По-рано днес от Nissan обявиха, че на 14 септември ще се проведе специално събитие на което ще бъде представен нов GT-R модел, предназначен за японския пазар. Това най-вероятно ще е поредната нова версия на модела R35, а не негов наследник, какъвто феновете очакват с нетърпение.
Ако това се окаже вярно, то това ще е третият по-голяма фейслифт на модела, който вече наближава 15-тата си годишнина. GT-R R35 бе представен през 2007 година и получи някои малки промени през 2010 година. През 2012 година бе първият по-голям фейслифт и през 2016 година отново видяхме малко повече промени по визията на японската икона.
Най-вероятно това ще е финалната версия на настоящия GT-R като се очаква тя да е със значително по-висока мощност от около 600 конски сили, а някои източници дори твърдят, че хибридно задвижване ще осигури дори над 720 конски сили. Повече ще разберем утре, когато от компанията ще представят новия модел.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Франсоа Жибер
Коментиран от #2
14:09 13.09.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Антон
Коментиран от #4, #9
14:26 13.09.2021
4 ядосан
До коментар #3 от "Антон":
Сам го казваш че го държиш за тъпотии, а не суркаш и трошиш ферари или 911 нали?!? Машината е точно това за което е създадена и не е нужно да обиждаш и плюеш!Коментиран от #6
14:32 13.09.2021
5 Франсоа Жибер
До коментар #2 от "Аноним":
Имам Вел Сатис топ кола а не немски кошникКоментиран от #21
14:46 13.09.2021
6 Жискар Пети
До коментар #4 от "ядосан":
Феррари е фирма която държи на традициите а те са атмосферен v12 или в краен случай v8и задно. Затова са легенди и държат такива цени които никога една супра скайлайн нсх сивик и тн няма да имат без значение колко са бързи.Атмосферният двигател гарантира вечност за разлика от турбо електронни прстотии
Коментиран от #7, #12
14:48 13.09.2021
7 Никой
До коментар #6 от "Жискар Пети":
Хайде провери цените на първия nsx или супра да видим кое не държи или не си покачва цената.Коментиран от #8
14:53 13.09.2021
8 Винсен Льо Франсоа
До коментар #7 от "Никой":
Ми сравни ги с някое Феррари 288гто Ф40 ф50 Енцо Фхх Лаферрари да видим14:56 13.09.2021
9 6А13ТТ
До коментар #3 от "Антон":
Кое точно му е морално остарялото, че ми стана интересно?Коментиран от #11, #14
15:02 13.09.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 ядосан
До коментар #9 от "6А13ТТ":
Антончо голям го вади и е надута гайда, но сам си противоречи понякога както в случая с тази легендарна машина! Като започне да троши автомобили от 400000 хиляди нагоре тогава може да се оплаче от GTR-а!15:25 13.09.2021
12 Картон
До коментар #6 от "Жискар Пети":
Някой не е много осведомен - жалко. California T, F40, 488 GTB атмосферни ли са, че малко не се сещам, а хибридното LaFerrari?Погледни канала на Shmee и виж опита му с Ферари-тата, че когато постоят малко без да се карат веднага имат проблеми с какво ли не.
Коментиран от #13
15:27 13.09.2021
13 Арно дьо Дюкаруж
До коментар #12 от "Картон":
ф40 е от турбо ерата във Ф1 така е модата а тия последните 488 и тн е разбираемо всеки прилага даунсайзинга а единственият начин с по-малко цилиндри съответно работен обем да извлечеш сходна мощност е като замениш атмосферният двигател с такъв с принудително пълнене.Многоцилиндровите голямообемни атмосферни двг са жертва на екологията и новите изисквания затова а те водят и до проблеми което потвурждава тезата ми че старите v12 атмосферки са вечни за разлика от 4-цил. надути японски кошници за които говорех горе и които са си такива били винаги.16:45 13.09.2021
14 Антон
До коментар #9 от "6А13ТТ":
Кое ли? Е как според тебе спортен автомобил с моделна линия 2007 може да се сравнява с такива от 2020. Само инфотейнмътна като видиш и ти става ясно че гледаш музеен експонат. Ергономия никаква, топлоизолация никаква, звук - нефелен, говоря за стоковата генерация. В купето отвсявкъде мирише на евтинджос. Няма как нещо, което струва 100 хил евро, да бъде като кола за 200-300 и т.н. евро. единственото, което не може да се отрече - за тези пари няма друга кола от магазина, която да има това вървене. Ако към днешна дата трябва да си купя за толкова пари нещо - веднага избирам новата м4. Да не говорим че и ускорението не е точно такова и т.н. ама това се дребни подробности, поради икономия на материал в трансмисията.Коментиран от #15, #19
20:28 13.09.2021
15 Рено фенбой
До коментар #14 от "Антон":
И пак ще го направя тоя гтр на дзвер и ще те съдера на 400м и на километър и навсякъде.Щото бмв-то е това много пари за нищо ама имало качествени материали а бе сандък спортната кола е груба ниска дървена това е купуваш кола не фотьойл или огърлица
Коментиран от #16
20:37 13.09.2021
16 Антон
До коментар #15 от "Рено фенбой":
И кво като го направиш дзвер и ме съдереш? Уникално ограничени хора сте. Просто споделям в момента каква играчка бих си купил за такива пари, без да твърдя кое е по-бързото. Дори вероятно на макс скорост нисана е по бърз от вълросното м4 компетишън. Обаче знаеш ли , на еластичност и доускорения съм почти сигурен че бмв -то ще го бие. Скоростната кутия на нисана е адски бавна, с мудно превключване и страшен лаг. Говоря за стоков гтр. Шофираш с около 60 км/ч натискаш газта и разбираш какво е морално стара трансмися. Само че тези неща не ги пишат в списанията, щото са ги почерпили да пишат суперлативи за дадена кола.Коментиран от #20
21:06 13.09.2021
17 JDMfan
Коментиран от #18
21:47 13.09.2021
18 Jdm4ever
До коментар #17 от "JDMfan":
Нисан започнаха разработки и пускане на легендарни модели, Тойота започна разработка на водородни автомобили (не електрически каруци) Митсубиши ще правят нов rally art. Няколко японски марки ще правят нов вид гориво... Японските коли като цяло са много развити и продължават да се развиват. Особено с новия nsx, gtr, 400z, и дори новата Импреза осещам времена за напред като от 2000та - само японски супер яки коли и всички останали каруци. Особено Американските който вярват още в дизелите... Като германците в миналият век - дизелите са бъдещето хахахаха21:58 13.09.2021
19 6A13TT
До коментар #14 от "Антон":
Хахаха, инфотаймънт и топлоизолация, викаш? :D Оставям това без коментар.Всъщност, сега се сещам кое е ретроградното на нисана в сравнение с баварските тоалетни - турбините са на правилните им места, а не по средата между двете глави. :D Тая схема е призната от абсолютно всички хора, разбиращи от коли, за най-олигофренската и болна идея в историята. Слава богу, че япончетата гледат да си останат "изостанали".
00:03 14.09.2021
20 6A13TT
До коментар #16 от "Антон":
Пич, спри да се излагаш. Искам да ми посочиш една DCT трансмисия, дори от най-старите и най-скапани (тия на ВАГ), която да е бавна.Коментиран от #22
00:09 14.09.2021
21 Иванчо l-ви
До коментар #5 от "Франсоа Жибер":
Верно ли даде пари за тази грозотия🤮07:52 14.09.2021
22 Антон
До коментар #20 от "6A13TT":
Хубав ден!Коментиран от #24
08:20 14.09.2021
23 Японеца
Коментиран от #26
09:31 14.09.2021
24 От години
До коментар #22 от "Антон":
Ти чета коментарите за GTR-а. Като не си доволен защо не го продадеш? Ти не заслужаваш тази кола и не си карач, щом се впечатляваш от лъскави шукарии и матеряли си един човек които гледа повърхностно на даден продукт и не вниква в смисъла на изработката му.Какво си мислиш, че Японците са забравили да сложат изолация и скъпи матеряли.Пожелавам ти да си купиш чисто ново БМВ то ще ти отива повече на акъла и стила на музика пък и вътре ще е от скъпи матеряли.Можеш и да си направиш златен зъб за да се знае, и да лъха на лукс от всякъде.Коментиран от #25
09:31 14.09.2021
25 Антон
До коментар #24 от "От години":
Успешен ден и на теб!Коментиран от #27
09:38 14.09.2021
26 ламбо
До коментар #23 от "Японеца":
Къде ги тия 2.7 гтр до 100 ги прави за 3.2говориш за тунинзи явно но те имат кратък живот.
А за писта с тоя толуп гтр забрави.
09:45 14.09.2021
27 От години
До коментар #25 от "Антон":
Зададох ти въпрос но отговор йок ще ти задам друг по-лесен.Когато баща ти е приготвил една торба с пари и ти ги дава да си купиш кола първо ще видиш за какво ги даваш, като не ти харесват матерялите и друго, що даваш 170бона за Нисана и сега плюеш? Да си гледал преди да платиш! Защо не си купи друга кола? Избори бол, всякакви таратайки. И последно: ЗАЩО СИ КУПИ GTR?11:34 14.09.2021