ФАКТИ.БГ
  • автосалон мюнхен 2021-
  • porsche

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили

Mission R подсказва за бъдещия дизайн на колите от Щутгарт 

Публикувана: 6 Септември, 2021 18:00
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2542
Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.9 от 9 гласа.

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

След няколко кратки тийзъра от Porsche през изминалите седмици, ето че по време на изложението в Мюнхен от марката показаха концепт на електрическа състезателна кола със „скромната“ мощност от 1073 конски сили и ускорение от 0 до 100км/ч за точно 2.5 секунди. Максималната скорост е 300км/ч, а от Porsche разкриват, че резултатите на колата на писта са подобни на тези на 911 GT3 Cup.

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили

Както при повечето електрически коли, тази мощност всъщност е достижима за кратък момент, а постоянната е 680 конски сили. Батерията разчита на 900-волтова технология, която може да се зареди до 75% в рамките на едва 15 минути.

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили

По-интересен, обаче е външният вид на Porsche-то, части от който най-вероятно ще бъдат намерени и в някои от следващите серийни модели на германците. Цялостната форма на Mission R напомня доста на тази на Cayman, така че не е изключено следващото поколение на купето да напомня на концепта.



Поставете оценка на статията:
Оценка 2.9 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Артета
1 Отговор
Голям праз приложение никакво

Оценка:
-8 +4

900 волта
2 Отговор
Това е приложимо за крадци. Направо ги кремира :)

Оценка:
-0 +3

Jacques Yves Moineau
3 Отговор
Хм....1000 коня, и 2.5 сек от 0 до 100? Слаба ракия.

Коментиран от #4


Оценка:
-9 +2

Спорт
4 Отговор

До коментар #3 от "Jacques Yves Moineau":


Това е спортен автомобил а не драгстер! На писта никой не спира да си почине дори Ф1 на ускоряват 0-100 толкова бързо.

Оценка:
-2 +5

сектант
5 Отговор
е, най-накрая тесла ще станат достъпни след като премиум класа ги отвя отвсякъде

Оценка:
-1 +8

Асд
6 Отговор
Тази година колата ще участва ли в 24 часа на Le Mans?

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-0 +5

Komapak
7 Отговор

До коментар #6 от "Асд":


😀Уместен въпрос. Само някакви си 15мин до 75% и после газ.

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +4

Друг е въпроса
8 Отговор

До коментар #6 от "Асд":


Преди постоянно пращахте електромобилите на пистите, защото там ДВГ винаги щели да бъдат крале, защото електричките били тежки слонове и не ставали за писти. Вече електромобилите са и крале на пистите и започнахте да ги пращате на 24 часа льо Ман. Тази опорна точка също ще просъществува толкова "дълго" колкото и онази за пистите.


Знаеш ли че всъщност на нюрбургринг се чака повече да заредиш бензин, отколкото на зарядните за електромобили?

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-3 +2

Светлина
9 Отговор

До коментар #8 от "Друг е въпроса":


И на коя писта са крале електричките, би ли ни светнал?

Оценка:
-0 +4

Гост
10 Отговор
Трябва да скъсяват пистите за електрически състезателни коли. С такива ускорения батерията ще пресъхне за по-малко от обиколка.

Оценка:
-0 +2

Гост
11 Отговор

До коментар #8 от "Друг е въпроса":


На зарядните на Нюрбургринг не се чака на зарядните, защото няма електрички там. Един или двама да се пуснат този месец и това е, докато бензиновите коли се трупат да карат.

Оценка:
-1 +4

Гост
12 Отговор

До коментар #7 от "Komapak":


Ти зареди 20 пъти на суперчардж пък после ела да ми кажеш дали батерията държи ток.
Ако състезателните коли минат на ток и зареждат все на суперчардж ще изхвърлят батерии през месец. Трябва един завод за батерии да работи само за състезателни цели. За рециклиране нека не говорим, че кое е рециклиране и кое не е ви е съвсем размазано.

Оценка:
-0 +4

номад
13 Отговор
ми тесла плейд си е 1000 коня хем си става за всекидневна хем на къде по нормална цена от това

Коментиран от #14, #18


Оценка:
-3 +2

Антиномад
14 Отговор

До коментар #13 от "номад":


Хехехехех а аз имам кола с която мога да ора да копая, да ловя риба да ловя мечки..... ставате смешни 1020 коня за сериен автомобил и като го имаш какво ще правиш ще режеш дърва с него ли?
Това са дадени пари на вятъра за едно нищо, само зомбита се вързват на такива детински реклами. Навремето имаше такава надпревара с процесорите и лапетата се вързваха на рекламните трикове.

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +4

Парите не ги мисли
15 Отговор

До коментар #14 от "Антиномад":


Този който е тръгнал да си купува кола от 1000 коня, обикновено има няколко автомобила Само че този автомобил от 1000 коня обикновено им стои в гаража през 99% от годината и струва повече от която и да е Тесла. А с тесла ползват 1000-та коня ежедневно и удобно включително с цялото си семейство без никакви неудобства на спортните автомобили. Само не излизайте с опорната точка, че няма къде да зареждат пред блока!

Коментиран от #16


Оценка:
-3 +1

Питам
16 Отговор

До коментар #15 от "Парите не ги мисли":


А ти не излизай с опорната точка че 1000 коня си ги тикаш в за.... ка! Та питам какво ги правиш тези 1000 коня?

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +3

Що питаш мен
17 Отговор

До коментар #16 от "Питам":


Питай тези дето си ги купуват? И в България е пълно с автомобили, които са по-скъпи от Тесла и автомобили над 300 коня. Поогледай се и питай първият срещнат защо му е толкова скъп или мощен автомобил.

Оценка:
-3 +2

Гост
18 Отговор

До коментар #13 от "номад":


1000 коня за всекидневна. И ти си от средношколците, на които ако им дадеш 65 коня Кадет и едвам ще го държат у пътя, ама 1000 коня му били за ежедневна.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +2

Ти кадет ли караш още?
19 Отговор

До коментар #18 от "Гост":


Когато пораснеш и се качиш на нещо с повече от 100 коня, ще научиш нещо много интересно. Дори да са 1000, не е нужно да ги яздиш всичките едновременно по всяко време. Ползваш само толкова колкото са ти необходими на момента. А системите вече са толкова добри, че връщат автомобила в правия път дори на хлъзгав участък, защото за разлика от Опел кадет, поемат пълния контрол включително върху волана, като в същото време упражняват различно спирачно усилие на всяко колело - нещо което е невъзможно за шофьора, да дори на някое от колелата могат да приложат двигателно усилие, докато на другите удрят спирачките. Но на вас мисленето ви е застинало във времената на opel капка.

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +1

Антиномад
20 Отговор

До коментар #19 от "Ти кадет ли караш още?":


Когато пораснеш ще разбереш че конете струват пари а не ти ги дава мама и тати. И също когато пораснеш ще разбереш че когато комплексара като теб има 1000 коня той иска да ги ползва и се блъска по дърветата а после по пътищата ние си караме 150 коня коли и все едно вървим през гробища на всеки ъгъл некролози и то на млади момчета на които мама и тати им купили БМВ.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +1

Дрън-дрън
21 Отговор

До коментар #20 от "Антиномад":


Доста познати или дори непознати мои съграждани загинаха в катастрофи и нито един от тях в скъп и мощен автомобил. Всичките четири модела на Тесла са в топ 10 на най-сигурните автомобили в света, така че е пак удари на камък. Да не търся онзи клип в който след челен удар, собственика на Тесла излезе от автомобила на втората секунда без драскотина и огледа щетите, а собственика на другия автомобил който се заби в него, почина от травмите.

Да не ти показвам и клип в който един идиот налетя отзад на Тесла модел X точно както налетяха върху Милен Цветков и благодарение на бързото си ускорение автопилота успя да изстреля автомобила напред за да избегне сблъсъкът отзад без шофьорът дори да разбере какво се случва. Тоест доброто ускорение и многото коне понякога спасяват живот, колкото и да ти е странно.

Коментиран от #24, #25


Оценка:
-0 +1

urod
22 Отговор
Тоест субаруто на Милен Цветков е трябвало да изхвърчи напред и да прегази пешеходците, минаващи пред него, за да спаси шофьора?
Ако някой автомобил има такъв автопилот, трябва да го забранят.

Оценка:
-0 +0

ТЪПОТИИ
23 Отговор
И КАКВО ЩЕ ПОМОГНЕ ТОВА ЗА ГЛОБАЛНОТО ЗАТОПЛЯНЕ ОСВЕН ЧЕ ГО УВЕЛИЧАВА С 1 500 000 ВАТА ? ТЪП ПРОЕКТ !

Оценка:
-0 +0

Тъпизми
24 Отговор

До коментар #21 от "Дрън-дрън":


Абе ти се блъсни в дървото с 100 кмч пък после ела ми обесняай. Другите тъпизми няма да ги коментирам.

Оценка:
-1 +0

ТИР
25 Отговор

До коментар #21 от "Дрън-дрън":


Ти се блъсни в ТИР или поне Хамър пък после ела да обесняваш какво става?

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +0

Трудна работа
26 Отговор

До коментар #25 от "ТИР":


Ако камионът е в движение трудно ще се блъснеш в него защото автопилота ще го избегне. Виж ако е преобърнат на магистралата може и да се забиеш в него, но както показва статистиката след забиване в пожарни с над 100 километра в час, на пътуващите в автомобила почти нищо им няма. А случаите не са един и два.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +0

27
Този коментар е премахнат от модератор.
28
Този коментар е премахнат от модератор.
29
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът Бойко Борисов коментира атентата в Берлин
Войната не може да гарантира мир."

Още бисери
ТОП 5