Volkswagen показа наточената дизелова версия на новия Golf. Модификацията традиционно получи названието GTD. Публичният дебют на автомобила ще е в началото на март, в рамките на автосалона в Женева.
Дизеловият хечбек GTD разполага с двулитров двигател с мощност 184 конски сили. Максималният въртящ момент на този агрегат е 380 Нм и е достъпен в диапазона от 1 750 до 3 200 оборота в минута. Като цяло моторът не е нов, а модернизиран.
Нови са буталата, доработен е клапановият механизъм, а така също е намалена степента на сгъстяване (15.8:1 срещу 16.5:1). Изцяло сменена е и всмукателната система на мотора. Този агрегат може да работи с две скоростни кутии - автоматична и механична. Наличните трансмисии са роботизирана DSG с два съединителя и шестстепенна механична. Интерес представляват и динамичните характеристики на новия Golf GTD, който тежи 1 302 килограма. От 0 до 100 км/ч автомобилът ускорява за 7.5 секунди.
Постижението е с 0.6 секунди по-добро от това на предшественика, а максималната скорост на новия Golf GTD е 230 км/ч. От Волфсбург казват, че средният разход на гориво на новото GTD е 4.2 литра на 100 километра пробег. Нивото на изхвърлян CO2 в атмосферата пък е 109 грама на километър. Очаква се бензиновият наточен аналог да се появи на пазара през май. Той ще се предлага в две мощностни версии - с 220 и 230 к.с. и ще ускорява до 100 за 6.6 и за 6.5 секунди, съответно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Звяр
12:19 21.02.2013
2 VAG
12:26 21.02.2013
3 686
12:41 21.02.2013
4 Емо Георгиев
12:46 21.02.2013
5 макс
12:48 21.02.2013
6 Иво
Коментиран от #9, #32
13:06 21.02.2013
7 Shmeker
13:45 21.02.2013
8 catlzeiss
Коментиран от #17, #18
13:47 21.02.2013
9 Иво
До коментар #6 от "Иво":
Не са МНОГО* имах предвид,извинявам се14:10 21.02.2013
10 VW&Mercedes
14:36 21.02.2013
11 СИТРОЕН !!!
15:06 21.02.2013
12 опа
15:24 21.02.2013
13 Христофор
15:47 21.02.2013
14 вввввв
16:41 21.02.2013
15 михаил
18:38 21.02.2013
16 ...
18:54 21.02.2013
17 атв
До коментар #8 от "catlzeiss":
Достатъчно обективно мнение има по темата /проведени тестове/, които показват, че точно в това отношение има по-добри. Силата на Голфа е в качествата му погледнати като цяло.19:01 21.02.2013
18 лаик
До коментар #8 от "catlzeiss":
Явно само голф си карал19:59 21.02.2013
19 умчо
Коментиран от #24
20:52 21.02.2013
20 ГГГГ
20:55 21.02.2013
21 Красимир Димитров
21:17 21.02.2013
22 golf 6
21:34 21.02.2013
23 Един от многото
21:44 21.02.2013
24 Maurice
До коментар #19 от "умчо":
БезУмчо,един дизелов двигател с 6 степенна скоростна кутия е съвсем нормално да дава разход извънградско 4л. Градско ще отиде до 6,5-7л. Но това не значи, че при специалните условия за провеждане на тестовия разход, не са успели да постигнат тези цифри. А това че няма багажник е смешно. Като паднат задните седалки, вътре влиза малък слон или хипопотам. В един седан,който има "дълбок" багажник, много често не можеш да вкараш една хладилна чанта, защото отвора за багажника е 45см. При 220к.с. и 1300 кг,това ще слага 80% от колите в БГ да спят вечен сън. Никой никога не е казал, че Голф е спортен автомобил. Той е един многофункционален такъв,който м/у другото има какво да покаже на останалите. Аз съм карал Голф 220к.с. и само един Корвет успя да ме направи за смях. Но това си беше битка Давид - Голиат. Като не ти харесва Голф, влез и пиши под статията за Спутник,Аполо,Чаленджър....22:05 21.02.2013
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Симеон Тасев
АБЕ ТО ТОВА КОЛА ЛИ Е ИЛИ
Коментиран от #28
08:26 22.02.2013
27 Kossis
09:02 22.02.2013
28 Maurice
До коментар #26 от "Симеон Тасев":
Пускай песента на Ъпсурт - Бела Жига и отивай да09:04 22.02.2013
29 vag group
14:19 22.02.2013
30 benzin
15:01 22.02.2013
31 aleks
16:54 22.02.2013
32 Антонио Стойков
До коментар #6 от "Иво":
Колега, аз имам MK IV 1.9 TDI AHF. Теглото му е 1215 кг по каталог, иначе към 1260.21:07 22.02.2013
33 ЗиЛ 130
00:26 23.02.2013
34 опел
09:50 23.02.2013
35 Шпер
ДА тясна е!
ДА вози като каруца!
ДА никога няма да бие Вейрон!
ДА никога няма да е качествена иззработката като на С65 АМГ!
Ама тук става въпрос не за най-бърза, скъпа, качествена и спортна кола и т.н.!
А за кола, която ще обхване по-голям диапазон от изисквания на средностатистическия гражданин (на Света, не на българина-голфомразец)..
200 коня са повече от добре за това тегло и купе!
П.П. за всеки влак си има пътници!
11:55 23.02.2013
36 Слънцето
16:41 25.02.2013
37 Христофор
08:41 26.02.2013