ФАКТИ.БГ
  • porsche-
  • taycan

Porsche не смогва с производството на Taycan

Ако поръчате сега, ще трябва да изчакате поне шест месеца

Публикувана: 7 Септември, 2021 16:22
76 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3475
Porsche не смогва с производството на Taycan - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 10 гласа.

Porsche Taycan е един от луксозните и скъпи електрически автомобили на пазара в момента, но изглежда, че това не спира хората от покупката на такъв. В интервю пред Reuters по време на изложението в Мюнхен, шефът на марката разкрива някои подробности за продажбата на модела в последните месеци.

Porsche не смогва с производството на Taycan

Блум споделя, че интересът към Taycan е толкова засилен, че ако сега си поръчате автомобил, то той може да бъде доставен след поне шест месеца. По план Porsche е трябвало да произведе 20 хиляди автомобила през тази година, но по-голямата част от тях са продадени още през първата половина на 2021 година.

Porsche не смогва с производството на Taycan

Голяма част от поръчките пристигат от Китай, където Taycan се радва на огромен интерес. Разбира се, своят принос за огромното време за чакането има и кризата с полупроводници, която засяга по-голямата част от автомобилните производители в момента.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
смях
1 Отговор
20 000 и не смогват? Тесла тази година ще минат милион продадени автомобила.

Коментиран от #4, #6, #13, #25


Оценка:
-23 +19

смех
2 Отговор
То продажбите мъ по-слаби от на панамера ама карай пропагандата да върви

Коментиран от #3


Оценка:
-6 +13

Ти си смех
3 Отговор

До коментар #2 от "смех":


Ми нали това ти пишат бе? Че поръчките са повече от капацитета на производство! Как да регистрират 40 хиляди, като могат да произведат само 20 хиляди? Ако могат да произведат според поръчките, продажбите може и да са повече от Панамера! Много ги бъркате тези неща!

Коментиран от #5


Оценка:
-8 +16

Иван
4 Отговор

До коментар #1 от "смях":


Porsche е висок клас автомобил. Volkswagen Group включва още доста марки.

Оценка:
-4 +8

Смеех
5 Отговор

До коментар #3 от "Ти си смех":


глупости продали са 4000 бройки а произвеждат 20000 и не им стигали.
Ти още ли не си разбрал че за разлика от Тесла фв не продават директно на клиентите а на представителства.А после тези представителства ги продават на крайният клиент.
Само ще ти кажа че в някои държави е пълно със закрити представителства на фв
Тия са аут до десетилетие та нищо не продават.

Коментиран от #14


Оценка:
-17 +11

зрител
6 Отговор

До коментар #1 от "смях":


чини ми се, че сравняваш теслата с порше, пък било то и електрическо... предлагам ти да се държиш по-отговорно. :D

Коментиран от #7


Оценка:
-8 +21

факт
7 Отговор

До коментар #6 от "зрител":


Теслата е в пъти по-кола прав си по-добър пробег динамика система от зарядни дизайн а бе всичко.

Коментиран от #12


Оценка:
-25 +10

гост
8 Отговор
Готините гаджета с големи цомби предпочитат Тесла пред всичко останало. Ако задната седалка на моята Тесла можеше да говори, .....

Коментиран от #18


Оценка:
-15 +4

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Хахаха ама на обратно
10 Отговор
Тука само некви бавни Тесла fanboys :D колите се "разделят" на нещо наречено сегмент :D Колко модел S Тесла са продали от 2020 досега . А от модел X ? Жокер - "едни " Германци леко ги препарираха по продажбите . Ама да уе мн е яко

Коментиран от #11, #15


Оценка:
-8 +5

смех
11 Отговор

До коментар #10 от "Хахаха ама на обратно":


На кои продадоха обаче на дилърствата

Оценка:
-4 +4

Да знаеш
12 Отговор

До коментар #7 от "факт":


Теслата е като Голф 2 пред Mercedes W124.

Оценка:
-5 +10

Смешко
13 Отговор

До коментар #1 от "смях":


Къв милион бе прокопи, Тайкана се сравнява с С-ка а не с конфекцията 3 и Y.

Оценка:
-3 +10

14
Този коментар е премахнат от модератор.
Дрън дрън
15 Отговор

До коментар #10 от "Хахаха ама на обратно":


Тесла започна продажбите на Модел S миналата седмица, а Модел Х няма производство от миналата година. Обаче няма да се учудя, ако вече са продали повече от Тайкан. Мога да се обзаложа, че за годината ще продадат в пъти повече. Никой не иска бавните и скъпи Поршета

Оценка:
-14 +7

Ех смешко
16 Отговор

До коментар #14 от "Фолц":


Догодина Тесла ще продаде около 2 милиона автомобила. Фолксваген нямат батерии и за 1 милион и няма да имат поне още няколко години. Никой не може да стигне Тесла дори само по тази причина.

Коментиран от #19


Оценка:
-10 +6

Д фен
17 Отговор
И за Дачия се чака 6 месеца.

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +12

Plameni
18 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Ти да вземеш да сложиш нормална седалка на твоя велосипед, че твойте родители вече ги е срам от съседите, стига си карал с тая дръжка от Тесла

Оценка:
-3 +13

Фолц
19 Отговор

До коментар #16 от "Ех смешко":


ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ

Оценка:
-3 +4

Перник
20 Отговор

До коментар #17 от "Д фен":


То и за Запорожец се чакаше! Не ги даваха без ред.

Оценка:
-0 +4

До 15
21 Отговор
Хахахаха да ама ... Тия неща можеш да ги провериш и сега и отговора няма да ти хареса :D много са назад по продажби ...ама ти си залагай , ако искаш и бъбрека

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +2

кокаинчо
22 Отговор
Трябва да си полуидиот, за да сравняваш Тесла с Порше

Оценка:
-4 +6

реалиста
23 Отговор
тия глупаци явно не са чували за аурус сенат

Оценка:
-5 +0

Смешко
24 Отговор

До коментар #21 от "До 15":


Е хайде сравни ги да видим?

Оценка:
-1 +2

сектант
25 Отговор

До коментар #1 от "смях":


това да не ти е конфекция като тислъ

Коментиран от #34


Оценка:
-5 +5

В е л и к и я
26 Отговор
Ами за толко пари без пропаганда как ще хванат балъци ... !

Оценка:
-4 +1

гост
27 Отговор
Хахах, голяма глупост. Всички поръчки на коли се бавят заради чиповете, а не заради търсенето. Да, направени са резервации за това Порше, ама с тези бройки на ден ще си работят доста време докато ги отметнат.Един Тайкан струва поне 150х.долара и минава 300км с един заряд, има лукс и стил, но реално не е това, което обещаваха, въобще не е конкурент на модел Ес, който впрочем струва 120х.долара и официално е най-бързата кола с над 1000кс и ускорение 2сек.

Коментиран от #28, #31


Оценка:
-6 +6

Фолц
28 Отговор

До коментар #27 от "гост":


Тайкана е много повепе от една Ска. Интериор, екстериор, времена на писта, ускорение всичко всичко е за тайкан. Да плейд ускорява малко по бързо но това предимство е само на драг. Освен това на книга Лонг рейнджа НЕ плейд уж изминава пивече от Тайкан, но това е само градско, като излезе от града нещата се променят. И орестани с простотиите си едните биле реални поръчки другите не едните биле заради чипове другите не. Всички са на равни условия факт е че тайкана се търси колкото Ската. Погледни статистиката за тази гидина за Ска и Тайкан и писле говори.

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +7

Да ДИГНАТ ЦЕНАТА ДВОЙНО
29 Отговор
ОСОООООБЕННО ЗА КИТАЙЦИТЕ И ПРОДАЖБИТЕ ША СА УСПОКОЯТ

Оценка:
-0 +5

Дай цифрите де
30 Отговор

До коментар #28 от "Фолц":


Пак говориш по инерция това, което ти се иска, а може би дори и да си го вярваш. Обаче ако потърсиш времената на писта и бройките за продажбите ще видиш колко назад е тайкан във всичко.

Коментиран от #35


Оценка:
-6 +2

Грета Тунберг
31 Отговор

До коментар #27 от "гост":


Скъпи,аз харесвам Тесла.

Оценка:
-1 +0

Хаха
32 Отговор
Защо сраванявате Порше с Тесла. Две несъизмерими неща. Едното е супер кола а другото тесла!

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +5

Супер кола?
33 Отговор

До коментар #32 от "Хаха":


И какви са ти критериите за супер кола? Май единственият критерий ти остава заглавието на колата? Защото по мощност, ускорение максимална скорост, че дори и на писта поршето е гола вода пред Тесла и наистина няма смисъл от сравнение. Като са го направили такова малко и тясно, поне да го бяха олекотили малко, а то тежи колкото седемместния седан на Тесла с 1020 коня, по-голяма батерия и три двигателя.

Коментиран от #36


Оценка:
-4 +4

Коментара
34 Отговор

До коментар #25 от "сектант":


Незнам кой ти е плеснал минусите, но Тесличката изглежда като сглобявана в Толиати ... а говорим за 100К .. $ Не случайно мигрират към Порше. Както един бивш собственик на Тесла С и Х настоящ на Порше беше коментирал, че Поршето е като танк.

Оценка:
-3 +5

Фолц
35 Отговор

До коментар #30 от "Дай цифрите де":


Дай да видим де, чакам цифри а не празни приказки и удряне на сектанската глава в земята. Давай цифрите и всички да замълчат.

Оценка:
-1 +2

Фолц
36 Отговор

До коментар #33 от "Супер кола?":


Я пак да видим, едно ускорение 0-60 mph има Плейд в повече и то с няколко десети, всичко друго е минус. ОК щом няколко десети са голяма работа бягай да се състезаваш на драг ама там един скапан голф може да те победи тогава какво правим?

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +3

Едно ускорение?
37 Отговор

До коментар #36 от "Фолц":


А къде забрави 320 километра в час максимална скорост срещу 260 на Порше тайкан?

Къде забрави неофициално 7:13 минути на нюрбургринг текущо постигнато време, докато правят настройките и избират подходящи спирачки, докато излязат сертифицираните нови гуми и джанти този месец, за да могат да обявят стандартното оборудване с тях и съответно да обявят официално време за обиколка, като по-добре това време, при положение, Порше тайкан не е с десети от секундата а половин минута по-лош резултат още преди да са приключили настройките?


А къде забрави обещанията на porsche да смачкат Тесла на четвърт миля, защото имат скоростна кутия с две предавки и силата им била при доускорение при високи скорости? Дори там новата Тесла ги смачка с повече от секунда, въпреки че това беше гордостта на Тайкан. Като ги гледаш на клипа един до друг на старта, черния автомобил не ти ли изглежда посредствен? Буквално все едно е спрял, не си дава зор и не знае, че се състезават?

Ако изброените дисциплини не са важни за един спортен автомобил, по какво тогава ги сравняваш? По равномерността на фугите на вратите и затова porsche тайкан ти харесва повече? За никой не е тайна некачествената сглобка на Тесла, но и никой освен вас не отрича превъзходството на Тесла на пътя. Неслучайно отложиха както Тесла плейд плюс, така и роудстъра. Просто нямат пряка конкуренция засега. Затова не обновяваха и Тесла модел S от 2012 година до 2021, докато не излезе тайкан.

Клипа ще е в следв

Коментиран от #55


Оценка:
-5 +2

Клипа
38 Отговор
Ето ти клипа за срама на двете скорости на porsche. Точно както предвидих, освен че не е по-бързо, също така изгуби и много ефективност и харчи много, което влияе на пробега с едно зареждане. Добавянето на скоростна кутия на електромобил е безумие от инженерна гледна точка, освен ако не гониш наистина високи скорости. Като в случая както се вижда дори 320 километра в час е ниска скорост и не си заслужава втора предавка.

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +1

Клипа
39 Отговор

До коментар #38 от "Клипа":


Хайде оправете го този сайт вече. Втори опит

Коментиран от #40


Оценка:
-1 +2

Да де
40 Отговор

До коментар #39 от "Клипа":


Да де за драг никой не оспорва че е по добре и после какво?
Това си е американска дисциплина, има 250 коня повече дърпа повече и после?

Коментиран от #41, #42


Оценка:
-2 +4

😂😂😂
41 Отговор

До коментар #40 от "Да де":


После какво? Продължава!

Оценка:
-2 +3

После като и преди
42 Отговор

До коментар #40 от "Да де":


Какво после? После като и преди това - поршето стои отзад и подсмърча. На 400 метър и деветата секунда Тесла вече се движи с максималната скорост на поршето и продължава да ускорява, а поршето дори когато след 15 20 секунди достигне същата тази скорост, Тесла вече ще е вдигнала 300 и ще продължава да ускорява.


Какво точно очакваш да се случи в полза на porsche? Както ти казах гледай си там неравномерните фуги на Тесла и плюй по тях, защото поршето други предимства няма.

Ако си изгледал внимателно клипа и знаеше поне малко английски, щеше да разбереш, че собственика на Това Порше тайкан беше направо изумен и си поръча Тесла още там на пистата. Толкова за миграцията от Тесла към porsche. На практика се случва точно обратното и никой не гледа фугите или дребните драскотинки когато си избира бърз автомобил. На тези на които не им трябва бърз автомобил въобще не гледат нито Тесла, нито porsche, нито коне, нито ускорения нито максимални скорости.

Коментиран от #44


Оценка:
-2 +3

Бавни
43 Отговор
Тайкан в момента има по-голяма топ скорост от Плеид :D не са 260 , а към 275 ..ясно е , че сте туземци ама интернета съществува ..:D на плеида е 260 в момента , а другото са обещания ,както великия роадстер уж 2020 ама може и да не излезне и 2023 ..

Оценка:
-0 +2

Да де
44 Отговор

До коментар #42 от "После като и преди":


И после какво те питам като стигне 300 кмч, 500 кмч, 1000 кмч после какво? Тази кола няма ли да завива, тази кола само 20 сек ли ще се кара, няма ли да се зарежда, да спира.... само ще се кара 20 сек направо ли? Казах ти за драг ОК после какво?

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +3

Завой и зареждане
45 Отговор

До коментар #44 от "Да де":


Е как мислиш, при едно и също тегло и 250 коня в полза на теслата плюс по-добре ускорение и доускорение, кой автомобил има по-голям шанс на пистата?

А ако тръгнат заедно на дълъг път, кой автомобил ще се нуждае от по-малко време за зареждане и ще трябва да чака другия да зареди?

Пак ти казвам да не задаваш въпроси на които не искаш да чуеш отговора. И на писта и за време за зареждане на 100 километра пробег, Тесла е по-добрия автомобил. Други въпроси искаш ли да зададеш или ще се върнем на фугите на вратите и драскотините по боята за да излезе porsche по-добрия автомобил?

Коментиран от #46


Оценка:
-4 +2

Да де
46 Отговор

До коментар #45 от "Завой и зареждане":


И двата отговора са ти грешни, Тайкана е по добър на писта и Тийкана се зарежда по-бързо. Между другото икономичноста на Плейд е по лоша и от най-лошите електрички. Така че тази кола е да си правиш 0-60-0-60-0-60-0 и до там.
То само с коне ако ставаше на писта има и коли по 2000 коня :)). На ринга Плейд стигна до мантинелата :))).

Коментиран от #47, #49


Оценка:
-1 +1

Така е!
47 Отговор

До коментар #46 от "Да де":


Стигна до мантинелата докато атакуваше 7-минутната граница, докато Порше тайкан не смее да атакува дори седем минути и половина и си стои на постижението от 7:40, за да не би случайно да се блъсне в някоя мантинела. Дето казва ицата "който играе пичели, който не играе не пичели".

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +3

Хайде де
48 Отговор

До коментар #47 от "Така е!":


Когато вие подобрите 7.40 на другият ден ще изкарат нов да подобри вашият рекорд. Дотогава само ви се смеят. Все пак Тайкана вече остаря и трябва нов.

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-1 +1

Така де
49 Отговор

До коментар #46 от "Да де":


Наистина поршето се зарежда по-бързо но и по-бързо му пада батерията. В крайна сметка като заредят за по 15 минути, porsche-то ще мине по-малко километри, преди да се наложи да зареждат отново. И това ако си намери къде да зарежда на 800 волта за да може да постигне максималната си мощност от 270 кв. На нормални 400 волтови зарядни станции, които са 90% от случаите, Тесла зарежда с 250 киловата, а Порше тайкан само със 150 кв и то ако има допълнителна добавка към зарядното, иначе не може и с толкова. Тоест предимствата му са само хипотетични и на хартия. Уж зарежда с по-голяма скорост теоретично, ама на практика заради ниската си ефективност минава по-малко километри, защото Тесла плейд наистина е най-неефективната Тесла, но е много по-ефективна от тайкан.

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +1

Колко да е остарял
50 Отговор

До коментар #48 от "Хайде де":


Този рекорд е от една година и беше неземна радост че е подобрил рекорда на Тесла модел S от 2012 година, докато не решиха да му направят refresh. Сега ги е срам да споменат нюрбургринг. А 250 допълнителни коня при същото тегло, не могат да се компенсират само с по-добра управляемост в завоите. Или трябва да свалят тегло или да добавят мощност за да са конкуренти на Tesla. Засега не виждам как ще им се отдаде нито едното от двете, а Тесла все още не е извадила козът с новите по-леки батерии и структурната батерия, който ще намалят теглото под два тона и ще увеличат мощността, като няма да имат нужда и от толкова охлаждане. Така че очакваш новостите и подобренията от грешния производител.

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +1

Пропуснах
51 Отговор

До коментар #48 от "Хайде де":


7:40 е подобрен на два пъти още през миналата календарна година. Към момента се борят да преминат 7-минутната граница. Порше тайкан дори не може да си мечтае да доближи тази граница да не говорим да я мине и да изпревари Тесла.

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +1

Да бе да
52 Отговор

До коментар #49 от "Така де":


Напротив казах ти икономичноста на Плейд е една от най-лошата сред всички електрички

Коментиран от #56


Оценка:
-0 +0

Да бе да
53 Отговор

До коментар #50 от "Колко да е остарял":


Мооооооля Тесла С има рекорд по бавен от корса с предно😊😊😊. Тесла само обещават пуснаха 3 перформанс трак моде и се скриха сега пуснаха плейд блъснаха се и пак се скриха😊😊.

Оценка:
-0 +0

Да бе да
54 Отговор

До коментар #51 от "Пропуснах":


Стига глупости, първо колата е муле а не сериина и второ засиченето е от журналист😊😊😊. И аз мога да взема болид от Ф1 и да го преоблека като лада. Затова има официални времена, стюардите следят не само времето а дали колата е модифицирана и дали гумите са за пътя.

Коментиран от #58


Оценка:
-0 +0

дядо
55 Отговор

До коментар #37 от "Едно ускорение?":


Ти карал ли си с 320км. в час? Стига с тези километри и ускорения! Не убеждавай хората коя кола е по хубава ,нито си имал Тесла нито Порше, те и на булката по време на сватбата и обещават много работи ама накрая нищо не получава!За това аз на клипове и писане не вярвам!За това всеки си има вкус и предпочитания какво да избере!

Коментиран от #57


Оценка:
-1 +1

Колко да е лоша?
56 Отговор

До коментар #52 от "Да бе да":


Според motor trend В статията Tesla Model S Plaid Fast-Charging and Range Test: How Far Can It Go?

Tesla плейд изминава 511 километра с едно зареждане. Наистина по-малко отколкото на книга, но значително повече от Порше тайкан. Това прави среден разход 19 киловатчаса за 100 км.

Ще кажеш ли колко е реалния разход на Порше тайкан за да направим сравнението? Моля дай и източника на информация. Батерията на Порше тайкан е с почти същия капацитет, но му дават пробег 340 км с нея. Няма никаква база за сравнение и от porsche отново се излагат.

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +1

Не съм карал
57 Отговор

До коментар #55 от "дядо":


Но съм се возил с 300. А ти? Максимално съм вдигал 240. А ти? Защо си мислите, че 100% от автомобилите се произвеждат само и единствено за вашите нужди и желания? Тези автомобили не са задължителни. Като не ти харесват не си ги купувай, не ги карай и недей да се возиш в тях! Никой не може да те задължи да го правиш за да се оплакваш наляво и надясно!

Оценка:
-0 +2

Е така де!
58 Отговор

До коментар #54 от "Да бе да":


Сегашният модел който се блъсна в мантинелата миналата седмица защото му прегряха спирачките, също е прототип, защото с него в момента избират спирачните апарати които да монтират серийно за да успеят да подобрят времената на предишните прототипи. След като пипнат всичко, ще произвеждат серийните автомобили точно по този начин и ще обявят официален рекорд за сериен автомобил. Кое точно ти е трудно да осмислиш отказаното вече 10 пъти? Напълно логично е, ако миналата година прототипа е постигнал 7:14 минути, тазгодишния да е по-бърз след подобренията и с новите стандартни гуми и джанти с които вече ще излиза от завода, за да може да вдига 320 километра в час, ако клиента пожелае да заплати такъв пакет. За 95% от клиентите Това ще е напълно ненужно, защото никога няма да вдигнат такава скорост или да карат на писта.

Коментиран от #61, #62


Оценка:
-0 +1

дада
59 Отговор
ако имах пари бих си взел порше ама 911 а не тесла

Оценка:
-1 +0

Реално
60 Отговор

До коментар #56 от "Колко да е лоша?":


Това е само на книга, иначе нещата реално съвсем не са така.

Коментиран от #63


Оценка:
-0 +0

Зомби
61 Отговор

До коментар #58 от "Е така де!":


Абе зомби, прототип означава с флат гуми, изкормен с аеро пакет и т. н. . Как ще го пуснеш това на пътя. Стига се излагай те ако можеха да направят нещо около 7:30 веднага щяха да го регистрират. Явно че не могат нищо щото не става само с помпане на коне. Те и Римак имат по-бързо от Тесла 0-100 ама къде са? Не става само със зомбиране и акъл трябва!!!

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +0

Зомби
62 Отговор

До коментар #58 от "Е така де!":


По твоята логика щом е пистигнал 7:14 що не го пуснат сериино и да регистрират рекоеда😊😊😊. Колко си залюпен не е истина😊.

Оценка:
-0 +0

Реално де, реално
63 Отговор

До коментар #60 от "Реално":


511 километра е реалния пробег който са тествали от изданието. На книга е 50 км повече. Дай сега реалния пробег на Порше тайкан от някой реален тест на някое реално издание?

Коментиран от #66, #69


Оценка:
-0 +1

Е така де!
64 Отговор

До коментар #61 от "Зомби":


Някой някъде да е отрекъл, че Римак Невера не е най-бързия автомобил? Просто трудно може да се каже сериен и трудно може да се нарече конкурент на Тесла с цената си в милиони. Иначе си е по-добър автомобил по всеки един параметър. На теория е първообразът на Порше тайкан, но на практика вторият е гола вода и много бледо копие.

А пакетът ще се предлага към серийното оборудване като опция, следователно ще може да се регистрира като официален рекорд. Гумите за 320 километра в час са обявени за тази есен, а есента започва след няколко дни. Можеш ли да се обзаложиш, Тесла няма да регистрира рекорд под 7:30, ако въобще регистрира? Според мен ако е над седем минути въобще няма да си направят труда да го регистрират, въпреки че това време е по-добро от повечето бензинови поршета и други спортни автомобили.

Коментиран от #65


Оценка:
-0 +0

Зомби
65 Отговор

До коментар #64 от "Е така де!":


Нищо не се обзалагам, чакам резултат. Не ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ или АКО АКО АКО. Ако баба ти беше мъж тогава какво? Факр е че Тесла се провали с Перформанс 3 и факт е че пробва с Плейд и там се провали!!! Дотогава Тайкан няма смисъл да прави нов рекорд и да бие сам себе си.

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +1

66
Този коментар е премахнат от модератор.
Защо се провали?
67 Отговор

До коментар #65 от "Зомби":


Колко е официалното време за обиколка на ринга на Тесла модел 3 performance? Аз поне не го зная за да прецени дали се е провалил? Дай го за да направим сравнение?

Доколкото знам, върви заедно с Порше тайкан по пистата и разликата им е 5 секунди. На това ли казваш провал?

Коментиран от #68


Оценка:
-0 +0

Зомби
68 Отговор

До коментар #67 от "Защо се провали?":


Когато аз се пробвам месеци наред на пистата и не изкарам резултат да това е провал!!!! Не може да оправдаваш някого, с това че не е направил официален резултат!!! Перформанс 3 трак едитион беше създаден да победи БМВ М3 на писта!!! Мъск го каза ние ще го победим на Ринга!!!! Да каза го опита и не можа и се отказа това е факт. Само зомбитата вярват на глупости които пишеш, факт е че се провали както и плейд!!! Опитва се месеци наред и пак ще опита да свали под Тайкан, това че няма резултат означава че не иска да се излага и резултата е незадоволителен точка!

Коментиран от #70


Оценка:
-0 +0

69
Този коментар е премахнат от модератор.
Кажи времето де
70 Отговор

До коментар #68 от "Зомби":


Дай официално време за Тесла модел 3 performance?

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +1

71
Този коментар е премахнат от модератор.
72
Този коментар е премахнат от модератор.
73
Този коментар е премахнат от модератор.
Имен втори път ме трият без причина
74 Отговор

До коментар #69 от "Зомби":


Този път ще напиша всичко на български за да не ми трият поста трети път:

"Май е този, който дори като му кажеш заглавието на статията в motor trend не може да я намери и цитира друга статия от съвсем друго издание със съвсем друго заглавие. В статията която ти говоря са тествали. Ето какво казва ЕРА: "Tesla казва, че Model S Plaid с 21-те има обхват от EPA, оценен на 348 мили, и това е според условията на EPA и използва комбинация от 55 % магистрала и 45 % градско шофиране "

А ето какво са постигнали в реалността от motor trend "При температура на околната среда под средно 75 градуса видяхме 3,43 мили/кВтч за градско шофиране и 3,14 мили/кВтч на магистрала. Използвайки същото съотношение магистрала към град EPA, нашият теоретичен измерен обхват е 318 мили."



Очевидно е как си толкова грамотен, че не можеш да намериш информацията, дори когато ти я дадат на готово, да не говорим сам да я намериш и разбереш. Както виждаш са постигнали 50 километра по-малко пробег от официалния, но въпреки това пробегът е около 200 км повече с едно зареждане от този на Порше тайкан. Ако тръгнат на дълъг път и Тесла плейд трябва да спре пет пъти да зареди, поршето ще трябва да спре 10 пъти.

Оценка:
-0 +1

Модел 3 перф е зле
75 Отговор
8:30 е времето на модел 3 перф(500к.с.). , а на рс3(400 к.с. само ) е 7:40 ... Което е доста зле чак е тъжно ...а още по тъжно е , че Кайен дето е джип е още по бързо :D джипка да е по бърза с минута леле това е колосален провал ...

Коментиран от #76


Оценка:
-0 +1

Дрън-дрън
76 Отговор

До коментар #75 от "Модел 3 перф е зле":


И откъде почерпи тази грешна информация? Защото си се объркал с има-няма минута време, което означава че или нагло лъжеш или верваш на фалшиви статии.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Мино Райола
Агентът изуми италианските медии с изказването си за Балотели
Италия не разполага с по-добър нападател от Марио Балотели"

Още бисери
ТОП 5