ФАКТИ.БГ
  • автомобилът на старо-
  • надеждност

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

Експертитe анализират повредите в различни модели и правят рейтинг на надеждността на употребяваните автомобили

Публикувана: 14 Септември, 2021 14:32
81 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 38788
Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.7 от 78 гласа.

Списъкът се прави от германците от ADAC и засяга автомобили на възраст от 3 до 10 години, т.е. които са продадени като нови през периода 2011 - 2018 година. Авторите на този рейтинг разглеждат само най-популярните модели, които са продадени в размер на най-малко 10 000 автомобила. Така бяха избрани 109 модела от 25 марки. През 2020 г. всички те са претърпели 3,4 милиона повреди, което е с почти 10% по-малко в сравнение с предходната година. Най-много неизправности през последните 10 години са засечени в модела Kia Ceed от 2011 година.

През 2019 г. поради пандемията автомобилните акумулатори страдат значително, тъй като много от автомобилите не се карат дълго време. Проблемите с батерията представляват 46,3% от общите повреди. Следват грешките, свързани с двигателя и неговото електронно управление - те възлизат на 15,9%. А 10% се падат на повреди на стартера на двигателя и запалването. Ето и най-ненадеждните автомобили по класове.

Сегмент А:

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

• Smart Forfour 2015 г.
• FIAT Panda 2011 г.
• FIAT 500 2015 г.

Сегмент В:

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

• Hyundai i20 2011 г.
• Opel Meriva 2017 г.
• Renault Clio 2014 г.
• Peugeot 208 2012 г.

Сегмент C:

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

• KIA Ceed 2011 г.
• Peugeot 308 2011 г.
• KIA Sportage 2011 г.
• Renault Scenic 2015 г.
• Renault Kangoo 2016 г.
• Nissan Qashqai 2017 г.

Сегмент D:

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

• SEAT Alhambra 2011 г.
• VW Sharan 2012 г.
• Ford S-Max 2016 г.

Бусове:

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

• Ford Transit 2014 г.
• Opel Vivaro 2017 г.

Повредите в KIA Ceed от 2011 година се случват с честота 52,7 на хиляда. Слабостите са открити в стартера на акумулатора, двигателя, горивната помпа, веригата за синхронизация и свещите. На второ място е Hyundai i20. Проблемите му са свързани главно със свещи и ключове за запалване. SEAT Alhambra и Volkswagen Sharan носят проблеми за собствениците им поради проблеми с рециркулацията на гориво и впръскването на AdBlue.

Smart forfour, Opel Insignia, Nissan Qashqai, Ford S-Max и Renault Kangoo по-често от други имат проблеми с акумулаторите.

Що се отнася до най-надеждните автомобили или тези с най-малко повреди, то в списъка влизат доста германски автомобили, като е интересно да се отбележи, че всички от т.нар. "отличници" са на възможната най-малка възраст - тоест, произведени през 2018 година.

Искате кола на старо: Вижте кои са най-здравите и най-чупливи автомобили на възраст до 10 години

• BMW X3 2018
• Suzuki Swift 2018
• Volkswagen Polo 2018
• MINI 2018
• SEAT Ibiza 2018
• BMW 4-Series 2018
• Mercedes GLC 2018
• BMW 5-Series 2018
• Mercedes E-Klasse 2018
• Audi A3 2018
• BMW 1-Series 2018
• KIA Sportage 2018
• Audi A4 2018
• Renault Captur 2018
• Audi Q5 2018
• BMW 3-Series 2018
• BMW X1 2018
• Volvo XC60 2018
• BMW 2-Series 2018
• Mazda CX-5 2018

По -голямата част от рейтинга е заета от модели от немски производители. Сред автомобилите на възраст над 5 години се открояват BMW 1 и 3 серия, Mini, Audi A3 и A4, както и други по-скромни модели като Dacia Sandero и Ford Fiesta. Авторите на изследването обаче са твърдо на мнение, че е необходимо да се знае, че преди всичко експлоатационният живот на автомобила зависи от качеството на грижите, полагани за него.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.7 от 78 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
не мога да повярвам, че ауди е успяло да се вмести в класацията

Оценка:
-28 +133

ТИКВА
2 Отговор
За БМВ не е вярно, кой нормален управлава тази марка?

Коментиран от #21, #78, #79, #80


Оценка:
-64 +135

2893
3 Отговор
Къде са Тойота и Хонда ?

Коментиран от #37, #39


Оценка:
-13 +173

Рено ентусиаст
4 Отговор
Немската пропаганда не хваща вече декиш продажбите им се сриват навсякъде дори и в Китай и Сащ

Коментиран от #8


Оценка:
-30 +127

ЛайноМеганЯ
5 Отговор
и френските курници в класациите ..... нищо ново под слънцето !

Коментиран от #7, #26, #34


Оценка:
-47 +55

///
6 Отговор
Кога че умрЕ циганката (ака ADAC) та да спре да ги фали тия немски кашони.

Оценка:
-22 +87

Вальоо
7 Отговор

До коментар #5 от "ЛайноМеганЯ":


С разликата че тия курници са къде къде по-здрави,а и по-евтини за оправяне. Явно някое Меганче ти е късало 316ката на светофар :D

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-27 +44

Deutschland
8 Отговор

До коментар #4 от "Рено ентусиаст":


За сметка на това пък Рено са най-продаваната марка в САЩ, нали ? А пропагандата във Формула 1 каква е ? Последна титла преди 15 години, Мерцедес изпочупиха рекордите.... ай бегай

Коментиран от #12, #24, #27, #42


Оценка:
-39 +25

ЛайноМеганЯ
9 Отговор

До коментар #7 от "Вальоо":


не знам какво е това 316. Аз недомислени коли правени от п3д3руги не си купувам !

Оценка:
-21 +15

Ха ха ха
10 Отговор

До коментар #7 от "Вальоо":


Валка, Валка ..... тъп си на манастирска гъдулка ! Добре че в нета всеки може да се вживява на супер вървежен герой, че в действителния живот 10+ годишната барака и търкане на мивките за левче !

Коментиран от #13


Оценка:
-19 +12

Сър
11 Отговор
Човек който си купува френски и корейски коли и господ не може да му помогне, но и не го наказва, че да не се мъчи повече. Така се изкупуват греховете на живота.

Коментиран от #52, #59


Оценка:
-70 +19

рено ентусиаст
12 Отговор

До коментар #8 от "Deutschland":


как е клоун губиш май почва под краката

Коментиран от #17


Оценка:
-13 +19

Вальоо
13 Отговор

До коментар #10 от "Ха ха ха":


Обърна го на комплекси :D Нищо,поне е лесно да разпознаеш феновете на бьенви :D И за финал,собственик на автомивка ми е казвал че,тия с най-скъпите коли,харчат най-малко пари да си поддържат колите в добър външен вид :D Лек ден,умна селска цигулко.

Коментиран от #14, #57, #66


Оценка:
-13 +23

Ха ха ха
14 Отговор

До коментар #13 от "Вальоо":


няма комплкеси, има само факти ! Не знам какво е това 316, и не се доверявам на слухове и някой чул, някой видял и някой ми каза. БееНве не карам и не съм фен, така че можеш спокойно да сипваш по техен адрес ..... даже ме разсмиваш. Елитен селки 2LooP ще ми дойдеш, не се напиняй !

Коментиран от #15


Оценка:
-15 +9

Вальоо
15 Отговор

До коментар #14 от "Ха ха ха":


Хубаво ще се обиждаме,а за какво е спора,че нещо не мога да те разбера бе лольо :D И да,Знаем че те е срам че караш продънено бмв,но не е срамно да си признаеш грешката :) Не питай откъде предполагам.

Коментиран от #19


Оценка:
-12 +4

Цоцко
16 Отговор
Доста съмнителна класация. На 1вите места са все автомобили/модели дето са били със средно нисички показатели според TUV (най-голямата консолидирана база данни за сервизни посещения на планетата).Бих повярвал, че са вдигнали качеството, ама да няма нито 1 Тойота. Тия японски маниаци на тема качество да са изпаднали толкова? Не вярвам. Вярвам на TUV reliability rating, който е чисто немски.

Оценка:
-5 +28

Deutschland
17 Отговор

До коментар #12 от "рено ентусиаст":


Така е да, оставих немската ми кола да я полират и защитят с керамика и докато ме връщаха с френската кошница пода пропадна и усетих почвата под каруцата

Коментиран от #18


Оценка:
-27 +12

Смех
18 Отговор

До коментар #17 от "Deutschland":


Как е Хонда да ви бие пилотчето от Ботунец а?

Коментиран от #28, #33


Оценка:
-8 +17

Ха ха ха
19 Отговор

До коментар #15 от "Вальоо":


Валка, проЗД си ..... замълчи докато още не си се изложил напълно ! Не карам БМВ, не съм притежавал БМВ. Продължавай да им сипваш, кефиш ме с какъф хъс драскаш, макар и да си леко неграмотен. Ама от сотаджия толкова : ))) !

Коментиран от #23


Оценка:
-8 +8

един от многото
20 Отговор
Всичко е до късмета , така е и когато си купуваме диня или си избираме съпруга. Резултатът е на лице , но вече е късно!

Оценка:
-1 +34

Кратуна
21 Отговор

До коментар #2 от "ТИКВА":


Това че някои идиоти си купуват БМВ не значи че колата е лоша,то и Голфа е не кола а диагноза.

Оценка:
-4 +37

хохо
22 Отговор
Ненадеждните - чужди от 2011 год, а надеждните германски от 2018? Вай, вай, немска обективност.
Време е французите и италианците да си направят едни проучвания

Оценка:
-6 +43

Вальоо
23 Отговор

До коментар #19 от "Ха ха ха":


Е с сигурност,но и да искам,не мога да стигна твоята проЗтотия. А сотаджия можеш да викаш на баща ти на сина му.

Коментиран от #44


Оценка:
-4 +3

24
Този коментар е премахнат от модератор.
Гената
25 Отговор
Имат ТВ програми, които по 24 часа хвалят само немските возила. Виждал съм сравнение между немски и френски автомобил, по трите показателя френския бие немеца, но заключението на водещия е, че познобър си е немския ??!

Коментиран от #38


Оценка:
-6 +29

Ами как няма
26 Отговор

До коментар #5 от "ЛайноМеганЯ":


да са вкласацията,аз от 4 години съм с модел на Рено СУВ и освен обслужване за 100х.км. друго нямам.Ти по какъв критерий ги слагаш като "курници",явно караш 16-та употреба кола извадена от западно гробище и си дал 5 х.лв. и за това плюеш. Вземи си нова и тогава приказвай.А, за мен това е втори новозакупен автомобил от тази марка,но то и с 1-ия бе същото,сега детето я кара и се движ и идвижи и движи.........

Коментиран от #32


Оценка:
-9 +15

Рено
27 Отговор

До коментар #8 от "Deutschland":


некадърник такъв ако искаш можеш да се запознаеш,поради каква причина не искат да се занимават с краварите,а и там не е далавера да продаваш. Виж Китай е друга бира,а Рено продава в целия свят като се изключат краварника и траперите тъпи и дебели.

Коментиран от #29


Оценка:
-7 +10

Deutschland
28 Отговор

До коментар #18 от "Смех":


Рано е още, а пилците се броят на есен ;) Засега сметките показват Мерцедес 7, Хонда 0 . Ще се видим Ноември на осмата.

Коментиран от #45


Оценка:
-5 +5

Deutschland
29 Отговор

До коментар #27 от "Рено":


Прибягването ви до лични обиди показва само едно : свършиха ви доводите и единствено се опитвате отчаяно да придадете изкуствено тежест на мнението си с нецензурни думи.

Оценка:
-2 +11

Опаа
30 Отговор
чудя се защо е такава класацията,но разбрах та тя била немска,е няма място за други марки,резонно е.Не че е истинска де.

Оценка:
-2 +19

FORCE
31 Отговор
истински коли няма от 1998г.така че не вземайте отношение където не разбирате.омайвайте младежите с вашите ,,нови коли,, и им взимайте парите.....

Оценка:
-7 +21

Toyota
32 Отговор

До коментар #26 от "Ами как няма":


Това, което си написал е по-скоро за японси автомобил. Френския може да е такъв само ако си го купил нов и за 10г си минал 30к км иначе абсурд.

Коментиран от #69


Оценка:
-11 +4

Моля
33 Отговор

До коментар #18 от "Смех":


Я пак ? Каква Хонда те гони като това им е последния сезон и напускат формулата. Страх тресе аматьорите..

Оценка:
-4 +5

ФЕН СЛУЖЕБНАТА
34 Отговор

До коментар #5 от "ЛайноМеганЯ":


😂 ЕДИН ПОЗНАТ СИ КУПИ Р😂ЕНО КАПТЮР НА 000000 МЕТРИ НА 68000 КМ СМЕНИ КУРМИЛНАТА РЕЙКА 😂 И ЕДНА СУТРИН СЛУЧАЙНО БЯХ СЕЩУ НЕГО И СИ ПИЕХ СУТРЕШНОТО КАФЕ И ТОЙ ТОВАРЕШЕ НЯКОЛКО ПРАЗНИ КАСЕТКИ ЗА БОРСАТА ИМАЛ ДА ВРЪЩА НА НЯКОЙ КОЛЕГА ,,,И ДУМИТЕ МУ БЯХА ЗА ФРАНЦУЗИНА ,,,,,,ФРАНЦУЗИН КАКВО МОЖЕ ДА ПРАВИ ,,,, НАЙ,,, ДОБРЕ ОСВЕН ,,,,СВИРКИ........ НИЩО ЛИЧНО .....😂 ТОВА СА НЕГОВИ ДУМИ ЧОВЕКА ПЛАТИЛ БЛИЗО 50000 ЛЕВА ЗА НОВА КОЛА

Коментиран от #40


Оценка:
-12 +13

Петър
35 Отговор
и къде са японските автомобили? да не би в Германия да не купуват и да не карат японки?

Оценка:
-1 +15

оня с коня
36 Отговор
БМВ-то Тройка Дизел 2004г 204 коня КАТО МОЙТО цепи мрака.

Оценка:
-12 +6

Според
37 Отговор

До коментар #3 от "2893":


честните немци те не са надеждни. Казвам честни щото има и неестни, лъгаха с едни дизели и едни емисии ама те са други, от друга планета.

Оценка:
-3 +13

Истината
38 Отговор

До коментар #25 от "Гената":


Показателно затова е сравнението на цените на конкурентен модел примерно на 10г възраст. Средната цена на 3-та серия БМВ ще е много по-висока от цената на едно Рено Меган например. И не , не е заради повечето екстри. Просто единия автомобил е по-стойностен.

Коментиран от #41, #55, #63, #65


Оценка:
-7 +8

Жгмъц
39 Отговор

До коментар #3 от "2893":


Е те Хансовците са изследвали дараци, не коли)))))

Оценка:
-3 +11

Шефа на фирмата
40 Отговор

До коментар #34 от "ФЕН СЛУЖЕБНАТА":


е, каптюра е дамска фръцня, сиреч клио..., я малко кеш за повечко като Колеос и пак да си говорим :)

Оценка:
-4 +3

Лъжата
41 Отговор

До коментар #38 от "Истината":


Земи го, земи го, шъ видиш стойност на квадрат ха ха ха

Оценка:
-1 +5

Хи хи
42 Отговор

До коментар #8 от "Deutschland":


Ъо затва "яките" мотористи от Щутгарт купуват двигатели от Рено, щот са голямата работа

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +12

Оня с коня
43 Отговор
Видехте ли БМВ-то е най-здравата кола Х3 ката ааа кво ша кажете аа? Хаха

Коментиран от #46


Оценка:
-5 +2

44
Този коментар е премахнат от модератор.
45
Този коментар е премахнат от модератор.
Оня с магарето
46 Отговор

До коментар #43 от "Оня с коня":


Ми караш х3 плащаш кат за х5 щото си тарикат хо хо

Оценка:
-2 +8

Чук
47 Отговор
Ааааааа немска класация аххахаха. голям сеир ръйш ли сичките дойч таралясници начело....

Оценка:
-2 +6

Винаров
48 Отговор
Нещастници, разбирачи, гроздето е кисело

Оценка:
-1 +1

49
Този коментар е премахнат от модератор.
Дедо
50 Отговор
това е статистика на застоялите возила по марки в автокъщите .... купувай народе, че не останаха ... а и поскъпват :)

Оценка:
-0 +5

ivan
51 Отговор

До коментар #42 от "Хи хи":


това беше много отдавна и беше само за малолитражките

Оценка:
-2 +0

Ха ха ха
52 Отговор

До коментар #11 от "Сър":


Много глупости пишеш, ако си купил някои френска кола която е за скраб, защото нямаш пари, може да пишеш, така,

Оценка:
-1 +2

Ха ха ха
53 Отговор
Най здравото бмв е, е 39,х3 до 2010г.и х5 от 2006 до 1010г.от опит го знам, другите са малко по чупливи,

Оценка:
-4 +3

Ха ха ха
54 Отговор
Това което съм писъл е за бензин 3.0 и 272 коня, в погорният линк

Коментиран от #56


Оценка:
-0 +1

По-истина
55 Отговор

До коментар #38 от "Истината":


Нормално ли ти се струва една и съща част по окачването за 10 годишна немска непретенциозна кола, като БМВ 3, да струва 10 пъти повече от на френска ?
Естествено, че с такива цени на частите, като се е набутвал с години собственика на немската няма как да и иска пари колкото този на френска кола, който не се охарчвал особено много...

Оценка:
-0 +6

56
Този коментар е премахнат от модератор.
морски
57 Отговор

До коментар #13 от "Вальоо":


Аз,определено, не съм фен на БМВ.Но през 2020 си купих Х5 G05 на 9 км,не знам къде бяха навъртени тези км.Оттогава вече 35000км дори не знам къде е сервиза и въпреки че не съм фен,почвам да се влюбвам в тая кола.В автомивка ходя един път в месеца,защото така или иначе е безсмислено-колата е мръсна точно 30 мин след като излезе от автомивката.Явно има разлика от БМВ до БМВ.

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +5

Komapak
58 Отговор
Не знам защо в тази класация липсват недоразумениеята Лендроувър и Ягуар. Не ми се струва обективна в такъв случай...

Оценка:
-0 +6

Жени
59 Отговор

До коментар #11 от "Сър":


Най-обичам неосведомени, но нафукани всезнайковци. карам пежо 206, произведено 1995г. От миналата година, т.е. на 23-тата годишнина започна смяна на части !!! Та, карай по-кротко умнико, моля!

Коментиран от #68


Оценка:
-2 +7

60
Този коментар е премахнат от модератор.
Ал Тъпоне
61 Отговор
Че то на 10 години кола стара ли е? Барем да е на 30!

Оценка:
-1 +2

Това е
62 Отговор
е необходимо да се знае, че преди всичко експлоатационният живот на автомобила зависи от качеството на грижите, полагани за него.

Оценка:
-0 +8

ТТХХ
63 Отговор

До коментар #38 от "Истината":


Като посетиш сервиза ще усетиш лично стойността му.
Ако нямате достатъчно пари за поддръжка бе се набутвайте с Мерцедесите, беемвета, ауди, порше, субару..

Оценка:
-0 +7

Коко
64 Отговор
Тази класация, в която Тойота липсва, може да говори само за национална фалшификация на своите създатели!

Оценка:
-0 +10

Акварел F16
65 Отговор

До коментар #38 от "Истината":


Глупости пишеш,колега!!Единият автомобил бил ПО-СТОЙНОСТЕН? Ако не знаеш,ЦЕНАТА НА СТОКАТА -ТОВА Е СТОЙНОСТТА,КОЯТО СЕ ИСКА,НО ИЗРАЗЕНА ЧРЕЗ ПАРИЧЕН ЕКВИВАЛЕНТ!!Та,като казваш,че единият автомобил бил по-стойностен,все едно казваш ЕДИНИЯТ АВТОМОБЕИЛ е ПО-СКЪП!!Което си е вярно,по принцип,ха ха....

Оценка:
-0 +5

ядосан
66 Отговор

До коментар #13 от "Вальоо":


Точно така е защото ги сменяме на три-четири години с чисто новия модел! На нова кола каква подръжка искаш да правиш на автомивката освен измиване и подсушаване!?! Важното е бедняците да плюят и храчат наред с което се чувстват по-значими и вървежни, а това просто няма как да стане!

Оценка:
-3 +1

Вальоо
67 Отговор

До коментар #57 от "морски":


Колата е на 2-3 години бе пич :D Ти искаш още първите години да почнеш да посещаваш сервиза ли? Покарай още 3,пък ще се чуем както се казва. Ако си мислим че,старите БМВ-та бяха зле откъм надеждност,То новите са...

Оценка:
-1 +2

До Жени
68 Отговор

До коментар #59 от "Жени":


Когато е проектиран вашият автомобил концепцията на автомобилостроенето е била различна от сегашната! Такива здрави коли не се правят. Цели кохорти спецове умуват как колата да изкара 150 000 км без проблем и след това БАМ.. ВНЕЗАПНА СМЪРТ. Щот конвейрите трябва да вървят нон стоп!

Оценка:
-2 +3

Iviviv
69 Отговор

До коментар #32 от "Toyota":


Служебната Лагуна 2.0 дци 150к.с е на 680хил.уникална кола никакви ремонти.

Оценка:
-1 +4

Инук
70 Отговор
Пежо 301 д.съм навъртял 60х. Само градско,без никакви проблеми, само дискове и накладки.

Оценка:
-1 +1

Тия пък
71 Отговор
А къде са японските... Нещо са ги изключили... Защо ли?

Оценка:
-1 +2

БАРС
72 Отговор
Вие писателите на такива статии не разбрахтели че немците по принцип са си националисти и те винаги си хвалят техните марки.Защо не напишите една статия на френските или италянските специалисти.От любопиство съм питал немци които карат фиат или дачия и на рен съм питал все на такива марки дето уж не са сполучливи честно всички са ми казвали че са прекрасни коли и то над 10 годишни и на нисан съм питал и такава купих дъщерями нисан ноте прекрасен автомобил няма ремъци и верига на зъпчатки е частите ефтини. и наистина бензин харчи 5.5.Майсторите винаги са ми казвали подържаш си колата и ще те е здрава няма значение каква марка е

Оценка:
-0 +3

Младен
73 Отговор
Ха интересен спор всеки плюе това което не кара.Имал съм френски,немски,и японски автомобили при всички е едно и също избираш по добър мотор модел от гамата която се предлага обслужваш на време и караш.немските се чупят френските се чупят японец повече не вземам много ме боли главата .Та кой каквото харесва!

Оценка:
-1 +1

Христо
74 Отговор
Каквато и кошница да вземете в България, все в същите дупки ще се друсате и кал ще ядете. Навън пътя е друг и шофирането е удоолствие с всяка една кола. Ама тук си е най-добре за това ако трябва пеш ще ходя ама от калта не мърдам.

Оценка:
-0 +0

Тее
75 Отговор
До 10 не са важни, дайте от 20 нагоре да видим !

Оценка:
-0 +1

Русофил
76 Отговор
А Ладата къде е?

Оценка:
-2 +1

Селяк
77 Отговор
Като някой който е карал бая коли, от нови до стари, ще кажа, че всяка нова кола почти не създава проблеми в първите 5г. Така, че да ми слагат коли на 2-3г тука не е сериозно. Другото което се наблюдава е, че колкото повече електроника има една кола толкова по скапана е, за това старите коли са по издражливи от новите. И още нещо важно, не забравяйте, че това е бизнес като всеки друг, и е направен така, че новите коли да нямат вечен живот, трябва да има пазар и постоянно да се купува за да се въртят парите. Ако всеки си караше една кола по 20-30 дори и 40г този бизнес нямаше да е това което е в момента.

Оценка:
-0 +3

Лол
78 Отговор

До коментар #2 от "ТИКВА":


Тиква си, ама проста

Оценка:
-0 +0

Лол
79 Отговор

До коментар #2 от "ТИКВА":


Тиква си, ама проста

Оценка:
-0 +0

Лол
80 Отговор

До коментар #2 от "ТИКВА":


Тиква си, ама про ста

Оценка:
-0 +0

Стоян
81 Отговор
Не бях фен на Фиат, но 2010год купих на жената НОВ Фиат 500.1.3mjet..В момента колата е на 295000км,за това време е сменено: съединител,анг.верига,предни дискове и биалетки, абсолютно никакви проблеми с колата, масло не се добива,смяна на всеки 15000км.и на това ако му казват Не надежна кола здраве му кажи, та благодарение на надежноста на тая Фиатка 2019 год аз си взех Алфа Жулиета 2.2 mjet.180кс.колата сега е на 110000км.(пътувам много) до сега абсолютно никакви проблеми,та незнам защо Италианските ги смятат за ненадежни(може би защото се публикуват основно Немски класации)

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Шофьор на Porsche
Шофьор на Porsche обяснява пред Нова телевизия защо се разхожда из Южния парк с автомобила си
"Бях там по работа. Превозвах материали за строеж на детска площадка""

Още бисери
ТОП 5