6 46714

Ето го новото крос-купе на Skoda, което ще е по-евтино от стандартния Enyaq

  • skoda-
  • coupe-
  • iv

Остават само 20 дни до премиерата на електрическия автомобил

Ето го новото крос-купе на Skoda, което ще е по-евтино от стандартния Enyaq - 1

Skoda продължава да подхранва обществения интерес към Enyaq Coupe iV - купе версия на първия си електрически кросоувър, Enyaq. В очакване на своя дебют, който ще се състои на 31 януари 2022 г. в Прага, чешката марка публикува дизайнерски скици на иновацията в три четвърти изглед отпред. На една от тях, за да покаже приемственост, Enyaq Coupe iV е поставен до купето Popular Sport Monte Carlo - един от най-необичайните модели на Skoda от 30-те години на миналия век.

В допълнение към наклонения покрив и отсечената кърма, моделът, наподобяващ купе, се отличава с дължината на каросерията, увеличена със символичните четири милиметра, както и с по-големи колела: размерите им варират от 19 до 21 цола, докато „обикновеният“ Enyaq е оборудван само с 18-инчове. Задната част не се вижда на скиците, но се отбелязва, че върху нея е поставен същият надпис Skoda, отстрани на който е С-образният фирмен светлинен подпис.

Ето го новото крос-купе на Skoda, което ще е по-евтино от стандартния Enyaq

Enyaq Coupe iV отбеляза и една от най-ниските аеродинамични характеристики в класа - 0.234 (0,27 за Enyaq). Благодарение на това пробегът с едно зареждане ще се увеличи: крос-купето ще може да измине до 535 километра по цикъла WLTP - 25 километра повече от версията на кросоувъра Enyaq. В резултат на редизайна на линията на покрива обемът на багажника обаче е намалял с 15 литра - до 570.

Известно е, че вече в "базата" Enyaq Coupe iV ще получи панорамен покрив, както и LED оптика. Срещу доплащане Skoda ще предложи матрична осветителна технология. Версията с един двигател с мощност 179 конски сили, съчетан с батерия от 62 киловатчаса ще бъде базова. В "средната" версия крос-купето ще получи мотор с мощност 204 конски сили и батерия от 77 киловатчаса, а най-мощната модификация ще се задвижва от два електромотора, които ще са със системна мощност 265 конски сили.

Дебютът на електрическата кола ще се състои на 31 януари в Прага, като продажбите в Европа ще стартират преди края на първото тримесечие на тази година. Вероятно цената ще бъде не по-ниска от тази на Enyaq. В същото време Skoda продължава да изпитва затруднения поради недостига на компоненти, което се отрази сериозно на обемите на производството през изминалата година. Конвейерите на марката бяха спрени принудително - престой, който продължи от 23 декември 2021 г. до 10 януари 2022 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 19 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Роки

    13 1 Отговор
    Як дизайн. Хубаво изглежда!
  • 2 браво

    6 17 Отговор
    Винаги като видя Шкода от последните модели се сещам за бригада, която карах преди 40години в цех за ламарина на абкант машини за огъване.Тези сечени и накълцани линии стоят много евтино и омръзват.От година на година стават все по-остри и насечени.

    Коментиран от #4, #7

  • 3 Луд

    8 4 Отговор
    Топ 3 на личната ми класация. АУДИ,ШКОДА И ДАЧИЯ.Това е за Европа.Всичко друго е или изкуствено завишена цена или от ремонт и обслужване за 8 години харчиш пари за още два автомобила.Или комбинация от двете.Не ,че и Ауди не е в тази графа ,но ми е любимата марка.

    Коментиран от #5

  • 4 Луд

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "браво":

    Шкода е евтин и непретенциозен автомобил.Най-натокания СУПЕРБ нов е около 80 бона.

  • 5 Аз пък

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Луд":

    ... съм на "Мерцедес", "Пежо" и "Лада Нива"- първата е когато видя 1 милион в сметката си, втората я карам в града и междуградско, а третата за село!!!
  • 6 Костадинов

    12 0 Отговор
    Спокойно може да мине за БМВ, ако му сменят емблемата. Много наточено са го направили, браво!
  • 7 Психясал си

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "браво":

    Ако си ходил ха бригада за дини, щеше да ти хареса!
  • 8 Я.Петров

    4 1 Отговор
    И те станаха много скъпи, а визията започна да изглежда евтина. На моделите Монте Карло черните решетки, спойлера и праговете са като от изгоряла пластмаса. Взех последната читава шкода Р5 цивилна. Но и тя е бюджетна..Голфа ми е 91г. GTI. Ако беше нов не можеш да ги сравняваш по нищо. Здравина, визия и тн.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Шкода фен

    2 1 Отговор
    Мнооооого хубавоооо и мойто GT прилича на нея😋
  • 14 Лика прилика

    1 0 Отговор
    БМВ G😉😉😉