ФАКТИ.БГ
  • tesla-
  • model s-
  • roadster-
  • мъск

Доставките на Tesla Roadster се отлагат отново

Моделът няма да дебютира поне до 2023 година

Публикувана: 3 Септември, 2021 11:05
69 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2233
Доставките на Tesla Roadster се отлагат отново - 1
Снимки: Tesla
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.

През 2017 година Tesla показа второто поколение на модела Roadster, като още тогава той изуми с технически характеристики, които никоя друга серийна кола не бе показвала до момента. По план, първите доставки трябваше да започнат през 2020 година, но това така и не се случи.

Доставките на Tesla Roadster се отлагат отново

Неяснотата по доставките продължи и през 2020 година, а положението с COVID-19 и проблема с доставките на различни компоненти още повече задълбочи проблема, като по последни данни, Tesla Roadster трябваше да достигне при първите клиенти през 2022 година.

Изглежда, че това така и няма да се случи, а доставките ще започнат през 2023 година…. Евентуално. Това става ясно от отговор на Мъск в Twitter, където е запитан за развитието на модела. Все пак не е изключено Roadster да се забави още, взимайки под внимание, че към момента са изминали 4 години от неговата премиера.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ЧАЙНА ИМ ОТРЯЗА СПАТИИТЕ
1 Отговор
И ТИЯ КЛЮМНАХА...

Оценка:
-5 +7

2 тона
2 Отговор
Нормално, Мъск не слуша експертите а празната си глава. Той си мислеше че прогреса винаги е пропорционален!!! И това беше най-голямата му грешка, видя какъв е прогреса за 5 години и сложи същият прогрес за още 5 години. Е да ама Ли-Йон прогрес е на предела си и се оказа че трудно може да достигне параметрите защото за да изминава 1000 км със средна скорост ще му трябва около 150 квч батерия а това ще направи роадстера около 2800 кг. Е това роадстер ли е тогава? Явно ще чака прогреса колкото и да се забавя да стигне до такава точка че да може да направи роадстера около 2 тона.

Коментиран от #4, #5


Оценка:
-5 +12

Гост
3 Отговор
Никой не може да ви даде това, което Мъск ви обещава.

Оценка:
-5 +16

Гост
4 Отговор

До коментар #2 от "2 тона":


Прогресът на Мъск е това, което западняците наричат shooting star - падаща звезда. Свети ярко и ефирно, но изгаря набързо.

Оценка:
-5 +15

Дрън-дрън
5 Отговор

До коментар #2 от "2 тона":


Никой никога не е твърдял че е роудстърът ще тежи под два тона. Всички се съмняваха че ще може да ускорява за под две секунди, като дори обявяваха това за физически невъзможно. Е Тесла вече има такъв автомобил, така че roadster а донякъде се обезсмисля. На практика Това беше мотива за закупуването му, а не хилядата километра пробег.

Отлагането е заради недостатъчния производствен капацитет. Към момента това е основният приоритет пред Тесла, а не имиджовия roadster, който на практика само служи за реклама. Към момента нямате нужда от реклама, защото търсенето е два пъти повече от производствения капацитет.

Коментиран от #6, #7, #8, #49


Оценка:
-8 +6

Зомби
6 Отговор

До коментар #5 от "Дрън-дрън":


Ооооооо зомби ти не изтрезня ли???
Не няма такава Тесла да ускорява 0-100 кмч за под 2 секунди:)).
Освен това ти нали си секратарка на Мъск я си спомни в денят на обевяването какви параметри бяха обявени?? Един от параметрите му беше 1000 km пробег!!!!

Оценка:
-5 +11

Ринга
7 Отговор

До коментар #5 от "Дрън-дрън":


Сега се обезмисляло :)))
Нали ни проглушихте главите като излезе на Ринга това онова :))).

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-3 +7

кънчо
8 Отговор

До коментар #5 от "Дрън-дрън":


Що ти в администрацията на "Тесла" ли работиш, или само на теб дават точна и вярна информация?

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +6

Е така де!
9 Отговор

До коментар #7 от "Ринга":


Към момента Тесла плейд се настройва на ринга и обезсмисля появата на roadster. Дори тя ще нарита повечето електромобили и доста спортни коли с ДВГ.

Тесла ще докаже превъзходството си дори със семейния 7-местен седан, което е доста по-впечатляващо. Tesla roadster ще излезе, когато се появи някой по-достоен конкурент. Засега такъв няма.

Коментиран от #12


Оценка:
-10 +6

Ами не
10 Отговор

До коментар #8 от "кънчо":


Просто казвам неща които всеки с малко мозък в главата вижда и сам. При положение че вече шести път вдигат цените от началото на годината за да намалят търсенето, но така и не успяват и поръчките са натрупване до 2022 година, за какво им е да произвеждат нов нишов модел, вместо да се съсредоточат в увеличат производствения капацитет на настоящите модели?

Оценка:
-7 +2

Ей ти ринга
11 Отговор

До коментар #7 от "Ринга":


Май добре се справя за 2 тона и кусур слон, а?

Коментиран от #13, #15


Оценка:
-5 +4

Мантинела
12 Отговор

До коментар #9 от "Е така де!":


Хахех последният път се блъсна в мантинелата :))). Сега пак го въртят с 1020 коня да видим до къде ще отиде:))). Чакакме хайде да видим :)). И престани да казваш с колко места е Плейд, той е спортен автомобил така както Мерц Е АМГ, БМВ М5, Ауди РС5 и т.н. Това е спортен автомобил с 1020 коня!!!!!!

Оценка:
-3 +4

Катастрофа
13 Отговор

До коментар #11 от "Ей ти ринга":


Даже няма и да го гледам чакам официален резултат. Преди няколко седмици резултата му беше удар в предпазното заграждение :))). Това е резултата му :))).

Оценка:
-4 +7

Steks
14 Отговор
ТеслЪ и ринга … магаре и космос поне успяха ли да бият времето на нисан гтр от 2013 година 7.19 за другите няма да питам то е ясно 1000 коня 5000 нютона не знам си какви космически уж числа накрая едно голямо нищо

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-4 +4

Смяяяяяяяяяяяях
15 Отговор

До коментар #11 от "Ей ти ринга":


1:20 :))))). Хахахахахаххахахаахха блъсна се и го прибраха в камиона :)))))))))))))))))))))))))))))))). Добре се блъска ::))))))))))))))))))))))).

Оценка:
-5 +4

Behemoth
16 Отговор
Айде де ,докога ще чакам....вече съм купил двайсет метра кабел от Кауфланд...червен!

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +3

DrivingPleasure
17 Отговор
Сериозно, имало е хора, които са вярвали, че ще я пусне ли?! Е на тва се крепи илончо - на вярата на бунаците

Коментиран от #19, #32, #33


Оценка:
-5 +8

18
Този коментар е премахнат от модератор.
19
Този коментар е премахнат от модератор.
Е така де!
20 Отговор
Спортен 7-местен автомобил. Ти за колко такива знаеш? Просто е смешно, когато напомпан семеен 7-местен седан, вземе че направи по-добро време на ринга от двуместно купе, което е проектирано единствено и само за писта и струва няколко пъти повече. Хайде да се обзаложим, че ще бие времето на ринга на всички автомобили, които си изброил?

Коментиран от #25


Оценка:
-7 +4

Официалното време
21 Отговор
Когато направят всички настройки, изберат подходящите спирачки, за да предложат стандартно оборудван модел, за да е официално времето. Време на прототип не им върши работа. Към момента заради гумите и спирачките, продадените автомобили не могат да развиват максималните обявени 320 километра в час. Тази опция ще бъде отключена само на подходящо оборудваните модели.

Оценка:
-4 +4

Това беше още миналата година
22 Отговор

До коментар #14 от "Steks":


Неофициално постигнаха 7:13 минути. Сега опитват да подобрят и това време от миналата година. Очевидно е че все още не гонят рекорд, защото както виждаш карат с много други автомобили по пистата и ги задминават като спрял автобус.

Коментиран от #26


Оценка:
-4 +3

В тубата
23 Отговор

До коментар #14 от "Steks":


Роудстър 2: 0 до 400= 19.98сек
Чирон 0 до 400 = 48.02 сек
Роудстър 2 със спейс екс джет буустър(за драг)-1.1сек 0до 100. По новият стандарт 1000 км смесен рейндж със 100 процента батерия. Батерия от стейдж 3- Разряд-заряд изчислено по смесен разход, капацитета на алява на 80 процента след !1600000! км. Двигатели с ресурс !1500000! км. Проблемът с доставките е недостигът в световен мащаб на чипове-за всички. Ако отидеш да си купиш нов лаптоп с добри характеристики, ще разбереш за какво говорят хората.

Коментиран от #27, #28, #31


Оценка:
-6 +5

24
Този коментар е премахнат от модератор.
Срааам
25 Отговор

До коментар #20 от "Е така де!":


Просто е смешно когато кола с 1020 коня не може да подобри обиколка на кола с 500 коня :)))). Сраааааааам. Иначе аз мога и 10 седалки да сложа все тая, то акъл трябва не седалки:)).

Оценка:
-3 +7

Катастрофа
26 Отговор

До коментар #22 от "Това беше още миналата година":


И се блъскат в мантинелата, както не гонят време :))).

Оценка:
-3 +5

Играчка
27 Отговор

До коментар #23 от "В тубата":


Широн реана кола -- Роадстер играчка от зрънчо :))).

Оценка:
-3 +4

Зомби
28 Отговор

До коментар #23 от "В тубата":


Айде бе а не му пречи да си доставя ширупотребата 3 и Y :)). Колко роадстера ще му поръчат явно ще са повече от 3 и Y. Странно ако Мерц може да продаде 100 С класи или 100 А класи кои ли ще продаде :)))).
Лапеееееееееееее ние да не сме шарани :)).

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +2

Вярно си зомби
29 Отговор

До коментар #28 от "Зомби":


Наистина ли мислиш, че двуместен роудстъра, който струва четвърт милион, че се продава повече от модел У, който беше представен 2 години по-късно, но вече става бестселъра на Тесла с потенциал да стане най-продавания автомобил в световен мащаб.

Верно живееш в паралелна реалност.

Дори пикапа Сайбъртрак ще се търси и продава повече от роудстъра ти ще е с предимство при производството, въпреки че и той беше представен по-късно, но вече 1,3 милиона поръчки. Roadster ще е черешката на тортата, и ще се произвежда максимум 10 хиляди броя годишно.

Коментиран от #30


Оценка:
-5 +2

Зомби
30 Отговор

До коментар #29 от "Вярно си зомби":


Хехехехе зомби я ходи удряй главата в земята като не можеш да четеш😊. Коментирал съм пост 23 където каза че Роадстера не се произвежда само щото няма чипове😊. Е как за роадстера няма пък за 3 има😊😊. Ти сам пишеш простотии и после гледаш как да замажеш типичен Електрика😊😊.

Оценка:
-1 +4

sotko
31 Отговор

До коментар #23 от "В тубата":


Регера (Кьонигсег) - 14,5 сек. от 0 - 400 км/ч

Оценка:
-1 +4

Гост
32 Отговор

До коментар #17 от "DrivingPleasure":


Вярата на електропатоците вдига цените на акциите. От там яко летят кинти.

Коментиран от #34


Оценка:
-2 +5

Има и невярващи като тебе
33 Отговор

До коментар #17 от "DrivingPleasure":


Илон Мъск никога нямаше да те пусне Тесла модел Х, после събра половин милион депозита за Тесла модел 3 и никога нямаше да ги произведе, после при представянето на Tesla model У, никога нямаше да започна производството му, защото преди това е представил Tesla roadster и Tesla semi и все още не било започнало производството им, а вече представял трети модел, който няма никаква вероятност да се произведе. Да продължавам ли?

Коментиран от #35, #40


Оценка:
-2 +2

А кои акции да се вдигнат
34 Отговор

До коментар #32 от "Гост":


Да не би да искаш да се вдигнат акциите на Toyota, която отрича бъдещето на електромобилите с батерии и активно се бори срещу тях? Хората не са глупави за да се връзват на тяхните черни пиар-акции срещу електромобилите и подкрепят правилната страна. Времето ще покаже кой е прав и кой е крив, но към момента май всички автопроизводители тръгнаха след Тесла, а не след Toyota. Преди всички бяха срещу Тесла, а сега всички минаха срещу Toyota.Или Тесла или Toyota ще бъдат смачкани за по-малко от 5-10 години. Ти на какъв краен резултат залагаш, когато играта приключи?

Оценка:
-4 +1

Ширупотреба
35 Отговор

До коментар #33 от "Има и невярващи като тебе":


Тесла С, Х, 3 и У са някаква ширупотреба нищо интересно. Кола с батерия и ел двигател. Имало е много и пак ще има.

Оценка:
-2 +4

Дизела
36 Отговор
Още един отложен във времето модел на Тесла.

Коментиран от #37, #39


Оценка:
-3 +1

Двоен стандарт?
37 Отговор

До коментар #36 от "Дизела":


А мълчите оглушително за "отложения във времето" модел У. Нещо да кажеш за него? А дано, ама надали. Имате избирателна памет.

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +5

Чудо голямо
38 Отговор

До коментар #37 от "Двоен стандарт?":


Какво е модел У?? Повдигнат модел 3 голямо чудо.

Оценка:
-2 +2

TSLA®
39 Отговор

До коментар #36 от "Дизела":


Тихичко ще си подсмърчаме с най-бързият сериен седан в историята на автомобила.... Още един


Оценка:
-3 +0

TSLA®
40 Отговор

До коментар #33 от "Има и невярващи като тебе":


Същите говореха за Roadster 2008, че бил концепт на някакво изложение и не били давали даже да се седне в него. Затова един умен човек се изразил така: Никога не се занимавай с глупаци. Глупакът е най-неприятният крадец - освен че ти краде от времето, ти краде и от настроението.

Оценка:
-3 +1

Двоен стандарт?
41 Отговор
Няма значение, дори Тесла модел У да е пълно копие на Тесла модел 3, защото за него бяха построени два нови завода на различни континенти, а производството започна шест месеца ПО-РАНО от обявеното при представянето на модела. Но това го "забравихте" нали? Много избирателна памет имате и двоен стандарт, защото помните само забавянията.

Към момента всички ресурси логично са насочени към задоволяването на търсенето на настоящите модели. Но и това "не виждате" нали?


Пак двоен стандарт и паралелна реалност в която забавянето е заради измама, целяща да се вземат парите на балъците. Пирамидална структура, която ще рухне всеки един момент, нали.

Всичките печалби на тази фирмичка и основната и цел е да събира по 100 долара за заявки и от това се издържа според вас. Обаче не виждате всичко постигнато и Тесла модел У бил повдигнат Тесла модел 3? И това при положение че Тесла модел У в Китай е много по-различен от Тесла модел У от САЩ, а тези в Тексас и Берлин ще са още по-различни модел У, въпреки че на външен вид ще са идентични. Пак двоен стандарт и или закостеняло мислене от ваша страна.

Коментиран от #42, #43


Оценка:
-3 +2

😂😂😂
42 Отговор

До коментар #41 от "Двоен стандарт?":


Не е само закостеняло мислене! Ганьо най-обича да мрази Тесла! 😂😂

Оценка:
-3 +2

Зомби
43 Отговор

До коментар #41 от "Двоен стандарт?":


Напротив това което казваме е че Тесла е една обикновенна автомобилна марка бореща се за място под слънцето. И тези фоерверки които пуска са за зомбита като теб а отдолу стоят мениджъри и счетоводители които гледат печалбата и да си вземат бонусите. Затова пускат 3, У а няма да се учудя ако пуснат и малката 3ка забравих и името преди Роадстера, пикапа и камиона!

Коментиран от #44, #53


Оценка:
-0 +3

Тцтцтцтц
44 Отговор

До коментар #43 от "Зомби":


Ех зомби, тези немци са ти изпили акъла! Качи се на Тесла и ще видиш кой е зомбирания.

Коментиран от #45, #46


Оценка:
-2 +0

Японец
45 Отговор

До коментар #44 от "Тцтцтцтц":


Предпочитам немците пред Американците и не само😊. Предпочитам Французи, Италианци, Японци, Корейци пред Американци😊.

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +2

Гост
46 Отговор

До коментар #44 от "Тцтцтцтц":


А ти как го твърдиш при положение, че и ти никога не си се качвал?

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +2

Тцтцтцтц
47 Отговор

До коментар #46 от "Гост":


Твърдя го, като съм карал!

Оценка:
-2 +0

48
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
49 Отговор

До коментар #5 от "Дрън-дрън":


Не ти ли омръзна да лъжеш едно и също всеки път, нали уж имат два завода с капацитет 1 млн., а не виждам такива продажби, че и два пъти отгоре. А това с вдигането на цените самият Мъск излезе и каза каква е причината и тя е в цените на суровините, а няма нищо общо с търсенето. Спри с тия измислици, че ставаш жалък вече.

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-1 +2

Той лъже
50 Отговор

До коментар #49 от "Гост":


За Електрика е нормално да лъже. Както лъже че Тесла ускорввала под 2 сек. Това време 1.98 е с rollout а не от място, на лепкава писта а не на пътв и 0-60 mph което не е точно 0-100 кмч. При нормални условия е около 2.25 което и други автомобили имат.

Коментиран от #56


Оценка:
-2 +3

Тцтцтцтц
51 Отговор

До коментар #49 от "Гост":


Ти не си виждал такива продажби, щот у нас не се продава! Като влезеш в Тесла Модел 3 Лонг Рейндж за Европа, ще видиш, че доставката за нова поръчка е чак декември! А защо е чак тогава, трябва сам да се досетиш!

Оценка:
-2 +0

Доста си прост и няма да разбереш
52 Отговор
Ако теоретичния производствен капацитет е 1 милион, няма как на практика да произведеш толкова, а ти говориш за 2 милиона? Въпреки недостига на компоненти тази година, продажбите на Тесла за 2021 ще са близо до максималния им производствен капацитет - около милион. Тоест почти два пъти повече от миналата година, когато бяха половин милион.

За вдигането на цените какво искаш да ти каже? Защо на пазарите на които търсенето превишава производствените възможности цените на Тесла се вдигат, а в Китай, където търсенето намалява заради черния пиар и оттеглянето на подкрепата на правителството, цените паднаха за да се вдигне търсенето? Нали в Европа се предлагат същите произведени в Китай автомобили? Наистина се оставяте да ви водят за носа.

Оценка:
-1 +1

Е така де!
53 Отговор

До коментар #43 от "Зомби":


Кой е казал че Tesla необикновенна автомобилна компания? Точно както казваш Тесла си е е обикновена автомобилна компания, която се бори за място под слънцето, при това доста успешно. През 2015 година си постави за цел следващите 15 години да поддържа 50% среден годишен ръст на продажбите и засега се справя доста добре. Ако продължи в същия дух, през 2030 година ще продава 20 милиона автомобила годишно. Скромно, но от сърце.

Пикапа и той спада към евтините автомобили и е с приоритет за производство, защото още сега има 1,3 милиона заявки - най-търсеният модел на марката и нямат сметка да го отлагат. Производството на камиона ще започне когато има достатъчно батерии за него, тоест когато заработи завода в Тексас, който ще произвежда батериите.

Коментиран от #54


Оценка:
-4 +0

Зомби
54 Отговор

До коментар #53 от "Е така де!":


Хайде пак почна да екстраполираш😊. Не разбра ли че всеки който го прави се проваля, включително и Мъск. Ти обаче си зомби и дори не разбираш за какво ти говоря😊.

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +1

Екстраполация
55 Отговор

До коментар #54 от "Зомби":


Това го слушаме от години, но както виждаш Мъск всяка година ви изненадва. Нали можеше да се екстраполира само от ниска база? Както виждаш и при високата се справя още по-добре. Ако не вярваш, сметни 50% ръст от 2015 година насам и кажи Как се справя засега и през коя от следващите години смяташ, че планът му ще се провали? 2022? 2023? 2025-а? През коя година няма да се справи със следващите 50% ръст на продажбите? Както виждаш самият той си е поставил целта до 2028 година защото знае, че след това е невъзможно.

Оценка:
-2 +1

Лъжеца вика дръжте лъжеца
56 Отговор

До коментар #50 от "Той лъже":


"Това време 1.98 е с rollout а не от място, на лепкава писта а не на пътв и 0-60 mph което не е точно 0-100 кмч. При нормални условия е около 2.25 което и други автомобили имат."


Ти да видиш? Я покажи кои са тези нормални автомобили, които имат това ускорение? Някой сериен автомобил, който така си излиза от завода? Като те слуша човек ще рече, че и твоя автомобил ускорява за толкова и постиженията на Тесла е никакво.

Ето ти за колко ускорява на обикновена улица в осмата минута. Измерено е по начина по който се измерват ускоренията на абсолютно всички автомобили без изключение, за да могат да се сравняват ябълки с ябълки.

Коментиран от #58


Оценка:
-2 +1

номад
57 Отговор
тоя за камиона събра по 100$ от балъците демек безлихвен кредит сега тази кола днеска утре днеска утре и така още 5 години ще ще ще ще няма да питам нещо като се повреди колата къде е сервиза

Коментиран от #59


Оценка:
-1 +0

58
Този коментар е премахнат от модератор.
Като има все още балъци да вярват
59 Отговор

До коментар #57 от "номад":


Че Тесла ще фалира ако не събира безлихвени кредити, ще ти вървят опорните точки. Почти всички запознати с тесла знаят, че към момента Тесла е единствената автомобилна компания, която практически няма дългове и на всичко отгоре има 20 милиарда свободен кеш в банковата си сметка и няма какво да прави с тях, защото не може да строи повече заводи едновременно, преди да завърши двата които се строят в момента, за да види какви грешки трябва да се поправят в новата технология по която ще се изграждат автомобилите в тях. Освен това Тесла е единствената компания която печели от производството на електромобили, включително от продажба на въглеродни кредити на другите, които не могат да си продават електрическите модели, защото клиентите не ги искат. 100 долара са смешен депозит на всичко отгоре са възвръщаем.

Оценка:
-1 +0

Ако беше поне малко грамотен
60 Отговор

До коментар #58 от "Ти лъжеш":


Нямаше да говориш че Илон Мъск е обещал някакво ускорение от 0 до 100 защото Tesla е американска компания и там ускорението се мери до 60 мили в час. Освен това, както каза drag е американска дисциплина и винаги включва roll out. Няма да намериш информация за който и да е автомобил в американско издание с време без rollout.

Както виждаш заради такива като тебе, в осмата минута на клипа показа времето за ускорение на стандартен асфалт 2,16 секунди без rollout до 60 мили в час, което с roll out става 1,99 секунди. Забележи, че е на нормален път с нормална настилка. Пича през целия си живот се занимава с drag и в прав текст ти каза, че това е най-бързия стандартен автомобил в света и засега няма кой да го доближи. Тоест напълно подкрепя мнението ми, че роудстъра няма да има с кого да се съревновава на този етап.

Все още не могат да намерят спирачки дори за модел S, които да го удържат по пистата без да прегреят и да се забие в мантинелите, за да видиш пълният му потенциал и на нюрбургринг и да чуеш официалните времена. Със сигурност ще бие най-бързия стандартен електромобил към момента на ринга - Порше тайкан с поне половин минута, което ще е голям срам за porsche.

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +0

Ти лъжеш
61 Отговор

До коментар #60 от "Ако беше поне малко грамотен":


Не не включва ролаут стига лъга. Ролаут е само за драг състезания!!!! Когато ти дават параметрите за сериина кола не включват ролаут. Даже всички го хванаха в лъжа и му се смееха на Мъск как ви баламосва балъците понеже времето за Тесла С в страницата на Тесла е дадено без Ролаут!!!! а на Тесла С плаид с ролаут като има една звездичка и отдолу с малък шрифт е писано че е с ролаут!!! Така че той ви баламосва вие му вярвате няма лошо ама да те потам в 0-60 знаеш ли какво означава точно 0 ???? Не не знаеш щото си неграмотен а дори моята дъшеря е предучилищна и знае какво е 0. 0 значи 0 а не нещо друго!!!!

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +0

Неграмотния
62 Отговор

До коментар #61 от "Ти лъжеш":


Знаеш ли какво е ролаут? Подсказване - не е скорост. Скоростта при старта е 0.

Коментиран от #63, #64


Оценка:
-0 +0

Ти лъжеш
63 Отговор

До коментар #62 от "Неграмотния":


Ти си неграмотен че и се излагаш :))). При ролаут момента в който се пуска хронометъра скороста не е 0 и колата вече е изминала един 1 фут. Но според законите на Мъск и твоите една кола може да измине дадено разстояние и със скорост 0 кмч !!!!!!!! Електрика както винаги не признаваш законите на физиката ти си имаш твои си :))).Тесларска физика се нарича твоята физика :). Това ще остане в архивите на глупостите ти.

Коментиран от #65


Оценка:
-0 +0

Зомби
64 Отговор

До коментар #62 от "Неграмотния":


Да те образовам малко все пак :))).
S=Vt
Та ако S не е нула как може V да е 0?? В тесларската фзика на Електрика може :)))))))))))))))))))))))))))))). Продължаваш да копаеш дънотот :))))))).

Оценка:
-0 +0

От Уики, а не от Тесла прес
65 Отговор

До коментар #63 от "Ти лъжеш":


Нали знаеш английски? Ето ти СТАНДАРТА за измерване и публикации на времето 0-60. Този СТАНДАРТ съществува и важи още от преди фирмата Тесла, за да обвинявате Илон Мъск.

Standardization
With the advent of on-board measurement via Global Positioning System timing, the North-American car magazines sought to standardise the precise measurements and to account for the historical difference in a way that was consistent between publications, and still comparable to existing published measurements for older vehicles made via traditional light gates.

The result was the standardization of a "1 foot rollout allowance" (30 cm) derived by accurately measuring a complete acceleration run, then subtracting the time taken for the first 1 foot (30 cm) of vehicle movement, with only the derived timing being published.

Както виждаш, това си е СТАНДАРТЕН НАЧИН за измерване на 0-60 в САЩ.

Коментиран от #66


Оценка:
-0 +1

Зомби
66 Отговор

До коментар #65 от "От Уики, а не от Тесла прес":


Абе смешко какво ми даваш някакъв смешен цитат, това е за драг състезания а не за технически данни за колата!!!И това се прави за да могат старите рекорди да се сравнят с новите.
Никъде по света дори и в САЩ като ти дават спек за колата не ти дават времето с ролаут. Дори и Тесла не го дава с ролаут за своите модели само за Плаид и има звезда където подчертава че това време е с ролаут :)). Ти толкова ли си неграмотен да не разбереш елементарни закони на физиката? На училище във факултата не ходите ли?
S=Vt щом S не е 0 няма как V да е нула тоест това не е 0-60 мили в час а е 5-60 което не е честно и това измерване се ползва само при драг състезания за да се сравняват новите със старите резултати.
Вземи ходи на училище вместо да приказваш глупости. Явно феновете на Мъск сте само такива необразовани които лесно да бъдете маниполирани за пореден път се изложи :)).

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +0

Пак се заяждаш за запетайките
67 Отговор

До коментар #66 от "Зомби":


А не обръщаш внимание на смисъла. Тесла произвежда в момента НАЙ-БЪРЗАТА СЕРИЙНА КОЛА.


Точка и край на "спора".


ЗАСЕГА няма нужда от роудстъра за пиар, каквато му беше идеята. Няма друг сериен автомобил със или без ролаут със или без лепкав асфалт, който със или без звездичка да се похвали с такова ускорение под 2 секунди.

Коментиран от #68


Оценка:
-0 +0

Зомби
68 Отговор

До коментар #67 от "Пак се заяждаш за запетайките":


Е добре щом е така моята кола прави 80-100 кмч за под 2 сек!!!!

Оценка:
-0 +0

кокаинчо
69 Отговор
Трябва да си голям полуидиот,за да твърдиш че Теслата печели от производство на коли.Компанията печели единствено и само от продажбата на емисии .

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5