Last news in Fakti

21 Февруари, 2013 12:10 24 308 37

Ето го най-мощния дизелов Golf VII

  • volkswagen-
  • golf-
  • gtd

Volkswagen показа наточената дизелова версия на новия Golf. Модификацията традиционно получи названието GTD. Публичният дебют на автомобила ще е в началото на март, в рамките на автосалона в Женева.

Дизеловият хечбек GTD разполага с двулитров двигател с мощност 184 конски сили. Максималният въртящ момент на този агрегат е 380 Нм и е достъпен в диапазона от 1 750 до 3 200 оборота в минута. Като цяло моторът не е нов, а модернизиран.

Нови са буталата, доработен е клапановият механизъм, а така също е намалена степента на сгъстяване (15.8:1 срещу 16.5:1). Изцяло сменена е и всмукателната система на мотора. Този агрегат може да работи с две скоростни кутии - автоматична и механична. Наличните трансмисии са роботизирана DSG с два съединителя и шестстепенна механична. Интерес представляват и динамичните характеристики на новия Golf GTD, който тежи 1 302 килограма. От 0 до 100 км/ч автомобилът ускорява за 7.5 секунди.

Постижението е с 0.6 секунди по-добро от това на предшественика, а максималната скорост на новия Golf GTD е 230 км/ч. От Волфсбург казват, че средният разход на гориво на новото GTD е 4.2 литра на 100 километра пробег. Нивото на изхвърлян CO2 в атмосферата пък е 109 грама на километър. Очаква се бензиновият наточен аналог да се появи на пазара през май. Той ще се предлага в две мощностни версии - с 220 и 230 к.с. и ще ускорява до 100 за 6.6 и за 6.5 секунди, съответно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Звяр

    1 2 Отговор
    Изглежда много добре, но бензиновият ще е по-добър и все пак наистина ми харесва! Сега отново може да започнете 'ВАГ са кенеф' , 'ВАГ са боклуци' и тн, но както виждате тук от 10 статии 5 са за ВАГ :)
  • 2 VAG

    8 1 Отговор
    Уникат
  • 3 686

    1 0 Отговор
    Много е добър наистина, и дизайна и разхода и мощността, но 1300 килограма не е ли много, нали щяха да са по-леки с тая нова платформа?
  • 4 Емо Георгиев

    5 1 Отговор
    Golf
  • 5 макс

    1 3 Отговор
    Хубав и практичен Голф :)
  • 6 Иво

    1 1 Отговор
    1300 кг. не са малко за дизелов автомобил с такива размери. Имам наблюдения върху всички модели голфове без MkVI ,дори аз лично притежавам Мk II, III и IV , и по-идиотоустойчива кола не съм среща.. MkIV дизелов тежи 1360кг.,а с музикалното "оформление" и пълен резервоар при мен надхвърля 1400кг.

    Коментиран от #9, #32

  • 7 Shmeker

    1 1 Отговор
    По-леки няма как да ги направят, особено с тия по-големи размери и с тия нови изисквания за безопасност. Единствено ако се ползват скъпи материали може да стане това. Но и цената ще е като за БМВ 5-ца след това ;)
  • 8 catlzeiss

    1 3 Отговор
    Голф няма аналог в класа си по поведение на пътя.Това всеки го знае.

    Коментиран от #17, #18

  • 9 Иво

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Иво":

    Не са МНОГО* имах предвид,извинявам се
  • 10 VW&Mercedes

    1 2 Отговор
    Celi devet komentara i nikoi ne plue?Dosho kude si be da ni razkajesh za golf7 kolko e skapan.
  • 11 СИТРОЕН !!!

    2 1 Отговор
    Не е зле , но не е и хубав!
  • 12 опа

    2 1 Отговор
    курник
  • 13 Христофор

    1 1 Отговор
    VW Най-добрият компромис между цена качество вървене горене поддръжка А на който не му харесва да даде 1 200 000 ев и да си купи Бугати Вейрон където само един болт струва 120ев и е с титан Пак е на концерна VW А в краен случай може и ПОРШЕ
  • 14 вввввв

    1 2 Отговор
    Колко от тези които плюят имат VW и въобще имат ли някакъв автомобил?
  • 15 михаил

    1 3 Отговор
    В Интернет 90% от хората са злобари и нещастници, които не излизат от тях и всичките им приятели са виртуални и само злобеят по форумите. В случая обиждат марки и коли, които никога не са карали. В други сайтове пък плюят по млади хора, спечелили награди в конглокси. Докато хората постигат реални успехи в истинския живот, те само си коментират в интернет. Жалко е, че са мнозинство, а свестните сме само около 10% процента, но какво да се прави.
  • 16 ...

    1 3 Отговор
    Плюенето стана професия в България...
  • 17 атв

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "catlzeiss":

    Достатъчно обективно мнение има по темата /проведени тестове/, които показват, че точно в това отношение има по-добри. Силата на Голфа е в качествата му погледнати като цяло.
  • 18 лаик

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "catlzeiss":

    Явно само голф си карал
  • 19 умчо

    4 1 Отговор
    200 кс , 230 кс ,185 кс , пък 4л5 разход тия за малоумни ли ни мислят голфа си е чист градски кенеф за кво му са тия коне , статии, матии истината е: тясна , малка , с малък багажник , друса естествено , скъпа - щото е wv уж марка ако ще е wv то да е пасат другото е wc

    Коментиран от #24

  • 20 ГГГГ

    1 2 Отговор
    КРАСАВЕЦЦЦ!!!
  • 21 Красимир Димитров

    1 2 Отговор
    Традиционния коментар свърза ни с VW."Този Фолксваген е пълен кенеф ,а аз карам 16 годишно рено у съм много доволен",а аз съм самолет!
  • 22 golf 6

    1 2 Отговор
    ,карайте си 20 годишните кенефи,и не давайте мнение за това което ще имате вазможност да си купите,като излезе Голф20.....
  • 23 Един от многото

    1 1 Отговор
    Обаче 90% от хората тук са пълни израстъци... Плюем ВФ? Айде вижте в Гугъл кои фирми са притежание на ВФ и пак коментирайте... Повечето коментарчета ми напомнят за: "Карам БМВ 316 бенСин 91 година, а ти не струваш с твоя "таралясник", шот' нема синьо-бяла емблема с 3 букви, нищо че е 11'... нямам думи просто... българите, колкото псуваме, че мизерстваме, толкова и сме си го заслужили...
  • 24 Maurice

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "умчо":

    БезУмчо,един дизелов двигател с 6 степенна скоростна кутия е съвсем нормално да дава разход извънградско 4л. Градско ще отиде до 6,5-7л. Но това не значи, че при специалните условия за провеждане на тестовия разход, не са успели да постигнат тези цифри. А това че няма багажник е смешно. Като паднат задните седалки, вътре влиза малък слон или хипопотам. В един седан,който има "дълбок" багажник, много често не можеш да вкараш една хладилна чанта, защото отвора за багажника е 45см. При 220к.с. и 1300 кг,това ще слага 80% от колите в БГ да спят вечен сън. Никой никога не е казал, че Голф е спортен автомобил. Той е един многофункционален такъв,който м/у другото има какво да покаже на останалите. Аз съм карал Голф 220к.с. и само един Корвет успя да ме направи за смях. Но това си беше битка Давид - Голиат. Като не ти харесва Голф, влез и пиши под статията за Спутник,Аполо,Чаленджър....
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    АБЕ ТО ТОВА КОЛА ЛИ Е ИЛИ

    Коментиран от #28

  • 27 Kossis

    1 0 Отговор
    Понеже карам едно ТДИ, по често в града - 131 коня и пак тежи приблизително толкова. Та ако се кара от светофар на светофар в центъра на София разхода трудно ще е под 10/100. Тестовете се правят при идеални условия и тнт. Общо взаето от течните горива не може да се докара икономия. Който иска икономичност да взема атмосферка - бензин и да слага газ !!! Иначе ФВ и ТДИ е супер добра комбинация безподрно. Да ти влезе турбо- дизелицата в кръвта си е друга бира !
  • 28 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Симеон Тасев":

    Пускай песента на Ъпсурт - Бела Жига и отивай да
  • 29 vag group

    0 0 Отговор
    ЕЙ САМАЛЕТ Я ХОДИ СИ ЛЕГАЙ У РЕНОТО
  • 30 benzin

    1 0 Отговор
    Очакваме го в Перник през 2032г. ;)
  • 31 aleks

    0 0 Отговор
    benzin-харесвам чувството ти за хумор
  • 32 Антонио Стойков

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Иво":

    Колега, аз имам MK IV 1.9 TDI AHF. Теглото му е 1215 кг по каталог, иначе към 1260.
  • 33 ЗиЛ 130

    0 0 Отговор
    Курник не, ами курник на квадрат...
  • 34 опел

    0 0 Отговор
    Айде 2033 ще се отбия до Перник да си закупим един такъв :)
  • 35 Шпер

    0 0 Отговор
    като бивш собственик на Голф мога да кажа, че въпреки цялото плюене от хората в Б-я, колата няма аналог в класа си на пазара. Ако някой не вярва да погледне продажбите и ще се увери.
    ДА тясна е!
    ДА вози като каруца!
    ДА никога няма да бие Вейрон!
    ДА никога няма да е качествена иззработката като на С65 АМГ!

    Ама тук става въпрос не за най-бърза, скъпа, качествена и спортна кола и т.н.!
    А за кола, която ще обхване по-голям диапазон от изисквания на средностатистическия гражданин (на Света, не на българина-голфомразец)..
    200 коня са повече от добре за това тегло и купе!

    П.П. за всеки влак си има пътници!
  • 36 Слънцето

    0 0 Отговор
    Голфа няма аналог в класа си? Королата го бие по продажби и качество!
  • 37 Христофор

    0 0 Отговор
    Първо място по продажби:ДЖЕНЕРАЛ МОТЪРС 2 място ФОЛКСВАГЕН 3 място ТОЙОТА ТОЙОТА отстъпи второто място ТОЙОТА лежи на стари лаври и не е това което беше Започнаха да ги сглобяват в държави с не особено квалифицирана работна ръка Имат много здрави модели като ЛАНДКРУИЗЪР и не дотам изпипани като АВЕНСИС Говорим за коли след 300 000км Но не са и по лоши в никакъв случай от ФОЛКСВАГЕН