ФАКТИ.БГ
  • газ-
  • gazelle-
  • nn-
  • gaz

Руските автомобили GAZ отново се продават в България

GAZ Group идва в България с GAZelle NN

Публикувана: 4 Септември, 2021 11:57
50 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15840
Руските автомобили GAZ отново се продават в България - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 57 гласа.

След няколко месечни преговори с известния руски бранд, лекотоварните автомобили GAZelle NN ще бъдат предлагани отново в България. Първите доставки се очакват в края на месец септември и началото на октомври. Краткосрочната стратегия на компанията е да развие дилърска мрежа в цялата страна и да покаже потенциала на руските превозни средства, които между другото са оборудвани с германски двигатели.

Добре известно е, че ситуацията на световните пазари и недостига на ключови чипове, необходими за създаването на един автомобил, се отразят на производството и недостатъчните количества на пазара. Но благодарение на това, че заводът на GAZelle не е засегнат от световната криза, поръчките ще бъдат изпълнявани много бързо, без нормалните за сегашната ситуация забавяния.

Руските автомобили GAZ отново се продават в България

Създадени за предимно тежките условия за Русия, тези товарни автомобили са проектирани, така че издръжливостта и надеждността на компонентите да е приоритет. Но с настъпването на новия век и все по-голямата свързаност в световен мащаб, производителят осъзнава и разликите между желанията на различните клиенти. Именно заради това добавя и някои модерни технологии.

Дизайнът на обновения автомобил GAZelle NN е вече по-дързък и сложен, запазвайки разпознаваемостта на фамилията GAZelle и прибавяйки необходимия набор новости. Двигателят е от екологичен клас EURO-6. Разработен от Volkswagen и многократно използван и тестван в широка гама от леки и товарни автомобили.

• Модел на двигателя: ЕА189 2.0 TDI
• Тип на двигателя: дизелов двигател с турбокомпресор и интеркулер
• Максимална мощност, kW (к.с.) при честота на въртене на коляновия вал: 100kW (136
к.с.) и 340 Нм при 3500 об/мин
• Максимален въртящ момент: 340Нм @ 2000 - 3500 об/мин
• Брой и разположение на цилиндрите: 4 редови
• Екологичен клас: EURO-6D

Нова 6-степенна механична скоростна кутия, проектирана и разработена за работа със значителни товари на дълги разстояния, която позволява намаляване на разхода на гориво с до 13%. Натоварен автомобил може да започне движение, ако е с 6-степенна механична трансмисия, от 2-ра предавка. Разход на гориво - от 14 - 15 л/100 км.

GAZelle NN ще бъде основоположник на ново поколение автомобили GAZ. Платформа за по-нататъшно разработване на нови модели и версии на гъвкави, надеждни и икономични лекотоварни автомобили. Базовите цени започват от 29 900 лв. без ДДС като допълнителното оборудване, което може да се поръча включва климатик, електроуправляеми външни огледала, въздушна възлгавница за пасажерите до водача, автопилот (cruise control), аудио с USB и управление от волана, задни врати с 270° ъгъл на отваряне, 'LED Matrix' предни светлини, LED фарове за мъгла, атермично стъкло, защитно покритие на пода на товарния отсек, комфортен пакет за шофьора и други.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 57 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БСП...ЗЛО КОМУНДЕ
1 Отговор
ЧЕ ТО ПО НАШИТЕ УЛИЦИ НЕМА РУСКИ КОЛИ...ЩО ЛИ

Коментиран от #8, #35, #40


Оценка:
-54 +32

Петър
2 Отговор
Айде сега,започвайте: Ушанки,Пияници;Путин;за нищо не стават руснаците итн.

Коментиран от #50


Оценка:
-45 +57

Хайван Костофф
3 Отговор
Ееех ГАЗ, ГАЗ... Прихвана ме носталгия към старите волгички. Дядо ми имаше ГАЗ 24.

Оценка:
-12 +55

ЧЕ НЕ ГИ ВИЖДАМ
4 Отговор
ПО НАШИТЕ ПЪТИЩА....КОНКУРЕНЦИЯТА ОТ ЗАПАД ГИ....СМАЗА

Коментиран от #21, #30, #36


Оценка:
-49 +37

5
Този коментар е премахнат от модератор.
сдфдс
6 Отговор
Тия ще разорят бизнеса: Разход на гориво - от 14 - 15 л/100 км

Оценка:
-30 +35

миии
7 Отговор
След "газките" идва РФ.

Оценка:
-11 +35

НадценкаЕдна
8 Отговор

До коментар #1 от "БСП...ЗЛО КОМУНДЕ":


защото нашите нови братя гласуват нон-стоп закони, които да забранят вноса на коли, които не внасят достатъчно пари в икономиката на ЕС. Дори корейските, ги карат да ги сглобяват в ЕС и то с да имат западчни части, купени с техните надценки.

Оценка:
-9 +32

т 64
9 Отговор
Предишните до третата година изгниваха хидравликата се скапваше и се чупеше педала на спирачката.Абе качествена работа.Разходът винаги беше с 3 литра отгоре.Това ще бъде пълен боклук.А и болтовете все се развиваха.По добре Рено или Форд цените им са същите

Коментиран от #22


Оценка:
-40 +36

10
Този коментар е премахнат от модератор.
11
Този коментар е премахнат от модератор.
12
Този коментар е премахнат от модератор.
13
Този коментар е премахнат от модератор.
гост
14 Отговор
Нямa дa уcпeят дa прoдaвaт в EC. Фолксваген Tоurаn cъc 150 кc. и вcички eкcтри, кoитo ca възмoжни в ГAЗ, плюc нeмcкo кaчecтвo и мнoгo други eкcтри cтрувa 54 х.лв. c ДДC. Гoлaтa ГAЗкa e 36 х.лв. c ДДC, a c eкcтритe e кoлкoтo Фолксваген. И зaбeлeжeтe рaзхoдa нa гoривo: Фолксваген - 6.5 л; ГAЗ - 15 л.!
Aкo гo прeдлaгaт нa пoлoвин цeнa, мoжe и дa ce прoдaвa, нo зaceгa e мнoгo дaлeчe oт рeaлнocттa.

Коментиран от #15, #20, #23, #37


Оценка:
-38 +29

Ама тази ГАЗ-ка
15 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Е бус бе братчед, не баничарка 😉

Коментиран от #18, #39


Оценка:
-5 +45

Иво
16 Отговор
БСП веднага да купи 10 да си возят депутатите.Костя Копейкин също да си продава новия Форд купен с държавна субсидия и да подпопомогне бързо икономиката на Родината майка.

Оценка:
-22 +29

Пеко Таков
17 Отговор
Ще ги купуват разни носталгично настроени чичковци и такива които не са се сблъсквали с руско "качество".Като навъртят няколко хиляди километра,ще им стане ясно каква грешка са направили.Руските коли от край време са три месеца караш,един месец профилактика.За разход на гориво да не говорим.

Коментиран от #49


Оценка:
-30 +26

Шашав
18 Отговор

До коментар #15 от "Ама тази ГАЗ-ка":


Хем е бус,хем е с двигател на Фолксваген,ама щом е руско започват да го храчат и сравняват с несравними неща.

Оценка:
-12 +29

!!!?
19 Отговор
На Киро Факиро "клъстерите" !!!?

Оценка:
-18 +7

Qwerty
20 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Еквивалента на VW е Крафтър! Там цените и разхода са други! Туран не е в тази галактика, ама въобще!

Оценка:
-2 +40

Ахах
21 Отговор

До коментар #4 от "ЧЕ НЕ ГИ ВИЖДАМ":


И от изток

Оценка:
-3 +6

Komapak
22 Отговор

До коментар #9 от "т 64":


Цените на форд определено не са същите. С всички екстри максимална база е 72000лв.Рено така или иначе не предлагат никакви екстри и е доста по-малко, но все пак доста над 30000лв. Съвсем отделен е въпроса, че максималната база на рено завива малко. Изключително зле маневрен. Единствения му плюс пред форд е, че е електронно ограничен на 175км/ч а форда е 165км/ч.и двата буса на задната седалка са катастрофа с отоплението. Форда е зле и с уплътненията. Свири та знае ли се. Ама щом си казал, че е по-добре... Почти ти повярвах. Имам само по около 20000км на всеки от тях в Германия.

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +30

ВикиЛексъсВарна
23 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Осъзнаваш ли че сравняваш Туран- малък семеен ван със огромен бус? - и чисто новия Туран стартира от 76 000 лева с ддс!

Оценка:
-3 +30

ВикиЛексъсВарна
24 Отговор

До коментар #22 от "Komapak":


Какви задни седалки в товарни бусове? Явно се бъркаш с пътническите за маршрутки?! - Газелата тук ще е само товарна - като Фиат Дукато - Транзит - с предни три седящи места. Всички товарни бусове са зле обезшумени и с най-евтината пластмаса дори новите Мерцедес Спринтер са зле...просто в този клас всичко е зле като качество и се търси максимално ниска цена...дори бусовете на Мерцедес гният зверски още от 9-тата година.

Коментиран от #27, #28


Оценка:
-3 +30

Радослав Славчев - Отново се ПРОДАВАТ ?
25 Отговор
Или Отново Ще Се ПРОДАВАТ ?

Оценка:
-5 +12

Бръмбал
26 Отговор
Абе що не си направим един чисто български бус сглобен само и единствено от български части. Чудя се кво ни пречи?!?!?

Коментиран от #29


Оценка:
-4 +28

27
Този коментар е премахнат от модератор.
Komapak
28 Отговор

До коментар #24 от "ВикиЛексъсВарна":


Двойна кабина за балканската паплллач. 😀 Във Франция е пълно с полски бусчета ивеко. Сигурно нещо знаят поляците... И колкото и да плюете против фиат ивеко някои се оказаха милионници. Отделен е въпроса с кошмара за ремонт на групата. Всеки бус си има недомислици, но избора е голям. Много приятно впечатление ми направи пежо. Чисто новичък е изключително удоволствие за шофиране.

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +18

Бръм
29 Отговор

До коментар #26 от "Бръмбал":


Отговорът е Sin Cars. Чакаме ги с нетърпение.

Оценка:
-2 +2

Е па що
30 Отговор

До коментар #4 от "ЧЕ НЕ ГИ ВИЖДАМ":


невлезеш в гората бе . да видиш 40 годишни ГАЗ И ЗИЛ .САМО ТЕ СЕ ДВИЖАТ ТАМ .Западните след 2 дена работа там са направо за скраб.или трябва да извадиш един кош ПАРИ за да ги оправиш.

Коментиран от #34, #44


Оценка:
-11 +22

31
Този коментар е премахнат от модератор.
Дмитрий
32 Отговор
Расията има наложени санкции.Какви Газки ще внасят?Пак своеволия на комунделите.

Оценка:
-18 +8

Буха ха
33 Отговор
Продават се, ама не се купуват...

Оценка:
-8 +7

Джуган
34 Отговор

До коментар #30 от "Е па що":


Ходя из гората с пикапа, ама за кеф. Досега не съм дал нито една стотинка над стандартното обслужване, само дето малко си поизкривих степенките и мисля да ги махна. Газки и Зилове карат само някакви абсолютни лузъри които имат бюджет 2000 лв за 4х4, след което постоянно ги ремонтират с чук, отвертка и тел.

Коментиран от #38


Оценка:
-24 +11

До 1
35 Отговор

До коментар #1 от "БСП...ЗЛО КОМУНДЕ":


Зомбираните и невежи путинофили,пишещи ти минуси нека обяснят колко от тях карат руски автомобили. И откровено да кажат кои от техните вещи са руски - телевизорите,лаптопите,телефоните? Или може би на кухненските им уреди пише "Сделано в России"? Ама иначе са големи русофили и страшно обичат Матушката,нали? Защо тогава ползват благините на "загниващия капитализъм,който ще рухне всеки момент"? Както промиваха мозъци червените пропагандатори по времето на комунизЪма.Впрочем техният любимец бай Тошо се возеше в брониран мерцедес.Такъв ползва и неговият верен последовател другарят Мунчо Радев.

Оценка:
-29 +12

36
Този коментар е премахнат от модератор.
Огнян Георгиев
37 Отговор

До коментар #14 от "гост":


Двигателя е Фолксваген значи боклука в този автомобил е западното участие

Коментиран от #42


Оценка:
-6 +14

един от стадото
38 Отговор

До коментар #34 от "Джуган":


като кажат някои Гаска и Уаска и край. Ама те били за черното, ми нали по бялото трябва да идеш там. Ужаст. Терано-то ми на времето вървеше прилично и на шосето и катереше после като коза. С не особени и скъпи ремонти. Бе благодарна жипка. Само дето цялата в дерюги от драките. Купи я един горски от Котел, като предварително му казах, че е такава. Няма страшно, тя в гората отива пак вика, дойде, взе я и отпраши. Сега пак искам да взема нещо такова, ама деньги нет, приличните пари струват, пък и не ми се разделя с лимузината. Бе има тука едно Пажеро с Пежо мотор, ще видим. Не знам

Оценка:
-7 +4

Златкокюлчо
39 Отговор

До коментар #15 от "Ама тази ГАЗ-ка":


тука има тролове които въобще не четат и не разбират от нио, просто така да си кажат

Оценка:
-1 +11

товарищ
40 Отговор

До коментар #1 от "БСП...ЗЛО КОМУНДЕ":


То по улиците в русия няма ти искаш тук.

Оценка:
-6 +8

Чонко
41 Отговор
От предишният модел, едня няма в движение! Нали са мното издържливи, за руските условия.

Оценка:
-2 +6

Кире
42 Отговор

До коментар #37 от "Огнян Георгиев":


Това вози като щайга, гние, и се пазпада в движение. Мотора ти остава за спомен, а скоростите са трагедия.

Оценка:
-5 +5

Николай Танев
43 Отговор
Всичко е немско каква ГАЗКА

Оценка:
-4 +4

Еквивалент
44 Отговор

До коментар #30 от "Е па що":


Западният автомобил за гората изглежда съвсем различно и е недостижим за нашите бракониери. Там използват специализирани машини за добив, извличане и транспортиране.

Оценка:
-3 +3

Порно
45 Отговор
Предните Газели се разпадаха доста бързо , така че едва ли ще имат успехи у нас.

Оценка:
-4 +5

До ваг фенчетата както и рено.
46 Отговор
Маловажни тъпоглавци тоя руски красавец ще избие рибата.И дано по скоро фалират ваг и рено че такива едни тънкопиш@@ци.Глупаци.

Оценка:
-7 +3

Като гост
47 Отговор
Поне майсторите им знаят болките на тези двигатели. Обаче голям и тежък бус за превоз на товари с това малко моторче което дава проблеми и в леките коли не знам дали е добър вариант.

Коментиран от #48


Оценка:
-2 +6

48
Този коментар е премахнат от модератор.
МАФИЯ НА ББ
49 Отговор

До коментар #17 от "Пеко Таков":


ние С ЧУШКОПЕЦИТЕ КАКВО ДА КАЖЕМ..МОЖЕМ САМО ЧУШКОПЕЦИ И ДРУГО НЕ. ЗАТОВА ПЛЮЕМ НАЛЯВО И НА ДЯСНО ВСИЧКО И ВСЕКИ. ЧУШКО-ПЛЮВКО ЕДИНИЧЕН ИЛИ ТРОЕН. ТРИ МАНДАТА НА РАЗБОКО И ВСИЧКИТЕ ЧУЖДИ ИНВЕСТИТОРИ БЕГАХА КАТО ОТ ЧУМА.

Оценка:
-2 +1

почвам
50 Отговор

До коментар #2 от "Петър":


Няма да си го купя защото е наполовина руско наполовина германско.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Пламен Орешарски
Бившият премиер в интервю за бТВ
Моделът "Кой" се смени с модела "Свой""

Още бисери