Last news in Fakti

10 Август, 2021 17:34 2 872 23

Вторият кросоувър на Maserati дебютира през ноември

  • maserati-
  • grecale

Grecale ще се бори с Porsche Macan

Вторият кросоувър на Maserati дебютира през ноември - 1
Снимки: Maserati

След като от Maserati вече два пъти показват снимки на новото си SUV, макар и покрито с тежък камуфлаж, ето че най-накрая дойде моментът да разберем и кога тези камуфлажни окраски ще паднат. Италианската компания съобщи, че през ноември ще представят новият кросоувър в гамата си, който както вече знаем, носи името Grecale.

Вторият кросоувър на Maserati дебютира през ноември

Както повелява традицията, този модел също е кръстен на един от най-известните ветрове в света, подобно на други автомобили от портфолиото на Maserati. Моделът ще бъде позициониран под Levante и ще съчетава подобни форми в по-малка обвивка.

Вторият кросоувър на Maserati дебютира през ноември

Очаква се под капака му да намерим 2.9-литров шестак с около 500 конски сили, както и по-малък 2.0-литров бензинов мотор с мощност около 280 конски сили, подобно на тези при Alfa Romeo Stelvio.Grecale също така ще се предлага и с електрическо задвижване, което не е изключено да дебютира на по-късен етап.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    5 14 Отговор
    Всички имитират Порше!!!

    Коментиран от #2

  • 2 Така е!

    17 6 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Добре че беше porsche да измисли SUV, за да има останалите от кого да копират. Още от създаването на porsche, все SUV-та са правили, нали? Човек още като каже porsche и веднага за SUV се сеща. Как въобще ви идват такива глупости, че чак и ги увековечавате тук!
  • 3 Карач

    9 2 Отговор
    Те хубаво копират porsche, ама защо са изкопирали точно лошия пример, като той трябваше да служи за това какво да НЕ правят? Подобни действия вдигат малко продажбите, но обезличават имиджа на марките и тяхната ексклузивност.

    Коментиран от #22

  • 4 Перник

    5 14 Отговор
    От първия модел продадоха около 50 броя, дано продадат повече от този.
  • 5 Антон

    5 3 Отговор
    Онзи ден бях в шоурума. Гледах някаква лимитирана серия на левантето. Отвън топ кола, красиви линиии и пропорции, агресия, дизайн, бранд. Отвътре таблото , инфотейнмънта, копчетата за климатика трагедия - сякаш си в кола от ниския клас. Не знам на какво се дължи това решение, но някак си се губи престижа. Дано във въпросното грецале това нещо да го няма.
  • 6 Хо хо хо

    5 6 Отговор
    Къде сравнихте топ фирма като Мазерати с техните в8 двг и порше които правят римейк на Бийтъла и от боксер с 6 цилиндрес друго не са направили.
    Порше освен с Пежо 40- купе в6 с друго не могат да се к конглокират само 6 цилиндрес имат.

    Коментиран от #7

  • 7 Антон

    8 4 Отговор

    До коментар #6 от "Хо хо хо":

    Викаш мазерати топ фирма, а порше ядат доматите с колците. Сещам се за два модела с V8 , които се предлагат при дилъра.Та в пряко,сравнение Порше са по-бързи, по -динамични на писта, значително по- надеждни, технологично по-напред, обезценка слаба, като всичко изброено при мазерати е точно обратното.Кое ще си купи човек е въпрос на вкус и личен избор

    Коментиран от #8, #9

  • 8 хо хо хо

    3 4 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    И кои са тия модели на Пойрше с в8 тия освен 6 цил боксер нищо не са произвели друго за 70-те години жалко съществуване.

    Коментиран от #10, #16

  • 9 хо хо хо

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Няма немска стока която да е високотехнологична те нямат технологии немците в нито една сфера.
  • 10 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "хо хо хо":

    Панамера с V8 с модели от ГТС нагоре, Кайен отново с ГТС и нагоре. Та каквото предлагат мазерати като модели от порше имат отговор, с изключение на мазерати ghilbli. Като допълнително оборудване, от порше има много по-голям избор. Отделно порше имат модели, които нямат аналог при мазерати. Казах ти , всичко е въпрос на личен избор. Отвори чужди форуми и виж какво плюене е по мазерати от фенове на марката.

    Коментиран от #11

  • 11 хо хо хо

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    От кога панамеричката и кайенчето са поршета това са фейк поршета с двг на хАуди.
    уж "най-титулованите" им коли 911 са 6-цилиндрови кошове

    Коментиран от #12

  • 12 Антон

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "хо хо хо":

    Покарай панамера с V8 или некой кайен с V8 /говоря за нови изправни коли, а не горублянски ламарини/ и пак се върни да обясняваш че са аудита. Ако си притежавал и шофираш Поршета ще приема мнението ти като въпрос на твой вкус. Другото са семкаджийск истории.

    Коментиран от #13

  • 13 хо хо хо

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Фактите са че собствена разработка освен боксер 6 цилиндрес нямат друго постижение.
    За каква инжинерингова компания говорим та това е направо смешно.
    "Най-престижният" им модел е 6 цилиндров боксер и конкурирали Ферари които имат в12 и в8 и напрактика са създали понятието суперкола.
    Къде са тръгнали немчугите изобщо?!

    Коментиран от #14, #18

  • 14 Антон

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "хо хо хо":

    Събери си мислите, започна с мазерати, мина през 911, оплю панамерата и кайена и като цяло че порше не стават, и сега захвана ферари. В следващия коментар скачай на тесла и кьониг . Беше ми забавен, сега отивам да лягам, защото утре на едни такива герои като тебе трябва да им казвам какво да се свърши.

    Коментиран от #15

  • 15 хо хо хо

    5 4 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    ми в8 на Мазерати си е двигател на Ферари и двете са на Аниели.
    Кое не схвана че порше имат 6 цилиндров двг в единственият си собствен модел ми те са на нивото на Ситроен с тоя двигател
    За какви суперколи говорим като нямат дори техен в8.
  • 16 Притежател

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "хо хо хо":

    :дддд Направо изби рибата.
    Карера ГТ е 12 цилиндъра, първият Кайен е с 4,4литра v8.
    В момента Порше от 6 цилиндровия атмосферен боксер вадят 510кс и 650 при турбинираният, на нивото на Ситроен са нали?

    Коментиран от #17, #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Steks

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "хо хо хо":

    Постижения викаш а ? Иди виш на ринга 911 кво прави даже ако искаш си заложи годишната заплата да гледаш как поршака който уж бил “смешен” на*ира тия от ботуша само да спомена харесвам ги италиянките но просто порше 911 е друга бира кола че дори и на драг удря (супер карите от италия) както вече споменах за завои може и на задна да ги бие толкоз за 911 дали съм карал 911 да карал съм в страсбург и на писта и в града

    Коментиран от #19, #23

  • 19 Антон

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Steks":

    На такива няма нужда да им обясняаш. Те си знаят семкаджийските истории.
  • 20 koko

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Притежател":

    Ммммм, не позна с V10 e.

    Коментиран от #21

  • 21 Притежател

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "koko":

    Правилно v10 e, по инерция съм написал v12.
  • 22 Лайци

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Карач":

    На един Cayenne Turbo S,кое му е безличното?Дизайна?Интериора?Огромните спирачки,или мотора?Има хора,които искат да карат СУВ и защо не Порше.Като слизаш от Panamera или Ghibli или друга подобна спортна,луксозна кола,ако си висок и едър,се подпираш и се пънеш,та чак не ти се качва после.От Кайенчето си се плъзгаш спокойно и слизаш като пич,имаш комфорт и характеристики на супер спортен автомобил и не трябва да се притесняваш от дупки и бордюри.СУВ-а си е кола за каране,да ти върши работа и да ти носи удоволствие едновременно,не да я пазиш,като видиш дупка да ти се стяга а.уса и да паркираш по 5 минути да не счупиш “ножа”.И не на последно място,автомобилостроенето е просто бизнес,не продаваш ли,няма да има за какво и с какво да произвеждаш.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.