21 959105

Тест на Honda CR-V

  • honda-
  • cr-v

Преди малко повече от година японците показаха за първи път в Лос Анджелис новото поколение на един от бестселърите си CR-V (Compact Recreational Vehicle). От пролетта на миналата година този нов модел започна да се предлага на пазарите в Китай, САЩ и Япония. За Европа и за България обаче автомобилът с повишена проходимост все още е иновация, която феновете на модела определено очакват с нетърпение. Европейската версия на CR-V е малко по-различна от тази за САЩ и Япония и точно поради тази причина се появи по-късно. Сега четвъртата генерация на Honda CR-V вече се продава и у нас и екипът ни, естествено, направи първия тест драйв на модела. Ето и първоначалните ни впечатления.

Екстериор

При предишните три поколения Honda CR-V търпеше една, така да се каже, консервативна еволюция. Първият модел се оказа толкова успешен, че японците решиха твърдо да се придържат към него. Най-голямо изменение в дизайна претърпя предишната генерация. Настоящата отново се придържа към чертите на предшественика си, но също така впечатлява с някои много точно нанесени корекции, които я правят да изглежда значително по-модерна, спортно ориентирана и същевременно стилна. Размерите почти не са променени, като най-важната разлика е в клиренса на автомобила. Той е станал още по-малък или с други думи казано, всяко следващо поколение се приближава все повече до асфалта. Иначе, както се вижда от снимките, новите предни и задни светлини, както и различната радиаторна решетка придават по-модерен и изискан облик на CR-V. Имиджът вече е далеч по-различен. Образно казано, новото CR-V е сложило ефектна маска и прилича на по-скъп, по-респектиращ и по-агресивен кросоувър.

Интериор

Вътре промени също има и те се забелязват още от пръв поглед. Когато човек се настани на някоя от предните седалки, веднага ще усети, че позицията му вече не е така висока, както на предходните поколения. Вътре имате чувството, че се намирате в лек автомобил, а не в SUV. Иначе уредите са информативни, като впечатление прави огромният скоростомер. Материалите в купето не изглеждат скъпи, но от друга страна са качествени. Последното с пълна сила важи и за сглобката - скърцания и паразитни шумове не се чуват. Като цяло салонът е просторен, мястото за краката на водача и на всички пасажери е предостатъчно, а багажното отделение е отлично за автомобил от този сегмент. Един от основните недостатъци по отношение на интериор е свързан със задната седалка. Тя е прекалено твърда, а местата за сядане са лишени от каквато и да била странична поддръжка. Може да се каже, че всичко друго е станало по-добро, тоест японците са успели да надградят предишното поколение.

Двигател и ходови характеристики

Новото поколение разполага със същите двигатели, които японците използват от самото създаване на модела. Това естествено едва ли е повод за притеснение, защото тези агрегати са отдавна доказани, като в същото време непрекъснато се модернизират. Автомобилът разполага с един бензинов и един дизелов мотор. Бензинът е двулитров, а мощността му е 155 к.с. Той се представя добре, като страда единствено от по-слабо доускорение. Дизелът в това отношение е безпроблемен и определено пасва по-добре на новото CR-V. Той е по-икономичен, динамика не му липсва, а по-високият въртящ момент определено играе важна роля. Иначе що се отнася до пътно поведение, колата е по-скоро асфалтов играч. Системата 4х4 е усъвършенствана и вече не е само механично-хидравлична. Заради намаления клиренс карданът е качен по-високо, което налага появата на т.нар. тунел в задната част на салона, който липсваше при първото поколение. С всички промени от компанията целят само едно - оптимален баланс между управляемост и комфорт, независимо от това дали колата е на магистрала, планински път със завои или на макадам. Можем без колебание да кажем, че в това отношение японците са успели.

Цена

На фона на многобройните алтернативи в сегмента може да се каже, че цените на CR-V не са от най-ниските. Все пак обаче говорим за японско качество, въпреки че колата се прави в Англия. Новото CR-V е позиционирано някъде в "златната среда" на компактните кросоувъри. Honda-та е по-скъпа от бюджетни предложения като Captiva и Duster, но пък е по-евтина от премиум SUV-та като BMW X3, Audi Q5 и компания, въпреки че новото CR-V се доближава повече до тях. Базата представлява автомобил само с предно предаване и бензинов мотор, а топ изпълнението е CR-V 2.2 i-DTEC PremiumStyle с автоматична трансмисия. Преди да разгледате официалната ценова листа можете да погледнете цените на досегашните три поколение CR-V ТУК.

 


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Евгени

    1 1 Отговор
    Много добро явтомобилче. И е доста по-здраво от немски, френски и корейски аналози
  • 2 ХХХ

    1 1 Отговор
    Аз съм много доволен! Карал съм и съм се возил доста в една CR-V '98 година! Много лесно се управлява, може да побере значително количество багаж (+, че предните седалки при оптимално легнало положение, образуват "легло" и при нужда 2-ма души спокойно могат да си отпочинат), сравнително комфортно возило, а окачването е УНИКАЛНО и доста носи на нашите условия на шосетата. ;)
  • 3 ддд

    1 1 Отговор
    Това е повече комби отколкото джип,какъвто беше първото поколение. Вече останаха много малко истински джипове,производителите виждат,че се карат само на асфалт и ги правят за шосейно каране,а не за офроуд. Това го намирам за жалка политика. Специално този модел е страхотен в първото си поколение,а това последното е пълно недоразумение с идеята. Като исаш лека кола,купи си таква на почти двойно по-ниска цена. Шевролет Орландо е на 28 хл. лв., а това на 50 хл. лв. А пък изказването за великото японско качество сглабяно в Англия няма нужда от коментар. Най-здравите и рентабилни коли са края на 90те, след това всичко е комерс и цакане на купувача.
  • 4 Кофти

    1 0 Отговор
    Ужас, какво се е случило с хубавата колица? Старата ми харесва много повече от това тук :/
    Това наистина прилича повече на семеен ван, а дизайна е нещо между Тойота/Опел/Киа - определено смятам ,че от Хонда могат и повече... Но - търсенето определя предлагането....

  • 5 Гостенина

    1 1 Отговор
    Колкото и да харесвам Хонда,колкото и да съм им фен не мога да си кривя душата и да не кажа,че това новото е много зле.По-зле е от старото,а от конкуренцията още повече.С тези високи цени не знам на къде са тръгнали.Разбирам да са направили нови двигатели или нещо ново в техологично отношение,а те са си пак със старите мотори.Вярно е че са невероятно здрави и надежни,но са стари и характеристиките им са зле.Да погледнат Мазда ЦХ-5 примерно и да си сверят малко часовниците!
  • 6 Гостенина

    1 1 Отговор
    Ужас, клиренса са го намалили на 165 мм. Какъв СУВ, какви 5 лв. Това си е чисто и просто един семеен мини-ВАН. От Хонда този път много се изложиха. Новия Сивик го направиха извънаредно грозен,а сега окепазиха и хубавото ЦР-В.Срамота, вместо да ги подобряват нещата, те ги развалят. А цените им са наистина стряскащо високи. Разбирам да са правени в Япония да дадеш повече пари, а те ги сглобяват в Англия и качеството изобщо не е същото.
  • 7 The Bear

    1 0 Отговор
    Жалко - по-грозен е от стария определено. Стария изглеждаше като бижу в сравнение с по-старите и с новия. А за клиренса и аз съжалявам, защото всички се увлякоха да правят по-тежки и по-ниски СЮВ, а това че навсякъде, дори в града, можеда се наложи да прескочиш препятствие, неравност, бордюр и т.н. - никой не го отчита. Ако искаш наистина по-висок офроудър си трябва да си платиш повечко - това явно е политиката на производителите. Жалко още веднъж!

    Коментиран от #10

  • 8 Турбото

    1 2 Отговор
    Хондата е добра но лично на мен Тигуана по ми харесва ! Някак си е много по-спретнат...
  • 9 Acura

    1 0 Отговор
    Проблемите на тази кола в сравнение с германските производители са главно два - 5 степенната автоматична скоростна кутия и Хелдекс диференциала.
    Иначе като изработка ми харесва, но не е като старите хонди, които работеха като швейцарски часовници без да се развалят с десетилетия.
    Колата е призведена не в Япония а в Англия, тоест в ЕС което избегва плащането на мита и акцизи, въпреки това не мога да разбера високата цена от 68 990 лева с ДДС. Ако е Хонда трябва да е JDM, а не произведена в старите заводи на Роувър.

    Коментиран от #19

  • 10 Mupo

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "The Bear":

    ако не си ходил на запад загледай се в снимки от различните държави /в нета има много/ и ще забележиш че практически там бордюр над 5 см. няма никъде, където не е строго забранено да прескачаш. Затова за тях е нормално да смъкнеш окачването на нормална кола с 5-7 см. и да нямаш проблем по пътищата и затова за тях е нормално 16 см да е паркетник. Разбира се Хонда правят колата за онези пътища, за нашите пътища се прави Дачия която без да е СУВ почва от над 16 см.
  • 11 W164

    1 2 Отговор
    ТРЯБВА ДА СИ МНОГО ЛУД ЧЕ ДА ДАДЕШ 70 000 ЛЕВА ЗА ХОНДА

    Коментиран от #12

  • 12 Неслучайно минаващ

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "W164":

    А колко трябва да си луд да ги дадеш за германска бракма?
  • 13 хаха

    2 0 Отговор
    Ми тва - също като китайския Хувър 6 :)
  • 14 W164

    1 4 Отговор
    ТОВА КОЕТО КАЗВАШ ОЗНАЧАВА ЧЕ ВСЕКИ ВТОРИ ЧОВЕК Е ЛУД.АПЪК И НЕСЪМ ВИЖДАЛ НЯКОЯ МУТРА ИЛИ НЯКОЙ ОТ БОГАТАШИТЕ ДА КАРАТ ЯПОНСКИ КОЛИ.НАЛИ ЗНАЕШ ОТ НСО КАКВИ КОЛИ КАРАТ ?

    Коментиран от #22


  • 15 Ingolstatdier

    1 0 Отговор
    "Za sglobkata-skyrcaniq i parazitni shumove ne se chuvat" haha, e tq e chistak byrsak nova! More, pochakai samo nqkolko meseca i she vidish za kakvo skyrcane i tropane ide rech... Plastmasite ne bili skypi, ama izglejdali dobre - znachi sa evtina imitaciq OTNOVO... Kato pribavim cenata i "kachestvenata" angliiska sglobka i mi namirisva na kasov hit ...v servizite obache... A vynshnata liniq na obiknovenno kombi nqma da q komentiram...
    Viva Great Wall! Viva Lovech! ;-)
  • 16 6ibanqnko 6ibanqnkow

    1 0 Отговор
    Leleee kakwa grozotiq
  • 17 фен, но не бултрако

    2 0 Отговор
    Колата от Германия е на цена 24000EU с 4х4 задвижване, а мне само с предно! Както знаете тук Бултрако продават стелките на колата за 1000лв - купуваш си кола, но ти я дават без стелки! Така, че тази цена само с предно е заради желанието им да ударят колкото може по-голяма печалба ... защото продават супер малко коли вече (дано скоро изобщо да не могат да продават)! Така, че следващата ми кола със сигурност ще е SUBARU FORESTER! Харесвам хонда, но диларите убиват всичкото ми желание да имам каквото и да е взимане даване с тази марка!
  • 18 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    A, te i Subaru sa na doizjivqvane bradchet... Istinskoto 4x4 vyrvi samo s istinski turbo diesel pod kapaka... Motor, koito NIKOI qponec ne moje da napravi... Ako ne se lyja i Subaru veche izobshto ne predlagat diesel v gamata si agregati... Very tyjno very...
  • 19 Станимир Христов

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Acura":

    "Ако е Хонда трябва да е JDM, а не произведена в старите заводи на Роувър."
    ..ако е JDM то трябва да е с десен волан а тук много много не ги караме отдясно , иначе относно колицата на мен лично предишната ми харесвашеповече, тази ми прилича на някоя КИА, това си е мое мнение де....
  • 20 яверт

    1 1 Отговор
    Колкото и да съм фен на Хонда, мисля че последните модели са голяма крачка назад. Особено това CRV. От един истински SUV направиха някакъв сдухан ван с предно или с Халдекс и проходимост не по-голяма от на голф 7.
    Според мен трябваше да и сложат един Торсен, постоянно AWD с възможност за движение само на задните или само на предните колела, опция за кабрио с твърд покрив и за маняците една версия 2.0 бензин с две турбини, 9000 оборота и 350 коня.

    Коментиран от #23

  • 21 яверт

    1 0 Отговор
    И регулируемо окачване разбира се...
  • 22 Неслучайно минаващ

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "W164":

    Това, което казвам, е че всеки втори в тая държава е тъп.Типичен пример сте ти и оня Ingolstatdier.
    Според теб трябва да се съобразявам с мутрите и да си купувам марките, които тези толкова интелигентни индивиди карат?

    Ingolstatdier .Японците започнаха да правят тук, там дизели заради пазара в Европа, където между другото Евросъюза преди няколко дни обяви, че ще толерира хибридите и електрическите автомобили, които никой германец не може да направи.Дизела е изпята песен ама като тебе си мислят, че това е технологичта на бъдещето.
    ПРОСТ НАРОД ЕЙ !
  • 23 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "яверт":

    А ти знаеш ли колко ще струва разработката на такъв двигател?Защо HONDA да хвърлят луди пари да правят това, което ти казваш като в последните години най-големи продажби отбелязват допотопни германски курници накичени със светодиодчета и 100 чупки и решетки по спойлерчетата?Произвеждат това, което се купува, това е положението!
  • 24 E46 330

    1 1 Отговор
    Красива външност! И до тук с хубавото.
    Прекалено скъп! Ще им го купят само на мутресите.

    Скоростния лост и арматурно табло тип бус Форд Транзит или Фолксваген Транспортер е отвратителен!

    Моторите са същите от предишното поколение - срамота!

  • 25 lamiata spaska

    1 1 Отговор
    mnogo ne6tasno avtomobil4e
  • 26 geia 666

    0 1 Отговор
    geiski koli,ili za p.4eta
  • 27 яверт

    1 0 Отговор
    До Дошо - прав си брат, според мен Хонда могат всичко, но правят това което се купува...конкуренцията е жестока не е като едно време.
    Ама все пак не са прави - Хондите от край време се знае, че са яки коли за драйвъри и за мяняци - трябва да си държат на имиджа!
    Ако разчитат да правят повече пари от ван Хонда, отколкото от наточена високооборотна бегачка Хонда, тогава бих казал жалко за Хонда!

    Коментиран от #32

  • 28 brembovia

    1 0 Отговор
    Задницата мазното копие от Volvo.... срамота и позор
  • 29 Иван Костов

    0 1 Отговор
    Za palyazi stava! BMW and Mercedes forever!
  • 30 Инголщад

    0 1 Отговор
    Тошо! Първо, имай доблестта като обиждаш да заставаш поне с истинския си псевдоним. Разпознах те по неграмотно пропуснатите интервали зад препинателните знаци!
    И второ, съждението, че съм тъп, щото съм предпочитам немски автомобили, е толкова вярно и еквивалентно на това, че ти си тъп, щом си ревностен почитател на японските баничарки...
    Вярно е, че за съжаление Ауди в България се отъждествява с мутрите, а БМВ с мургавите ни събратя, но е време да си подадеш завряният нос извън пределите на окаяната ни страна и да погледнеш в Европа и зад Океана с какво се асоциират немските возила... с престиж, комфорт, лукс, здравина и прочее... а японските с ЕВТИНИ цени и материали и не дотам доказана, обвита в митове и легенди здравина...

    Коментиран от #40

  • 31 Инголщад

    0 1 Отговор
    Сам виждаш, жалките жълтури един сносен дизайн не могат да измислят бе... ето го поредното доказателство... Направо ще ти извадят очите копираните елементи от Волво, Форд, КИА, Субару... Представям си под капака какво е... смешно изкопирана преработка на качествени, утвърдени возила... Аз съм сигурен, че скоро ще започнат и Грейт Уол и Тата да копират... ;-)

    Коментиран от #33

  • 32 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "яверт":

    Трябва да и за това ще пускат новNSX, S2000, CRZ с атмосферен 1.6 160кс(като старите VTI) и някакъв роудстър или тарга от рода на Дел Сол с 1.5 турбо мотор със задно предаване и 170к.с.Аz лично се надявам тези планове да се сбъднат, защото много фенове ще бъдат страшно доволни.Въпросът дали това което искат истинските Хонда фенове ще се търси от купувачите обаче остава спорен с оглед продажбите през последната година.

    Коментиран от #56, #60

  • 33 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Инголщад":

    CRV-то има изключително приятен дизайн каквото и да говориш, а под капака няма какво да си предствяш какво е там има нещо, което некадърните германци не могат да направят

    Коментиран от #45

  • 34 Инголщад

    0 1 Отговор
    Приятен е дизайна за някоя перхидролена кака, на която "батко й" е решил да й купи "кола" за РД-то... Но за професионален дизайнер от автомобилната индустрия или малко по-грамотен и запознат с автомобилите човек - това е явна, пладнешка КРАЖБА със жълт привкус... ;-)
    А под капака, перхидролките какво ги интересува има ли нещо, няма ли ... като в главите им... ;-)
  • 35 Георги

    1 0 Отговор
    Отпред Тойота Рав 4, отзад Волво...цената висока...

    Новият Форестър на Субару с дизелов боксер ще го размаже!
  • 36 ikem

    1 1 Отговор
    Инглощад,говориш пристрастено ( като фен на немските автомобили).*Хонда* е най-големия производител на бензинови двигатели в света,които се славят изключителна икономичност,здравина и надежност.Гледам си грамотно момче,значи можеш да си преведеш долната класация за какво е.Публикувана е в анг. вестник "The Telegraph",koйто е изключително реномиран !
    The most reliable used car brands according to What Car?
    1 Honda
    2 Toyota
    3 Lexus
    4 Suzuki
    5 Subaru
    6= Hyundai
    6= Mazda
    6= Mitsubishi
    9 Chevrolet
    10 Nissan
    11 Kia
    12= Ford
    12= Skoda
    14 Citroën
    15= Peugeot
    15= Daewoo
    15= Smart
    18 Mini
    19 Fiat
    20= Seat
    20= Volkswagen
    20= Volvo
    20= Porsche
    24 Vauxhall
    25 BMW
    26 Audi
    27= Rover
    27= Jaguar
    29 Mercedes-Benz
    30 MG
    31= Saab
    31= Chrysler
    33= Renault
    33= Jeep
    35 Alfa Romeo
    36 Land Rover
  • 37 Инголщад

    0 1 Отговор
    Това съм го писал в друг пост!! Класации на авторитетни и не дотам авторитетни застрахователи, потребителски компании, вестници, сайтове, агенции.... под път и над път, все нови и актуални.. и всички със коренно различни класации и съпоставки, къде вярни, къде не... зависи от кого е платена "услугата"... Тъй че не се осланяй на данните им безрезервно и крайно... Кзах ти, ще ти извадя "клсация" на Мелеграф или "What truck", "Which boat", "How stupid"...., точно обратна на тази...
  • 38 ikem

    1 0 Отговор
    Остави класацията.*Хонда* е най-големия производител на бензинови двигатели в света - факт ! Произвежда ги ,защото се купуват,а се купуват,защото са - здрави,надеждни,икономични ! Факт.

    Коментиран от #41

  • 39 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #36 от " ikem":

    Пред мен е брой 331 от януари 2013г на АУТО БИЛД класацията се нарича "преглед на качеството 2012" и е на TÜV :
    1. Тойота - 4,83 (от 6 възможни)
    2. Хонда - 4,71
    2. Мерцедес - 4,71
    4. Шкода - 4,57
    5. Хюндай - 4,50
    6. АУДИ,BMW,Мазда,VW - 4,43
    Като се посочва,че падането на Хонда на второ място (2011 Хонда е на първо) се дължи на лошото качество на CR-V (34 място в неговата категория)
    Това е класация за Германия и Порше и Субару не са в класацията заради малкото продадени автомобили.
    Много се накефих (нали имам Тойота) придворното списание на Голф да признае, че Тойота са най-добри.

    Коментиран от #42

  • 40 Жоро

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Инголщад":

    не си тъп, заради това, че харесваш немски кенефи, а заради тъпите ти разсъждения, липса на обща култура и голямото ти философстване. Значи според теб немските навеси са по здрави от японските автомобили? Така ли да го разбирам? Та те самите германци признават японските коли за най-здрави, а някакъв прост решил съвсем друго. Обади се тогава на ТЮФ, АДАК, Декра, Ауто Билд и още много др. и има кажи, че тотално бъркат. И понеже ти твърдиш, че немските коли са по-здрави, би ли дал сайт или място от където черпиш тази информация. Искам да видя от къде имаш инфо за тези неща съществуващи само в кухата ти хралупа.
  • 41 Турбото

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "ikem":

    Веднъж вече споменавах някъде и пак ще го повторя : Да Хонда може и да е най-големия..)) Но не забравяй , че в това "най" влизат и тези двигатели , които се произвеждат за разните там : сенокосачки , електрогенератори , снегоходи , мотоциклети , скутери , лодкови мотори т.н.
  • 42 Laksk

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "hienata":

    Какво е станало с мерцедес, защо е на 2-ро място?? Това никога не е било. От както чета подобни класации(15г), мерцедес винаги е доста назад. Чак не мога да повярвам и ще издиря брой 331-ви. Твърде много неяпонски коли са се наредили отгоре, което е подозрително.
  • 43 :)))))))))))))

    1 0 Отговор
    Auto Bild TÜV Report се прави вече десет години. Това е изследване, което специално за Auto Bild се прави от организацията отговаряща за техническите прегледи на автомобилите (TÜV) в Германия.

    В продължение на цяла година се събират данните от техническите прегледи и проблемите показани от 194 най-популярни в Германия модели автомобили на възраст от три до 11 години. На базата на тези данни се прави класиране в различните категории на автомобилите с най-малко показани повреди при техническите прегледи.



    В доклада на Auto Bild TÜV за тази година абсолютни победители във всички категории са два модела на Mazda. В категорията автомобили стари до три години Mazda2 и Mazda 3 показват забележителен резултат, като само 1.2 %, съответно 1.4 % от тези модели са дали някакъв проблем при техническите прегледи.
  • 44 cruiser

    0 1 Отговор
    Приятели качете се на TOYOTA CRUISER и ще забравите за всичко останало на пътя !!!!
  • 45 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Дошо":

    Е кво има под капака.Дизел е примера на автора.И кво-абсолютно нищо впечатляващо.Виж,некадърните германски инжинери вече от 2.0-2.2д вадят по 195-200кс а пък супер стойностната Хонда жаааалките 155кс.И защо.Ами моето предположение е че примерно ги е страх да направят нещо ново.Според теб вероятно не им трябва.Ами тогаз защо го изкарват на пазара тоя дизелов тулуп а.За Европа.Отсега ще ти кажа че няма шанс срещу вече поостарелия Х3 2.0д-184кс. Ама няма и то никакъв.Бензиновите модификации не ги коментирам защото там японците нямат от какво да се срамуват.Повтарям-коментирам дизеловия вариант защото това е предложил автора на статията.

    Коментиран от #67

  • 46 um beliq delfin

    1 0 Отговор
    НАПРАВИХ СИ ТРУДА ДА ВИ НАМЕРЯ РЕЗУЛТАТИТЕ НЕМЧЕТАТА ОТ TUV. АЗ ВЯРВАМ НА НЕМЦИТЕ, А ВИЕ? http://www.anusedcar.com/index.php
  • 47 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #42 от " Laksk":

    Виж по бензиностанциите, ако не е излезнал новия брой, би трябвало да го имат. Според АУТО БИЛД и TÜV Мерцедес не е на първо място заради проблеми с окачването на W163, а най-добре се представя С-класата.
  • 48 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #46 от "um beliq delfin":

    Това което си показал е по модели, а в АУТО БИЛД е за цялата марка.
  • 49 0123456789

    0 1 Отговор
    http://www.bild.de/auto/service/gebrauchtwagen/autobild-tuev-report-2013-tops-flops-27547974.bild.html
  • 50 ikem

    1 0 Отговор
    До коментар #41 от "Турбото"
    100% си прав,но и аз това имам в предвид - на бензинови двигатели.И точно там мисля, че е майсторлъка - да направиш двигател ( да вземем генератор за пример) при който няма възможност за водно охлаждане,няма въздушна струя да ги обдухва,трябва да е възможно най-малък и лек,но за сметка на това изключително здрав и надежден,лесен за обслужване,икономичен,а и да е на добра цена.
  • 51 Приус

    1 0 Отговор
    Нещо TÜV май са опели конците. Веднага давам пример с Тойота Приус. Уточнявам, че моделът е 2009 г, т.е. говорим за един и същ автомобил. През 2012 г. при 2-3 годишните е на 1-во място, а 2013 е вече на 7-мо. Понижили са качеството ли, какво ли? По принцип новите модели може да имат някакви проблеми в началото, които се отстраняват в последствие, но тук виждаме точно обратното, което не ми се вярва. Освен това на продължителният тест същият този модел за 100 000 км няма абсолютно никаква повреда, а само 3 изгорели лампи. Теста продължава до 200 000 км и май е първата кола на която го правят за толкова км. Е как се питам аз и питам другите може един и същи модел да бъде с различно качество 2012 и 2013-та.?

    Коментиран от #54

  • 52 Laksk

    0 1 Отговор
    Отново японците са N1. Гледайте и уважавайте немците, те правят едни от най- добрите коли!
  • 53 ikem

    0 1 Отговор
    До коментар #46 от "um beliq delfin"
    Това е за най-надеждни модели на дадена марка.Пример - Alfa Romeo,най-надежден модел според тях е 147 и т.н.

    Коментиран от #55

  • 54 :)))))))))))))

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Приус":

    Отчитат показаните дефекти всяка години... една година приусите в Германия са 1-ви, а на следващата година други модели показват по- добри резултати и го изместват от първото място. Кое ти е странно? Радвай се, ако караш японска кола...почти нямат слаб модел.

    Коментиран от #68

  • 55 um beliq delfin

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "ikem":

    Не гледаш където трябва, и бързаш да пишеш!
  • 56 яверт

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Дошо":

    Ами дано да ги пуснат тези модели. Като цяло японските марки се ориентираха към строго разграничение между спортните и ежедневните автомобили. Немците от друга страна пускат всички модели с ежедневна и спортна версия. Разчитат спортния вариант да вдигне имиджа на лоу-кост вариациите и те се възприемат от жените и неразбиращите като "бързи" и "спортни".
    Така всеки селтикс си взима един издухан дизеляк ауди. бмв, мерцедес и се кефи, че неговата кола грам не се различава от спортната версия. И си мисли че кара яка спортна кола.
    Пример: Audi A6 vs Audi RS6, Mercedess CDI vs AMG, WV Golf TDI vs RS,BMW d vs BMW M и т.н. Аз лично карам РАВ4 и много бих искал да пуснат версия V6 бензин с битурбо, но това не отговаря на тяхната политика. Нисан поне почнаха да се усещат - пуснаха отново НИСМО, което е една добра новина - на 16-ти съм на тест драйв :):):)
  • 57 Георги

    0 0 Отговор
    Нещо спора се превърна на японофили срещу германофили.

    А истината е, че японците правят най-здравите и надеждни коли, НО германците са извънземни във високия (луксозния) сегмент!

    Просто целевите групи са различни, аз засега карам Субару, тоест търся здрава кола, надявам се някой ден да дойде времето да се прехвърля в другата група, която търси "статус кар" или луксозна кола, разбира се, изборът на която ще е от само 3 марки - Мерцедес, БМВ и Ауди.

    Коментиран от #58

  • 58 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Георги":

    Ами Лексус? Те са много по-скъпи от немските. И не се карат от роми.

    Коментиран от #59

  • 59 Георги

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "яверт":

    Колко продава Лексус? Само БМВ ги размазва с много пъти.
    Освен това, Инфинити, Акура, Лексус се продават основно в щатите, докато немските машини от трите марки мачкат високия клас навсякъде по света.

    Коментиран от #63, #66

  • 60 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дошо":

    Не знам какво ще пускат, но дано пуснат това:
    http://gas2.org/2010/12/22/honda-x-track-transforming-streettrack-hybrid/

    Коментиран от #62

  • 61 ТРОШАЧА

    0 0 Отговор
    ЖАЛКО ЧЕ Е ИЗГУБЕНА ИДЕЯТА ЗА ПО-ВИСОКА ПРОХОДИМОСТ . С ТЕЗИ АСФАЛТОВИ ИЗЯВИ - МНОГО НА ЗЛЕ ОТИВАТ НЕЩАТА . МОЯ ,,ФОРЕСТЪР'' 2.0 ХТ ЩЕ МУ ИЗВАДИ НА ТОВА (и не само на това ) КЪТНИТЕ ЗЪБИ АКО СТАВА ВЪПРОС ЗА ИЗВЪН АСФАЛТА А ПЪК ЗА ЗДРАВИНА НА ОКАЧВАНЕ НИКАКВА БАЗА ЗА СРАВНЕНИЕ . ,,СУБИ'' Е БЕТОН ! ЖАЛКО ЗА ЦРВ - ТО . СТАНА СИ ЧИСТ ПАРКЕТНИК И ТОВА СИ Е .
  • 62 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Име:":

    Добре веееее - това кърти!!!!
  • 63 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Георги":

    Лексус продава повече бензин, немските марки повече дизел. Нормално.
    При хибридите няма интрига - само Лексус. В САЩ, Джапан, ЮАР и Канада няма европейски коли като цяло. По-скоро са рядка екзотика.
  • 64 оня

    0 0 Отговор
    ахахаххахахах "немските навеси", "кухата ти хралупа" ти не му сипа с големия черпак не :D :D :D :D :D :D
  • 65 ддд

    0 0 Отговор
    Карай си я rav4-ката 1.8-чка най-добре не ти трябва да е V6 bi-turbo, щото ще се въртиш през покрив по завойте. Не е заради политиката на фирмата а е заради възможностите, Тоуота няма гамата двигатели която има VAG. Именно Ал"у"ди пускат първия TDI редови петак, който е един от най-успешните двигатели, след това Mercedes пускат великия шестак 300D (версията с интеркулера).
    Та дори и едно обикновенно Audi B5 1.9 tdi quattro e 100 пъти повече кола от фалшивата ти детска джипка.

    Коментиран от #72

  • 66 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Георги":

    Основно в Китай е пазара на немските еднодневки.
  • 67 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "520 zender":

    Ама много коне не значи добър двигател бе .Не го разбрахте това.И за какво ми са тия 200коня?Да им плащам егати данъка?Да подържам 2 или 3 турбини?
    И 100 пъти се каза обаче никой не възприема - докато в Европа производителите се надпреварваха да направят дизел с повече коне хората развиваха и продаваха хибридите.Преди няколко дни Евросъюза недвусмислено заяви, че в бъдеще ще толерира хибридите и ел.автомобилите с които европейските производители не разполагат.Това е защото заболяванията на дихателната система в Европа отбелязват истински бум последните години заради азотните оксиди, които отделя дизела.В цял свят дизела за нищо го нямат нито в Щатите, нито в Канада, нито в Япония(там е забранен за вграждане в автомобили) само тук германците бяха толерирани с тоя тъп дизел бълващ отрови ама свърши тая.

    Коментиран от #70, #71

  • 68 Приус

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от ":)))))))))))))":

    Радвам се на Приус и съм невероятно доволен от колата, но в случая става на въпрос за съвсем друго и бъркаш. Погледни процентите! Едната година Приус има повече дефекти от другата, а не че някой друг е показал по-малко.

    Коментиран от #69

  • 69 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Приус":

    Какво толкова си доволен от колата? Един хибрид с двигател който работи като компресор

    Тежка и тромава кола, на външен вид е точно толкова вдъхновяваща колкото самовар

    Друго си е Ситрен Саксо 1.5 дизел, ще ти гори по-малко от приуса и се поддържа без пари. А тва само да му заминат батериите и колата ти заминава за скраБ.
    ПС. Я кажи едни накладки на приуса кви пари са да се посмеем малко

    Коментиран от #76

  • 70 Бързия

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Дошо":

    Дизела все още не е казал последната си дума и бъди сигурен той ше я каже . Японците и американците също така не са се отказали напълно от дизела . Работата е там че не могат те все още да измайсторят съвременен , мощен , икономичен и екологически чист дизелов мотор какъвто правят немците . Тук между другото се споменава за новия дизел на Субару Оутбек http://news.drom.ru/Subaru-Viziv-22566.html . А бъдещето на хибридите не е чак толкова розово както ти си го представяш . Именно еколозите имат много въпроси към тези уж нови електро-химически технологий но това е съвсем друга тема...

    Коментиран от #73

  • 71 Aha

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Дошо":

    На твоята Онда какъв и беше мотора???

    Коментиран от #74

  • 72 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "ддд":

    Изобщо не коментирам дизели. Както се уточнихме трактори са толерирани само в Европа и никъде другаде не се използват.
    РАВката ми е 2.0 бенз 150 коня. Ела ми с каквото си избереш ауди и ще направим един офроуд на сняг - то ще си покаже кой крив кой прав.
    Само за протокола един с allroad го теглих последния път в две педи сняг. Язък му за 4-те степени на окачването - върти 4-те гуми и стои на място. Не прехвърля сила на преден/заден мост.
  • 73 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Бързия":

    Абе цял свят знае че дизела е канцерогенен и отровен - само тъпите европейци са като в някакъв кошмар - тракат, смърдят, пушат и се кефят, че им излизало евтино. Извън ЕС дизел се сипва само в селскостопанска техника.

    Коментиран от #75

  • 74 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Aha":

    Точно такъв е, но не защото много ме кефи, а защото е икономичен, надежден и му плащам малък данък.Ако имам достатъчно пари бих купил един Приус без да се замисля.
  • 75 Бързия

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "яверт":

    Е чак пък цял свят ти нещо май доста преувеличаваш . Ти отвори ли ми линка ? Субарото за трактор ли го имаш или за комбайна ? А да си чувал за големи амеркански пикапи с дизелови мотори ? http://images.yandex.ru/yandsearch?source=psearch&text=%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%B4%20%D1%84-150%20%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8C&noreask=1&pos=3&rpt=simage&lr=10710&img_url=http%3A%2F%2F0.tqn.com%2Fd%2Ftrucks%2F1%2F7%2Fd%2FY%2F06_f150_stx.jpg Първо мисли после пиши !
  • 76 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Shmeker":

    Ама накладките на Приуса карат троуно повече от на обикновен автомобил защото при натискане спирачката ел.двигателя работи, чрез спиране с противовключване.
    А Бързия говори някакви НЕВЕРОЯТНИ ТЪПОТИИ !То му се казва, че в Япония дизела е ЗАБРАНЕН за вграждане в автомобили той разправя, че не могли да направят.Правят само заради европейския пазар и Хонда имат 2.2 180к.с I-DTEC в Type S от 2008г и Тойота имат D-CAT 2.2 177k.s от 2006г(ако не и от по-рано не си спомням)Дизела е обречен бе хора разберете го.Тук го търпяха и толерираха заради големите автопроизводители като ВАГ, които освен дизел друго не знаят(те не че могат и свестен да направят де) обаче 460000 смъртни случая на година заради дихателни проблеми звучи стряскащо и Евросъюза каза тежката си дума.ХИБРИДИ И ЕЛ.АВТОМОБИЛИ ТОВА Е БЪДЕЩЕТО, в което място за фосилни горива няма!
  • 77 яверт

    1 0 Отговор
    Субаруто дизел е специално за Европа. В Япония дизелите са Забранени Със Закон!!! И няма защо да чета линкове - живял съм в САЩ, Канада и ЮАР. Не знам дали можеш да го асимилираш, но в Торонто дори тировете са на бензин. Имат по 2 кюнеца като на баба ти на печката и са супер лудница. Кола на дизел е като четирилистна детелина - знаеш че има някъде, но рядко се намира. Все пак всеки знае, че дизела е канцерогенен. Американските коли като форд и чероки се правят дизел специално за европа. Двигателите не са американски, а от ес производители. В америка си ги карат само на V8 бензин.

    Коментиран от #79

  • 78 Петър

    0 0 Отговор
    Браво на японците. 2.2 дизел е един от най-надеждните дизели правени някога - почти не трака, здрав и икономичен. В който и сервиз да идеш, никога няма да чуеш, че този двигател е отварян.
    До колкото знам е разработвам повече от 10 г. За бензиновите агрегати на хонда няма да коментирам - те са ненадминати и Хонда е поне няколко години пред другите компании.
    (карам Тойота, но не мога да си кривя душата). Тук голфаджийте и бързите комплексари ще възразят, защото от години им промиват мозъците с идеята, че тенденциозно по-голямата кубатура прави колата по-добра. Голяма илюзия.
    Истината е, че в 80% катастрогите участва BMW (виж официалните статистики) и като цяло немските коли са доста чупливи и скъпи за поддръжка. Визирам най-масовите.
    За бедния българин (95% от населението на Родината) препоръчвам японска кола, по възможност Made in Japan, защото въпреки по-високата си цена (дори на старо), в крайна сметка излиза по-евтина.
    На добър път :)
  • 79 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "яверт":

    Аз се чудя последно време защо да се хаби да им обяснява човек нещо.Те просто отказват да разберат.Измислили са си един аргумент, че щом не правят значи не могат и това е.Значи дизел не могат пък самолети могат, реактивни двигатели могат, хуманоиди могат.Последния модел АСИМО бяга в кръг, ходи назад, изкачва и спуска стълби, отваря бутилки и налива в чаши, сервира, здрависва се с човек, рита топка.Хонда имат вече робот който различава 6 звука.Следващия етап ще бъде Асимо да чува и разграничава човешките гласове.Тойота също имат хуманоид, но нещо не го рекламират, а съм гледал клипове, в които тоя робот свири на цигулка!Обаче не японците не могли да направят дизелов двигател и да го надуят с 2-3 турбини.

    Коментиран от #88

  • 80 Тираджията

    0 0 Отговор
    Абе я стига сте преписвали по цели страници от разни списания.Кажете по две думи ,но лично ваше мнение!Повечето тук гаечен ключ не сте виждали а се правите на някакви капацитети по автомобилната техника.
  • 81 Бързия

    0 0 Отговор
    Ако някога седнете да се повозите или да карате автомобил с мощен дизелелов мотор с 8 или 12 цилиндра с тяга на локомотив и скорост като на самолет съм сигурен , че ще си промените мнението . А за това къде пишете тук , че били канцирогенни и т. н. това е бош лаф . Например ядренната и космическата промишленост с техните реактори , централи , ракети и т. н. са мого по вредни за въздуха на планетата за който вие уж много сте загрижени. Яэък че сте живяли по щатите , Канада и ЮАР и само едно еко-зомбиране ви е останало от там . Просто ми е жалко за вашите промити мозъци ! Аз за сега съм до тука вие продължавайте да се хейтвате . Така че както казваше един познат индианец Ташунка Витко : Аз казах ХАУ !

    Коментиран от #82, #83

  • 82 яверт

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Бързия":

    Бързия - не ми пука за въздуха на планетата, а за смога в София, щото в момента съм наказан да живея там. Не е нормално да е толкова мръсен тоя въздух. В градове с 10 млн жители, всеки от които има по 1-2 коли няма толкова смог. Наказвате всички със старите дизеляци и си мислите, че сте на голяма далавера с 1-2 литра на 100км икономия...
  • 83 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Бързия":

    Тия глупости ще ги разправяш на някой друг!
    ЗАПОМНИ ДОБРЕ - ЗА МОМЕНТА НЯМА ПО-ЧИСТА И ЕВТИНА ЕНЕРГИЯ ДОБИТА ОТ ТАЗИ В АЕЦ
    Абе ти елементарни познания нямаш тръгнал си да се правиш на компетентен.Като не ти е ясно нещо по-добре си трай вместо да се излагаш.

    Коментиран от #87

  • 84 Пкйхяъас

    0 0 Отговор
    Браво Дошо! Ти си един от малкото тук, които дават смислени и съдържателни коментари!
  • 85 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Nqmam namerenie da se obqsnqvam na kuhi qponski hralupi!!!
    Eto go uravnenieto i vie ste go reshavali oshte v 1-vi klas:
    Audi + turbo + quattro = :-) ~
  • 86 Дошо

    1 0 Отговор
    Audi + turbo + quattro = .i.

    Коментиран от #90

  • 87 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "Дошо":

    Ма ти наистина ли си толкова глупав и наивен или се правиш на ударен с мокър парцал ? Може ли тогава да ми отговориш защо Германците и японците се отказаха от твоите ЧИСТИ И ЕВТИНИ АЕЦ ?Чернобил и Фукусима май излязоха бая скъпи на Русия и Япония и още дълго време ще си плащат за гяволъка . А за отработаните ядренни горива и радиационни отпадъци да не говорим скоро няма да има място къде да ги заравяме ,тя земята нямв такова свойство да се растяга като гума.

    Коментиран от #92

  • 88 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Дошо":

    Ами аз тогава имам един въпрос към тебе.Кат са толкоз смотани тия дизели и нямат бъдеще ти защо си със Хонда дизел.Що не си купиш бензинова а..........

    Коментиран от #91

  • 89 Инголщад

    0 1 Отговор
    Той е на газ бе, не на дизел.. Ако беше на дизел (немски) щеше да пее, а не да подсмърча тука ...
  • 90 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Дошо":

    Тоше, крайно време е да измислиш нещо оригинално, а не да ми преповтаряш хитротиите, а нескопосано повторени от теб особено са супер дупер изтъркани... ;-)

    Да не забравя да те питам... А днес колко е газта ? Падна ли под 1,5 лв ? ;-)
  • 91 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #88 от "520 зендер":

    Много се колебах в интерес на истината м/у 1.7цтди и 1.6 витек.Едно, че не намерих 1.6, защото нямаше никакъв избор.Имаше само един бензинов 1.6 и то на доста сериозна за тази кола цена и друго, че бях решил да взема възможно най-икономичната кола с най-ниски данъци.Дали това е било правилно времето ще покаже.За сега колата ми служи безпроблемно и съм доволен.
  • 92 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Гост ":

    Аз пък мислех, че Фукушима вече работи.Може и да съм недоразбрал.За мен на този етап тия зелени енергии са просто едно средство за доене на много пари.
    Е колко са тези радиоактивни отпадъци според теб?Ако мислиш, че са десетки хиляди тонове много се лъжеш
  • 93 Приус

    1 0 Отговор
    Изобщо не си в час и пишеш невероятни глупости. Върха на простащината е да сравняваш допотопното Ситрен Саксо 1.5 дизел с Приус. Нито са един клас автомобили, нито нищо, а за вложените технологии, комфорт, бързина, динамика да не говорим. И как така сметна, че е тежка и тромава? Я и виж килограмите и сравни с кола от същия клас. Да ти подскажа, че това е в класа на Джета. Хайде сравнявай умнико! А погледна ли за колко ускорява? За около 10 сек до 100. Съвсем нормално според мен. Хибридите обаче не са за състезания, ама ти откъде да знаеш. Какво за батериите на Приус? Хората си карат по 500 000 км без да имат проблеми, а ти си се загрижил. За тези км. с твоята печка колко пъти ще смениш турбина и дюзи да те питам. Ето ти и цените на накладките, но имай предвид, че при Приус накладките държат над 100-150 000 км. За домашно да се сетиш защо. И понеже искаш да се смееш ето ти цените на накладките. Можеш да си избереш от която марка искаш и ги съпостави с други модели коли да видим каква точно е разликата. В цената ли, в какво ли:
    http://www.pkwteile.de/ersatzteil/bremsbelage/toyota/prius-liftback
    и още един сайт
    http://www.autoersatzteile.de/bremsbelaege-bremssteine/toyota/prius-liftback
    и още
    http://www.parts2go.de/autoteile/_toyota-prius/bremsen/:scheibenbremse/bremsbelagsatz-scheibenbremse/
    ето ти и видео да видиш колко „тромав“ е Приус:
    http://www.youtube.com/watch?v=Erzh7Qzq4bk
  • 94 Георги

    0 0 Отговор
    Субару Форестър остана без конкуренция в СУВ класа, това е...

    Хондичката има хубав двигател, но ужасно купе (сегашния модел), евтини пластмаси и материали, неудобни седалки и положение на тялото и най-вече няма истинско 4х4.
  • 95 Инголщад

    0 1 Отговор
    Тошо, тошооо, никой не го интересува м/у какви модели двигатели си се двоумил преди 5 месеца... хората ти казват (както и аз мого пъти), че даже седалките са неудобни и свръх АНТИергономично направени от японската чутура, с евтини материали, евтини, скърцащи, китайски пластмаси и плексигласови волани, микроскопични копченца и НЕсветещи уреди... Даже митът, че са здрави отдавна изветря ... чупливи, недомислени каруци, евтини, грозни и с висок разход... и най-вече грозни....
    Да ти кажа Тоше, тя и каруцата на съселянина ти е най-здравата на света, само с 2 бали сено разход на година и 4 гуми от бунището, и данък НУЛА лева, ама НИКОГА няма да забравиш удоволствието от шофирането, когато си бил на немско (ВАГ, БМВ, БЕНЦ)... Според мен още си на немско, ама само ти си знаеш... ;-)

    Коментиран от #96

  • 96 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #95 от "Инголщад":

    Напротив, напротив седалките са много удобни за дълъг път.Преди да купя колата и аз си мислех, че ще скърцат пластмаси и ще вози като каручка ама останах приятно изненадан, а бях готов да преглътна подобни недостатъци в името на надеждността.И не са 5 месеца, а мина вече повече от година и съм сменил два прахоуловителя и реле на генератора.Все още нищо в интериора не скърца, а колицата вози две идеи по-добре от псевдопремиум Алудито, което карах преди нея и всеки месец се влачех по ремонти и хвърлях пари.
    чупливи, недомислени каруци, евтини, грозни и с висок разход... и най-вече грозни - това се отнася за недоразуменията на ВАГ
    Всяка нова японка изглежда като совалка пред сандъците на Соцваген, Алуди, Шкода, Сеят
  • 97 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Kak poznah az, che si karal qkata kola predi tova... Lichi ti ot vseki edin post, izpylnen s nostalgiq po otminalite vremena i kak ti e bilo "fun to drive"... Ne te znam na kolko godini si, az sym na 30 i za men shofiraneto trqbva da nosi udovolstvie (s razumno karane razbira se)... Udovolstvieto ot shofiraneto go gubish ili, ako si na 50+, ili ako se vozish na qponsko nedorazumenie... Dokato pyrvoto e neizbejno, to vtoroto vinagi moje da se popravi... Prodavai si sduhaniq Civik zaedno z gazovata uredba i se kachvai pak na Audi da izpitash zagubenata trypka otnovo....imash oshte vreme...ne e kysno...;-).

    i nai-malkoto Audi e 100 pyti po-golqmo, po-rasovo i istinski premium ot nai-goUemiqt Civik ili accord ili corrola....
  • 98 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    "Vozela bila dobre" kolata ti... To i sofiiskoto metro vozi dobre i ne skyrca, ama sednesh li da go karash edva li shte poluchish i minimalno zavishenie na nivoto ti adrenalin... Ostavi vozeneto na jenata da vozi decata, a ti KARAI, shofirai ...s kef i vyzbuda vse edno si se vyrnal na 12 i za pryv pyt se kachvash na kola... Das is da auto.. This is FUN to drive....
    I mi priznai sega, ama chestno, koe ti beshe po-zabavno da karash - Audito ili Civic-a, kato se abstrahiash ot remotnite nevoli, koito si imal...te sa neizbejni, otnositelni i se sluchvat dori i na tank? Ama CHESTNO s ryka na syrceto...

    Коментиран от #99

  • 99 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "Ingolstatdier":

    Абе как яката кола бе колега?Вече Ауди не искам да виждам!изключително много ме дразнеше как при потегляне тръгва леко, забива муцуната и тогава поема и тръгва нормално.Всички А4 1.8Т са така м/у другото.Намразих я тая кола и марката покрай нея и добра дума от мен за Ауди не чакай.Сивика по-ми харесва, а за тръпката, за която говориш ще я намеря някой ден в друга кола, която ми е цел, но следващите години ми предстоята сериозни разходи и едва ли ще ми се сбъдне мечтата скоро.
  • 100 яверт

    1 0 Отговор
    do Ingolstatdier - ако искаш тръпка - качи се на един ГТР да ти откъсне главата г-форса! струва колкото едно ауди а4 хахахаха.

    Коментиран от #102

  • 101 Инголщад

    0 1 Отговор
    Е ти най-смотания двигател си карал... покарай дизелаче да ти попърпори малко, музика за ушите, тяга, динамика, икономия ... всичко в едно... ;-)

    Пожелавам ти да си купиш скоро мечтаната кола, каквато и да е тя...

    В крайна сметка каквото и да е, все е автомобил, не е самолет... ;-)

    Важното е да се кара разумно и по правилата!!!
  • 102 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "яверт":

    Джитиари, митиари... много филми гледаш момко... тая коУа даже у родния ти ПеУник я няма ... айде сядай на НъФъСъ-то и газ до дупка да те чуят чак съседите у блоко... ;-)
  • 103 яверт

    1 0 Отговор
    Като чу за ГТРа и спече хахаха!

    Коментиран от #104

  • 104 Верят

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "яверт":

    Ма ти наистина ли си толкоз прост или само се лигавиш ?
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.