13 Юли, 2021 13:54 12 208 18

Skoda стартира производството на новата Fabia

  • skoda-
  • fabia

Четвъртата Skoda Fabia се промени външно, увеличи размера си и стана по-безопасна

Skoda стартира производството на новата Fabia - 1

Чешката марка Skoda започна масово производство на четвърто поколение компактен хечбек Fabia в завода в Млада Болеслав. Според пресслужбата на компанията колата се прави на същата поточна линия заедно с моделите Scala и Kamiq. За целта чехите трябваше да инвестират 110 милиона евро в модернизацията на производствените процеси.

„Многобройни сложни и физически взискателни производствени стъпки сега се извършват от роботи, което направи възможно постигането на високо ниво на автоматизация на производствените процеси“, казат от Skoda.

Ще припомним, че чеетвъртата Skoda Fabia е построена на платформата MQB-A0. Благодарение на това новият продукт е нараснал по размер в сравнение с предшественика си, а обемът на багажното отделение се е увеличил с 50 литра - до 380 литра.

Skoda стартира производството на новата Fabia

Коефициентът на въздушно съпротивление на новия автомобил е 0.28. Според представители на Skoda това е най-добрата аеродинамична цифра в този клас.

Гамата от нови двигатели включва два еднолитрови атмосферни трицилиндрови бензинови агрегати с мощност от 65 и 80 конски сили. Също така колата ще се предлага с два компресорни двигателя със същия обем, но разполагащи с 95 и 110 конски сили.

Топ модификации Fabia получава 1.5-литров турбо четирицилиндров агрегат, който развива 150 конски сили. Списъкът с наличните електронни асистенти включва адаптивен круиз контрол, система за поддържане на лентата, помощник за паркиране и много други.

Skoda стартира производството на новата Fabia


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    39 8 Отговор
    Само не и трицилиндров двигател . Все едно си купуваш половин "шестак".

    Коментиран от #2, #3, #12, #15

  • 2 Пича с москвича

    32 2 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Тази година половин , другата цял шестак
  • 3 пилот на буй

    3 22 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Къде видя три цилиндъра? Или ферарито, което караш е три цилиндъра?

    Коментиран от #5

  • 4 пешо

    10 6 Отговор
    само последният, който е 150 коня, и то евентуално. при литър и половина, надуването е такова, че не чакай дълъг живот и на турбината, и на двигателя. а за територията това е важно.

    Коментиран от #7

  • 5 Пилот на Ферари

    18 2 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на буй":

    Ти не четеш ли или гледаш само картинките ?

    " Гамата от нови двигатели включва два еднолитрови атмосферни трицилиндрови бензинови агрегати с мощност от 65 и 80 конски сили."
  • 6 Сланина и Зурла

    9 2 Отговор
    Ее..добре че ще опрсвят дизайна.Сега вече си е чист попфолксваген.
  • 7 kkk

    14 7 Отговор

    До коментар #4 от "пешо":

    И къде му е проблемът на 1,5 литра и 150 коня с турбо? Да те открехна- неотдавна едни хора изкарваха толкова от атмосферен двигател и никой не се е оплаквал. Тоест с турбина моторът спокойно МОЖЕ да изкара и 300 и 400 000км. Но дали ще издържи повече от 150 000км. зависи не от турбината, а от счетоводителя който е решавал нещата

    Коментиран от #11

  • 8 Лоша работа

    10 6 Отговор
    Всички крадат визия едни от други и Опел-моката и ФВ, Сеат, Чукода и квот се сетиш...ей на всички задните стопове кат на Фиат хечбека или БМВ муцуната или...абе всички коли си приличат, като сегашните жени, дето една като си оскубе веждите, после вземе та ги нарисува с фулмаЙстер и всички други като овце подире и...та и тука така...всички коли с тридупкови моторки под капака с нацепено турбо на МАХ колкото да добута до 100000 със зор. Смешна работа, че то Жигули-то от 73г. откарваше до 200-300 000 бе...И пласмаж отвсякъде и то за мноо пари! За коли с батерийка, даже и не се хабя да коментирам...

    Коментиран от #10

  • 9 7474

    13 2 Отговор
    Колко цилиндров е тоя ненужник и колко масло от скъпото лапа? 👎👎👎👎
  • 10 Анонимен

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Лоша работа":

    Имаше един термин - изкуствено остаряване! Осъзнаха, че като се скапят тенекии, спирачки, лагери по главини ги сменяш по -тънко и караш! Скапе ли се двигателя обаче е дебело всичко! Та така! Идват пак на мода 3-цилиндровите трабантелници!
  • 11 Анонимен

    10 2 Отговор

    До коментар #7 от "kkk":

    Това е истината! В един 4-цилиндров атмосферен двигател влиза много повече метал, отколкото в 3-цилиндровия с нафърфорено турбо, но пък изкарва повече години! Интереса е да те издокарат на всеки 3 до 6 години да сменяш автото! Същото се заформя и с "електричките"!
  • 12 Гришо

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Ти какъв автомобил караш.
  • 13 Пешо

    0 6 Отговор
    Добре изглежда, но двигателите куцат, 1.0 литров атмосферен, това с 4 човека на байр ще трябва да слизат да го бутат, за такси в градско, сигурно ще става, но за ежедневно използване за комбинирано шофиране в града и извън него не става, само 1.5 150коня, може да не лош двигател, но винаги ще си търсим някогашното здраво 1.9 тди, но няма вече!

    Коментиран от #16

  • 14 PlimP

    2 0 Отговор
    само на мен ли ми прилича на киа, решетката отпред на 99% и малко предната броня
  • 15 Луд

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Философ голям си ти.Този мотор 95 И 110 коня се слага на Поло от 2014 до 2017.Ускорение до 100 км/ч за 9,3 сек. Разход 3,8 извънградски и 5,4 градско по с него.Реално точно толкова гори.Какво повече и трябва на тази Фабия според теб.И ти гарантирам ,че Фабията с този двигател , ще дърпа на някоя Вектра или Ауди 80(защото нали все хвалите 30 годишните автомобили) 2.0 115 коня. Карай си Ферарито и мълчи.
  • 16 Механик

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Пешо":

    Ти ваг такси в БГ видял ли си?
  • 17 БОКО

    3 0 Отговор
    1.4TDI -4.5 na 100,250000km-само масла,ролки ремъци и накладки!На сила съм я мъчил да я счупя(служебна)и не успях!
  • 18 Петър

    2 0 Отговор
    Далеч от 3-цилиндровите мотори, само това ще кажа. Другото го каза едно английско известно списание за коли: Шкода - по-добрият Волксваген.