Според информация на сайта BenzInsider.com немският автомобилен производител Mercedes-Benz може да зарадва посетителите на предстоящото след месец автомобилно изложение във Франкфурт с доста интересна и неочаквана премиера.
Става дума за автомобил, построен върху новата платформа на B-klasse и с дизайн, силно повлиян от концептуалната разработка F800. Структурно иновацията ще представлява седан с четири врати и евентуалната му поява автоматично ще го превърне в конкурент на новия седан Audi A3.
На този етап специалистите наричат модела условно BLS, но серийната версия няма да се предлага с това моделно обозначение. Предположенията са, че автомобилът ще се оборудва с бензинови и дизелови мотори с мощност от 170 до 200 к.с., като не е изключена и AMG версия.
Има и други спекулации по темата, според които BLS ще е с предно предаване, а двигателите ще са с малък работен обем. Те ще са съвместни разработки на Mercedes-Benz и алианса Renault Nissan.
4 Август, 2011 12:34 6 613 21
Предно предаване за "baby CLS"?
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 :)))
Коментиран от #16
16:04 08.09.2011
2 Benz
16:04 08.09.2011
3 Prelude
Коментиран от #4
16:04 08.09.2011
4 BMW_maniq
До коментар #3 от "Prelude":
Не и да дадат дизайна на италианците. То и без това Мерцедес е вече само една емблема и нищо повечеКоментиран от #20
16:04 08.09.2011
5 Kristian
16:04 08.09.2011
6 520 ZENDER
Коментиран от #9
16:04 08.09.2011
7 maksito
16:04 08.09.2011
8 готин
Аз лично предпочитам колите от предното поколение, от периода 2002-2005 грубо казано. Просто всички нови модели започнаха да си приличат с тези издължени фарове, вече трудно може да различиш Пежо от Форд Фиеста. Ами Мазда 3 след фейслифта с тази огромна "уста" отпред ми е смешна, а аз съм или оне бях фен на Мазда. Много повече ми харесват последната 323-ка от 2001-2003 и първото поколение на Мазда 3. Ами новия фокус с тази гадна задница? Предните фарове са му хубави, но бронята му е отвратителна. Надявам се да дойдат по-добри времена за авто дизайна. Дали имам съмишленици тук?
16:04 08.09.2011
9 M_SUX
До коментар #6 от "520 ZENDER":
E кво, ще кажеш, че не те кефи как изглежда?Иначе и аз не съм фен на предното предаване, но трябва да има и такива коли, да може да се запълни този сегмент.Коментиран от #10, #11
16:04 08.09.2011
10 520 zender
До коментар #9 от "M_SUX":
Не е лош като визия но моето мнение е че МЕРЦЕДЕС и БМВ не трябва да произвеждат такива коли.16:04 08.09.2011
11 520 zender
До коментар #9 от "M_SUX":
Просто това е под нивото им..16:04 08.09.2011
12 bai Mitko
16:04 08.09.2011
13 Vader
16:04 08.09.2011
14 martoka_03
16:04 08.09.2011
15 user
16:04 08.09.2011
16 Megane
До коментар #1 от ":)))":
Едва ли Рено могат да научат Мерцедес на нещо. Съвсем различни класове коли са си просто. А по темата , въпреки преобладаващите негативни мнения тук, на мен този МБ ми харесва и бих си го купил, ако имах възможност. Не мисля, че е лошо да имат в гамата си и коли с предно предаване. Това все пак си е марка, доказала се през годините. Щом го правят - има си причина!16:04 08.09.2011
17 zdravete
16:04 08.09.2011
18 Prelude
Недостатъци на FWD:
1. Не става за пауър-дрифт - който само това го кефи да си седи на задно
2. по бавно се взимат нискоскоростни завои с малък радиус (трябва с ръчна).
3. Минималният радиусът на завой е по голям - заради полуоските завиващите колела са с по малък ход встрани.
4. При мощности над 250 коня е неефективно - при ускорене предницата олеква твърде много.
Преимущества:
1. При автомобили под 200-250 коня осигурява по добра динамика на асвалт. Отборът на Real Time Racing е 12 кратен шампион в американските туринг кар серии само с Хонди Сивик и Акури TSX (срещу 3та серия, А4ки ...). Когато правилата те ограничават на 250 коня по лекото предно предаване е преимущество.
2. По проходимо в лоши пътни условия - двигателната тяга се насочва в различни посоки, по голямата тежест на автомобила е над движещите колела.
3. По икономичен - няма загуби в трансмисия до задния мост.
4. По лесен за подръжка - скоростна кутия и диференцял са събрани в едно.
5. По голямо пространство в купето - няма кардан, няма заден диференцял, скоростната кутия е при двигателя.
6. По управляем на хлъзгав терен - степента на хлъзгане на предница и задница могат да се контролират независимо (с газ и ръчна), за разлика от заднъто където предницата е мъртва - навиваш волана и чакаш и ако завъртането не е хванато навреме си оставаш със задницата напред.
7. по евтино за производство -> по евтино за клиента
Коментиран от #19
16:04 08.09.2011
19 4x4
До коментар #18 от "Prelude":
Искам изрично да подчертая, че не се заяждам с тебе нито се опитвам да се правя на разбирко!!! Коментарите ти обикновено са смислени и интересни и винаги съм ги чел с интерес. Тук имаш много неточности. Само вземи в предвид това което ще ти напиша:Недостатъци FWD:
1. Едва ли на някой (освен квартален келеш) му пука дали колата дрифтира когато я купува.
2. Прав си, по-голяма тежест отпред, висока склонност за недозавиване поради центробежни сили носещи предницата навън в завой но при ВИСОКА скорост. При скорости под 35км/ч няма да я завъртиш дори с ръчна и разлика със задното няма.
3. Радиуса на завой зависи само от геометрията на окачването. Предаването в случая няма връзка.
4. С блокировка на диференциала може да се коригира до някъде неефективостта при старт и ускорение. Никакъв шанс обаче за корекция при завой поради посочените горе причини.
Приемущества FWD:
1. Никаква динамика на асфалт (нито на друга настилка). Няма тест слалом в който FWD да е победил RWD или 4х4. Тимът който споменаваш е специализиран в разработки FWD за Honda. Акурата с която печелят има над 85'000$ вложени само в предното окачване и диференциалите. Предното предаване не е по-леко, напротив доста е тежко тъй като тежестта е изместена пред предната ос (от там и тежката предница) и тази тежест трябва да се държи здраво. При RWD моторът може да се разположи зад предната ос така, че да натиска оста и да не създава центробежни сили в завой. Погледни компановките на BMW и Мерцедес.
2. Абсолютно неточно. Както сам споменаваш при стартиране и ускорение тежестта е изключително върху задната ос не отпред. Предните колела се повдигат и губят сцепление с и без това лошата настилка. Това е особено показателно при старт в нагорнище, особено на сняг или лед където потеглянето е практически невъзможно без вериги.
3. По-икономичен - този коментар няма логика тъй като и двата видове окачване разполагат с едни и същи възли и агрегати. Триенето е еднакво независимо къде са разположени.
4. По-лесен за поддръжка. Абсолютно неточно. За да се смени да речем изпуснал сегмент на скоростна кутия (не дай боже), при FWD трябва да вадиш двигателя. Преди това разбирасе трябва да минеш през предното окачване и т.н. За RWD е достатъчно да откачиш кардана и носачите на скоростната кутия под купето и тя излиза. Това е само един пример.
5. По-голямо пространство в купето - Спорен въпрос. Зависи от дизайнера. Тунела под купето обикновено се ползва за другите инсталации като изпускателна, горивна и т.н. така че тунела го има и при двете окачвания.
6. По-управляем на хлъзгав път - Абсолютно неточно. Корекцията с ръчна спирачка (собено нерегулирана) ще те завърти защото не можеш да направиш точна корекция и обикновено я дърпаш до край. При RWD е достатъчно леко да подадеш газ, дори без да пипаш спирачките. Носа на колата се насочва към изхода на завоя. Това е и основното предимство при RWD особено на сняг или мокър асфат.
7. По-евтино за производство > по-ниска цена на колата. АБСОЛЮТНО ТОЧНО!!! Това е единственото предимство на преднот предаване.
16:04 08.09.2011
20 Mercedes-BG
До коментар #4 от "BMW_maniq":
Kogato mercedes e prail koli BMW ne e znaelo kakvo e tova !!!16:04 08.09.2011
21 C250CDi
16:04 08.09.2011