ФАКТИ.БГ
  • автомобилът на старо-
  • кросоувъри

WhatCar?: Не си купувайте тези три коли на старо

Публикувана: 13 Септември, 2021 12:25
88 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 55366
WhatCar?: Не си купувайте тези три коли на старо - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 93 гласа.

Кросоувърите продължават да бъдат един от най -популярните на пазара не само за нови, но и за употребявани автомобили. Специалисти на британското издание WhatCar? съставиха рейтинг на най-чупливите и ненадеждни модели на пазара, като за изследването си използват данни от собственици за последната една година.

Nissan Qashqai (2007-2013) - рейтинг на надеждност - 45.6%.

WhatCar?: Не си купувайте тези три коли на старо

Най-ненадеждният кросоувър е добре познатият Qashqai. Собствениците съобщават за проблеми със спирачките, двигателя, акумулатора, изпускателната система и климатика. Освен това повечето автомобили трябва да бъдат ремонтирани през няколко месеца, като ремонтните дейности варират от 100 до 1 900 паунда.

Nissan Qashqai (2014 -до момента) рейтинг на надеждност - 46,3%

WhatCar?: Не си купувайте тези три коли на старо

На второ място е второто поколение Qashqai, но само версиите с дизелови двигатели. Неизправности се наблюдават при голям процент от тези кросоувъри. Отчетените проблеми са свързани с двигатели, акумулатори, трансмисионни системи, климатик и мултимедийни системи. Разходите за реконструкция варират от £ 850 до £ 2 000.

Volkswagen Tiguan (2007-2016) рейтинг на надеждност - 61%

WhatCar?: Не си купувайте тези три коли на старо

Експертите поставят Tiguan на трето място сред най-ненадеждните кросоувъри. Повече от една трета от автомобилите са имали неизправности в окачването, скоростната кутия, двигателя, горивната и изпускателната система. Цената на ремонта варира в диапазона 100 - 1 700 паунда.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 93 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БАЙ Х@Й ‼️
1 Отговор
😃😃😃 те тримата мускетари са четирима, а трите коли са ... две 😃😃😃

Коментиран от #2, #60


Оценка:
-10 +161

Марио
2 Отговор

До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":


Освен, че са с едно и също име - кашкаите 1 и 2 нямат нищо общо. Единственото общо, както се оказва е, че не са надеждни :)

Коментиран от #3


Оценка:
-10 +120

БАЙ Х@Й ‼️
3 Отговор

До коментар #2 от "Марио":


Във Варна има ДВА хотела , за които Милен Велчев каза : " Аз нямам нищо общо с брат си!" 😉

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +150

Аха
4 Отговор
Харезвам нисанчетата, но ми бяха скъпи и не можах да си взема, може би е било за добро но..

Коментиран от #32


Оценка:
-13 +63

факт
5 Отговор
Сравнение между Нисан и биклуците на Фау Ве не може да има.

Коментиран от #8, #66


Оценка:
-83 +80

QQ 2010. 1.5 dci
6 Отговор
Незнам от къде идват тези данни, но при мен е нормално като при всяка друга кола. Може да е заради другите двигатели.

Оценка:
-6 +39

ГРАД КОЗЛОДУЙ
7 Отговор
БЛАГОДАРЯ

Оценка:
-11 +4

Гост
8 Отговор

До коментар #5 от "факт":


Най-слабата японска марка след алианса Рено-Нисан...

Коментиран от #13


Оценка:
-23 +62

Риналдю
9 Отговор
Манията по разни "СУВ" и "кросоувър" боклуци,естествено доведе до появата на евтини алтернативи като тези.Колите на Фолксваген по дефиниция са таралясници,независимо че не са евтини.И това е проблем от години,поради факта,че те вече на практика не са германски,а се сглобяват от талибани с части произведени къде ли не.Нисан се "поевропейчи" и резултатите са сходни.Всъщност като цяло по-достъпните коли не са качествени.Дори японските не са това което бяха.Може би само Хонда все още произвежда качествени коли от малък и среден клас.

Коментиран от #15, #20, #59, #81


Оценка:
-24 +95

АБВ
10 Отговор
Аз и на ново не бих си ги купил

Оценка:
-12 +42

сектант
11 Отговор
аз не планирам да си ги купувам на старо, на ново, на малко километри абе изобщо тия 3 коли

Оценка:
-6 +31

К.К.
12 Отговор
В друга класация за най надеждните кросоувъри Кашкай и Тигуан бяха в десетката!

Оценка:
-6 +76

рийли
13 Отговор

До коментар #8 от "Гост":


Затова ли ГТР маже всякакви бмв-та мерцедеси и поршета на драг?

Коментиран от #19, #30, #36


Оценка:
-31 +29

стоян
14 Отговор
Кой ги прави тия класации -миналато година пишеше че Кашкай е най надеждния и най много продадени бройки в Европа кросоувър

Оценка:
-6 +63

Komapak
15 Отговор

До коментар #9 от "Риналдю":


Всяка една марка има куци модели. Все пак е производство, зависимо от много поддоставчици и изпълнители. Самолетите са дори още по-зле та затова бойнг си стои втора година на земята. Бойнг има 12000 доставчика. И съм абсолютно сигурен, че няма дори по един служител, който да проверява качеството. Като цяло vw да ми малко нежни а нисан малко дървео возят, но всеки си има вкус.

Оценка:
-5 +11

Реалист
16 Отговор
Смешна и НЕвярна статия! Точно пък за Тигуан да ми плюете...че това е желязна машина бе, вижте нормалните класации! Аз ли го карам вече 8 години или вие??? 6 години карах Тигуан 2009, сега вече 2 години карам такъв 2016-та, новата генерация, още по-доволен съм. При това не си ги купувам нови...а вие си пишете небивалиците, нищо не отбирате от съвременни технологии и автомобили.

Коментиран от #21, #37, #50


Оценка:
-63 +44

барабус
17 Отговор
Пълна лъжа и простотия-Кашкая е бестселър в продажбите в еФропата!
Как ги правят тия оценки малко на кило май!

Оценка:
-22 +31

Романеску
18 Отговор
За това само Дачия Дъстър !!

Коментиран от #83


Оценка:
-29 +37

Гост
19 Отговор

До коментар #13 от "рийли":


GTR и Z-сериите са нещо съвсем друго. Съвсем друга техника, в други заводи се правят. Говорим за масовите сапунерки които могат да се видят в БГ - Кашкай, X-trail, Джук.

Коментиран от #22


Оценка:
-4 +25

TUV Auto Report
20 Отговор

До коментар #9 от "Риналдю":


Тойота продава най-здравите коли във всички класове - справка ТЮВ Германия, годишни технически прегледи, извадка десетки милиони проверени коли от всички марки имодели.

Оценка:
-27 +37

Така ли
21 Отговор

До коментар #16 от "Реалист":


Тигуан е всичко друго , но не съвременен и технологичен!. Скучен - да, безличен- да, чичковски-да, старовремски дизайн и интериор - да, посредствено пътно поведение- да, особено предишния беше такова дърво,че чак не можеш да издялкаш второ - пластмасово табло директно от Кади, пластмасови педали, супер некачествен интериор, грозен дизайн, безидеен, трошлив.

Коментиран от #74


Оценка:
-25 +70

факт
22 Отговор

До коментар #19 от "Гост":


Кашкай създаде своят клас много добра джипка сравнен с германчетата.

Оценка:
-23 +25

герберче
23 Отговор
Аз нямам такива проблеми защото карам само нови автомобили на фирмата MERCEDES BENZ - моят нов GLS AMG е фантастичен !

Коментиран от #39, #82


Оценка:
-67 +16

васик атанасова
24 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":


2007 работих в обзор е там да видиш какъв хотел има
ама не само той

Оценка:
-4 +26

Гошо с кашкай+2 2009
25 Отговор
Нямам никакви проблеми с колата. 1 път в годината ми горят късите, крушката е 6 лева, а свети супер.дпф съм го махнал, ремонтите са евтини. Наздраве

Оценка:
-22 +15

Волвар
26 Отговор
Купих СУВ, не поради модата, а защото си мислех, че ще минавам част от пътя към върховете с кола. Ходих до хижите "Милеви скали", "Демяница", "Безбог", "Яворов"....
Колата се справяше, даже не съм включвал 4х4 или блокаж. Но ми стана ясно, че това не е моят стил на каране, че височината ме бави в завоите... Ще се връщам към нормалните коли.

Коментиран от #33, #38


Оценка:
-11 +33

Нисанин
27 Отговор
Номера 1 и 2 най-лошите, пък у нас се наводнихме с тях, що ли? Кого плашат с тая статия не ми е ясно. Търси се дизел, по-новичък, бляскав уникат, за без пари, щото толкова може да си позволи българина. Край.

Коментиран от #35


Оценка:
-5 +22

сервиз
28 Отговор
Озадачаващо е ,че уникалните боклуци на Рейндж Роувър не са на първо място ,най вече Спорт ,Дискавъри и ВОГ/аутобайографи ?! От тях - по голЕми дараци - нЕма !

Оценка:
-4 +58

ТАРАТЙ
29 Отговор
КВИ "СУВ"ОВЕ СА ПА ТИЯ КЮТЮЦИ? ЕДНОДНЕВКИ ЕВТИНДЖОС ЗА МАМУЛИ ,КОИТО ИСКАТ ДА МЯЗАТ НА ГОЛЕМИТЕ БАТКОВЦИ.

Оценка:
-8 +36

Ацо
30 Отговор

До коментар #13 от "рийли":


Защото не е правен от "Рено"!

Оценка:
-8 +3

Дим
31 Отговор
Аз карам tiguan 2010 година tdi прави дефекти но си го поддържам защото си ме кефи . Работя в сервиз и се занимавам с коли и имам наблюдения. И защо много често японските коли използват европейски части но никога обратното!

Коментиран от #47


Оценка:
-23 +16

Дедо
32 Отговор

До коментар #4 от "Аха":


Карам " Нисан" Алмера- Тино"!! На 20 години!! Сменям само масло,филтри и накладки!! Никакви други ремонти! Като пушка е!!

Коментиран от #51


Оценка:
-6 +32

Волвист
33 Отговор

До коментар #26 от "Волвар":


Абе братчет, не знам каква каруца си купил ама да включваш 4×4 или блокаж във съвременно СУВ нещо си сбъркал. На старите жипки може ама на СУВ ....нещо си мръднал. Ясно ли те е, че повечето карат постоянно на предно и включват когато има нужда 4×4 демек като компютъра им каже. Щом се пишеш Волвар , кажи какво ти е СУВто?

Коментиран от #49, #78


Оценка:
-3 +26

Пешо Пора
34 Отговор
Нисан Микра К11 , 97
:)))

Оценка:
-4 +8

Христов
35 Отговор

До коментар #27 от "Нисанин":


България се наводни с тях, защото тук в Германия те са най-евтините. Обикновено ги купуват хората с най-ниски доходи и пенсионери. Карат ги пет години докато им минат всякакви гаранции и хайде експорт за България.

Коментиран от #42


Оценка:
-8 +17

Жгмъц
36 Отговор

До коментар #13 от "рийли":


То GTR страшен СУЕ ръйш ли

Оценка:
-1 +9

Чук
37 Отговор

До коментар #16 от "Реалист":


Ми те и легените са железни ама....

Оценка:
-3 +10

Буха ха
38 Отговор

До коментар #26 от "Волвар":


До Яворов може да си се качил, дотам стигат и селтаци с ГоУф 2, но последния километър до Безбог ще го минеш със СУВ, ама на таратанци, тия тъпизми ги разправяй на селските пръчки

Коментиран от #52


Оценка:
-2 +24

Стига ва
39 Отговор

До коментар #23 от "герберче":


Фантастичен, фантастичен, колко да е фантастичен, а да след редовните ежеседмични, че понякога и два пъти на седмица посещения на сервиза, да , стафа фантастиче....хи хи

Оценка:
-2 +11

Джуган
40 Отговор
Гледах Кашкай като търсех СУВ за съпругата ми, е няма такова недоразумение, Тигуана маааалко по добре, но автоматика му не струва.

Оценка:
-5 +15

Тони
41 Отговор
КИЯ И ХЮНДАЙ СА N1...ЦЕНА -КАЧЕСТВО.

Коментиран от #43, #61


Оценка:
-13 +23

Нисанин
42 Отговор

До коментар #35 от "Христов":


Така де, така!
Хората са с ограничен бюджет и в нуждата си да сменят с нещо по-запазено се насочват към въпросните модели. Надали основното е, че моделите имат 4х4 с-ма, но е някаква екстра към сигурността, щото да не пропуснем, с нашите пътища, дори градски, си е чист офроуд. Аз пък няма да дам 20к за 30г лендроувър, за да въртя из града. Хайде сега, кое 4х4 било по-по-най! Коли с висока позиция, прилични екстри, какво повече!? Е, разваляло се било по-често, всеки си се оправя как може. Ортак на чуждият джоб не ставайте!

Оценка:
-7 +9

Корейците
43 Отговор

До коментар #41 от "Тони":


правят много добри коли, ама специално за СУВовете, само погледни колко хора се оплакват от тях......проблеми в кормилото, липса на части.....имат си кахъри. Гледай какво вземат такситата, не е СУВ, ама държи.

Оценка:
-8 +8

бай
44 Отговор
Ей, авторчетата на статията откога започнаха да разбират от коли? Чели - недочели, превели - недопревели...ама уверени и категорични...добре, че малко им вярват, че....
Кашкая 1-ва генерация - или J10
- проблемен 1.6 бензинов мотор - като почнат да ги газифицират
- 2.0 бенц - малко по-добре от 1.6б, ама пак зле
- дизелите - на Рено - 1.5, 1.6 и 2.0 дци - корави мотори
- проблеми със ск. кутии CVT - заради ремъка не държат много пробег - поправя се ама скъпичко за нашия джоб . А 2.0 дци е със друг автомат и това е и най-добрата конфигурация. 4х4 - то също върши добра работа за паркетно сув. Има доста видеота в тубата.
Същото горе-долу е и със 2-ра генерация - J11 - бензините им са проблемни, дизелите - ок.
За Тигуана нямам преки наблюдения, ама предполагам, че ще почти същото - тфси , 2-ката тди 140кс - проблемен, чак 170 коньовия е ок. Ама да слагаш под общ знаменател всичко, трябва да нямаш връзка с мозъка...

Коментиран от #45


Оценка:
-4 +11

бай
45 Отговор

До коментар #44 от "бай":


Кашкая е една от най-добрите машини откъм цена-качество-екстри-дизайн. За мен в този клас-цена го бие само Hyundai Tucson.

Коментиран от #53


Оценка:
-13 +8

ивелин
46 Отговор
Имам познати които са изминали Nissan Qashqai по 150-200 хиляди км. нямат оплаквания.Но VW PASSAT В6 EUРО-4 са трагедİя с вечно светещо табло.Ако е купена от Германия долу не е ръжда а корозия-( изгнила) така,че статията по мое личное мнение не отразява реалното.

Оценка:
-3 +17

старият рокер
47 Отговор

До коментар #31 от "Дим":


А колко евро кошове са с горивна система дензо? А знаеш ли, че още великият модел голф и не само ,са със стартери мицубиши,а колко модели евромобили са с лагери койо а свещи (най-вече подгревни ) нжк? Пишеш ,че си майсторче ,пък се излагаш!

Оценка:
-6 +17

ГОГО
48 Отговор
Имам Тигуан от една година,никакви проблеми съм нямал! Как ги пишете тия глупости

Оценка:
-12 +5

Волвар
49 Отговор

До коментар #33 от "Волвист":


Купих Ситроен С-кросер, копие на Мицубиши аутлендър.
Има 4х4 и блокаж та раздатката, които се включват със селектор. Нещо още?

Коментиран от #62, #69


Оценка:
-2 +9

Хухуху
50 Отговор

До коментар #16 от "Реалист":


Виж колко минуси са ти сложели ,дженндаррите от япония,които никога не са карали фолксваген камоли Ауди

Оценка:
-16 +6

1000 SEL
51 Отговор

До коментар #32 от "Дедо":


Ти си за ретро музея ва батко

Оценка:
-1 +7

Волвар
52 Отговор

До коментар #38 от "Буха ха":


"Дo Явoрoв мoжe дa cи ce кaчил, дoтaм cтигaт и ceлтaци c ГoУф 2, нo пocлeдния килoмeтър дo Бeзбoг щe гo минeш cъc CУВ, aмa нa тaрaтaнци, тия тъпизми ги рaзпрaвяй нa ceлcкитe пръчки"
На Безбог съм виждал дори прежален бус на Мерцедес. Последните три километра са по-серт, но нищо особено.

Оценка:
-1 +9

53
Този коментар е премахнат от модератор.
сноу
54 Отговор
А-а..няма ,няма да си купувам ни кашкай ,ни пъшкай ,че снощи пак се бъхтиха пред блока за едно издънено паркомясто ,пък и по улиците вече няма място за каране ...

Оценка:
-1 +17

Вальо
55 Отговор
Здравейте ! Какво Вие мнението за Мерцедес 320 Е втора ръка ? Какви са най - честите проблеми при този модел ?

Оценка:
-0 +5

56
Този коментар е премахнат от модератор.
57
Този коментар е премахнат от модератор.
с опит
58 Отговор
имам Кашкай от нов..до към 70 х.км. никакви ядове, после обаче...какво ли не се троши по него, че и по няколко пъти. Гадно CVT, моя е 2.0 бензин и ако е леко натоварен и на баир издиша. Иначе в града е много приятен за каране, само да не се чупеше толкова.

Оценка:
-1 +9

И така да е
59 Отговор

До коментар #9 от "Риналдю":


Някой казват, че именно първия Кашкай е първоизточникът за СУВ манията. Всеки който го харесва с радост ще си го ремонтира. Всяка марка си има почитател и кусури. Аз бих си купил Кашкай, защото и Майбах да си купиш ако е бил внос от Италия минал поне трима собственици там и двама тук на 150000 НЕреални км. пак ще се сгодиш с някой майстор, който ще ти намира по евтини турски, а не китайски части. Най хубавата кола е новата, която е служебна за лично ползване. Всичко друго е разход на принципа кеф цена няма и разликата в Кашкай и ГЛК има само в главата на пр@стите к@рви и комплекс@ри които се фукат със скъпи коли, като признак на по високо положение в обществото, защото други успехи нямат.

Коментиран от #67


Оценка:
-5 +7

Доктор ДЖАГЕРС
60 Отговор

До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":


отвори СИ ОЧИТЕ

Оценка:
-0 +0

ККК
61 Отговор

До коментар #41 от "Тони":


Прекалено много горят..

Оценка:
-0 +0

Разбирач
62 Отговор

До коментар #49 от "Волвар":


Тогава се пиши Ситроенвар а не Волвар. И голяма кошница си купил, бегай далече....

Оценка:
-3 +7

Карам си
63 Отговор
Москвича и съм си супер

Оценка:
-3 +1

Steronat
64 Отговор
Имам такъв Quashqai и за сума ти години и един проблем не съм имал, сервиз само за подръжка! Тези статии май са измишльотини!?!?

Оценка:
-0 +8

Тоти
65 Отговор
Добре. Кой е най - добрия за години , пари и качество ?

Оценка:
-0 +0

Лукреция
66 Отговор

До коментар #5 от "факт":


Няма в различен цвят са! Кофтори ала Гроб тревясал, кръст разбит- кой ли клетник е зарит!

Оценка:
-0 +1

Пламен
67 Отговор

До коментар #59 от "И така да е":


А, ако е купен от Германия? Там как са?

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +1

Тоти
68 Отговор
Друга марка. Кой е най - добър според вас? И много здрав ? Трябва ми за градски условия и събота за 3 км. черен път. Моля дайте съвет !

Коментиран от #71


Оценка:
-2 +2

ядосан
69 Отговор

До коментар #49 от "Волвар":


Е няма такова дърво! Поне не пиши глупости из форума! Те само жени го купуват това недоразумение! Ама да беше проверил преди да си даваш парите Женчо!

Оценка:
-1 +2

Joro
70 Отговор
Преписана и преведена статия и нищо друго. Има добри двигатели, има и лоши. Няма как да ме убедят ,че 1.5 дизел на Рено , респективно на Нисан е лош ,както и 1.6 бензин. Тези ,които са се оплакали или са взели Нисан с 1.2 бензин мотор с турбини,или примерно 2.0 дизел, 4х4. Вероятно също така са к.ретени западняци,карали по 30000 км с масло "Long life" и накрая са им гръмнали моторите. Колите вече са едни и същи ,само си плащаме за емблеми и на всички марки се слагат едни и същи двигатели( с малки изключения). Поне да бяха уточнили за кои точно двигатели става въпрос ,а не да слагат всички под общ знаменател.

Оценка:
-1 +8

ядосан
71 Отговор

До коментар #68 от "Тоти":


Мерцедес Г класата си вземи бедняко! Сега пак попитай точно тук каква кола да си купиш!

Оценка:
-1 +3

Жоро
72 Отговор

До коментар #67 от "Пламен":


Мда,доста си прав,но някои още си живеят с илюзиите, че колите от Германия,които идват тук са супер. А те са хем смазани от каране ,хем ръждиви. И няма ако да бъде иначе след като Ганьо иска на цената на боклук да вземе кола на 100-150 хиляди км. Да ,де ,ама на запад кола на такива км е на двойна цена,но Ганьо е фантазьор и иска да е без пари. Отделно,че и в Германия масово връщат километража на колите.

Оценка:
-2 +4

ГРАД КОЗЛОДУЙ
73 Отговор
Я СИ КАРАМ КАРУЦАТА С МАГАРЕТО И САМ МНОГО ДОВОЛЕН

Оценка:
-2 +1

Реалист
74 Отговор

До коментар #21 от "Така ли":


Много плюеш, а в Тигуана бас държа, че не си влизал, а да не говорим да го караш. Не споменаваш какво караш ти, но за мен е ясно, че си на японски дъргел и се чудиш как да го спасиш от ръждата...Няма да си губя времето да оправдавам изписаните от теб глупости, които на 95% НЕ са верни! Чел си нещо, дочул си, ама като НИКОГА не си имал немска кола и си селско момче, така ще се излагаш...от Кади вика било таблото. Хаха, таблото е от Голф плюс и за времето на пускането си -2007 година е страхотно! Ай чал...

Оценка:
-2 +5

Тоти
75 Отговор
До 71 ядосан

G класа от теб ли да взема за тези пари баровецо?
Нали тук сте на ясно с колите !
Не ми трябва "кон а кокошка". Много си глупав!!!

Оценка:
-0 +2

Гюнай
76 Отговор
Карах 12 години Тигуан изминах 210 000 км и нямах никакъв проблем.
Сервиза съм посещавал само за смяна на масло и наклатки и през тези години 1 път съм сменил тампон

Оценка:
-5 +2

kara4o
77 Отговор
Това е първата „класация“ в която виждам Кашкай да не е надежден. Така е когато куцо-кьораво и сакато започва да се изявява, като автомобилен експерт по качеството. Погледнах им сайта и видях, че се занимават с продажба на коли. Според мен не са безпристрастни щом продават и надничат комерсиални интереси. Колкото за Тигуана, там няма нищо изненадващо. Колите на ВАГ-групата от доста години са леш. Качеството им е под всякаква критика, а думата надеждност не бива да се ползва в едно изречение с Фолксваген.

Оценка:
-3 +1

ПешУ
78 Отговор

До коментар #33 от "Волвист":


Кашкая има три положения на електронния селектор - 2WD, 4WD, Lock... За останалото си напълно прав - задният мост се зацепва през муфа само когато е нужно... В Lock разбира се е подадена команда за зацепване.. Иначе за здравината - карам Кашкай 04.2008г от нов... Вече 13 години... Климатроника (двузонов) си работи безпроблемно. Освен консумативи, съм сменял задни амортисьори и тампони на предните носачи.. Никакви проблеми от споменатите по-горе..

Оценка:
-0 +4

123
79 Отговор
Тигана е голямо дърво. Проблемни двигатели, скоростни кутии, окачване и електроника. Интериора трака и хлопа, като на 20 годишна таратайка. Този, който го карах беше под наем и беше на под 10 000 км и тракаше и хлопаше вътре. Интериора е пълна скръб, а за отвън да не говорим. Изключително зле направена кола. За Кашкая препоръчвам само бензин да се взема. 2.0 мотора е най-добрия. Става и газ да му сложиш, ако искаш да ти е по-евтино, но аз си го карах без газ и пак си беше сравнително икономичен и безпроблемен. Сега гледам само някакви изпилени турбинирани с директно впръскване мотори предлагат. Не бих си взел с такъв. Ресурса им със сигурност е много малък. Предполагам са направени да издържат не повече от 200 000 км. Дизелите на Рено не струват и никога не бих заложил на тях. 1.5 дизела горе-долу става, но не е за тази кола. Прекалено слабичък е, но ако търсите икономичност само и въртите много км може да се вземе, но пак казвам, най-доброто е 2.0 мотора на газ. хем върви прилично, хем ще ви е по-евтино от дизела и хем ще ви е по-евтина и безпроблемна поддръжката.

Коментиран от #80, #86, #87, #88


Оценка:
-3 +2

Купете си
80 Отговор

До коментар #79 от "123":


Купете си Волво бе отворкьовци

Коментиран от #85


Оценка:
-1 +2

Нико
81 Отговор

До коментар #9 от "Риналдю":


Тойота е колата !

Оценка:
-1 +2

Шонко
82 Отговор

До коментар #23 от "герберче":


А бе чета и достигам до извода че по темата нищо не пишете . Всеки гледа да изпъкне разбирач ! Ако знаете нещо по темата моля напишете ! Не ни интересува това че Боинг това че вие сте скъсани цървули комплексари .пишете за колите ако знаете ! Моля !

Оценка:
-0 +1

Бъз
83 Отговор

До коментар #18 от "Романеску":


Според една друга класация Дъстър е в челната десетка по здравина. Пак английска класация.
И защо английски таралясници ги няма в тези класации?

Коментиран от #84


Оценка:
-1 +1

Пичо
84 Отговор

До коментар #83 от "Бъз":


А ве пичуи гледам мноо ги чаткате нещата ама я за ви каем купете си едно Жигули . Те тва е колата !

Оценка:
-1 +2

Volvo for life
85 Отговор

До коментар #80 от "Купете си":


Точно, аз затова разкарах вагените отдавна, а отскоро взех и второ ХС60 за жената. Първото е фулл 2009, а второто 2015, макар и да е базово.

Оценка:
-0 +0

някой
86 Отговор

До коментар #79 от "123":


Дизелите на Рено не стрували .....

Оценка:
-0 +0

бай
87 Отговор

До коментар #79 от "123":


И после напасвай клапани, докат ти се завие свят. Те собствениците от опит си признават, че на газ 2-ката е жив т@ш@к, той тръгнал да фали куция кон. А изцепката, че френския дизел не струва, беше върха на излагацията...ама щом си вярваш...а на върха на излагацията, че ще е по-евтино от дизела...тая 2-ка бенц на газ ще арчи най-малко 12-13, като сложиш и бенца и проблемите....ох...извинявай...прав си - ще харчи по-малко гориво, понеже ще стои по сервизите...виж за пари - щом имаш бол...явно си мазохистче...

Оценка:
-0 +0

бай
88 Отговор

До коментар #79 от "123":


ааааа...сега вдянах....явно си газаджия....прости ми, че съм малко бавничък и малко по-късно схващам...ама ме подведе с увода за тигана...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка