6 Септември, 2021 18:00 4 900 29

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили

  • автосалон мюнхен 2021-
  • porsche

Mission R подсказва за бъдещия дизайн на колите от Щутгарт 

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили - 1

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

След няколко кратки тийзъра от Porsche през изминалите седмици, ето че по време на изложението в Мюнхен от марката показаха концепт на електрическа състезателна кола със „скромната“ мощност от 1073 конски сили и ускорение от 0 до 100км/ч за точно 2.5 секунди. Максималната скорост е 300км/ч, а от Porsche разкриват, че резултатите на колата на писта са подобни на тези на 911 GT3 Cup.

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили

Както при повечето електрически коли, тази мощност всъщност е достижима за кратък момент, а постоянната е 680 конски сили. Батерията разчита на 900-волтова технология, която може да се зареди до 75% в рамките на едва 15 минути.

Porsche показа ел. състезателна кола с 1073 конски сили

По-интересен, обаче е външният вид на Porsche-то, части от който най-вероятно ще бъдат намерени и в някои от следващите серийни модели на германците. Цялостната форма на Mission R напомня доста на тази на Cayman, така че не е изключено следващото поколение на купето да напомня на концепта.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Артета

    4 8 Отговор
    Голям праз приложение никакво
  • 2 900 волта

    3 0 Отговор
    Това е приложимо за крадци. Направо ги кремира :)
  • 3 Jacques Yves Moineau

    2 9 Отговор
    Хм....1000 коня, и 2.5 сек от 0 до 100? Слаба ракия.

    Коментиран от #4

  • 4 Спорт

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Jacques Yves Moineau":

    Това е спортен автомобил а не драгстер! На писта никой не спира да си почине дори Ф1 на ускоряват 0-100 толкова бързо.
  • 5 сектант

    8 1 Отговор
    е, най-накрая тесла ще станат достъпни след като премиум класа ги отвя отвсякъде
  • 6 Асд

    5 0 Отговор
    Тази година колата ще участва ли в 24 часа на Le Mans?

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Komapak

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Асд":

    😀Уместен въпрос. Само някакви си 15мин до 75% и после газ.

    Коментиран от #12

  • 8 Друг е въпроса

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "Асд":

    Преди постоянно пращахте електромобилите на пистите, защото там ДВГ винаги щели да бъдат крале, защото електричките били тежки слонове и не ставали за писти. Вече електромобилите са и крале на пистите и започнахте да ги пращате на 24 часа льо Ман. Тази опорна точка също ще просъществува толкова "дълго" колкото и онази за пистите.


    Знаеш ли че всъщност на нюрбургринг се чака повече да заредиш бензин, отколкото на зарядните за електромобили?

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Светлина

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Друг е въпроса":

    И на коя писта са крале електричките, би ли ни светнал?
  • 10 Гост

    2 0 Отговор
    Трябва да скъсяват пистите за електрически състезателни коли. С такива ускорения батерията ще пресъхне за по-малко от обиколка.
  • 11 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Друг е въпроса":

    На зарядните на Нюрбургринг не се чака на зарядните, защото няма електрички там. Един или двама да се пуснат този месец и това е, докато бензиновите коли се трупат да карат.
  • 12 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Komapak":

    Ти зареди 20 пъти на суперчардж пък после ела да ми кажеш дали батерията държи ток.
    Ако състезателните коли минат на ток и зареждат все на суперчардж ще изхвърлят батерии през месец. Трябва един завод за батерии да работи само за състезателни цели. За рециклиране нека не говорим, че кое е рециклиране и кое не е ви е съвсем размазано.
  • 13 номад

    2 3 Отговор
    ми тесла плейд си е 1000 коня хем си става за всекидневна хем на къде по нормална цена от това

    Коментиран от #14, #18

  • 14 Антиномад

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "номад":

    Хехехехех а аз имам кола с която мога да ора да копая, да ловя риба да ловя мечки..... ставате смешни 1020 коня за сериен автомобил и като го имаш какво ще правиш ще режеш дърва с него ли?
    Това са дадени пари на вятъра за едно нищо, само зомбита се вързват на такива детински реклами. Навремето имаше такава надпревара с процесорите и лапетата се вързваха на рекламните трикове.

    Коментиран от #15

  • 15 Парите не ги мисли

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "Антиномад":

    Този който е тръгнал да си купува кола от 1000 коня, обикновено има няколко автомобила Само че този автомобил от 1000 коня обикновено им стои в гаража през 99% от годината и струва повече от която и да е Тесла. А с тесла ползват 1000-та коня ежедневно и удобно включително с цялото си семейство без никакви неудобства на спортните автомобили. Само не излизайте с опорната точка, че няма къде да зареждат пред блока!

    Коментиран от #16

  • 16 Питам

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Парите не ги мисли":

    А ти не излизай с опорната точка че 1000 коня си ги тикаш в за.... ка! Та питам какво ги правиш тези 1000 коня?

    Коментиран от #17

  • 17 Що питаш мен

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Питам":

    Питай тези дето си ги купуват? И в България е пълно с автомобили, които са по-скъпи от Тесла и автомобили над 300 коня. Поогледай се и питай първият срещнат защо му е толкова скъп или мощен автомобил.
  • 18 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "номад":

    1000 коня за всекидневна. И ти си от средношколците, на които ако им дадеш 65 коня Кадет и едвам ще го държат у пътя, ама 1000 коня му били за ежедневна.

    Коментиран от #19

  • 19 Ти кадет ли караш още?

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Когато пораснеш и се качиш на нещо с повече от 100 коня, ще научиш нещо много интересно. Дори да са 1000, не е нужно да ги яздиш всичките едновременно по всяко време. Ползваш само толкова колкото са ти необходими на момента. А системите вече са толкова добри, че връщат автомобила в правия път дори на хлъзгав участък, защото за разлика от Опел кадет, поемат пълния контрол включително върху волана, като в същото време упражняват различно спирачно усилие на всяко колело - нещо което е невъзможно за шофьора, да дори на някое от колелата могат да приложат двигателно усилие, докато на другите удрят спирачките. Но на вас мисленето ви е застинало във времената на opel капка.

    Коментиран от #20

  • 20 Антиномад

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Ти кадет ли караш още?":

    Когато пораснеш ще разбереш че конете струват пари а не ти ги дава мама и тати. И също когато пораснеш ще разбереш че когато комплексара като теб има 1000 коня той иска да ги ползва и се блъска по дърветата а после по пътищата ние си караме 150 коня коли и все едно вървим през гробища на всеки ъгъл некролози и то на млади момчета на които мама и тати им купили БМВ.

    Коментиран от #21

  • 21 Дрън-дрън

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Антиномад":

    Доста познати или дори непознати мои съграждани загинаха в катастрофи и нито един от тях в скъп и мощен автомобил. Всичките четири модела на Тесла са в топ 10 на най-сигурните автомобили в света, така че е пак удари на камък. Да не търся онзи клип в който след челен удар, собственика на Тесла излезе от автомобила на втората секунда без драскотина и огледа щетите, а собственика на другия автомобил който се заби в него, почина от травмите.

    Да не ти показвам и клип в който един идиот налетя отзад на Тесла модел X точно както налетяха върху Милен Цветков и благодарение на бързото си ускорение автопилота успя да изстреля автомобила напред за да избегне сблъсъкът отзад без шофьорът дори да разбере какво се случва. Тоест доброто ускорение и многото коне понякога спасяват живот, колкото и да ти е странно.

    Коментиран от #24, #25

  • 22 urod

    0 0 Отговор
    Тоест субаруто на Милен Цветков е трябвало да изхвърчи напред и да прегази пешеходците, минаващи пред него, за да спаси шофьора?
    Ако някой автомобил има такъв автопилот, трябва да го забранят.
  • 23 ТЪПОТИИ

    0 0 Отговор
    И КАКВО ЩЕ ПОМОГНЕ ТОВА ЗА ГЛОБАЛНОТО ЗАТОПЛЯНЕ ОСВЕН ЧЕ ГО УВЕЛИЧАВА С 1 500 000 ВАТА ? ТЪП ПРОЕКТ !
  • 24 Тъпизми

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Дрън-дрън":

    Абе ти се блъсни в дървото с 100 кмч пък после ела ми обесняай. Другите тъпизми няма да ги коментирам.
  • 25 ТИР

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Дрън-дрън":

    Ти се блъсни в ТИР или поне Хамър пък после ела да обесняваш какво става?

    Коментиран от #26

  • 26 Трудна работа

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "ТИР":

    Ако камионът е в движение трудно ще се блъснеш в него защото автопилота ще го избегне. Виж ако е преобърнат на магистралата може и да се забиеш в него, но както показва статистиката след забиване в пожарни с над 100 километра в час, на пътуващите в автомобила почти нищо им няма. А случаите не са един и два.

    Коментиран от #27

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.