Last news in Fakti

13 Септември, 2021 14:06 6 095 27

Nissan представя нов GT-R утре

  • nissan-
  • gt-r-
  • r35

Това ли ще е последната версия на R35?

Nissan представя нов GT-R утре - 1

По-рано днес от Nissan обявиха, че на 14 септември ще се проведе специално събитие на което ще бъде представен нов GT-R модел, предназначен за японския пазар. Това най-вероятно ще е поредната нова версия на модела R35, а не негов наследник, какъвто феновете очакват с нетърпение.

Nissan представя нов GT-R утре

Ако това се окаже вярно, то това ще е третият по-голяма фейслифт на модела, който вече наближава 15-тата си годишнина. GT-R R35 бе представен през 2007 година и получи някои малки промени през 2010 година. През 2012 година бе първият по-голям фейслифт и през 2016 година отново видяхме малко повече промени по визията на японската икона.

Nissan представя нов GT-R утре

Най-вероятно това ще е финалната версия на настоящия GT-R като се очаква тя да е със значително по-висока мощност от около 600 конски сили, а някои източници дори твърдят, че хибридно задвижване ще осигури дори над 720 конски сили. Повече ще разберем утре, когато от компанията ще представят новия модел.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Франсоа Жибер

    13 52 Отговор
    Абсолютна каруца

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Антон

    9 37 Отговор
    Уникално дърво. Морално стар автомобил! Имам едно такова за тъпотии от 2017. Жалко, но японците изостанаха адски много в този сегмент. И няма надежда да наваксат

    Коментиран от #4, #9

  • 4 ядосан

    32 4 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Сам го казваш че го държиш за тъпотии, а не суркаш и трошиш ферари или 911 нали?!? Машината е точно това за което е създадена и не е нужно да обиждаш и плюеш!

    Коментиран от #6

  • 5 Франсоа Жибер

    10 10 Отговор

    До коментар #2 от "Аноним":

    Имам Вел Сатис топ кола а не немски кошник

    Коментиран от #21

  • 6 Жискар Пети

    6 20 Отговор

    До коментар #4 от "ядосан":

    Феррари е фирма която държи на традициите а те са атмосферен v12 или в краен случай v8и задно. Затова са легенди и държат такива цени които никога една супра скайлайн нсх сивик и тн няма да имат без значение колко са бързи.
    Атмосферният двигател гарантира вечност за разлика от турбо електронни прстотии

    Коментиран от #7, #12

  • 7 Никой

    21 2 Отговор

    До коментар #6 от "Жискар Пети":

    Хайде провери цените на първия nsx или супра да видим кое не държи или не си покачва цената.

    Коментиран от #8

  • 8 Винсен Льо Франсоа

    9 7 Отговор

    До коментар #7 от "Никой":

    Ми сравни ги с някое Феррари 288гто Ф40 ф50 Енцо Фхх Лаферрари да видим
  • 9 6А13ТТ

    13 2 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Кое точно му е морално остарялото, че ми стана интересно?

    Коментиран от #11, #14

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ядосан

    15 2 Отговор

    До коментар #9 от "6А13ТТ":

    Антончо голям го вади и е надута гайда, но сам си противоречи понякога както в случая с тази легендарна машина! Като започне да троши автомобили от 400000 хиляди нагоре тогава може да се оплаче от GTR-а!
  • 12 Картон

    7 5 Отговор

    До коментар #6 от "Жискар Пети":

    Някой не е много осведомен - жалко. California T, F40, 488 GTB атмосферни ли са, че малко не се сещам, а хибридното LaFerrari?
    Погледни канала на Shmee и виж опита му с Ферари-тата, че когато постоят малко без да се карат веднага имат проблеми с какво ли не.

    Коментиран от #13

  • 13 Арно дьо Дюкаруж

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Картон":

    ф40 е от турбо ерата във Ф1 така е модата а тия последните 488 и тн е разбираемо всеки прилага даунсайзинга а единственият начин с по-малко цилиндри съответно работен обем да извлечеш сходна мощност е като замениш атмосферният двигател с такъв с принудително пълнене.Многоцилиндровите голямообемни атмосферни двг са жертва на екологията и новите изисквания затова а те водят и до проблеми което потвурждава тезата ми че старите v12 атмосферки са вечни за разлика от 4-цил. надути японски кошници за които говорех горе и които са си такива били винаги.
  • 14 Антон

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "6А13ТТ":

    Кое ли? Е как според тебе спортен автомобил с моделна линия 2007 може да се сравнява с такива от 2020. Само инфотейнмътна като видиш и ти става ясно че гледаш музеен експонат. Ергономия никаква, топлоизолация никаква, звук - нефелен, говоря за стоковата генерация. В купето отвсявкъде мирише на евтинджос. Няма как нещо, което струва 100 хил евро, да бъде като кола за 200-300 и т.н. евро. единственото, което не може да се отрече - за тези пари няма друга кола от магазина, която да има това вървене. Ако към днешна дата трябва да си купя за толкова пари нещо - веднага избирам новата м4. Да не говорим че и ускорението не е точно такова и т.н. ама това се дребни подробности, поради икономия на материал в трансмисията.

    Коментиран от #15, #19

  • 15 Рено фенбой

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    И пак ще го направя тоя гтр на дзвер и ще те съдера на 400м и на километър и навсякъде.
    Щото бмв-то е това много пари за нищо ама имало качествени материали а бе сандък спортната кола е груба ниска дървена това е купуваш кола не фотьойл или огърлица

    Коментиран от #16

  • 16 Антон

    2 6 Отговор

    До коментар #15 от "Рено фенбой":

    И кво като го направиш дзвер и ме съдереш? Уникално ограничени хора сте. Просто споделям в момента каква играчка бих си купил за такива пари, без да твърдя кое е по-бързото. Дори вероятно на макс скорост нисана е по бърз от вълросното м4 компетишън. Обаче знаеш ли , на еластичност и доускорения съм почти сигурен че бмв -то ще го бие. Скоростната кутия на нисана е адски бавна, с мудно превключване и страшен лаг. Говоря за стоков гтр. Шофираш с около 60 км/ч натискаш газта и разбираш какво е морално стара трансмися. Само че тези неща не ги пишат в списанията, щото са ги почерпили да пишат суперлативи за дадена кола.

    Коментиран от #20

  • 17 JDMfan

    3 2 Отговор
    Ново z, нов гтр и нови планове за Силвия... Нисан яко се развиват последните 5 години.

    Коментиран от #18

  • 18 Jdm4ever

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "JDMfan":

    Нисан започнаха разработки и пускане на легендарни модели, Тойота започна разработка на водородни автомобили (не електрически каруци) Митсубиши ще правят нов rally art. Няколко японски марки ще правят нов вид гориво... Японските коли като цяло са много развити и продължават да се развиват. Особено с новия nsx, gtr, 400z, и дори новата Импреза осещам времена за напред като от 2000та - само японски супер яки коли и всички останали каруци. Особено Американските който вярват още в дизелите... Като германците в миналият век - дизелите са бъдещето хахахаха
  • 19 6A13TT

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Хахаха, инфотаймънт и топлоизолация, викаш? :D Оставям това без коментар.
    Всъщност, сега се сещам кое е ретроградното на нисана в сравнение с баварските тоалетни - турбините са на правилните им места, а не по средата между двете глави. :D Тая схема е призната от абсолютно всички хора, разбиращи от коли, за най-олигофренската и болна идея в историята. Слава богу, че япончетата гледат да си останат "изостанали".
  • 20 6A13TT

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "Антон":

    Пич, спри да се излагаш. Искам да ми посочиш една DCT трансмисия, дори от най-старите и най-скапани (тия на ВАГ), която да е бавна.

    Коментиран от #22

  • 21 Иванчо l-ви

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Франсоа Жибер":

    Верно ли даде пари за тази грозотия🤮
  • 22 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "6A13TT":

    Хубав ден!

    Коментиран от #24

  • 23 Японеца

    3 1 Отговор
    14г. вече GTR e недостижим като технология и ускорение! 2.7с/100 са невъзможни за много спортни коли от 2021г! Хибридите и електричките от висок клас само достигат подобни параметри.А за писта забравете, 99.99% от шофьорите не са стъпвали на писта. А GTR е доказано сигурен и бърз в завои, особенно за обикновени шофьори!

    Коментиран от #26

  • 24 От години

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Ти чета коментарите за GTR-а. Като не си доволен защо не го продадеш? Ти не заслужаваш тази кола и не си карач, щом се впечатляваш от лъскави шукарии и матеряли си един човек които гледа повърхностно на даден продукт и не вниква в смисъла на изработката му.Какво си мислиш, че Японците са забравили да сложат изолация и скъпи матеряли.Пожелавам ти да си купиш чисто ново БМВ то ще ти отива повече на акъла и стила на музика пък и вътре ще е от скъпи матеряли.Можеш и да си направиш златен зъб за да се знае, и да лъха на лукс от всякъде.

    Коментиран от #25

  • 25 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "От години":

    Успешен ден и на теб!

    Коментиран от #27

  • 26 ламбо

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "Японеца":

    Къде ги тия 2.7 гтр до 100 ги прави за 3.2
    говориш за тунинзи явно но те имат кратък живот.
    А за писта с тоя толуп гтр забрави.
  • 27 От години

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Антон":

    Зададох ти въпрос но отговор йок ще ти задам друг по-лесен.Когато баща ти е приготвил една торба с пари и ти ги дава да си купиш кола първо ще видиш за какво ги даваш, като не ти харесват матерялите и друго, що даваш 170бона за Нисана и сега плюеш? Да си гледал преди да платиш! Защо не си купи друга кола? Избори бол, всякакви таратайки. И последно: ЗАЩО СИ КУПИ GTR?