Чешката марка Skoda започна масово производство на четвърто поколение компактен хечбек Fabia в завода в Млада Болеслав. Според пресслужбата на компанията колата се прави на същата поточна линия заедно с моделите Scala и Kamiq. За целта чехите трябваше да инвестират 110 милиона евро в модернизацията на производствените процеси.
„Многобройни сложни и физически взискателни производствени стъпки сега се извършват от роботи, което направи възможно постигането на високо ниво на автоматизация на производствените процеси“, казат от Skoda.
Ще припомним, че чеетвъртата Skoda Fabia е построена на платформата MQB-A0. Благодарение на това новият продукт е нараснал по размер в сравнение с предшественика си, а обемът на багажното отделение се е увеличил с 50 литра - до 380 литра.
Коефициентът на въздушно съпротивление на новия автомобил е 0.28. Според представители на Skoda това е най-добрата аеродинамична цифра в този клас.
Гамата от нови двигатели включва два еднолитрови атмосферни трицилиндрови бензинови агрегати с мощност от 65 и 80 конски сили. Също така колата ще се предлага с два компресорни двигателя със същия обем, но разполагащи с 95 и 110 конски сили.
Топ модификации Fabia получава 1.5-литров турбо четирицилиндров агрегат, който развива 150 конски сили. Списъкът с наличните електронни асистенти включва адаптивен круиз контрол, система за поддържане на лентата, помощник за паркиране и много други.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пилот на Ферари
Коментиран от #2, #3, #12, #15
14:03 13.07.2021
2 Пича с москвича
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
Тази година половин , другата цял шестак14:04 13.07.2021
3 пилот на буй
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
Къде видя три цилиндъра? Или ферарито, което караш е три цилиндъра?Коментиран от #5
14:06 13.07.2021
4 пешо
Коментиран от #7
14:09 13.07.2021
5 Пилот на Ферари
До коментар #3 от "пилот на буй":
Ти не четеш ли или гледаш само картинките ?" Гамата от нови двигатели включва два еднолитрови атмосферни трицилиндрови бензинови агрегати с мощност от 65 и 80 конски сили."
14:13 13.07.2021
6 Сланина и Зурла
14:26 13.07.2021
7 kkk
До коментар #4 от "пешо":
И къде му е проблемът на 1,5 литра и 150 коня с турбо? Да те открехна- неотдавна едни хора изкарваха толкова от атмосферен двигател и никой не се е оплаквал. Тоест с турбина моторът спокойно МОЖЕ да изкара и 300 и 400 000км. Но дали ще издържи повече от 150 000км. зависи не от турбината, а от счетоводителя който е решавал нещатаКоментиран от #11
14:28 13.07.2021
8 Лоша работа
Коментиран от #10
14:33 13.07.2021
9 7474
15:43 13.07.2021
10 Анонимен
До коментар #8 от "Лоша работа":
Имаше един термин - изкуствено остаряване! Осъзнаха, че като се скапят тенекии, спирачки, лагери по главини ги сменяш по -тънко и караш! Скапе ли се двигателя обаче е дебело всичко! Та така! Идват пак на мода 3-цилиндровите трабантелници!16:52 13.07.2021
11 Анонимен
До коментар #7 от "kkk":
Това е истината! В един 4-цилиндров атмосферен двигател влиза много повече метал, отколкото в 3-цилиндровия с нафърфорено турбо, но пък изкарва повече години! Интереса е да те издокарат на всеки 3 до 6 години да сменяш автото! Същото се заформя и с "електричките"!16:59 13.07.2021
12 Гришо
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
Ти какъв автомобил караш.19:40 13.07.2021
13 Пешо
Коментиран от #16
22:29 13.07.2021
14 PlimP
00:17 14.07.2021
15 Луд
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
Философ голям си ти.Този мотор 95 И 110 коня се слага на Поло от 2014 до 2017.Ускорение до 100 км/ч за 9,3 сек. Разход 3,8 извънградски и 5,4 градско по с него.Реално точно толкова гори.Какво повече и трябва на тази Фабия според теб.И ти гарантирам ,че Фабията с този двигател , ще дърпа на някоя Вектра или Ауди 80(защото нали все хвалите 30 годишните автомобили) 2.0 115 коня. Карай си Ферарито и мълчи.07:21 14.07.2021
16 Механик
До коментар #13 от "Пешо":
Ти ваг такси в БГ видял ли си?09:13 14.07.2021
17 БОКО
10:07 14.07.2021
18 Петър
21:13 14.07.2021