7 Септември, 2021 10:23 7 905 23

VW ID.Life е електромобил с цена от 20 хиляди евро

  • автосалон мюнхен 2021-
  • vw-
  • volkswagen-
  • id-
  • id.life

Очаква се концептът да премине в серийна форма през 2025 година

VW ID.Life е електромобил с цена от 20 хиляди евро - 1

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Volkswagen планира да добави още автомобили към своя електрически бранд през следващите години, като поредното попълнение бе представено под формата на концепт на изложението в Мюнхен и се очаква да влезе в серийно производство през 2025 година. VW ID.Life ще попадне в сегмента на малките градски автомобили, а цената му ще бъде около 20 хиляди евро.

VW ID.Life е електромобил с цена от 20 хиляди евро

ID.Life е построен на по-малък вариант на MEB платформата на марката, а за първи път електромоторът е поставен в предната част и задвижва само предните колела. Мощността му е 230 конски сили и позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 6.9 секунди, докато пробегът с едно зареждане е около 400 километра.

VW ID.Life е електромобил с цена от 20 хиляди евро

Типично за концепт, ID.Life разполага с някои елементи, които едва ли ще присъстват при серийния модел. Такъв например е прожекционният екран с диагонал от 34 инча, който се появява на предното стъкло и позволява гледане на филми или забавления с вградената игрова конзола.

VW ID.Life е електромобил с цена от 20 хиляди евро

Седалките пък предлагат различни конфигурации в зависимост от това дали искате да лежите или да стоите, като може да сгъвате предните или задните седалки тип „пейка“, за да се наслаждавате на екрана.

VW ID.Life е електромобил с цена от 20 хиляди евро

Интересното е, че в интериора няма вграден дисплей за инфотеймънт системата, а колата разчита на вашият смартфон, който се закрепва в централната част на таблото посредством магнит или поставка. Подобно решение наблюдаваме и при Dacia, при последните им модели.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Да ама не

    18 8 Отговор
    Ама друг път! Само на картинка
  • 2 К Петков

    8 15 Отговор
    Ами мойте таралясници кой ши ги купува,сигурно албанците
  • 3 Край

    8 19 Отговор
    Те щели да го правят след 4-5 години обаче щяло да е страхотна колица и за 20 хил. евра.
    Не чакайте чудо. Една от целите да се налагат задължително ел. колите е да се приключи с немското автомобилостроене. Без еменципация от САЩ свястна немска ел. кола няма да има.
  • 4 Пилот на Ферари

    29 6 Отговор
    Стават все по грозни тия Фолксвагени . Сапунерка и половина. Защо не хванат някой Италианец да им направи дизайна.

    Коментиран от #12

  • 5 ФАКТ

    5 9 Отговор
    Мдаа ,не обичам електрокарите ,но уви - бъдещето е тяхно.
  • 6 ДВГентуСиаст

    13 7 Отговор
    западния свят загуби войната в колите и сега се опитва да прокара тези коли с голяма надценка, нищо че тока пак ще е от въглища в голям процент. Важното е промитите мозъци да купуват "новата технология", която е по-стара и от ДВГ.

    Коментиран от #11, #18, #21

  • 7 голфдвойкаджия

    4 3 Отговор
    А, бях се зарекъл никога повече ваген след култовата ми двойка, ама тово концепт-неконцепт ми хвана окото. Да ги пускат по-бързо, че смятам да се метна на едно такова втора употреба.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 гост

    9 4 Отговор
    и как с 40кв ще мине 400км, да не би да харчи 10кв? по-скоро 250км при идеални условия и лек крак. обещанията на ФВ са празна яма, нищо реално. Вижда се що за продукти пускат, огромни цени, а тези на по-нормалните като ИД3/4 са пълни с бъгове и проблеми.

    Коментиран от #10

  • 10 Зое

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Зое 40 си прави 300 градско и след 80 хил., 250 извънградско със 100-110
  • 11 3-фазния

    5 8 Отговор

    До коментар #6 от "ДВГентуСиаст":

    Промит мозък казваш. А как се казва мозък, който не знае какво значи СМОГ, къде се среща и до какво води?
  • 12 Диз

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    Кое в грозно? Ти досега не си ли виждал индустриален дизайн?

    Коментиран от #13

  • 13 SUBARU XV

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Диз":

    Добре де , грозен индустриален дизайн !

    Сега доволни ли сме ...
  • 14 Кико

    2 2 Отговор
    Радвайте се че някой мисли и работи за вас
  • 15 гост

    4 2 Отговор
    Прилича ми на Honda E !!!

    Коментиран от #16

  • 16 Грета Тунберг

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Обичам те скъпи.Не искам Фолксваген.Искам Тесла.
  • 17 Zorro

    1 2 Отговор
    Външно почти копие на Хонда Е, но от бъдещето
  • 18 Бойко

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "ДВГентуСиаст":

    Това преди Бил Гейтс да те чипира ли го измисли или след това :))
  • 19 Гената

    2 0 Отговор
    Тъй като гледам как падат седалките мисля си, че ще се отвори работа на будистките бонзи да дописват Кама Сутра с още стотина страници. Ма лошо няма, без друго раждаемостта пада, хората бачкат яко, кога да правят секс, ако не пътувайки за и от работа ?
  • 20 Именит

    4 0 Отговор
    Години преди тях Тесла ще продават милиони електронни на по-ниска цена и като цяло всички други марки са 3-7 Години изостанали и изоставането ще става все по-голямо!
  • 21 Хайде стига с тази технология

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ДВГентуСиаст":

    Електромобилите били стара технология. Вероятно твърдиш същото и за телефона в джоба ти, защото първият телефон е измислен преди 150 години, значи няма нищо технологично в един смартфон. Това е същата технология която е измислил Александър Бел.
  • 22 незнайко

    1 1 Отговор
    Тази тухла не е никакъв автомобил пък било то и електрически !!! Това ще е подобие на Трабант в ново облекло и двигател !!!
  • 23 ехааа

    0 1 Отговор
    Не разбирам, защо отпред трябва да е като стена. Къде е айродинамиката и икономията? отвътре гъзария, от вън дялан с теслата!