разум и внимание през 10-на дена в годината...13:42 04.02.2013
104 Айде бе
До коментар #100 от "Име:":
@100 Просто се поуля с това: "Защото "Специалиста" не знам колко е специалист, но знае повече от вас двамата взети заедно! А вие иначе му се присмивайте... " Не, че не е възможно ама ти точно как го разбра? Общи приказки и заяждане за "буквата" можем и ние.Изхождайки от опита и от ЗНАНИЕТО си се опитваме да бъдем полезни и изказвания от рода каква работа върши диференциала и че с 3 блокажа (които няма да ползваш никога и няма серийни коли с такива) било по добре от два са леко неуместни. Особенно за специалист знаещ повече от всички едва ли не.
13:52 04.02.2013
105 330i
До коментар #100 от "Име:":
като папагал си с този 3-ти диф, абе хората са кръстили навремето разпределителна кутия (разпределя усилието между преден и заден мост в различен процен процент в зависимост от настройката, може и равен да е) и ж-класата на мерцедес предлага блокиране на тая кутия, може и други марки да го предлагат, аз на ж-класата съм го виждал и пробвал,земи спри се с това "среден диф" и "три дифа), щото ставаш смешен ..
Коментиран от #106
14:40 04.02.2013
106 Име:
До коментар #105 от "330i":
А БЕ МАЛЧУГАН, ТИ НЕ РАЗБРА ЛИ КАКВА Е РАЗЛИКАТА МЕЖДУ МЕЖДИНЕН (СРЕДЕН) ДИФЕРЕНЦИАЛ И РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА КУТИЯ БЕ??????? Описах ти най-основно как стоят нещата. Иди ги прочети пак!!!Коментиран от #113
15:46 04.02.2013
107 заза
мантинелите , крайпътните храсти и дървета много ги боли!
19:42 04.02.2013
108 hienata
Късно видях поста ти, но ще ти отговоря.
Съгласен съм с тебе, но аз съм написал същото и не казвам, че има спасение на заледено нито,че предното е вездесъщо. Просто обяснявам предимствата му пред задното през зимата. С леко подаване на газ излизаш когато е тръгнала задницата, когато си с предно. Ако си със задно тръгне ли задницата не те спасява нито обратен волан, нито отнемането на газта . Пробвай на заснежен полигон.Това което ти казваш с обратния волан става, но лятото при дрифт (без да отнемаш газта)
21:19 04.02.2013
109 Иво
Коментиран от #111
22:23 04.02.2013
110 Glavniq
Коментиран от #112
23:53 04.02.2013
111 330и
До коментар #109 от "Иво":
шарката на зимната гума е напречна, гумата /зимната/ е по-мека от лятната, затова и лятото зимната се износва в пъти пове4е от лятната, глупаво е да не виждаш разлика01:35 05.02.2013
112 330и
До коментар #110 от "Glavniq":
имай уважение все пак е М-ка, и по съотношение разход/мощност е шампион както и моето01:40 05.02.2013
113 330и
До коментар #106 от "Име:":
име - субару ала бала, сигурно съм набор на ... най-близката ти рода, не ми викай малчуган, да не излезе че съм ти баща, това в кръга на шегата, как може да си пишеш ника "име" нямаш си име ли?хубаво е да имаш мечти - да имаш субаро е твоята, много горят и се 4упят, но не искам да ти се меся, та това говори за комплекс, отвори се, не срамувай от себе си, всичко ти е простимо
Коментиран от #115, #116
01:52 05.02.2013
114 Христофор
09:16 05.02.2013
115 Име:
До коментар #113 от "330и":
Имам субару и си мечтая да имам още няколко субарута през живота ми. Не знам кое се чупи, но не нямам 1 сменена част по колата. Само консумативи... Да гори повече от другите коли, но не ми пука, защото мога да си го позволя и кеф цена няма.12:43 05.02.2013
116 Име:
До коментар #113 от "330и":
А тебе не те знам на колко си години, но изказванията са ти детски, освен това си нямаш и понятие от автомобили. Нито от устроиството им, ни пък познаваш нещо различно от БМВ, а както те попитах в една друга статийка се оказа че и за БМВ не знаеш много...12:45 05.02.2013
117 rymendmi
До коментар #99 от "хххххххххххх":
приятел аз никога не съм гледал да правя икономии от това,но разбери ме аз бях 20 години навън и като се прибрах тук в българия то4но това видях всеки бяга и търси гуми втора употреба и до моя магазин има вулканизатор с шефа му всеки ден си пием кафето,аз потърсих съвет от него но явно той е погледнал от неговата изгодна страна и ми ги е пробутал старите гуми.за твое успокоение ти обештавам пове4е да не слушам никого,за напрет само нови гуми ще купувам.13:54 05.02.2013
118 аа
18:46 26.02.2013