Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
След няколко кратки тийзъра от Porsche през изминалите седмици, ето че по време на изложението в Мюнхен от марката показаха концепт на електрическа състезателна кола със „скромната“ мощност от 1073 конски сили и ускорение от 0 до 100км/ч за точно 2.5 секунди. Максималната скорост е 300км/ч, а от Porsche разкриват, че резултатите на колата на писта са подобни на тези на 911 GT3 Cup.
Както при повечето електрически коли, тази мощност всъщност е достижима за кратък момент, а постоянната е 680 конски сили. Батерията разчита на 900-волтова технология, която може да се зареди до 75% в рамките на едва 15 минути.
По-интересен, обаче е външният вид на Porsche-то, части от който най-вероятно ще бъдат намерени и в някои от следващите серийни модели на германците. Цялостната форма на Mission R напомня доста на тази на Cayman, така че не е изключено следващото поколение на купето да напомня на концепта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Артета
18:03 06.09.2021
2 900 волта
18:57 06.09.2021
3 Jacques Yves Moineau
Коментиран от #4
19:21 06.09.2021
4 Спорт
До коментар #3 от "Jacques Yves Moineau":
Това е спортен автомобил а не драгстер! На писта никой не спира да си почине дори Ф1 на ускоряват 0-100 толкова бързо.19:38 06.09.2021
5 сектант
19:48 06.09.2021
6 Асд
Коментиран от #7, #8
21:26 06.09.2021
7 Komapak
До коментар #6 от "Асд":
😀Уместен въпрос. Само някакви си 15мин до 75% и после газ.Коментиран от #12
22:13 06.09.2021
8 Друг е въпроса
До коментар #6 от "Асд":
Преди постоянно пращахте електромобилите на пистите, защото там ДВГ винаги щели да бъдат крале, защото електричките били тежки слонове и не ставали за писти. Вече електромобилите са и крале на пистите и започнахте да ги пращате на 24 часа льо Ман. Тази опорна точка също ще просъществува толкова "дълго" колкото и онази за пистите.Знаеш ли че всъщност на нюрбургринг се чака повече да заредиш бензин, отколкото на зарядните за електромобили?
Коментиран от #9, #11
09:32 07.09.2021
9 Светлина
До коментар #8 от "Друг е въпроса":
И на коя писта са крале електричките, би ли ни светнал?09:39 07.09.2021
10 Гост
09:56 07.09.2021
11 Гост
До коментар #8 от "Друг е въпроса":
На зарядните на Нюрбургринг не се чака на зарядните, защото няма електрички там. Един или двама да се пуснат този месец и това е, докато бензиновите коли се трупат да карат.09:57 07.09.2021
12 Гост
До коментар #7 от "Komapak":
Ти зареди 20 пъти на суперчардж пък после ела да ми кажеш дали батерията държи ток.Ако състезателните коли минат на ток и зареждат все на суперчардж ще изхвърлят батерии през месец. Трябва един завод за батерии да работи само за състезателни цели. За рециклиране нека не говорим, че кое е рециклиране и кое не е ви е съвсем размазано.
10:00 07.09.2021
13 номад
Коментиран от #14, #18
10:07 07.09.2021
14 Антиномад
До коментар #13 от "номад":
Хехехехех а аз имам кола с която мога да ора да копая, да ловя риба да ловя мечки..... ставате смешни 1020 коня за сериен автомобил и като го имаш какво ще правиш ще режеш дърва с него ли?Това са дадени пари на вятъра за едно нищо, само зомбита се вързват на такива детински реклами. Навремето имаше такава надпревара с процесорите и лапетата се вързваха на рекламните трикове.
Коментиран от #15
10:14 07.09.2021
15 Парите не ги мисли
До коментар #14 от "Антиномад":
Този който е тръгнал да си купува кола от 1000 коня, обикновено има няколко автомобила Само че този автомобил от 1000 коня обикновено им стои в гаража през 99% от годината и струва повече от която и да е Тесла. А с тесла ползват 1000-та коня ежедневно и удобно включително с цялото си семейство без никакви неудобства на спортните автомобили. Само не излизайте с опорната точка, че няма къде да зареждат пред блока!Коментиран от #16
16:54 07.09.2021
16 Питам
До коментар #15 от "Парите не ги мисли":
А ти не излизай с опорната точка че 1000 коня си ги тикаш в за.... ка! Та питам какво ги правиш тези 1000 коня?Коментиран от #17
19:44 07.09.2021
17 Що питаш мен
До коментар #16 от "Питам":
Питай тези дето си ги купуват? И в България е пълно с автомобили, които са по-скъпи от Тесла и автомобили над 300 коня. Поогледай се и питай първият срещнат защо му е толкова скъп или мощен автомобил.20:26 07.09.2021
18 Гост
До коментар #13 от "номад":
1000 коня за всекидневна. И ти си от средношколците, на които ако им дадеш 65 коня Кадет и едвам ще го държат у пътя, ама 1000 коня му били за ежедневна.Коментиран от #19
21:43 07.09.2021
19 Ти кадет ли караш още?
До коментар #18 от "Гост":
Когато пораснеш и се качиш на нещо с повече от 100 коня, ще научиш нещо много интересно. Дори да са 1000, не е нужно да ги яздиш всичките едновременно по всяко време. Ползваш само толкова колкото са ти необходими на момента. А системите вече са толкова добри, че връщат автомобила в правия път дори на хлъзгав участък, защото за разлика от Опел кадет, поемат пълния контрол включително върху волана, като в същото време упражняват различно спирачно усилие на всяко колело - нещо което е невъзможно за шофьора, да дори на някое от колелата могат да приложат двигателно усилие, докато на другите удрят спирачките. Но на вас мисленето ви е застинало във времената на opel капка.Коментиран от #20
09:46 08.09.2021
20 Антиномад
До коментар #19 от "Ти кадет ли караш още?":
Когато пораснеш ще разбереш че конете струват пари а не ти ги дава мама и тати. И също когато пораснеш ще разбереш че когато комплексара като теб има 1000 коня той иска да ги ползва и се блъска по дърветата а после по пътищата ние си караме 150 коня коли и все едно вървим през гробища на всеки ъгъл некролози и то на млади момчета на които мама и тати им купили БМВ.Коментиран от #21
10:17 08.09.2021
21 Дрън-дрън
До коментар #20 от "Антиномад":
Доста познати или дори непознати мои съграждани загинаха в катастрофи и нито един от тях в скъп и мощен автомобил. Всичките четири модела на Тесла са в топ 10 на най-сигурните автомобили в света, така че е пак удари на камък. Да не търся онзи клип в който след челен удар, собственика на Тесла излезе от автомобила на втората секунда без драскотина и огледа щетите, а собственика на другия автомобил който се заби в него, почина от травмите.Да не ти показвам и клип в който един идиот налетя отзад на Тесла модел X точно както налетяха върху Милен Цветков и благодарение на бързото си ускорение автопилота успя да изстреля автомобила напред за да избегне сблъсъкът отзад без шофьорът дори да разбере какво се случва. Тоест доброто ускорение и многото коне понякога спасяват живот, колкото и да ти е странно.
Коментиран от #24, #25
11:47 08.09.2021
22 urod
Ако някой автомобил има такъв автопилот, трябва да го забранят.
15:24 08.09.2021
23 ТЪПОТИИ
15:25 08.09.2021
24 Тъпизми
До коментар #21 от "Дрън-дрън":
Абе ти се блъсни в дървото с 100 кмч пък после ела ми обесняай. Другите тъпизми няма да ги коментирам.15:48 08.09.2021
25 ТИР
До коментар #21 от "Дрън-дрън":
Ти се блъсни в ТИР или поне Хамър пък после ела да обесняваш какво става?Коментиран от #26
15:50 08.09.2021
26 Трудна работа
До коментар #25 от "ТИР":
Ако камионът е в движение трудно ще се блъснеш в него защото автопилота ще го избегне. Виж ако е преобърнат на магистралата може и да се забиеш в него, но както показва статистиката след забиване в пожарни с над 100 километра в час, на пътуващите в автомобила почти нищо им няма. А случаите не са един и два.Коментиран от #27
19:44 08.09.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.