Ако преди 30 години сте имали желанието да си закупите чисто ново Lamborghini Countach, но по някаква причина не се успели, то италианската марка отново ви дава възможност да се сдобиете с новия модел с модернизирани форми, нови технологии и същото име.
Както вече няколко пъти ви информирахме, новият Countach разчита на хибридно задвижване, което е идентично с това на лимитирания Sian. Атмосферен бензинов 6.5-литров V12 си партнира с електромотор, за да генерират сумарно 803 конски сили, които се предават към четирите гуми, посредством автоматична трансмисия с 8 предавки. Благодарение на това, ускорението до 100км/ч отнема под 3 секунди, а това до 200км/ч точно 8.6 секунди. Ако продължите да карате с натиснат до долу педал, километража ще спре преди 355км/ч.
Формите на новия Countach са сходни с тези на оригиналния модел, като разбира се са претърпели лека модернизация. В задната част пък може да откриете доста прилики със Sian, като например капака над двигателя или пък светлините със специфична форма шестоъгълник.
Приликите продължават и в интериора, където е комбинирана конфигурация от Sian с тази от оригиналния Countach, като например седалките и формата на таблото. Разбира се, технологичните промени също са казали своята дума и пред водача е разположен дигитален километраж с различни графики, а в горната част на средната конзола е интегриран дисплея на инфотеймънт системата.
За разлика от повечето такива проекти, обновения Countach ще влезе в серийно производство, макар и в ограничена серия от едва 112 ексклузивни бройки. От Lamborghini не споменават нищо за цената, но според различни слухове тя ще бъде над 1 милион евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Енцо
Коментиран от #3, #24
10:39 15.08.2021
2 не става
10:42 15.08.2021
3 Имат си идентичност
До коментар #1 от "Енцо":
И си я следват. Тези от масовата продукция вече толкова си изгубиха идентичността, че като погледнеш отдалече два автомобила не можеш да им разбереш марката, да не говорим за модела.10:50 15.08.2021
4 ФОНЧО 4
Коментиран от #5
10:55 15.08.2021
5 Нищо не каза
До коментар #4 от "ФОНЧО 4":
Aventador е модел на десетина години, а Countach се е произвеждал преди 40 години. Хайде сега пак кажи кой дизайн на кого прилича? Не знам за тебе, но на мен като ми кажат Ламбо, точно нещо такова си представям и не виждам защо трябва да го променят.11:03 15.08.2021
6 ЕвроЗона
Коментиран от #20
11:19 15.08.2021
7 Хо хо хо
11:21 15.08.2021
8 Димов
11:34 15.08.2021
9 име
Коментиран от #25
12:31 15.08.2021
10 Корчагин
12:40 15.08.2021
11 jap
Коментиран от #12, #14
12:41 15.08.2021
12 jap
До коментар #11 от "jap":
Пардон,струва 1-10-а от цената.12:56 15.08.2021
13 Пеко Таков
13:03 15.08.2021
14 Тъй тъй
До коментар #11 от "jap":
Само че тук хората ти говорят за суперкар.....а тоя нисан е суперКАРТИНГ....Само че тапициран. Возил съм се в такъв нисан а преди 6 години платих 430 евро за 15 минутно каране на Мурсиелаго. Препоръчвам ти да направиш същото и ще разбереш защо струва толковаКоментиран от #16
18:15 15.08.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Като гост
До коментар #14 от "Тъй тъй":
И защо струва толкова кажи? Аз също съм карал GTR и съм се возил в ламбо. Ще ти кажа аз защо, за да може собственика на ламбото да каже колко струва с гордост. Обаче това не го прави по-голям. Купуване на някакъв измислен престиж е всичко.Коментиран от #18
20:05 15.08.2021
17 Какххкк
21:54 15.08.2021
18 ⫖⩵⫐
До коментар #16 от "Като гост":
Разликата е в карбоновия монокок, който при ге-те-ер-а липсва и ако пропуснеш някои завой заради високата скорост си пътник към отвъдното.00:09 16.08.2021
19 Джуган
05:29 16.08.2021
20 Трифонов
До коментар #6 от "ЕвроЗона":
Виж сега... Колата е красива, изящна, вероятно в техническо отношение също е добра, качеството на изработката вероятно няма нищо общо с качеството на първия Countach (да се свети името на VW групата, за което), но... Ламбо няма нищо общо с легенда! Не може сериозно да твърдиш, че една марка, която няма абсолютно никакви не успехи, а сериозни участия в каквито и да било сериозни автомобилни състезания и през по-голямата част от историята си е била подмятана, като горещ картоф между най-различни собственици без да успее никой от тях да вдигне било качеството, било продажбите и да я изведе до положителни финансови резултати, е... легенда!. Единствената легенда в автомобилната индустрия е Ferrari. И то не защото един конкретен цивилен модел е толкова по-добър от конкуренцията, а защото тази марка е замислена, родена и до днес съществува главно, за да участва в автомобилния спорт. Където все още продължава да бъде най-успешният отбор, независимо от това, че в момента не е на върха. Не може винаги да си първи в спорта. Но това е причината, поради която може да поискаш за една кола 500 хил. евро. Защото си купуваш не просто машина, а част от историята на автомобилния спорт, където името Ferrari значи нещо. Докато това на Ламбо извиква само кошмари в главите на всичките предишни собственици на компанията.Коментиран от #22, #28
09:22 16.08.2021
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Гост
До коментар #20 от "Трифонов":
Друга е "рецептата" при Ламборгини. Неконвенционални автомобили с крещящ дизайн като на космически кораб, които да привличат внимание навсякъде. Не е точно изящество и естетика като при Ферари или Астън Мартин, а по-брутален и първичен дизайн език който се харесва на ексцентрични милионери и рапъри.10:55 16.08.2021
23 Разбирач
11:19 16.08.2021
24 Разбирач
До коментар #1 от "Енцо":
Именно всички са такива11:19 16.08.2021
25 Гост
До коментар #9 от "име":
Задницата и страничния профил са ги направили добре, но предницата въобще не напомня за стария Кунтач. Прилича на последното Диабло VT 6.0 със стъклените фарове.11:30 16.08.2021
26 Dogg
ПП: Диаблото ме запали като малък, от тогава съм фен на Ламбо.
16:11 16.08.2021
27 Японеца
16:31 16.08.2021
28 Глупости
До коментар #20 от "Трифонов":
Истинската легенда е Порше 911. Италианските бангии стоят в гаражите в очакване да поскъпнат, докато всеки уикенд хиляди собственици на Поршета отиват на пистите и ги карат душмански, а Поршето се усмихва и сякаш казва, това ли е всичко на което си способен, я пробвай още веднъж. Това до голяма степен важи и за БМВ М версиите, Митсубиши ЕВО, някои Нисани и тук-таме някое Ауди Ес и Мерцедес АМГ. Другите са гаражни принцеси.22:02 16.08.2021
29 Оня с коня
Коментиран от #32
22:25 16.08.2021
30 Оня с коня
22:28 16.08.2021
31 Африканец
Последните динозаври са това.
11:53 17.08.2021
32 Африканец
До коментар #29 от "Оня с коня":
Тоо па, къде се буташ с тия баварски трошки? Тук говорим за расови спортни коли , не за конфекция и то дефектна. Знаеш ли що БМВ-истите не се поздравяват, като се видят на пътя? Щото са се видели сутринта в сервиза.11:56 17.08.2021
33 Няма значение
17:08 17.08.2021